Verdediger van Groningen hield Tadic een seconde of 8 in de houdgreep met 2 armen. Higler stond er vlak bij naar te kijken en vond het primaTerranova schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:46:
[...]
shit, was ik net een tosti maken. Wat mis ik?
Tosti maken is wel stuk spannender dan deze pot!Terranova schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:46:
[...]
Dat was ook mijn gedachteVos schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:49:
[...]
Tosti maken is wel stuk spannender dan deze pot!
Vertel eens meer over de tosti! :Terranova schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:46:
[...]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Kunnen we nu al concluderen dat Ajax zeker niet de uitgesproken titelfavoriet is?
Nu alweer bijna een helft totaal niet overtuigend tegen een matig Groningen
Op deze manier niet nee.Exocet schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:53:
Kunnen we nu al concluderen dat Ajax zeker niet de uitgesproken titelfavoriet is?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wie wel dan? Van wat ik tot nu toe heb gezien in de ED denk ik dat Ajax met 2 vingers in de neus kampioen wordt.Exocet schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:53:
Nee, nog steeds titelfavoriet lijkt me.Exocet schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:53:
Alleen niet met deze opstelling/coach.
Neuh, het kost Ten Hag alleen weer een maand of 2 voordat ie de juiste opstelling (zonder Labyad en Alvarez) vindt.Exocet schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:53:
Extreem geweldadig of het nou bewust was of niet volgens Wiedemeijer
Lijkt alsof ajax zonder een 10 speelt en zonder spits.
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Herhaling in slowmotion met een lichte versnelling vlak voordat Blind het hoofd raakt en het zou op een schop kunnen lijken.
Dat lijkt op het moment niet alleen zoNaZ- schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:58:
Dat krijg je als je een 10 in de spits zet, een linksbuiten of 10 en een spits op linksbuitenNaZ- schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:58:
Volgende week Klaiber op rechtsbuiten!Terranova schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:58:
[...]
Dat krijg je als je een 10 in de spits zet, een linksbuiten of 10 en een spits op linksbuiten
Dat zie ik nog eerder gebeuren dan dat Labyad eruit gaat
Lekker meegedaan ook Mazra. Bal inspelen en lekker stil gaan staan ipv bewegen zodat Antony er uberhaupt iets mee kan...
ik denk dat als je het trio Labyad, Tadic, Promes met de klok meedraaiend een plek verschuift je al een veel betere opstelling hebt. Zelfs met Labyad op 10 dan.Terranova schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:58:
[...]
Dat krijg je als je een 10 in de spits zet, een linksbuiten of 10 en een spits op linksbuiten
Yup, maar dat ziet Ten Hag niet. Die ziet alleen 9 punten en niet de manier waaropP.O. Box schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:00:
[...]
ik denk dat als je het trio Labyad, Tadic, Promes met de klok meedraaiend een plek verschuift je al een veel betere opstelling hebt. Zelfs met Labyad op 10 dan.
Pfffff.... slaapverwekkend dit
FC Wil niet Voetballen tegen FC Inspiratieloos
FC Wil niet Voetballen tegen FC Inspiratieloos
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Flink los gaan in de rust aub, wat een slappe inspiratieloze trage eerste helft.
Zou jij er van schrikken als Ten Hag los gaat?Vos schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:01:
Flink los gaan in de rust aub, wat een slappe inspiratieloze trage eerste helft.

We worden ook in de duels gewoon afgetroefd. Alles is bedroevend vandaag.
Die kale gaat straks weer roepen wat er allemaal goed ging in plaats van te benoemen wat wij gezien hebben. Maargoed dan zou hij ook kritisch op zichzelf moeten zijn.
Ik hoop voor Martinez dat zijn zaakwaarnemer hard aan het werk is vandaag..
Die kale gaat straks weer roepen wat er allemaal goed ging in plaats van te benoemen wat wij gezien hebben. Maargoed dan zou hij ook kritisch op zichzelf moeten zijn.
Ik hoop voor Martinez dat zijn zaakwaarnemer hard aan het werk is vandaag..
Zoals ik al eerder zei dit is ook vintage Ajax op de vroege zondagmiddag. De beste opstellingen van Ajax hebben dit trage inspiratieloze voetbal op dit tijdstip de afgelopen jaren. Onbegrijpelijk.Vos schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:01:
Daar is Bogarde voor...Terranova schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:03:
[...]
Zou jij er van schrikken als Ten Hag los gaat?![]()
![]()
[ Voor 21% gewijzigd door PolarBear op 04-10-2020 13:04 ]
Die wordt alleen boos als ie z'n centen niet krijgt toch?PolarBear schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:04:
[...]
Zoals ik al eerder zei dit is ook vintage Ajax op de vroege zondagmiddag. De beste opstellingen van Ajax hebben dit trage inspiratieloze voetbal op dit tijdstip de afgelopen jaren. Onbegrijpelijk.
[...]
Daar is Bogarde voor...
Ik ben blij dat Ajax nu al het seizoen spannend wil maken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heb op Youtube een mooie video gevonden van verf die aan het opdrogen is, die zet ik mooi er naast aan in de 2de helft, stuk interessanter!
Deel aubKrukar schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:17:
Heb op Youtube een mooie video gevonden van verf die aan het opdrogen is, die zet ik mooi er naast aan in de 2de helft, stuk interessanter!
Je kan ook overdrijven, het was saai maar heel eerlijk, minimaal de helft van de speeltijd van de eredivisie heeft dezelfde amusementswaarde.Krukar schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:17:
Dank je Erik!
Ongelofelijk slecht verdedigd dit...
Nou Ajax, gefeliciteerd, nu kruipt Groningen (geheel terecht) helemaal terug op z’n eigen helft. Ik zie Ajax niet 1-2-3 scoren. Dramatisch vandaag.
Nou Ajax, gefeliciteerd, nu kruipt Groningen (geheel terecht) helemaal terug op z’n eigen helft. Ik zie Ajax niet 1-2-3 scoren. Dramatisch vandaag.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ten Hag heeft een 'Balk' voor z'n ogen.
Wat een held die Timber daar. Alvarez ook slap trouwens. Wat een grap dit.
Nog steeds geen geel?
En weer komt Matusiwa er mee weg. Was zijn tweede geweest.
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 04-10-2020 13:25 ]
Zijn trots zit m in de weg. Zijn ongelijk gaat hij nooit toegeven. Daarom eeuwig zonde dat die schorsing is terug gedraaid.Krukar schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:21:
Ten Hag heeft een 'Balk' voor z'n ogen.
Martinez en Neres zitten gewoon op de bank.
XXXVI
Hij gaat nu al wisselen?
Hij heeft geluisterd.ephymerous schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:25:
[...]
Zijn trots zit m in de weg. Zijn ongelijk gaat hij nooit toegeven. Daarom eeuwig zonde dat die schorsing is terug gedraaid.
Martinez en Neres zitten gewoon op de bank.
Neres. en de veilige keuze Anthony. pak dan gewoon labyad en zet Neres op 10 ofzo.OPSLAGHOND schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:26:
Hij gaat nu al wisselen?
Doe ook maar Alvarez er af. Hoeft niemand voor er in.
Anthony mag wel wat sneller beslissen wat hij wil. Het valt mij op dat hij bij balbezit zichzelf vastloopt. Wou net zeggen, hij zal er zeker uit gaan.
...
Naar wie? De duiven of het geluidsbandje?
Anthony eraf is wel weer twijfelachtig. Had Neres gewoon voor Labyad gebracht.
Helemaal eens. Heb een hekel aan het theater van Tadic maar hier had hij wel een punt.Vos schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:25:
En weer komt Matusiwa er mee weg. Was zijn tweede geweest.
De vorige invalbeurt was dramatisch van Neres, logische wissel dus...P.O. Box schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:27:
[...]
Neres. en de veilige keuze Anthony. pak dan gewoon labyad en zet Neres op 10 ofzo.
Verwijderd
Mooi, totaal niet verwacht met de wedstrijden tot nog toe. Nu hopen dat de FC de voorsprong kan behouden tot het laatste fluitsignaal.
Ja, kan Tadic naar de spits.Krukar schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:28:
Anthony eraf is wel weer twijfelachtig. Had Neres gewoon voor Labyad gebracht.
U bent Groningen supporter?Verwijderd schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:28:
Mooi, totaal niet verwacht met de wedstrijden tot nog toe. Nu hopen dat de FC de voorsprong kan behouden tot het laatste fluitsignaal.
Zou dat het zijn? Hij heeft gewoon een geluidsbandje die 'm steeds vertelt dat Labyad en Alvarez de beste spelers zijn bij AjaxOPSLAGHOND schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:27:
[...]
Naar wie? De duiven of het geluidsbandje?
Valt mij ook op, vooral Gravenberch die m paar keer achter elkaar inlevert.Luxicon schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:30:
Ajax is het wel even zoek.
Yep of Promes in de spits en Tadic links. Denk dat Gravenberg de nummer 10 rol wel kan opvangen.
Beide opties in ieder geval beter dan hoe het nu staat.
Zou Ten Hag misschien een totaal andere wedstrijd zitten te kijken dan dat wij doen?
Zou wel een verklaring kunnen zijn voor zijn ontzettend matige keuzes.
En daar wel geel. Rot toch op.
Het loopt al niet sinds het begin van het seizoen bij AjaxLuxicon schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:30:
Ajax is het wel even zoek.
Heerlijk dat die schorsing teruggedraaid is, grotere straf voor Ajax dan met 10 man spelen
Was toch 100% een kaart?snmght schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:32:
En daar wel geel. Rot toch op.
Deze wedstrijd vraagt om Klaas Jan in de spits, Tadic, Promes en Neres moeten rond de 16 ruimte creëren voor de voorzet, Huntelaar kan heb in de 16 er, ook in alle drukte, wel in rommelen.Krukar schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:30:
[...]
Yep of Promes in de spits en Tadic links. Denk dat Gravenberg de nummer 10 rol wel kan opvangen.
Beide opties in ieder geval beter dan hoe het nu staat.
Dat weerhield Higler er eerder niet van hem niet te geven.
Maar wederom totaal inconsequent. Zoals het hele korps al dit seizoen.
Ik ben uiteraard voor Groningen maar Ajax speelt slap zeg.
Labyad helemaal. Die heb ik nooit echt goed gevonden.
Ze boffen dat ze onana hebben, die blijft rustig onder druk. Blind ook maar de rest onder de maat.
Balk ben ik wel blij mee.
Groningen haalt tot nu toe het maximale eruit, hoop dat ze dat kunnen volhouden
Labyad helemaal. Die heb ik nooit echt goed gevonden.
Ze boffen dat ze onana hebben, die blijft rustig onder druk. Blind ook maar de rest onder de maat.
Balk ben ik wel blij mee.
Groningen haalt tot nu toe het maximale eruit, hoop dat ze dat kunnen volhouden
Hij kan er gewoon niks van.Afca_020 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:31:
Zou Ten Hag misschien een totaal andere wedstrijd zitten te kijken dan dat wij doen?
Het uitstekende spelersmateriaal verbloemde zijn onkunde.
Veel van die spelers stonden er vorig jaar ook. Denk dat Ajax meer last heeft van het gemis van een aantal verkochte spelers, ZIyech voorop, dan van de keuzen van THAfca_020 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:31:
Klaiber komt, alles komt goed!
Dus inderdaad Labyad, Klaiber en Alvarez in het veld vandaag?
Dus inderdaad Labyad, Klaiber en Alvarez in het veld vandaag?
De vorige potjes waren niet zo slecht als deze.Leon Zwiers schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:32:
[...]
Het loopt al niet sinds het begin van het seizoen bij AjaxNu komen ze er een keer niet mee weg. Alhoewel het natuurlijk nog niet voorbij is.
Heerlijk dat die schorsing teruggedraaid is, grotere straf voor Ajax dan met 10 man spelen
Ik vind sowieso dat met Gravenberg én Alvarez twee spelers op het veld staan die teveel op elkaar lijken. De eerste officieel meer aanvallend dan de ander, maar in de praktijk maakt dat in mijn ogen zo weinig verschil dat het totaal geen verrassing creëert. Alleen daarom al zou Alvarez niet moeten spelen. Los van zijn overige gebreken.
Zou je denken? Of is het niet toevallig dat het zo dat Ten Hag Tadic uit de spits heeft gehaad en Promes van links, alles om maar met z'n vriendje Labyad te kunnen spelenLeon Zwiers schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:33:
[...]
Veel van die spelers stonden er vorig jaar ook. Denk dat Ajax meer last heeft van het gemis van een aantal verkochte spelers, ZIyech voorop, dan van de keuzen van TH
Ja dat klopt helemaal... Dit seizoen vind ik er echt geen touw meer aan vast te knopen (om over daarna weer geseponeerde kaarten maar niet te spreken...) maar dit was gewoon geel dus kun je niet over klagen denk ik.Vos schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:32:
[...]
Maar wederom totaal inconsequent. Zoals het hele korps al dit seizoen.
Groningen staat best hoog, zet vroeg druk en Ajax heeft er duidelijk moeite mee zeg....
Wtf... hoezo buitenspel? Never nooit niet. En dan nog, je hebt de VAR, dus laat je doorspelen. Dure beslissing dit, de weg lag open
Mwah, tegen Vitesse speelden ze ook bar slecht. Het is dat Vitesse blijkbaar niet aan conditietraining doet en moe werdt. Overwinning daar was redelijk knap gestolen met 10 man
Ik denk dat Gravenberch er rond de 70e gewisseld wordt. Hij kan zich niet inhouden en maakt de nodige fouten.
...
En zelfs dan nog, zelfs in het seizoen dat we halve finale Champions League haalde was het begin stroef. Je kan je als niet Ajax fan nu gaan verkneukelen dat Ajax nu wellicht punten gaat verspelen maar dat zegt nog helemaal niets.
Ajax staat achter, dat kun je zien aan de aasgieren die boven Tweakers hangen.

Dit!Terranova schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:34:
[...]
Zou je denken? Of is het niet toevallig dat het zo dat Ten Hag Tadic uit de spits heeft gehaad en Promes van links, alles om maar met z'n vriendje Labyad te kunnen spelen
Zelfs met Huntelaar starten was beter. En @Leon Zwiers vorig jaar stond Martinez ook gewoon basis.
Echt onvoorstelbaar dit. Gelukkig is de transferperiode voor trainers 365 dagen geopend.
dat is al de 2e keer dat die grens triggerhappy is. eerste keer bleek hij gelijk te hebben, maar beide keren negeerde hij de VAR-vlag regels.Han schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:35:
Wtf... hoezo buitenspel? Never nooit niet. En dan nog, je hebt de VAR, dus laat je doorspelen. Dure beslissing dit, de weg lag open
Ekkelenkamp en Traore? Ten Hag wil gewoon verliezen
Misschien kunnen ze Bosz nog uit z'n lijden verlossen. Ruildeal mag ook wel, Ten Hag naar Leverkusensnmght schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:35:
[...]
Dit!
Zelfs met Huntelaar starten was beter. En @Leon Zwiers vorig jaar stond Martinez ook gewoon basis.
Echt onvoorstelbaar dit. Gelukkig is de transferperiode voor trainers 365 dagen geopend.
Martinez moet echt iets geflikt hebben, tenminste in de ogen van Ten Hag. Hij zal Labyad of Mazraoui wil een keer een iets te hard trap hebben gegeven op de training
[ Voor 61% gewijzigd door Terranova op 04-10-2020 13:39 ]
1e helft niet gezien maar de 2e helft is echt matig vab Ajax. Combinaties mislukken encomplimenten aan Groningen die goed hoog druk zetten.
Enige positieve is dat TH niet tot de 80e minuut heeft gewacht om te wisselen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Eerste helft was nog iets slechter.gws24 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:39:
1e helft niet gezien maar de 2e helft is echt matig vab Ajax. Combinaties mislukken encomplimenten aan Groningen die goed hoog druk zetten.
T is alsof ik naar Heracles-PSV zit te kijken; Ajax speelt net zo futloos als PSV toen.
Wel leuk voor die jongen Balk, ‘publieks’wissel
Wel leuk voor die jongen Balk, ‘publieks’wissel
Groningen staat ook goed. Maar ik denk dat Ajax ze daar de tijd voor geeft. Anders werd Groningen wel 2e in de competitie. Zoals net met Gravenberch, duurt het veels te lang voor hij een eindpass geeft.
...
niet mee eens. eerste 20 minuten waren zelfs bijna prima te noemen. rest van de eerste helft was inspiratieloos, maar werd ook niets weggegeven. terwijl ik 2e helft toch al aardig wat mogelijkheden voor Grun tel.
Gravenberch gaat denk ik nog een tweede gele kaart pakken, wat speelt die slecht in de tweede helft...
Lekker knuffelen en handjes geven bij wissel, maar niet in een bubbel zitten. Vraag me af waarom er bij clubs toch zoveel positieve coronatests zijn......
Lekker voorbeeld ook
Lekker voorbeeld ook

Ik ben echt benieuw naar wat Martinez verkeerd heeft gedaan?
XXXVI
Wordt eerder 2-0 dan 1-1. En drie punten kunnen we vergeten.
Dit is ook een fijn voorbeeld:Leon Zwiers schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:42:
Lekker knuffelen en handjes geven bij wissel, maar niet in een bubbel zitten. Vraag me af waarom er bij clubs toch zoveel positieve coronatests zijn......
Lekker voorbeeld ook
...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021