[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.559 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Mooie goal, zo’n beetje eerste goede wat Gakpo doet vandaag :p

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mooi dat mag niet meer fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat een mooi schot.
Dit is wel beslist nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:46
Volgens mij issie een beetje boos!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:23
Tomba schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:19:
Mooie goal, zo’n beetje eerste goede wat Gakpo doet vandaag :p
Altijd een garantie voor 1 goede actie p wedstrijd, mooi dat het dit x tot een goal leidt :P
Mogen ze trouwens nog 5 x wisselen nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 20:28

gws24

Thinking is hard!

toolkist schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:19:
Mooi dat mag niet meer fout gaan.
Beroemde laatste woorden :P

Niet dat ik denk dat het nog fout gaat want Rosenborg is te slecht. Wat is er gebeurt met de ploeg die een aantal jaar geleden nog een aantal nl ploegen het leven zuur maakte?

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
Maarten_E schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:20:
Volgens mij issie een beetje boos!
Hahaha ja
Dumfries haalt hem gewoon weer in en is fysiek sterker. Is ie niet gewend

Leuk debuut voor Zahavi

Btw... Heeft Schmidt een corrigerende tik uitgedeeld aan Rosario? Flink blauw oog

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 01-10-2020 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Ligt het aan mij of zien de Rosenborg shirts er best goedkoop uit? Lijkt een beetje op zesde klasse onderbond met al die sponsoren zo lukraak.

Aldus een fan wiens team METROPOOLREGIO BRAINPORT EINDHOVEN (3x woordwaarde) op het shirt heeft staan :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Die nummer 4 van Rosenborg is echt een clown.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 09:10

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

OPSLAGHOND schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:27:
best representatief voor de wedstrijd toch :+

iig goed voor het NL voetbal dat PSV doorgaat.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 15:49

Vos

AFCA

OPSLAGHOND schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:27:
Heeft hij een rode neus? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Dat schot van Malen landt in Oslo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:22
Fijn dat PSV doorgaat. Het lijkt soms wel alsof Alvarez op het middenveld speelt bij PSV, niet zo best.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hahaha Rosenborg wil de EL niet in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

OPSLAGHOND schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:37:
Hahaha Rosenborg wil de EL niet in?
Die gaan in geen 300 minuten scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:15
Dit is toch wel de laatste ronde voor PSV ook he?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Martinusz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:38:
Yes, hierna de groepsfase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Martinusz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:38:
Ja morgen loting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Als de rest Zahavi zou begrijpen dan was het al lang 0 - 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Raakte Dumfries de bal niet voor de speler? Had het idee dat geel daar wel zwaar was, maar misschien fout gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
In welke pot zit PSV bij de loting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Snowdog schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:46:
Raakte Dumfries de bal niet voor de speler? Had het idee dat geel daar wel zwaar was, maar misschien fout gezien.
Eens, speelde eerste de bal.
Nou plus 3 dus dat mag niet meer misgaan. Mooi zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:25

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
OPSLAGHOND schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:42:
Als de rest Zahavi zou begrijpen dan was het al lang 0 - 5.
Sowieso gaan zowel Zahavi als Malen wel vaak voor eigen net niet kans. Was soms meer uit te halen voor mijn gevoel.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 07:21
Voetbal kan me totaal niet meer bekoren, terwijl ik best al heel lang een voetbalfan ben.

Die lege stadions zijn complete ruk. Het maakt tegenwoordig geen bal meer uit, waar je voetbalt. Het uit-, en thuisvoordeel is compleet weggevaagd, waardoor het bestaansrecht voor een nieuwe Kuip ook een onzinnige gedachte geworden is. Wat heb je eraan, wanneer het een accoustisch hellhole gaat worden, zonder publiek.

Er is geen ruk meer aan.

[ Voor 8% gewijzigd door mavaros op 01-10-2020 20:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
mavaros schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:50:
Voetbal kan me totaal niet meer bekoren, terwijl ik best al heel lang een voetbalfan ben.

Die lege stadions zijn complete ruk. Het maakt tegenwoordig geen bal meer uit, waar je voetbalt. Het uit-, en thuisvoordeel is compleet weggevaagd, waardoor het bestaansrecht voor een nieuwe Kuip ook een onzinnige gedachte geworden is. Wat heb je eraan.

Er is geen ruk meer aan.
Ik miste je al sinds de uitschakeling van Willem II. :(:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Well done PSV :) 4 ploegen Europees, dat is ff geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:56
Fleximex schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:19:
Als Gakpo een schietkans krijgt weet je dat het goed komt d:)b
Bij Malen helaas niet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Gonadan schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:49:
[...]

Sowieso gaan zowel Zahavi als Malen wel vaak voor eigen net niet kans. Was soms meer uit te halen voor mijn gevoel.
Vond het met Zahavi wel meevallen, Malen wel, maar dat was ook vooral nadat de pot al binnen was. Vind hem niet de beste finisher though (weet even niet precies hoe je dat zegt, goalmaker?). Als hij daar nog even aan kan werken, dan zou het wel echt een topper kunnen worden.

Edit: ok, heb 'm door afmaker. Ik vind dat hij over het algemeen veel kansen nodig heeft om een goal te maken, behalve in die korte periode vorig jaar. Toen leek het even lekker te lopen. Behalve die periode lijkt hij niet echt dodelijk te zijn. Hoop dat hij daarin nog stappen kan zetten, dat zou voor NL-elftal ook goed zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Snowdog op 01-10-2020 20:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
Trouwens, hoop wel dat Schmidt wat meer zijn stijl erin krijgt over een tijdje, want dit had net zo goed een wedstrijd uit het v Bommel/Cocu tijdperk kunnen zijn. Weinig verschil in te bekennen. Ben daar wel enigszins teleurgesteld in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Vorig jaar was zo’n beetje elke aanraking een goal bij hem :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 00:17
Martinusz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:52:
Ja, goed voor het coefficient ook. Mocht Standard het niet meer omdraaien vanavond en Lask Linz niet voorbij Sporting komen dan hebben we een gunstige positie tov de directe concurrenten. Op naar plek 7 op de ranglijst (dan kan Twente misschien ook nog weer eens Europa in :P )

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
T-MOB schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:06:
[...]Ja, goed voor het coefficient ook. Mocht Standard het niet meer omdraaien vanavond en Lask Linz niet voorbij Sporting komen dan hebben we een gunstige positie tov de directe concurrenten.
:)F
Op naar plek 7 op de ranglijst (dan kan Twente misschien ook nog weer eens Europa in :P )
Dat kunnen ze sowieso }) ;
https://archeologieonline...e-hel-gevonden-in-turkije

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Wel jammer dat Charleroi niet door is, heb een zwak voor die stad en club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Snowdog schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:01:
Trouwens, hoop wel dat Schmidt wat meer zijn stijl erin krijgt over een tijdje, want dit had net zo goed een wedstrijd uit het v Bommel/Cocu tijdperk kunnen zijn. Weinig verschil in te bekennen. Ben daar wel enigszins teleurgesteld in.
Ik vond vooral de gegenpressing tegenvallen. De ploegen die dat goed beheersen zie je met minimaal 2 man en af en toe mere op de tegenstander met de bal afstormen en vastzetten. PSV deed het met maximaal 1 persoon en dan nog halfslachtig waardoor het imo weinig effectief was.

Maar.... blij dat psv heeft gewonnen en we 4 ploegen in de europese competities hebben *O*

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Martinusz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:52:
Maar ook alles wat we bij elkaar harken door vier. Gelukkig hebben we de groepsfase nog. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
gws24 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:39:
[...]

Ik vond vooral de gegenpressing tegenvallen. De ploegen die dat goed beheersen zie je met minimaal 2 man en af en toe mere op de tegenstander met de bal afstormen en vastzetten. PSV deed het met maximaal 1 persoon en dan nog halfslachtig waardoor het imo weinig effectief was.

Maar.... blij dat psv heeft gewonnen en we 4 ploegen in de europese competities hebben *O*
Ik vond er deze wedstrijd weinig van te zien. Ja, af en toe was er iemand, maar het was zeker niet collectief en het leek ook meer toeval dan wat anders. Tegen Emmen zag je dat wel een stuk beter, maar goed, ander kaliber tegenstander en ik denk dat ze dat er nog wel wat meer in moeten slijten.

Ik vond het vandaag maar rommelig en de enige reden dat ze wonnen was gewoon omdat ze betere spelers hadden. Het had verder weinig met tactiek te maken, want dat viel eigenlijk nergens te bekennen (imo). Verder uiteraard ook wel blij, maar het was met mij betreft wel een tegenvallend potje.

Maar idd verder wel mooi, hopen dat we nu wat punten kunnen pakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:41:
[...]Maar ook alles wat we bij elkaar harken door vier. Gelukkig hebben we de groepsfase nog. :+
Door 5 toch?
Willem II's schandalige uitschakeling blijft ons dit seizoen toch achtervolgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Snowdog schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:53:
Vond het met Zahavi wel meevallen, Malen wel, maar dat was ook vooral nadat de pot al binnen was. Vind hem niet de beste finisher though (weet even niet precies hoe je dat zegt, goalmaker?). Als hij daar nog even aan kan werken, dan zou het wel echt een topper kunnen worden.

Edit: ok, heb 'm door afmaker. Ik vind dat hij over het algemeen veel kansen nodig heeft om een goal te maken, behalve in die korte periode vorig jaar. Toen leek het even lekker te lopen. Behalve die periode lijkt hij niet echt dodelijk te zijn. Hoop dat hij daarin nog stappen kan zetten, dat zou voor NL-elftal ook goed zijn.
Zahavi ook hoor vond ik, maar die creëerde wel meer door ook in minder kansrijke positie te komen en dan anderen te bedienen. Die gaat best nuttig zijn vermoed ik.

Afmaker vind ik hem ook wel, maar niet elke kans en doelpunt inderdaad. Dat zou ik op hoger niveau ook niet verwachten hoor, als hij dat consistent kon had hij wel in een grote competitie gespeeld. Maar dat hoeft ook niet, hij kan belangrijk zijn en in Nederland scoort hij toch wel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
Gonadan schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:41:
[...]

Maar ook alles wat we bij elkaar harken door vier. Gelukkig hebben we de groepsfase nog. :+
Door 5, Willem II telt ook gewoon mee als het goed is.
Probleem in het verleden was dat we ook door 5 moesten delen, maar er maar 1 of 2 clubs punten haalden. (Uberhaupt dus in een poule kwamen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
tenminste 1 van de 2 Belgische ploegen eruit, dus hebben er ook nog bij.
Hoop dat de clubs aardig wat punten kunnen pakken in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Gonadan schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:45:
[...]

Zahavi ook hoor vond ik, maar die creëerde wel meer door ook in minder kansrijke positie te komen en dan anderen te bedienen. Die gaat best nuttig zijn vermoed ik.

Afmaker vind ik hem ook wel, maar niet elke kans en doelpunt inderdaad. Dat zou ik op hoger niveau ook niet verwachten hoor, als hij dat consistent kon had hij wel in een grote competitie gespeeld. Maar dat hoeft ook niet, hij kan belangrijk zijn en in Nederland scoort hij toch wel.
Nouja, hij heeft een paar keer van afstand geschoten, vond daar weinig mis mee. Soms moet je dat gewoon proberen. De echte kansen die hij heeft gehad (waren het er meer dan 1 behalve zijn goal?), nouja, dat was niet best, maar dat kan gebeuren. Hij heeft verder een paar keer van buiten de 16 geschoten, daar heb ik weinig problemen mee. Veel kansen creëerde PSV sowieso niet, dan mag je af en toe wel zo'n kansje wagen (imo).

Malen had een paar keer in veel kansrijkere positie dat hij voor eigen succes ging, ook begrijpelijk want toen stond het al 2-0, maar goed, er waren af en toe waarschijnlijk wel betere afspeelmogelijkheden. Die direct voor betere kansen hadden gezorgd dan die schoten die Zahavi nam, omdat ze daar simpelweg verder van de goal stonden.

Anyway, allebei begrijpelijk. Ik hoop dat Malen zijn vizier wat meer op scherp kan krijgen en Zahavi, nouja, een wedstrijd is te weinig om hem te beoordelen, ik vond het vandaag wel meevallen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Snowdog schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:51:
[...]

Nouja, hij heeft een paar keer van afstand geschoten, vond daar weinig mis mee. Soms moet je dat gewoon proberen. De echte kansen die hij heeft gehad (waren het er meer dan 1 behalve zijn goal?), nouja, dat was niet best, maar dat kan gebeuren. Hij heeft verder een paar keer van buiten de 16 geschoten, daar heb ik weinig problemen mee. Veel kansen creëerde PSV sowieso niet, dan mag je af en toe wel zo'n kansje wagen (imo).

Malen had een paar keer in veel kansrijkere positie dat hij voor eigen succes ging, ook begrijpelijk want toen stond het al 2-0, maar goed, er waren af en toe waarschijnlijk wel betere afspeelmogelijkheden. Die direct voor betere kansen hadden gezorgd dan die schoten die Zahavi nam, omdat ze daar simpelweg verder van de goal stonden.

Anyway, allebei begrijpelijk. Ik hoop dat Malen zijn vizier wat meer op scherp kan krijgen en Zahavi, nouja, een wedstrijd is te weinig om hem te beoordelen, ik vond het vandaag wel meevallen iig.
Het valt ook allemaal erg mee hoor, het is meer dat je nog iets te analyseren hebt in een zaaddodende pot. :P

Malen zat er ook gewoon niet lekker in, kan een keer gebeuren. Op een zeker moment stond Zahavi helemaal vrij naast hem maar hij schoot zelf, kan ook gebeuren. Soms heb je ineens wat ruimte en reageer je instinctief.

Al met al fijn dat ze door zijn en ik het is leuk dat Zahavi zich meteen laat zien. Nu hopen dat er geen serieuze blessures aan over gehouden zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

OPSLAGHOND schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:43:
[...]

Door 5 toch?
Willem II's schandalige uitschakeling blijft ons dit seizoen toch achtervolgen?
Had ik alweer verdrongen, bedankt hoor. }:|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Gonadan schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:55:
[...]

Het valt ook allemaal erg mee hoor, het is meer dat je nog iets te analyseren hebt in een zaaddodende pot. :P

Malen zat er ook gewoon niet lekker in, kan een keer gebeuren. Op een zeker moment stond Zahavi helemaal vrij naast hem maar hij schoot zelf, kan ook gebeuren. Soms heb je ineens wat ruimte en reageer je instinctief.

Al met al fijn dat ze door zijn en ik het is leuk dat Zahavi zich meteen laat zien. Nu hopen dat er geen serieuze blessures aan over gehouden zijn.
Nouja, ik vind wel dat Malen echt dodelijker moet zijn/worden, want dat is eigenlijk al best een tijdje zijn probleem op zijn topperiode na. Hij voegt verder voetballend wel enorm veel toe, maar het is (imo) niet een keertje. Hij heeft zijn vizier meestal niet op scherp staan. Dus ik hoop wel dat hij daarin wat beter wordt.

Qua blessures, vooral Max hoop ik dat niet te ernstig is. Ik vind Thomas verder eigenlijk ook wel een nuttige speler (in tegenstelling tot Tomba), dat is wel iemand die alle gaten dichtloopt en er altijd bijzit. Het is zeker geen geweldige speler qua kwaliteiten, maar wel gewoon nuttig, zeker in het systeem van Schmidt (denk ik).

Verder hoop ik echt dat Ihattaren weer een kans krijgt, want ik eigenlijk is het belachelijk dat een speler van zijn kaliber op de bank zit. Het is triest om te zien hoe een Bruma de vorige wedstrijd de hele wedstrijd alles mocht verneuken, maar een Ihattaren er al na 45 minuten af werd gehaald. Zijn instelling zal vast niet perfect zijn, maar daar kan vast aan gewerkt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Fijn dat PSV door is :)

In de categorie hoe maak ik mezelf nog ongeloofwaardiger. Ajax speelt half Europa zoek met Tadic in de spits en Neres op links... vandaag verkondigt ETH doodleuk dat linksbuiten de beste positie voor Tadic is. Soms geloof ik gewoon niet dat het gebeurd :/

[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 02-10-2020 06:34 ]

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
ephymerous schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 22:28:
Fijn dat PSV door is :)

In de categorie hoe maak ik mezelf nog ongeloofwaardiger. Ajax speelt half Europa zoek met Tadic in de spits en Neres op links... vandaag verkondigt ETH doodleuk dat linksbuiten zijn beste positie is. Soms geloof ik gewoon niet dat het gebeurd :/
Niet helemaal duidelijk wie z'n beste positie is linksbuiten Tadic?

Verder PSV in pot 1 voor de EL loting door de uitschakeling van meerdere "topploegen", dat is wel positief. Hopen dat ze er dit keer profijt van weten te hebben en hun eigen ramen niet ingooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PSV heeft zich donderdagavond niet alleen verzekerd van een ticket voor de Europa League, de Eindhovenaren zijn vrijdag ook verzekerd van een plek in Pot 1 bij de loting.
Mooie bonus. Hopelijk een mooie loting morgen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:59
Mijn gebeden zijn gehoord! Bruma mogelijk alsnog naar Olympiakos dit jaar.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

ElPaco schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:17:
Mijn gebeden zijn gehoord! Bruma mogelijk alsnog naar Olympiakos dit jaar.
Vraag is dan wat ze in Bruma zien want het is al een jaar niet best. Misschien heeft PSV toch geleerd van Leipzig >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Nou als PSV pech heeft zitten ze straks in een CL poule: PSV, Leicester, AC Milan, Lille is een mogelijke poule..

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
ElPaco schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 07:14:
Nou als PSV pech heeft zitten ze straks in een CL poule: PSV, Leicester, AC Milan, Lille is een mogelijke poule..
Leicester is een maatje te groot, Lille en AC Milan zijn voor PSV te verslaan lijkt me.
Al heb je er liever nog een iets mindere tegenstander bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:56
Als PSV in een CL poule zit dan maakt het niet tegen welke tegenstander hoor. Dan hebben ze geluk! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Fleximex schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:44:
[...]

Als PSV in een CL poule zit dan maakt het niet tegen welke tegenstander hoor. Dan hebben ze geluk! ;)
Ik moest hem 2x lezen, maar leuke zelfspot :o :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 00:17
Mooiste voor de coefficientenlijst zou zijn als Oekraiense. Oostenrijkse en Belgisch clubs elkaar treffen. PSV, Rapid Wien, Zorya Luhansk, Antwerp zou een mooie poule zijn.
Volgens mij is dat trouwens ook waarom landen niet bij elkaar in de poule mogen. De puntenverdeling voor de landenlijst verloopt er oneerlijk door. Bovendien kan er een sportief belang ontstaan een club uit de eigen competitie te helpen overwinteren. Stel dat PSV al door is en kan zorgen dat AZ ook overwintert door de laatste wedstrijd te verliezen. Dan is de verleiding groot om dat te doen. Dat is goed voor de coefficientenlijst (en dus voor de kansen voor PSV om in de CL / EL uit te komen). En een concurrent in de eredivisie heeft dan ook de last van doordeweekse wedstrijden.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Waarom pech? Prachtig toch? Beter dan al die saaie 'voorronde'-ploegen waar je alleen maar wat te verliezen hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Omdat ik liever doorga tegen mindere goden dan afga tegen de mooie ploegen. Die grote ploegen zijn in mijn ogen altijd beter dan Russiche/oostblok landen, maar toch zie ik dan liever iets zoals dit:
PSV
Standard Luik
Rangers FC/LASK
Wolfsberg AC

Niet naar van die nare landen (voetbaltechnisch) en toch mooie clubs om tegen te spelen. Rangers om Willem II te wreken, LASK voor onszelf ;)

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
T-MOB schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:48:
Mooiste voor de coefficientenlijst zou zijn als Oekraiense. Oostenrijkse en Belgisch clubs elkaar treffen. PSV, Rapid Wien, Zorya Luhansk, Antwerp zou een mooie poule zijn.
Volgens mij is dat trouwens ook waarom landen niet bij elkaar in de poule mogen. De puntenverdeling voor de landenlijst verloopt er oneerlijk door. Bovendien kan er een sportief belang ontstaan een club uit de eigen competitie te helpen overwinteren. Stel dat PSV al door is en kan zorgen dat AZ ook overwintert door de laatste wedstrijd te verliezen. Dan is de verleiding groot om dat te doen. Dat is goed voor de coefficientenlijst (en dus voor de kansen voor PSV om in de CL / EL uit te komen). En een concurrent in de eredivisie heeft dan ook de last van doordeweekse wedstrijden.
Leuk bedacht, maar er is natuurlijk maar 1 reden: geld. Door landen niet in dezelfde poule te doen kun je 2 wedstrijden uitzenden in een land. Vooral natuurlijk in de CL is dat van toepassing. Vandaar ook de gare indeling dat als er al een land X club in de bovenste helft van het schema zit, een andere club uit land X niet ook in de bovenste helft kan komen. Daarnaast is een wedstrijd tussen 2 clubs uit 1 land minder interessant voor de kijker omdat die wedstrijd via de competitie ook al gespeeld wordt. Het draait simpelweg op de tv-gelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
P.O. Box schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:22:
[...]

Leuk bedacht, maar er is natuurlijk maar 1 reden: geld. Door landen niet in dezelfde poule te doen kun je 2 wedstrijden uitzenden in een land. Vooral natuurlijk in de CL is dat van toepassing. Vandaar ook de gare indeling dat als er al een land X club in de bovenste helft van het schema zit, een andere club uit land X niet ook in de bovenste helft kan komen. Daarnaast is een wedstrijd tussen 2 clubs uit 1 land minder interessant voor de kijker omdat die wedstrijd via de competitie ook al gespeeld wordt. Het draait simpelweg op de tv-gelden.
Dat durf ik dan weer te betwijfelen. Kiezen tussen bv Barca-Real en Barca-Chelsea. Ik denk te weten dat de voorkeur van velen naar een extra Barca-Real uitgaat omdat daar wegens de onderlinge rivaliteit dan meer op het spel staat dan alleen een groepswedstrijdje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:38:
[...]

Dat durf ik dan weer te betwijfelen. Kiezen tussen bv Barca-Real en Barca-Chelsea. Ik denk te weten dat de voorkeur van velen naar een extra Barca-Real uitgaat omdat daar wegens de onderlinge rivaliteit dan meer op het spel staat dan alleen een groepswedstrijdje.
Goed punt en daar heb je ook gelijk in (beide wedstrijden interesseren mij trouwens niet echt... als het geen Ajax, NL-(dames)-elftal is, kijk ik het niet ;)... maar een groepswedstrijd Barca-Real is natuurlijk weer minder interessant dan een knock-out wedstrijd. Door ze niet in dezelfde groep te zetten vergroot je de kans daarop natuurlijk weer wel.
Basis van mijn mini-betoog was in ieder geval: Geld is de enige reden waarom het gaat zoals het gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-09 12:15

snmght

imho dan he

Fijn dat PSV door is! Gezien de mogelijke tegenstanders ga ik er van uit dat ze de groepsfase ook zullen overleven, lijkt me zeer gunstig voor ons allemaal.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Goh verrassend, Alvarez alsnog vrijgesproken. Had verwacht dat de KNVB de standaard 'als je in protest gaat krijg je de voorwaardelijke schorsing erbij' zou toepassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

toolkist schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:42:
Goh verrassend, Alvarez alsnog vrijgesproken. Had verwacht dat de KNVB de standaard 'als je in protest gaat krijg je de voorwaardelijke schorsing erbij' zou toepassen.
Jij had het verwacht, ik had het gehoopt. Zonder deze jongen gelijk tot de nieuwe kop van Jut te bombarderen, maar er zijn gewoon betere opties op het middenveld. ETH gonna ETH..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Alvarez (Ajax)

Alvarez (Ajax) was tenlastegelegd dat hij een gewelddadige handeling ten opzichte van een tegenspeler had gepleegd. Uit de gedetailleerde en duidelijke verklaring van de bewegingsdeskundige, die aan de zijde van Alvarez als getuige-deskundige werd gehoord, in samenhang met de tijdens de zitting getoonde beelden, volgt naar het oordeel van de tuchtcommissie dat niet kan worden geconcludeerd dat Alvarez een gewelddadige handeling heeft gepleegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Weet niet of je hier als Ajax supporter blij mee moet zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 19:35
strafschop schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:48:
[...]

Alvarez (Ajax)

Alvarez (Ajax) was tenlastegelegd dat hij een gewelddadige handeling ten opzichte van een tegenspeler had gepleegd. Uit de gedetailleerde en duidelijke verklaring van de bewegingsdeskundige, die aan de zijde van Alvarez als getuige-deskundige werd gehoord, in samenhang met de tijdens de zitting getoonde beelden, volgt naar het oordeel van de tuchtcommissie dat niet kan worden geconcludeerd dat Alvarez een gewelddadige handeling heeft gepleegd.
Ik kan dus een bewegingsdeskundige worden, precies wat ik zei dus :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 18-09 16:12
Het is echt niet meer te volgen...

KNVB kraakhelder over rode kaart Álvarez: 'Dit moet uit het voetbal'

Alle 3 de zaken van afgelopen week heeft de tuchtcommissie geseponeerd. Zaken waar de scheidsrechter, de VAR, de KNVB en de aanklager tot de conclusie waren gekomen dat schorsingen op hun plaats waren.

[ Voor 44% gewijzigd door ph4ge op 02-10-2020 11:59 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
strafschop schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:48:
[...]

Alvarez (Ajax)

Ikzelf vond het geen bewussie, maar op zich is het lastig te bewijzen of het een bewussie was of niet. Dan vind ik het raar dat hij compleet vrijgesproken wordt. Juridisch gezien wellicht terecht, maar volgens mij zijn in het verleden spelers voor minder geschorst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dit is deels de motivering waarom de kaart voor Bijl geseponeerd is.
“Als de scheidsrechter de voordeelregel toepast bij een overtreding die zou zijn bestraft met een waarschuwing of een veldverwijdering als het spel zou zijn onderbroken, dan moet deze waarschuwing/veldverwijdering worden gegeven bij de volgende keer dat de bal uit het spel is", wordt het reglement geciteerd. "Echter, als de overtreding inhield dat een duidelijke scoringskans werd ontnomen aan de tegenpartij, dan ontvangt de speler een waarschuwing.”
Lees ik het nou goed dat als het bewust hands is en de scheids voordeel geeft bij een duidelijke scoringskans, het geel is en nooit rood?

[edit]laat de rest maar zitten, maakt het nog verwarrender

[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 02-10-2020 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:02:

[...]

Lees ik het nou goed dat als het bewust hands is en de scheids voordeel geeft, het geel is en nooit rood?

Dat zou die situatie bij Tagliafico alleen maar vreemder maken. Speler valt zelf om, heeft dus geen voordeel
als de scheids door laat fluiten, dus krijgt Tagliafico rood?
Nee, als er eerst voordeel was gegeven had Tagliafico geen rood meer kunnen krijgen. Je kan niet eerst voordeel geven en dan direct rood voor de overtreding waar voordeel voor werd gegeven.

Een scheidsrechter moet een gebaar maken als hij voordeel geeft. Een beetje laat fluiten is nog geen voordeel.

Althans, zo begrijp ik het.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 19:35
ph4ge schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:55:

Alle 3 de zaken van afgelopen week heeft de tuchtcommissie geseponeerd. Zaken waar de scheidsrechter, de VAR, de KNVB en de aanklager tot de conclusie waren gekomen dat schorsingen op hun plaats waren.
Het lijkt er meer op dat de KNVB hun scheidsrechters niet wil afvallen, niet echt goed voor het niveau lijkt mij zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Terranova schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:06:
[...]

Het lijkt er meer op dat de KNVB hun scheidsrechters niet wil afvallen, niet echt goed voor het niveau lijkt mij zo
Ze geven een enkele keer wel toe dat er fouten zijn gemaakt, of hebben het over interpretatie en bij twijfel moet de VAR de scheidsrechter steunen. Dit is een duidelijk statement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Lees ik het nou goed dat als het bewust hands is en de scheids voordeel geeft bij een duidelijke scoringskans, het geel is en nooit rood?
Dat leest je volgens mij goed.

Nou ja ik ben er wel blij mee, dat de onafhankelijke tuchtcommisie kijkt naar de spelregels en de beelden en oordeelt dat ze gewoon niet goed of niet terecht (afhankelijk van de zaak) zijn toegepast. Het lijkt mij ook een grote stap vooruit als de KNVB en zijn scheidsrechters (hoi Nijhuis!) eens meer de spelregels gaan volgen en dat consequent doen.

[ Voor 59% gewijzigd door PolarBear op 02-10-2020 12:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34

De tuchtcommissie constateert zodoende dat de spelregels onjuist zijn toegepast, waardoor de speler dient te worden vrijgesproken.
:z

Ze krijgen toch mooi even deksel op hun neus hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
snmght schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:07:
In ander nieuws, Ihattaren is toch een middenvelder? Zoals de selectie van Oranje geplaatst wordt lijken ze hem als aanvaller te zien. De logica die ik zie is per linie op alfabetische volgorde..

[Twitter]
Echt met de huurperiode van Babel bij Ajax in het achterhoofd, waarom is die uberhaupt geselecteerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023

Dat Bijl vrijgesproken zou worden had ik wel verwacht, die kaart klopt gewoon niet met de regels (had geel moeten zijn maar daarvoor mag de VAR niet ingrijpen)

Die van Pinto is sneu maar wel volgens de starre (en in mijn ogen verkeerde) regels. Ik wil wel een weten welk licht die commissie tussen de regels zag om dit niet te bestraffen.

Die van Alvarez was gewoon donker rood. Ik weet dat op tv wat vaagtaal was maar dit was er een voor het les materiaal voor beginnende scheidsrechters. Geen spat twijfel, gewoon 4 wedstrijden schorsing waarvan een voorwaardelijk.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:06:
[...]

Nee, als er eerst voordeel was gegeven had Tagliafico geen rood meer kunnen krijgen. Je kan niet eerst voordeel geven en dan direct rood voor de overtreding waar voordeel voor werd gegeven.

Een scheidsrechter moet een gebaar maken als hij voordeel geeft. Een beetje laat fluiten is nog geen voordeel.

Althans, zo begrijp ik het.
Maar dat lijkt me toch best krom. Ik bedoel, die speler waarmee Tagliafico in duel was valt zelf om. Dus geen voordeel dus rood voor Tagliafico.
Het gaat me nu niet om of Tagliafico terecht rood kreeg of niet. Maar je hebt als speler dus direct invloed op of je tegenstander rood krijgt of geel in zo'n situatie.
Begin van de wedstrijd kun je dus beter maar vallen/stoppen met lopen/etc, want dan kom je tegen 10 man te staan en heb je een veel grotere kans op een goed eindresultaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ankona schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:33:
[...]

Dat Bijl vrijgesproken zou worden had ik wel verwacht, die kaart klopt gewoon niet met de regels (had geel moeten zijn maar daarvoor mag de VAR niet ingrijpen)

Die van Pinto is sneu maar wel volgens de starre (en in mijn ogen verkeerde) regels. Ik wil wel een weten welk licht die commissie tussen de regels zag om dit niet te bestraffen.

Die van Alvarez was gewoon donker rood. Ik weet dat op tv wat vaagtaal was maar dit was er een voor het les materiaal voor beginnende scheidsrechters. Geen spat twijfel, gewoon 4 wedstrijden schorsing waarvan een voorwaardelijk.
Fijn dat jij het beter weet dan de tuchtcommissie. ;)

Het was onhandig, je kan rood geven - maar dan bestaat de kans dat die kaart geseponeerd wordt. Zo veel was er namelijk niet aan het handje.
strafschop schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:32:
[...]

Nu wel fit. Inmiddels 6 wedstrijden gespeeld voor Galatasaray.

Welke andere speler had Frank de Boer moeten selecteren?
Robben?

[ Voor 12% gewijzigd door snmght op 02-10-2020 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 18:33

[...]

[edit]laat de rest maar zitten, maakt het nog verwarrender
Dit klinkt erg hetzelfde als Veltman tegen Chelsea van vorig jaar. Want hij mocht niet Blind een rode kaart geven en door laten spelen, waarna Veltman ook 2de geel kreeg voor de penalty.

Rocchi liet toen ook door spelen omdat er een "scoringskans" was, maar had dan niet beide van het veld mogen sturen. Zoiets staat mij tenminste nog bij van vorig jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:33:
[...]

Maar dat lijkt me toch best krom. Ik bedoel, die speler waarmee Tagliafico in duel was valt zelf om. Dus geen voordeel dus rood voor Tagliafico.
Het gaat me nu niet om of Tagliafico terecht rood kreeg of niet. Maar je hebt als speler dus direct invloed op of je tegenstander rood krijgt of geel in zo'n situatie.
Begin van de wedstrijd kun je dus beter maar vallen/stoppen met lopen/etc, want dan kom je tegen 10 man te staan en heb je een veel grotere kans op een goed eindresultaat.
Waar het om gaat is dat scheidsrechters geen voordeel horen te geven bij een overtreding waar direct rood op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
ph4ge schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:50:
[...]

Waar het om gaat is dat scheidsrechters geen voordeel horen te geven bij een overtreding waar direct rood op staat.
En de reden voor die regel snap ik niet. Zijn gewoon losstaande zaken. Waarom zou je met een forse vuistslag in de middencirkel een doelpunt mogen verhinderen? Of blijft het doelpunt dan staan en heb je gratis je tegenstander een blauw oog kunnen slaan? (om het even in het extreme door te trekken)

In dit geval was het doorspelen min of meer het bewijs dat het niet om een grote scoringskans ging. (was m.i. ook wel uit de situatie zelf te halen. De aanval moest nog uitgespeeld worden)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gaat eigenlijk toch nergens meer over, niemand snapt het meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zou inderdaad fijn zijn als iemand bij de IFAB opstaat en zegt 'ok en nu terug naar de basis'.
Ze maken nu alleen maar uitzondering op uitzondering op uitzondering met als resultaat inderdaad dat niemand meer weer hoe het zit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
Het slechte Ajaxnieuws stapelt op. Klaiber aangetrokken, Tadic volgens ETH op zn best op linksbuiten en dus Labyad in de spits en nu is ook Alvarez nog eens vrijgesproken.

Gaan we dit weekend al Klaiber, Labyad en Alvarez in het elftal zien? :F

[ Voor 18% gewijzigd door ephymerous op 02-10-2020 13:21 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
PSV tegen PAOK in ieder geval, gelukkig geen Leicester.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Heh? Kopieert PSV gewoon het tegenstanderschema van Ajax vorig seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Zagreb en CSKA Moskou voor Feyenoord. Pittig!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Groep A:
AS Roma
Young Boys
CFR Cluj
CSKA Sofia

Groep B:
Arsenal
Rapid Wien
Molde
Dundalk

Groep C:
Bayer Leverkusen
Slavia Praag
Hapoel Beer-Sheva
OGC Nice

Groep D:
Benfica
Standard Luik
Rangers FC
Lech Poznan

Groep E:
PSV
PAOK Saloniki
Granada
Omonia Nicosia

Groep F:
Napoli
Real Sociedad
AZ
Rijeka

Groep G:
Sporting Braga
Leicester City
AEK Athene
Zorya Luhansk

Groep H:
Celtic
Sparta Praag
AC Milan
Lille

Groep I:
Villarreal
Qarabag
Maccabi Tel Aviv
Sivasspor

Groep J:
Tottenham Hotspur
Ludogorets
LASK Linz
Antwerp FC

Groep K:
CSKA Moskou
Dinamo Zagreb
Feyenoord
Wolfsberger AC

Groep L:
KAA Gent
Rode Ster Belgrado
Hoffenheim
Slovan Liberec

[ Voor 112% gewijzigd door DoeEensGek op 02-10-2020 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:53
Pfft wat een loting zeg. Vreselijke clubs waar Feyenoord tegen gaat spelen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Feyenoord en AZ moeten derde kunnen worden, PSV moet alles kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:40:
Pfft wat een loting zeg. Vreselijke clubs waar Feyenoord tegen gaat spelen.
Vervelende clubs ja, geen idee wat je daarvan moet verwachten.
PSV lijkt me makkelijk de groep te winnen, AZ zal het heel lastig gaan krijgen lijkt me zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:41:
Dacht ik ongeveer ook. Feyenoord kan wel tweede worden, voor Az wordt het moeilijk.
Op papier.
Maar levert een derde plaats nog wat op dan?

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 02-10-2020 13:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 17:56
Prima loting voor de Nederlandse clubs, moet toch allemaal te doen zijn wat mij betreft. Als dit te zwaar is heb je niets te zoeken in de Europa League.

Voorspellingen qua eindstanden in de poules:

Groep E:
PSV
PAOK Saloniki
Granada
Omonia Nicosia

Groep F:
Napoli
AZ
Real Sociedad
Rijeka

Groep K:
CSKA Moskou
Feyenoord
Dinamo Zagreb
Wolfsberger AC

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:50
Even al die trieste opmerkingen buiten bescouwing gelaten, wat klopt er dan niet aan wat hij zegt?

PSV zit in een poule met PAOK, Omonia Nicosia en Granada. Alle drie tegenstanders waar PSV van moet kunnen winnen en dus eerste moet kunnen worden.

AZ mag tegen Real Sociedad en Napoli, die lijken me beide een maatje te groot voor AZ, dus derde is een veilige voorspelling. HNK Rijeka mag je van verwachten dat AZ daar van wint.

Feyenoord mag tegen CSKA Moskou, AC Wolfsberger en Dinamo Zagreb. Ik vind zelf dat Feyenoord gewoon door moet kunnen gaan in die poule.

Dus zo gek vind ik de voorspelling van @OPSLAGHOND niet.

Wat @toolkist in iets minder woorden zegt dus ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 02-10-2020 13:49 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik snap die reactie sowieso niet. Kwamen er gisteren ook dat soort reacties nadat iemand voorspelde dat Ajax 3e zou worden in de poule met Liverpool en Atalanta?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08:57

Typhone

Who Dares Wins

Ohjee kneusje en internethooligan komen voorbij in het topic. Doe dat eens als ik op het werk zit. En koffie heb. En popcorn! Voor de rest zie ik nou niet waarom Opslaghond de wind van voren moeten krijgen maar ik weet niet of @Outerspace al langs is geweest uiteraard.

[ Voor 36% gewijzigd door Typhone op 02-10-2020 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
JanW schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:49:
Feyenoord mag tegen CSKA Moskou, AC Wolfsberger en Dinamo Zagreb. Ik vind zelf dat Feyenoord gewoon door moet kunnen gaan in die poule.
Kijk, zo kan het ook gewoon! :)

In plaats van zeggen dat Feyenoord en AZ derde moeten kunnen worden. Net of we alle geluk van de wereld nodig hebben om plek 3 te kunnen bemachtigen, dat is puur om te provoceren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:53:
Ik snap die reactie sowieso niet. Kwamen er gisteren ook dat soort reacties nadat iemand voorspelde dat Ajax 3e zou worden in de poule met Liverpool en Atalanta?
Je ziet het verschil niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
toolkist schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:49:
[...]

Dat advies zou ik toch eerder aan @OPSLAGHOND geven deze keer. Met die post waar nu zo heftig op gereageerd wordt was nik mis.
Dat snap ik. Mijn punt is dat je dan een TR moet aanmaken en niet erop moet reageren op zo'n manier. Ik ben het volkomen met @JanW zijn uitleg eens.

Ik wil gewoon aangeven dat als je zo'n reactie als @remco112 typt en je van mening bent dat dit niet door de beugel kan, je dan bij jezelf moet bedenken dat je beter een TR kan aanmaken en niet reageren. ;)

@Typhone Koffie lekker. Melk en suiker graag. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:41:
Feyenoord is normaliter gewoon minder dan Dinamo Zagreb en CSKA. Derde plaats lijkt mij ook het hoogst haalbare, maar wellicht dat Feyenoord ook een keer iets kan laten zien in Europa.

[ Voor 31% gewijzigd door Outerspace op 02-10-2020 14:19 . Reden: Je hoeft er niet op te reageren. ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@OPSLAGHOND zegt toch niets vreemds? Al denk ik persoonlijk dat iedere Nederlandse ploeg de groepsfase door kan komen, met een goede mix van inzet en geluk. De loting had zo veel slechter gekund. PSV komt er het beste vanaf, dat is wat @OPSLAGHOND aan probeert te geven.

TR is alleen relevant voor @remco112. Jammer dat je op de man gaat spelen en krachttermen nodig denkt te hebben. Zo communiceren we niet met elkaar in dit topic.

[ Voor 5% gewijzigd door snmght op 02-10-2020 14:37 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021