Elect a clown, expect a circus.
Ik tel slechts 12 namen die op de A-lijst van Ajax staan.PolarBear schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:16:
Ok, Corona heeft ook bij Ajax toegeslagen. Er reizen slechts 17 spelers af naar Denenmarken.
De bezetting op het middenveld wordt nu toch wel krap en de creativiteit van het middenveld nihil.remco112 schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:19:
Onana scheelt je een slok op een borrel, de rest is prima te vervangen.
En dan ga ik er nog vanuit dat Martinez op het middenveld kan spelen en niet op linksback moet ivm blessure Tagliafico.
UEFA registratie: https://www.uefa.com/uefa.../clubs/50143--ajax/squad/strafschop schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:31:
[...]
Ik tel slechts 12 namen die op de A-lijst van Ajax staan.
[...]
Selectie
Scherpen A & GK
Schuurs B
Mazraoui A (middenvelder overigens bij de UEFA)
Blind A
Martínez A
Tagliafico A
Klaiber A
Timber B
Álvarez A
Ekkelenkamp B
Neres A
Antony A
Promes A
Traoré A
Huntelaar A
Brobbey B
Jensen B
Check, je hebt gelijk. Hoewel het geen automatische verplaatsing is, je kan uitstel aanvragen.
[ Voor 6% gewijzigd door PolarBear op 02-11-2020 16:38 ]
ja naja, ik heb liever er gewoon iedereen erbijSlasher schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:31:
[...]
komop, het is FC Hupseflups dat moet toch wel lukken?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hopen maar dat er wat testen foutief zijn.
Een flinke aderlating als je die allemaal moet missen en dan kan het zelfs tegen FC Hupsefluts nog wel eens lastig worden.
Moest hier wel hartelijk om lachen! hahahahKNVB
@sjenkiedejong
·
9 m
Ten gevolge van de Corona besmettingen bij ons aller Ajax zal het competitie duel met @fcutrecht
van aanstaande zondag 8 november (aanvangstijd 12:15 uur) verplaatst worden naar zondag 27 december 12:15 uur.
Liverpool had het er ook moeilijk mee. En aangezien Ajax ook nog niet overtuigd, kan dit wel eens punten gaan kosten.Slasher schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:31:
[...]
En maar 1 keeper in de selectie, als Scherpen rood pakt, moet je Huntelaar op goal zetten...
[ Voor 13% gewijzigd door Exocet op 02-11-2020 16:55 ]
Waarom zit die er niet bij?ADDG schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:18:
Stekelenburg zit er ook niet bij dus Ajax mist mogelijk zijn eerste en tweede keeper.
Gravenberch en Klaassen zal je denk ik wel missen.
...
maar als ik zo kijk, dan valt er best wel een fatsoenlijke opstelling te maken:
Scherpen
Mazraoui - Schuurs - Martinez - Tagliafico
Blind - Ekkelenkamp (maar zal wel Alvarez worden) - Promes
Antony - Traore - Neres
middenvelders en verdededigers, behalve linksachter, mogen niet geblesseerd raken
Met Ekkelenkamp op die positie is het te aanvallend, ik zou inderdaad met je alternatief spelen:P.O. Box schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:04:
Oei... slecht nieuws...
Scherpen
Antony - Traore - Neres
middenvelders en verdededigers, behalve linksachter, mogen niet geblesseerd raken
1
2
3
4
5
| ------------------ Scherpen ------------------ - Mazraoui - Schuurs - Martínez - Tagliafico - ------------ Alvarez ----- Blind ------------- ------------------- Promes ------------------- --------- Antony --- Traoré --- Neres -------- |
Nadeel van Tadic niet aanwezig is dat Promes op de 10 positie die totaal niet in vorm is (en Ekkelenkamp heeft het ook niet zag je wel de laatste wedstrijd)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Pas op wat je zeg he. Straks worden Ajacieden weer arrogant genoemdSlasher schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:31:
[...]
Het kon natuurlijk niet uitblijven, alleen twee keepers is wel zuur.
Ook positief.Deadsy schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:55:
[...]
Waarom zit die er niet bij?
Gravenberch en Klaassen zal je denk ik wel missen.
Alvarez kon wel eens belangrijk zijn. Ik heb van de VI begrepen dat ze veel vanuit standaard situaties creëren en een aantal lange kopsterke spelers hebben. Daar heeft Ajax maar weinig tegen in te brengen, Schuurs, Bind en dan heb je het qua 'lange' kop sterke verdedigers wel gehad. Alvarez mag dan technisch niet zo begaafd zijn maar koppen dan die wel.P.O. Box schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:04:
Oei... slecht nieuws...
Scherpen
Antony - Traore - Neres
Ik mis de grap?remco112 schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:46:
[...]
Moest hier wel hartelijk om lachen! hahahah
Ah ok, dat heb ik gemist danPolarBear schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:19:
[...]
[Afbeelding]
Een knipoog naar alle KNJB reacties op het nieuws dat de wedstrijd van PSV niet werd verzet.
Ik hoop dat het zo makkelijk is, maar ze staan niet voor niets in de CL.Slasher schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:31:
Nadeel van dit soort situaties is wel dat de gevolgen groot kunnen zijn. Dit zouden eigenlijk zekere punten moeten worden als je wilt overwinteren in de CL, krijg je nu een pak ros kan daar misschien al bijna een streep door.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het hoge aantal nieuwe coronabesmettingen bij Ajax is opmerkelijk. Begin augustus wees medisch onderzoek uit dat maar liefst dertien spelers van de club uit Amsterdam antistoffen van het coronavirus in hun bloed hadden. Onder hen was ook doelman Onana, die vorige maand rond een interland met Kameroen ook positief testte maar later meldde dat hij toch geen corona had. Ook Gravenberch ontbrak vorige maand bij Ajax, zonder dat duidelijk werd wat hij mankeerde.dutchgio schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:45:
Het lijkt me sterk dat al die testen foutief zijn, het lijkt me logischer dat er 1 iemand onjuist negatief teste en zo elkaar hebben besmet.
Hopen dat Ajax er nog iets van weet te brouwen, wel typisch dat dit één dag na dit weekend allemaal naar boven komt. Stond Onana in de wedstrijd tegen Fortuna nog op het veld?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja. Misschien is maandag wel gewoon een testdag? Of altijd x aantal dagen voor een wedstrijd.Maarten_E schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:18:
Tsja, dat zuigt.
Hopen dat Ajax er nog iets van weet te brouwen, wel typisch dat dit één dag na dit weekend allemaal naar boven komt. Stond Onana in de wedstrijd tegen Fortuna nog op het veld?
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 02-11-2020 18:26 ]
Zal net zoals in de eredivisie (2 dagen voor de wedstrijd) voor de CL eenzelfde reglement zijn dunkt mij.Vos schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:25:
[...]
Ja. Misschien is maandag wel gewoon een testdag? Of altijd x aantal dagen voor een wedstrijd.
Bij Europese wedstrijden moet dat dan al voordat je het vliegtuig instapt, of je moet de rest later laten invliegen.
Oja, dat snap ik, maar wanneer is de laatste keer dat ze getest zijn voor de wedstrijd? De besmettingen zullen dan redelijk kortdag gebeurd zijn.Vos schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:25:
[...]
Ja. Misschien is maandag wel gewoon een testdag? Of altijd x aantal dagen voor een wedstrijd.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Erik ten Hag en Perr Schuurs
18:45
[ Voor 10% gewijzigd door strafschop op 02-11-2020 18:43 ]
Overigens nooit op tijd.strafschop schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:42:
Kijk live mee naar de persconferentie in aanloop naar FC Midtjylland - Ajax
Ten Hag zit nog in de Twentse tijdzone, op t platteland werkt tijd nu eenmaal anders
Oei, zie nu dat Scherpen waarschijnlijk op doel gaat staan morgen? Gevaarlijk
[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 02-11-2020 18:55 ]
wait whut? zegt hij nou dat ze Denemarken niet inmogen maar dat die spelers in NL wel gewoon zouden mogen spelen? hoe kan dat nou???strafschop schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:42:
Kijk live mee naar de persconferentie in aanloop naar FC Midtjylland - Ajax
Andere regelgeving per land, dat is niet iets wat door de UEFA wordt bepaald.P.O. Box schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:57:
[...]
wait whut? zegt hij nou dat ze Denemarken niet inmogen maar dat die spelers in NL wel gewoon zouden mogen spelen? hoe kan dat nou???
Uhm wat? Positieve test betekent ook in NL thuisisolatie. Lijkt me een beetje een bullshit verhaal van ten HagGynnad schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:56:
Ten Hag geeft aan dat er spelers bij zitten die in Nederland wel mogen spelen maar niet in Denemarken. Hetzelfde verhaal dus als bij PSV, ze krijgen geen toestemming van het land van bestemming.
Was bij PSV toch ook het geval, het kan per land verschillen hoe lang je in quarantaine moet.Leon Zwiers schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:00:
[...]
Uhm wat? Positieve test betekent ook in NL thuisisolatie. Lijkt me een beetje een bullshit verhaal van ten Hag
Zahavi mocht in Nederland gewoon spelen, maar was niet welkom in Cyprus.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nouja blijkbaar test Ajax zelf 3x per week en de UEFA blijkbaar op een andere manier. Gravenberch en Onana zouden dan nu voor de 3e keer Corona hebben als je de UEFA mag geloven.Leon Zwiers schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:00:
[...]
Uhm wat? Positieve test betekent ook in NL thuisisolatie. Lijkt me een beetje een bullshit verhaal van ten Hag
Dus ze zijn niet positief volgens de "Nederlandse" test, maar wel volgens de UEFA als het goed begrijp wat de Telegraaf dan schrijft
als ik naar de namen kijk is het wel het rijtje spelers dat volgens mij het afgelopen half jaar wel een keer positief is getest of daarvan verdacht werd. Maar de meeste van die situaties zijn al van een hele tijd terug.Gynnad schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:00:
[...]
Was bij PSV toch ook het geval, het kan per land verschillen hoe lang je in quarantaine moet.
Zahavi mocht in Nederland gewoon spelen, maar was niet welkom in Cyprus.
Ajax is erg strikt m.b.t. de AVG (zie ook https://autoriteitpersoon...gevens-gebruiken-en-delen).gws24 schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:01:
Erg raar waarom Ajax hier zo vaag over doet terwijl andere clubs, zoals psv, daar wel open over zijn.
Ik ben het met je eens dat ze wat te strikt zijn, maar ze volgen de regels.
Overigens geeft Ten Hag aan dat ze gaan proberen om nog enkele spelers naar Denemarken te krijgen, zoals bij PSV ook gebeurde met Teze.
Volgens de privacy richtlijnen mag je ook helemaal er niet over praten, tenzij de speler er zelfs toestemming voor geeft. Ik geef ook nooit aan wat voor ziekte een werknemer heeft. Mag ik niet en vind ik ook niet zo netjes om het wel te doen.gws24 schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:01:
Erg raar waarom Ajax hier zo vaag over doet terwijl andere clubs, zoals psv, daar wel open over zijn.
Toch gebeurt het genoeg met andere blessures dat er wel wat over gezegd wordt ondanks dat Ajax daar inderdaad altijd vrij strikt in is vanwege de AVG. Maar goed, in dit geval weet iedereen waar het over gaat maar gaan we het niet zeggen want avg en dat maakt de situatie natuurlijk lachwekkend tijdens zo'n persconferentiePolarBear schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:03:
[...]
Volgens de privacy richtlijnen mag je ook helemaal er niet over praten, tenzij de speler er zelfs toestemming voor geeft. Ik geef ook nooit aan wat voor ziekte een werknemer heeft. Mag ik niet en vind ik ook niet zo netjes om het wel te doen.
edit: misschien is Ajax zo strikt omdat ze beursgenoteerd zijn? Daar komen allerlei extra regels bij kijken qua nieuwsvoorziening en compliance aan wetten etc.
[ Voor 9% gewijzigd door gws24 op 02-11-2020 19:11 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Aan de andere kant, lekker boeiend. Het gaat er om welke spelers er wel zijn en als je dan de persconferentie ziet gaan alle journalisten een beetje zagen over of het wel of niet corona is en wat de gevolgen zijn. Er staan morgen gewoon 11 man op het veld van Ajax en daar zijn best wat vragen over te stellen. Dat miste ik vooral.gws24 schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:08:
[...]
Toch gebeurt het genoeg met andere blessures dat er wel wat over gezegd wordt ondanks dat Ajax daar inderdaad altijd vrij strikt in is vanwege de AVG. Maar goed, in dit geval weet iedereen waar het over gaat maar gaan we het niet zeggen want avg en dat maakt de situatie natuurlijk lachwekkend tijdens zo'n persconferentie.
Als de spelers van Ajax geen toestemming geven om hun namen te publiceren mag Ajax dat niet doen. Bij PSV hebben de spelers akkoord gegeven om genoemd te worden voor de wedstrijd.gws24 schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:01:
Men weet wanneer het team speelt toch wel wie besmet zijn en wie niet.
Het zorgt wel voor een vervelende voorbereiding als je op de dag zelf nog spelers moet invliegen.
Zoiets jaD-e-n schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:50:
Als ik de berichten goed lees mogen spelers als Onana, die al eerder corona hebben gehad en dus antistoffen hebben, dus Denemarken niet in?
Ik was er al niet per se gerust op maar met deze afwezigen gaat het gewoon lastig worden imho.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Hoezo een bullshit verhaal? Misschien eerst even verdiepen in de regelgeving?Leon Zwiers schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:00:
[...]
Probeer vooral de logica ervan in te zien. Mensen blijven hardleers, want gewoontedieren.D-e-n schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:50:
Als ik de berichten goed lees mogen spelers als Onana, die al eerder corona hebben gehad en dus antistoffen hebben, dus Denemarken niet in?
Pssst, @Leon Zwiers weet er toevallig veel vanaf als ik de corona topics mag geloven. Denk dat ie het verkeerd gelezen/begrepen heeft in dit gevalVos schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:14:
[...]
Hoezo een bullshit verhaal? Misschien eerst even verdiepen in de regelgeving?
[ Voor 52% gewijzigd door Terranova op 02-11-2020 21:08 ]
En die Mike Verweij zegt weer dat er nog niks bekend is...Terranova schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:06:
Blijkbaar mogen Tadic, Onana, Labyad, Gravenberch en Klaassen morgen toch naar Denemarken volgens die VI dude bij Voetbal Inside. Laten we hopen dat het klopt.
[...]
Pssst, @Leon Zwiers weet er toevallig veel vanaf als ik de corona topics mag geloven. Denk dat ie het verkeerd gelezen/begrepen heeft in dit geval
Ik las het net ookMartinusz schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:12:
[...]
En die Mike Verweij zegt weer dat er nog niks bekend is...
Freek Janssen (ook VI) zei net dat zijn collega te vroeg heeft gesproken. Is nog niet zeker dus.Terranova schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:06:
Blijkbaar mogen Tadic, Onana, Labyad, Gravenberch en Klaassen morgen toch naar Denemarken volgens die VI dude bij Voetbal Inside. Laten we hopen dat het klopt.
[...]
Pssst, @Leon Zwiers weet er toevallig veel vanaf als ik de corona topics mag geloven. Denk dat ie het verkeerd gelezen/begrepen heeft in dit geval
Ow dat kan, maar dat maak ik niet op uit zijn berichtTerranova schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:06:
[...]
Zou mooi zijn als die spelers wel mee mogen.
Vliegtuig met Andre Onana, Ryan Gravenberch en Dusan Tadic landt vanavond alsnog in Denemarken. Meer details...👇#Ajax https://t.co/0eTwL1FZ5K
— Freek Jansen (@Freek_JansenVI) 2 november 2020
Zie nu pas dat de Uefa blijkbaar vage testen gebruikt. Toch debiel, dat elke instantie weer op een andere manier test. Zou je bij de GGD's van de landen moeten laten.Vos schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:54:
[...]
Ow dat kan, maar dat maak ik niet op uit zijn bericht.
Zou mooi zijn als die spelers wel mee mogen.
Maar wel nog een keer testen morgen en Klaassen is er niet bij.
Precies, de arts van de KNVB insinueert iig zelfs dat het mogelijk een fout is bij de UEFA.Leon Zwiers schreef op maandag 2 november 2020 @ 22:57:
[...]
Zie nu pas dat de Uefa blijkbaar vage testen gebruikt. Toch debiel, dat elke instantie weer op een andere manier test. Zou je bij de GGD's van de landen moeten laten.
https://www.volkskrant.nl...gen-midtjylland~b9bf9bab/‘Het is vermoedelijk oud materiaal’, aldus Goedhart. ‘Theoretisch is het zelfs mogelijk dat het grote aantal infecties veroorzaakt is door een storing in het laboratorium.’
Midtjylland (Den) vs Ajax - dinsdag 3 november om 21:00 uur
Real Sociedad (Spa) vs AZ - donderdag 5 november om 18:55 uur
PAOK Saloniki (Grc) vs PSV - donderdag 5 november om 18:55 uur
Feyenoord vs CSKA Moskou (Rus) - donderdag 5 november om 21:00 uur
=========================================================
Week 44 - Tegenstanders van Nederlandse clubs in Europa
Tegenstander Ajax;
- Midtjylland verloor uit met 4 - 1 gelijk tegen Nordsjælland (#6 / 12 Denemarken).
Tegenstander AZ;
- Real Sociedad won uit met 1 - 4 tegen Celta (#17 / 20 Spanje).
Tegenstander Feyenoord;
- CSKA Moskou won uit met 0 - 1 tegen Rotor Volgograd (#15 / 16 Rusland).
Tegenstander PSV;
- PAOK Saloniki won uit met 1 - 3 tegen Panetolikos (#12 / 14 Griekenland).
=========================================================
Poll: Midtjylland vs Ajax
• Winst Ajax
• Winst Midtjylland
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Real Sociedad vs AZ
• Winst AZ
• Winst Real Sociedad
• Gelijkspel
Tussenstand:
Poll: PAOK Saloniki vs PSV
• Winst PSV
• Winst PAOK Saloniki
• Gelijkspel
Tussenstand:
Poll: Feyenoord vs CSKA Moskou
• Winst Feyenoord
• Winst CSKA Moskou
• Gelijkspel
Tussenstand:

[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-11-2020 00:42 . Reden: Tere zieltjes. ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het was meer een verwijzing naar mijn juiste voorspelling de vorige ronde.toolkist schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 00:20:
Die laatste poll vind ik dan weer jammer, maar goed. Laat het lekker bij de polls over de wedstrijden, dat was altijd 1 van de weinige echt neutrale posts in dit topic.
Als je het gaat opblazen dan is vooral dat jammer in mijn ogen.
Hij blaast niets op, jij geeft de voorzet voor open goal en dat is jammer. Feyenoord scoort ook in de laatste minuut tegen Emmen, dat hoort gewoon bij voetbal.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 00:31:
[...]
Het was meer een verwijzing naar mijn juiste voorspelling de vorige ronde.![]()
Als je het gaat opblazen dan is vooral dat jammer in mijn ogen.
Hattrick: Thorgal Eagles
Al aangepast, echt zonde van mijn tijd die tere zieltjes.bregweb schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 00:36:
[...]Hij blaast niets op, jij geeft de voorzet voor open goal en dat is jammer. Feyenoord scoort ook in de laatste minuut tegen Emmen, dat hoort gewoon bij voetbal.

@VosStaat er vanaf volgende week bij!
[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-11-2020 12:45 ]
Vanochtend komt de tweede test als het goed is, dan weten wie er daadwerkelijk mogen spelen.Terranova schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:06:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt, alleen die krijgt evengoed nog die tweede test en dan gaan ze eventueel kijken of er nog wat nodig is.Martinusz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:41:
Alleen Klaassen zit daar niet bij, die is niet naar Denemarken zover bekend.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het voelt inderdaad wat flauw als het gaat om dit soort dingen. Net als dat je ziet dat je aan de beweging van de speler al ziet dat z'n kruisbanden 'poing' doen maar dat wordt dan niet gewoon gezegd.gws24 schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:08:
Toch gebeurt het genoeg met andere blessures dat er wel wat over gezegd wordt ondanks dat Ajax daar inderdaad altijd vrij strikt in is vanwege de AVG. Maar goed, in dit geval weet iedereen waar het over gaat maar gaan we het niet zeggen want avg en dat maakt de situatie natuurlijk lachwekkend tijdens zo'n persconferentie.
Aan de andere kant vind ik het ook wel lekker. Het gaat weer een beetje terug naar nu ouderwetse normen en waarden: het gaat je gewoon niets aan. Net als een collega op werk die plotseling afwezig is, waarom moet iedereen op de hoogte zijn van de details? Als zijn direct leidinggevende, iemand van personeel en eventueel directe collega's op de hoogte zijn dan is dat toch genoeg?
Dat speelt vaak wel mee inderdaad. Zo mogen ze minder weggeven qua boekhouding en ik kan mij voorstellen dat het voor meer dingen geldt. Of simpelweg vanwege de aansprakelijkheid.edit: misschien is Ajax zo strikt omdat ze beursgenoteerd zijn? Daar komen allerlei extra regels bij kijken qua nieuwsvoorziening en compliance aan wetten etc.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Had Ronaldo hier ook geen commentaar op?Leon Zwiers schreef op maandag 2 november 2020 @ 22:57:
[...]
Zie nu pas dat de Uefa blijkbaar vage testen gebruikt. Toch debiel, dat elke instantie weer op een andere manier test. Zou je bij de GGD's van de landen moeten laten.
Met die kwestie heb ik in beide richtingen en probleem.Leon Zwiers schreef op maandag 2 november 2020 @ 22:57:
[...]
De UEFA moet gewoon zijn zaken op orde hebben.
Als je het aan de GGD's van de landen overlaat moet je ook denken aan landen waar clubs bizar veel macht hebben en gewoon even regelen dat de nationale GGD zegt dat ze allemaal negatief zijn.
En aan de andere kant heb je de UEFA, verre van schoon.
Blijkt dus dat ze maar weer gewoon wat roepen. Gooi wat namen in een bericht en er zijn er altijd wel een paar goed. Kun je daarna weer lekker de betrouwbare bron gaan uithangen die altijd het nieuws als eerste heeft.Terranova schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:06:
[...]

Ongelooflijk dat hij zoveel vertrouwen nog krijgt en ingezet wordt
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 03-11-2020 12:14 ]
Uit het Parool live blog.Deense pers: Tadic, Onana en Gravenberch inzetbaar
Aanvoerder Dusan Tadic, André Onana en Ryan Gravenberch kunnen vanavond voor Ajax uitkomen in het uitduel met FC Midtjylland in de Champions League. Dat meldt de Deense krant Ekstra Bladet op basis van bronnen bij de Uefa.
[..]
Tadic, Onana en Gravenberch testten maandag positief op corona, vermoedelijk veroorzaakt door een achtergebleven restje van het virus waarmee ze in een eerder stadium besmet waren. Het drietal arriveerde maandagavond alsnog in Denemarken nadat ze een negatieve test konden overleggen.
Davy Klaassen en Maarten Stekelenburg waren waarschijnlijk ook bij een tweede test positief. Zij zijn achtergebleven in Amsterdam. Van hen is ook niet bekend dat ze het virus eerder onder hun leden hebben gehad.
Liverpool mist nog steeds wat namen. Fabinho is er ook bij gekomen. Maar hopelijk wint Liverpool.
BIZAR: Davy #Klaassen en Maarten Stekelenburg gespot op luchthaven in Denemarken. Tweetal toch bij selectie van #Ajax tegen Midtjylland? Zou krankzinnig zijn. #midaja https://t.co/ou1Jbe70UR
— Mike Verweij (@MikeVerweij) 3 november 2020
Als dit waar is dan mag de UEFA wel stoppen met het testen op Corona, wat een onzin

Echter wel een behoorlijk verstoorde voorbereiding. Bizar dat dit kan op deze manier. De UEFA mag echt eens toelichting gaan geven hoe dit kan, waar de eerste beslissingen op gebaseerd zijn en waarom er op de valreep als nog meer mogelijk blijkt te zijn. Alles riekt naar een amateuristisch beleid. Daar had PSV ook al last van. Alles behalve wenselijk dit.Martinusz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:13:
Dan heb je nog geluk dat het dichtbij is en je dus makkelijk kunt invliegen en aansluiten.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
So here they are! 🌟🌟🌟#UCL #midaja pic.twitter.com/FDUQBNUW1b
— AFC Ajax (@AFCAjax) 3 november 2020
:fill(white):strip_exif()/f/image/v478lkCXR5rrdDE6JEnHKp4b.png?f=user_large)
Iedereen er gewoon bij maar toch heeft het denk ik de opstelling verstoord want bv Klaassen begint niet terwijl je die wel zou verwachten.
[ Voor 80% gewijzigd door gws24 op 03-11-2020 19:42 ]
Er is echt maar 1 goede oplossing, voorlopig niet voetballen.
Starten met Ekkelenkamp en Promes ipv Klaassen en Neres, weg bijzonder. Wel mooi dat Martinez speelt. Blind op het middenveld dan?gws24 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:40:
[Twitter]
[Afbeelding]
Iedereen er gewoon bij maar toch heeft het denk ik de opstelling verstoord want bv Klaassen begint niet terwijl je die wel zou verwachten.
Ik denk het, dan kan Martinez als extra slot op de deur fungeren. Ben wel benieuwd wie er in de spits gaat lopen, Promes of Tadic.Erapaz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:43:
[...]
Starten met Ekkelenkamp en Promes ipv Klaassen en Neres, weg bijzonder. Wel mooi dat Martinez speelt. Blind op het middenveld dan?
Dan kom je dus op iets als dit uit (maar goed, Ten Hag weet het vaak net iets anders te doen
Onana
Gravenberch - Ekkelenkamp - Blind
Antony - Tadic - Promes

Enjoy ⚽️
edit: image aangepast voor mensen die nu al vermoeid zijn
[ Voor 55% gewijzigd door Hackus op 03-11-2020 20:45 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Duurde ff voor ik doorhad dat de basisopstelling alfabetische volgorde stond.
Mooi dat ze erbij zijn, wel apart dat Ekkelenkamp en Promes spelen.
Ook weer Tadic in de spits, wat eerder juist geen optie meer was.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat plaatje kan nooit kloppen. Ekkelenkamp rechtshalf en Martinez op 10?Hackus schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:36:
[Afbeelding]
Enjoy ⚽️
edit: image aangepast voor mensen die nu al vermoeid zijn
Edit: of moet het 5-2-3 zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door Erapaz op 03-11-2020 20:55 ]
Ik ben benieuwd naar de uitleg om Klaassen te laten banken.Hackus schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:53:
Als je voor winst gaat, zet je sowieso Klaassen in de basis. Maar ja, ik heb wel vaker moeite met het begrijpen van de logica van onze TopCoach.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Staat ook zo bij Uefa https://www.uefa.com/newsfiles/ucl/2021/2029421_lu.pdfErapaz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:54:
[...]
Dat plaatje kan nooit kloppen. Ekkelenkamp rechtshalf en Martinez op 10?
Edit: of moet het 5-2-3 zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 03-11-2020 20:59 ]
Hierbij de uitleg van de uefa:Han schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:22:
[...]
Echter wel een behoorlijk verstoorde voorbereiding. Bizar dat dit kan op deze manier. De UEFA mag echt eens toelichting gaan geven hoe dit kan, waar de eerste beslissingen op gebaseerd zijn en waarom er op de valreep als nog meer mogelijk blijkt te zijn. Alles riekt naar een amateuristisch beleid. Daar had PSV ook al last van. Alles behalve wenselijk dit.

Ik ziet het, op TV ook. Maar toch is het andersomHackus schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:57:
[...]
Staat ook zo bij Uefa https://www.uefa.com/newsfiles/ucl/2021/2029421_lu.pdf
[Afbeelding]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021