Maar dan wel weer Traore in de spits en Tadic op de zijkant. Het begint te komen.toolkist schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 13:24:
Alvarez op de bank, Antony op de bank, Promes op de bank... het AD had het weer bijna goed gegokt
Het is echt verschrikkelijk om deze wedstrijd te bekijken. Gelukkig krijgen we nog een penalty in de blessuretijd.
Penalty voor Sparta?Lekkerboeie86 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:00:
Het is echt verschrikkelijk om deze wedstrijd te bekijken. Gelukkig krijgen we nog een penalty in de blessuretijd.
Dickie is terecht niet blij... wat een vertoning.
Niet om aan te zien. 1-1 is terecht. Maar beetje jammer voor competitie.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ohh wat een kans nog. Handige spits die van Sparta.
[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 18-10-2020 14:09 ]
Komen we nog goed weg ook....

Traore in de spits voor een wedstrijd als deze vind ik prima. Tegen Liverpool zou ik wel met Tadic centraal beginnen.dutchgio schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 13:51:
[...]
Maar dan wel weer Traore in de spits en Tadic op de zijkant. Het begint te komen.
Bijlow is de enige die een voldoende haalt. Na die toch wat discutabele penalty konden ze zich niet meer herstellen. Zonde.
Overigens ook weinig extra tijd. Alleen rond die penalty duurde het al meer dan 4 minuten als ik bijv. op de live blogs kijk.
Overigens ook weinig extra tijd. Alleen rond die penalty duurde het al meer dan 4 minuten als ik bijv. op de live blogs kijk.
[ Voor 34% gewijzigd door ph4ge op 18-10-2020 14:11 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
This is Spartaaaaaaaaa
Lekker...
Nu hopen dat Ten Hag de poppetjes logisch neer zet en het gaat lopen tegen Heerenveen.
Lekker...
Nu hopen dat Ten Hag de poppetjes logisch neer zet en het gaat lopen tegen Heerenveen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Heerenveen kan gewoon de koppositie pakken vandaag
Zijn al eerder koploper geweestLekkerboeie86 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:13:
Heerenveen kan gewoon de koppositie pakken vandaag
Na die zeer terechte pingel, Sparta het toch over de eindstreep getrokken.
Gelukkig was toen de VAR wel wakker.
Gelukkig was toen de VAR wel wakker.
Denk dat er nog een half uur had kunnen worden gespeeld zonder ander resultaat. (zie Groningen - Ajax)ph4ge schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:10:
Wat mij betreft mag Labyad elke week vader worden... dan is ie er niet bij
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Potverdorie wat een eigenwijze flapdrol is die ten Hag ook. Godzijdank geen Labyad en Alvarez maar alsnog zet ie het niet neer zoals iedereen roept.
Hoe verzin je het, Traore in het veld en Antony op de bank?
[ Voor 18% gewijzigd door ephymerous op 18-10-2020 14:27 ]
XXXVI
Zou Sparta zo'n kans een tweede keer missen?PolarBear schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:15:
[...]
Denk dat er nog een half uur had kunnen worden gespeeld zonder ander resultaat. (zie Groningen - Ajax)
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Eentje kan er niet bij zijn en eentje zal vast wel rust krijgen. Dus die spelen gewoon woensdag...ephymerous schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:26:
Potverdorie wat een eigenwijze flapdrol is die ten Hag ook. Godzijdank geen Labyad en Alvarez maar alsnog zet ie het niet neer zoals iedereen roept.
Wie heeft die sokken van Heerenveen bedacht, het lijkt nu net of ze zonder sokken/scheenbeschermer spelen als je vluchtig kijkt

Bam!
Lekker begin
Mijn eerste indruk is dat het een stuk beter staat zo.
Lekker begin
Ik kan niet kijken, maar denk dat vooral Klaassen het verschil maakt?Han schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:35:
Bam!
Lekker begin
Dat viel gelijk op tijdens die vriendschappelijke wedstrijd tegen AZ vorige week.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hallo VAR? Twee benen er in? Kom aan zeg
Donkerrood...
hebben ze (VAR) überhaupt wel gekeken?
hebben ze (VAR) überhaupt wel gekeken?

[ Voor 64% gewijzigd door toolkist op 18-10-2020 14:41 ]
Noppen vooruit, vol op de knie.
Maar euh, zag ik nou net een klein buikje bij Klaassen?
Maar euh, zag ik nou net een klein buikje bij Klaassen?
Weet je wat jammer is? Deze competitievervalsing aangezien Feyenoord het alom geprezen opzwepende publiek mist.OMX2000 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:05:
Niet om aan te zien. 1-1 is terecht. Maar beetje jammer voor competitie.
Ondertussen slaat de balans toch compleet de verkeerde kant op? Wat je tegen krijgt en wat je niet mee krijgt...toolkist schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:42:
Ik kan me een paar heel makkelijk gegeven kaarten herinneren de 1e paar speelrondes...
Potdikke Onana, lekker hoor.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Welke competitievervalsing?Vincent Dave schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:47:
[...]
Weet je wat jammer is? Deze competitievervalsing aangezien Feyenoord het alom geprezen opzwepende publiek mist.
⏩ PVOutput☀️
Haha, leg eens uit?Vincent Dave schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:47:
[...]
Weet je wat jammer is? Deze competitievervalsing aangezien Feyenoord het alom geprezen opzwepende publiek mist.
XXXVI
We gaan inderdaad nog heel wat dubieuze beslissingen mee moeten krijgen om dit gelijk te krijgen dit seizoen.Vos schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:48:
[...]
Ondertussen slaat de balans toch compleet de verkeerde kant op? Wat je tegen krijgt en wat je niet mee krijgt...
Het lijkt zowaar ergens op allemaal.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Klaassen valt nog niet op, ook niet negatief dus. Ik vind Kudus erg sterk, zeker zonder bal is hij een heerlijke stoorzender en goed aan het afjagen.Martinusz schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:39:
[...]
Ik kan niet kijken, maar denk dat vooral Klaassen het verschil maakt?
Dat viel gelijk op tijdens die vriendschappelijke wedstrijd tegen AZ vorige week.
Speelstijl van Ajax is denk ik wat ze tegen Liverpool gaan najagen. Deze wedstrijd lijkt me voorbereiding op.
⏩ PVOutput☀️
De passing is een stuk zuiverder dan de afgelopen wedstrijden, en ook wat meer door de linies. Daar doet iedereen goed aan mee tot dusverre, prima combinaties ook van Gravenberch en Traore bijvoorbeeld.
Misschien nu? Even een dubieuze penalty mee? Potverdomme even drie minuten slowmotions kijken.toolkist schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:50:
[...]
We gaan inderdaad nog heel wat dubieuze beslissingen mee moeten krijgen om dit gelijk te krijgen dit seizoen.
[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 18-10-2020 14:56 ]
XXXVI
Dit hoort gezien die nieuwe regels gewoon een penalty te zijn
Ik zou het persoonlijk dramatisch vinden als dit een penalty is.
Het zou dubieus zijn als het geen penalty wordt.ephymerous schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:56:
[...]
Misschien nu? Even een dubieuze penalty mee?
Ik ben het niet met de regel eens, maar ze moeten wel consistent zijn.
Ik vind de tijd die de VAR nodig heeft vooral dramatisch. Wat is dat voor iemand, moet ie het regelboek nog erbij zoeken ofzo?Han schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:56:
De beelden zijn toch erg duidelijk, en dan is het alleen een kwestie van ja/nee
Niet na de eerdere dramatische beslissingen ...Han schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:56:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ze zijn al tijden lang inconsistent met de regel, elke beslissing die ze maken (of het een strafschop is of niet) past daar in.Terranova schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:57:
Ik ben het niet met de regel eens, maar ze moeten wel consistent zijn.
Zou een strafschop moeten zijn.
Leuk dat je bij Ziggo Fox1 gratis krijgt, maar daar zenden dus al die dooie wedstrijden op uit.
Dan maar weer lekker Premier League kijken.
[ Voor 4% gewijzigd door Polycom op 18-10-2020 14:58 ]
Volgens de regels is dit gewoon een penalty. Snap dus niet waarom het zo lang moet duren. Wel vind ik het goedkoop om voor zoiets een strafschop te geven, dus pas de regels maar weer aan.
In dit geval, de heer Dieperink, is dat iemand die normaliter mij de patat verkoopt. Is een medewerker van de lokale snackbar alhiertoolkist schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:57:
Wat is dat voor iemand, moet ie het regelboek nog erbij zoeken ofzo?
De 16.45 wedstrijd is standaard op 1 te zien (oftewel PSV vanavond).Polycom schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:58:
Leuk dat je bij Zigg Fox1 gratis krijgt, maar daar zenden dus al die dooie wedstrijden op uit.
Vraag em de volgende keer eens waarom ie zo lang twijfelde, wil je? Wellicht dat we (ik) het dan gaan begrijpen.Han schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:58:
[...]
In dit geval, de heer Dieperink, is dat iemand die normaliter mij de patat verkoopt. Is een medewerker van de lokale snackbar alhier
Daar sta je vast altijd lang in de rij danHan schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:58:
[...]
In dit geval, de heer Dieperink, is dat iemand die normaliter mij de patat verkoopt. Is een medewerker van de lokale snackbar alhier
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik wil vooral begrijpen waarom hij bij zulke twijfel niet gewoon direct Kuipers naar het scherm roept.toolkist schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:00:
[...]
Vraag em de volgende keer eens waarom ie zo lang twijfelde, wil je? Wellicht dat we (ik) het dan gaan begrijpen.
Nou dan zal een bestelling daar ook wel een eeuwigheid duren.Han schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:58:
[...]

Kuipers had zelf aan 10 seconden genoeg. VAR duurt toch echt te lang.
Ook al had de VAR geen strafschop gegeven, als het maar in zo'n kort mogelijk tijdsbestek kan worden beslist.
Ook al had de VAR geen strafschop gegeven, als het maar in zo'n kort mogelijk tijdsbestek kan worden beslist.
⏩ PVOutput☀️
Hij vraagt altijd een collega er bij om te kijken of alles klopt
Vorige week heeft ie ons gezinspatat laten vallen. Ik riep meteen ‘rood, opzettelijk gemeen spel’. Vond ie niet leuk, humor heeft ie ook al niet
Han schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:02:
[...]
Vorige week heeft ie ons gezinspatat laten vallen. Ik riep meteen ‘rood, opzettelijk gemeen spel’. Vond ie niet leuk, humor heeft ie ook al niet
Het leek mij duidelijk hands, omdat zijn armen van zijn lichaam af gaan tijdens het springen. Dat is tegenwoordig altijd hands. Zeker als dat via de VAR zo precies wordt bekeken. Het duurde wel lang, Kuiper zag het sneller dan de assistenten.
...
Oooooh... prachtig 
BAM!
BAM!
Heerlijk hoor!
Echt een suffe regel. Dat maakt toch heel het spel kapot. Je gaat teams krijgen die hier op gaan spelen.
Als je voorzetten van de zijkant gaat geven heb je op deze manier in iedere wedstrijd wel 1 of 2 penalties.
Als je voorzetten van de zijkant gaat geven heb je op deze manier in iedere wedstrijd wel 1 of 2 penalties.
Die Kudus, wat een briljante aankoop zeg (alhoewel het briljante wel door meer clubs werd gezien, maar die konden/wilden er niet voor betalen). Love him.
Zal die trainer op de bank ook zien dat het heel behoorlijk loopt zo?
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 18-10-2020 15:16 ]
XXXVI
Ik denk dat ie de investering waard is ja.P.O. Box schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:07:
Die Kudus, wat een briljante aankoop zeg (alhoewel het briljante wel door meer clubs werd gezien, maar die konden/wilden er niet voor betalen). Love him.
Prima westrijd tot dusverre. Hoop dat het niet te veel inzakt met deze voorsprong en de gedachten misschien bij woensdag. Al mag je wat gas terug nemen.
Rug prima gerecht na Groningen.
Yup, de huidige versie van de handsbal is echt bedoeld om het zo onbegrijpelijk en vervelend mogelijk te maken, net als met de combinatie VAR+buitenspel.sNielz123 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:06:
Echt een suffe regel. Dat maakt toch heel het spel kapot. Je gaat teams krijgen die hier op gaan spelen.
Het is ook onhandig van de verdediger. Je zult op een andere manier voor de bal moeten springen. In ieder geval niet je armen laten wapperen.sNielz123 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:06:
...
Geef Labyad maar een paar weken vaderschapsverlof!ephymerous schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:07:
Zal die baklap op de bank ook zien dat het heel behoorlijk loopt zo?
Ik had 't even op de camera in slomo terug willen zien of het daadwerkelijk zo was.Han schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:02:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Ik gun het hem van harte!snmght schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:09:
[...]Geef Labyad maar een paar weken vaderschapsverlof!

Contract verscheuren lijkt mij de betere optie, maar ieder zo z'n ding.snmght schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:09:
[...]
Geef Labyad maar een paar weken vaderschapsverlof!
⏩ PVOutput☀️
Het grappige is dat die “handsbal” van Viergever laatst dan weer geen hands was volgens de regels, terwijl ik dat wel een handsbal vond. Werd overigens ook strafschop gegeven.toolkist schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:09:
[...]
Yup, de huidige versie van de handsbal is echt bedoeld om het zo onbegrijpelijk en vervelend mogelijk te maken, net als met de combinatie VAR+buitenspel.
Ik vind het een prima speler om er bij te hebben als wissel of reserve bij blessures of bekerwedstrijden. Ik kan er alleen niet bij dat je met voldoende fitte alternatieven ook zou starten met Labyad.Quad schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:10:
[...]
Contract verscheuren lijkt mij de betere optie, maar ieder zo z'n ding.
Wat een genot om Klaasen te hebben ipv Alvarez. Die heeft zoveel meer creativiteit in de opbouw. Denk dat Alvarez zijn dagen nu geteld zijn. Die stond er toch bij gebrek aan beter.
De vraag is: is het een jongen (Erik) of een meisje (Erica)?snmght schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:12:
[...]Ik vind het een prima speler om er bij te hebben als wissel of reserve bij blessures of bekerwedstrijden. Ik kan er alleen niet bij dat je met voldoende fitte alternatieven ook zou starten met Labyad.
Ben benieuwd hoe Pierre er een paar dagen later over denkt...Pierre van Hooijdonk is onder de indruk van het Feyenoord dat voor de interlandperiode met 1-4 won van Willem II. De oud-spits vindt dan ook dat trainer Dick Advocaat zondag tegen Sparta Rotterdam voor hetzelfde elftal moet kiezen dat in Tilburg vier keer tot scoren kwam. Volgens de voormalig Oranje-international is Feyenoord op dit moment verder dan Ajax.
Ach ... Marco van Basten deed hetzelfde.toolkist schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:15:
[...]
Ben benieuwd hoe Pierre er een paar dagen later over denkt...
Waar was het nou? Ergens in Scandinavie krijgen vaders een jaar.snmght schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:09:
[...]
Geef Labyad maar een paar weken vaderschapsverlof!
Ook fijn om een middenvelder écht om te zien schakelenMaverick schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:15:
Wat een genot om Klaasen te hebben ipv Alvarez. Die heeft zoveel meer creativiteit in de opbouw. Denk dat Alvarez zijn dagen nu geteld zijn. Die stond er toch bij gebrek aan beter.
Klaasen weet voor hij een bal krijgt waar z'n medespelers staan. Hij is heel snel in het passen.Maverick schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:15:
⏩ PVOutput☀️
en hij heeft niet 1 of soms zelfs 2 extra aannames nodig om de bal goed te leggen.Quad schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:18:
[...]
Klaasen weet voor hij een bal krijgt waar z'n medespelers staan. Hij is heel snel in het passen.
Je merkt trouwens heel goed welke club de commentator wil dat wint...
Leo Driessen heeft een vrij duidelijk uitgesproken mening over AjaxTerranova schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:21:
Je merkt trouwens heel goed welke club de commentator wil dat wint...
Precies, walgelijk vent. Doet ie al jaren ondanks dat ie er ook eens is op aangesproken door RTL? dacht ikQu3st schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:22:
[...]
Leo Driessen heeft een vrij duidelijk uitgesproken mening over Ajax
Vrij dom ja.sNielz123 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:25:
Tanane.. oh oh oh...
Sowieso wat die gasten allemaal tegen een scheids lopen te blere.. ik zou daar slecht tegen kunnen, maar als je rood krijgt heb je echt wel iets stoms gezegd.
Klaassen doet het echt goed ja. Dat één keer raken zorgt ervoor dat het spel snel blijft gaan en het laat de tegenstander meer lopen. Donny deed en doet dat ook zo goed, dus blij met hem!
Edit:
Wat Tannane doet snap ik in eerste instantie wel, totdat hij geel krijgt. Daarna is het gewoon oerdom.
Edit:
Wat Tannane doet snap ik in eerste instantie wel, totdat hij geel krijgt. Daarna is het gewoon oerdom.
[ Voor 23% gewijzigd door Starbucks op 18-10-2020 15:36 ]
Hoop dat ten Hag snel gaat wisselen. Ik heb 3-1 staan
Ik vind dit wel mooi. Ik weet niet of het per sé hier was, maar de aankoop van Klaassen werd overal nogal belachelijk gemaakt.
En nu speelt hij een keer een goede wedstrijd en wordt hij de hemel in geprezen.
Ik ben overigens persoonlijk best fan van Davey, dus ik vond het sowieso een prima aankoop.
En nu speelt hij een keer een goede wedstrijd en wordt hij de hemel in geprezen.
Ik ben overigens persoonlijk best fan van Davey, dus ik vond het sowieso een prima aankoop.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik ben zelf ook fan van Davey, deed het ook erg goed in Duitsland.Malfunctions schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:40:
Ik vind dit wel mooi. Ik weet niet of het per sé hier was, maar de aankoop van Klaassen werd overal nogal belachelijk gemaakt.
⏩ PVOutput☀️
Götze meteen in de basis, dat is ook wel lekker voor de middenvelders die nu op de bank zitten, een niet wedstrijd fitte speler in de basis, weet je meteen waar je staat.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Denk dat de snor gewoon gelijk had.Malfunctions schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:40:
Het is een aardige middenvelder die ook nog assists en goals kan maken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021