...
Geen idee, ik kijk reclames altijd met geluid uit. Je ziet dan inderdaad van alles langskomen in de leaders, zoals ook van Wie van de drie (geen talent shows wegens corona, anders was het dat wel geworden). Nee, ik vind het helemaal niets (voor mij).Deadsy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:59:
[...]
Neem aan dat je het over de reclame van de geweldige zangen hebt die van b ster naar a ster wil
ATA is wel gevaarlijk, schoten zijn nog niet goed van Ajax.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Bedank Traore maar.Harribo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:07:
Dank scheids voor die gele kaart.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
XXXVI
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Inderdaad prima. Keeper treuzelde echt enorm.Hupske schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:08:
Ja. Terechte gele kaart. Iig mooi gedreven om die bal te maken. Heb hem nog niet vaak zo fel gezien.
Serieus? Ik heb ze erger gezien, in de PL was dit waarschijnlijk niets.remco112 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:08:
Dat was natuurlijk gewoon een rode kaart
Ik heb ze ook erger gezien. Niet alles met de PL vergelijken. Gewoon onbehouwen door zo met gestrekt been in te komen.HollowGamer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:09:
[...]
Serieus? Ik heb ze erger gezien, in de PL was dit waarschijnlijk niets.
Niet op reageren...HollowGamer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:09:
[...]
Serieus? Ik heb ze erger gezien, in de PL was dit waarschijnlijk niets.
Gewoon direct poeieren daar, dan was die keeper kansloos. Zo'n boogballetje is nergens voor nodig.ST10©DE schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:10:
Had hij niet moeten afleggen naar Tadic?
Hoezo niet? Omdat ik een andere mening heb?
Idd.Exocet schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:12:
Anthony wel veel balverlies
XXXVI
Vooral onnodig balverlies.Exocet schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:12:
Die jongen is 20, komt in Europa voetballen en staat nu voor het eerst op het hoogste podium voor clubteams. Geef hem evenExocet schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:12:
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Of Atalanta zelfs voor...slechte laatste paar minuten.
[ Voor 50% gewijzigd door Vos op 27-10-2020 21:16 ]
Lijkt me sterk, is een vrij kleine club.Krukar schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:16:
Hoorde ik die verslaggever nou goed, dat Atalanta 50 spelers verhuurd heeft?
Ze doen aan slim scouten zoals Lammers, De Roon, Goosens etc, maar wel voor het eerste elftal en geen grote jeugdopleiding zover ik weet.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
https://www.transfermarkt...mo/leihspieler/verein/800Krukar schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:16:
Hoorde ik die verslaggever nou goed, dat Atalanta 50 spelers verhuurd heeft?
Zijn er inderdaad bizar veel!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Het klopt blijkbaar wel, 54 zelfsdutchgio schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:19:
[...]
Lijkt me sterk, is een vrij kleine club.
Ze doen aan slim scouten zoals Lammers, De Roon, Goosens etc, maar wel voor het eerste elftal en geen grote jeugdopleiding zover ik weet.

Wikipedia: Atalanta B.C.
Dit was inderdaad wel donker randje rood voor Traore..remco112 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:10:
[...]
Ik heb ze ook erger gezien. Niet alles met de PL vergelijken. Gewoon onbehouwen door zo met gestrekt been in te komen.
XXXVI
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ze spelen ook wel echt leuk voetbal met continue loopacties en spelers die achter de verdediging opduiken.Erapaz schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:19:
Atalanta begint wel de overhand te krijgen nu. Ajax komt er amper nog uit.
Ja heel irritante scheidsrechter, meteen al vanaf de eerste minuutST10©DE schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:15:
Oppassen met die scheids, ik heb het gevoel dat hij zich vanavond wil laten gelden.
Dat word ergens een rode kaart je kunt er op wachten.
Ajax moet ff weer wakker worden, tis nu apathisch en slap!
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 27-10-2020 21:22 ]
...
Pardon?Typhone schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:21:
Speelt gewoon de bal. Mannetje die Skomina bah bah
Zeker, Ajax teveel onnodig balverlies, is moet nodig.donleone83 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:21:
[...]
Ze spelen ook wel echt leuk voetbal met continue loopacties en spelers die achter de verdediging opduiken.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Fluiten ze daar ooit voor? Zie je zo vaak. In de 6e klasse fluiten ze daar wel voor.groggy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:23:
Verkeerde ingooi van atalanta
Oh dat zijn er inderdaad bizar veel voor zo'n club.Krukar schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:20:
[...]
Het klopt blijkbaar wel, 54 zelfs
Wikipedia: Atalanta B.C.
Ik vrees het meest de scheids op het veld
Zie slomo die ze lieten zien. Speelt gewoon netjes eerst de bal.
...
Er is dan ook een sfeertje ontstaan alsof Atalanta er geen kut van kan. Dit spel verbaast me niets!donleone83 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:21:
[...]
Ze spelen ook wel echt leuk voetbal met continue loopacties en spelers die achter de verdediging opduiken.
Ik volg de Serie A amper, maar is het niet raar om ATA zo aanvallend te zien? Normaal zijn die Italiaanse clubs echt van tikkie breed en counteren, of dit wel iets leuker geworden dit seizoen?Erapaz schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:19:
Atalanta begint wel de overhand te krijgen nu. Ajax komt er amper nog uit.
Hoezo indekken, die scheids vind zichzelf veel te belangrijk.donleone83 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:24:
Hou eens op met dat indekken door over de scheids te zeiken. Ajax wordt qua veldspel gewoon op waarde geklopt. Voor de Ajax fans hopen op een bevlieging van Neres of Anthony.
En ja, Atalanta is beter
Beweerd iemand iets anders qua spelbeeld?donleone83 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:24:
Hou eens op met dat indekken door over de scheids te zeiken. Ajax wordt qua veldspel gewoon op waarde geklopt. Voor de Ajax fans hopen op een bevlieging van Neres of Anthony.
Bij een 0-2 stand en zelfde gedrag van de scheids zou ik hem ook een neurotische zeikerd noemen. Heeft met indekken niets te maken.
Nu weer
Tuurlijk Ajax ook ongeconcentreerd, tjemig
alles kan off-topic
Dan klopt de tactiek niet. Daarnaast halen spelers hun niveau niet. Anthony, Mazraoui en die Traore houdt geen bal vast.donleone83 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:24:
XXXVI
Waar dan? Hier namelijk niet...remco112 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:25:
[...]
Er is dan ook een sfeertje ontstaan alsof Atalanta er geen kut van kan. Dit spel verbaast me niets!
Oh ja dat weer...Ankona schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:26:
Dat gaat een boete worden voor te veel kaarten

7e, 4e, 3e, 3e. Al vier jaar geroemd door het aanvallende voetbal en het doelpuntrijke voetbal (soms ook tegen 😅). Hele aantrekkelijke ploeg, met zorg samengesteld.HollowGamer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:25:
[...]
Ik volg de Serie A amper, maar is het niet raar om ATA zo aanvallend te zien? Normaal zijn die Italiaanse clubs echt van tikkie breed en counteren, of dit wel iets leuker geworden dit seizoen?
...
Ik neem aan de overmars de boete gewoon doorstuurt naar de betreffende spelers. Ik heb nog geen nuttige gele kaar gezien. Alleen totaal onnodigeAnkona schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:26:
Dat gaat een boete worden voor te veel kaarten
Float like a butterfly, sting like a bee.
Denk soccernewstoolkist schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:27:
[...]
Zal wel ergens op twitter of weetikveel waar zijn.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
De diverse media. Na de geweldige overwinning van Ajax en het verlies van Atalanta, merkte ik de sfeer helemaal omslaan. Dit forum is niet de maatstaf he...
Traore schreeuwde keurig zoals de Zuid-Europesen.
[ Voor 68% gewijzigd door Vos op 27-10-2020 21:29 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
alles kan off-topic
Gevalletje gevaarlijk spel.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:01
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Toch moet het wel kunnen, ze worden flink onder druk gezet en worden slordig.
En nu een strafschop voor Ajax, var is het eens
Hèh?Ankona schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:29:
Geen strafschop, indirecte vrije trap
⏩ PVOutput☀️
Precies, gevaarlijk spel. Dus geen strafschopQuad schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:29:
Lijkt mij wel een strafschop, toch?
Gevalletje gevaarlijk spel.
alles kan off-topic
Je doet het wel zo over komen. Je brengt een bepaalde sfeer mee met je bericht.remco112 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:28:
[...]
De diverse media. Na de geweldige overwinning van Ajax en het verlies van Atalanta, merkte ik de sfeer helemaal omslaan. Dit forum is niet de maatstaf he...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021