Verder eenrichtingsverkeer wat voor mijn gevoel nu 1000 minuten kan duren zonder resultaat.
We hebben gekeken naar de wedstrijd die PSV volgende week donderdag tegen PAOK speelt. Dat is een ontmoeting in de groepsfase van de Europa League. Daarvan speelt PSV er zes en dus is dit ene duel niet beslissend. Dat is een groot verschil met de eerdere Europese duels van AZ en Ajax, die wel leidden tot uitgestelde duels in de eredivisie. Ajax en AZ speelden toen wedstrijden in een knock out- of play off-fase. Op basis daarvan hebben we toen uitstel verleend”, aldus Bluyssen.
Raakte eerst de bal? Maar heb geen herhaling bij de handPWM schreef op zondag 1 november 2020 @ 15:53:
Als de bal na de speler komt wel
Verder eenrichtingsverkeer wat voor mijn gevoel nu 1000 minuten kan duren zonder resultaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 01-11-2020 15:56 ]
Donderdag mag het weer!Zingo schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:04:
Feyenoord krijgt genoeg kansen, mag er toch wel eens een ingaan voor ze.
Volgens mij ook, maar goed ik begrijp die kaart wel. De bal spelen is geen vrijbrief om iemand hard te raken, zie ook afgelopen donderdag.Vos schreef op zondag 1 november 2020 @ 15:55:
[...]
Raakte eerst de bal? Maar heb geen herhaling bij de hand
Jazeker, een verdediger erbijLeon Zwiers schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:00:
Nou minuut 70. gaan we nog wisselen Dick?

Yup.Leon Zwiers schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:09:
[...]
Zet ie nu werkelijk Botteghin in de spits?
per aspera ad astra
Heb je de bank gezien? Die jonkies zitten er blijkbaar niet omdat Advocaat van plan is om ze in te brengen (daar is ie eerder al heel duidelijk in geweest), maar zodat er uberhaupt iemand op de bank zit.
Daarom ben ik ook wel redelijk klaar met Advocaat. Kan natuurlijk dat ‘ie de jeugd niet goed genoeg vindt, maar dit soort wissels als statement doen het zelfvertrouwen van je basisspelers geen goed en om de jeugd, die je dus toch nodig gaat hebben, bekommert hij zich totaal niet.toolkist schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:10:
[...]
Heb je de bank gezien? Die jonkies zitten er blijkbaar niet omdat Advocaat van plan is om ze in te brengen (daar is ie eerder al heel duidelijk in geweest), maar zodat er uberhaupt iemand op de bank zit.
Nouja, je wordt genekt door Marsman. Advocaat kan er weinig aan doen dat de club een enorme clown aantrekt als 2e keeperPrinsPils schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:13:
[...]
Daarom ben ik ook wel redelijk klaar met Advocaat. Kan natuurlijk dat ‘ie de jeugd niet goed genoeg vindt, maar dit soort wissels als statement doen het zelfvertrouwen van je basisspelers geen goed en om de jeugd, die je dus toch nodig gaat hebben, bekommert hij zich totaal niet.
Klopt, die regel is ook prima. Maar ik had meer het idee dat de speler over het uitgestrekte been ging ipv dat de speler onderuit geschoffeld werd.toolkist schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:08:
[...]
Volgens mij ook, maar goed ik begrijp die kaart wel. De bal spelen is geen vrijbrief om iemand hard te raken, zie ook afgelopen donderdag.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 01-11-2020 16:17 ]
XXXVI
Was z'n andere been waarmee ie de speler raakte.Vos schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:16:
[...]
Klopt, die regel is ook prima. Maar ik had meer het idee dat de speler over het uitgestrekte been ging ipv dat de speler onderuit geschoffeld werd.
Tja je weet wat voor type je haalt met Advocaat.PrinsPils schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:13:
[...]
Daarom ben ik ook wel redelijk klaar met Advocaat. Kan natuurlijk dat ‘ie de jeugd niet goed genoeg vindt, maar dit soort wissels als statement doen het zelfvertrouwen van je basisspelers geen goed en om de jeugd, die je dus toch nodig gaat hebben, bekommert hij zich totaal niet.
Ik zou me eerder afvragen waarom Feynoord zoveel spelers voor het 2e haalde ipv 1 of 2 spelers voor op de bank bij het 1e.
Goed verdedigd Emmen! Overal staan behalve in het centrum...
Nah gewoon een goede voorzet en prima afgemaakt. Dekkingsfout van Emmen prima afgestraft, dat heeft niks met geluk te maken.Zingo schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:22:
Wauw, wat een geluk haha.
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 01-11-2020 16:24 ]
Hahah, als je ze ziet vieren dan zou je het haast denken ja. Emmen is ook wel erg lastig, zeker met een man meer...ephymerous schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:22:
Feyenoord wint de Champions League.... ooh wacht
Ha-haephymerous schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:22:

per aspera ad astra
Niet zo provoceren.ephymerous schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:22:

Maar goed, uiteindelijk verdiende uitslag denk ik. Maar op deze manier ga het je niet redden in de top-5. Erg matig allemaal.
Waar is je Feyenoord embleem. Ik herken je zo telkens nietPWM schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:28:
Echt, de Zondagmiddag trolls hier in dit topic zijn toch altijd weer op tijd aanwezig![]()
Maar goed, uiteindelijk verdiende uitslag denk ik. Maar op deze manier ga het je niet redden in de top-5. Erg matig allemaal.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wat ook niet zo moeilijk is. Wat is die Linssen toch een drama!!!OPSLAGHOND schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:29:
Bannis in een korte tijd belangrijker, stukken beter en vooral veel efficiënter dan Linssen.
We zitten bijna op 5%.remco112 schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:30:
[...]Wat ook niet zo moeilijk is. Wat is die Linssen toch een drama!!!

Mag ik deze bewaren voor de toekomst? Dan krijg je em mooi terug
Kom op niet zo aanstellen, 1 hele post verder helemaal niks?PWM schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:28:
Echt, de Zondagmiddag trolls hier in dit topic zijn toch altijd weer op tijd aanwezig![]()
hahaha, dat mag zeker! Het is geven én nemen!Terranova schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:33:
[...]
Mag ik deze bewaren voor de toekomst? Dan krijg je em mooi terug
Na de verkiezingen gaat ie weer wegLeon Zwiers schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:28:
PSV Rotterdam
PSV 14 man positief .l....
[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 01-11-2020 16:48 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik vind het vooral verbazingwekkend dat de voetbalbubbel keihard lijkt te falen. Waar ze bij de F1 slechts enkele besmettingen hebben gehad met heel wat meer mensen om zon team heen, zijn bij voetbalclubs halve selecties besmet.Gunner schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:47:
Ben ik de enige die zich verbaasd over al die Corona besmettingen bij prof voetballers en de knvb die moet en zal doorspelen ? Zal wel weer om geld gaan.....
Gedrag van de spelers zelf? Zodra ze niet op de club zijn complete maling aan de maatregelen? Voetballers staan tenslotte niet echt bekend om hun intellect.
Edit: Strafschop, twijfel zelf een beetje.
[ Voor 5% gewijzigd door Zingo op 01-11-2020 16:58 ]
...
Bij Emmen zijn naar mijn weten nog geen besmettingen geweest. En ook zij hebben enkele internationalsLeon Zwiers schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:54:
[...]
Ik vind het vooral verbazingwekkend dat de voetbalbubbel keihard lijkt te falen. Waar ze bij de F1 slechts enkele besmettingen hebben gehad met heel wat meer mensen om zon team heen, zijn bij voetbalclubs halve selecties besmet.
Gedrag van de spelers zelf? Zodra ze niet op de club zijn complete maling aan de maatregelen? Voetballers staan tenslotte niet echt bekend om hun intellect.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 01-11-2020 17:01 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-11-2020 17:12 ]

Verder is PSV heer en meester, had allang 3-0 moeten zijn.
Ik gok dat Malen (gewoon) weer de beslissende maakt, ik twijfel enkel tussen de 93e of 94e minuut.Zingo schreef op zondag 1 november 2020 @ 17:36:
Wat speelt Malen echt een kansloos slechte wedstrijd. Mist teveel kansen en verprutst teveel ballen. Waardeloos vandaag.
Verder is PSV heer en meester, had allang 3-0 moeten zijn.
Grote kans ja, gelukkig maken die goals veel goed. Maar verder speelt hij vandaag echt een belabberde wedstrijd. Er staan genoeg Duitsers op het veld om er twee in de blessuretijd te scorenOPSLAGHOND schreef op zondag 1 november 2020 @ 17:41:
[...]
Ik gok dat Malen (gewoon) weer de beslissende maakt, ik twijfel enkel tussen de 93e of 94e minuut.
2-0 psv.
schande schande schande
Maak je een grap?dglavimans schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:06:
Dit PSV speelt enorm anders dan de afgelopen jaren.. Je voelt het aan alles, zit zoveel meer voetbal in. Genieten
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zelfde regels als in zo'n beetje elke competitie, inclusief Europees, toch? KNVB volgr hierbij de UEFA richtlijn voor zover ik weet.Gunner schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:47:
Ben ik de enige die zich verbaasd over al die Corona besmettingen bij prof voetballers en de knvb die moet en zal doorspelen ? Zal wel weer om geld gaan.....
Mnee? Moet ik hem aan je uitleggen 😗 Heb al veel meer een druk gevoel bij de tegenstander laatste matches.. Meer jagen harder werken, beetje wat ik bij Ajax vaak zie en zo jaloers op ben
[ Voor 39% gewijzigd door dglavimans op 01-11-2020 18:28 ]
En 4-0 dan?Maarten_E schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:36:
Valt mij mee dat PSV geen puntverlies opliep, 3-0 is een behoorlijk regelmatige overwinning, wat ik in deze omstandigheden niet had verwacht.
Maar fijn dat ADO vind dat de KNVB de wedstrijd wel had moeten verplaatsen. Lief van ze om zo gewillig naar de slachtbank te gaan.
4-0? We worden kampioen met 9 punten voorsprongElPaco schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:38:
[...]
En 4-0 dan?
Maar fijn dat ADO vind dat de KNVB de wedstrijd wel had moeten verplaatsen. Lief van ze om zo gewillig naar de slachtbank te gaan.
Maar het zou best wel eens spannend kunnen worden om het kampioenschap ja.
Het was wel ADO hè, de club uit Den Haag die zonder Corona dit seizoen naar de Keuken Divisie was gegaan.Exocet schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:24:
Als PSV met zoveel afwezigen al zo makkelijk wint dan beloofd het wel wat.
De kampioenswedstrijd is gespeeld inderdaad.Exocet schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:24:
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Discussie zal wel gegaan zijn over wel/geen rood voor Zahavi, dat het geen penalty was kon een blinde zien.ElPaco schreef op zondag 1 november 2020 @ 17:00:
VAR is er om een overduidelijke fout te corrigeren, als je er 5 minuten naar moet kijken is het niet overduidelijk...
Punt is alleen.... het ego van Kamphuis. Die wil duidelijk Europees fluiten.
alles kan off-topic
Z'n been ging wel raar naar links ja, rood voor natrappen bedoel je dan zeker?Ankona schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:17:
[...]
Discussie zal wel gegaan zijn over wel/geen rood voor Zahavi, dat het geen penalty was kon een blinde zien.
Punt is alleen.... het ego van Kamphuis. Die wil duidelijk Europees fluiten.
In kwantiteit zeer zeker, in kwaliteit daarentegen niet zo zeker. Een deel van de selecties van Jong Ajax, Jong AZ, Jong FC Utrecht en Jong PSV zouden nooit in de selectie van het eerste elftal komen. Ze zijn kwalitatief niet op het niveau dat je nastreeft.toolkist schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:30:
[...]
Een voordeel natuurlijk? Je kunt de selectie van Jong toch gewoon grotendeels leegtrekken om het 1e aan te vullen als je daar problemen hebt.
Het is voor dit soort teams dus zo goed als onmogelijk om ooit de ondergrens van inzetbare spelers te behalen mede dankzij de dubbele selectie. Hoewel de selectie van deze hoofdteams natuurlijk kwalitatief als kwantitatief breder is dan een RKC Waalwijk (als referentie van een verplaatsing) zijn de spelers in de jong teams daar meestal niet een goede kwalitatieve aanvulling op.
Al met al meer redenen om ook de selecties van Jong en hoofd teams vooraf aan het seizoen vast te leggen conform de transferperiodes. Vanuit een competitieoogpunt meer dan logisch dat de wedstrijd door ging
Het begin van Malen was goed maar hij gaat een beetje naar de laatste periode van Depay. Veel schoten op goal maar zo ontzettend weinig rendement waarbij de meevaller is dat hij dan nog wel een doelpunt maakt die het enigszins verbloemt.Zingo schreef op zondag 1 november 2020 @ 17:36:
Wat speelt Malen echt een kansloos slechte wedstrijd. Mist teveel kansen en verprutst teveel ballen. Waardeloos vandaag.
Hij moet echt stappen maken om effectiever te worden zeker als hij een stap omhoog zou willen maken. Positieve is wel dat hij in de posities komt waarin hij zou moeten kunnen scoren
*En nee, gelukkig schiet Malen niet vanuit alle hoeken zoals Depay in zijn laatste seizoen deed
PSV miste toch alleen Dumfries, Gapko en misschien Van Ginkel? De rest is bankvulling of voegt niets toe (Rosario).Exocet schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:24:
PSV speelde mijn inziens tegen kwalitatief gezien het slechtste elftal van de eredivisie. Ik snap de hosanna stemming dan ook niet. Verder heb ik de wedstrijd niet gezien, maar een thuisoverwinning tegen een Fortuna, ADO en VVV moet je niet zo serieus nemen. Net zoals ik niet onder de indruk was van Ajax bij de 0-13 tegen VVV. Dit zijn geen graadmeters.
Het probleem zit hem vooral in het feit dat verder de verdedigers Baumgartl, Obispo, Hendrix (eigenlijk middenvelder), De Haas (jong PSV) ook niet konden spelen. PSV stond dus met 2 echte verdedigers. Tegen die ADO bleek dat geen probleem te zijn, maar als ze nu tegen een ploeg hadden gemoeten die wat sterker is dan had je al heel snel gezien dat het erg zwak is achterin.
Verder is er voor zover ik weet geen hosanna stemming, de mensen die ik er over spreek zijn blij dat het geen gevolgen heeft gehad (behalve dan weer een extra wedstrijd in de benen).
Ik ben vooral benieuwd wat de KNVB gaat zeggen als een van de Europees spelende teams straks in de laatste poulewedstrijd moet winnen om door te gaan. De teams hadden tenslotte al 5 andere wedstrijden in de poule gehad om te zorgen dat ze door zouden gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door ElPaco op 02-11-2020 08:07 ]
Idd, die beweging was alles behalve natuurlijk. Het was gewoon een poging om nog even flink op de voet van de tegenstander te stampen. En die aktie werd ook steeds in beeld gebracht door de VAR.ElPaco schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:46:
[...]
Z'n been ging wel raar naar links ja, rood voor natrappen bedoel je dan zeker?
Lijkt me wel een mooie voor het arag var momentje om deze eens op Youtube te zetten.
alles kan off-topic
Ik denk dat je er veel te veel achter zoekt/gewoon onzin aan het verkondigen bent. Zahavi tikte zichzelf aan en was daardoor uit balans en probeert weer in balans te komen. Als zijn doel was om zowel een schwalbe te maken als de tegenstander nog een trap na te verkopen had hij dat wel beter aangepast.. Hij heeft in die situatie werkelijk geen enkele baat bij het "natrappen" van zijn tegenstander.Ankona schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:32:
[...]
Idd, die beweging was alles behalve natuurlijk. Het was gewoon een poging om nog even flink op de voet van de tegenstander te stampen. En die aktie werd ook steeds in beeld gebracht door de VAR.
Lijkt me wel een mooie voor het arag var momentje om deze eens op Youtube te zetten.
Zou kunnen, die beweging was in elk geval niet natuurlijk en zag er best agressief uit. Over dat het geen penalty was hoefden ze het niet lang te hebben, dat kon een blinde zien. Maar die aktie hielden ze wel lang in beeld, daar wilde de VAR duidelijk toch iets mee.Zingo schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:37:
[...]
Ik denk dat je er veel te veel achter zoekt/gewoon onzin aan het verkondigen bent. Zahavi tikte zichzelf aan en was daardoor uit balans en probeert weer in balans te komen. Als zijn doel was om zowel een schwalbe te maken als de tegenstander nog een trap na te verkopen had hij dat wel beter aangepast.. Hij heeft in die situatie werkelijk geen enkele baat bij het "natrappen" van zijn tegenstander.
alles kan off-topic
Ze keken volgens mij vooral naar het moment dat Zahavi en de speler van Ado de bal wilde spelen om vast te stellen of Zahavi de bal eerst speelde en daarna aangetikt werd. Dat terugkijken heeft volgens mij echt niets te maken met een natrap moment.Ankona schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:44:
[...]
Zou kunnen, die beweging was in elk geval niet natuurlijk en zag er best agressief uit. Over dat het geen penalty was hoefden ze het niet lang te hebben, dat kon een blinde zien. Maar die aktie hielden ze wel lang in beeld, daar wilde de VAR duidelijk toch iets mee.
Ik heb een aantal keer bekeken maar zie niet zo zeer een poging tot natrappen er in. De beweging is echter niet heel natuurlijk te noemen. De bal wordt denk ik wel aangetikt door de verdediger en dus moet de looprichting terwijl hij in de lucht is veranderd worden, wellicht een poging om die richting wat abrupter edoch onnatuurlijk aan te passen. Wat wel te zien is dat hij tijdens het springen in ieder geval de volledige focus op de bal lijkt te hebben. Uitsluitsel over de intentie van de speler ga je helaas nooit krijgen. Dat maken regels die iets zeggen over de intentie ook zo bijzonder lastig voor de scheidsrechters.Ankona schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:32:
[...]
Idd, die beweging was alles behalve natuurlijk. Het was gewoon een poging om nog even flink op de voet van de tegenstander te stampen. En die aktie werd ook steeds in beeld gebracht door de VAR.
Het zou mij verbazen als hier een rode kaart voor was gegeven zelfs na een nacontrole door de VAR zeker met in ogenschouw nemende bijvoorbeeld de situatie Alvarez enige tijd geleden.
Bestaan die nog of zijn die vervangen door de Bas Nijhuis komt bij Veronica Inside langs om beslissingen recht te pratenLijkt me wel een mooie voor het arag var momentje om deze eens op Youtube te zetten.
Dit heeft overigens vooral ook te maken met dat er door de hoeveelheid corona besmettingen bij PSV 1 er nogal wat jongens van de jeugd naar PSV 1 zijn gegaan. Dit duel staat voor woensdagvanavond gepland en donderdag moet PSV aan de bak in Griekenland, waarbij de 4 spelers van Jong PSV die gisteren speelden ook mee gaan. Deze 4 jeugdspelers blijven in de bubbel van PSV 1 en kunnen dus niet meedoen met jong.Napo schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:56:
PSV heeft de KNVB toch nog zo ver gekregen dat een wedstrijd uitgesteld wordt :+:
[...]
Het is voor Jong PSV dus een combinatie van spelers met corona en spelers die ontbreken omdat ze nu met het eerste elftal mee gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door ElPaco op 02-11-2020 11:05 . Reden: foute datum ]
Er zou vanavond om 21:00 gespeeld worden.ElPaco schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:59:
[...]
. Dit duel staat voor woensdag gepland en donderdag moet PSV aan de bak in Griekenland, waarbij de 4 spelers van Jong PSV die gisteren speelden ook mee gaan.
Aangezien PSV gisteren heeft gespeeld is 27 december nog vrijtoolkist schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:18:
Prima beslissing toch? Jong PSV heeft alle tijd en ruimte om een keer in te halen, PSV niet.
Die datum kan nog zomaar nodig zijn stel dat bv Willem II volgend weekend met een hoop spelers in quarantaine zit.ElPaco schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:18:
[...]
Aangezien PSV gisteren heeft gespeeld is 27 december nog vrij
Pas als PSV uitgeschakeld zou zijn in Europa komen er wat meer data vrij.
Gravenberch, Onana, Klaassen, Tadic zijn er allemaal niet bij vooralsnog.
Selectie
Scherpen
Schuurs
Mazraoui
Blind
Martínez
Tagliafico
Klaiber
Timber
Álvarez
Ekkelenkamp
Neres
Antony
Promes
Traoré
Huntelaar
Brobbey
Jensen
[ Voor 25% gewijzigd door PolarBear op 02-11-2020 16:17 ]
Oftewel Onana is voor de 3e keer positief, denk dat ie vast weer negatief getest wordt net zoals de vorige keer.PolarBear schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:16:
Ok, Corona heeft ook bij Ajax toegeslagen. Er reizen slechts 17 spelers af naar Denenmarken.
Gravenberch, Onana, Klaassen, Tadic zijn er allemaal niet bij vooralsnog.
Tja, maar hij is niet mee en het is maar de vraag of de UEFA hem toe laat als er nog een negatieve testuitslag voor morgenavond komt.Terranova schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:17:
[...]
Oftewel Onana is voor de 3e keer positief, denk dat ie vast weer negatief getest wordt net zoals de vorige keer.
Sterker nog, er zit maar 1 keeper in de selectie.ADDG schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:18:
Stekelenburg zit er ook niet bij dus Ajax mist mogelijk zijn eerste en tweede keeper.
Volgens telegraaf vertrouwt Ajax die PCR test resultaten niet en heeft nog een keer laten testen.PolarBear schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:18:
[...]
Tja, maar hij is niet mee en het is maar de vraag of de UEFA hem toe laat als er nog een negatieve testuitslag voor morgenavond komt.
Deden ze vorige keer bij de foutpositieve test van Onana ook al. Dus mag hopen dat het op tijd is.
Maar wel klote dit, precies bij de wedstrijd die je moet winnen

Float like a butterfly, sting like a bee.
Oh ja inderdaad Kotarski zit er ook niet bij.PolarBear schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:19:
[...]
Sterker nog, er zit maar 1 keeper in de selectie.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021