Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Niet voor het eerst dat het (niet) ingrijpen van EtH tot puntverlies leidt. Ik wacht nog altijd tot het moment dat Labyad in de verdediging staat of Neres op goal wordt gezet, niets zou me nog verbazenTyphone schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:44:
Ten Hag had eigenlijk meer controle mogen inbouwen. Ik zou Neres eraf hebben gehaald voor Martinez. Daarna Blind doorschuiven naar het middenveld, Klaassen wat dieper en Tadic naar de linkerflank. Dan was de gatenkaas niet ontstaan. Aan de andere kant kost Mazraoui met zijn druistigheid Ajax weer een wissel wat zonde is en totaal onnodig maar - erger nog - niet voor het eerst dat dit moet.
Al met al kunnen we ontevreden zijn met het enkele punt maar in elk ander scenario was 2-2 uit in de CL een goed resultaat geweest. Niet mopperen dus. Volgende wedstrijden moeten wel echt gewonnen worden.
Traoré vond ik heel erg sterk in kopduels trouwens.
Mazraoui is m.i. al jaren een zo niet dé zwakke schakel in dit Ajax. Ergste is nog dat er in de druistigheid 0 progressie blijkt te zitten en hij gisteren wederom meermaals achter een aanvaller aan sjokt wanneer hij de bal voorbij de middellijn verliest. Ben geen fan van Klaiber, maar die kan je in ieder geval wel om een boodschap sturen.
Voor wat betreft Traoré: Hij won veel kopduels, maar je ziet ook dat hij nog echt aan zijn timing en (sprong)techniek moet werken - meer dan eens 'wint' hij de bal in de zin dat hij zijn hoofd er tegen weet te krijgen. Vervoglens komt de bal echter niet aan bij een medespeler en ligt hij zelf omdat hij als een soort hoogspringer de lucht in gaat gestrekt op het gras.
Die had Liverpool toen ook al. Allison, Van Dijk, Thiago, Mané die net terugkwam van een positieve covid test.Maarten_E schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:17:
Vergeet ook niet dat Liverpool nu opeens een rits blessures heeft waar dat tegen Ajax-uit nog niet zo was.
Totaal niet mee eens. Sterker nog, je zag Atalanta na de wissel zich vol op de kant storten van Klaiber, de wissel verzwakte Ajax behoorlijk. Klaiber vond ik niks brengen, veroorzaakte onrust en balverlies en gaf Atalanta de mogelijkheid tot nog meer pressie.BoB_HenK schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:21:
Ben geen fan van Klaiber, maar die kan je in ieder geval wel om een boodschap sturen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
:strip_exif()/f/image/dnDofw3tWHVsCsf8DO475SIQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Spelers die niet mee zijn door blessures of corona:
Viergever, Dumfries, Rosario, Baumgartl, Gakpo,Piroe & Delanghe hebben corona
Obispo, Guti, van Ginkel & Maxi Romero zijn geblesseerd.
Ik ben benieuwd hoe de jonkies het gaan doen, fijn dat er straks in ieder geval meer dan 3 man op de bank zit.
Als het in dat scenario mis was gegaan was het commentaar natuurlijk ook niet van de lucht geweest. In de eerste helft liep het immers best redelijk en kom je 2-0 voor. Ik vind jouw wissel trouwens ook niet logisch. Als je de vorsprong wil gaan verdedigen kun je m.i beter de rappe Neres laten staan voor de counter. Ik zou dan Traore er afhalen en Blind en Tadic naar voren schuiven.Typhone schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:44:
Ten Hag had eigenlijk meer controle mogen inbouwen. Ik zou Neres eraf hebben gehaald voor Martinez.
Deze conclusie deel ik wel. Prima resultaat, jammer omdat er meer ingezeten had. De volgende 3 winnen is gegarandeerd overwinteren in de CL.Al met al kunnen we ontevreden zijn met het enkele punt maar in elk ander scenario was 2-2 uit in de CL een goed resultaat geweest. Niet mopperen dus. Volgende wedstrijden moeten wel echt gewonnen worden.
Traoré vond ik heel erg sterk in kopduels trouwens.
Regeren is vooruitschuiven
Geen wissels voor de aanval en verdediging. Een Hendrix zal dan wel als gelegenheids CV spelen met Teze als RB. Het middenveld is dan nog wel redelijk goed bezet maar zowel Ledezma als Kjolo zijn voornamelijk vulling dan geprobeerde krachten.
13 eerste elftalspelers voor 10 posities, dat gaat een zware donderdagavond worden.
Hij is absoluut de zwaktse schakel, heb ook nergens beweerd dat het de sterkhouder is. Echter speelt hij wel (ik denk juist vanwege het feit dat hij qua kwaliteit simpelweg tekortschiet) op een beperkte manier, netjes luisterend naar wat de trainer van hem wil. Hetzelfde zag je tegen VVV, blijven rennen langs de lijn, achterlijn halen en bal voor. Precies ook het probleem, er zit niets anders in zijn mars. Het ging mij in de vergelijking tussen Mazraoui en Klaiber om het feit dat de eerste soms maar lijkt te doen waar hij zin in heeft en af en toe gewoon weigert om mee te verdedigen wanneer hij de bal weer eens op een lullige manier verspeeld, terwijl de ander, hoe beperkt dan ook als voetballer, er op knalt en zijn taken ten alle tijden probeert uit te voeren.Han schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:55:
[...]
Totaal niet mee eens. Sterker nog, je zag Atalanta na de wissel zich vol op de kant storten van Klaiber, de wissel verzwakte Ajax behoorlijk. Klaiber vond ik niks brengen, veroorzaakte onrust en balverlies en gaf Atalanta de mogelijkheid tot nog meer pressie.
De wissel Mazraoui voor Klaiber had van mij niet gehoeven. Ja, hij stond op scherp, maar volgens mij kun je nog beter met tien man spelen dan met Klaiber. Verdedigend is het middelmaat (zat er in die korte tijd twee keer flink naast), maar daar kan ik nog mee leven. Voetballend brengt hij echter he-le-maal niets. De helft van zijn passes waren op Onana. Om te huilen.
#nooitmeerklaiber
Op zich is een punt niet zo slecht. Er van uitgaande dat je twee keer van Midgetland wint, wordt de laatste wedstrijd in de poule tegen Atalanta het Spiel des Jahres. Als je die wint ben je door, tenzij Atalanta vier punten haalt tegen Liverpool, en dat zie ik niet gebeuren (famous last words...). Ik heb genoeg aanknopingspunten gezien om te denken dat dit mogelijk is. Toegegeven, ook genoeg aanknopingspunten om te zien dat het helemaal misgaat
Aanval komt wel goed, Götze en Ihattaren zijn ook aanvallend ingesteld. Verdediging is lastiger, blijkbaar heeft jong PSV geen rechtsbacks die indruk maken (Sambo en Kuisch), want nu is er geen enkele rechtsback mee. Mauro Junior op die plek was afgelopen weekend geen succes, dus hopelijk doen we dat niet nog een keer.Napo schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:31:
@ElPaco dat is een bijzonder karige selectie.
Geen wissels voor de aanval en verdediging. Een Hendrix zal dan wel als gelegenheids CV spelen met Teze als RB. Het middenveld is dan nog wel redelijk goed bezet maar zowel Ledezma als Kjolo zijn voornamelijk vulling dan geprobeerde krachten.
13 eerste elftalspelers voor 10 posities, dat gaat een zware donderdagavond worden.
Ik zie het liefste de achterste linie iets van Max - Boscagli - Teze - Felipe zijn met Hendrix vlak voor het centrale duo. Teze kan dan naar rechts om te helpen als Felipe er niet uit komt en Hendrix tijdelijk CV.
Alternatief is inderdaad wat jij zei, Hendrix CV en Teze RB.
Die terugspeelballen op Onana, so what? Je staat onder druk, je wil minimaal een 2-2 mee naar huis nemen, waarom moet ie dan alle ballen naar voren spelen?
Leuk die avonturen van Schuurs richting de 16 van Atalanta, maar als ie de bal verloor staat ie totaal op de verkeerde plek en doet ie ook niet heel veel moeite om terug te rennen. Geef dan de bal gewoon af en blijf op je plek.
Hier kan ik me wel in vinden. Kijkend naar gisteren en vorige week denk ik dat Atalanta zeker wel 1 van de potjes tegen Liverpool kan winnen (Ajax had ook die kans), het zal er net als vorig jaar om hangen. Eerst maar 2x winnen, dan zien we verder.autje schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:45:
De wedstrijd van gisteren eens rustig laten bezinken. Ajax speelde met een dusdanig aanvallend ingestelde opstelling dat dat een helft nog enigszins goed ging, maar in de tweede helft begon het zich te wreken. Ik zou Traoré eraf gehaald hebben voor Martinez of Ekkelenkamp, en dan Tadic doorschuiven naar de spits (de enige positie waar hij echt tot zijn recht komt). Traoré was over de grond best sterk op die positie, maar dat kan Tadic beter. En door de lucht had Traoré weinig in te brengen. Als je Martinez brengt kun je die ook nog in de laatste linie zetten en Blind naar voren schuiven.
De wissel Mazraoui voor Klaiber had van mij niet gehoeven. Ja, hij stond op scherp, maar volgens mij kun je nog beter met tien man spelen dan met Klaiber. Verdedigend is het middelmaat (zat er in die korte tijd twee keer flink naast), maar daar kan ik nog mee leven. Voetballend brengt hij echter he-le-maal niets. De helft van zijn passes waren op Onana. Om te huilen.
#nooitmeerklaiber
Op zich is een punt niet zo slecht. Er van uitgaande dat je twee keer van Midgetland wint, wordt de laatste wedstrijd in de poule tegen Atalanta het Spiel des Jahres. Als je die wint ben je door, tenzij Atalanta vier punten haalt tegen Liverpool, en dat zie ik niet gebeuren (famous last words...). Ik heb genoeg aanknopingspunten gezien om te denken dat dit mogelijk is. Toegegeven, ook genoeg aanknopingspunten om te zien dat het helemaal misgaat.
Neres speelde niet zo goed gisteren en leed heel erg veel balverlies. Waaronder de inleidende 2-2.T-MOB schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:26:
[...]
Als het in dat scenario mis was gegaan was het commentaar natuurlijk ook niet van de lucht geweest. In de eerste helft liep het immers best redelijk en kom je 2-0 voor. Ik vind jouw wissel trouwens ook niet logisch. Als je de vorsprong wil gaan verdedigen kun je m.i beter de rappe Neres laten staan voor de counter. Ik zou dan Traore er afhalen en Blind en Tadic naar voren schuiven.
Er werd over en weer veel balverlies geleden (mij viel bijvoorbeeld Antony op met een paar balletjes breed naar de tegenstander). Bij de 2-2 was het grooste issue Blind die verkeerd instapte en daardoor Zapata liet lopen. Niet dat ik Neres geweldig vond gisteren (hij had wel de assist bij de 2-0). De reden dat ik hem zou laten staan is omdat je een tactische wissel doet. Als je verdedigend / reactief gaat spelen is balverlies voorin minder erg en is snelheid en creativiteit een plus.Typhone schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:23:
[...]
Neres speelde niet zo goed gisteren en leed heel erg veel balverlies. Waaronder de inleidende 2-2.
Regeren is vooruitschuiven
Mazraoui is verreweg een van de gevaarlijkste en beste spelers van Ajax m.i. Ik kan altijd van hem genieten. Het is jammer dat Tadic een slechte dag had, al heeft hij die wel vaak de laatste tijd ...BoB_HenK schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:21:
[...]
[...]
Mazraoui is m.i. al jaren een zo niet dé zwakke schakel in dit Ajax. Ergste is nog dat er in de druistigheid 0 progressie blijkt te zitten en hij gisteren wederom meermaals achter een aanvaller aan sjokt wanneer hij de bal voorbij de middellijn verliest. Ben geen fan van Klaiber, maar die kan je in ieder geval wel om een boodschap sturen.
[...]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Gevaarlijkste voor de eigen team wil ik nog wel geloven, maar de beste?TTLCrazy schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:51:
[...]Mazraoui is verreweg een van de gevaarlijkste en beste spelers van Ajax m.i. Ik kan altijd van hem genieten.
Kwalitatief de slechtse rechtsback in jaren.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Eerste goal werd zo ingeleid, al was het ook gewoon een goede goal, die Gomez gaf die pass natuurlijk geweldig meteen uit de draai, dat is moeilijk te verdedigen hoor.
Bij de tweede goal had Klaiber een overtreding moeten maken voordat die bal naar die spits ging. Blind had ook niet in moeten stappen, omdat Schuurs daar dichterbij was, maar goed, fouten gebeuren nu eenmaal als je mazzel hebt wordt het geen goal, maar in dit geval was het meteen weg vrij richting doel.
Andersom had je ook nog 2-3 goede mogelijkheden met o.a. Antony en Schuurs, het had net zo goed nog 2-3 of 2-4 kunnen worden. Atalanta is een goede ploeg die veel scoort, wat dat betreft denk ik dat Ajax het gewoon goed heeft gedaan in een uit wedstrijd.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wanneer je gevaarlijk definieert als grootste kans om tot een scoringskans voor de tegenstander te zorgen ga ik wel mee met wat je zegtTTLCrazy schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:51:
[...]
Mazraoui is verreweg een van de gevaarlijkste en beste spelers van Ajax m.i. Ik kan altijd van hem genieten. Het is jammer dat Tadic een slechte dag had, al heeft hij die wel vaak de laatste tijd ...
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Hoelang speelt ie nu al in de basis een jaar of 3? Ik vind wel dat hij nu gewoon altijd goed zou moeten spelen als je al zolang in de basis speelt. Ik vind hem te wisselvallig, misschien ligt het aan de persoon die voor hem staat, met Ziyech ging het goed, met Neres minder, met Antony lijkt hij ook beter. Maar dat wisselvallige....dat zou gewoon niet meer zoveel moeten zijn als je basisspeler bent al langere tijd.TTLCrazy schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:00:
@BoB_HenK @OPSLAGHOND Ik begrijp de negatieve sentimenten niet t.o.v. Mazraoui. Ben ik werkelijk de enige die hem kan waarderen ? Als ik sommige mensen moet geloven mag hij blij zijn dat hij nog in de selectie zit.
En dat ook nog eens in een stadion zonder supporters, waar je elkaar juist heel simpel kan coachen en niet een compleet stadion vol schreeuwende supporters moet overstemmen. Viel mij ook tegen dat er niet gecorrigeerd werd, met name van Tadic die eerder (richting Noa bijvoorbeeld) niet vies was om iemand eens flink de waarheid te zeggen.snmght schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:05:
[...]
Eens, dat zijn toch de mannen met ervaring en die zo geroemd worden om diezelfde ervaring en hun coachende kwaliteiten. Blijft toch te weinig van over op zo een avond.
Ik denk ook dat Tadic momenteel het zelf (te) moeilijk heeft om daar ook mee bezig te zijn, net als Blind overigens.
Mazraoui kan zeker leuk voetballen en er gebeurt veel (is wel een speler waarvoor je naar het stadion zou gaan omdat je weet dat er altijd wel wat gebeurt.. ), maar neemt te vaak te veel risico. (let op de té 's) Op het middenveld kan dat, want lijdt minder vaak tot erg groot gevaar.TTLCrazy schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:00:
@BoB_HenK @OPSLAGHOND Ik begrijp de negatieve sentimenten niet t.o.v. Mazraoui. Ben ik werkelijk de enige die hem kan waarderen ? Als ik sommige mensen moet geloven mag hij blij zijn dat hij nog in de selectie zit.
Ik zou liefst een Mazraoui op het middenveld zien, daar komt hij met zijn type spel beter tot zijn recht. Mazraoui is niet een speler die als hij er niet uit komt de bal uitspeelt om weer goed op te kunnen stellen, maar zou (vol risico) zijn actie maken. Daarin kan hij zeker nog wat volwassener worden.
De weerstand op hem snap ik overigens ook echt niet, maar ik vind hem een goede back tegen zwakkere tegenstanders, dan kan hij er naar hartelust overheen, want achterin kan de rest het nog wel oplossen. tegen een sterkere tegenstander ontstaan (naar mijn mening) te veel risicovolle situaties.
Ik kan hem ook waarderen, omdat hij kan voetballen, en dat is voor een back in het Ajax systeem toch wel heel belangrijk. Als verdediger is hij niet heel bijzonder (maar ook niet slecht), maar dat vind ik niet zo belangrijk. Het is wel iemand die je in de dekking kunt aanspelen omdat hij de techniek heeft om zich onder de druk uit te spelen, en opbouwend kan hij een goede inspeel-pass geven. Zijn voorzet zou wel beter kunnen. Maar met hem aan de rechterkant heb je altijd iemand waar je de opbouw naar kan verleggen als er druk op het centrale duo wordt gelegd. Vergelijk dat eens met een Klaiber.TTLCrazy schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:00:
Ik vond Dest een betere verdediger, maar ik vind Mazraoui voor het spel dat Ajax wil spelen net even iets nuttiger (het ontloopt elkaar niet veel).
The authorities in Cyprus refused to allow Eran Zahavi and Jordan Teze to enter the island.
— PSV (@PSV) 28 oktober 2020
Due to the fact that they tested positive for Corona earlier this month.#OMOPSV #UEL
Bizar dit....
Je mag toch hopen dat een voetbalclub vooraf verifieert welke spelers naar het land mogen afreizen.
Ah, ze zijn niet in het vliegtuig stapt. Op zich wel een goed recht van een land om inreisbeperkingen te plaatsen. Zeker niet ideaal maar dit mag toch geen verrassing zijn als het eerder bekend was.
[ Voor 24% gewijzigd door Napo op 28-10-2020 17:12 ]
Dafuq?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Als ik in de Reisapp van Buitenlandse Zaken kijk staat er alleen dat je een negatieve test moet kunnen overleggen. Niks over het verleden.Napo schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:07:
[...]
Je mag toch hopen dat een voetbalclub vooraf verifieert welke spelers naar het land mogen afreizen.
Ah, ze zijn niet in het vliegtuig stapt. Op zich wel een goed recht van een land om inreisbeperkingen te plaatsen. Zeker niet ideaal maar dit mag toch geen verrassing zijn als het eerder bekend was.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ja slecht voorbereid, maar volgens mij kregen de sporters vanwege de 'bubbel' een soort van voorrangspositie. Maar het blijft goed recht van een staat om daar andere regels voor te hanteren.Napo schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:07:
[...]
De regels in Cyprus zijn niet hetzelfde als hier.ST10©DE schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:14:
[...]
Als ik in de Reisapp van Buitenlandse Zaken kijk staat er alleen dat je een negatieve test moet kunnen overleggen. Niks over het verleden.
...
Zeker nu we Dest alweer kwijt zijn heb je hem nodig daar. Vond hem ook goed spelen gisteren, hij deed inderdaad precies wat je zegt, onder druk opbouwen.autje schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:58:
[...]
Ik kan hem ook waarderen, omdat hij kan voetballen, en dat is voor een back in het Ajax systeem toch wel heel belangrijk. Als verdediger is hij niet heel bijzonder (maar ook niet slecht), maar dat vind ik niet zo belangrijk. Het is wel iemand die je in de dekking kunt aanspelen omdat hij de techniek heeft om zich onder de druk uit te spelen, en opbouwend kan hij een goede inspeel-pass geven. Zijn voorzet zou wel beter kunnen. Maar met hem aan de rechterkant heb je altijd iemand waar je de opbouw naar kan verleggen als er druk op het centrale duo wordt gelegd. Vergelijk dat eens met een Klaiber.
Ik vond Dest een betere verdediger, maar ik vind Mazraoui voor het spel dat Ajax wil spelen net even iets nuttiger (het ontloopt elkaar niet veel).
Je bent bekend met de reisapp van BuZa? Daarin staan dus ook de regels van het land waar je heen wil.Luxicon schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:37:
[...]
De regels in Cyprus zijn niet hetzelfde als hier.
Niet bekend mee, maar blijkbaar is die app niet up-to-date.ST10©DE schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:57:
[...]
Je bent bekend met de reisapp van BuZa? Daarin staan dus ook de regels van het land waar je heen wil.
...
Gaat pas echt klote worden wanneer er een van de 4 een blessure krijgt
3 verdedigers ja, maar ook 3 verdedigend middenvelders mee (Hendrix, Fein en Sangaré).Deadsy schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:00:
Dus PSV heeft 3 verdedigers. Dus Hendrix in de verdediging.
Gaat pas echt klote worden wanneer er een van de 4 een blessure krijgt
Je kan natuurlijk ook winnen door gewoon vol op de aanval te gaan, als je maar meer scoort dan zij
Dan is dat het probleem van Omonia Nicosia, laten die dan maar snel een stadion buiten Cyprus vinden om die wedstrijd te spelen.
Mag hopen dat de UEFA er net zo over denkt (al heb ik zo'n vermoeden dat tv rechten etc belangrijker zijn dan sportieve integriteit. Voetbal is voor die bond maar bijzaak)
alles kan off-topic
Is net als wanneer je naar land x gaat en je hebt een speler van land y in je selectie.Ankona schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:08:
[...]
Dan is dat het probleem van Omonia Nicosia, laten die dan maar snel een stadion buiten Cyprus vinden om die wedstrijd te spelen.
Mag hopen dat de UEFA er net zo over denkt (al heb ik zo'n vermoeden dat tv rechten etc belangrijker zijn dan sportieve integriteit. Voetbal is voor die bond maar bijzaak)
Land x en y haten elkaar dus mag de speler niet mee.
Dat is vrij idioot maar toch doet de UEFA er niets tegen.
Want zoals je al zegt, de UEFA wil alleen maar geld
Blijkbaar niet. Maar de site van Cyprus zelf lijkt me dan ook niet up-to-date:Luxicon schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:00:
[...]
Niet bekend mee, maar blijkbaar is die app niet up-to-date.
https://www.pio.gov.cy/coronavirus/eng/categories/en-fly
Niet vreemd dat ze dan zo verrast worden.
Bij een speler die politiek gevoelig ligt kan ik me er iets bij voorstellen dat de UEFA zich er niet teveel mee bemoeit. Het is ook niet zo dat zo'n speler per ongeluk in de selectie komt. Je weet dat je een speler uit een gevoelig land haalt.Deadsy schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:12:
[...]
Is net als wanneer je naar land x gaat en je hebt een speler van land y in je selectie.
Land x en y haten elkaar dus mag de speler niet mee.
Dat is vrij idioot maar toch doet de UEFA er niets tegen.
Want zoals je al zegt, de UEFA wil alleen maar geld
In dit geval heeft de UEFA normen opgesteld. Kun je er niet aan voldoen, dan gaat de wedstrijd niet door of moet die elders gespeeld worden. Je kunt een team niet dubbel naaien (eerst door besmette spelers thuis te laten - dat hoort bij de situatie - en daar bovenop nog eens wat willekeur van een land. )
(Maar PSV zelf zal ook niet de ballen hebben om dan niet te gaan dus de UEFA heeft gewoon gelijk. Geld gaat voor)
[ Voor 5% gewijzigd door Ankona op 28-10-2020 18:17 ]
alles kan off-topic
Heb het al vaker gezegd maar dit bewijst maar weer dat ze zsm moeten stoppen met international voetbal (interlands en cl+el)
Zelfs al ontploft hier een atoombom, Europees voetbal moet doorgaan... Helaas. Ben het met je eens dat dit niet hoort op deze manier. Een rommelig zooitje is het gewoon.toolkist schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:45:
Met al dit gedoe kun je toch niet met goed fatsoen door blijven spelen?
Heb het al vaker gezegd maar dit bewijst maar weer dat ze zsm moeten stoppen met international voetbal (interlands en cl+el)
Zodra een paar overheden zeggen 'geen internationaal voetbal in mijn land' moeten ze wel.ElPaco schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:27:
Ik kan alleen maar hopen dat we morgen gehakt maken van ze, sportief laten zien dat het getreiter niet helpt. Ik heb niet de illusie dat Europees voetbal gaat stoppen, daarvoor verdient de UEFA er teveel aan.
Eerste paar landen die dat doen krijgen zware straffen.toolkist schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:41:
[...]
Zodra een paar overheden zeggen 'geen internationaal voetbal in mijn land' moeten ze wel.
Werkt pas wanneer alle top landen die tegelijk doen.
Verder heeft Roger Schmidt helemaal gelijk en moeten we kappen met achterlijke interlands tussen bijv. Mexico - Nederland of de hele internationale speelkalender voor landenteams op dit moment.
Of het nou Mexico of Italië is dat maakt natuurlijk geen fluit uit, Corona uit Mexico is net zo vervelend als Corona uit ItaliëTyphone schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:18:
Verder heeft Roger Schmidt helemaal gelijk en moeten we kappen met achterlijke interlands tussen bijv. Mexico - Nederland of de hele internationale speelkalender voor landenteams op dit moment.
Kortom europese competities gewoon weer stoppen, het loopt in alle landen weer de spuigaten uit. En met dit soort taferelen als spelers missen etc. maakt het allemaal er ook niet echt eerlijker op.
Het verschil met interlands is dat je uit verschillende hoeken samenkomt, en een ander beleid wordt gevoerd dan bij eigen clubs. Daar zijn ze bij wijze van elke dag, in hun eigen soort van bubbel. Dat wordt doorbroken door interlands.Martinusz schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:50:
[...]
Of het nou Mexico of Italië is dat maakt natuurlijk geen fluit uit, Corona uit Mexico is net zo vervelend als Corona uit Italië![]()
Kortom europese competities gewoon weer stoppen, het loopt in alle landen weer de spuigaten uit. En met dit soort taferelen als spelers missen etc. maakt het allemaal er ook niet echt eerlijker op.
...
Dat is de theorie. Het aantal besmettingen in de KKD bewijst dat die theorie niet werkt.Luxicon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:55:
[...]
Het verschil met interlands is dat je uit verschillende hoeken samenkomt, en een ander beleid wordt gevoerd dan bij eigen clubs. Daar zijn ze bij wijze van elke dag, in hun eigen soort van bubbel. Dat wordt doorbroken door interlands.
PSV gaat het laten liggen ben ik bang.Deadsy schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:01:
Vandaag zouden eigenlijk alle 3 de clubs de 3 punten moeten kunnen pakken. Maar ben toch bang dat er eentje het laat liggen.
Een voorbereiding voor deze wedstrijd die niet minder dan chaotisch kan worden genoemd. De vorige Europese wedstrijd zal nog in het achterhoofd zitten en het verlies bij Vitesse zal ook niet helpen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Benieuwd hoe dat uitpakt. Noodgreep aangezien we geen spits meer hebben.
Oioi wat dom. Die man komt echt flink tekort.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 29-10-2020 18:59 ]
Het slachtoffer valt met z'n handen de lucht in, dat zegt genoeg.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En nog meer, kijk naar zijn voeten, knieen gebogen en beide voeten in de lucht. Scheidsen moeten een keer val training krijgen, je pakt de schwalbes er vaak gelijk uit, allleen puur kijken naar hoe er gevallen word.ph4ge schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:00:
[...]
Het slachtoffer valt met z'n handen de lucht in, dat zegt genoeg.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Huh , waarom is dit een duimpje waard? Fan van Wolfsberger AC? Kan natuurlijk.
Ai, niet zo mooi begin van de avond waarin we goed punten zouden kunnen scoren. Eén voordeel, er is nog best wat tijd om dit recht te zetten. Het zal je maar in de 90+4e minuut gebeuren bij 0-0.....
Die commentator is nogal overtuigd dat het een overtreding was. Is het nou mijn bril of is er echt helemaal niks aan de hand?MeNTaL_TO schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:02:
[...]
En nog meer, kijk naar zijn voeten, knieen gebogen en beide voeten in de lucht. Scheidsen moeten een keer val training krijgen, je pakt de schwalbes er vaak gelijk uit, allleen puur kijken naar hoe er gevallen word.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Denk dat een beetje var deze inderdaad niet had gegeven.OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:04:
Echt zo'n moment voor een VAR.
wtf, dit meen je niet.
belchinezen op de tribune?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Twente komt eraan!
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 29-10-2020 19:08 ]
Sneu dit voor Feyenoord, lastige opgave zo zonder VAR
Twente komt eraan!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit gaat een zware avond worden zo in tegen op papier de zwakste uit de groep.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Hopelijk kijkt de scheidsrechter het in de rust terug en gaat hij compenseren. Volgens mij 2 100 procent schwalbes.JoteW schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:08:
Liendl... raakte in dat jaartje bij ons he-le-maal geen knikker en speelt nu Europa League ..
Tweede was een schwalbe
FC Twente bedoel je dan?JoteW schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:08:
Liendl... raakte in dat jaartje bij ons he-le-maal geen knikker en speelt nu Europa League ..
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Quad schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:11:
Vuurwerk in een buiten het stadion zonder publiek..
Vindt hem wel heel makkelijk gegeven...
[ Voor 7% gewijzigd door DoeEensGek op 29-10-2020 19:15 ]
of een liedje over de moeder van de scheids, je vraagt je af hoe zo een gast een Europese wedstrijd kan fluitenph4ge schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:14:
Leuk dat stadion geluid, maar zonder 'UEFA Maffia' klinkt het wel erg nep.
Hij tikt hem wel aan, de reactie van de speler slaat natuurlijk nergens op. Heb je ook video van de tweede?DoeEensGek schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:14:
[Streamable: 2020-10-29 19-04-56]https://streamable.com/xs4bbo
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 29-10-2020 19:16 ]
De eerste kan ik nog begrijpen, de tweede is ronduit belachelijk.DoeEensGek schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:14:
[Streamable: 2020-10-29 19-04-56]https://streamable.com/dsmiz9
Dat dacht ik net ook al, gewoon bij alles gaan liggen en hopen dat ie ze even hard meegeeft.Vos schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:14:
Die scheids fluit voor alles. Diemers nu twee keer. Ga gewoon liggen in de 16 en je krijgt penalty.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Maar een beetje goed Feyenoord kan hier gewoon dik van winnen
Tja bij nummer 2 ging het niet veel beter.Vos schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:15:
[...]
Hij tikt hem wel aan, de reactie van de speler slaat natuurlijk nergens op. Heb je ook video van de tweede?
nummer 1 zou heel misschien kunnen maar hij valt overdreven en vindt het eigenlijk toch te makkelijk gegeven. Aanraken is vallen is penalty...
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021