"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Twente komt eraan!
...
*knip*JoteW schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:09:
Doet zeer he dat Twente nog bestaat? De rotte appels die het allemaal veroorzaakt hebben zijn pleiten.. Je kan ‘t ook een keer achter je laten ipv dat als statement aan te gaan halen. Maargoed, het zegt genoeg over jouw simpele manier van denken dat je ze “alles toewenst”.
Bashen op een club voor zaken uit het verleden is een keer klaar. Tevens gaan we anderen niet voor calimero uitmaken.
[ Voor 24% gewijzigd door tweakduke op 01-11-2020 11:21 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lijkt wel alsof hij de makkelijke optie te min vindt en het per se moeilijk moet.Terranova schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:09:
Ekkelenkamp kan echt totaal niet passen. Tegen VVV die niet verdedigde maar 56% passnauwkeurigheid en vandaag heeft hij helemaal nog geen teamgenoot gevonden...
Echt al z'n passes gaan fouttoolkist schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:15:
[...]
Lijkt wel alsof hij de makkelijke optie te min vindt en het per se moeilijk moet.
Klinkt als mijn leven in een nutshelltoolkist schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:15:
[...]
Lijkt wel alsof hij de makkelijke optie te min vindt en het per se moeilijk moet.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Mag? Een schande dat ie niet scoort.gws24 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:19:
Die mag er wel in Ekkelenkamp..
XXXVI
Ik denk, ik hou het nog een beetje aardig in mijn commentaar
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Door het missen van het publiek presteren teams toch verschillend. Feyenoord bijvoorbeeld lijkt toch wel echt de "12e man" te missen. Andere spelen juist beter zonder druk van thuispubliek.Leon Zwiers schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:24:
Poule invullen is niet meer te doen met deze rare potten de laatste tijd
En nog zo’n misser... wat mij betreft alweer wisselen.gws24 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:21:
[...]
Ik denk, ik hou het nog een beetje aardig in mijn commentaar
XXXVI
Het is nog geen minuut 70ephymerous schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:26:
[...]
En nog zo’n misser... wat mij betreft alweer wisselen.
edit: wissel nr 2 is ook wel bepaald lijkt me zo... niet wachten ingrijpen
[ Voor 21% gewijzigd door toolkist op 31-10-2020 20:30 ]
[ Voor 4% gewijzigd door groggy op 31-10-2020 20:30 ]
En dat is 100% kans nummer drie die hij mist.toolkist schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:26:
En weer krijgt ie em niet tussen de palen (ookal is het daarna buitenspel). Zo jammer dat Kudus er zo lang uit ligt want dit is echt helemaal niks
XXXVI
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Maar dat is volledig weg...
Bij de F-jes?Terranova schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:30:
De reden dat Ekkelenkamp uberhaupt nog bij Ajax zit is omdat hij ongelofelijk veel scoorde in de jeugd, maar eigenlijk niet zo geweldig was.
En omdat hij Ronaldo onderuit haalde toch?Terranova schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:30:
De reden dat Ekkelenkamp uberhaupt nog bij Ajax zit is omdat hij ongelofelijk veel scoorde in de jeugd, maar eigenlijk niet zo geweldig was.
...
Nee, wel bij de Btjes en hoger enzo. Scoorde erg veel voor een middenvelder.
Die regel had ik nog nooit gehoord en is ook een regel om het onnodig moeilijk te maken.
Dat is ook vreemd, als je jezelf buitenspel kunt aanspelen.Gynnad schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:34:
Wat hoor ik nu, als een penalty nemer de bal op de paal of lat schiet dan mag hij de rebound er niet inschieten indien deze niet is aangeraakt door de keeper?
Die regel had ik nog nooit gehoord en is ook een regel om het onnodig moeilijk te maken.
...
Is hetzelfde als een vrije trap op jezelf schieten. Mag ook niet.Gynnad schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:34:
Wat hoor ik nu, als een penalty nemer de bal op de paal of lat schiet dan mag hij de rebound er niet inschieten indien deze niet is aangeraakt door de keeper?
Wordt het dan gezien als een pass op jezelf uit een spelhervatting wat niet mag, misschien?Luxicon schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:35:
[...]
Dat is ook vreemd, als je jezelf buitenspel kunt aanspelen.
Je mag een penalty sinds jaar en dag gewoon niet 2x achter elkaar raken. Anders tik je em eerst zacht aan, keeper duikt hoek in, en schiet je em in de andere hoek.Gynnad schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:34:
Klopt, maar in het geval dat de paal of de lat wordt geraakt zou je zeggen dat dat niet zo is. Maar de lat/paal wordt niet gezien als spelelement, dus vandaar zal dat wel zijntoolkist schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:36:
[...]
Je mag een penalty sinds jaar en dag gewoon niet 2x achter elkaar raken. Anders tik je em eerst zacht aan, keeper duikt hoek in, en schiet je em in de andere hoek.
Hij is wel sterk bezig na zijn terugkomst. Tadic is bijvoorbeeld een stuk minder goed bezig (helaas).ephymerous schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:41:
Vizier ook bij Klaassen niet op scherp.
...
Ik had het bij de geruchten en toen hij daadwerkelijk aangekondigd werd niet gedacht maar hij is echt een versterking. Krijg je denk ik als je een speler bijna niet (of eigenlijk nooit) ziet spelen omndat je de competitie niet volgt waar die in speelt.Luxicon schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:42:
[...]
Hij is wel sterk bezig na zijn terugkomst. Tadic is bijvoorbeeld een stuk minder goed bezig (helaas).
Ik had het bij PSV ook goed!!
⏩ PVOutput☀️
Of Fortuna had geluk?Quad schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:47:
Gelukkig met de voorsprong de rust in.
Ajax kwam net op gang!

Fluit alles maar dan ook alles tegen.
Wat een drama
Gelukkig staan we voor maar hij heeft de hele eerste helft alleen maar gefloten voor vvv.
Alleen maar
Edit : scheidsrechter Lindhout, onthoud die naam maar tot ie bij jouw clubje fluit
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 31-10-2020 20:52 ]
Huh, dit is het Ajax topic hoor, scheer je weg!Harribo schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:50:
Tjonge jonge wat een rampzalige scheids bij Groningen tegen Vvv. Dat zeg ik niet omdat ik voor Groningen ben.
Fluit alles maar dan ook alles tegen.
Wat een drama
Gelukkig staan we voor maar hij heeft de hele eerste helft alleen maar gefloten voor vvv.
Alleen maar
Edit : scheidsrechter Lindhout, onthoud die naam maar tot ie bij jouw clubje fluit
Speelt Robben?
edit: teletekst zegt van niet en zit ook niet bij de selectie volgens google. Enig idee of en wanneer hij weer terug is?
[ Voor 10% gewijzigd door gws24 op 31-10-2020 20:57 ]
Schouder Traore buitenspel leek me. Maar prima voor deze keertoolkist schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:45:
Zou wel eens 2cm buiten spel kunnen zijn
Verwijderd
Sorrygws24 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:54:
[...]
Huh, dit is het Ajax topic hoor, scheer je weg!![]()

Nope.Speelt Robben?
Vorige wedstrijd ook al niet. Duurt wel weer ff
Meeste gevaar komt van de scheids, hou mijn hart vast
Thuis zeker een VVV dekbedovertrek
En dan een oefenwedstrijd tussendoor met 1 penalty voor en 1 tegen ...

XXXVI
Kan ook zomaar naar links gaan en Neres op 10. Maar alles beter dan verder sukkelen met Ekkelenkampephymerous schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:02:
Promes weer op 10? Omdat dat voorheen ook zo goed heeft gewerkt?
Wel goed opzich dat hij Ekkelenkamp durft te wisselen.ephymerous schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:02:
Wel in plaats van Ekkelenkamp. Dan is de vraag, wie zie je liever als je tussen één van de twee moet kiezen?ephymerous schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:02:
Hij schiet in ieder geval tussen de palen; dat is verbetering.gws24 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:05:
[...]
Wel in plaats van Ekkelenkamp. Dan is de vraag, wie zie je liever als je tussen één van de twee moet kiezen?
XXXVI
Wat een drama die scheids Lindhout... Itakura wordt vast gepakt, vrije trap voor VVVVerwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:05:
2-0 voor de FC. VVV gaat weer een fijne avond tegemoet.
Wat een aanfluiting is deze scheidsrechter
Verwijderd
Ik heb geen Fox, dus ben afhankelijk van het radiocommentator. Daar hoor ik deze wedstrijd weinig geklaag over de scheidsrechter. Is er wel eens anders geweest.Harribo schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:11:
[...]
Wat een drama die scheids Lindhout... Itakura wordt vast gepakt, vrije trap voor VVV
Wat een aanfluiting is deze scheidsrechter
[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 31-10-2020 21:23 ]

/edit
De var laat het gaan. Geluk voor Ajax maar niet te verklaren.
[ Voor 69% gewijzigd door ephymerous op 31-10-2020 21:24 ]
XXXVI
en Ten Hag, waarom laat je hem überhaupt staan? Sjokt een beetje over het veld, alle gevaar komt van Antony...
Precies, was helemaal niet zwaar. Maarja wel heel dom.Starbucks schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:24:
Komt Neres goed weg. Is ook geen rood, maar je zult maar net die scheids treffen die hem wel trekt.
Tja mijn mening over ten Hag is bekendtoolkist schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:24:
[...]
en Ten Hag, waarom laat je hem überhaupt staan? Sjokt een beetje over het veld, alle gevaar komt van Antony...
XXXVI
Ik denk niet dat hij hier mee leest.toolkist schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:17:
Komt Mazraoui alweer goed weg, hoe vaak moet ik dit nog tikken voor Ten Hag het ook door heeft en ingrijpt?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Begrijpelijk maar zonde. Had veel puntverlies kunnen voorkomen
XXXVI
Ik zal het doorgeven
Float like a butterfly, sting like a bee.
Heb je je onderhand al ingeschreven voor de cursus coach betaald voetbal? Ik als het goed begrepen heb loopt hier genoeg kennis en ervaring rond om zowel Ajax als Oranje wereldkampioen te maken.ephymerous schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:27:
Begrijpelijk maar zonde. Had veel puntverlies kunnen voorkomen

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
3 wissel momenten tijdens wedstrijd. Rust telt niet meeGynnad schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:30:
Waarom loopt Huntelaar nog warm? Ajax mag toch niet meer wisselen (1e keer Promes, 2e keer Klaiber, 3e keer Tadic en Brobbey), tenminste ik begreep 5 wissels in maximaal 3 wisselbeurten toch?
Ah, zit er niet zo goed bij met de regeltjes vandaagTerranova schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:31:
[...]
3 wissel momenten tijdens wedstrijd. Rust telt niet mee
Je mag tijdens speeltijd 3 wisselmomenten gebruiken. Rust (en dacht ook verlenging?) tellen niet mee (wel voor de maximum van 5, maar niet voor die 3).Gynnad schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:30:
Waarom loopt Huntelaar nog warm? Ajax mag toch niet meer wisselen (1e keer Promes, 2e keer Klaiber, 3e keer Tadic en Brobbey), tenminste ik begreep 5 wissels in maximaal 3 wisselbeurten toch?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
XXXVI
Maar hij reageerde wel snel, i.t.t. Ekkelenkamp de 1e helft bv.Starbucks schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:34:
Hij stond mooi op de goede plek na de eerste goede actie van Neres deze wedstrijd.
Heb jouw tekst even aangepast, want je lijkt niet goed op te letten.Agent47 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:39:
Vies spel van Ajax hoor. Neres geeft er 1 een schopje en Alvares Martinez is herrezen als die de bal weer kan krijgen na eerst de hele arena bij elkaar te schreeuwen.
Dankje wel. Fijn dat jij ook ziet dat neres een kaart had moeten krijgen.Starbucks schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:42:
[...]
Heb jouw tekst even aangepast, want je lijkt niet goed op te letten.
⏩ PVOutput☀️
Zo onbewust was het ook niet, verdediger staat met 2 armen voor zich uit te zwaaien.Terranova schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:43:
Wat lult die commentator nou dom, die bal had richting goal gegaan als er geen hands was gemaakt, hoe onbewust het ook was.
*knip*Agent47 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:43:
[...]
Dankje wel. Fijn dat jij ook ziet dat neres een kaart had moeten krijgen.
bijdehand gaan doen laten we hier achterwege
[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 01-11-2020 11:24 ]
Fijn dat je scherp bent moraalridder.Starbucks schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:44:
[...]
Had ik al aangegeven dat dat kon. Had je kunnen weten als je ook hier had opgelet.
Die van Mazraoui door zichzelf aangeschoten en de bal veranderde niet van richting. Die van Tadic had een goal kunnen zijn. Ik snap je wel, want het is verder allemaal zo inconsequent als het maar zijn kan.toolkist schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:45:
Ik vind het onzin dat dit penalty's zijn (want, waarom hands van Mazraoui dan niet?) maar zo hebben ze de regels helaas nu eenmaal bepaald. Zo inconsequent als wat en niet meer te volgen.
Die regel is klote inderdaad. Verschil met Mazraoui is nu dat de bal van richting werd veranderd. Bij Mazraoui niet.toolkist schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:45:
Ik vind het onzin dat dit penalty's zijn (want, waarom hands van Mazraoui dan niet?) maar zo hebben ze de regels helaas nu eenmaal bepaald. Zo inconsequent als wat en niet meer te volgen.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021