Vaak tegen grote clubs is Ajax leuk om te kijken. Atalanta erbij Mooi.ephymerous schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:00:
Liverpool is een mooie loting, prachtig affiche
Labyad vs van Dijk
Nederlandse poule zo..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mooi toch? Had ook Inter kunnen zijnTerranova schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:02:
Jesus wat een loting weer
Atalanta de beste italiaanse ploeg, aldus mijn Italiaanse collega
Float like a butterfly, sting like a bee.
Had liever een Spaanse club of Juve gehad.ephymerous schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:00:
Labyad vs van Dijk
Nu heb je een Engelse club en een Italiaanse en aangezien de Engelsen allemaal in pot 1 en 2 zitten en de Italianen allemaal in pot 1, 2 en 3 zitten pak je gewoon uit pot 1 en 3 een van de slechtste opties.
Inderdaad. Zolang de Roon en Hateboer basisspelers zijn zie ik gewoon kansen
XXXVI
Nu alleen Ferençvaros nog er bij
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wel echt super interessante interviews, die loting interesseert me natuurlijk niks.
Borussia Mönchengladbach, Olympique Marseille en Lokomotiv Moscow kunnen alleen naar de rode groepen waarbij de Russen ook niet in groep B kunnen.
Én daadwerkelijk een kampioenephymerous schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:00:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Tomba op 01-10-2020 18:15 ]
Groep A:
Bayern München
Atlético Madrid
Red Bull Salzburg
Lokomotiv Moskou
Groep B:
Real Madrid
Shakhtar Donetsk
Internazionale
Borussia Mönchengladbach
Groep C:
FC Porto
Manchester City
Olympiacos
Olympique Marseille
Groep D:
Liverpool
Ajax
Atalanta
FC Midtjylland
Groep E:
Sevilla
Chelsea
FK Krasnodar
Stade Rennes
Groep F:
Zenit
Borussia Dortmund
Lazio
Club Brugge
Groep G:
Juventus
FC Barcelona
Dynamo Kiev
Ferencváros
Groep H:
Paris Saint-Germain
Manchester United
RB Leipzig
Istanbul Basaksehir
Bayern München
Atlético Madrid
Red Bull Salzburg
Lokomotiv Moskou
Groep B:
Real Madrid
Shakhtar Donetsk
Internazionale
Borussia Mönchengladbach
Groep C:
FC Porto
Manchester City
Olympiacos
Olympique Marseille
Groep D:
Liverpool
Ajax
Atalanta
FC Midtjylland
Groep E:
Sevilla
Chelsea
FK Krasnodar
Stade Rennes
Groep F:
Zenit
Borussia Dortmund
Lazio
Club Brugge
Groep G:
Juventus
FC Barcelona
Dynamo Kiev
Ferencváros
Groep H:
Paris Saint-Germain
Manchester United
RB Leipzig
Istanbul Basaksehir
[ Voor 76% gewijzigd door DoeEensGek op 01-10-2020 18:22 ]
Nouja, niet grote landen ook wel als ze niet zouden verliezen in de voorrondes. Vind dat ook wel jammer, maar anders krijg je natuurlijk wel een stuk meer walkovers. Dan zouden ze eigenlijk ook gewoon BO1 matches moeten doen, want over 2 wedstrijden wint er vrijwel geen club tegen teams uit de grote competities.Tomba schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:15:
[...]
Én daadwerkelijk een kampioen(blijf dat zo’n onzin vinden dat grote landen ook niet kampioenen naar de Champions League mogen sturen)
Uiteindelijk is het allemaal zo scheef qua inkomsten dat je er niet heel veel beters van kan maken denk ik (als je tenminste ook nog leuk voetbal wil zien). Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet jammer is dat ze hier bewust naartoe gewerkt hebben.
Mwoh... niet zo’n slechte loting
[ Voor 5% gewijzigd door Han op 01-10-2020 18:19 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
FC Midtjylland erbij, mooie loting. Liverpool zal normaal gesproken een maatje te graag zijn, maar Ajax kan zeker mee gaan doen om plek 2
Denk dat het ook best een aardige loting is. Tegen Atalanta is er misschien wel wat mogelijk aangezien die zo aanvallend spelen. Als Ajax de ruimte een beetje weet te benutten. Alleen moeilijk in te schatten hoeveel kwaliteit er is ingeleverd met vdB en (wellicht) Dest.
Ik zou de nrs 2, 3 en 4 uit de grote competities voorrondes tegen elkaar laten spelen. De verliezers naar de EL.Snowdog schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:18:
[...]
Nouja, niet grote landen ook wel als ze niet zouden verliezen in de voorrondes. Vind dat ook wel jammer, maar anders krijg je natuurlijk wel een stuk meer walkovers. Dan zouden ze eigenlijk ook gewoon BO1 matches moeten doen, want over 2 wedstrijden wint er vrijwel geen club tegen teams uit de grote competities.
Uiteindelijk is het allemaal zo scheef qua inkomsten dat je er niet heel veel beters van kan maken denk ik (als je tenminste ook nog leuk voetbal wil zien). Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet jammer is dat ze hier bewust naartoe gewerkt hebben.
Dan hebben clubs uit de niet top 4 meer kans op een plek in de groepsfase.
Groep H toch wel de pittigste met PSG, Man United, Leipzig en Basaksehir
Met Atalanta ga ik niet roepen dat we wel even 2e worden, maar... We hadden het qua poule een stuk slechter kunnen treffen
Ik denk dat een aantal mensen hier Atalanta redelijk onderschatten...
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Joepie, dit is een leuke loting!
Ben heel benieuwd naar de wedstrijden tegen Liverpool.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Derde plaats, alles hoger is bonus, maar onrealistisch. Atalanta en Liverpool zijn allebei een maatje te groot. Dat Atalanta is serieus een goede voetbalmachine. Kan je wel lekker arrogant verkondigen dat De Roon en Hateboer er spelen, en daarom te pakken zijn. Maar in dat systeem zijn ze onmisbaar en is het echt een team. Helaas komt dat in Oranje niet echt uit.
We kunnen het zeker slechter treffen, dit moet toch gewoon kunnen!toolkist schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:22:
Met Atalanta ga ik niet roepen dat we wel even 2e worden, maar... We hadden het qua poule een stuk slechter kunnen treffen
Afgezien van de sterkte van de loting ben ik wel blij dat we niet naar verweggistan hoeven. Op één of andere manier vind ik dat altijd niet interessante wedstrijden (ik bedoel dan een dynamo Kiev of Lokomotiv en ja dat is op bijna niks gebaseerd
)
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nouja dat zijn ook vrijwel altijd saaie wedstrijden zonder veel voetbal tegen teams die vooral verdedigen. Daarnaast presteren NL teams vaak niet bijzonder goed tegen dat soort tegenstanders, dus kan me dat gevoel goed voorstellengws24 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:24:
Afgezien van de sterkte van de loting ben ik wel blij dat we niet naar verweggistan hoeven. Op één of andere manier vind ik dat altijd niet interessante wedstrijden (ik bedoel dan een dynamo Kiev of Lokomotiv en ja dat is op bijna niks gebaseerd)
Ik denk dat een aantal mensen hier liever Atalanta hebben dan Inter of Lazio. Die verdedigen "alleen maar", Atalanta niet. Tuurlijk heb je liever Kiev ofzo, maarja.ST10©DE schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:23:
Ik denk dat een aantal mensen hier Atalanta redelijk onderschatten...
Afgelopen weekend won Atalanta van Lazio met 4-1. In Rome.toolkist schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:26:
[...]
Ik denk dat een aantal mensen hier liever Atalanta hebben dan Inter of Lazio. Die verdedigen "alleen maar", Atalanta niet. Tuurlijk heb je liever Kiev ofzo, maarja.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Tuurlijk wel, je dacht er alleen even niet aangws24 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:24:
Afgezien van de sterkte van de loting ben ik wel blij dat we niet naar verweggistan hoeven. Op één of andere manier vind ik dat altijd niet interessante wedstrijden (ik bedoel dan een dynamo Kiev of Lokomotiv en ja dat is op bijna niks gebaseerd)
In november/december in Rusland/Oekraine, plastic veld waar net de sneeuw vanaf geveegd is, -10 graden....
Vind dat ze de beperkingen qua loten mogen afschaffen.
Dus dat er gewoon 2 clubs uit hetzelfde land in 1 groep mogen, als het toeval het zo wil dan is het nu eenmaal zo.
Dus dat er gewoon 2 clubs uit hetzelfde land in 1 groep mogen, als het toeval het zo wil dan is het nu eenmaal zo.
offtopic:
@JAN-B @Gunner Ik doe trouwens nu precies hetzelfde als ik opmerkte dat jullie deden in het buitenlands voetbal topic: we gebruiken
edit: ter refentie voor degene die dat niet hadden meegekregen: gws24 in "[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021" en JanW aangepast naar Jan-B
@JAN-B @Gunner Ik doe trouwens nu precies hetzelfde als ik opmerkte dat jullie deden in het buitenlands voetbal topic: we gebruiken
edit: ter refentie voor degene die dat niet hadden meegekregen: gws24 in "[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021" en JanW aangepast naar Jan-B
[ Voor 39% gewijzigd door gws24 op 01-10-2020 18:32 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik vind ook dat teams uit dezelfde landen in 1 groep mogen. Als de niet-kampioenen mee mogen dan doen kan je dat nou eenmaal krijgen.
Voor Ajax een aardige poule. Niet makkelijk (maar he, het is CL) maar zeker niet onmogelijk. Europees overwinteren moet hoe dan ook lukken.
Hopelijk lukt het mijn club vanavond om in ieder geval Europa verder in te gaan. Het goede nieuws is dat Bruma op de goede plek staat/zit -> De bank.
Voor Ajax een aardige poule. Niet makkelijk (maar he, het is CL) maar zeker niet onmogelijk. Europees overwinteren moet hoe dan ook lukken.
Hopelijk lukt het mijn club vanavond om in ieder geval Europa verder in te gaan. Het goede nieuws is dat Bruma op de goede plek staat/zit -> De bank.
Ik zeg toch ook niet dat we ze even aan de kant vegen?ST10©DE schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:27:
[...]
Afgelopen weekend won Atalanta van Lazio met 4-1. In Rome.
Ik heb ze puur liever omdat je tegen Inter en Lazio 2x 90 minuten de sterkste lijkt en dan 2x 1-0 verliest, bij wijze van.
Als je door Atalanta op een hoopje gespeeld wordt, so be it, maar dan is het wel op een voor mij beter te verteren manier.
Zie Bruma Europees liever op de tribune. In de Eredivisie mag hij lekker in de basis.ElPaco schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:29:
Ik vind ook dat teams uit dezelfde landen in 1 groep mogen. Als de niet-kampioenen mee mogen dan doen kan je dat nou eenmaal krijgen.
Stel over x aantal jaar willen de grote landen meer CL tickets. Dan word het 1 groot drama bij de loting.
Maar inderdaad, overwinteren in Europa moet mogelijk zijn.
Bij de CL is de play-off over 2 wedstrijden, is dat bij de EL ook zo of is dat over 1 wedstrijd? Ik neem aan over één maar kan het zo snel niet vinden.
[ Voor 22% gewijzigd door gws24 op 01-10-2020 18:35 ]
Een inderdaadgws24 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:35:
Bij de CL is de play-off over 2 wedstrijden, is dat bij de EL ook zo of is dat over 1 wedstrijd? Ik neem aan over één maar kan het zo snel niet vinden.
Ik zie hem liever niet op de loonstrook, maar babysteps. Van de basis naar de bank is al een goed begin. Die tribune komt vanzelf.Deadsy schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:31:
[...]
Zie Bruma Europees liever op de tribune. In de Eredivisie mag hij lekker in de basis.
Stel over x aantal jaar willen de grote landen meer CL tickets. Dan word het 1 groot drama bij de loting.
Maar inderdaad, overwinteren in Europa moet mogelijk zijn.
Verkopen kun je denk ik vergeten, of je moet een flink verlies willen nemen.ElPaco schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:42:
[...]
Ik zie hem liever niet op de loonstrook, maar babysteps. Van de basis naar de bank is al een goed begin. Die tribune komt vanzelf.
Verhuren en dat de andere club 100% van het salaris op zich neemt zou het doel moeten zijn
Dat idee van verhuren is wel prima ja. Verkopen met verlies kan minder erg zijn dan nog langer zijn salaris betalen.
Zul je zien dat als we hem verhuren dat hij ineens gaat spelen naar hoeveel we voor hem betaald hebben
Zul je zien dat als we hem verhuren dat hij ineens gaat spelen naar hoeveel we voor hem betaald hebben
Succes PSV!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Denk dat de kans groter is dat de huurder hem terug stuurt.ElPaco schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:45:
Dat idee van verhuren is wel prima ja. Verkopen met verlies kan minder erg zijn dan nog langer zijn salaris betalen.
Yep denk ook dat ze Bruma gewoon moeten afschrijven. Kan gebeuren, maar dat zie ik er echt niet meer uitkomen (en verdedigde hem eerder nog wel, maar hij heeft echt helemaal niks laten zien en dat al over zo'n lange periode).
[ Voor 34% gewijzigd door Snowdog op 01-10-2020 18:47 ]
Prima toch? Zo lang je dan maar geen 5m transfersom aan het einde van de verhuur hebt besproken komen er dan vanzelf clubs die willen betalen voor een Portugees international.ElPaco schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:45:
Misschien dat PSV even aan Leipzig moet vragen hoe ze hen er in hebben laten stinken voor 12 miljoen. Hopelijk kunnen ze dat dan nadoentoolkist schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:47:
[...]
Prima toch? Zo lang je dan maar geen 5m transfersom aan het einde van de verhuur hebt besproken komen er dan vanzelf clubs die willen betalen voor een Portugees international.
Ik eigenlijk niet, je gaat er waarschijnlijk kansloos vanaf 2x. En Atalanta is zo sterk dat zij misschien wel punten gaan pakken tegen Liverpool. Dus ook al sleep je daar een gelijk spel uit, red je het nog niet.Maarten_E schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:23:
Joepie, dit is een leuke loting!
Derde hoogst haalbare dus.
Nouja, dan was je er in de volgende ronde (of hooguit de ronde erna) toch ook wel uitgevlogen. Kan je beter doorgaan in de EL toch? Je hebt nu wel vrijwel zeker een 3e plek, want dat FC M.... zie ik geen wedstrijden winnen.Erapaz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:53:
[...]
Ik eigenlijk niet, je gaat er waarschijnlijk kansloos vanaf 2x. En Atalanta is zo sterk dat zij misschien wel punten gaan pakken tegen Liverpool. Dus ook al sleep je daar een gelijk spel uit, red je het nog niet.
Hoogst haalbare zou ik niet zeggen.Erapaz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:53:
[...]
Ik eigenlijk niet, je gaat er waarschijnlijk kansloos vanaf 2x. En Atalanta is zo sterk dat zij misschien wel punten gaan pakken tegen Liverpool. Dus ook al sleep je daar een gelijk spel uit, red je het nog niet.
Ajax kan gewoon 2e worden.
Ben erg benieuwd naar die Zahavi en hoe goed die nou werkelijk is. Hoop voor psv dat hij er een paar in legt.
Ja, de doelstelling Europees overwinteren wordt waarschijnlijk we gehaald.Snowdog schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:54:
[...]
Nouja, dan was je er in de volgende ronde (of hooguit de ronde erna) toch ook wel uitgevlogen. Kan je beter doorgaan in de EL toch? Je hebt nu wel vrijwel zeker een 3e plek, want dat FC M.... zie ik geen wedstrijden winnen.
Ik ook en hoop het ook, maar goed, als ze net zoveel kansen creëren als afgelopen weekend dan zou zelfs een Ronaldo of v Nistelrooij het nog lastig hebben er een paar in te leggen.gws24 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:57:
Ben erg benieuwd naar die Zahavi en hoe goed die nou werkelijk is. Hoop voor psv dat hij er een paar in legt.
Anyway, hopen dat het vandaag wat beter loopt
Nee, eerste is gewoon haalbaar. Dat downplayen is vermoedend aan het worden.Erapaz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:53:
[...]
Eerste zal wel lastig worden maar Ajax zou ten minste tweede moeten kunnen worden in deze groep.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wat dat betreft mogen ze ook van de groupsfase af. Gewoon direct starten met de knock-out fase, alles wat gedaan is heeft helaas voornamelijk voordelen voor de grotere competities en teamsDeadsy schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:28:
Vind dat ze de beperkingen qua loten mogen afschaffen.
Ja en ook laatste.Deadsy schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:55:
[...]
Hoogst haalbare zou ik niet zeggen.
Ajax kan gewoon 2e worden.
Ik hoop dat ze zich realiseren dat CL compleet anders is dan de eredivisie, dat er scherp gespeeld moet worden.
Niet alleen bedenken maar ook doen dan, dat bedoel ik.
Wel mooi Ajax in de CL.
Hoop dat Psv ook verder komt. Rosenborg heeft bijv toch de nr 2 van Turkije eruit gewipt
Het kan hier ook nooit normaal hè? 
Het is allemaal afhankelijk van de vorm, onderlinge resultaten en sportieve plicht. Je moet gewoon voor de volgende ronde gaan maar hoeft je niet te schamen als dat niet lukt.
Ook Atalanta kan wedstrijden verliezen en zelfs Liverpool heeft dat wel eens, niets is onmogelijk. Het moet alleen wel een beetje mee zitten en dat valt bij Ajax nog wel eens tegen. Op dat ene succes twee jaar terug na.
Het is allemaal afhankelijk van de vorm, onderlinge resultaten en sportieve plicht. Je moet gewoon voor de volgende ronde gaan maar hoeft je niet te schamen als dat niet lukt.
Ook Atalanta kan wedstrijden verliezen en zelfs Liverpool heeft dat wel eens, niets is onmogelijk. Het moet alleen wel een beetje mee zitten en dat valt bij Ajax nog wel eens tegen. Op dat ene succes twee jaar terug na.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat lukt meestal nog wel. Ik hoop juist dat ze zich realiseren dat je ook in de Eredivisie wel eens scherp moet zijn als je kampioen wilt worden.Harribo schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:08:
[...]
Ja en ook laatste.
Ik hoop dat ze zich realiseren dat CL compleet anders is dan de eredivisie, dat er scherp gespeeld moet worden.
Niet alleen bedenken maar ook doen dan, dat bedoel ik.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Eerste kan als het meezit, tweede kan sowieso en derde als Ajax slechts het minimale eruit kan halen.snmght schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:59:
[...]Nee, eerste is gewoon haalbaar. Dat downplayen is vermoedend aan het worden.
Eerste zal wel lastig worden maar Ajax zou ten minste tweede moeten kunnen worden in deze groep.
Positief zijn mag best, we hoeven niet allemaal te gaan treuren omdat iemand hier denkt dat we het hoog in de bol hebben.
Had Rosario al een dik oog voor de wedstrijd?
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-10-2020 19:16 ]
Aardig aan elkaar gewaagd PSV en Rosenborg. Weinig kansen.
En paal
En paal
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 01-10-2020 19:19 ]
Dat was toch een 100% kans.
NEWS: Following the successful pilot match that was held at the #SuperCup in Budapest on 24 September, UEFA will allow the partial return of spectators for UEFA matches where local laws permit, starting from next week’s national team games.
— UEFA (@UEFA) 1 oktober 2020
Full story: 👇
Ik heb deze hier nog niet voorbij zien komen, maar dus toch supporters welkom bij Europese wedstrijden (mits de overheid het toestaat).
Bron: https://www.uefa.com/insi...0-of-capacity-pending-ap/
[ Voor 30% gewijzigd door Gynnad op 01-10-2020 19:21 ]
pfff, die had er wel in gemogen. Positief dat Zahavi daar staat maar dan moet hij hem ook maken.
edit: lol, en nu scoort hij
edit: lol, en nu scoort hij
[ Voor 17% gewijzigd door gws24 op 01-10-2020 19:22 ]
Wereldspits!
En Zahavi is los!
Voornamelijk door de goede voorzet en het matige verdedigen trouwens
Voornamelijk door de goede voorzet en het matige verdedigen trouwens
[ Voor 67% gewijzigd door Napo op 01-10-2020 19:22 ]
Lekker zeg, een nieuwe Luuk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Goede actie van Malen.
En nog beter van Zahavi, precies in de hoek met een stuit. Knap gedaan.
Die keeper zat er vlak bij. Zegt ook wat over de keeper.
't Is geen Ronaldo die scoort he.Harribo schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:24:
Goede actie van Malen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Beetje jammer natuurlijk dat het hier juist net omgekeerd is.Gynnad schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:21:
[Embed]
Ik heb deze hier nog niet voorbij zien komen, maar dus toch supporters welkom bij Europese wedstrijden (mits de overheid het toestaat).
Bron: https://www.uefa.com/insi...0-of-capacity-pending-ap/
Conditie gaat echt belangrijk worden bij dit tempo.
Waarschijnlijk een verschrikkelijk saaie tweede helft.Deadsy schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:32:
Conditie gaat echt belangrijk worden bij dit tempo.
Waar slaat dat op??
Toch gewoon een goede goal, beter kan je hem niet maken in zo'n situatie volgens mij
Hoop dat Psv er nog 1 bij prikt, dat voetbalt wat fijner.
Charleroi staat achter, komt goed uit.
Die linksbuiten van Rosenborg kan best lekker voetballen
Die linksbuiten van Rosenborg kan best lekker voetballen
Hebben ze niet iemand anders voor Gakpo? Gaat niet echt lekker, vind het meer een dissonant.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Schmidt is toch van het pressie-voetbal?
Daar is toch bar weinig van te zien, Rosenborg krijgt erg veel ruimte.
Mvogo word ik soms wat nerveus van. Zo'n halve ingreep en het doel leeg
Klopt, maar erg gevaarlijk wordt Rosenborg niet. Missen toch wat kwaliteit. PSV kan wel beetje leunen nu.OPSLAGHOND schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:44:
Schmidt is toch van het pressie-voetbal?
Vind ze toch soms vrij eenvoudig voor de 16 komenVos schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:47:
[...]
Klopt, maar erg gevaarlijk wordt Rosenborg niet. Missen toch wat kwaliteit. PSV kan wel beetje leunen nu.
Ik ook, ze komen niet echt tot kansen, maja hoeft maar 1 keer een balletje goed te vallen. Maar dit is niet echt onder controle ofzo en heb niet het idee dat dit ingecalculeerd is ofzo. PSV heeft toch nog wel aardige stappen te zetten, da's duidelijk. Denk wel dat er een stuk meer mogelijk is met dit team though.Deadsy schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:48:
[...]
Vind ze toch soms vrij eenvoudig voor de 16 komen
En Zahavi loopt weer netjes 1 op 1 (goals/wedstrijden), goed moyenne 
Helaas dat ik het niet kan zien, maar winnen is het meest belangrijk, boeit niet hoe lelijk dat gebeurd.
Helaas dat ik het niet kan zien, maar winnen is het meest belangrijk, boeit niet hoe lelijk dat gebeurd.
Wat zit Helene daar ineens in een jeugdig pakje? Moet ze een andere doelgroep gaan aanspreken of is ze in de puberteit geraakt?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Helaas is niet het goede woord, je mist niet veel namelijk.ElPaco schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:55:
Het is nogal een chaotische bende, een bende waar een flipperkast niet raar van op zou kijken.
Ho ho ho wat mis ik!?Gonadan schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:56:
Wat zit Helene daar ineens in een jeugdig pakje? Moet ze een andere doelgroep gaan aanspreken of is ze in de puberteit geraakt?
Helemaal niets wat mij betreft.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gelukkig maar dat ik het niet zie danOPSLAGHOND schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:56:
[...]
Helaas is niet het goede woord, je mist niet veel namelijk.
Het is nogal een chaotische bende, een bende waar een flipperkast niet raar van op zou kijken.
Snelle goal in de 2e helft en rustig uitspelen zonder nog meer blessures graag, dan ben ik tevreden.
Is denk ik speciaal voor @Leon ZwiersGonadan schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:56:
Zahavi echte enige lichtpuntje, Thomas’ laatste basisplaats was wel erg kort door enkelblessure....
PSV speelt gehaast en slordig met als toppunt Gakpo die t vandaag echt niet heeft. Hopelijk tikt Zahavi er snel de 0-2 in
[ Voor 28% gewijzigd door Tomba op 01-10-2020 20:02 ]
Wat een pingpong voetbal, beiden doen ze niet veel goeds.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zahavi mag wel beter richten voor een topschutter.
Tis van beide kanten matig voetbal
Tis van beide kanten matig voetbal
De nieuwe Ronaldo heeft het vizier nog niet helemaal op scherp. Komt goed, het was in ieder geval tussen de palen ofzo
Wat een kans.
Pffft die had erin gemoeten Donyell.
Lekkere redding van de keeper wel
Lekkere redding van de keeper wel
Jezus Donyell inderdaad... op zich goed gekeept maar toch.
On a different note
On a different note
Vanavond maakt niet uit hoe je hem wint maar het veldspel van PSV is een beetje als de haar transplantatie van Hendrix; je weet dat er afgelopen zomer een radicaal andere keuze is gemaakt maar het is nog volop in ontwikkeling. Oogt nog onnatuurlijk en een beetje raar. #ROSPSV
— Marien (@MarienSchouls) 1 oktober 2020
Wie zapte nogmeer naar rtl7.
Maar goed zie net een actie van Malen die hij had moeten scoren. PSV de betere van de 2?
Maar goed zie net een actie van Malen die hij had moeten scoren. PSV de betere van de 2?
De minst slechte.DoeEensGek schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:16:
Wie zapte nogmeer naar rtl7.![]()
Shit, Maxie eraf met een blessure.
Kut...Max... hopelijk niet te ernstig
Oops Max hamstring? Kan paar weekjes zijn. Tenzij hij er vroeg bij was.
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 01-10-2020 20:18 ]
Lekkah!!!
Als Gakpo een schietkans krijgt weet je dat het goed komt
Mooi, goede assist van Zahavi die dus niet alleen voor eigen succes gaat maar ook overzicht houd. Hopelijk doet hij dat niet tegen Ajax in de ED
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021