Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ja, maar Tagliafico komt van achter mee om de bal op links te krijgen. Gravenberch had hem de bal kunnen geven, maar helaas draaide hij zich vast en komt de tegengoal vervolgens uit de counter.Harribo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:13:
[...]
En hij loopt dan nog langzamer mee terug dan Nico van eigen huis en tuin
...
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nah dat is prima, ook al zou Klaiber minder niveau zijn dan Mazraoui(waar ik aan twijfel, beiden niet goed genoeg voor een basis RB van Ajax), het is nog altijd beter dan met een man minder spelenephymerous schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:13:
[...]
Hij moet zekerheid inbouwen terwijl het 0-2 staat door Martinez in te brengen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 27-10-2020 22:17 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Deze wedstrijd verlies je gewoon nog.
Iedereen ziet hier de gaten, dat Neres niet meer kan...
[ Voor 68% gewijzigd door ephymerous op 27-10-2020 22:19 ]
XXXVI
[ Voor 6% gewijzigd door jaapstobbe op 27-10-2020 22:18 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
⏩ PVOutput☀️
...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Stond ook totaal verkeerd.Quad schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:18:
Onana kan hem niet tegenhouden, wat een poeiert zeg.
Niet slecht, het valt alleen niet te belopen. De ruimtes zijn te groot. En ze lijden voorin te makkelijk balverlies.P.O. Box schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:18:
echt fucking elke afvallende bal is voor hun... middenveld is echt slecht bezig
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Want wat is het verschil met de eerste helft? Volgens mij (persoonlijke titel) bash je EtH wanneer het je het beste uitkomt.ephymerous schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:17:
Bedankt Erik met je kansloze tactiek en niet ingrijpen. Hoe fuckin moeilijk is het om zeker te spelen?
Het gaat prima, alleen door 2 verdedigende fouten sta je achter. Dat heeft weinig met tactiek te maken.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
2-0 voorkomen. De boel dichtgooien hebben ze nog nooit van gehoord, dus ze blijven gewoon aanvallen alsof het nog 0-0 staat. Maar dan wel op een wat minder scherpe manier natuurlijk, want je staat per slot van rekening ruim voor (zie in dit geval Per Schuurs).
Vervolgens in no time de wedstrijd uit handen geven hebben we natuurlijk al wel vaker van ze gezien.
[ Voor 20% gewijzigd door Martinusz op 27-10-2020 22:21 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
alles kan off-topic
Inderdaad, al rennend. Waar moeten je armen dan heen?Hupske schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:20:
Als dit een penalty is. Via de borst tegen de hand....
Gelukkig...
Dat, maar vooral ook, er komt helemaal niks over de zijkanten en er wordt ook geen bal achter de verdediging gelegd. Alles draait naar binnen de drukte in en dan loop je tegen de Atalanta muur aan.Malfunctions schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:19:
[...]
ze lijden voorin te makkelijk balverlies.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Niet altijd hoor, is compleet random. Zie Emmen afgelopen weekend bijvoorbeeld.Ankona schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:20:
In de eredivisie is dit een strafschop. Geen idee of die regels ook zo zijn in de CL.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 27-10-2020 22:21 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Omdat niemand achter hun verdediging loopt.gws24 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:21:
[...]
Dat, maar vooral ook, er komt helemaal niks over de zijkanten en er wordt ook geen bal achter de verdediging gelegd. Alles draait naar binnen de drukte in en dan loop je tegen de Atalanta muur aan.
Het staat te kijken
Helemaal waar helaas. Leuk een CV die bijna scoort, maar we zijn niet meer in Venlo.Stoffa schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:19:
Typisch Ajax weer.
2-0 voorkomen. De boel dichtgooien hebben ze nog nooit van gehoord, dus ze blijven gewoon aanvallen alsof het nog 0-0 staat. Maar dan wel op een wat minder scherpe manier natuurlijk, want je staat per slot van rekening ruim voor (zie in dit geval Per Schuurs).
Vervolgens in no time de wedstrijd uit handen geven hebben we natuurlijk al wel vaker van ze gezien.
Volgens mij had het een pingel moeten zijn!
Promes dan maar links buitenHarribo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:21:
[...]
Omdat niemand achter hun verdediging loopt.
Het staat te kijken
Ik vroeg vroeger bij de fjes ook altijd na rust welke kant ik op moest voetballenHackus schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:21:
Klaiber weet niet welke richting we spelen
Het verschil is dat je niet na 30 minuten al iemand gaat wisselen. Neres doet echter nog steeds helemaal niks goed en verspeelt de bal regelmatig op hele gevaarlijke manieren, dus dan moet je ingrijpen in de 2e helft.Outerspace schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:19:
[...]
Want wat is het verschil met de eerste helft? Volgens mij (persoonlijke titel) bash je EtH wanneer het je het beste uitkomt.
Het gaat prima, alleen door 2 verdedigende fouten sta je achter. Dat heeft weinig met tactiek te maken.
Daarom heb je ook snelheid nodig achterin. Hoop dat Martinez snel komt\Hupske schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:22:
Atalanta speelt ook wel goed. Opvallend dat het altijd eerst een lang bal is op Zapata of die Ilicic. Kunnen altijd aannemen en de rest rent er als een gek omheen.
Overigens, ben ik de enige die steeds Gym City hoort?
[ Voor 7% gewijzigd door Terranova op 27-10-2020 22:23 ]
Ik moest er net aan denken. Bij een 2-0 voorsprong moet je toch de wedstrijd op slot gooien en lekker gaan counteren? Helemaal als je achterin in situaties komt waar je 1 op 1 staat.jaapstobbe schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:17:
Nou scoor de 3-2 ook maar dan is het Tottenham scenario compleet
Dat van Spurs kwam vooral door het onnodig tijdrekken, waardoor uiteindelijk de goal nog viel.jaapstobbe schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:17:
Nou scoor de 3-2 ook maar dan is het Tottenham scenario compleet
ATA is gewoon beter met kansen afmaken.
Mijn vrouw en ik ookHarribo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:23:
Ik verstond Simcity...
lol, wordt moeilijk om hem op tijd on Bergamo te krijgen
edit: ja, een beetje editten hé
[ Voor 9% gewijzigd door gws24 op 27-10-2020 22:25 ]
Nee hoor. Je ziet de ruimtes groter worden en Neres minder worden. Hoe moeilijk is het om op zeker te spelen als je 2 doelpunten voorstaat Europees? Ze staan met veel voor de bal. Totaal onnodig en risicovol. Dat zie je de grote ploegen nooit doen, dat heeft alles met tactiek te maken.Outerspace schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:19:
[...]
Want wat is het verschil met de eerste helft? Volgens mij (persoonlijke titel) bash je EtH wanneer het je het beste uitkomt.
Daarbij leert hij niet want dit is m nu al overkomen tegen Tottenham en Chelsea. Twee keer te voorkomen.
Ondertussen moet je nu zorgen dat je niet verliest. Waar is Martinez?!
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 27-10-2020 22:27 ]
XXXVI
Slim hoor pfff
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

⏩ PVOutput☀️
Dat is bij Ajax even kansloos als dat we met 2 spitsen voorin ballen naar voren gaan pompen.Fleximex schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:23:
[...]
Ik moest er net aan denken. Bij een 2-0 voorsprong moet je toch de wedstrijd op slot gooien en lekker gaan counteren? Helemaal als je achterin in situaties komt waar je 1 op 1 staat.
Formerly known as Ragdoll
Nou wedstrijd is voorbij. Promes erin.
Precies dit. Eerste helft had het ook 2-2 kunnen staan of 2-0.Outerspace schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:19:
[...]
Het kan nog 4-2, 4-4, 2-4 worden, gewoon een leuke pot met 2 voetballende ploegen.
En dan mr. Slapjanus himself erbij in, Promes....
Dit blijft niet goed gaan als Ajax niet beter gaat spelen
Kan hij ook op rechtsbackTerranova schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:51:
[...]
We hebben de Brobbeast nog op de bank. Als je denkt dat Traore een beest is, bereid je dan maar voor

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die heeft iets op de scheids lijkt hetLuxicon schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:28:
Hoezo krijgt Zapata geen geel?
Kaarten zijn opLuxicon schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:28:
Hoezo krijgt Zapata geen geel?
Natuurlijk kan het ook 2-2 staan maar dat stond het niet. Des te meer reden om op zeker te gaan. Dat zijn de wetten van het topvoetbal.Martinusz schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:27:
[...]
Precies dit. Eerste helft had het ook 2-2 kunnen staan of 2-0.
Het kan nog 4-2, 4-4, 2-4 worden, gewoon een leuke pot met 2 voetballende ploegen.
En nee dan bedoel ik niet counteren. Tussen met 7 voor de bal en counteren zit een groot grijs gebied.
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 27-10-2020 22:30 ]
XXXVI
Bogarde voelt zich beter thuis op de bank.... (vraag maar na bij chelsea)gws24 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:28:
Kunnen Bogarde en Reiziger niet even invallen en laten zien hoe het wel moet?
die halen de overkant niet meergws24 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:28:
Kunnen Bogarde en Reiziger niet even invallen en laten zien hoe het wel moet?
Zou Zapata en Ilicic ook eens moeten overkomen, want die winnen elk duel.
Dat kan Ajax al 100 jaar niet dus waarom zouden we dat nu ineens wel kunnen tergen een zeer goed voetballend team?ephymerous schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:29:
[...]
Natuurlijk kan het ook 2-2 staan maar dat stond het niet. Des te meer reden om op zeker te gaan. Dat zijn de wetten van het topvoetbal.
Verdedigen en ballen wegroeien is nou niet echt specialiteit
[ Voor 8% gewijzigd door Martinusz op 27-10-2020 22:30 ]
Mazraoui stond op 1,5 dus breng je Klaiber. Neres is de hele wedstrijd al onzichtbaar dus breng je Promes.
Heb er op zich niets op aan te merken.
Hier begreep ik ook niets van. Gooi de bal gewoon voor de pot en hoop dat iemand 'm erin kopt. Nu kwam er niets eens een mogelijkheid uit.Harribo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:25:
Lekker die vrije trap.... Tadic neemt kort op Klaiber, Klaiber passt terug naar Tadic die dan vast staat.
Slim hoor pfff
Waarom geen Martinez of Ekkelenkamp?
Hij maakt ook wel af en toe kleine fouten of staat verkeerd, maar die zullen er op een andere niveau wellicht wel er uitgaan.remco112 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:27:
Wat is Onana een bizar goede keeper zeg. Onbegrijpelijk dat Liverpool of Chelsea hem niet aangekocht hebben.
Zo zwart wit is het niet. Even de backs drie stappen naar achter en Martinez erin. Het zijn de details die het hem doen op dit niveau.Martinusz schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:30:
[...]
Dat kan Ajax al 100 jaar niet dus waarom zouden we dat nu ineens wel kunnen tergen een zeer goed voetballend team?
Verdedigen en ballen wegroeien is nou niet echt specialiteit
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 27-10-2020 22:33 ]
XXXVI
Inderdaad, veilig angsthazen voetbalHackus schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:30:
Tikkie terug Klaiber
Peer die bal dan maar gewoon na voren
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 27-10-2020 22:32 ]
Prima, dan speelt ie em iig naar de juiste kleur.Vos schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:31:
Klaiber en Onana raken wel goed op elkaar ingespeeld vandaag.
Ik begrijp er ook werkelijk niets van. In die zin mag geen ajacied klagen over afgelopen transferzomer.remco112 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:27:
Wat is Onana een bizar goede keeper zeg. Onbegrijpelijk dat Liverpool of Chelsea hem niet aangekocht hebben.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021