Timber vind ik ook slordig vandaag. Hele middenveld speelt letterlijk slordig.Malfunctions schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:05:
[...]
Ik vind Blind vandaag nou ook niet een hele sterke indruk maken. Ik heb sowieso nog geen speler gezien die ik goed vind spelen.
Blind is geblesseerd, die heeft gewoon een spuit in z’n donder gehad.Malfunctions schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:05:
Ik vind Blind vandaag nou ook niet een hele sterke indruk maken.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik denk dat hij pillen van zn vrouw heeft geslikt..Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:06:
[...]
Blind is geblesseerd, die heeft gewoon een spuit in z’n donder gehad.
Klaiber er in? Rensch linksback.
Kun je Blind middenveld zetten of juist er af halen want volgens mij had ie gewoon niet moeten starten.
Kun je Blind middenveld zetten of juist er af halen want volgens mij had ie gewoon niet moeten starten.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dat kan niet, die's net bevallen. Dus die pillen heeft ze niet meergroggy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:07:
[...]
Ik denk dat hij pillen van zn vrouw heeft geslikt..
Jezus wat dom van Alvarez.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Duidelijk geel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gravenberch staat er weer bij en kijkt er naar. Gast als je geen zin hebt ga dan banken.
Het is toch niet om aan te gluren dit. Enige wat opvalt is dat ik net pas door had dat Rosario erin staat en dat is voor hem een heel goed teken.
Wissel voor Kudus en Alvarez naar CV en Martinez naar LB.Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:06:
[...]
Blind is geblesseerd, die heeft gewoon een spuit in z’n donder gehad.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I lol’d!sNielz123 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:09:
Het is toch niet om aan te gluren dit. Enige wat opvalt is dat ik net pas door had dat Rosario erin staat en dat is voor hem een heel goed teken.
Onvoorstelbaar zeg. PSV leek in het begin weg gespeeld te worden, maar is nu gewoon al ene hele tijd flink de betere ploeg.
Noodrem hier van Alvarez was best wel nodig. Timber stond hartstikke vast, wat zo uitgespeeld door Malen.
Noodrem hier van Alvarez was best wel nodig. Timber stond hartstikke vast, wat zo uitgespeeld door Malen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Mooie vrije trap wederom van Zahavi. Kijken of Ajax nu scherper vervolg gaat geven.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Sjongejonge. Netjes, dat wel.
⏩ PVOutput☀️
Gvd
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Recht door het midden van de muur. Zet dan geen muur.
Het duurde even.jaapstobbe schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:39:
Dus zo direct 1-0 voor PSV.
Heeft Ajax al gescoord? De keeper deed echt niets. Wat is Ajax aan het doen?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ongetwijfeld de schuld van Gravenberch?Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:10:
Recht door het midden van de muur. Zet dan geen muur.
Die was toch wel behoorlijk houdbaar.
Tsja PSV gaat een voorsprong natuurlijk nooit weg geven.
Opa breekt ook alles wanneer hii gaat duiken...carpebios schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:10:
Heeft Ajax al gescoord? De keeper deed echt niets. Wat is Ajax aan het doen?
Dit had je toch kunnen weten? Steek stond ook wel heel erg ver naar de andere hoek...
Het is niet als of Zahavi de bal voor de eerste keer op deze manier in de goal legt. Nou, kijken wat Ajax kan gaan brengen, het zal stukken beter moeten. Het is allemaal net niet en veel te gehaast in de opbouw.
Dan maar geen exit Schmidt, doe maar een exit Ten Hag.
Wissel nu eens op tijd als het weer eens niet loopt ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hij krijgt de ballen niet helaas. Staat ook niet diep genoeg.groggy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:12:
Heeft die dure spita van ajax al iets goeds gedaan?
⏩ PVOutput☀️
Wat een k scheids bij Groningen - Fortuna
Ziet dingen verkeerd en fluit alles af en trekt snel gele kaarten.
Fluit de wedstrijd gewoon dood
Commentator valt het nu ook op
Edit :Scheidsrechter van der Laan.... Onthoud die naam... Vreselijk
Ziet dingen verkeerd en fluit alles af en trekt snel gele kaarten.
Fluit de wedstrijd gewoon dood
Commentator valt het nu ook op
Edit :Scheidsrechter van der Laan.... Onthoud die naam... Vreselijk
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 28-02-2021 15:14 ]
Hij speelt met Blind geblesseerd en dan nog eens Gravenberch/Antony die hopeloos uit vorm zijn terwijl er geschikte alternatieven op de bank zittenOPSLAGHOND schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:12:
Dan maar geen exit Schmidt, doe maar een exit Ten Hag.
Lekker steek, amateur
[ Voor 27% gewijzigd door groggy op 28-02-2021 15:13 ]
Misschien is het verschil toch niet zo groot als elke Ajacied zo graag wil geloven?Exocet schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:10:
Wat is dat toch met Ajax tegen PSV, slechtste wedstrijd in weken
Het is knap hoe je alles wat fout gaat alleen maar richting Gravenberch weet te draaien. Blind die meerdere keren niet/fout ingrijpt, Alvarez die een onnozele overtreding maakt, Rensch die al diverse keren hele vreemde beslissingen maakt (inclusief een tikkie terug jaap), Klaassen die prima ballen van Gravenverch onder z'n voeten door laat glippen..Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:09:
Gravenberch staat er weer bij en kijkt er naar. Gast als je geen zin hebt ga dan banken.
Wtf... die bal was gewoon achter de lijn. No wat dat dat een hoekschop was.
Hoe kan de grens nou zeggen dat het een corner was...
Typisch weer dit voor ajax tegen psv...
Je bent beter, krijgt de kansen. Zij hebben er 1 nodig.
Steek mocht hem hebben overigens, of op zijn minst duiken
[ Voor 8% gewijzigd door KingKoning op 28-02-2021 15:14 ]
Dat moet je toch gewoon zeker zijn...Terranova schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:14:
De grens deed niks volgens mij, dat was Makkelie zelf toch? De grensrechter stond ook meters van de achterlijn.Terranova schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:14:
Alleen zijn we niet beter... Hoogstens de eerste 10 minuten.KingKoning schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:14:
Typisch weer dit voor ajax tegen psv...
Precies. of de bal nou achter was of niet(was ie wel). Dan kan je nooit een corner geven...
Het is gekloot van heb ik jou daar. Hele tijd van die wilde kutballen half hoog naar voor. Gravenberch en Klaassen leveren alles in en gevolg is wat we nu zien. Timber speelt ook heel zwak vandaag en is rijp voor een wissel.Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:12:
Het is niet als of Zahavi de bal voor de eerste keer op deze manier in de goal legt. Nou, kijken wat Ajax kan gaan brengen, het zal stukken beter moeten. Het is allemaal net niet en veel te gehaast in de opbouw.
Anthony ook weer met een jankbal nu. Het is behelpen hoor.
Haha laten we de fout bij hem in de schoenen schuiven?groggy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:15:
[...]
Stekelenburg moet gewoon van de bal afblijven
Hij doet niets fout. Wil gewoon haast maken.
Echt treurig dit. Verdiende voorsprong voor PSV als je het bekijkt vanaf minuut 20.
Gewoon slappe hap. Niet vol de duels in gaat. Allemaal van die slap rollende balletjes na elkaar. En wanneer je in scoringspositie komt er laconiek mee omgaan.
Krijgen we straks weer zo een 2e helft als in Amsterdam waarin je lekker achter de feiten aan blijft lopen om je eigen fouten te herstellen.
Gewoon slappe hap. Niet vol de duels in gaat. Allemaal van die slap rollende balletjes na elkaar. En wanneer je in scoringspositie komt er laconiek mee omgaan.
Krijgen we straks weer zo een 2e helft als in Amsterdam waarin je lekker achter de feiten aan blijft lopen om je eigen fouten te herstellen.
Ajax terecht op achterstand. Wat een slecht spelvertoon
Nee het was een fout van de scheidsrechter, maar het is gewoon niet handig van stekelenburg. De bal was ook maar net achter.Vos schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:16:
[...]
Haha laten we de fout bij hem in de schoenen schuiven?
Hij doet niets fout. Wil gewoon haast maken.
Tweede helft beginnen met Neres en Kudus, voor Antony en Gravenberch. Mocht het echt niet lukken dan Brobbey nog. Komt wel goed.
Vrij simpel, jij kijkt naar de momenten die erna volgen. Maar die momenten hebben een oorzaak en dat is veelal Gravenberch. Die loopt niet in de passlijnen, zet foutief druk en levert veel ballen in. Vrije trap waar goal uit valt is ook weer Gravenberch he mocht je het niet zien. Dat is geen antipathie maar gewoon kijken. Vanavond zal Studio Voetbal het je ook vertellen gok iktoolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:13:
[...]
Het is knap hoe je alles wat fout gaat alleen maar richting Gravenberch weet te draaien. Blind die meerdere keren niet/fout ingrijpt, Alvarez die een onnozele overtreding maakt, Rensch die al diverse keren hele vreemde beslissingen maakt (inclusief een tikkie terug jaap), Klaassen die prima ballen van Gravenverch onder z'n voeten door laat glippen..
[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 28-02-2021 15:19 ]
Zeg, iedereen vind het driewerf k.u.t. Mijn voorstel: laat die 2e helft gewoon zitten. Zetten we 2-0 op het wedstrijdformulier (gewoon de 1e helft verdubbelen) en dan sparen we allemaal wat krachten 
Iedereen voor? Mooi ik bel Makkelie even!
Iedereen voor? Mooi ik bel Makkelie even!
Ajax voetbalt niet best maar PSV is ook heel erg zwak. Ik kan me niet voorstellen dat we dit niet winnen.
Als je zo wil oordelen moet je nog verder kijken.. Hoeveel aanspeel mogelijkheden heeft ie vooruit? nagenoeg de hele tijd 0. PSV zet druk op hem met 2 - 3 man maar niemand van Ajax die daardoor vrij komt te staan...Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:17:
[...]
Vrij simpel, jij kijkt naar de momenten die erna volgen. Maar die momenten hebben een oorzaak en dat is veelal Gravenberch. Die loopt niet in de passlijnen, zet foutief druk en levert veel ballen in.
Dit.snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:17:
Ajax voetbalt niet best maar PSV is ook heel erg zwak. Ik kan me niet voorstellen dat we dit niet winnen.
Hopelijk komt Gravenberch sterker uit de kleedkamer. Ajax speelde de eerste helft ontzettend rommelig. Het is afwachten of dat in de tweede helft op orde komt, zowel dan zie ik PSV deze stand niet vasthouden. Ze ogen ook behoorlijk geïrriteerd.
...
Dan moet ie teruguit spelen. En de bal niet inleveren. Maar dat doet ie wel. Rest is aan Ten Hag. De analytici op clubhouse gaan nu ook tekeer tegen hem en wat harder dan ik.toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:19:
[...]
Als je zo wil oordelen moet je nog verder kijken.. Hoeveel aanspeel mogelijkheden heeft ie vooruit? nagenoeg de hele tijd 0. PSV zet druk op hem met 2 - 3 man maar niemand van Ajax die daardoor vrij komt te staan...
Dat is ook de fout van Gravenberch, die staat op de plek van Blind. Had Gravenberch daar niet gespeeld had blind ergens anders gestaan en die fout niet gemaakt.toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:13:
[...]
Het is knap hoe je alles wat fout gaat alleen maar richting Gravenberch weet te draaien. Blind die meerdere keren niet/fout ingrijpt, Alvarez die een onnozele overtreding maakt, Rensch die al diverse keren hele vreemde beslissingen maakt (inclusief een tikkie terug jaap), Klaassen die prima ballen van Gravenverch onder z'n voeten door laat glippen..
Piet geblesseerd bij zn debuut voor fortuna?
[ Voor 3% gewijzigd door groggy op 28-02-2021 15:21 ]
Antony kan echt alleen maar terugkappen.
Erapaz schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:21:
[...]
Dat is ook de fout van Gravenberch, die staat op de plek van Blind. Had Gravenberch daar niet gespeeld had blind ergens anders gestaan en die fout niet gemaakt.
Perez zegt net dat de passnauwkeurigheid deze wedstrijd bij Ajax het laagste van het seizoen is, bij PSV het een-na-laagste. Normaal rond de 85% en nu rond de 70%. Zo ziet het er ook wel een beetje uit.
Voorlopig speelt PSV het beste spel van beiden. Ze zetten Ajax goed vast en dekken goed door. Uiteraard is Ajax niet in beste doen, maar dat komt ook grotendeels door PSV, dat mag ook wel gezegd worden. Dat het van beide kanten van matige kwaliteit is klopt, maar vooraf werd PSV al compleet afgeschreven. En zie daar, Schmidt zet het wel zo neer zodat Ajax compleet incompetent voetbalt.
Jij hebt andere belangen dan de 3 punten voor Ajax.
⏩ PVOutput☀️
Echt gemeen van Ajax. Ze een snoepje geven en dan zometeen er op los scoren.
On another note, leuk dat ESPN een drone heeft maar de kwaliteit van de beelden is om te huilen. Als je techniek wil gebruiken, zorg dan dat de techniek optimaal is.
Als de tank bij PSV leeg is. Nog een minuut of tien!groggy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:32:
Wanneer komt kudus de verlosser binnen de lijnen?
Schuurs voor Rensch
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
AiaiGynnad schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:33:
Schuurs voor Rensch
Ja dat 480P beeld was in 2006 al achterhaald haha. Damn!Napo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:32:
On another note, leuk dat ESPN een drone heeft maar de kwaliteit van de beelden is om te huilen. Als je techniek wil gebruiken, zorg dan dat de techniek optimaal is.
Ten Hag gooit de handdoek in de ringsnmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:33:
O shit Schuurs, nou proficiat PSV.
Oke. Fluit gelijk maar weer af Makkelie. PSV heeft gewonnen.
Dat had de 2-0 moeten zijn. Slechte pass van Malen.
Handig gedaan weer, Rensch wist niet eens dat hij vervangen werd...
Was Rensch soms plassen in de rust? Zag er knullig uit, wist serieus niet dat hij gewisseld zou worden.
Heeft Rosario nu zijn haar gedaan?
Hahaha ja hopelijk weet de rest wel dat Schuurs speelt.
Ze waren vergeten een vinkje te zetten dat hij gewisseld zou wordendutchgio schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:34:
Handig gedaan weer, Rensch wist niet eens dat hij vervangen werd...
Een ploeg wil dat Schmidt blijft, de ander wil dat hij vertrekt?
Hmm, dit had ik niet verwacht.
Maar ja, 2e helften en PSV, name a more famous duo.
Maar ja, 2e helften en PSV, name a more famous duo.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gele kaart hoort dat toch te zijn?
Schuurs deed warming up in de rust, dus het is wss niet gezegd in de kleedkamer, super kansloze wissel overigens. Haal Blind er gewoon uit...Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:35:
Was Rensch soms plassen in de rust? Zag er knullig uit, wist serieus niet dat hij gewisseld zou worden.
Net vergeet ie te spelen en nu ziet ie niet waar de goal is. Alvarez gonna Alvarez!
Heb als erik ten hag 1 taak.....Terranova schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:36:
[...]
Schuurs deed warming up in de rust, dus het is wss niet gezegd in de kleedkamer, super kansloze wissel overigens. Haal Blind er gewoon uit...
Net 5cm te hoog..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021