Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Is het al anderhalf seizoen bijna zo..groggy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:34:
Tadic tadic. Heeft hij la iets goed gedaan? (afgezien van die pingel)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Muriel.... Ook niet slecht hoor
Ik vond hem bij beide goals niet top. Kopbal had ie net wat meer mee kunnen doen (maar stond wellicht op verkeerde voet). Bij het schot had hij misschien meer uit kunnen lopen om de hoek te verkleinen. Maar ze zaten er goed in.remco112 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:27:
Wat is Onana een bizar goede keeper zeg. Onbegrijpelijk dat Liverpool of Chelsea hem niet aangekocht hebben.
Waarom blijft Schuurs niet gewoon verdedigen? Misschien geeft Ajax dan niet zoveel ruimte weg
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Tadic speelt niet zo
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 27-10-2020 22:36 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Muriel is ook niet mals.Hupske schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:36:
Oef. Prettige wissels voor Ajax. Hadden totaal geen grip op Ilicic en gomez.
Muriel gaat nog wel scoren...Hupske schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:36:
Oef. Prettige wissels voor Ajax. Hadden totaal geen grip op Ilicic en gomez.
Dat hele spel is slecht en super onrealistisch, zo slecht is hij niet.Terranova schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:37:
Waarom kan Zapata niet zo spelen als bij mij in FIFA 20, super slecht![]()
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nog iets verrassend:ST10©DE schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:40:
FC Twente thuis uitgeschakeld in de beker door de Graafschap, verrassend!
Real Madrid 0 punten in de CL
Ajax verdient hier niet te verliezen, gelijkspel op z'n minst.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat heeft alleen weinig met dit topic te maken.remco112 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:42:
[...]
Nog iets verrassend:
Real Madrid 0 punten in de CL
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nogal, hij is fantastisch in Frankrijk.groggy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:43:
Zou overmars spijt hebben dat hij dolberg verkocht heeft?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Tadic mag er uit hoor.
Door nu niet te springen krijgt hij vrije trap mee.Vos schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:40:
Tadic kop eens gewoon! Krijgt ze zo vaak tegen omdat hij niet springt.
⏩ PVOutput☀️
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Omdat die tegenstander eerder springt en omhoog klimt. Tadic kwam 10cm van de grond. Hij krijgt ze echt vaker tegen.Quad schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:44:
[...]
Door nu niet te springen krijgt hij vrije trap mee.
Maar die staat op het middenveld en Brobbey is een spits? Met twee spitsen en pompen? Dat werkte tegen Grunn en Liverpool ook zo goed
XXXVI
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Doet ie mee dan?groggy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:46:
Zou promes nog weten dat de bal rond is?
Pfff
Labyad in de spits ook niet, maar dat duurde ook 4 of 5 wedstrijden ...ephymerous schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:45:
[...]Maar die staat op het middenveld en Brobbey is een spits? Met twee spitsen en pompen? Dat werkte tegen Grunn en Liverpool ook zo goed
⏩ PVOutput☀️
Tadic laten staan is ook niet denderend though. Maargoed lood om oud ijzer, edoch als ik iemand zou moeten kiezen zou ik hem er af halen. Traore ligt misschien voor de hand maar die is nuttiger imho dan Tadic vandaag.ephymerous schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:45:
[...]
Maar die staat op het middenveld en Brobbey is een spits? Met twee spitsen en pompen? Dat werkte tegen Grunn en Liverpool ook zo goed
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ken je tadic nog?Harribo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:48:
Promes, Labyad... Van die lievelingetjes van eth...
Gepromesd toch?Maarten_E schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:47:
Promes levert niet wat hij heeft gepromised.
Ik heb Promes niet gezien sinds hij erin staat.
[ Voor 12% gewijzigd door Tk55 op 27-10-2020 22:49 ]
Die moet je dan wisselen voor Martinez en dan Klaassen of Gravenberch op tien.snmght schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:47:
[...]
Tadic laten staan is ook niet denderend though. Maargoed lood om oud ijzer, edoch als ik iemand zou moeten kiezen zou ik hem er af halen. Traore ligt misschien voor de hand maar die is nuttiger imho dan Tadic vandaag.
XXXVI
Gat in het been van Antony, maar niks aan de hand hoorgroggy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:48:
Niks aan de hand

Had je de herhaling nog niet gezien?groggy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:48:
Niks aan de hand
Kreeg geel.Harribo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:50:
Smerige overtreding.... Mag wel een kaart hoor
Eens, natuurlijk hoop je op meer zeker als het 0-2 wordt maar 2-2 is netjes en lijkt me een terechte uitslag.
[ Voor 47% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-10-2020 22:50 ]
True, maar niet als ze 0-2 voor komt vind ik
Maar al met al wel terecht qua spelbeeld en kansen.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 27-10-2020 22:51 ]
Ja, die kwam hard binnengroggy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:50:
Wel netjes dat die knakker van Atalanta nog ff naar Anthony kwam

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
De natte droom van Erik... Klaiber en Labyad in de CL. Het is dieptreurig die drie bij Ajax te zien.Erapaz schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:50:
Toch nog Labyad, wat een armoe.
XXXVI
Vandaag weer grandioos!!OPSLAGHOND schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:49:
Ik snap steeds beter waarom De Vrij beste verdediger van Italië werd, De Vrij is iig niet zo'n vieze schopper.
Ja, want er is geen extra vleugel speler omdat Lang zo nodig is weggestuurd door Ten HagHarribo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:51:
WAT?! WEER LABYAD?
...
⏩ PVOutput☀️
Wie had je anders willen zien? Opzicht die 30 sec. zijn niet erg veel..ephymerous schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:51:
[...]
De natte droom van Erik... Klaiber en Labyad in de CL. Het is dieptreurig die drie bij Ajax te zien.
Mwa het ging over en weer, het is dat Atalanta in de eerste helft minder scherp was.Vos schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:51:
[...]
True, maar niet als ze 0-2 voor komt vind ik
Maar al met al wel terecht qua spelbeeld en kansen.
Tja... Na een bewuste overtreding, athans zo leek het. Lekker sportief.groggy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:50:
Wel netjes dat die knakker van Atalanta nog ff naar Anthony kwam
nee, je zag dat ie uit/doorgleed. Ongelukkig, maar had rood moeten zijnTk55 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:52:
[...]
Tja... Na een bewuste overtreding, athans zo leek het. Lekker sportief.
Ja dan leveren we wel al heel veel in. Dan maar een corona stop!Erapaz schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:52:
Als Antony er ook langere tijd uit ligt is het wel echt balen, meteen beide smaakmakers weg.
Labyad verkocht en Lang houden? Of wellicht een andere speler dan Labyad die nu al jaren bewijst tekort te komen.HollowGamer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:52:
[...]
Wie had je anders willen zien? Opzicht die 30 sec. zijn niet erg veel..
XXXVI
Tweede helft weinig gecreëerd
Lang is simpelweg (nog) niet goed genoeg voor Ajax. Daar was je in deze wedstrijd ook niet beter van geworden.Terranova schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:51:
[...]
Ja, want er is geen extra vleugel speler omdat Lang zo nodig is weggestuurd door Ten Hag
Knowledge reigns supreme over nearly anything
...
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021