De hand van Bogarde, ben ik van overtuigd.Canaria schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:58:
Schuurs is echt gegroeid! Vooral in zelfvertrouwen, je ziet dat het vertrouwen hem goed doet.
Sorry, maar Gijp snapt er echt geen hol van. Die is alleen maar op tv omdat een deel van de kijkers hem zo grappig vindt.Polycom schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:56:
Gijp: Neres beste man van het veld.
Tweakers.net: Neres speelt echt slecht.
Hij voegt voetbalinhoudelijk niks toe.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Als we roepen dat Ajax goed speelt->ArrogantLoeWn schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:57:
[...]
LoeWn: Lang geleden dat ik Ajax zo goed heb zien spelen.
Tweakers: Ajax is slecht.
Denk dat liverpool wat omzet in de rust en veel meer gaat voetballen in de 2e helft. Schuurs moet dit een wedstrijd zien vol te houden.. of dat lukt...Luxicon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:57:
[...]
Mwa, ik weet het niet. Misschien heb ik kansen van Liverpool gemist. Maar Ajax heeft een paar behoorlijke kansen gehad en een paar goede kansen. Blind haalde er een goede aanval uit, anders stond Firmino 1-op-1 met Onana. Dat soort dreiging is wel erg aanwezig, vooral vanuit de counter. Schuurs doet werk voor 2 kun je bijna zeggen. Daardoor is hij soms uit het centrum weg.
Voor Ajax moet het in deze wedstrijd ben bang als er wat basis spelers en zeker de keeper terug zijn de return er anders uit gaat zien
Ajax is slecht? Beter lezen. De kansen die je krijgt moet je toch gewoon maken? Helemaal op CL niveau. Tegen RKC krijg je ze misschien nog een keer.LoeWn schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:57:
[...]
LoeWn: Lang geleden dat ik Ajax zo goed heb zien spelen.
Tweakers: Ajax is slecht.
Daar mag je toch gewoon kritisch op zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 21-10-2020 22:00 ]
Achja, dat “die gozer zo goed speelt” is ook snel gebaseerd op die 2 balletjes die ze lieten zien... zo sterk is het allemaal niet.Malfunctions schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:59:
[...]
Sorry, maar Gijp snapt er echt geen hol van. Die is alleen maar op tv omdat een deel van de kijkers hem zo grappig vindt.
Hij voegt voetbalinhoudelijk niks toe.
Twente komt eraan!
Als we dan tochten moeten zaniken... Promes....
Vind de rest het redelijk tot goed doen.
Kudus speelt ook een man uit bij balbezit en is een Duracell konijntje met afjagen.Snowdog schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:59:
[...]
Dat zeg ik. Maar om dan te zeggen dat het met hem allemaal beter zou gaan, wie weet. Hij maakte die eerste minuten iig geen indruk (maar goed, dat gold dus ook wel voor de rest van het team). Ik denk dat dit niet een wedstrijd is waar Ajax het zoveel van het voetbal moet hebben, maar meer van jagen en hopen daaruit wat kansen te creëren. Ik weet niet of hij dan ook de juiste man is?
Ik vond hem in die 6 minuten ook onwennig, kan de spits positie zijn. Maar ik had hem er liever nog wat langer bij gehad.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
En Tadic dan? Ik zie hem veelal op de grond of een beetje sjokken.Harribo schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:01:
Of het beter zou gaan weten we niet, maar het 1ste plan werd wel gelijk om zeep geholpen.Snowdog schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:59:
[...]
Dat zeg ik. Maar om dan te zeggen dat het met hem allemaal beter zou gaan, wie weet. Hij maakte die eerste minuten iig geen indruk (maar goed, dat gold dus ook wel voor de rest van het team). Ik denk dat dit niet een wedstrijd is waar Ajax het zoveel van het voetbal moet hebben, maar meer van jagen en hopen daaruit wat kansen te creëren. Ik weet niet of hij dan ook de juiste man is?
Kudus heeft wel gevoel voor ruimte en goede dribbel. Samen met Anthony had nog beter geweest, maarja daar hebben we nu niks aan
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik vond Promes ook nog niet zo slecht eigenlijk. Maar goed, die bal had hij er natuurlijk wel gewoon in moeten knallen, dan waren de meningen hier ook wel wat anders waarschijnlijk.snmght schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:01:
[...]
Kudus speelt ook een man uit bij balbezit en is een Duracell konijntje met afjagen.
Ik vond hem in die 6 minuten ook onwennig, kan de spits positie zijn. Maar ik had hem er liever nog wat langer bij gehad.
Afgezet tegen de vorige potjes speelt Promes best goed. Speelt echt in dienst van het team. Hij had alleen die bal naast de keeper moeten leggen, maar dat kan echt een ritme dingetje zijn.Harribo schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:01:
Slechter? Ik weet niet hoor, maar je klinkt wel erg negatief. In het begin zette Liverpool de druk er vol op, maar daarna ging het aan hun kant wat minder. Klopp was pislink.Snowdog schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:55:
[...]
Lastig te zeggen, toen hij er nog instond ging het slechter, maar goed Ajax zat in het begin ook niet echt lekker in de wedstrijd.
...
Is het echt zoon avond dat geen enkele kans erin gaat
Formerly known as Ragdoll
Waarom niet net 5cm naar binnen 😉
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
die bal mag er niet in van de voetbalgoden
Het zit niet mee
Echt niet
Echt kut
Echt niet
Echt kut
Ja, je hebt gelijk dat was waarschijnlijk wat te negatief. Hoewel Ajax goede kansen heeft gehad, heb ik echter wel het idee dat Liverpool toch de sterkere ploeg is, vandaar waarschijnlijk. Tweede helft begint iig aardigLuxicon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:04:
[...]
Slechter? Ik weet niet hoor, maar je klinkt wel erg negatief. In het begin zette Liverpool de druk er vol op, maar daarna ging het aan hun kant wat minder. Klopp was pislink.
Unlucky Ajax is vanavond van toepassing.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ook dat is zo. Ik bedoel ook Kudus en die baltoolkist schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:51:
[...]
Hoogstens de eigen goal, verder niet goed genoeg. Bij zo'n kans als Promes kreeg recht op de keeper schieten heeft niks met pech te maken. Gravenberch die vrij uit mag halen en naast schiet idem.Dat kan allemaal best gebeuren, ze spelen bij Ajax en niet bij Real, maar pech is het iig niet.
van de lijn. En nu net weer de paal.
XXXVI
Inderdaad, op die positie in het veld moet je dat nooit zo doen, teveel ruimte voor interpretatie van de scheids/var.Mapro schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:07:
Komt schuurs goed weg
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
*knip* troll
[ Voor 92% gewijzigd door tweakduke op 22-10-2020 10:04 ]
Onnodige opmerking? Er wordt hier niets geks gezegd.jaapstobbe schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:10:
Het is in ieder geval een leuke avond foor Feyenoordfans want leedvermaak is ook vermaak
Graag meer van die balletjes tussen verdediging en die gekke keeper
Ja man puntverlies in Europa. De kans dat Feyenoord nog eens Europa in mag wordt alleen maar kleiner zo. Genieten!jaapstobbe schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:10:
Het is in ieder geval een leuke avond foor Feyenoordfans want leedvermaak is ook vermaak
Wie het laatst lacht en zo, volgens mij moet Feyenoord morgen tegen Dynamo Zagreb, hoop dat ze winnen.jaapstobbe schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:10:
Laat maar gaan joh, als dat het enige is waar je als Feyenoordfan over kan juichen dan gun ik ze dat welVos schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:11:
[...]
Onnodige opmerking? Er wordt hier niets geks gezegd.
Heeft alleen zin als onze speler er dan ook voor gaat. Gaat Promes net vol voor die bal moet ik echt nog maar zien of de keeper op tijd was geweest.Martinusz schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:11:
Graag meer van die balletjes tussen verdediging en die gekke keeper
Zo beide wissels van Liverpool hebben t koud. Of een te grote broek aan.
Of Corona!Hupske schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:15:
Zo beide wissels van Liverpool hebben t koud. Of een te grote broek aan.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat hoofd van Tagliofico bij die korner, je ziet hem denken.
Heeft Wijnaldum de bal al aangeraakt eigenlijk?
I served in a company of heroes.
Blij dat ze die stoeltjes ooit rood gemaakt hebben.
Leedvermaak omdat Ajax zich meet met de kampioen van Engeland en achter staat? Een kinderhand is blijkbaar weer snel gevuldjaapstobbe schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:10:
XXXVI
Blind is er niet echt bij, wil vaak contact met scheids, maar let niet op
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Doet ie mee dan?Vuvuzela schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:17:
Ja. Maar die bal geen weer tikkie terug.Vuvuzela schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:17:
Dat is nog maar 2 jaar.DoeEensGek schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:17:
Blij dat ze die stoeltjes ooit rood gemaakt hebben.
Vond eigenlijk alleen Mané dreigend. Hopelijk afgestraft...toolkist schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:18:
Hmmm, tikje arrogant van Klopp?
Dit vraagt om afgestraft te worden.
Begrijp het wel.toolkist schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:18:
Hmmm, tikje arrogant van Klopp?
Dit vraagt om afgestraft te worden.
Je hebt een lang seizoen, als je dan je 3 toppers rust kunt geven in een pot waar je voor staat
Promes waarom schiet je nou niet.
Promes durft echt niet zelf te schieten
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Vrees dat Klaiber en Alvarez gaan komen.
Welke wedstrijd was het laatst, toen schoot hij 5x het stadion uit ofzo. Zal wel schietverbod hebben gekregen.gws24 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:19:
Promes durft echt niet zelf te schieten
Klaiber vind ik niet erg eerlijk gezegd.snmght schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:20:
Vrees dat Klaiber en Alvarez gaan komen.
Heeft ook geen peer op melkbus hoogte 😉Hupske schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:19:
Promes waarom schiet je nou niet.
Prima scheids trouwens
Tijd voor een wissel of mag er dadelijk weer eentje 10 - 15 min meedoen?
Klopt, maar wel maar 1-0 in de 1e wedstrijd. Maar goed we zullen zien of ie gelijk krijgt of niet (hopelijkDeadsy schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:19:
[...]
Begrijp het wel.
Je hebt een lang seizoen, als je dan je 3 toppers rust kunt geven in een pot waar je voor staat
I know, maar je zou nu maar tegen die lelijke stoeltjes van daarvoor kijken.
Komt wel weer goed met hem, hij is echt beter (heeft hij vorig seizoen ook laten zien). Over 10 minuten Huntelaar dan maar, als iemand doelgericht is binnen Ajax.Vos schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:20:
[...]
Welke wedstrijd was het laatst, toen schoot hij 5x het stadion uit ofzo. Zal wel schietverbod hebben gekregen.
Ik zeg het niet graag, maar snel Klaiber aub
Pas vanaf minuut 70 mag er gewisseld worden volgens de Nederlandse doctrine, dat weet je toch welOPSLAGHOND schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:20:
Tijd voor een wissel of mag er dadelijk weer eentje 10 - 15 min meedoen?
Veel slechter dan Mazraoui kan het in ieder geval niet, hij verliest veel en compenseert dit te weinig.Terranova schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:21:
Ik zeg het niet graag, maar snel Klaiber aub
Wat wel fijn is dat we tot nu toe een goede rustige scheidsrechter hebben
Tadic heeft zijn dag niet, zonde! Met goede aanname stond hij 1 op 1.
[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 21-10-2020 22:25 ]
Tadic heeft al een jaar zijn dag niet.Vos schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:25:
Tadic heeft zijn dag niet, zonde!
Deze scheids is goed inderdaad.Harribo schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:23:
Wat wel fijn is dat we tot nu toe een goede rustige scheidsrechter hebben
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Kregen we bijna een pingel
Wat is Europees de regel voor hands dan?
mag niet.Hupske schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:26:
I served in a company of heroes.
Ik zou het niet erg vinden, maar ook al was het hands, die regel is zoooooooooo dom
Ondertussen maar even kijken naar de fitnesscoach van Dortmund...
XXXVI
Als Ajax m maakt penalty en rood...Hupske schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:26:
Niet in het voordeel van Nederlandse ploegenHupske schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:26:
2x rood als het uitkomt.Exocet schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:27:
[...]Als Ajax m maakt penalty en rood...
Het schijnt dat je wissels mag doen in de CL...
Heeft jullie toch twee keer gered.Terranova schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:27:
Echt haal die mazraoui eraf, zo slecht...
Nee nee, je krijg bonificatieseconden als je niet wisselt.dutchgio schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:28:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit is nou zo'n typische wedstrijd waardoor je aan het einde een punt of zelfs 3 te kort komt, terwijl het er best in zat
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nu verliezen betekent dat Ten Hag terug kan keren naar zijn ideale opstelling.dutchgio schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:28:
Nu is het afgelopen...
Labyad..... Neeeee
Ok, dat was de wedstrijd, jammer
Ok, dat was de wedstrijd, jammer
Labyad komt er in, echt?OPSLAGHOND schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:30:
[...]
Nu verliezen betekent dat Ten Hag terug kan keren naar zijn ideale opstelling.
En niet Labyad natuurlijk. Wtf.dutchgio schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:28:
Hij mist nu maar heeft een prima trap. Van mij mag ie dit af en toe proberen. Zeker als de aanvallers zo scherp zijn als vanavond.
Zul je zien dat Labyad er twee maakt ...
Jammer, 1-1 was verdiend geweest..
Waarom geen Huntelaar en op de lange bal spelen? Dat doen ze nu ook maar met spelers van 1.70.
Ook Ekkelenkamp erin
Het is te hopen dat Labyad er nul maakt trouwens. Ik zie Erik al glunderend zien-jullie-wel-net-als-in-de-voorbereiding roepen.
Heeft corona nu ook al bij Ajax toegeslagen?
In eigen doelOPSLAGHOND schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:31:
Zul je zien dat Labyad er twee maakt ...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021