Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Jazeker, gewoon teveel van gedronken door Erik.DoeEensGek schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:31:
[...]
Heeft corona nu ook al bij Ajax toegeslagen?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ten hag en wisselsdutchgio schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:28:
Het schijnt dat je wissels mag doen in de CL...

Hij heeft het met Labyad gedaan.OPSLAGHOND schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:32:
Ekkelenkamp? Wat heeft Alvarez vorige week tegen Ten Hag gezegd?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Tijd voor Klaiber dan toch?Vos schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:33:
Waarom staat Mazraoui niet breed? Er staat niemand rechts die het veld breed houdt.
Wel schandalig trouwens, Liverpool met 11 man rond de eigen 16.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Labyad heeft zijn kind geen Erik of Erica genoemd en Alvarez moest erom lachen.snmght schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:33:
[...]Hij heeft het met Labyad gedaan.
Totaal ander centraal duo en andere keeper. Aanval compleet gewisseld en een voorsprong.Malfunctions schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:34:
Labyad![]()
Veel wedstrijden te gaan. Ik snap het wel
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dit is Liverpool 2.Malfunctions schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:34:
Labyad![]()
Arme Wijnaldum.
Schandalig? Dat is hoe je zo'n wedstrijd wint. Zoals al gezegd, is dit precies zo'n wedstrijd die onderaan de streep van enorm belang kan zijn.Malfunctions schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:34:
Je vergeet Blindsnmght schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:36:
Schuurs, Klaassen, Gravenberch uitblinkers vanavond.
XXXVI
Vind Schuurs erg tegenvallen.snmght schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:36:
Schuurs, Klaassen, Gravenberch uitblinkers vanavond.
Martinez is de sterkhouder er naast.
Hij oogde erg vermoeidephymerous schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:37:
Bank van Ajax is Europees gezien heeeuull matig. Ik mag hopen op een medisch argument om Klaassen te wisselen.
Eens!
Sinds die Martinez er weer instaat loopt het meteen beter.Hupske schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:37:
[...]
Vind Schuurs erg tegenvallen.
Inderdaad na twee wedstrijden zit het er op.. Kansloos dan.Exocet schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:38:
Volgende week verliezen van Atalanta en je bent zo goed als klaar voor de CL
Ik kijk een andere wedstrijd denk ik?Hupske schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:37:
[...]
Ik ook.. Schuurs doet het hartstikke prima.
Martinez speelt prima, maar Schuurs is ook erg sterk vanavond.Hupske schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:37:
[...]
Of je nu met 0-2 of 0-1 verliestTerranova schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:39:
Ten Hag per direct ontslaan aub. Wat is dit nou weer...
Dit is een grap toch?Terranova schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:39:
#ethout welkom bij de club!Terranova schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:39:
Dit hoor je sowieso niet te verliezen. Maarja slecht spelende spelers mogen blijven staan en nog slechtere spelers komen er in...
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Waarom niet Promes?
[ Voor 4% gewijzigd door jaapstobbe op 21-10-2020 22:43 ]
Iets dat je nooit zou verwachten van ten Haggws24 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:42:
Holy Shit, twee verdediger eruit voor twee aanvallers, dit is echt va banque spelen
Aaaaannnnvallluhhhhhh!Malfunctions schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:42:
Schuurs en Blind eraf?![]()
Waarom niet Promes?
Goed spelende spelers hebben meer kans om gewisseld te worden bij Ten Hag en Schuurs ging er dan ook maar af.Malfunctions schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:42:
Waarom niet Promes?
Dat heb ik eens in FM gedaan toen ik wilde verliezen (wilde uit de beker) en we wonnen dik.jaapstobbe schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:43:
0-5-5 systeem
Nu weten we het welTerranova schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:43:
[...]
Goed spelende spelers hebben meer kans om gewisseld te worden bij Ten Hag en Schuurs ging er dan ook maar af.

Stel je voor dat je ook nog wint, wat moet je dan nog verbeteren als trainerTerranova schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:43:
[...]
Goed spelende spelers hebben meer kans om gewisseld te worden bij Ten Hag en Schuurs ging er dan ook maar af.
Niks te verliezen meer, Promes is een aanvaller, dus die blijft staan. Alles of niets.Malfunctions schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:42:
Waarom niet Promes?
Hij zal denken van niet. Maar zo zit hij nu al 2 jaar aan het roer, hij wint, dus mag blijven aanklotenMapro schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:44:
[...]
Stel je voor dat je ook nog wint, wat moet je dan nog verbeteren als trainer
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Dickie, let je op?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Misschien dat die graag ontslagen word dan? 😂 voor een ontslag vergoeding HahaTerranova schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:44:
[...]
Hij zal denken van niet. Maar zo zit hij nu al 2 jaar aan het roer, hij wint, dus mag blijven aankloten
Ik had het voor je gehoopt. Marja dat maakt de sport leuk. Al die andere meningen.
Ik vind hem iig erg onzeker in de duels. Ook redelijk wat duels verloren. Sliding inzetten maar geen bal pakken. Mannetje draait simpel weg. Voorzet er niet uit halen. En dan nog de passing wat soms fout gaat waardoor die zelf moet corrigeren. Iig vind het verdedigend vaak half in grijpen. De aanvaller heeft altijd nog kans in het duel met hem.
Maar het wordt hem ook niet makkelijk gemaakt door Mazroui die hij telkens rugdekking moest geven.
En tuurlijk had die zijn goede momenten. Zeker in de lange ballen vooruit wat hij weer goed deed.
Maar vind hem niet bij de ‘uitblinkers’ horen.
Eerlijk gezegd, ballen dat hij alles of niets speelt nu. Ajax kan dat niet maar toch.OPSLAGHOND schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:47:
Erik gaat bidden? Ongelofelijk!
Dus niet alleen figuurlijk slapgroggy schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:47:
Hhaha Erik was bijna niet sterk genoeg om zijn flesje water open te maken.
XXXVI
Twente komt eraan!
Grote kansen zat gehad. Maar scoren lukt dit seizoen vooralsnog wat minder.Stoffa schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:49:
Dit Ajax is tandeloos.
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 21-10-2020 22:51 ]
Tandeloos? Ze jagen extreem goed door, iedereen gaat ervoor. Kijk je een andere wedstrijd? Ze spelen tegen een van de beste ploegen van de wereld hebben hebben ruim dubbel zoveel kansen. Liverpool niet 1 echte gehad nog.Stoffa schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:49:
Dit Ajax is tandeloos.
Ze spelen met een groot deel B elftal.OPSLAGHOND schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:51:
Wat valt Liverpool mij tegen zeg, wat een ongelofelijke slechte wedstrijd van een Europese topclub.
Nog behoefte om dit uit te leggen?Vincent Dave schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:50:
Overschatte speler die Wijnaldum.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
XXXVI
Tja 3 sterke spelers eruit en spelen dit seizoen ook niet geweldig.OPSLAGHOND schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:51:
Wat valt Liverpool mij tegen zeg, wat een ongelofelijke slechte wedstrijd van een Europese topclub.
Nee dit is het opgeven. Iedereen weet dat Ajax die speelstijl niet kan spelen dus dat welk eind offensief dan ook daarmee meteen stopt.gws24 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:42:
Holy Shit, twee verdediger eruit voor twee aanvallers, dit is echt va banque spelen
Kijk maar eens paar pl wedstrijden, zeer aanwezig, of de halve finale van ik geloof vorig jaar tegen barca in de thuis wedstrijd.Vincent Dave schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:50:
Overschatte speler die Wijnaldum.
Word zeer gewaardeerd in Liverpool
Tja, als het om selecties gaat dan wordt er altijd geroepen dat echt grote clubs alle posities dubbel bezet zijn en dat een aantal blessures geen probleem is. Of het is een B elftal.Leon Zwiers schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:52:
[...]
Ze spelen met een groot deel B elftal.
Ah daar ben je!Leon Zwiers schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:52:
[...]
Ze spelen met een groot deel B elftal.
Volgens mij stuiterde hij vrij hoog. Was iig geen makkelijk schot.Terranova schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:53:
Welke idioot maakt nou een volley met de binnenkant van z'n voet...vind je het gek dat ie over gaat.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021