Laat ze dat altijd maar doen als er voordeel gegeven wordt. Als het toch geen voordeel blijkt, het voordeel terug gedraaid wordt. In plaats van eigen regels hanteren.
...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
...
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Klaassen supersub.groggy schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:30:
Dit is zo'n wedstrijd dat je de lasse schone van vier jaar geleden knetterhard nodig hebt hebt op het middenveld
...
Ajax is slappe hapLeon Zwiers schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:32:
Midgetland is nu gewoon beter.
Laten we het voorlopig maar op minder slecht houdenLeon Zwiers schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:32:
Al een kwartier zeer gevaarlijk, Ajax creëert niks meerLeon Zwiers schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:32:
Nee en dan krijgt Antony alle ruimte, gaat ie wachten en weer naar zijn linkerpoot... Weg kansExocet schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:32:
[...]
Al een kwartier zeer gevaarlijk, Ajax creëert niks meer
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
...
[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 03-11-2020 21:35 ]
XXXVI
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 03-11-2020 21:35 ]
En ik maar denken dat iedereen legoland schreefHupske schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:33:
‘Midtjylland’ Even op copy paste zetten jongens. De mod heeft het er zo maar druk mee.
Maar Blind en Martinez omwisselen en Gravenberch eruit voor Klaassen lijkt mij de oplossing.
Dit is zijn normale manier van denken, niets abnormaals.ephymerous schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:34:
Omg ik lees net dat Erik Klaassen laat banken omdat zijn “spanningsveld” wellicht is weggevallen door de vals positieve test. Als je denkt dat het niet debieler kan
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
70e minuut pas hé!Hupske schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:33:
‘Midtjylland’ Even op copy paste zetten jongens. De mod heeft het er zo maar druk mee.
Maar Blind en Martinez omwisselen en Gravenberch eruit voor Klaassen lijkt mij de oplossing.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Gelukkig zijn de spelers die nu in het veld staan lekker geconcentreerd bezig.ephymerous schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:34:
Omg ik lees net dat Erik Klaassen laat banken omdat zijn “spanningsveld” wellicht is weggevallen door de vals positieve test. Als je denkt dat het niet debieler kan
Rustig, denk om je spanningsveldephymerous schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:34:
Gelukkig is Ekkelenkamp net als Promes in vorm.
Dit heb ik met Ekkelenkamp. Zie die jongen zelden wat doen waarvan ik denk 'wow, dit wordt een topper!'gws24 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:36:
[...]
70e minuut pas hé!
Ik snap trouwens echt niet dat iedereen Gravenberch zo goed vind. Hij verliest te vaak op een knullige manier de bal en verdedigend is hij zeer weinig waard.
Ik vind Gravenberch ook maar dubieus hoorgws24 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:36:
[...]
70e minuut pas hé!
Ik snap trouwens echt niet dat iedereen Gravenberch zo goed vind. Hij verliest te vaak op een knullige manier de bal en verdedigend is hij zeer weinig waard.
Klaassen komt er wel in in de rustephymerous schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:34:
Gelukkig is Ekkelenkamp net als Promes in vorm.
Nu ongeveer graag ja. Er is iemand nodig die het weer scherp zet. Als je vorige week vergelijkt met dit, zakken er een hoop door de ondergrens nu.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:38:
Mag Klaassen 5 min. voor de rust erin?
Dan Promes en Gravenberch nog wisselen.
Viel ons ook al op... is bekend bij de D-tjes...P.O. Box schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:41:
Gravenberg speelt erg matig. Traag, nonchalant, verkeerde kant dekken. En dan de trage Blind ernaast maakt het middenveld veels te open. Kom op met Klaassen.
[ Voor 45% gewijzigd door ephymerous op 03-11-2020 21:42 ]
XXXVI
...
Hey hey! Die willen we hier niet hebben hoor, we hebben nog wel een beetje eigenwaarde!Luxicon schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:41:
Ekkelenkamp lijkt mij meer iemand voor Groningen, maar niet voor Ajax.
[ Voor 72% gewijzigd door Harribo op 03-11-2020 21:42 ]
Ze hadden echt beter Eiting nog kunnen houden. Die strooide tenminste nog met Ziyech achtige passjes.Luxicon schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:41:
Ekkelenkamp lijkt mij meer iemand voor Groningen, maar niet voor Ajax.
Alleen gingen die passjes vaak wel naar de tegenstanderErapaz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:42:
[...]
Ze hadden echt beter Eiting nog kunnen houden. Die strooide tenminste nog met Ziyech achtige passjes.
Dat geeft nog 25 minuten voor een goal. Als EtH het in de rust niet omzet ga ik gamen en gooi ik Ajax naar de iPad. Wat een armoe.Grindtegel schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:44:
ajax is superslordig maar die denen houden dat jaagtempo nooit 90 minuten lang vol. Na minuut 70 zijn die helemaal op
81%..Vos schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:45:
Wat is de passnauwkeurigheid van Ajax, 50%? Ik zie zoveel simpele passes misgaan
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 03-11-2020 21:46 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
eth wijzigt niks, dat mag pas na minuut 75Erapaz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:45:
[...]
Dat geeft nog 25 minuten voor een goal. Als EtH het in de rust niet omzet ga ik gamen en gooi ik Ajax naar de iPad. Wat een armoe.
[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 03-11-2020 21:48 ]
Ow. Dat is al luxe. Heb de strijd thuis allang verloren. Perfecte plaatje staat gewoon op het scherm. Moet het doen met de iPad en AirPods inErapaz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:45:
[...]
Dat geeft nog 25 minuten voor een goal. Als EtH het in de rust niet omzet ga ik gamen en gooi ik Ajax naar de iPad. Wat een armoe.
...
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Sowieso Promes en Ekkelenkamp eruitLuxicon schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:48:
Klaassen en Traore erin na de rust?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die voorzettenQuad schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:46:
[...]
81%..
Van 271 komen er 220 aan.
Lange ballen 35% en voorzetten 0%.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Moet je deze dus wel winnenAgent47 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:51:
Voor het Nederlands voetbal zou het beter zijn als Ajax 3e wordt. Kunnen veel meer punten harken binnen de Europa League
lol, inderdaad!
Dat komt omdat hij, als het wel lukt, zo enorm makkelijk speelt. Dat bal verlies gaat er hopelijk wel uit naar mate hij meer speelt en ervaring krijgt en dan kan hij een heel prima speler worden.gws24 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:36:
[...]
70e minuut pas hé!
Ik ga het proberen de tweede helft.Hupske schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:47:
[...]
Ow. Dat is al luxe. Heb de strijd thuis allang verloren. Perfecte plaatje staat gewoon op het scherm. Moet het doen met de iPad en AirPods in![]()
Maar kan je vertellen. Op de iPad is het ook een dramatische wedstrijd.
Is dat zo? Heb je een vergelijk? Overwinteren in cl levert denk ik wel wat puntjes op.Agent47 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:51:
Voor het Nederlands voetbal zou het beter zijn als Ajax 3e wordt. Kunnen veel meer punten harken binnen de Europa League
Liever niet, in de EL krijg je allemaal van dit soort wedstrijden.Agent47 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:51:
Dat ging vorig jaar ook erg goed.Agent47 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:51:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tja, dat heb ik bij wel meer jeugd spelers gezien, als dit, als dat dan wordt het een grote. Begrijp mij niet verkeerd, ik zie ook wel dat hij heel makkelijk kan voetballen (zeker aanvallend) maar de grote vraag is natuurlijk of hij de rest ook gaat leren en voorlopig zie ik dat nog niet. Nou is hij nog jong en moet je hem de tijd geven maar dan vraag ik mij af of hij al wel klaar is voor Ajax 1, in ieder geval in de CL.toolkist schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:53:
[...]
Dat komt omdat hij, als het wel lukt, zo enorm makkelijk speelt. Dat bal verlies gaat er hopelijk wel uit naar mate hij meer speelt en ervaring krijgt en dan kan hij een heel prima speler worden.
En wat doet de UEFA?Maarten_E schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:58:
Heb ook het idee dat de EL echt ook heeft ingeboet aan imago. Tot in de 00's was het een mooi toernooi, maar de laatste jaren is het pas leuk vanaf de halve finale. Dan liever dat Ajax overwintert in de CL.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
FixedLuxicon schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:02:
Liverpool op 0-4.
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 03-11-2020 22:07 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Denk een jetlag.dutchgio schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:10:
Alsof ze het voetbal zijn verleerd. Of zouden ze toch corona hebben?
⏩ PVOutput☀️
Nu moet Ajax het zelf nog regelen met da gigantische gepruts vandaag.Leon Zwiers schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:11:
Nou. Liverpool regelt dat doelsaldo wel voor Ajax
...
Dat ja! Hij stond notabene dichter bij de bal dan die speler van Midtjylland.Hupske schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:11:
Ach. Voorbeeld van t niveau. Martinez in de problemen. Krijgt hem met moeite naar de zijkant gewerkt de bal.
Zit mazraoui er beetje naar toe te sjokken. Kom op! Pit erin!!!
⏩ PVOutput☀️
Was er maar iemand die kon ingrijpen.Luxicon schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:12:
[...]Nu moet Ajax het zelf nog regelen met da gigantische gepruts vandaag.
Hoogste passnauwkeurigheid ook nog denk ik.Exocet schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:13:
Onana meeste balbezit?
Hoogste weet ik niet zeker, maar dat is 79%, 27 passes.Hupske schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:13:
[...]
Hoogste passnauwkeurigheid ook nog denk ik.
⏩ PVOutput☀️
Verbaast het matige spanningsveld van Mazraoui je nog?Quad schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:12:
[...]
Dat ja! Hij stond notabene dichter bij de bal dan die speler van Midtjylland.
...
[ Voor 30% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-11-2020 22:15 ]
Wat een verschil, Liverpool had moeite met Ajax en FC LEGOLAND en Ajax kan Atalanta goed partij bieden. Ligt dat dan aan speelstijl of vorm van de dag?Luxicon schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:02:
Liverpool op 0-3.
Liverpool miste tegen Ajax het halve basiselftal. Wellicht dat er nu een paar basisklanten terugzijn?Erapaz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:15:
[...]
Wat een verschil, Liverpool had moeite met Ajax en FC LEGOLAND en Ajax kan Atalanta goed partij bieden. Ligt dat dan aan speelstijl of vorm van de dag?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq