Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Inderdaad. Ook niemand schakelt om.snmght schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:45:
Wordt eerder 2-0 dan 1-1. En drie punten kunnen we vergeten.
Verlies hem maar lekker, heeft misschien iets van impact.
idd. er klopt geen reet meer van de veldbezetting bij ajax.snmght schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:45:
Wordt eerder 2-0 dan 1-1. En drie punten kunnen we vergeten.
terwijl Liverpool normaal gesproken natuurlijk een makkie is.jaapstobbe schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:47:
Dit Ajax zou het nog wel eens lastige kunnen krijgen tegen Liverpool.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Deze eencellig heeft geen voorbeeldfunctie en is niet wekelijks op tv voor een enorm publiekLuxicon schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:45:
[...]
Dit is ook een fijn voorbeeld:
[YouTube: Rotterdam is klaar met Mark Rutte]
Of doelde je op het feyenoord shirt? Zo van, jamaar jouw club doet ook dingen kut? Ik had het namelijk over de wissel van Balk........
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Tegen dit Liverpool heeft iedereen het lastigjaapstobbe schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:47:
Dit Ajax zou het nog wel eens lastige kunnen krijgen tegen Liverpool.
Maar ik denk dat dat wel een hele andere wedstrijd wordt, hopelijk ook zonder Labyad en Alvarez....
Dan kan Ajax er dus elk moment op en over gaan.Tomba schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:46:
Jezus 2x op rij kruipt Ajax door oog van de naald!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
XXXVI
In theorie heb je gelijk.OMX2000 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:47:
Tot het laatste fluitje kan Ajax nog winnen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 59% gewijzigd door Luxicon op 04-10-2020 13:53 ]
...
Sluiten totaal niet aan, daardoor blijft het veld lang en kan Groningen vrijuit voetballen als ze bal hebben.
Echt bizar hoe groot het gat telkens is.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan? Deze wedstrijd...Luxicon schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:52:
Wat een bal van Ekkelkamp..
Dat komt omdat Martinez gepasseerd is voor Alvarez, die zich niet aanbied en als ie een bal krijgt dan kan hij er weinig meeHupske schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:52:
Probleem is de verdediging vandaag. Die zijn lekker als toeschouwer bezig vandaag.
Sluiten totaal niet aan, daardoor blijft het veld lang en kan Groningen vrijuit voetballen als ze bal hebben.
Echt bizar hoe groot het gat telkens is.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik hoop op een PSVtje inderdaadST10©DE schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:55:
Spel is misschien niet om aan te zien, maar Ajax wint toch wel. Het wordt gewoon 1-2. Misschien wel 1-3.
Hoeveel geld heb je ingezet?ST10©DE schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:55:
Spel is misschien niet om aan te zien, maar Ajax wint toch wel. Het wordt gewoon 1-2. Misschien wel 1-3.
De laatste keer dat ik het zo slecht zag was met Frank. Zo erg dus!Typhone schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:55:
Wat fijn dat ik het niet meekrijg nu... om te huilen lees ik...
Onze nieuwe bondscoach dames en herensnmght schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:56:
[...]
De laatste keer dat ik het zo slecht zag was met Frank. Zo erg dus!

Teveel

[ Voor 32% gewijzigd door Tomba op 04-10-2020 13:59 ]
Ekelenkamp en Traore is niet echt eerlijk he, die spelen nog maar kort. Vooral Ekkelenkamp valt m.i. prima in.OPSLAGHOND schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:58:
Ten Hag, Labyad, Alvarez, Ekkelenkamp, Traore en Promes zwaar onvoldoende.
...
Precies, dan spelen we volgende week weer met Labyad en Alvarez in de basis.snmght schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:59:
Ah joh ik heb ook liever dat die zit. Maar dat zou volkomen onterecht zijn.
Bij een eindstand van 3-0 ook vrees ik.OPSLAGHOND schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:00:
[...]
Precies, dan spelen we volgende week weer met Labyad en Alvarez in de basis.
Ik heb ook gauw de neiging om te stellen dat het verlies terecht is als Ajax slecht speelt, maar ik vind een overwinning van Groningen gezien de gehele wedstrijd ook wel wat overdreven om terecht te noemen. Als je puur naar de wedstrijd kijkt zonder de clubs te weten zou gelijk meer terecht zijn.snmght schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:59:
Ah joh ik heb ook liever dat die zit. Maar dat zou volkomen onterecht zijn.
...
Higler ziet z’n toto liever niet in rook opgaan.Terranova schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:02:
8? wat heb ik gemist?
Ekkelenkamp en traore staan er maar kort in.. Tadic eerder een onvoldoende. Heeft dit seizoen zowiezo nog weinig gebracht voor wat hij kostP.O. Box schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:59:
[...]
Ekelenkamp en Traore is niet echt eerlijk he, die spelen nog maar kort. Vooral Ekkelenkamp valt m.i. prima in.
krijgt Higler geld van Ajax of zo?
Onvoorstelbaar
Damn
Mocht iemand nog het hoogtepuntje van Ajax wilen zien.
[Streamable: 2020-10-04 13-57-49]https://streamable.com/2x7uvt
[ Voor 59% gewijzigd door DoeEensGek op 04-10-2020 14:03 ]
Datzelfde wat je mist bij 3 minuten blessuretijd terwijl Onana constant tijd loopt te rekken. Een soort geheime variabele.Terranova schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:02:
8? wat heb ik gemist?
Verwijderd
Gezien z'n eerdere Ajax wedstrijden geloof ik daar niet in. Maar wat maakt het uit, met dit Ajax kan je nog wel 2 uur spelen, winnen doen ze nietPrinsPils schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:02:
[...]
Higler ziet z’n toto liever niet in rook opgaan.
Ik zou me niet al te druk maken.Harribo schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:03:
SORRY HOOR 8 MINUTEN?
Onvoorstelbaar
Als Higler voor Ajax was, had ie wel vaker geel aan Groningen gegevenHarribo schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:03:
SORRY HOOR 8 MINUTEN?
Onvoorstelbaar
Traore hoeft van mij niet meer. Dat gaat de spits niet worden. Totaal niet de killer mentaliteit. Dramatische kopper.
Ontspan... al komen er 30 minuten extra tijd bij, Ajax gaat niet scoren vandaag en verliezen volkomen terecht, met name van zichzelf. Wat een slappe hap.Harribo schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:03:
SORRY HOOR 8 MINUTEN?
Onvoorstelbaar
Het slaat nergens op, werkelijk nergens opST10©DE schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:02:
Het geluk van een grote club...
Geef dan maar een penalty of zo, zo kun je Ajax dan nog aan een punt helpen
Valt mij ook als een van de weinigen positief op, waarom speelt hij nooit?Hupske schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:04:
Martinez gewoon in de basis staan volgende keer? Zoveel meer voetbal erin sinds hij speelt.
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 04-10-2020 14:05 ]
Als Higler voor Ajax was had ie ten Hag rood gegeven en naar de tribune verbannen.Exocet schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:04:
[...]
Als Higler voor Ajax was, had ie wel vaker geel aan Groningen gegeven
Een vage omschrijving van een mogelijk heerlijke tosti.dr.lowtune schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:05:
Zo, even lekker rondje gefietst. Heb ik behalve 8 minuten extra tijd en 1 doelpunt nog iets gemist?
Voor Matisuwa zeker.Exocet schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:04:
[...]
Als Higler voor Ajax was, had ie wel vaker geel aan Groningen gegeven
Maar kijk maar eens na verdedigende acties van Blind oa...
Ja, masterclass van ten Hag: hoe verlies ik met de beste selectie van de eredivisiedr.lowtune schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:05:
Zo, even lekker rondje gefietst. Heb ik behalve 8 minuten extra tijd en 1 doelpunt nog iets gemist?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2020 14:08 ]
Dat vraagt iedere voetbalvolger zich af. De enige die het weet is Erik.Tomba schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:05:
[...]
Valt mij ook als een van de weinigen positief op, waarom speelt hij nooit?
Wees eerlijk, Ajax maakt gewoon geen kansen af.Exocet schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:06:
[...]
Ja, masterclass van ten Hag: hoe verlies ik met de beste selectie van de eredivisie
Ze hebben er genoeg gehad
Dat zouden dan 3pt zijn die je er strak 15 opleveren. Lijkt me prima deal.Crysania schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:07:
1 voordeel.. Misschien is Ten Hag nu genezen van de labyad als spits opstelling. Kost 3 punten maar dan heb je ook wat 😭
Ok dan ligt t niet aan mijVos schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:07:
[...]
Dat vraagt iedere voetbalvolger zich af. De enige die het weet is Erik.
Heb overigens ook t gevoel dat Ajax Zijech echt heel erg mist.
Misschien kunnen Alvarez en Labyad nog verkocht worden?Vos schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:07:
[...]
Dat vraagt iedere voetbalvolger zich af. De enige die het weet is Erik.
...
Natuurlijk mis je die, was de beste speler van de eredivisie. Die heb je niet gelijk vervangen. Maar dat heeft niets met deze pot te maken.Tomba schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:08:
[...]
Ok dan ligt t niet aan mij
Heb overigens ook t gevoel dat Ajax Zijech echt heel erg mist.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 04-10-2020 14:09 ]
Is het hele seizoen al zo, niet alleen nu.Harribo schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:05:
[...]
Het slaat nergens op, werkelijk nergens op
Geef dan maar een penalty of zo, zo kun je Ajax dan nog aan een punt helpen
Lijkt erop alsof ze voor elke wissel 30-60sec bijtellen, ook als je 5 wissels tegelijk zou doen.
Ik mag zo te zien niet klagen dat ik de 2e helft bij 'n ouders op bezoek was

Alvarez heeft dat geen seconde gehad.
XXXVI
Dat gaat niet gebeuren, ook al verliezen ze er 5 op rijephymerous schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:10:
Prima om te verliezen. Hopelijk gaan de ogen open en is dit einde Alvarez en Labyad. Liefst ook einde ETH.
Nee dat gaat het niet zijn, zeker niet als EtH gewoon stopt met Labyad in de spits. Maar gefeliciteerd hoor Groningen.ephymerous schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:10: Liefst ook einde ETH.
Dat is wel fijn altijd.
Jammere is wel dat Feyenoord dan meestal ook punten verspeelt. Ben benieuwd zo.
Waar heeft ie t btw over? Zingen dat niet had mogen gebeuren?
[ Voor 28% gewijzigd door Tomba op 04-10-2020 14:13 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
"Ten Hag rot op" fragment.Terranova schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:13:
shit kom net weer aanlopen, welk fragment hadden ze het over?
Verrassende ontwikkelingen bij PSV: Timo Baumgartl niet op de bank vandaag bij PSV-Fortuna Sittard en op weg naar #Fulham in Londen. Zo meer op de AD- en ED-site.
— Rik Elfrink (@RikElfrink) 4 oktober 2020
Niet blij mee
Klopt, met Erikje kunnen we van iedereen verliezen.remco112 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:13:
[...]
Met een beetje geluk moet Ajax toch wel derde kunnen worden in de Eredivisie!
XXXVI
Ajax wordt gewoon eerste in de Eredivisie. Maak je daar maar geen zorgen om.remco112 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:13:
[...]
Met een beetje geluk moet Ajax toch wel derde kunnen worden in de Eredivisie!
Waar had wie het over?Tomba schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:12:
Nice, mooi resultaat voor Groningen en op basis van tweede helft toch wel terecht!
Waar heeft ie t btw over? Zingen dat niet had mogen gebeuren?
Op basis van wat kopen zij hem? Of verhuur?Tomba schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:15:
Helemaal gemist door deze spannende wedstrijd...
[Embed]
Niet blij mee
PSV verhuurt aardig wat dure spelers zo.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 04-10-2020 14:18 ]
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021