Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
[ Voor 52% gewijzigd door jaapstobbe op 21-10-2020 21:34 ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Denk ook tijdens de wedstrijd aan de naamsverbasteringen aub
[ Voor 46% gewijzigd door tweakduke op 22-10-2020 09:57 ]
XXXVI
Float like a butterfly, sting like a bee.
En nu staan we achter
Bedankt Promes
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 21-10-2020 21:35 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Genoeg tijd, ruimte, dicht bij de goal... Geeft ie 'm aan een ander.Vos schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:33:
Promes wtf doet je? Schiet gewoon!
En nu 0-1, typisch.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
En zoals zo vaak, kan ik mezelf weer quoten -_-jaapstobbe schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:34:
Dit gaat m niet worden jongens, er is een voetbalwet die altijd geldt. Als je hem zelf niet maakt...
...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
XXXVI
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Oerdom inderdaad..Maarten_E schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:36:
Het is inderdaad heel intelligent om een bal gewoon naar achteren te rossen zonder te weten waar je staat tov je doel.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat was op zich prima. Mané schoot erdoor het grasveld overhoop en had de cornervlag nog niet geraakt...Vos schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:36:
Schuurs hapte een keer wel... Jammer ook.
Als Nico em niet hielp
Fabinho dan, ook groot en kaal. Voetballen kunnen ze allebei niet.apis29 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:30:
[...]
Op zn Playstation zeker(die zit thuis achter de buis)
[...]
TAA kan helemaal niet verdedigen, Robertson is zeker wel de betere completere van de twee. TAA komt misschien wel centraal op het middenveld in de toekomst ...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat is dan geluk met Mané zijn actie, maar zo simpel mag je man er niet langs.toolkist schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:39:
[...]
Dat was op zich prima. Mané schoot erdoor het grasveld overhoop en had de cornervlag nog niet geraakt...
Als Nico em niet hielp
Kan wel goed verdedigen, ook handigMalfunctions schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:39:
[...]
Fabinho dan, ook groot en kaal. Voetballen kunnen ze allebei niet.
Schiet niet echt op inderdaad, net zo traag en laks als Mazraoui.toolkist schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:40:
Neres rijp voor een wissel, is die wel fit? Heb em nog geen sprint zien trekken, alles maar langzaam langzamer langzaamst.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
ja dan krijg je labyad, word je daar blij van?Vincent Dave schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:40:
Kon Tagliafico weinig aan doen, de bal van Mane wordt ligt getoucheerd waardoor hij de bal verkeerd inschat. Afgezien daarvan speelt hij een kudtwedstrijd.
Maar voor wie? The Hunter? De bank is mager.toolkist schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:40:
Neres rijp voor een wissel, is die wel fit? Heb em nog geen sprint zien trekken, alles maar langzaam langzamer langzaamst.
XXXVI
Vind hem juist prima spelen. Vind Mazraoui juist enorm onzichtbaar spelen. Je zou aanvallend meer kunnen verwachten van hem. Verdedigend is het steeds Schuurs die de spelers opvangt. Tagliafico is duidelijk aanwezig, ook aanvallend.Vincent Dave schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:40:
Kon Tagliafico weinig aan doen, de bal van Mane wordt ligt getoucheerd waardoor hij de bal verkeerd inschat. Afgezien daarvan speelt hij een kudtwedstrijd.
...
Je quote de verkeerde lijkt me.Deadsy schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:41:
[...]
ja dan krijg je labyad, word je daar blij van?
Om vervolgens als een malle de bal te verspelen. Mazraoui speelt degelijk.Luxicon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:43:
[...]
Vind hem juist prima spelen. Vind Mazraoui juist enorm onzichtbaar spelen. Je zou aanvallend meer kunnen verwachten van hem. Verdedigend is het steeds Schuurs die de spelers opvangt. Tagliafico is duidelijk aanwezig, ook aanvallend.
[ Voor 51% gewijzigd door Vincent Dave op 21-10-2020 21:47 ]
Irriteer me altijd mateloos aan hem.
Twente komt eraan!
...
Laten we wel wezen ook in de topcompetities met echte spitsen etc etc gaan dit soort ballen 99 van de 100 x tegen de keeper.toolkist schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:46:
Waarom een boogbal met die keeper die steeds springt
Die Tadic is niet bepaald de slimste.toolkist schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:46:
Waarom een boogbal met die keeper die steeds springt
Toch jammer dat we achter staan.
Had niet gehoeven gezien de kansen die we kregen.
Natuurlijk johAgent47 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:48:
Liverpool speelt op 60% joh
Hahahahahahahahahahahahahaha.Agent47 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:48:
We moeten gewoon scoren
Wat een onzin.Agent47 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:48:
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Dat denk je, maar je hebt Klopp niet gezien.Agent47 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:48:
...
Liverpool speelt 100% op geluk.Agent47 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:48:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Tegelijkertijd leuk dat we mee komen zelfs met het wegvallen van Kudus en daarmee het strijdplan.
Gravenberch heerlijk om te zien, zelfs als we verliezen.
Hoogstens de eigen goal, verder niet goed genoeg. Bij zo'n kans als Promes kreeg recht op de keeper schieten heeft niks met pech te maken. Gravenberch die vrij uit mag halen en naast schiet idem.Dat kan allemaal best gebeuren, ze spelen bij Ajax en niet bij Real, maar pech is het iig niet.
Weinig geluk bij die tweede, die bal was nog ruim voor de lijn.Luxicon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:47:
Hoe is het mogelijk he... 2 soort van 'goals', die er niet in gingen.Qua geluk zit Liverpool het mee.
In principe vrij normale ruststand, maar het is duidelijk dat Ajax het spel vanavond niet kan maken en het meer van interceptions moet hebben. Daarnaast heeft Liverpool wel ongeveer gelijkwaardige kansen, dus denk dat ze blij mogen zijn als ze eventueel nog een gelijkspelletje kunnen krijgen.
Zat soms wel meer in de aanvallen though, maar goed, dat geldt voor Liverpool ook wel.
Dat ligt meer aan Mazraoui.Starbucks schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:51:
Ajax oogt wat vermoeid, maar soms heb ik het idee dat het ook nog wel weer sneller kan bij Ajax. Neres vind ik erg matig en daardoor is Liverpool erg gevaarlijk aan de rechterkant van Ajax.
...
Lijkt wel of Johan Derksen een paar accountjes heeft gehacked hier.DirtyBird schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:50:
Ik dacht; leuk, even tweakers erbij pakken naast de wedstrijd maar wat zijn jullie aan het zéiken zeg.
Komt ook door Mazraoui die niet snel genoeg omschakelt en als hij dat doet dan is het traag. In de eredivisie geen probleem maar in de CL zie je dat gewoon niet goed genoeg is. Tagliafico doet dat toch beter op links ondanks zijn eigen doelpunt.Starbucks schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:51:
Ajax oogt wat vermoeid, maar soms heb ik het idee dat het ook nog wel weer sneller kan bij Ajax. Neres vind ik erg matig en daardoor is Liverpool erg gevaarlijk aan de rechterkant van Ajax.
Uitvallen van Kudus zo snel was ook dikke pech. Die mis je wel nu.toolkist schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:51:
[...]
Hoogstens de eigen goal, verder niet goed genoeg. Bij zo'n kans als Promes kreeg recht op de keeper schieten heeft niks met pech te maken. Gravenberch die vrij uit mag halen en naast schiet idem.Dat kan allemaal best gebeuren, ze spelen bij Ajax en niet bij Real, maar pech is het iig niet.
Lastig te zeggen, toen hij er nog instond ging het slechter, maar goed Ajax zat in het begin ook niet echt lekker in de wedstrijd.Erapaz schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:54:
[...]
Uitvallen van Kudus zo snel was ook dikke pech. Die mis je wel nu.
Tweakers.net: Neres speelt echt slecht.
Werkelijkheid, Neres heeft goede en slechte momenten maar bereikt zijn niveau nog niet.Polycom schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:56:
Gijp: Neres beste man van het veld.
LoeWn: Lang geleden dat ik Ajax zo goed heb zien spelen.Polycom schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:56:
Gijp: Neres beste man van het veld.
Tweakers: Ajax is slecht.
De wedstrijd was 6 minuten bezig...Snowdog schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:55:
[...]
Lastig te zeggen, toen hij er nog instond ging het slechter, maar goed Ajax zat in het begin ook niet echt lekker in de wedstrijd.
Mwa, ik weet het niet. Misschien heb ik kansen van Liverpool gemist. Maar Ajax heeft een paar behoorlijke kansen gehad en een paar goede kansen. Blind haalde er een goede aanval uit, anders stond Firmino 1-op-1 met Onana. Dat soort dreiging is wel erg aanwezig, vooral vanuit de counter. Schuurs doet werk voor 2 kun je bijna zeggen. Daardoor is hij soms uit het centrum weg.Snowdog schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:51:
[...]
Weinig geluk bij die tweede, die bal was nog ruim voor de lijn.
In principe vrij normale ruststand, maar het is duidelijk dat Ajax het spel vanavond niet kan maken en het meer van interceptions moet hebben. Daarnaast heeft Liverpool wel ongeveer gelijkwaardige kansen, dus denk dat ze blij mogen zijn als ze eventueel nog een gelijkspelletje kunnen krijgen.
Zat soms wel meer in de aanvallen though, maar goed, dat geldt voor Liverpool ook wel.
...
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dat zeg ik. Maar om dan te zeggen dat het met hem allemaal beter zou gaan, wie weet. Hij maakte die eerste minuten iig geen indruk (maar goed, dat gold dus ook wel voor de rest van het team). Ik denk dat dit niet een wedstrijd is waar Ajax het zoveel van het voetbal moet hebben, maar meer van jagen en hopen daaruit wat kansen te creëren. Ik weet niet of hij dan ook de juiste man is?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021