Knap van tadic
Het zijn ook wel flink wat jeugdspelers zo te zien, hebben ze geen U21/U23 in Italië?dutchgio schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:24:
[...]
Oh dat zijn er inderdaad bizar veel voor zo'n club.
Terechte penalty, nu gaat ATA wel komen.
Het publiek is in extase.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oh nee hoor, dat is gewoon een aanname van je.Vos schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:30:
[...]
Je doet het wel zo over komen. Je brengt een bepaalde sfeer mee met je bericht.
Dat is de regel meen ik ook ja bij gevaarlijk spel?Ankona schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:29:
Geen strafschop, indirecte vrije trap
Phoe...
Meevallertje, vond Atalanta steeds gevaarlijker/dreigender worden.
Meevallertje, vond Atalanta steeds gevaarlijker/dreigender worden.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Okremco112 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:31:
[...]
Oh nee hoor, dat is gewoon een aanname van je.
Koekoek
Float like a butterfly, sting like a bee.
Atalanta zal nu gaan komen denk ik zo, standhouden tot de rust. Wel lekker dit hoor. Precies wat Ajax nu nodig heeft.
Wat een geluk overigens. Vond het geen penalty. Maar het mag ook wel een keer mee zitten met een scheids....
Als hij maar niet een goedmakertje doet.
Als hij maar niet een goedmakertje doet.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
meevaller...
Met zo'n scheids is dat een penalty
Ok... Nu benieuwd wat er gebeurt
Atalanta laat veel ruimte om op te bouwen als je hun aanvalslinie voorbij bent...daar liggen kansen
Met zo'n scheids is dat een penalty
Ok... Nu benieuwd wat er gebeurt
Atalanta laat veel ruimte om op te bouwen als je hun aanvalslinie voorbij bent...daar liggen kansen
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 27-10-2020 21:32 ]
Nu opeens heel stil over de VAR en scheidsrechter! hahahah
Als je Hateboer zo wegzet, dan kun je wel wat
Wat een kutscheids. Heeft al heel getrokken voor minder. En dat praten met die keeper, eerder die verzorgers.. Absoluut geen voetbal liefhebber deze.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Gelukkig fluit hij niet alleen snel tegen Ajax, maar ook tegen Atalanta.
...
Traore moet er echt zsm uit. Ik ben zo bang dat ie rood pakt omdat ie weer eens te lomp is
Ga lekker ergens anders trollenremco112 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:32:
Troll eens wat minder.remco112 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:32:
Dit is ook geel toch? Die trap tegen Antony? Als Traore al geel kreeg.
Wacht, het is een aanname van hem dat jouw opmerking zo op hem over komt?remco112 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:31:
[...]
Oh nee hoor, dat is gewoon een aanname van je.
Iets in mij zegt dat ie dat wel zeker weet
Helemaal eenssnmght schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:32:
Wat een kutscheids. Heeft al heel getrokken voor minder. En dat praten met die keeper, eerder die verzorgers.. Absoluut geen voetbal liefhebber deze.
Maar ben ff stil als dank voor de penalty
Kun je ook gewoon minder opruiend reageren? Zijn er genoeg hier die geen pingel riepen.remco112 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:32:
Trollen? Dat is gewoon een aanname van je
Traore heeft aan een pingel mee gekregen...Erapaz schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:33:
Dit is ook geel toch? Die trap tegen Antony? Als Traore al geel kreeg.
Moet die kerel geen geel krijgen dan?
...
Even wachten hoor, ik hoor alleen maar gezeur over scheids. Dan krijg je makkelijk een penalty mee en is het opeens stil. Mag dat niet benoemd worden? Is dat gelijk trollen?
Je leest erg selectief. Nog steeds terecht geklaag over die debiel met een fluit.remco112 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:34:
[...]
Even wachten hoor, ik hoor alleen maar gezeur over scheids. Dan krijg je makkelijk een penalty mee en is het opeens stil. Mag dat niet benoemd worden? Is dat gelijk trollen?
Zowel Atalanta als Ajax willen graag voetballen. Dus de scheids is voor beiden nadelig. Zolang hij niet in het nadeel van de 1 fluit.
...
Ik zei zelfs dat het geen penalty was en meerdere ook, blijft een vervelende scheidsremco112 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:34:
[...]
Natuurlijk niet, moet nota bene de speler die zelf een tackle maakt ontwijken. Wat een onzin zeg om daar heel voor te geven.Luxicon schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:34:
Moet die kerel geen geel krijgen dan?
Vervelende scheids vind ik, redelijk streng met als gevolg daarvan een paar foutjes.
Ja, dat is waar.groggy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:34:
[...]
Traore heeft aan een pingel mee gekregen...
Ajax moet gewoon blijven tikken komt het nu wel goed.
Sterker nog nu moeten ze er nog 1 maken, mindere fase van Atalanta
Sterker nog nu moeten ze er nog 1 maken, mindere fase van Atalanta
[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 27-10-2020 21:37 ]
Juve heeft wel een U23 team, dat uitkomt in de Serie C. Van andere clubs zie ik het zo niet terug, wellicht is dat de verklaring.HollowGamer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:30:
[...]
Het zijn ook wel flink wat jeugdspelers zo te zien, hebben ze geen U21/U23 in Italië?
Terechte penalty, nu gaat ATA wel komen.
Of andersom, Atalanta slaat gewoon constant het middenveld over.groggy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:35:
Verdedigend is er bij ajax geen middenveld. Ze vangen die lui direct op bij de verdediging.
Neres en Antony nu wel gewisseld van kant
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ben me niet zeker maar geloof dat de 2e teams in Italie niet altijd dezelfde naam hebben als het 1e.dutchgio schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:36:
[...]
Juve heeft wel een U23 team, dat uitkomt in de Serie C. Van andere clubs zie ik het zo niet terug, wellicht is dat de verklaring.
Dacht dat ze ook gewoon langlopende deals hebben met kleinere clubs in lagere divisies waar ze elk jaar een sloot aan spelers verhuren.
Traore ging ook voor de bal, maar de scheids fluit voor alles. Volgens mij is hij vervanger vanuit het hockey gekomen.Zingo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:35:
[...]
Natuurlijk niet, moet nota bene de speler die zelf een tackle maakt ontwijken. Wat een onzin zeg om daar heel voor te geven.
Vervelende scheids vind ik, redelijk streng met als gevolg daarvan een paar foutjes.
...
Traore doet dat steeds geslepen
Yes 2-0
Yes 2-0
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 27-10-2020 21:38 ]
0-2
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bakt er niks van die Traore
Da's op zich best een slim systeem. Gewoon ene berg jeugdspelers stallen in lagere divisies en kijken welke er opstaan. Waarschijnlijk goedkoper dan eigen jeugdteams.Deadsy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:37:
[...]
Ben me niet zeker maar geloof dat de 2e teams in Italie niet altijd dezelfde naam hebben als het 1e.
Dacht dat ze ook gewoon langlopende deals hebben met kleinere clubs in lagere divisies waar ze elk jaar een sloot aan spelers verhuren.
Hoppa!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Lekkah!!
⏩ PVOutput☀️
Ik quote mezelf nog evenErapaz schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:58:
Ajax heeft een vroege goal nodig, ze beginnen echt heel aanvallend zo. Bij rust 0-2 voor en de tweede helft brengt EtH Martinez. Het zal er om hangen.
Knap van Traore om nog ff die bal aan te tikken
Ik vind het altijd spannend hoe die backs (Hateboer en Gosens) zo ver naar voren staan. Je weet het van te voren, maar toch mogen ze zo ver komen.
Gelukkig staan we 0-2 voor, ben benieuwd of Atalanta toch iets meer verdedigend gaat spelen.
Gelukkig staan we 0-2 voor, ben benieuwd of Atalanta toch iets meer verdedigend gaat spelen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Nog steeds geen vertrouwen bij mij hoor. De Italianen zijn beter.
Dat ze bij Feyenoord nooit op dat idee gekomen zijn.Krukar schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:38:
[...]
Da's op zich best een slim systeem. Gewoon ene berg jeugdspelers stallen in lagere divisies en kijken welke er opstaan. Waarschijnlijk goedkoper dan eigen jeugdteams.
Voordat Jong Ajax in de KKD kwam had Ajax ook altijd deals met clubs in de KKD en verhuurden dan diverse spelers aan hun zonder vergoeding.
Dat heet dan dus uitlenenDeadsy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:40:
[...]
Dat ze bij Feyenoord nooit op dat idee gekomen zijn.
Voordat Jong Ajax in de KKD kwam had Ajax ook altijd deals met clubs in de KKD en verhuurden dan diverse spelers aan hun zonder vergoeding.
Wie denkt dat er 22 spelers van het veld stappen?
Tja ze trekken de aanvallers dan mee hé, maar zoals je net zag geeft dat ruimte als je keer snel omschakeltOuterspace schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:39:
Ik vind het altijd spannend hoe die backs (Hateboer en Gosens) zo ver naar voren staan. Je weet het van te voren, maar toch mogen ze zo ver komen.
Inderdaad, er komen 2 wedstrijden bij naar voren in mijn geheugen, zeker met die gele kaarten en de scheids die ze toch vrij makkelijk geeft.snmght schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:39:
Maakt het wel knapper om 0-2 voor te komen, ondanks dat de penalty een cadeautje was. Vond Atalanta ontzettend sterk voor de goals.. ben benieuwd.snmght schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:39:
Heb het niet over 1 of 2 spelers. Maar een stuk of 5.
Ajax had toen met de clubs ook afspraken over de te spelen tactiek en in wat voor rol hun spelers moesten spelen etc.
Dat ging een stuk verder dan het gebruikelijke uitlenen.
Zeker niet. Ik vind Atalanta op dit moment wat beter spelen, maar ze staan gelukkig niet voorZingo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:41:
Zo zie je maar, soms zit alles mee, soms zit alles tegen. Ajax mag niet klagen op dit moment.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ja joh?snmght schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:39:
Ze zijn soms gevaarlijk en dreigend maar ze geven ook erg veel ruimte weg.
Ajax verdedigt goed bij hun laatste pass.
Maar ja je weet het niet.
Als Atalanta 1 maakt komt het geloof weer en dat kan een team vleugels geven
Bij deze scheids alleen als Ten Hag goed wisselt en voortijdig mensen met geel eraf haalt. Zoals Traore en Mazraoui, beiden zijn nog wel eens lompsnmght schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:40:
Zeker niet, dus heel blij met deze standZingo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:41:
Zo zie je maar, soms zit alles mee, soms zit alles tegen. Ajax mag niet klagen op dit moment.
Is een buffertje
Verhuren zonder vergoeding is uitlenen. Dat er nog aanvullende bepalingen zijn is prima, maar het wordt er geen verhuren van.Deadsy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:41:
[...]
Heb het niet over 1 of 2 spelers. Maar een stuk of 5.
Ajax had toen met de clubs ook afspraken over de te spelen tactiek en in wat voor rol hun spelers moesten spelen etc.
Dat ging een stuk verder dan het gebruikelijke uitlenen.
Maar ik snap je punt.
Ik, maar waarschijnlijk niet allemaal tegelijk.snmght schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:40:
alles kan off-topic
Ajax gewoon effectiever met de kansen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ajax is ook wel beter gaan spelen in de laatste 10-15 minuten, de slordigheid van de eerste 30 min is er wel een beetje uit.
Mocht ook wel na vorige week!Agent47 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:43:
Ajax gewoon effectiever met de kansen
Ondertussen staat de B ploeg van Liverpool nog 0-0 tegen Midtjylland.
Gevaar van Atalanta zit hem duidelijk bij hun in de aanval.
Goed verdedigen in elk geval
Zat net de statistieken te bekijken. Wordt nagenoeg niks gecreëerd aan beide zijden.dutchgio schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:44:
Ondertussen staat de B ploeg van Liverpool nog 0-0 tegen Midtjylland.
Wel Fabinho uitgevallen, die gaan ze wel missen.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 27-10-2020 21:46 ]
Martinez mag er wel in inderdaad.
Daar zijn het aanvallers voor hea.. Het zou treurig zijn als het meeste gevaar van de keeper kwamHarribo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:44:
Gevaar van Atalanta zit hem duidelijk bij hun in de aanval.
Zat eens op Klaassen te letten, hij is niet veel aan de bal maar die vent maakt echt ongelooflijk veel meters
Waar de bal is, is Klaassen in de buurt, constant.
Liverpool gaat de rust in met een mooie 0-0.
⏩ PVOutput☀️
Ja ik bedoel daarmee ook dat hun verdediging nu niet echt top is.groggy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:47:
[...]
Daar zijn het aanvallers voor hea.. Het zou treurig zijn als het meeste gevaar van de keeper kwam
En dat vooral de aanvallers nu gestopt moeten worden.
Dan heb je niets te vrezen denk ik
Maar ja nog een tweede helft.... Spannend
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 27-10-2020 21:49 ]
Klopt ja, die loopt echt veel. Verdedigend ook altijd mee.Krukar schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:47:
Zat eens op Klaassen te letten, hij is niet veel aan de bal maar die vent maakt echt ongelooflijk veel metersWaar de bal is, is Klaassen in de buurt, constant.
Godmejaar die blik van die scheidsrechter ook. Alsof ie iets gesnoven heeft van matige kwaliteit.
Hij is echt een stuk beter dan ik had verwachtKrukar schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:47:
Zat eens op Klaassen te letten, hij is niet veel aan de bal maar die vent maakt echt ongelooflijk veel metersWaar de bal is, is Klaassen in de buurt, constant.
Ajax beter in het benutten van de kansen. Atalanta was in fasen gewoon beter aan het voetballen, maar zijn weinig effectief.
Lekker houden zo
Lekker houden zo
Sluit ik me bij aan! Al waren mijn verwachtingen al positief, deze heeft hij overtroffen evengoed.Terranova schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:48:
[...]
Hij is echt een stuk beter dan ik had verwacht
Ajax eerste 10 min goed, daarna 20 minuten lang de onderliggende partij en was Atalanta wel echt goed. Gelukkig 1-0 voorgekomen en daarna goed gevaarlijk geworden en de score uitgebreid! Ben tevreden en hopelijk blijven ze de 2e helft gevaarlijk en winnen ze hier.
Nu hopelijk Traore eraf voor Martinez. Hoewel ik moet toegeven dat zo’n beest voorin wel helpt. Hij staat wel goed als aanspeelpunt in de spits.
Na rust gaat het stormen.
Het zit wel mee dat het 0-2 is. Met vlagen is het spel nogal slordig. Ik vind Mazraoui nog steeds onopvallend. Verdedigend moet Schuurs het opknappen, en zag Klaassen het een keer doen. Neres had een assist, maar zat wel te klooien tot de voorzet kwam. Het resultaat is prima, maar het komt over alsof ze niet fit zijn. Traore is erg goed bezig.
...
Ik zie Mazraoui eerder een domme tweede pakken.Erapaz schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:50:
Nu hopelijk Traore eraf voor Martinez. Hoewel ik moet toegeven dat zo’n beest voorin wel helpt. Hij staat wel goed als aanspeelpunt in de spits.
Volgens mij komen er alleen regels aan waardoor dit niet meer mag.Krukar schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:38:
[...]
Da's op zich best een slim systeem. Gewoon ene berg jeugdspelers stallen in lagere divisies en kijken welke er opstaan. Waarschijnlijk goedkoper dan eigen jeugdteams.
Dus Chelsea, Juve, Benfica, Atalanta etc moeten binnenkort een hele hoop spelers gaan lozen.
We hebben de Brobbeast nog op de bank. Als je denkt dat Traore een beest is, bereid je dan maar voorErapaz schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:50:

Vind Ajax niet slechter spelen dan Atalanta. Ja 2-0 is misschien enigszins geflatteerd (had net zo goed andersom kunnen zijn als momentum aan hun kant had gelegen), maar het is ook niet onverdiend te noemen.
Goeie wedstrijd so far, maar die Sierd moet wel even ophouden met alle "overtredingen" op Ajax zo te benadrukken, terwijl het andersom allemaal niks is. Ja, bij die penalty van Traore deed hij het niet, maar verder vind ik zo'n enorm subjectief commentaar wel enigszins irritant.
Wel goeie wedstrijd though, keep it up!
Goeie wedstrijd so far, maar die Sierd moet wel even ophouden met alle "overtredingen" op Ajax zo te benadrukken, terwijl het andersom allemaal niks is. Ja, bij die penalty van Traore deed hij het niet, maar verder vind ik zo'n enorm subjectief commentaar wel enigszins irritant.
Wel goeie wedstrijd though, keep it up!
Ja zat ik ook te denken. Voor Tadic mag ook maar dat gaat ETH toch niet doen.Erapaz schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:50:
Nu hopelijk Traore eraf voor Martinez. Hoewel ik moet toegeven dat zo’n beest voorin wel helpt. Hij staat wel goed als aanspreekpunt in de spits.
Als je hem voor Traore brengt schuift Tadic de spits in en kun je variëren met ofwel Blind of Martinez op het middenveld.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021