Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat blijft het mooie, men blijft vragen naar de bekende weg waardoor er uit de geinterviewde het standaard antwoord komt waar je weinig mee kanQuad schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:21:
ESPN interviewer bij Ten Hag ook he, als jullie winnen is de titelrace wel gespeeld of niet?
Man wat denk je dat Ten Hag gaat zeggen, ja je hebt gelijk geef de schaal maar vast? Ja het wordt dan lastiger om uit handen te geven, maar een aantal slechte potten en het wordt heel spannend.

Succes allen!
Poll: PSV vs Ajax
• PSV
• Gelijkspel
• Ajax
Ook een poll maken? Klik hier
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik ga voor een historische overwinning van Ajax en de exit van Schmidt.Gynnad schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:26:
Zo we kunnen gaan beginnen, volgens de mensen bij Tweakers is PSV nipt de favoriet in de wedstrijd
Als jouw bank net zo groot is als je tv zit er een uur reistijd tussen jouw en je vriendin.Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:30:
Ajax en PSV hier op de bank. Ghehehe.
@PolarBear
Veel plezier jongens!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Go Ajax.

⏩ PVOutput☀️
Kom hier maar kijken als je wilt 🤓Maarten_E schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:32:
Ik stap op de fiets nu met zachtjes Langs De Lijn aan. Veel plezier, en mocht je een langsrijdende fietser ANTIBAM horen schreeuwen, weet dat ik dan in je buurt woon
Veel plezier jongens!
Ik zou niet weten waarom iemand dat zou willen.toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:01:
[...]
Talent hebben kun je niet leren, mentaliteit wel.
Met Alvarez naar de verdediging en Kudus op 6 kun je Ihattaren prima op 10 zetten.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Eindhoven was het toch? Tot zo
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die aanname van Klaassen op het middenveld zei veel vond ik. Maar goed trucje van Schmidt wellicht.carpebios schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:36:
Dat PSV start toch weer echt triest. Ze worden weer helemaal scheel getikt en komen tot niets, behalve tot een tegendoelpunt bijna.
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 28-02-2021 14:38 ]
3 of 4 eerder.Vos schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:38:
Beetje scherper en het was al minstens 0-2
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja ouch wat matig.toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:38:
Backs die liever zelf proberen te schieten dan het aan een aanvaller over te laten
Wat dacht je, doe eens gek?
⏩ PVOutput☀️
Ik ga het bijna vrezen. Al zou dat geen reden voor paniek zijn.jaapstobbe schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:39:
Dus zo direct 1-0 voor PSV.
Wel dan heb ik paniek.snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:40:
[...]
Ik ga het bijna vrezen. Al zou dat geen reden voor paniek zijn.
Langzaam aan begint dat het nieuwe normaal te worden in deze tijd.
Of je der blij mee moet zijn is weer wat anders.
Ook op mijn voor voetbalbegrippen wat gevorderde leeftijd heb ik wel eens zo'n mistrap hoor..Hupske schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:39:
Iets met jeugdigheid
Knowledge reigns supreme over nearly anything
[ Voor 89% gewijzigd door Malfunctions op 28-02-2021 14:43 ]
Ach happy wife happy life toch?
Hoogstens voor Gotze wegens ruzie zoeken ernacarpebios schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:43:
Is dat geen geel voor de overtreding op Gotze?
Vond je dat een overtreding dan? In de herhaling leek 't een prima actie op de bal.carpebios schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:43:
⏩ PVOutput☀️
Pakte vol de bal in de herhaling.carpebios schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:43:
Zo groot is die niet volgens mij.toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:44:
[...]
Hoogstens voor Gotze wegens ruzie zoeken erna
Ja, dat is geen geel.carpebios schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:43:
Ja zag er inderdaad erger uit zonder herhaling. Niets aan de hand.
En dat Ajax er nog steeds niet tegen gescoord heeft... Die gaan pas het laatste kwartier gas bijgeven?snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:48:
Al met al is het een hele prestatie dat deze hoop los zand tweede staat.
Toch ff voor die panna gaan.
Niet nodig, het laatste kwartier kunnen die anderen geen sprint meer trekken.carpebios schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:49:
[...]
En dat Ajax er nog steeds niet tegen gescoord heeft... Die gaan pas het laatste kwartier gas bijgeven?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zijn rendement is de laatste wedstrijden echt te laagMalfunctions schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:49:
Anthony voert het af en toe wat te ver door, maar ik vind het wel een lekker voetballertje.
Toch ff voor die panna gaan.
Ajax speelde de beste wedstrijden van de gewonnen 11 zonder Gravenberch. Als Nico er weer is Blind weer naar het middenveld en Gravenberch naar de bank.Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:51:
Gravenberch speelt niet sterk vandaag. Zonder bal matig, in balbezit slordig.
Sinds wanneer zijn de F-jes gemiddeld 26 jaar oud?carpebios schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:46:
Ajax heeft tegen de F'jes na 15 minuten nog geen doelpunt gescoord. Willen ze niet winnen?
En zit een wereldkampioen on de F-jes?toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:52:
[...]
Sinds wanneer zijn de F-jes gemiddeld 26 jaar oud?
Overigens bestaan de F-jes niet meer.
Dit mag wel de A zijn, maar het niveau is van hetzelfde niveau. Tegen die Grieks ploeg dacht ik, ja er zit weer wat voetbal in. Maar ze zijn terug naar het gekende niveau.toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:52:
[...]
Sinds wanneer zijn de F-jes gemiddeld 26 jaar oud?
⏩ PVOutput☀️
Absoluut waar. Wat me wel 100% meevalt is dat ie zich wel het schompes loopt met jagen ed.groggy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:50:
[...]
Zijn rendement is de laatste wedstrijden echt te laag
NeeLZ86 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:55:
Was dat geen pingel?
Blind zat ook gewoon gigantisch mis...Typhone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:54:
Weer het begin bij Gravenberch met die inspeelpass op linksbuiten fout. En daarna geen druk zetten. En dan schuiven ze de schuld naar Blind haha.
⏩ PVOutput☀️
Makkelie...Terranova schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:59:
Hoofdblessure is fluiten? Waarom doet ie dat dan niet
En dan als de bal bijna uit is alsnog fluiten. Een bijzondere keuze in ieder opzichtTerranova schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:59:
Hoofdblessure is fluiten? Waarom doet ie dat dan niet

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Schmidt liet PSV 5 minuten apathisch spelen en zei daarna dat ze moesten gaan voetballen. Werkte goed so far.Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:01:
Pfff... wat een draak van een wedstrijd, slordigheden aan beide kanten, weinig vermakelijk. Ajax speelt zeer slordig
Omdat keepers meestal niet midden in't veld staan?groggy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:02:
Waarom draagt makkelie in hemelsnaam een geel shirt als beide keepers ook in het geel rondlopen?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Klopt, maar wat is wr mis met een groen shirt.Terranova schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:03:
[...]
Omdat keepers meestal niet midden in't veld staan?
Schijnt dat Makkelie net aangaf altijd tegen hem te fluiten.Han schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:03:
Oh ooh, ik denk dat Schmidt nu ook Makkelie nooit meer wil spreken
Schuurs is verliezen.Erapaz schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:03:
Heeft Ajax nog ergens iemand die linksback kan? Desnoods Martinez en dan Schuurs centraal? Dan kan Blind weer een linie naar voren.
Dat is discriminerend voor mensen die misselijk zijn.groggy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:03:
[...]
Klopt, maar wat is wr mis met een groen shirt.
Ik vind Blind vandaag nou ook niet een hele sterke indruk maken. Ik heb sowieso nog geen speler gezien die ik goed vind spelen.Erapaz schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:03:
Heeft Ajax nog ergens iemand die linksback kan? Desnoods Martinez en dan Schuurs centraal? Dan kan Blind weer een linie naar voren.
45 min moet die wel kunnen volhouden.
En dat bij een moment wat juist in het voordeel van PSV was gezien eerdere beslissingen deze wedstrijd. Als dit al een overtreding was dan hadden er al veel meer geweestDoeEensGek schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:04:
[...]
Schijnt dat Makkelie net aangaf altijd tegen hem te fluiten.![]()
Zo enorm veel geblesseerden.
Gudmonsson, el Messaoudi, robben, Matisuwa, Joosten etc
Was al tegen Feyenoord zo maar er zijn nog een paar geblesseerden bijgekomen.
En dan ook nog een slechte scheidsrechter.
Echt een b team nu. Niet leuk om naar te kijken
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021