Ik betaal 475 euro ofzo per kaart en dat twee keer, vind ik wel wat meer dan een paar euro.JST94 schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:49:
[...]
Bij Feyenoord zijn er supporters die gewoon hun seizoenkaart betalen dit seizoen om hun club te steunen, in plaats van zich druk te maken of ze die paar euro terug krijgen.
Je kan niet in ieders portemonnee kijken?JST94 schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:49:
[...]
Bij Feyenoord zijn er supporters die gewoon hun seizoenkaart betalen dit seizoen om hun club te steunen, in plaats van zich druk te maken of ze die paar euro terug krijgen.
De KNVB wil Alvarez voor 3 wedstrijden schorsen(2+1)
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=377794
Nou is het niet erg om Alvarez te missen, maar dit was niet eens rood waard.

Ze vergelijken het dus met Stengs...Terranova schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:21:
De KNVB wil Alvarez voor 3 wedstrijden schorsen(2+1)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajax schijnt in beroep te gaan. Hopelijk verliest Ajax dat en wordt de voorwaardelijke straf ook gegeven. Dan hebben andere spelers drie wedstrijden om te overtuigenTerranova schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:21:
![]()
![]()
![]()
![]()
XXXVI
KNVB, wordt Ajax weer mooi geholpen!Terranova schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:21:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 29-09-2020 07:55 . Reden: Verbasteringen doen niet aan ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ajax gaat naar de tuchtcommissie, dat is het natuurlijk pas als ze er straks met geel vanaf komen 
Zou voor Ajax zelf overigens niet zo’n straf zijn. Alvarez voegt weinig toe. Voetballend niet goed en ook verdedigend is het geen echte breker.
Zou voor Ajax zelf overigens niet zo’n straf zijn. Alvarez voegt weinig toe. Voetballend niet goed en ook verdedigend is het geen echte breker.
Moeten we wel ff die advocaat van Feyenoord lenendutchgio schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:01:
Ajax gaat naar de tuchtcommissie, dat is het natuurlijk pas als ze er straks met geel vanaf komen
komop man wake up. Als dit geen rood is dan kunnen ze die kaarten wel afschaffen. Dit was zonder enige twijfel rood. Ik snap best dat het tegen je cluppie is en dat je het een beetje gekleurd wil zien maar beweren dat dit geen rood is kun je niet serieus menen.Terranova schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:21:
![]()
![]()
![]()
![]()
alles kan off-topic
Kom op man, wake up. Ik snap dat het tegen je gehaatte cluppie is en dat je het een beetje gekleurd wil zien...Ankona schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:17:
[...]
komop man wake up. Als dit geen rood is dan kunnen ze die kaarten wel afschaffen. Dit was zonder enige twijfel rood. Ik snap best dat het tegen je cluppie is en dat je het een beetje gekleurd wil zien maar beweren dat dit geen rood is kun je niet serieus menen.
De meeste analytici vonden het zwaar, zelfs gerenommeerd Ajax-hater Arno Vermeulen. Dus pot/ketel verhaal?
https://www.telegraaf.nl/...-klaassen-en-sean-klaiber
Davy Klaassen en Sean Klaiber. Tja, ik weet het niet. Davy was echt een topspeler voor Ajax hoor, maar of hij nou echt iets toevoegd aan dit elftal? En Sean Klaiber, nuttige bankzitter voor de breedte achterin maar ook niet een upgrade lijkt mij.
Davy Klaassen en Sean Klaiber. Tja, ik weet het niet. Davy was echt een topspeler voor Ajax hoor, maar of hij nou echt iets toevoegd aan dit elftal? En Sean Klaiber, nuttige bankzitter voor de breedte achterin maar ook niet een upgrade lijkt mij.
WHAAAAAAAAAAAAAAT, Overmars was juist zo goed bezig, hoe kom je hier in godsnaam opPolarBear schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:37:
Heeft niets met een gekleurde bril te maken. Ik heb zelf ogen in mijn kop en zie dat hij als het spel al stil ligt nog even vol op de enkel van zijn tegenstander stampt. Staat gewoon op beeld, valt verder niets aan te interpreteren.Terranova schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:29:
[...]
Kom op man, wake up. Ik snap dat het tegen je gehaatte cluppie is en dat je het een beetje gekleurd wil zien...
De meeste analytici vonden het zwaar, zelfs gerenommeerd Ajax-hater Arno Vermeulen. Dus pot/ketel verhaal?
Dat er op tv wat malloten daar vaag over gaan doen verandert de feiten niet.
alles kan off-topic
Ik kan dit ook niet zo goed plaatsen, Klaassen wellicht prima breedte aankoop maar zal al gauw 10 miljoen kosten, wat teveel is voor de breedte wat mij betreft.PolarBear schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:37:
Klaiber daar snap ik echt niets van of hij moet echt bijna niets kosten en puur als backup dienen met een contract voor 2 a 3 jaar.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het zijn klassieke "Martin van Geel" of "met het bord op schoot scouting" aankopen.
Labyad is erg succesvol nu, laten we nog meer bij Utrecht gaan inkopen.
Ik had dan juist een kwaliteitsinjectie verwacht nu Dest weggaat, een onverwachte transfer van een topper á la Tadic.
Niet een doorsnee rechtsback uit de Eredivisie.
Klaassen is voor erbij prima, maar niet meer dan dat.
Labyad is erg succesvol nu, laten we nog meer bij Utrecht gaan inkopen.
Ik had dan juist een kwaliteitsinjectie verwacht nu Dest weggaat, een onverwachte transfer van een topper á la Tadic.
Niet een doorsnee rechtsback uit de Eredivisie.
Klaassen is voor erbij prima, maar niet meer dan dat.
Zit het er al zo lang aan te komen dat Dest vertrekt en dan kom je, met alle respect, met Klaiber op de proppen? Goeie kans dat het de enige defensieve versterking is afgaande op Overmars eerdere opmerkingen. OnbegrijpelijkGynnad schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:44:
[...]
Ik kan dit ook niet zo goed plaatsen, Klaassen wellicht prima breedte aankoop maar zal al gauw 10 miljoen kosten, wat teveel is voor de breedte wat mij betreft.
Klaiber daar snap ik echt niets van of hij moet echt bijna niets kosten en puur als backup dienen met een contract voor 2 a 3 jaar.

Ik had het nog niet gezien, dus net even samenvatting gekeken, maar Alvarez had zijn voet op heel het veld kunnen zetten behalve precies daar waar hij hem neerzet, lijkt mij wel gewoon rood. Het ging ook niet snel ofzo..Terranova schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:21:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is wel de telegraaf hé die dit brengt. Zitten er wel vaker compleet naast sinds ze hun mol kwijt zijn binnen Ajax dus ik wacht het gewoon af.PolarBear schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:37:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Bijna 1 april zeker. Zo'n Klaiber is gewoon een belediging voor elke jeugdspeler, geloof nooit dat hij een suggestie van Overmars is. En Klaassen heeft in dit Ajax ook niks te zoeken.PolarBear schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:37:
Lijkt me sowieso sterk dat Klaassen wil komen banken eigenlijk. En basis gaat hij niet staan.
Klaiber is onbetwiste basisspeler en 1 van de beste rechtsbacks in de Eredivisie. Wat denk je zelf?Gynnad schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:44:
[...]
Ik kan dit ook niet zo goed plaatsen, Klaassen wellicht prima breedte aankoop maar zal al gauw 10 miljoen kosten, wat teveel is voor de breedte wat mij betreft.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Klaiber: 'Als Utrechter ga je niet naar Ajax'On_E schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 07:51:
[...]
Klaiber is onbetwiste basisspeler en 1 van de beste rechtsbacks in de Eredivisie. Wat denk je zelf?
Maar als ze echt voor deze twee aankopen gaat, gooi dus indirect al de handdoek in de ring voor overwintering Champions League.
[ Voor 14% gewijzigd door Exocet op 29-09-2020 07:58 ]
Ah kan de F-side weer een stoer statement online zetten.Exocet schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 07:57:
[...]
Klaiber: 'Als Utrechter ga je niet naar Ajax'
[YouTube: Klaiber over top 3: ''Als Utrechter kan je niet naar Ajax'']
Maar als ze echt voor deze twee aankopen gaat, gooi dus indirect al de handdoek in de ring voor overwintering Champions League.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Mee eens. Ik vind het een goede offensieve speler. Ik durf zelf te zeggen dat hij op dit moment beter speelde dan Dest. Gevaarlijke uitspraak, ik weet het. Maar hij is fysiek sterker en heeft een betere voorzet in huis. Nadeel tov Dest is zijn leeftijd, al is 26 helemal niet zo oud (ik voel mij pas oudOn_E schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 07:51:
[...]
Klaiber is onbetwiste basisspeler en 1 van de beste rechtsbacks in de Eredivisie. Wat denk je zelf?
Maar die uitspraken zijn helemaal niet handig en ik verwacht zelf dat een Timber pf Rensch vaker op RB wordt gezet.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dat is dus direct het probleem, hij zal de hoofdprijs kosten (wat logisch is vanuit Utrecht), terwijl je Mazraoui en Timber al hebt voor die positie, dus hij zal dan waarschijnlijk op de bank plaats moeten gaan nemen. Waarom zou je daar de hoofdprijs voor betalen?On_E schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 07:51:
[...]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Klaiber is inderdaad een van de betere rechtsbacks in de Eredivisie. Werd veel genoemd ook als dé versterking die Feyenoord nodig zou hebben. Vergeet niet dat Mazraoui (terecht) eerste keuze is momenteel en dat je ook alle andere posities prima bezet hebt, zolang Tagliafico blijft. Dan geldt Klaiber dus als back-up. Slim om juist dan zo'n gerenommeerd Eredivisie-speler te halen, omdat je weet dat er ook wel wat talent op de deur trommelt.
Wat betreft Klaassen; natuurlijk had ik ook gehoopt op een verrassing zoals psv die de afgelopen dagen presenteerde (niet de speler an sich, maar de verwachte impact). Klaassen is echter wel een speler bij wie je precies weet wat je in huis haalt en die ervoor zorgt dat Ten Hag meer opties krijgt voor zowel middenveld als aanval (want, Promes kan eventueel weg van de 10-positie). Daarbij is hij ten opzicht van Alvarez in elk geval voetballend een verbetering, is hij in het buitenland tactisch ongetwijfeld een stuk volwassener geworden en keert hij (als het daarvan komt dan) net als bijvoorbeeld Blind terug op het 'primetime'-moment van zijn spelersloopbaan. Lijkt me toch geen heel gekke deal.
Als de selectie verder intact blijft, dan heeft Ajax echt een prima transferzomer gehad. Ook vanuit het oogpunt dat je op deze manier financieel gezond blijft en dat het ook wel wat 'de goden verzoeken' zou zijn om na de voltreffers Kudus en Antony (tenminste, zo veronderstellen we nu) nogmaals iemand uit die categorie aan te trekken. Een speler die valt in het kader Tadic, Blind en (in mindere mate) Promes, kost waarschijnlijk meer dan Klaiber en Klaassen samen. Nog los van salaris.
Nee, ik denk al met al dat dit verstandig beleid is.
Wat betreft Klaassen; natuurlijk had ik ook gehoopt op een verrassing zoals psv die de afgelopen dagen presenteerde (niet de speler an sich, maar de verwachte impact). Klaassen is echter wel een speler bij wie je precies weet wat je in huis haalt en die ervoor zorgt dat Ten Hag meer opties krijgt voor zowel middenveld als aanval (want, Promes kan eventueel weg van de 10-positie). Daarbij is hij ten opzicht van Alvarez in elk geval voetballend een verbetering, is hij in het buitenland tactisch ongetwijfeld een stuk volwassener geworden en keert hij (als het daarvan komt dan) net als bijvoorbeeld Blind terug op het 'primetime'-moment van zijn spelersloopbaan. Lijkt me toch geen heel gekke deal.
Als de selectie verder intact blijft, dan heeft Ajax echt een prima transferzomer gehad. Ook vanuit het oogpunt dat je op deze manier financieel gezond blijft en dat het ook wel wat 'de goden verzoeken' zou zijn om na de voltreffers Kudus en Antony (tenminste, zo veronderstellen we nu) nogmaals iemand uit die categorie aan te trekken. Een speler die valt in het kader Tadic, Blind en (in mindere mate) Promes, kost waarschijnlijk meer dan Klaiber en Klaassen samen. Nog los van salaris.
Nee, ik denk al met al dat dit verstandig beleid is.
Timber is een RCV, de (nu nog) backup voor Schuurs. Je kunt hem uiteraard ook op RB zetten, maar dat is hij niet. Zeker niet in het systeem met backs die veel mee opkomen zoals Ajax dat speelt. Dat er naar een nieuwe back gezocht wordt lijkt mij dus logisch, of Klaiber dan de beste optie is, tja...Gynnad schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:11:
[...]
Dat is dus direct het probleem, hij zal de hoofdprijs kosten (wat logisch is vanuit Utrecht), terwijl je Mazraoui en Timber al hebt voor die positie, dus hij zal dan waarschijnlijk op de bank plaats moeten gaan nemen. Waarom zou je daar de hoofdprijs voor betalen?
Precies dat. Ik hoop vooral dat ze hier compleet naast zitten. Zowel Klaassen als Klaiber hebben niet het niveau. Persoonlijk hoop ik nog steeds op Ihattaran.gws24 schreef op maandag 28 september 2020 @ 23:50:
[...]
Het is wel de telegraaf hé die dit brengt. Zitten er wel vaker compleet naast sinds ze hun mol kwijt zijn binnen Ajax dus ik wacht het gewoon af.
[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 29-09-2020 09:33 ]
XXXVI
Klaassen en Klaiber?
Tjonge jonge wat een niveau
Hoef je zeker in de CL niet mee aan te komen
Tjonge jonge wat een niveau
Hoef je zeker in de CL niet mee aan te komen
Ik hoop op een echte nummer 6, leuke speler Ihattaren, maar we hebben al zoveel aanvallende middenvelders.ephymerous schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:32:
[...]
Precies dat. Ik hoop vooral dat ze hier compleet naast zitten. Zowel Klaassen als Klaiber hebben niet het niveau. Persoonlijk hoop ik nog steeds op Ihattaran.
Waarom wordt er eigenlijk zo anders tegen Klaassen aangekeken dan eerder tegen Tadic? Beiden bewezen trackrecord in de Eredivisie toch? Tadic deed het in Engeland weliswaar beter dan Klaassen, maar die laatste heeft zich in Duitsland aardig gerevancheerd. Bovendien was Klaassen een van de grote spelers toen hij vertrok bij Ajax, aanvoerder en opgeleid in de Ajax-school. Ik kan alle kritiek niet zo plaatsen..
Als Mazraoui speelt zoals afgelopen zaterdag is er niet zoveel aan de hand. Echter zodra hij speelt zoals ooit tegen Feyenoord nadat ie in de shisha lounge is geweest dan is zelfs de rechtsback van RKC een versterking voor Ajax.
@mefjoew
Klaassen is de light versie van Donny. Minder scorend vermogen en veel minder diepgang. Daarna is de handelingssnelheid bij Donny wat hoger. Weet iemand trouwens waar Martinez was afgelopen weekend?
@mefjoew
Klaassen is de light versie van Donny. Minder scorend vermogen en veel minder diepgang. Daarna is de handelingssnelheid bij Donny wat hoger. Weet iemand trouwens waar Martinez was afgelopen weekend?
[ Voor 32% gewijzigd door Typhone op 29-09-2020 10:59 ]
Het vervelende is dat Ajax met het vertrek van Dest gewoon heel krap in de enigszins ervaren verdedigers zit. Jeugdspelers kunnen prima mee tegen het rechterrijtje, maar in de CL en tegen de directe titelconcurrenten is dat een groot risico. Klaiber is zeker geen droomaankoop, maar beter dan niks halen. Bovendien denk ik dat backs van een niveautje hoger echt geen zin hebben om naar Amsterdam te komen als breedteaankoop. Ik zie bijvoorbeeld een Wijndal iig niet komen om achter Nico op de bank plaats te nemen.
Klaassen zie ik graag komen mits je niet de hoofdprijs betaald, alleen al vanwege zijn mentaliteit.
Klaassen zie ik graag komen mits je niet de hoofdprijs betaald, alleen al vanwege zijn mentaliteit.
[ Voor 9% gewijzigd door Sempy op 29-09-2020 11:16 ]
Grappig, want Klaassen heeft meer gescoord dan DonnyTyphone schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:58:
@mefjoew
Donny:
Eredivisie: 118 wedstr. 28 doelpunten
Beker: 11 wedstr. 4 doelpunten
Internationaal: 45 wedstr. 9 doelpunten
Davy:
Eredivisie: 126 wedstr. 44 doelpunten
Beker: 9 wedstr. 0 doelpunten
Internationaal: 45 wedstr. 11 doelpunten
Float like a butterfly, sting like a bee.
Klaiber heeft welgeteld 8 wedstrijden voorrondes EL in de benen en 3 jaar basisplek bij een sub-topper in de Eredivisie. Op basis van zijn voetballende kwaliteiten en uitspraken over Ajax in het verleden ga ik er vanuit dat 95% van de Ajacieden de voorkeur geven aan welke jeugdspeler dan ook boven Klaiber.Sempy schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:15:
Het vervelende is dat Ajax met het vertrek van Dest gewoon heel krap in de enigszins ervaren verdedigers zit. Jeugdspelers kunnen prima mee tegen het rechterrijtje, maar in de CL en tegen de directe titelconcurrenten is dat een groot risico. Klaiber is zeker geen droomaankoop, maar beter dan niks halen. Bovendien denk ik dat backs van een niveautje hoger echt geen zin hebben om naar Amsterdam te komen als breedteaankoop. Ik zie bijvoorbeeld een Wijndal iig niet komen om achter Nico op de bank plaats te nemen.
@Martinusz
Ja die statistiek had ik al gezien. Maar ik zag ook de verschillen van tegenstanders ernaast op Twitter en de goal 'importance' gelieerd aan een statistiek van de OPTA Dat sloeg uit 78% tegen 31% in het nadeel van Klaassen. Dan wordt het op wat strafschoppen (FK Rostov) en een van richting veranderd schot (Paris SG) akelig stil in Europees verband. En dan de momenten van de Donny vd Beek (zelfs met de beruchte 100% Donny) ernaast houden vond ik toch wel een verschil. Feitelijk moet ik het dan anders omschrijven maar ik weet niet welke term er dan voor moet.
Ja die statistiek had ik al gezien. Maar ik zag ook de verschillen van tegenstanders ernaast op Twitter en de goal 'importance' gelieerd aan een statistiek van de OPTA Dat sloeg uit 78% tegen 31% in het nadeel van Klaassen. Dan wordt het op wat strafschoppen (FK Rostov) en een van richting veranderd schot (Paris SG) akelig stil in Europees verband. En dan de momenten van de Donny vd Beek (zelfs met de beruchte 100% Donny) ernaast houden vond ik toch wel een verschil. Feitelijk moet ik het dan anders omschrijven maar ik weet niet welke term er dan voor moet.
[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 29-09-2020 11:32 ]
Laten we niet vergeten dat Klaassen ook nog in een iets ander elftal heeft gespeeld heTyphone schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:31:
@Martinusz
Ook dat speelt natuurlijk zeker wel mee!
Vergelijkingen lopen sowieso mank. Waar vd Beek goede spelers om zich heen had in de CL, moest Klaassen het doen met Serrero en Andersen op het middenveld, Schone als linksbuiten, Kishna rechtsbuiten en Milik in de punt in de wedstrijd tegen PSG die je aanhaalt. Achter hem stonden Boilesen, Denswil, van der Hoorn en van Rhijn. Zie dat zooitje droevigheid (afgezet tegen de laatste CL seizoen van Ajax) maar eens op sleeptouw te nemen.Typhone schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:31:
Ja die statistiek had ik al gezien. Maar ik zag ook de verschillen van tegenstanders ernaast. En dan wordt het op wat strafschoppen (FK Rostov) en een van richting veranderd schot (Paris SG) akelig stil in Europees verband. En dan de momenten van de Donny vd Beek (zelfs met de beruchte 100% Donny) ernaast houden vond ik toch wel een verschil. Feitelijk moet ik het dan anders omschrijven maar ik weet niet welke term er dan voor moet.
Ja 100% mee eens. Vergelijken gaat ook niet, want als je die statistiek ernaast legt (van jou) en hij zet dat vermogen door in een relatief beter team dan slaan de statistieken weer een andere kant uit. Daarom heb ik er ook zo weinig mee met voetballers die in de jaren 60 of 70 goed waren af te zetten tegen de voetballers van nu. Niet te vergelijken. Grootste vraagtekens die ik zet zijn of Klaassen dat brengt wat we nu missen en of dat de juiste weg is.Martinusz schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:34:
[...]
Laten we niet vergeten dat Klaassen ook nog in een iets ander elftal heeft gespeeld he
Ook dat speelt natuurlijk zeker wel mee!
[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 29-09-2020 11:38 ]
En dan staat er bij een blessure van Mazraoui een knul van 17 met 3 wedstrijden kkd als ervaring als rechtsback in de CL en loopt diezelfde 95% te klagen dat die jongen er geen reet van kan en dat er een vervanger voor Dest gehaald had moeten worden, desnoods Klaiber.BoB_HenK schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:29:
[...]
Klaiber heeft welgeteld 8 wedstrijden voorrondes EL in de benen en 3 jaar basisplek bij een sub-topper in de Eredivisie. Op basis van zijn voetballende kwaliteiten en uitspraken over Ajax in het verleden ga ik er vanuit dat 95% van de Ajacieden de voorkeur geven aan welke jeugdspeler dan ook boven Klaiber.
Lijkt me persoonlijk echt sterk dat dat de reactie wordt - nog los van het feit dat eigen jeugd altijd meer krediet heeft, zit absoluut niemand te wachten op Sean "als je uit Utrecht komt ga je niet naar Ajax" Klaiber. Ik acht de kans bovendien groter dat een 17 jarig gastje mee kan draaien in het systeem van Ajax dan Klaiber dat lukt, beste man heeft m.i. een zeer beperkt tactisch inzicht.Sempy schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:43:
[...]
En dan staat er bij een blessure van Mazraoui een knul van 17 met 3 wedstrijden kkd als ervaring als rechtsback in de CL en loopt diezelfde 95% te klagen dat die jongen er geen reet van kan en dat er een vervanger voor Dest gehaald had moeten worden, desnoods Klaiber.
Ergste is nog dat EtH hem kent, dus niet alleen komt hij naar Ajax maar hij gaat ook nog eens spelen
Holy moly wat zijn we van ver gekomen als je het zo leest! Ik denk in die zin dat Klaassen nu wel beter mee kan draaien maar ik vind hem evengoed niet per se nodig; prima 13e of 14e man maar ziet hij dat zitten?BoB_HenK schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:34:
[...]
Vergelijkingen lopen sowieso mank. Waar vd Beek goede spelers om zich heen had in de CL, moest Klaassen het doen met Serrero en Andersen op het middenveld, Schone als linksbuiten, Kishna rechtsbuiten en Milik in de punt in de wedstrijd tegen PSG die je aanhaalt. Achter hem stonden Boilesen, Denswil, van der Hoorn en van Rhijn. Zie dat zooitje droevigheid (afgezet tegen de laatste CL seizoen van Ajax) maar eens op sleeptouw te nemen.
Wat mij betreft krijgen Ekkelenkamp en Gravenberch voorrang als het om minuten gaat.
Vooralsnog denk ik dat een middenveld met Gravenberch, Kudus en Martinez een leuke basis is. Promes / Neres / Anthony vechten het op de vleugels maar uit. Tadic in het midden.
Maar Ten Hag zie ik ook nog wel Klaiber in de basis zetten en Mazraoui op het middenveld posteren..
[ Voor 19% gewijzigd door snmght op 29-09-2020 12:33 ]
Echt koekoek... Hebben ze geld over of zo?
Klaassen aardige voetballer misschien maar absoluut geen top. Heeft het bij Ajax op eredivisie niveau goed gedaan destijds.
Daarna eigenlijk overal mislukt, en bij Werder onderin de Bundesliga wel nuttig geweest.
Dit is voor weinigen te begrijpen denk ik.
12 miljoen? Kan me het niet voorstellen, zeker de natte droom van zijn zaakwaarnemer?
Klaassen aardige voetballer misschien maar absoluut geen top. Heeft het bij Ajax op eredivisie niveau goed gedaan destijds.
Daarna eigenlijk overal mislukt, en bij Werder onderin de Bundesliga wel nuttig geweest.
Dit is voor weinigen te begrijpen denk ik.
12 miljoen? Kan me het niet voorstellen, zeker de natte droom van zijn zaakwaarnemer?
BidlQu3st schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:38:
Volgens Bild heeft Ajax, 12 miljoen (TWAALF![]()
![]()
) geboden op Klaassen.
Sylvie Meijs heeft een relatie met mij!
Overigens...
Botman in Elftal der Verrassingen in Lique 1
Hier begrijp ik nu weer niks (!) van.
[ Voor 24% gewijzigd door Typhone op 29-09-2020 13:02 ]
Een topvoetballer koop je toch ook niet voor 12 miljoen. Het is een hoop geld, maar tegelijk maar net iets meer dan een kwart-Donny. En als Klaassen het verschil maakt tussen overwinteren in CL of EL verdien je het nog voor de jaarwisseling terug. Ik heb Klaassen al jaren niet zien voetballen, dus of hij het waar gaat maken weet ik niet. Maar ik vind het helemaal geen raar bedrag voor Ajax.Harribo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:54:
Echt koekoek... Hebben ze geld over of zo?
[ Voor 26% gewijzigd door T-MOB op 29-09-2020 13:04 . Reden: quote ingevoegd ]
Regeren is vooruitschuiven
Lijkt me een faire prijs, daar hoef je het niet voor te laten.
Aan de andere kant, is maar 2 miljoen meer dan wat Marin opleverde toen hij vertrok, sla ik Klaassen toch wel wat hoger aan.Harribo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:54:
Het wordt nog leuker wanneer je je realiseert dat Niki Zimling die wedstrijd nog invielsnmght schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:28:
[...]
Holy moly wat zijn we van ver gekomen als je het zo leest! Ik denk in die zin dat Klaassen nu wel beter mee kan draaien maar ik vind hem evengoed niet per se nodig; prima 13e of 14e man maar ziet hij dat zitten?
Wat mij betreft krijgen Ekkelenkamp en Gravenberch voorrang als het om minuten gaat.
Vooralsnog denk ik dat een middenveld met Gravenberch, Kudus en Martinez een leuke basis is. Promes / Neres / Anthony vechten het op de vleugels maar uit. Tadic in het midden.
Maar Ten Hag zie ik ook nog wel Klaiber in de basis zetten en Mazraoui op het middenveld posteren..
Mazraoui op het middenveld zou echt een schande zijn m.i.. Mag je Overmars dan ook aanrekenen, die had ook een echte 6 kunnen halen natuurlijk
Ik heb hem dus wel gevolgd. Redelijk goede voetballer maar niet het niveau waar Ajax naar streeft.T-MOB schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:01:
[...]
Een topvoetballer koop je toch ook niet voor 12 miljoen. Het is een hoop geld, maar tegelijk maar net iets meer dan een kwart-Donny. En als Klaassen het verschil maakt tussen overwinteren in CL of EL verdien je het nog voor de jaarwisseling terug. Ik heb Klaassen al jaren niet zien voetballen, dus of hij het waar gaat maken weet ik niet. Maar ik vind het helemaal geen raar bedrag voor Ajax.
Kan me niet voorstellen dat Klaassen het verschil gaat maken.
Misschien dat ze hun oude vriend missen...
Voor de breedte zou ik het kunnen begrijpen maar 12 miljoen? Joh deel dat door een 5 of zo zou ik zeggen.
Mazraoui op het middenveld is het natuurlijk sowieso niet
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 29-09-2020 13:35 ]
Maar het is toch ook voor de bank? Of op zijn minst 'om de strijd aan te gaan'. We kunnen Alvarez, Martinez, Kudus, Gravenberch, Labyad, Ekkelenkamp en Promes op het middenveld posteren (al zou ik die eerste en laatste daar liever niet zien). Zijn er ook genoegd die op 10 kunnen spelen, kan Tadic in principe ook en wellicht Anthony als we daar toch al vleugelspelers gaan neerzetten. Zet je Promes en Neres op de vleugels.Harribo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:34:
[...]
Ik heb hem dus wel gevolgd. Redelijk goede voetballer maar niet het niveau waar Ajax naar streeft.
Kan me niet voorstellen dat Klaassen het verschil gaat maken.
Misschien dat ze hun oude vriend missen...
Voor de breedte zou ik het kunnen begrijpen maar 12 miljoen? Joh deel dat door een 5 of zo zou ik zeggen.
Voor de breedte kan ik me prima in de komst van Klaassen vinden voor een bescheiden bedrag. 12 miljoen noem ik een bescheiden bedrag; meer dan 15 miljoen moet het overigens ook niet worden. Klaassen is geen koekenbakker en zal geen aanpassingstijd nodig hebben. Is iemand die altijd voorop gaat in de strijd en een bak ervaring heeft.
Kijk scheurt Kudus na 6 oktober zijn kruisband dan ben je blij dat je zo een speler er bij gehaald hebt imho.
BONUS: hebben we ook weer meer eigen jeugd in de selectie.
[ Voor 5% gewijzigd door snmght op 29-09-2020 14:14 ]
Ben je daar dan rijk genoeg voor?Typhone schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:58:
[...]
Bidl![]()
Sylvie Meijs heeft een relatie met mij!
Overigens...
Klaassen zou een aardige aankoop zijn, nadeel is dan dat de kans op speeltijd voor Traore nog kleiner word en derhalve zou ik het niet doen.
Labyad op de bank en Traore in de basis.
En koop gewoon een vervanger voor Alvarez.
Dat zijn gewoon de gangbare prijzen in de huidige markt. Er zit de laatste jaren een gigantische inflatie op spelersprijzen en daar profiteert Ajax ook van door bankzitters voor megabedragen te verkopen (Dolberg 20+ miljoen)Harribo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:34:
[...]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke speler jij een goede koop zou vinden voor die positie met een dergelijk budget in het achterhoofd?
12M voor een bankzitter? Nah doe maar niet.snmght schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:40:
[...]
Maar het is toch ook voor de bank? Of op zijn minst 'om de strijd aan te gaan'.
Waarom zou je dat niet willen betalen? De keerzijde van de groeiende transfersommen (ook inkomend bij Ajax) is dat ook transfersommen aan de onderkant omhoog kruipen. En zoals @BoB_HenK zegt: dit is het bedrag dat we vingen voor Marin. Het bedrag van Botman gaat ook sterk die kant op; we vangen zulke bedragen voor bankzitters, kunnen we er prima voor neertellen. Daarbij heeft Klaassen meer ervaring en kwaliteit dan die twee heren bij elkaar.toolkist schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:50:
[...]
12M voor een bankzitter? Nah doe maar niet.
Omdat je nu genoeg financiële uitdagingen hebt met leegblijvende stadions.snmght schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:07:
[...]
Waarom zou je dat niet willen betalen? De keerzijde van de groeiende transfersommen (ook inkomend bij Ajax) is dat ook transfersommen aan de onderkant omhoog kruipen. En zoals @BoB_HenK zegt: dit is het bedrag dat we vingen voor Marin. Het bedrag van Botman gaat ook sterk die kant op; we vangen zulke bedragen voor bankzitters, kunnen we er prima voor neertellen. Daarbij heeft Klaassen meer ervaring en kwaliteit dan die twee heren bij elkaar.
Omdat 12m gewoon bizar veel geld is voor iemand waarvoor de toegevoegde waarde nog moet blijken.
Omdat je plekken in je selectie wil houden voor aankomende talenten.
Ik ben van mening dat als men zich nu heel erg druk gaat maken of ze hun geld wel terug krijgen in eerste instantie die seizoenkaart helemaal niet aan hadden moeten schaffen.
Heb gehoord (Henk Spaan) dat hij naast een zeer ervaren centrale verdediger staat, die hem goed coacht en iedereen beter laat voetballen. Volgens dezelfde bron heeft Botman last van hetzelfde euvel als Alvarez, ze spelen erg goed, maar 'ogen' houterig en dus minder goed.Typhone schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:58:
[...]
Overigens...
Hattrick: Thorgal Eagles
Daar is het verdedigen en klaar. Bij Ajax komt er meer kijken, vorig seizoen bij Heerenveen liet ie iig niet zien dat te kunnen.bregweb schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:24:
[...]
Heb gehoord (Henk Spaan) dat hij naast een zeer ervaren centrale verdediger staat, die hem goed coacht en iedereen beter laat voetballen. Volgens dezelfde bron heeft Botman last van hetzelfde euvel als Alvarez, ze spelen erg goed, maar 'ogen' houterig en dus minder goed.
Dat is toch simpelweg de Ajax tax die doorberekend wordtoolkist schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:50:
[...]
12M voor een bankzitter? Nah doe maar niet.
Maar eens, 12M voor een bankzitter is de teveel hoewel een werkpaard tussen de sierpaarden niet verkeerd is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Of je kan zo'n 17 evenementen bezoeken of je kan er geen bezoeken. Zeker als je keuzes moet maken kan ik zeker begrijpen dat je normaal voor die 17x voetbal kiest en dat je dat nu liever aan andere zaken besteed. Voetbalclubs zijn nou ook weer niet een goed doel waar iedereen zomaar zonder tegenprestaties geld aan doneert.JST94 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:20:
[...]
Ik ben van mening dat als men zich nu heel erg druk gaat maken of ze hun geld wel terug krijgen in eerste instantie die seizoenkaart helemaal niet aan hadden moeten schaffen.
Met uitzondering van Feyenoord, begrijp ik dus.Napo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:15:
[...]
Voetbalclubs zijn nou ook weer niet een goed doel waar iedereen zomaar zonder tegenprestaties geld aan doneert.
Je vergeet de mensen die de afgelopen 20 jaar Roda hebben gekocht.Vincent Dave schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:31:
[...]
Met uitzondering van Feyenoord, begrijp ik dus.
Onverwacht goed nieuws
Bevestiging inderdaad: Eran Zahavi is - ijs en weder dienende - inzetbaar voor PSV tegen Rosenborg. Onverwachte opsteker voor PSV.
— Rik Elfrink (@RikElfrink) 29 september 2020
Zou die gelijk spelen dan?
Klaassen is trouwens nog maar 27. Dacht dat hij ouder was. Dat verhoogt in elk geval de transferwaarde.
Toch, aardige en ervaren speler, kun je er prima bij hebben, maar volgens mij niet 1 die het verschil gaat maken. Dan vind ik 12 miljoen veel geld.
Dat er een redelijke backup op het middenveld moet komen, dat is geen luxe voor Ajax. Alvarez is daar te labiel.
Vergeet niet dat Ajax een rol in de CL wil spelen, dan zijn 'aardige' spelers niet altijd goed genoeg.
Toch, aardige en ervaren speler, kun je er prima bij hebben, maar volgens mij niet 1 die het verschil gaat maken. Dan vind ik 12 miljoen veel geld.
Dat er een redelijke backup op het middenveld moet komen, dat is geen luxe voor Ajax. Alvarez is daar te labiel.
Vergeet niet dat Ajax een rol in de CL wil spelen, dan zijn 'aardige' spelers niet altijd goed genoeg.
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 29-09-2020 23:11 ]
https://www.vi.nl/nieuws/...ord-over-transfer-klaiber
Blijkbaar gaat de Klaiber-deal door. Ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Stiekem hoop ik natuurlijk dat ie gewoon slaagt (en dat we er allemaal naast zaten
)
Blijkbaar gaat de Klaiber-deal door. Ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Stiekem hoop ik natuurlijk dat ie gewoon slaagt (en dat we er allemaal naast zaten
[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 29-09-2020 23:52 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Hoop ook dat hij het gewoon goed gaat doen, lijkt mij namelijk wel een geschikte vent en zo in mijn voordeel denkend ben ik ook wel weerOuterspace schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 23:51:
Blijkbaar gaat de Klaiber-deal door. Ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Stiekem hoop ik natuurlijk dat ie gewoon slaagt (en dat we er allemaal naast zaten)
edit: wat ik nu vergeet te posten maar waar ik hier eigenlijk voor kwam: https://www.voetbalprimeu...t-cl-troef-sneuvelen.html. Qua coëfficiënten doen we goede zaken doordat Gent verliest van Dynamo en we staan nu nog maar 0,6 punten achter. Moet in te halen zijn!
[ Voor 20% gewijzigd door gws24 op 30-09-2020 00:54 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Transferbedrag kan oplopen tot 7 miljoen euro! Vraag me toch af of dat het waard gaat zijn...Outerspace schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 23:51:
Blijkbaar gaat de Klaiber-deal door. Ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Stiekem hoop ik natuurlijk dat ie gewoon slaagt (en dat we er allemaal naast zaten)
Ik denk niet dat dit last minute bedacht is. Serieuze interesse voor Dest is er al even, Klaiber zal op het lijstje hebben gestaan. De transfer van Dest zal nu in afrondende fase zijn en dan beginnen de gesprekken met Utrecht en Klaiber.gws24 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 00:47:
[...]
Hoop ook dat hij het gewoon goed gaat doen, lijkt mij namelijk wel een geschikte vent en zo in mijn voordeel denkend ben ik ook wel weer. Ik vind het echter wel een soort van last minute omdat het moet versterking en de coach kent nog wel iemand dingetje en dat pakt helaas vaak niet goed uit.
edit: wat ik nu vergeet te posten maar waar ik hier eigenlijk voor kwam: https://www.voetbalprimeu...t-cl-troef-sneuvelen.html. Qua coëfficiënten doen we goede zaken doordat Gent verliest van Dynamo en we staan nu nog maar 0,6 punten achter. Moet in te halen zijn!
Ik vind de prijs aangenaam laag in elk geval, al moet ik er bij zeggen dat ik hem niet echt heb zien spelen. Maar als ik de reacties hier lees is het geen slechte RB in ieder geval.
Wel jammer van die video, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je zulke uitspraken doet en ze niet meent. Prima als je echt niet bij Ajax wil spelen en dat voor de camera roept maar niet het ene roepen en het andere doen. Komt niet zo snugger over.
Ik laat me in elk geval graag verrassen.
Sollicitatiegesprek:
Interviewer: "Waarom wil je bij ons bedrijf komen werken?"
Sollicitant: "Ik wil helemaal niet bij jullie komen werken en naast jullie interesse zijn er vast nog wel 2 andere bedrijven die mij willen hebben."
Interviewer: "Oké, bedankt voor het komen, fijne dag verder, doei"
En Ajax?
Die koopt Klaiber
Sollicitant: "Ik wil helemaal niet bij jullie komen werken en naast jullie interesse zijn er vast nog wel 2 andere bedrijven die mij willen hebben."
En Ajax?
Die koopt Klaiber

Mag in [Voetbal] Randzaken deze discussie.Kevinp schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:26:
Ik lees gisteren dat Ajax 20 miljoen winst heeft gemaakt en 4 miljoen van de regering heeft gekrekgen. Ik weet niet hoe dat bij andere clubs zit en hoe andere er over denken.
Maar met 200 miljoen op de bank. Winst gemaakt moet elk bedrijf (of club) zich diep, heel diep schamen als je dan geld van de overheid vraagt.
Te triest voor woorden.
[ Voor 3% gewijzigd door snmght op 30-09-2020 08:34 ]
Op z'n minst invallen lijkt mij. Het is al een wat oudere speler en die hebben meestal minder last van aanstelleritis aanpassingsproblemen en zijn mentaliteit kan PSV op dit moment goed gebruiken in het veld.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Pas perfect in die visie van de afgelopen wedstrijden. Onnodige overtredingen met onnodige kaarten, kan Klaiber ook wat van toch?Qu3st schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:20:
Sollicitatiegesprek:
En Ajax?
Die koopt Klaiber![]()
![]()
![]()
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik voorspel dat we dit jaar Labyad, Alvarez en die Klaiber tegelijkertijd in Ajax tenue gaan zien. Wat een armoede. Dat ten Hag geen gelukkige keuzes maakt weet inmiddels iedereen. Wat ik vooral niet begrijp is dat Overmars hiermee instemt.
Het doemscenario is dat ETH Mazraoui weer op 6 gaat zetten.
/edit
Ultiem moment wel, voorlopig zit het publiek thuis. Dit wordt een fiasco.
/edit
Ultiem moment wel, voorlopig zit het publiek thuis. Dit wordt een fiasco.
[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 30-09-2020 08:42 ]
XXXVI
2020 blijft kutter en kutter worden.ephymerous schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:39:
Ik voorspel dat we dit jaar Labyad, Alvarez en die Klaiber tegelijkertijd in Ajax tenue gaan zien. Wat een armoede. Dat ten Hag geen gelukkige keuzes maakt weet inmiddels iedereen. Wat ik vooral niet begrijp is dat Overmars hiermee instemt.
Valt mee hoor, afgelopen 3 jaar gemiddeld 5 gele kaarten per seizoen, daar is Nico jaloers opGonadan schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:39:
[...]
Pas perfect in die visie van de afgelopen wedstrijden. Onnodige overtredingen met onnodige kaarten, kan Klaiber ook wat van toch?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:24
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Die discussie is naar het randzaken topic verplaatstsnmght schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:34:
[...]
Mag in [Voetbal] Randzaken deze discussie.
En dan lees ik dit::
https://www.ajaxshowtime....ag-torenhoge-ambities-uit
Dat valt toch niet te rijmen met Klaiber? Had die miljoenen aan een goed doel gegeven.
XXXVI
Kwaliteit boven kwantiteit, halve finale beker vergeten?Martinusz schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:45:
[...]
Valt mee hoor, afgelopen 3 jaar gemiddeld 5 gele kaarten per seizoen, daar is Nico jaloers op(en maar 1 rode kaart in 3 seizoenen)

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat soort clausules zijn als het goed is ook gekoppeld aan goede prestaties (behalen kampioenschap/CL,etc). Dus hopelijk wordt het 7 miljoen.Exocet schreef op woensdag 30 september 2020 @ 07:43:
[...]
Transferbedrag kan oplopen tot 7 miljoen euro! Vraag me toch af of dat het waard gaat zijn...
Ik vind het commentaar op de transfer van Klaiber naar Ajax wel komisch. Als Ajax die 5 miljoen uit had gegeven aan een of andere onbekende Zuid Amerikaan stond iedereen op de banken. Kijk maar naar die Orejuala, die kon er echt geen klote van, of de slager, Magallan.
Magallan of Orejuala hebben niet op TV gezegd nooit voor Ajax te willen spelen. Ook al is het maar een populistische uitspraak om zieltjes te winnen in Utreg, blijft het een raar personeelsbeleid om wel die speler te contracteren.JST94 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:01:
Ik vind het commentaar op de transfer van Klaiber naar Ajax wel komisch. Als Ajax die 5 miljoen uit had gegeven aan een of andere onbekende Zuid Amerikaan stond iedereen op de banken. Kijk maar naar die Orejuala, die kon er echt geen klote van, of de slager, Magallan.
Volstrekte onzin; ik kan me niet heugen dat er ook maar iemand op de banken stond voor deze heren. Zelfs niet voor Tagliafico; dat kwam pas nadat hij zijn kwaliteiten liet zien, niet toen de transfer / interesse bekend werd.JST94 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:01:
Daarnaast denk ik persoonlijk dat Klaiber vrij redelijk is om als back-up te hebben. Met het vertrek van zowel Dest als Veltman heb je toch iets nodig achter Mazraoui. Dat alleen maar met eigen jeugd invullen lijkt me erg naief.
Waren Orejuela en Sánchez niet een soort package deal? Magallan was echt een mishire van hier tot tokio, ondanks alle scouting.
Haha neeGonadan schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:51:
[...]
Kwaliteit boven kwantiteit, halve finale beker vergeten?
Overigens los daarvan, Manchester City zou Nico willen halen, als dat doorgaat gaan we achterin wel serieus problemen krijgen
Overigens vind ik Nico al lange tijd (ook voor corona tijd) al bijzonder matig spelen, rare overtredingen, aanvallend ook niet meer laten zien wat hij een periode heeft laten zien.
Dat gebeurt bij andere clubs net zo goed. Kijk alleen al naar zowat willekeurig welke club in NL. Alles wat met Ajax te maken heeft is bah, behalve als een speler of trainer die bij Ajax gezeten heeft ineens naar de eigen club komt.JST94 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:01:
Wat ik gewoon niet begrijp is dat je dit kaliber speler gaat halen, die ook pas geleden nog zulke popie jopie uitspraken doet.
Ik mag hopen dat de binnenskamers afgesproken termijn voor Tagliafico en Onana verlopen is. Kortom; ze gaan niet, of ze gaan voor een prijs die hoger ligt dan je zou verwachten.Martinusz schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:10:
[...]
Haha nee
Overigens los daarvan, Manchester City zou Nico willen halen, als dat doorgaat gaan we achterin wel serieus problemen krijgenalleen Blind blijft dan over van de 'oude' verdediging.
Overigens vind ik Nico al lange tijd (ook voor corona tijd) al bijzonder matig spelen, rare overtredingen, aanvallend ook niet meer laten zien wat hij een periode heeft laten zien.
Zou de transferzomer overigens gewoon goed maken; Kudus en Anthony aantrekken en Tagliafico en Onana nog even houden. Al is Nico inderdaad niet in topvorm.
Als Nico gaat, gaat een groot deel van die transfersom richting AZ voor Wijndal.Martinusz schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:10:
[...]
Haha nee
Overigens los daarvan, Manchester City zou Nico willen halen, als dat doorgaat gaan we achterin wel serieus problemen krijgenalleen Blind blijft dan over van de 'oude' verdediging.
Die hadden ze al op het oog, maar 'was te duur voor op de bank'.
ManCity is bezig met Alex Telles bij Porto en Nico zou een backup zijn. Gezien het sluiten van de transfermarkt 5 (PL)/6 (ED) oktober zou er wel heel snel gehandeld moeten worden. Best kans dat Marc gewoon nee zegt of er een paar miljoen bovenop gooit.
Ik kan me overigens wel iets voorstellen bij de beweegredenen van Klaiber om te draaien. Nu Frank bondscoach is spelen bij Ajax een mooie shortcut naar Oranje.
United is bezig met Telles toch?PolarBear schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:14:
ManCity is bezig met Alex Telles bij Porto en Nico zou een backup zijn. Gezien het sluiten van de transfermarkt 5 (PL)/6 (ED) oktober zou er wel heel snel gehandeld moeten worden. Best kans dat Marc gewoon nee zegt of er een paar miljoen bovenop gooit.
[edit] Ja dus
[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 30-09-2020 09:17 ]
Nico speelt momenteel niet echt sterk.
Als hij gaat, zou ik wijndal een logische vervanger vinden.
Over Klaiber, weet niet of die het niveau aan kan.
Ik was altijd gecharmeerd van Tete, hoewel die opbouwend wel wrs wat minder is, was het een snelle goede verdediger.
Als je als Ajax dan toch zo nodig verloren zieltjes wil terughalen....
Wat ze nu halen is aardig maar ik vrees geen CL niveau
Als hij gaat, zou ik wijndal een logische vervanger vinden.
Over Klaiber, weet niet of die het niveau aan kan.
Ik was altijd gecharmeerd van Tete, hoewel die opbouwend wel wrs wat minder is, was het een snelle goede verdediger.
Als je als Ajax dan toch zo nodig verloren zieltjes wil terughalen....
Wat ze nu halen is aardig maar ik vrees geen CL niveau
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 30-09-2020 09:19 ]
Volgens mij was de afspraak met de spelers die weg mochten dat er niet meer zou worden meegewerkt na een bepaalde datum, die zal zeer waarschijnlijk al verstreken zijn. In dat geval kan je natuurlijk aan City een hogere prijs vragen om de ongetwijfeld niet malse lastminute transfersom voor Wijndal te compenseren.
Beetje mixed feelings over die Klaiber. Vond hem in de wedstrijden tegen Ajax, zeker in de thuiswedstrijden van Utrecht, wel altijd een vervelende back. Vooral vanwege zijn felheid, enthousiasme en fysieke inhoud. Beetje het type Tagliafico, die moet het ook niet hebben van zijn sublieme techniek. Alleen dan kwalitatief een stuk minder. Als transfervrije back-up zou ik het een prima bankzitter vinden voor overbrugging van een jeugdspeler, maar voor 7 miljoen zijn er betere te vinden volgens mij. Anderzijds, er zijn in het verleden in mijn ogen vrij gelijkwaardige backs (Gosens, Hateboer) naar Atalanta vertrokken die daar nu indruk maken.
Aankoop Klaassen snap ik dan wel. Men vergeet dat hij gewoon voetballer van het jaar is geworden in de eredivisie, de steunpilaar was bij Ajax in het EL avontuur, inmiddels ervaring heeft opgedaan in de Bundesliga en nog eens op een goede leeftijd zit. Kijk, je moet hem niet gebruiken als creatieve man, maar op de 6 of op de 8 positie lijkt het mij een prima aanwinst. Beter dan Alvarez. Op alleen Gravenberch en Kudus kan je nog niet het hele seizoen bouwen.
Het is niet voor niets dat Cruijff fan was van Klaassen, hij is echt niet zo beperkt als wordt beweerd. Je moet hem alleen goed gebruiken.
Aankoop Klaassen snap ik dan wel. Men vergeet dat hij gewoon voetballer van het jaar is geworden in de eredivisie, de steunpilaar was bij Ajax in het EL avontuur, inmiddels ervaring heeft opgedaan in de Bundesliga en nog eens op een goede leeftijd zit. Kijk, je moet hem niet gebruiken als creatieve man, maar op de 6 of op de 8 positie lijkt het mij een prima aanwinst. Beter dan Alvarez. Op alleen Gravenberch en Kudus kan je nog niet het hele seizoen bouwen.
Het is niet voor niets dat Cruijff fan was van Klaassen, hij is echt niet zo beperkt als wordt beweerd. Je moet hem alleen goed gebruiken.
Fuck haal ik ze toch door elkaartoolkist schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:17:
[...]
United is bezig met Telles toch?
[edit] Ja dus
Pep heeft sowieso al een shitload uitgegeven aan de defensie dit jaar, 100+ miljoen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/oPre0S6cJeD1yhQJtrQDcXzG.png?f=user_large)
[ Voor 30% gewijzigd door PolarBear op 30-09-2020 09:24 ]
Maar 'AZ verkoopt niet aan Ajax'toolkist schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:14:
[...]
Als Nico gaat, gaat een groot deel van die transfersom richting AZ voor Wijndal.
Die hadden ze al op het oog, maar 'was te duur voor op de bank'.
Vrees dat Perez gelijk heeft...
https://m.fcupdate.nl/voe...eeft-gebrekkige-techniek/
Nu moet ik zeggen dat Mazraoui ook niet altijd alles is...
https://m.fcupdate.nl/voe...eeft-gebrekkige-techniek/
Nu moet ik zeggen dat Mazraoui ook niet altijd alles is...
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 30-09-2020 09:26 ]
En dat voor het vierde jaar op rij, het totaal zit al in de 400 miljoen.PolarBear schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:20:
[...]
Fuck haal ik ze toch door elkaarAlaba staat op het lijstje van Pep boven Nico schijnt.
Pep heeft sowieso al een shitload uitgegeven aan de defensie dit jaar, 100+ miljoen.
[Afbeelding]
Stones, Walker, Laporte, Zinchenko, Mendy, Danilo, zijn ook allemaal aankopen.
Het blijft wel apart dat clubs nog niet hebben toegehapt. Je kunt een Tagliafico toch redelijk blind halen, dat komt wel goed, Onana net zo.
Maar ze mogen uiteraard ook blijven.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021