[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.561 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
remco112 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:03:
[...]

Je ziet het verschil niet?
Ik zie vooral het verschil in de reacties op de post over de 3e plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
VDS91 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:04:
[...]

Schattig dat die Remco hier zo fel en gefrustreerd op ingaat. De resultaten van Feyenoord in de Europa League zijn nou niet echt om naar huis te schrijven. Sterker nog, ze zijn erg slecht.

Feyenoord is normaliter gewoon minder dan Dinamo Zagreb en CSKA. Derde plaats lijkt mij ook het hoogst haalbare, maar wellicht dat Feyenoord ook een keer iets kan laten zien in Europa.
Ik ben het gewoon met je eens hoor ;) Feyenoord heeft een lastige loting.

Gaat mij meer om het feit hij het heeft over 'derde kunnen worden'. Alsof dat het hoogst mogelijk haalbare voor Feyenoord is. Mag ik dat provocerend vinden? Ja! En zeker gezien OPSLAGHOND zijn geschiedenis, is het naar mijn idee ook gewoon puur provocerend bedoeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
VDS91 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:04:
Feyenoord is normaliter gewoon minder dan Dinamo Zagreb en CSKA. Derde plaats lijkt mij ook het hoogst haalbare, maar wellicht dat Feyenoord ook een keer iets kan laten zien in Europa.
Dat lijkt me dan weer overdreven. Ik zie dit echt zo'n poule worden met alle 4 de ploegen binnen 2 punten van elkaar. Dan is het maar afwachten wie aan het einde bovenaan staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:32

snmght

imho dan he

Even inhoudelijk; als we er van uit gaan dat de coefficientenlijst een goede indruk geeft van hoe 'goed' een club is, dan heeft Ajax maar 1 tegenstander in de groep die hoger aangeslagen staat en dat is Liverpool.

Feyenoord aan de andere kant heeft maar 1 ploeg onder zich en dat is Wolfsberger. Voor AZ geldt dit ook, die houden Rijeka onder zich.

In dat licht bezien is de voorspelling van @OPSLAGHOND accuraat te noemen. De voorspelling dat Ajax eerste kan worden is afgaande op de lijst te rooskleurig.

Als ik mezelf aan een voorspelling zou wagen dan wordt Ajax eerste of tweede, PSV eerste en AZ en Feyenoord helaas derde. Ik schat AZ sterker in dan Feyenoord maar ik denk dat zij zwaarder geloot hebben en het ondanks goed voetbal niet zullen redden. Van het elftal van Feyenoord heb ik geen al te hoge pet op en ik vermoed dat zij het Europees ook zullen laten afweten.

[ Voor 33% gewijzigd door snmght op 02-10-2020 14:20 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Alles kan, maar ik zie Feyenoord en AZ er ook kansloos uitvliegen. En dan met name Feyenoord, want die hebben Europees nog niks gepresteerd wat mij is bijgebleven de afgelopen jaren.

Ik snap de voorspellingen dan ook wel!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 22:56

Koppensneller

winterrrrrr

Ajax gaat wel Europees overwinteren en ik denk dat dat in de CL gaat worden. In AZ en Feyenoord heb ik niet echt vertrouwen, als er één van de twee na de winterstop nog in het toernooi zit mogen we blij zijn, denk ik.
Starbucks schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:12:
Alles kan, maar ik zie Feyenoord en AZ er ook kansloos uitvliegen. En dan met name Feyenoord, want die hebben Europees nog niks gepresteerd wat mij is bijgebleven de afgelopen jaren.

Ik snap de voorspellingen dan ook wel!
PROVOCATIE!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
snmght schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:10:
Even inhoudelijk; als we er van uit gaan dat de coefficientenlijst een goede indruk geeft van hoe 'goed' een club is, dan heeft Ajax maar 1 tegenstander in de groep die hoger aangeslagen staat en dat is Liverpool.
Op basis van die lijst zijn de tegenstanders irrelevant en gaat het voornamelijk om de initiele potindeling. Nadeel daarvan is natuurlijk dat de afgelopen jaren meespelen en je met pech een nieuw sterk team tegenkomt (zie atalanta in de group van Ajax)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gezelligheid oOo
Het was niet moeilijk om over die lange tenen te struikelen, daarom heb ik even wat posts weggegooid / danwel verplaatst naar de TC.

Bedankt voor de TR's en de mention :)

[ Voor 85% gewijzigd door Outerspace op 02-10-2020 14:18 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Feyenoord zou op papier door kunnen gaan in deze poule ja. Maar dan ben ik vooral benieuwd naar hoe Feyenoord zich gaat ontwikkelen komende weken. Want in de huidige vorm zie ik ze hoogstens 3e worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:56:
Ohjee kneusje en internethooligan komen voorbij in het topic. Doe dat eens als ik op het werk zit. En koffie heb. En popcorn! Voor de rest zie ik nou niet waarom Opslaghond de wind van voren moeten krijgen maar ik weet niet of @Outerspace al langs is geweest uiteraard.
Ga dan ook gewoon aan het werk op vrijdag! :p

(zeg ik terwijl ik op de 1e week van de maand na elke vrijdag vrij heb)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
PSV moet de groep gewoon winnen. Feyenoord gaat het niet makkelijk krijgen maar moet in deze groep door kunnen.
AZ moet echt pieken tegen Napoli en Sociedad maar denk niet dat ze het gaan redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:44
Sociedad is toch helemaal niet zo'n bijzondere ploeg? Snap niet waarom iedereen die ineens aanslaat alsof het Atletico Madrid fzo is. Natuurlijk AZ is ook geen top niveau, maar die moeten toch best partij kunnen bieden?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
snmght schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:10:
Als ik mezelf aan een voorspelling zou wagen dan wordt Ajax eerste of tweede, PSV eerste en AZ en Feyenoord helaas derde. Ik schat AZ sterker in dan Feyenoord maar ik denk dat zij zwaarder geloot hebben en het ondanks goed voetbal niet zullen redden. Van het elftal van Feyenoord heb ik geen al te hoge pet op en ik vermoed dat zij het Europees ook zullen laten afweten.
Gevoelsmatig is Liverpool voor Ajax een maatje te groot en zie ze eerder derde worden dan eerste, zeker als Atalanta nog een seizoen als vorig jaar heeft. Midtjylland zou geen problemen moeten opleveren.

PSV moet overwinteren en streven naar plek 1. PAOK is de lastigste in het lijst en zowel Granada CF als Omonia Nicosia (geen idee eigenlijk) zouden geen probleem moeten vormen. Hoewel ze het in het verleden het wel eens tegen mindere teams hebben laten liggen.

AZ met Napoli is simpelweg lastig dus moet je de punten tegen zowel Real Sociedad en HNK Rijeka. Moet zeker te doen zijn waarbij Real Sociedad wellicht lastig is maar zeker niet onmogelijk. Net zoals Omonia Nicosia zou HNK Rijeka te doen moeten zijn op basis van historie maar je mag daar eigenlijk geen punten tegen laten liggen, zeker niet als je ook maar kans wil hebben op overwinteren.

Feyenoord heeft het met zowel CSKA Moskou en Dinamo Zagreb mijns inziens het lastigst. Hoewel VI spreekt over het feit dat Feyenoord beter weg komt dan AZ zie ik dat niet echt. Hoop is wel dat ze de tweede plek.

Als ik geld moet zetten op overwinteren van clubs dan zou ik dat voor Ajax, PSV en AZ wel doen. Feyenoord met deze loting niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Gynnad schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:25:
Sociedad is toch helemaal niet zo'n bijzondere ploeg? Snap niet waarom iedereen die ineens aanslaat alsof het Atletico Madrid fzo is. Natuurlijk AZ is ook geen top niveau, maar die moeten toch best partij kunnen bieden?
Nu volg ik het Spaanse voetbal niet op de voet maar het staat mij bij als een geslepen en stugge ploeg waar wij (Nederlandse ploegen) vaak lastig tegen voetballen. Of wel mooi voetballen maar niet winnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Napo schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:32:
[...]

Gevoelsmatig is Liverpool voor Ajax een maatje te groot en zie ze eerder derde worden dan eerste, zeker als Atalanta nog een seizoen als vorig jaar heeft. Midtjylland zou geen problemen moeten opleveren.
Eens, Ajax moet eerst nog maar eens goed gaan draaien, vooral achterin. Ik denk dat ze met grotere cijfers onderuit gaan tegen Atalanta dan tegen Liverpool.
Ik zie Ajax derde worden, hooguit tweede, maar dan moet het wel ineens heel goed gaan draaien.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
De laatste Spaanse club die niet overwinterde in de EL groepsfase was Athletic Bilbao in 2012/13.

In de breedte is La Liga de sterkste competitie van allemaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
Omdat AZ dit seizoen verre van goed bezig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:03

Polycom

Poes van goud

Echt een pret poule voor PSV, AZ is kansloos en Feyenoord.. tja die is dat eigenlijk ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:24
Überhaupt wel eens naar hun selectie gekeken? Januzaj, Willian, Alexander Isak, David Silva, Nacho Monreal, Illarramendi... AZ is daar op papier vrij kansloos tegen als je het mij vraagt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Polycom schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:08:
Echt een pret poule voor PSV, AZ is kansloos en Feyenoord.. tja die is dat eigenlijk ook.
Perfecte groep om het systeem erin te krijgen en wat speeltijd aan de jeugd te geven wanneer je voorstaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zeker onlangs niet Sociedad-Real gekeken? Real werd regelmatig helemaal zoek gespeeld.

[ Voor 38% gewijzigd door toolkist op 02-10-2020 15:39 . Reden: oepsie, verkeerde bericht gequote. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
toolkist schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:07:
[...]

Ik zie vooral het verschil in de reacties op de post over de 3e plek.
Bij Feyenoord ligt '3e plek' gevoelig, in welke context dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:12

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ph4ge schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:55:
Het is echt niet meer te volgen...

KNVB kraakhelder over rode kaart Álvarez: 'Dit moet uit het voetbal'

Alle 3 de zaken van afgelopen week heeft de tuchtcommissie geseponeerd. Zaken waar de scheidsrechter, de VAR, de KNVB en de aanklager tot de conclusie waren gekomen dat schorsingen op hun plaats waren.
Ze snijden ook wel een beetje in eigen vingers zo. Met regelmaat is gesproken over de intentie achter een actie en dat die belangrijker is dan dat het daadwerkelijk raak is, de afgelopen kaarten staan daar juist weer haaks op.
Op zich kan ik de stelling dat je zoiets uit het voetbal wilt wel begrijpen, maar daar moet je regelgeving dan wel op aansluiten als je wilt dat het stand houdt bij de tuchtcommissie.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:00
Ok jongens, iedereen kan opgelucht adem halen. Bruma is vertrokken (op huurbasis) naar Griekenland.

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
ElPaco schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:58:
Ok jongens, iedereen kan opgelucht adem halen. Bruma is vertrokken (op huurbasis) naar Griekenland.
Naar Paok :+ en schiet er straks een paar in :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 09:52
Alle ploegen hebben een redelijke kans om bij de beste 2 te eindigen, mits ze normaal spel blijven spelen.

Die Rotterdammers hebben wel probleem in de poule. Dynamo Zagreb is vrij eenvoudig omkoopbaar. Vraag maar aan Ajax en Bordeaux.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vincent Dave
ElPaco schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:58:
Dubbel proficiat! Gezien de op papier makkelijke tegenstanders in vrijwel allen in warme oorden ipv Oostblok-ellende.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Martinusz schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:00:
[...]

Naar Paok :+ en schiet er straks een paar in :P
zakt door ook volledig door het ijs en volgend seizoen vind je geen gek om hem te huren of kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:22
Vincent Dave schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:57:
[...]

Bij Feyenoord ligt '3e plek' gevoelig, in welke context dan ook.
Oprechte vraag; hoezo dat?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:42
Yea, ajax dit weekend weer wat zwakker. Martinez Alvarez mag weer meedoen :+

Betreffende de Europese lotingen: Az en Geyenoord zijn kansloos tbh, gezien de huidige vorm.van beide ploegen is het een bekeken zaak.

Ajax in huidige vorm.zal nog wel EL halen, maar ik zie ze niet in de CL overwinteren. Wellicht dat PSV nog het best in vorm is op dit moment :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:14:
Yea, ajax dit weekend weer wat zwakker. Martinez mag weer meedoen :+
Ik denk dat je Alvarez bedoelt. Met wie we 9 punten hebben behaald in de Eredivisie tot nu toe.
mavaros schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:06:
Alle ploegen hebben een redelijke kans om bij de beste 2 te eindigen, mits ze normaal spel blijven spelen.
Dit inderdaad. Sommige poules zul je wat geluk moeten hebben met je eigen vorm en die van de tegenstander maar Europees voetbal brengt vaak ook het beste bij spelers naar boven. Laten we hopen dat er zoveel mogelijk coëfficiënt punten worden gesprokkeld!

[ Voor 45% gewijzigd door PolarBear op 02-10-2020 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
PolarBear schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:32:
[...]

Ik denk dat je Alvarez bedoelt. Met wie we 9 punten hebben behaald in de Eredivisie tot nu toe.
Woops, ja inderdaad. Maar in my defence, allebei Ez-en.

En ga nou niet doen alsof die 9 punten zijn komen aanvliegen. Is met geluk, kunst en vliegwerk gelukt. Grappige is dat Ajax beter speelde met 10 man, dan met die Alvarez op het veld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 15:49

Vos

AFCA

Feyenoord heeft te maken met twee coronagevallen, zo maken de Rotterdammers bekend. Twee spelers van de topclub hebben positief getest op het virus. Om privacyredenen wordt niet bekendgemaakt om wie het gaan. Ze zullen zondag in ieder geval niet bij de selectie zitten tegen Willem II.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=377978

De selectie was al niet zo breed, mede door blessures. Benieuwd wie het zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 02-10-2020 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:55
Deadsy schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:23:
[...]

zakt door ook volledig door het ijs en volgend seizoen vind je geen gek om hem te huren of kopen
Dat vrees ik ook. Beter was ie verkocht.

Btw... Dinamo Zagreb goede ploeg? Ik had er nooit een hoge pet van op... Maar heb ze ook niet gevolgd.

Trouwens Ajax is nergens zeker van mi. Ook van Midtylland is geen zekerheid hoor. Onderschat ze niet.
Atalanta en zeker Liverpool worden zeer zwaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 02-10-2020 18:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:51:
[...]

Woops, ja inderdaad. Maar in my defence, allebei Ez-en.

En ga nou niet doen alsof die 9 punten zijn komen aanvliegen. Is met geluk, kunst en vliegwerk gelukt. Grappige is dat Ajax beter speelde met 10 man, dan met die Alvarez op het veld.
Laten we pas over Ajax oordelen als ze 90 min met 11 man gespeeld hebben ;) Begin van het seizoen is de vorm vaak niet top, zie je bij de gehele top 4.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 02-10-2020 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Vos schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:53:
[...]

Om privacyredenen wordt niet bekendgemaakt om wie het gaan
Hoe lastig zal het zijn om daar komende zondag vrijwel zeker achter te komen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Vos schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:55:
[...]

Laten we pas over Ajax oordelen als ze 90 min met 11 man gespeeld hebben ;) Begin van het seizoen is de vorm vaak niet top, zie je bij de gehele top 4.
Dat sowieso, en de kortere voorbereiding zal daar zeker niet bij geholpen hebben. De opstartfase zal waarschijnlijk gewoon wat langer duren. Enige "voordeel" is dat de zwaardere wedstrijden voor de top teams pas volgend jaar plaatsvinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Als je ziet hoe die door zijn gegaan moet je hopen dat ze al hun geluk tegen FC Kopenhagen hebben opgebruikt:

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Vos schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:55:
[...]

Wel mooi dat jullie hier dan allemaal al Feyenoord als kansloos afschrijven vanwege de vorm. Zelfde team dat al 17 wedstrijden ongeslagen is in de Eredivisie (W13, G4 geloof ik), niet verzwakt en met gerichte versterkingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Vos schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:53:
[...]

Zolang het niet Berghuis en Senesi zijn boeit het denk ik weinig. De rest is lood om oud ijzer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
donleone83 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:24:
[...]

Wel mooi dat jullie hier dan allemaal al Feyenoord als kansloos afschrijven vanwege de vorm. Zelfde team dat al 17 wedstrijden ongeslagen is in de Eredivisie (W13, G4 geloof ik), niet verzwakt en met gerichte versterkingen.
Heb je ze zien spelen de afgelopen potjes? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Leon Zwiers schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:33:
[...]

Heb je ze zien spelen de afgelopen potjes? :P
Zeker. Het houdt niet over nog. Maar Ajax imponeert ook niet en PSV ook niet. Volgens mij speelt Emmen tot nu toe het beste voetbal 🤣

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Jullie hier allemaal? Euh ok... Waar heb ik dat bijvoorbeeld gezegd? Leon roept dat denk ik het hardst :p

Ik zeg juist dat de top 4 (nog) tegenvalt. En Emmen ook ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 02-10-2020 20:06 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86
Inmiddels is het bij Feyenoord ook zover dat we amper meer wisselspelers hebben. Kan best wel zo zijn dat er maar 2 veldspelers op de bank zitten aankomende pot.....

MAaR wE HeBBeN WeL eEN StaDioN vAN 500 miLJoEn NodIG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
[...]

En tegen wie was de laatste verliespot in de eredivisie? >:) *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:08:
Inmiddels is het bij Feyenoord ook zover dat we amper meer wisselspelers hebben. Kan best wel zo zijn dat er maar 2 veldspelers op de bank zitten aankomende pot.....

MAaR wE HeBBeN WeL eEN StaDioN vAN 500 miLJoEn NodIG
Oh wow, initieel dacht ik dat je wellicht wat aan het overdrijven was maar toen ik keek schrok ik wel enigszins :|

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qUvSzKb.png
bron

Waarbij hier natuurlijk geeneens de twee spelers met Covid-19 zitten...
We keren terug naar de jaren dat Feyenoord terug moet gaan vallen op jeugdspelers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Martinusz schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:21:
[...]

En tegen wie was de laatste verliespot in de eredivisie? >:) *O*
Was dat een wedstrijd waar Álvarez in de 81e minuut inviel O-) ;)

Heerenveen is tot nu toe toch wel een van de beter voetballende ploegen in de Eredivisie. Utrecht valt, gezien hun eigen gestelde aanval op de top3, nog wel wat tegen.

[ Voor 25% gewijzigd door PolarBear op 02-10-2020 20:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 20:28

gws24

Thinking is hard!

Napo schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:24:

We keren terug naar de jaren dat Feyenoord terug moet gaan vallen op jeugdspelers?
Afgelopen wedstrijd waren het geloof ik 2 keepers en 4 veldspelers op de bank bij Feyenoord dus het houd niet over op zijn zachtst gezegd. Qua jeugdspelers heeft Advocaat gezegd dat die er niet bij waren omdat ze het moesten verdienen, oftewel hij vind ze niet goed genoeg maar misschien zal hij inderdaad wel moeten. Speelde wel mee volgens mij dat er een corona geval was bij jong en in die jongeren competitie moet dan het hele team uit competitie als het goed is (iemand moet me maar corrigeren als ik fout zit want helemaal zeker ben ik hier niet van maar jong speelt in ieder geval 2 wedstrijden niet hierdoor)

Edit: Ik zie trouwens net dat één van de zes wisselspelers tegen Ado, namelijk wouter Burger, naar Sparta gaat: https://www.voetbalprimeu...yhi-op-bij-feyenoord.html
Blijft niet veel over zo.

[ Voor 14% gewijzigd door gws24 op 02-10-2020 21:07 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 20:28

gws24

Thinking is hard!

PolarBear schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:29:
[...]

Heerenveen is tot nu toe toch wel een van de beter voetballende ploegen in de Eredivisie. Utrecht valt, gezien hun eigen gestelde aanval op de top3, nog wel wat tegen.
Komt omdat ze nu Klaiber missen O-)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:33
Leon Zwiers schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:08:

wE HeBBeN WeL eEN StaDioN vAN 500 miLJoEn NodIG
Het kapitaal hoort toch op om het veld? ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 19:35
De nieuwe handsregel heeft weer een nieuw slachtoffer, dit keer is het Jong Ajax.
Echt ze moeten dat zsm aanpassen, slaat gewoon nergens meer op. Balletje mikken op de arm van een tegenstander, waar die zich ook bevind, en je krijgt een pingel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
21/10 om 21.00 uur: Ajax – Liverpool
27/10 om 21.00 uur: Atalanta – Ajax

3/11 om 21.00 uur: Midtjylland – Ajax
25/11 om 21.00 uur: Ajax – Midtjylland

1/12 om 21.00 uur: Liverpool – Ajax
9/12 om 18.55 uur: Ajax – Atalanta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vermoed dat de laatste thuiswedstrijd tegen Atalanta een hele belangrijke gaat worden.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Han schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:21:
Vermoed dat de laatste thuiswedstrijd tegen Atalanta een hele belangrijke gaat worden.
Wel ideaal, hopelijk al overbodig dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Het hele probleem met de Europeese wedstrijden is het belang van de eerste wedstrijd. Verlies je de eerste wedstrijd (wat in dit programma reeel is) moet je de tweede wedstrijd winnen om uberhaupt kans te maken op een overwintering in de CL. De tweede wedstrijd is van net zo'n groot belang - maar wellicht zelfs van een nog groter belang - als de laatste wedstrijd. Verlies je wedstrijd één maar dan ook nog eens wedstrijd twee ben je eigenlijk al klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:55
Tenzij Midtjylland toch een moeilijke horde blijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:25:
[...]

Het hele probleem met de Europeese wedstrijden is het belang van de eerste wedstrijd. Verlies je de eerste wedstrijd (wat in dit programma reeel is) moet je de tweede wedstrijd winnen om uberhaupt kans te maken op een overwintering in de CL. De tweede wedstrijd is van net zo'n groot belang - maar wellicht zelfs van een nog groter belang - als de laatste wedstrijd. Verlies je wedstrijd één maar dan ook nog eens wedstrijd twee ben je eigenlijk al klaar.
Ehm... win je daarna 4 wedstrijden dan sta je gelijk met als je er eerst 4 wint en dan 2 verliest, zeg maar zo'n beetje wat vorig jaar gebeurde bij Ajax ;) (alleen dan geen 4 winstpartijen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:38:
[...]

Ehm... win je daarna 4 wedstrijden dan sta je gelijk met als je er eerst 4 wint en dan 2 verliest, zeg maar zo'n beetje wat vorig jaar gebeurde bij Ajax ;) (alleen dan geen 4 winstpartijen)
De theorie, de praktijk is natuurlijk een andere werkelijkheid. De druk en het vertrouwen is compleet anders als je de eerste wedstrijd wint, dat maakt de start zo cruciaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:50:
[...]

De theorie, de praktijk is natuurlijk een andere werkelijkheid. De druk en het vertrouwen is compleet anders als je de eerste wedstrijd wint, dat maakt de start zo cruciaal.
We hebben het anders vorig jaar gezien dat het niet alleen theorie is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

22-10 PSV-Granada
29-10 Omonia-PSV
5-11 PAOK-PSV
26-11 PSV-PAOK
3-12 Granada-PSV
10-12 PSV-Omonia

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Ach wat boeit de volgorde tegenwoordig nou eigenlijk, het thuisvoordeel is allang niet meer van toepassing dankzij de Covid-situatie. Valt mij eerlijk gezegd tegen dat dat gegeven zo ondergesneeuwd wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:23
Vincent Dave schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:55:
Ach wat boeit de volgorde tegenwoordig nou eigenlijk, het thuisvoordeel is allang niet meer van toepassing dankzij de Covid-situatie. Valt mij eerlijk gezegd tegen dat dat gegeven zo ondergesneeuwd wordt.
Nouja, geen reis(je) hoeven te maken en spelen op bekend terrein is nog altijd wel een voordeeltje zou je zeggen, maar goed, zonder publiek is het grootste voordeel wel weg ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Dit seizoen wordt de groepsfase versneld gespeeld in twee blokken met als onderbreking een interlandperiode van twee weken.

Blok 1:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/afMiKN4e9EcKDZdlHSU5ENuQ9EQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ozySGrBU8mg47bP1KbhUvgGJ.jpg?f=user_large

Blok 2:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bpHTeckcMqOshctocJoa-etCCko=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1bGOnEGCqggzmq3YPdsimPI0.jpg?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door strafschop op 03-10-2020 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
RKC Waalwijk – PEC Zwolle afgelast

Het Eredivisieduel RKC Waalwijk – PEC Zwolle van zaterdag 3 oktober (18.45 uur) is afgelast. Bij de thuisclub zijn de afgelopen 24 uur bij vier spelers en twee stafleden coronabesmettingen geconstateerd. Na een eerste bron- en contactonderzoek moeten acht spelers van RKC Waalwijk in quarantaine. Dat aantal kan na verder bron- en contactonderzoek nog oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34
strafschop schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:10:
RKC Waalwijk – PEC Zwolle afgelast

Het Eredivisieduel RKC Waalwijk – PEC Zwolle van zaterdag 3 oktober (18.45 uur) is afgelast. Bij de thuisclub zijn de afgelopen 24 uur bij vier spelers en twee stafleden coronabesmettingen geconstateerd. Na een eerste bron- en contactonderzoek moeten acht spelers van RKC Waalwijk in quarantaine. Dat aantal kan na verder bron- en contactonderzoek nog oplopen.
Damn, begint de ellende. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Net als bij het stadionbezoek was dit eveneens te voorspellen. Dit gaat nog veel meer voorkomen, we zitten nu op twee (?) afgelaste wedstrijden en ik ben zeer benieuwd hoe straks allemaal ingehaald gaat worden inclusief alle Europese wedstrijden, de nu al aftandse Nations League en het EK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 07:27
Vincent Dave schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:03:
[...]

Net als bij het stadionbezoek was dit eveneens te voorspellen. Dit gaat nog veel meer voorkomen, we zitten nu op twee (?) afgelaste wedstrijden en ik ben zeer benieuwd hoe straks allemaal ingehaald gaat worden inclusief alle Europese wedstrijden, de nu al aftandse Nations League en het EK.
Dit wordt inderdaad een chaos! Ik voorspel een herhaling van vervlogen tijden waarin teletekstpagina 819 bestond uit ploegen die 6, 7, 9 en 10 wedstrijden gespeeld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vincent Dave schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:03:
[...]

Zolang de teams die in Europa spelen niet geraakt worden is het geen probleem, dan is er genoeg ruimte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:00
Gaat lekker bij VVV - ADO, na 4 minuten al 1-1!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Ik dacht dat easytoys niet bij Emmen op het shirt mocht of uiteindelijk toch wel?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Player1S schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:20:
Ik dacht dat easytoys niet bij Emmen op het shirt mocht of uiteindelijk toch wel?
Uiteindelijk wel.
De beslissing of zoiets mag gaat waarschijnlijk ook weg bij de KNVB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Kunnen we het er trouwens collectief over eens zijn dat extreem flashy reclame op de boarding per direct verboden moet worden?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ElPaco schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:14:
Gaat lekker bij VVV - ADO, na 4 minuten al 1-1!
En dan ook eindstand :p

Bijna haha

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 03-10-2020 21:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:40
En dan valt de bal twee keer verkeerd in de laatste minuut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Nou, morgen Groningen oprollen en we staan alleen op kop :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
DeKever schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:52:
[...]

En dan valt de bal twee keer verkeerd in de laatste minuut.
ik had 1-1.

Zit nu niet echt mee dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 09:52
Kan iemand mij uitleggen wat die ene steward in dat stadion te zoeken heeft, bij de samenvatting van Vitesse-Heracles.

Eerst zat hij/zij onderuitgezakt op een stoeltje, ietsje later stond hij/zij ergens bij een uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
knip

verkeerde thread

[ Voor 89% gewijzigd door Deadsy op 03-10-2020 23:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 20:06
Anco Jansen .... wat een voetballer voor Emmen _/-\o_

Misschien ietjes te zwaar....Maar fijn dat ie er weer bij is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:33
Idrissi voor 12 miljoen naar Sevilla. Tegenvaller voor AZ.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sempy schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:28:
Dat klinkt als een meevaller van 12 miljoen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Nou Ajax, maak er wat moois van, zit er klaar voor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Nou Ajax & FC Groningen, maak er wat moois van. Ik zit er klaar voor *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Balen hoor, zo’n sfeerloze entourage

Labyad, piemel, elke hoek was raak geweest, recht op de keeper koppen is de slechtste optie :|

[ Voor 56% gewijzigd door Han op 04-10-2020 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Is dat geschreeuw van die trainer nu ook een bandje ofzo? of is die Groningen coach echt zo luid? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sempy schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:28:
In ieder geval een leuke opsteker voor Groningen. Extra geld is nooit verkeerd, vooral nu niet met de lege stadions.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Spelen ze nou serieus ‘wie niet springt die is een Jood’ als geluid af? :X

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 04-10-2020 12:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krukar
Vos schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:36:
Zat me er net ook al over te verbazen :D

Verder dodelijk saaie wedstrijd tot nu toe. Groningen wil niet voetballen en Ajax speelt te laag tempo om er door te komen, buiten dat de kansen die er wel zijn weer vakkundig om zeep worden geholpen door Labyad.

[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 04-10-2020 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Vos schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:36:
Ik denk dat Overmars, vd Sar en Sjaak Zwart een deuntje er in gooiden vanaf de vip tribune :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Laat de rode kaart maar snel komen zodat Labyad naar de bank kan.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 08:22
OPSLAGHOND schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:39:
Laat de rode kaart maar snel komen zodat Labyad naar de bank kan.
Kansloos weer dat Alvarez en Labyad spelen. Hoe kan de staf dat nou niet zien? :/

XXXVI

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha Matusiwa met twee handen vasthouden en niet fluiten, is gewoon geel. Groningen maakt wel heel veel (kleine) overtredingen.

[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 04-10-2020 12:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Krukar
Wtg Higler, hoe kun je daar niet voor fluiten? :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Besparingstip voor FC Groningen: gezien het huidige spel kunnen ze voortaan wedstrijden ook op 1 helft van het veld spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Krukar schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:43:
Na al die geseponeerde kaarten zal er wel een nieuwe instructie uitgegeven zijn. Nu kom je waarschijnlijk overal mee weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

ephymerous schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:42:
[...]

Kansloos weer dat Alvarez en Labyad spelen. Hoe kan de staf dat nou niet zien? :/
Het spel is er ook naar. Wat een zaadpot. Liverpool kan lekker oefenen tegen ons op deze manier..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Krukar schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:43:
shit, was ik net een tosti maken. Wat mis ik?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Alvarez ...
Wil je een kaart niet geseponeerd zien lukt het wel ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Terranova schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:46:
[...]

shit, was ik net een tosti maken. Wat mis ik?
Tadic werd zo een beetje aangerand maar Higler vond er niets van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Alvarez legt z'n benen nog in de knoop als ie probeert te dribbelen.. Wat een techniek!
Pagina: 1 ... 33 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021