Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Nou als die pass van Malen net iets langzamer was had Zahavi hem er ook wel in gekregen hoorTyphone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:38:
Groter krijg je ze niet.
Tot nu toe de mooiste aanval van beide kanten.Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:38:
Phoe, wat een kans. Die had er in gemogen zeg, potverdorie
Ik up hem naar 100ElPaco schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:39:
25 euro voor degene die vannacht dat snorretje afscheert bij Thomas.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
flauw je hebt contact gehad met eriksnmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:33:
[...]
Als de tank bij PSV leeg is. Nog een minuut of tien!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gelukkig 1-0 voor Groningen.
Maar wat een slechte scheidsrechter! .. Ziet veel verkeerd
Jullie zijn gewaarschuwd als hij psv, Ajax of Feyenoord komt fluiten!
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 28-02-2021 15:46 ]
En geen VAR?Harribo schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:45:
Och och die scheids van der Laan fluit zo slecht terwijl oa. gewoon Groningers doodschoppen krijgen. Ook Fortuna krijgt somma situaties niet mee
Gelukkig 1-0 voor Groningen.
Maar wat een slechte scheidsrechter! .. Ziet veel verkeerd
Jullie zijn gewaarschuwd als hij psv, Ajax of Feyenoord komt fluiten!
...
Gelukkig had Steek nu een goede redding.
Ben verder ook blij dat ik hobbymatig genoeg dingen op de achtergrond kan doen, want anders was ik echt verschrikkelijk chagrijnig geworden van de wedstrijd.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
#DTV!
Omdat Stekelenburg zijn fout (weggeven corner) hier uitstekend goedmaakte. Hij kwam heel goed uit, hoek was verder best klein. Goede doelpoging en goede redding. Spijtig dat Stekelenburg hem had.carpebios schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:49:
Hoe mis je die!?
[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 28-02-2021 15:53 ]
Ajax hoeft toch ook niet? Staan nog steeds 6 verliespunten boven PSV als ze nu verliezen.Vos schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:51:
Echt een slechte pot dit zeg... PSV hoeft niet, dat snap ik nog enigszins. Maar Ajax mag zich kapot schamen.
Moet je misschien even op Twitter vragen.carpebios schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:50:
Op twitter lees je veel over clubje PSV van de Ajacieden. Is een verkleinwoordje een belediging in Amsterdam?
#DTV!
What happens on twitter stays on twitter..carpebios schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:50:
Op twitter lees je veel over clubje PSV van de Ajacieden. Is een verkleinwoordje een belediging in Amsterdam?
#DTV!
Het boeit me echt nog niet bijna wat iemand daar wel of niet roept.
Euh natuurlijk wel? Je wil in ieder geval niet verliezen.ElPaco schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:53:
[...]
Ajax hoeft toch ook niet? Staan nog steeds 6 verliespunten boven PSV als ze nu verliezen.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 28-02-2021 15:57 ]
En dat geldt voor beide kanten.Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:59:
Het is toch niet om aan te gluren wel? Geen bal die aankomt of het nu 30cm of 30m is.
Klopt. Geen enkele van de 22 speelt een goede wedstrijd volgens mij.Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:59:
Het is toch niet om aan te gluren wel? Geen bal die aankomt of het nu 30cm of 30m is.
Maakt niet uit hoeveel ballen ze inleveren ze doen er toch niks mee. Schrijnend haha.
Tja je bent wereldkampioen of niet.toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:02:
[...]
Mwoah Gotze speelt toch echt niet verkeerd.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 3% gewijzigd door Erapaz op 28-02-2021 16:08 ]
⏩ PVOutput☀️
Echt onbegrijpelijk balverlies. Ondanks dat het geen 2-0 is, die pass van Gravenberch over drie meter gewoon kansloos. Wisselen.Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:06:
Lekkere bal weer Ryan. 2-0 PSV idioot!
Ik ben blij dat schmidt niet naar je heeft geluisterd.Terranova schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:06:
Kan die spits van PSV er niet weer uit, ik hoor steeds Vitesse
Verdiende 2-0
⏩ PVOutput☀️
Tegen VVV verlies je dit ook als je nog geen pass kunt geven.LZ86 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:08:
Ajax met een tegenstander die daadwerkelijk tegenstand biedt zakt dit seizoen bij vlagen wel hard door de hoeven hoor.
Verdiende 2-0
Uiteraard wil je niet verliezen, maar als het gebeurt er is geen man overboord.Vos schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:55:
[...]
Euh natuurlijk wel? Je wil in ieder geval niet verliezen.
Waar staat ook alweer dat het alleen hands is als je hem met twee handen klemt?sNielz123 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:08:
Super hands dit! Met 2 handen klem!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Kreeg hem wel tegen zijn arm. Maar wees getroost, die 2-0 valt nog welElPaco schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:08:
Nou, ik zie hem niet, maar goed. Jammer, maar wel precies wat PSV vaker moet gaan doen. Jammer voor Vertessen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Klopt, maar daarom moet je er wel gewoon voor gaan. Anders kan je beter beiden de energie sparen en 3-0 afsprekenElPaco schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:09:
[...]
Uiteraard wil je niet verliezen, maar als het gebeurt er is geen man overboord.
Daar was hij al bijna. Vrijwel zelfde manier.Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:09:
[...]
Kreeg hem wel tegen zijn arm. Maar wees getroost, die 2-0 valt nog wel
⏩ PVOutput☀️
Nee. Dan ken je de spelregels niet(net zoals die scheids van Chelsea - Ajax).Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:11:
Hij? Dan geef je toch een penalty? Kom op zeg. Voordeel voor PSV ondanks de overtreding, dan volgt een overtreding in de 16. De VAR kan niks nu.
Al eerder gefloten? Enige wat ik kan bedenken.ElPaco schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:11:
Hoe is dit geen voordeel en dan een penalty? Rare beslissing.
Ik snap deze ook niet. PSV wordt hier genaaid in mijn ogen.ElPaco schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:11:
Hoe is dit geen voordeel en dan een penalty? Rare beslissing.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021