"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Eerste is ook gewoon niks. Als er al contact was was het nog altijd een hele onnatuurlijke duik en veel te licht. Ik snap de gele kaart erbij ook niet, beide gevallen was ook niet bepaald het onderbreken van een veelbelovende kans.danslo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:16:
[...]
De eerste kan ik nog begrijpen, de tweede is ronduit belachelijk.
Het is duidelijk dat het vertrouwen compleet weg is. Dat is natuurlijk niet onlogisch, maar daar moeten ze zich echt overheen zetten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit is gewoon schandalig, dit zou een grens ook moeten zien.DoeEensGek schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:14:
[Streamable: 2020-10-29 19-04-56]https://streamable.com/dsmiz9
Vindt hem wel heel makkelijk gegeven...
En die eerste is ook niks, dan ben je scheids op het hoogste niveau...treurig dit.
[ Voor 11% gewijzigd door Martinusz op 29-10-2020 19:21 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Had Feyenoord nog Europese ambities? Die kunnen volgens mij de ijskast in op deze manier
Inderdaad, ik zie nu twee penalty's tegen gehad? Wat een gekloot allemaal.
...
...
Met slecht heeft dit niks te maken. Beide penalty sloegen nergens op en werden zo snel in de wedstrijd gegeven dat je nog helemaal niet van goed of slecht kan spreken. Dit kan je niemand kwalijk nemen en had Barcelona ook kunnen overkomen.Harribo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:19:
Ja inderdaad, slecht
Had Feyenoord nog Europese ambities? Die kunnen volgens mij de ijskast in op deze manier
Je kan hooguit zeggen dat ze daarna te weinig creëren. Mentaal is het een enorme dreun, en het vertrouwen was al matig.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat waren ook de enige twee keer dat de tegenstander daar is geweest.Luxicon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:20:
Ze zijn denk ik wel makkelijk gegeven, maar het is ook niet geweldig als de tegenstander in die positie terecht komt.
De eerste kan je geven. Je ziet toch wel dat er contact is? De tweede is niks.ph4ge schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:21:
[...]
Met slecht heeft dit niks te maken. Beide penalty sloegen nergens op en werden zo snel in de wedstrijd gegeven dat je nog helemaal niet van goed of slecht kan spreken. Dit kan je niemand kwalijk nemen en had Barcelona ook kunnen overkomen.
Je kan hooguit zeggen dat ze daarna te weinig creëren. Mentaal is het een enorme dreun, en het vertrouwen was al matig.
Wel even de reactie van de speler buiten beschouwing gelaten, want die dood alsof hij neergeschoten wordt.
Ja, de penalty's zijn wel te makkelijk gegeven. Vooral als de VAR niet gecheckt heeft of de beslissing in orde is.ST10©DE schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:21:
[...]
Dat waren ook de enige twee keer dat de tegenstander daar is geweest.
...
Er is geen varLuxicon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:23:
[...]
Ja, de penalty's zijn wel te makkelijk gegeven. Vooral als de VAR niet gecheckt heeft of de beslissing in orde is.
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Geen VAR.Luxicon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:23:
[...]
Ja, de penalty's zijn wel te makkelijk gegeven. Vooral als de VAR niet gecheckt heeft of de beslissing in orde is.
Er is geen VARLuxicon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:23:
[...]
Er is geen VAR.Luxicon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:23:
[...]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
de VAR heeft ze inderdaad niet gecheckt. SchandeLuxicon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:23:
[...]
Och, oke. Ik dacht dat dit Europees verplicht was.
...
Veel voor maar bijna net zoveel tegen?
@toolkist -1.
[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-10-2020 19:28 ]
Klikspaan!toolkist schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:26:
[...]
[...]
@Outerspace ik krijg sterk het gevoel dat dit 2x dezelfde persoon is
Heeft Feyenoord ook pech
Als het contact er al was, vanuit de ene hoek lijkt er licht contact vanuit de andere niet, is het nooit een penalty. Veel te licht, veel te opzichtige onnatuurlijk duik, kansloze situatie. Botteghin loopt gewoon.Vos schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:23:
De eerste kan je geven. Je ziet toch wel dat er contact is? De tweede is niks.
Wel even de reactie van de speler buiten beschouwing gelaten, want die dood alsof hij neergeschoten wordt.
Geen VAR zou hem laten staan.
Contact op zich is toch geen criterium voor een pingel. Voetbal is een contactsport, en het contact hier rechtvaardigt op geen enkele manier een val, laat staan zoals deze speler valt.Vos schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:23:
[...]
De eerste kan je geven. Je ziet toch wel dat er contact is? De tweede is niks.
Als we hier pingels voor gaan geven ligt er iedere 5 min iemand in de 16 op de grond.
Zal Dick dat nu ook vinden?Leon Zwiers schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:27:
Corrupte kutscheids. Nu weet ik weer waarom de VAR toch een goed ding was
Nee dat mag je niet zeggen hier, want wetenschap enzo.milotic schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:07:
vraag me wel eens af of blind niet bewust op 90% procent speelt ( door ze gezondheid) kan me toch voorstellen dat zoiets meespeelt in je hoofd?
Als hij de andere kant op ook zo fluit, zou ik als Feyenoord zijnde een paar snel de grond op gaan zoeken ja.doomtech schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:27:
Die scheids fluit al als je verkeerd kijkt. Misbruik van maken dan maar!
...
Dat is niet waar, zie de meest vreemde situaties in de Eredivisie dit seizoenph4ge schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:28:
[...]
Als het contact er al was, vanuit de ene hoek lijkt er licht contact vanuit de andere niet, is het nooit een penalty. Veel te licht, veel te opzichtige onnatuurlijk duik, kansloze situatie. Botteghin loopt gewoon.
Geen VAR zou hem laten staan.
iets met geestelijke achtergrond :-) is de wetenschap nog niet achter !Vincent Dave schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:29:
[...]
Nee dat mag je niet zeggen hier, want wetenschap enzo.
0 bewijs is wel een goed tegenargument.Vincent Dave schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:29:
[...]Nee dat mag je niet zeggen hier, want wetenschap enzo.
...
Hold my beer, dit is niet tegen Wolfsburg?Typhone schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:00:
Ook nog tegen Oostenrijkers, zucht.
Kom op man verslaggever. We weten wel dat je geen fan bent, maar je mag best zeggen dat er niets is te zien.
Lol... Wolfsberger AC. Naja bijna hetzelfdeVincent Dave schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:31:
[...]
Hold my beer, dit is niet tegen Wolfsburg?
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 29-10-2020 19:32 ]
Jammer alleen dat die al 2,5 jaar niet meer bestaat.
Hopelijk weet Advocaat in de rust de juiste snaar te raken.
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Maar wie zet je voorin? Moet wel aanvallender, dat is zeker.Ps3gamer91 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:38:
Knal dan alles op de aanval zou ik zeggen. Gewoon 3-4-3 of zelfs 0-0-11
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 29-10-2020 19:40 ]
1 minuut is ook weinig.
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 29-10-2020 19:40 ]
die jongen speelt ook niet op ze positie waar die hoort te spelen, was bij ons echt goed (vitesse) en zoveel slechter is vitesse niet als feyenoord ;-) denk zelfs beterHarribo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:40:
Tjonge jonge Linssen...
dat gebeurde de eerste 10 minuten dus ookPrinsPils schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:28:
[...]
Als we hier pingels voor gaan geven ligt er iedere 5 min iemand in de 16 op de grond.
Regeren is vooruitschuiven
Daar gaan ze het verschil niet in maken.ph4ge schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:40:
1 minuut is ook weinig.
Balen dat geen VAR, maar nog altijd beter dan een falende VAR. Het is vooral schandalig dat de UEFA het geld er niet voor wilt uittrekken omdat dit de Europa League is.
En je mag ook wel een beetje op de hand van de Nederlandse ploeg zijn als je commentaar levert.
[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 29-10-2020 19:55 ]
Ze moeten gewoon terug schwalberen, dan kunnen we ook meteen zien of die scheidsrechter corrupt is.ph4ge schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:49:
Wat is dat nou Theo? "Er is licht contact geweest ook al is dat niet te zien op de beelden". Schwalbe noemen we dat. Het lijkt wel alsof ze zich niet realiseren dat er geen VAR check is, dit zijn acties die in Nederland uitgestorven zijn.
En die presentatie ook dan nog liever Marcel Maijer en Koert Westerman dan deze twee
HD4Life @ Full-HD
Lekker gewerkt pik13 - Feyenoord are the first team to concede two penalty goals in the first 13 minutes of a
@EuropaLeague game, breaking the previous record of 28 minutes (also Feyenoord, v Young Boys on Oct 24 2019). Penalized.
Is dat een Nederlands record of Europa breed?PWM schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:55:
Het is nog een record ook
[...]
Lekker gewerkt pik
Ik krijg sterk het gevoel dat @remco112 en @OPSLAGHOND dezelfde persoon zijntoolkist schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:26:
[...]
[...]
@Outerspace ik krijg sterk het gevoel dat dit 2x dezelfde persoon is
* Outerspace rent
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik denk dat ze beiden daar niet blij van wordenOuterspace schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:56:
[...]
Ik krijg sterk het gevoel dat @remco112 en @OPSLAGHOND dezelfde persoon zijn
* Outerspace rent
Oppertrol!Outerspace schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:56:
[...]
Ik krijg sterk het gevoel dat @remco112 en @OPSLAGHOND dezelfde persoon zijn
* Outerspace rent
Alleen zodra het over Depay gaat dan zitten @remco112 en ik 100% op 1 lijn, voor de rest zo'n 2,5% gok ik.
Europe breed ben ik bang.ph4ge schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:56:
[...]
Is dat een Nederlands record of Europa breed?
Die scheidsrechter heeft ze echt lekker losjes in zijn borstzak zeg...PWM schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:55:
Het is nog een record ook
[...]
Lekker gewerkt pik
Maar oliedom aangesmeerd gekregen, als je 2x zo lomp iemand omverloopt.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
[ Voor 30% gewijzigd door ph4ge op 29-10-2020 20:06 ]
Het had al 2 - 3 kunnen en eigenlijk moeten staan ...Deadsy schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:08:
was even weg, en ik zie 1-2 en ze komen opeens in de 16.
...
Die Linsen mist wel hele grote kansen.
[ Voor 48% gewijzigd door Vos op 29-10-2020 20:11 ]
XXXVI
Dit ging aan de zijkant mis.Deadsy schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:12:
Hey blijft een ruk centrum dat ze hebben
Overigens kan je dat best affluiten. Als ik denk aan vorige week, Bijlow was gewoon eerder bij de bal en die Oostenrijker gaat nog even door.
[ Voor 28% gewijzigd door ph4ge op 29-10-2020 20:14 ]
ja maar niemand pikt de aankomende speler op
...
Dat gefaal van Linssen ook
Wat zei je?ph4ge schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:16:
Hij raakt hem, dus geen penalty zal die scheids wel denken.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021