[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 200 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.481 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:33:
[...]

Mag van mij dezelfde uitslag zijn!
Mag wel wat meer marge, dat scheelt wat stress ;)
Gynnad schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:33:
[...]

Ik ken ook nog een ploeg uit Frankrijk die niet zoveel doelpunten tegen krijgt en bovenaan staat.. ;)
Weer een koploper inderdaad.
  • 8. Ajax (+6)
  • 11. Rangers (+18)
  • 12. Dynamo Kiev (+1)
  • 17. Young Boys (+ 18)
  • 18. Dinamo Zagreb (+0)
  • 19. Slavia Praag (+8)
  • 20. Olympiacos (+12)
zijn ook allemaal eerste in hun competitie, getal is de plek van de competitie op de UEFA ranglijst. Frankrijk staat 5e / Lille/Rijsel staat nog stees eerste op 3 punten voorsprong.

[ Voor 61% gewijzigd door PolarBear op 26-02-2021 13:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 23:40
Han schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 09:32:
[...]

Heeft dat niet alles met Schmidt te maken? Ik heb af en toe echt het gevoel dat Scmidt spelers meer afbreekt dan beter maakt met zijn rare (wissel)tactieken/opstellingen. Een jongen als Ihataren moet speeltijd hebben, vertrouwen krijgen, minuten maken. Het was samen met Malen de groeibriljant van PSV. Nu is alle glans er van af en zit hij meer op de bank dan dat hij speelt. In mijn ogen een complete afbraak van een talent. En die cijfers, tja, niet echt verrassend op deze manier. De hoeveelheid blessures en ziekmeldingen zijn ook bijzonder te noemen, wellicht inherent aan het niet goed in zijn vel zitten?

Ander voorbeeld; neem Malen gisteren, zijn egoïstisch gedrag komt volgens mij echt door Schmidt. Bijna elke wedstrijd wordt Malen gewisseld terwijl Zahavi onomstreden is. Zelfs wanneer Malen twee keer scoort in een wedstrijd dan wordt hij gewisseld, daar word je als speler moedeloos van. Een speler als Malen speelt nu zijn 3e volledige seizoen bij PSV, die wil ook een stap maken straks. Echter zichzelf in de kijker spelen is er niet bij, een fatsoenlijke reeks met 90 minuten speeltijd is er niet bij.
Enkele weken geleden werd al opgemerkt dat het lijkt als of Schmidt denkt dat de competitie pas in maart begint, met dat continue sparen van spelers.

Spelers als Malen en Ihataren zouden bij Ajax gewoon in de basis staan. Ajax moet voor die posities buitenlandse spelers aantrekken om kwaliteit aan boord te hebben. PSV heeft hier gewoon twee Nederlandse spelers, iets wat je als Nederlandse topclub altijd prefereert. Kijkende naar de selectie van PSV dan presteert het behoorlijk onder de maat in mijn ogen. Ben benieuwd hoe lang ze in Eindhoven die Scmidt nog pruimen. Kan me niet voorstellen dat wanneer ze aanstaande zondag verliezen Schmidt mag aanblijven. Dan is het eind februari en ben je op alle fronten uitgeschakelt. Dat terwijl er best wel geinvesteerd is in de selectie.
Ik heb het bij Ihattaren ook andere andere trainers nog niet gezien, wat dat betreft wil het er niet echt uit komen. Het systeem helpt ook niet en het feit dat Gotze voor zijn plek gehaald wordt ook niet. Hij zal inderdaad niet echt lekker in zijn vel zitten. Hopelijk wordt dat nog beter dit seizoen, maar er zijn spelers bij PSV die beter zijn gegroeid dan Ihattaren, denk aan Gakpo en Teze.

Over Malen ben ik met je eens, die scoort straks weer 2x in een wedstrijd, dan is het zelfvertrouwen er weer en komt de rest ook wel. In Europa wilde hij te graag, daar zijn we gelukkig van af :P
Typhone schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:48:
[...]

Ik begrijp er ook totaal niks van. Als we even een retourvlucht gaan maken dan zien we dat Schmidt aangesteld wordt en een team mag/kan gaan bouwen in Eindhoven.

Dan worden er enkele spelers duur aangetrokken en enkele spelers goedkoop maar wel met een salaris wat niet bij EL begrippen hoort. Meteen daarna gaat het fout in de EL voorronde CL *corrected*, ziet het er niet florissant uit in de EL en wordt er gehusseld en gedaan met de opstelling van heb ik jou daar. Meerdere malen stort PSV volledig in na een goede eerste helft. Of is de eerste helft absurd slecht en de tweede helft opeens goed.

Verdedigend is er fors geïnvesteerd maar komt daar niks van terecht. Ik heb de hele tijd het idee dat er elke keer een 'basis' speelt maar nooit de beste 11. Geluk voor mij is dat ik regelmatig PSV te zien krijg dit jaar in zijn geheel en ook in Eindhoven zijn ze net zo kritisch op PSV als dat ik met veel vrienden ben op Ajax.

De spelers kun je ook weinig verwijten denk ik. Hoe krijg je automatismen wanneer je nooit in een zelfde basis speelt? Hoe verdedig je de 84% balonnauwkeurigheid van Rosario? Hoe verdedig je de compleet andere spelsystemen waar PSV soms in speelt? Die zijn toch écht op de coach terug te voeren en niet op de spelers. En als er volgend jaar geen CL gespeeld wordt dan hangen er serieus donkere wolken boven PSV. De vraag is of ze de risico's van Schmidt blijven accepteren of niet. En natuurlijk is het riskant dit te typen met het oog op zondag want dan kan het zo weer hosanna zijn maar ik doe het toch.
Verdedigend is dit jaar enkel Max gehaald, die rendeert wel prima toch? Teze komt uit de jeugd en de rest speelde al bij PSV.

Er is juist geïnvesteerd in de aanval, waar dat in mijn ogen niet echt nodig was. Niemand kan het blijven opstellen van Rosario verdedigen behalve Schmidt, lijkt wel alsof hij dat afgekeken heeft van Ten Hag, iemand opstellen die niet eens in de selectie thuis hoort ;)

Zondag hoop ik op zo'n soort opstelling:
code:
1
2
3
4
5
Unnerstall
Dumfries - Teze - Viergever - Max
       Rosario           Boscagli
        Gotze            Gakpo
       Malen            Zahavi

Ja ik hoop dat Gakpo er eindelijk weer is. Verder was Sangare dacht ik geschorst, vandaag Rosario. Ihattaren kan er dan eventueel in komen als Gakpo of Gotze het niet trekt. Indien Gakpo niet fit is dan Ihattaren er in.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
snmght schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:16:
In de binnenlandse competitie staan ze bovenaan en krijgen ze ook relatief weinig doelpunten tegen (15 in 21 wedstrijden). Kunnen gerust spelers sparen voor de EL want ze staan 18 punten voor op de nummer 2.
Kunnen wij na zondag hopelijk ook.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 24
vrijdag 20u
PEC Zwolle v scHeerenveen
zaterdag
16:30u
FC Utrecht v FC Emmen
18:45u
ADO Den Haag v RKC
20u
Vitesse v VVV-Venlo
21u
Heracles v FC Twente mooie regio derby
zondag 12:15u
Sparta v Willem II
14:30u
FC Groningen v Fortuna Sittard
PSV v Ajax
16:45u
AZ v Feyenoord

Mooie krakers op zondagmiddag

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45
Hackus schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:07:
Eredivisie speelronde 24
vrijdag 20u
Mooie krakers op zondagmiddag
Het is weer Super Sunday he!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:01

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

ElPaco schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:49:
[...]

[...]

Er is juist geïnvesteerd in de aanval, waar dat in mijn ogen niet echt nodig was. Niemand kan het blijven opstellen van Rosario verdedigen behalve Schmidt,
[...]
Ik en met mij Marco Timmer toch wel ;) Rosario zou ik zeker altijd laten staan, sterker nog; Sangaré mag van mij banken voor Boscagli want dat was toch wel een verademing op het middenveld gisteren.
Pablo Rosario

Wat als Donyell Malen de bal in de twintigste minuut wel achter doelman José Sa had geschoten? Dan had iedereen het gehad over de uitstekende en intelligente assist van Pablo Rosario. Het zijn deze ballen die de controlerende middenvelder absoluut in zijn voeten heeft en één van de redenen waarom Roger Schmidt hem ‘toplevel’ vindt. De Duitse coach zet Rosario altijd als een van de eersten op het wedstrijdformulier. Niet alleen vanwege zijn sterke fysiek, duelkracht, zijn vermogen ballen te veroveren en het pressingspel te spelen dat Schmidt voor ogen heeft, maar ook omdat Rosario aan de bal de oplossing naar voren ziet.

De voetballer durft risico in zijn spel te leggen. Soms gaat dat goed, maar vervelend voor Rosario is dat het ook te vaak fout gaat. Neem bijvoorbeeld het knullige balverlies tegen Sparta Rotterdam in januari waarna Bryan Smeets kon opstomen en scoren. Maar in hetzelfde duel was Rosario met een assist en een uitstekende voorassist weer heel belangrijk voor zijn ploeg.

Het zijn de twee gezichten die de 24-jarige Amsterdammer nog te vaak laat zien. Ook vorige week was daar een perfect voorbeeld van in Griekenland, uitgelicht in onderstaande situatie. In de 29e minuut krijgt Rosario de bal op de helft van de tegenstander. Hij ziet de oplossing naar voren en wil de bal op Philipp Max spelen die dan al linksbuiten staat. Rosario speelt de bal echter in de voeten van Mohamed Camara en omdat Denzel Dumfries op dat moment al bijna rechtsbuiten staat, krijgen de Grieken een welhaast vrije doortocht naar het vijandelijke doel. Deze defensieve problemen waarbij er grote ruimtes achter de backs liggen en de restverdediging niet op orde is, kent PSV dit seizoen geregeld.

Door dit soort momenten is Rosario al een tijd lang de Kop van Jut bij een groot deel van de PSV achterban. En na de Europese uitschakeling waarin Rosario opnieuw een aantal keren knullig balverlies leed, was dit niet anders. Dat de voetballer stoïcijns lijkt te blijven en hij het volste vertrouwen krijgt van Schmidt moet ervoor zorgen dat deze momenten uit het spel van de voetballer verdwijnen.

Want er is wel degelijk ook die andere kant. Rosario is de speler die pas wordt gemist als hij niet meedoet. Neem het verloren thuisduel met Granada (1-2) die de middenvelder vanwege corona moest laten schieten. Na rust stortte PSV in, op zulke momenten wordt de fysieke kracht van Rosario node gemist. Maar het beste voorbeeld daarvan is de uitwedstrijd tegen PAOK Saloniki. Met Rosario binnen de lijnen speelt PSV een uitstekende eerste helft en gaat het met een 1-0 voorsprong rusten. De controleur is echter nog niet volledig hersteld van corona en blijft dus uitgeput in de kleedkamer achter. Dat PSV als het wel bekende kaartenhuis in elkaar dondert en uiteindelijk met 4-1 verliest, kan niet worden los gezien van de absentie van Rosario. Toch zal het defensieve blok Rosario/Sangaré bij de PSV achterban voor de nodige kritiek blijven zorgen. Tegen Olympiakos was er met Olivier Boscagli op de plek van de geschorste Sangaré in elk geval wel meer voetbal vanaf het middenveld.
Jij kiest voor de (niet onterechte) kritiek maar daar alleen op focussen slaat nergens op....

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Speler  Balcontacten    Succesvolle passes  Succesvolle lange passes
Olivier Boscagli    78  53  11
Nick Viergever      64  47  0
Philipp Max         64  23  1
Jordan Teze         59  47  4
Mario Götze          57 31  0
Denzel Dumfries     55  21  0
Pablo Rosario       55  32  3
Ryan Thomas         46  20  4
Eran Zahavi         36  13  0
Donyell Malen       29  10  0

Pablo deed t gisteren als je naar passes kijkt dus beter dan bv Götze...

PS Gakpo is er zondag gegarandeerd niet bij, kans is zelfs aanwezig dat ie geopereerd moet worden en seizoen dus al voorbij is :X
Han schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 09:32:
[...]
Bijna elke wedstrijd wordt Malen gewisseld terwijl Zahavi onomstreden is. Zelfs wanneer Malen twee keer scoort in een wedstrijd dan wordt hij gewisseld, daar word je als speler moedeloos van.
[...]
Uit hetzelde stuk:
Dat Schmidt Malen dit keer liet staan, was omdat de aanvaller vanuit een flits een doelpunt kan maken. Maar de Duitse coach zei na afloop ook dat Malen fysiek niet zo sterk is als bijvoorbeeld Eran Zahavi en Ryan Thomas. Het is er de reden van dat Schmidt dit seizoen voorzichtig met de voetballer omgaat en hem bijvoorbeeld afgelopen zondag, overigens in samenspraak met Malen zelf, aan de kant hield tegen Vitesse.

[ Voor 10% gewijzigd door Tomba op 26-02-2021 14:23 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:21

gws24

Thinking is hard!

Lees net bij het AD dat Young Boys kunstgras heeft dus dat is wel wat minder.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
gws24 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:50:
Lees net bij het AD dat Young Boys kunstgras heeft dus dat is wel wat minder.
Volgens mij heeft Ajax niet zoveel moeite met kunstgras :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:48
Martinusz schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:53:
[...]

Volgens mij heeft Ajax niet zoveel moeite met kunstgras :)
Met kunstgras of met de ploegen in de ED die op kunstgras spelen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Tomba schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:16:
[...]

Ik en met mij Marco Timmer toch wel ;) Rosario zou ik zeker altijd laten staan, sterker nog; Sangaré mag van mij banken voor Boscagli want dat was toch wel een verademing op het middenveld gisteren.

[...]

Jij kiest voor de (niet onterechte) kritiek maar daar alleen op focussen slaat nergens op....

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Speler  Balcontacten    Succesvolle passes  Succesvolle lange passes
Olivier Boscagli    78  53  11
Nick Viergever      64  47  0
Philipp Max         64  23  1
Jordan Teze         59  47  4
Mario Götze          57 31  0
Denzel Dumfries     55  21  0
Pablo Rosario       55  32  3
Ryan Thomas         46  20  4
Eran Zahavi         36  13  0
Donyell Malen       29  10  0

Pablo deed t gisteren als je naar passes kijkt dus beter dan bv Götze...

PS Gakpo is er zondag gegarandeerd niet bij, kans is zelfs aanwezig dat ie geopereerd moet worden en seizoen dus al voorbij is :X

[...]

Uit hetzelde stuk:

[...]
Rosario geeft vaak een hele goede pass ja, gister had hij ook zomaar 2 assists kunnen hebben. Het probleem is echter dat voor iedere uitstekende assist hij minimaal 3x knullig balverlies lijdt waar dan ongeveer 50% van de tijd een doelpunt uit valt. Niet helemaal Rosario aan te rekenen want er zouden nog verdedigers achter hem moeten staan, maar per saldo kost hij meer tegendoelpunten dan hij doelpunten voor PSV oplevert (al dan niet door een assist).

Dit is niet op cijfers gestaafd, maar puur mijn (en met mij veel anderen vermoed ik) gevoel. Ik zou het uit kunnen zoeken, maar ben nu aan het werk dus dat komt dan dit weekend pas ergens ;)

Over Gakpo, zwaar k.u.t. was tot zijn blessure (een van) PSVs beste speler(s). Je merkt dat sinds hij er niet meer bij is er veel minder dreiging naar voren is. Madueke kon dat nog enigszins opvangen, maar sinds die ook geblesseerd is, is het minder.

Ik moet er wel bij zeggen dat Thomas de laatste 5 wedstrijden wel beter in die rol wordt.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Aantal passes is echt een hele slechte graadmeter. Boscagli staat sowieso veel lager op het veld, dus zal minder veel risicovolle passes geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
418O2 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:03:
Aantal passes is echt een hele slechte graadmeter. Boscagli staat sowieso veel lager op het veld, dus zal minder veel risicovolle passes geven.
Boscagli stond gisteren naast Rosario (door de schorsing van Sangare). Maar aantal passes als enige statistiek is inderdaad niet handig. @Tomba gebruikt het hier echter als een voorbeeld, wat prima is.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ElPaco schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:04:
[...]

Boscagli stond gisteren naast Rosario (door de schorsing van Sangare). Maar aantal passes als enige statistiek is inderdaad niet handig. @Tomba gebruikt het hier echter als een voorbeeld, wat prima is.
Dan nog kan je dat niet vergelijken tussen een controleur en aanvallende middenvelder
Nog eentje uit de categorie meer stijl dan kwaliteit: passzuiverheid. Tegenstanders van statistieken roepen vaak dat het weinig zegt als een speler een hoge passzuiverheid heeft, omdat al die passes ook in de breedte kunnen gaan. Dat is een waarheid als een koe. Als je op zoek bent naar een goede opbouwer, dan is passzuiverheid niet de statistiek waar je naar moet kijken.

Gelukkig zijn er tal van andere methodes om toch statistisch iets te zeggen over de mate waarin een speler sterk is in opbouwen. Denk bijvoorbeeld aan succesvolle passes richting de helft van de tegenstander of richting het laatste derde van het veld. Of meer geavanceerde modellen waarin berekend kan worden in hoeverre de passes van een bepaalde speler ervoor zorgen dat een aanval kansrijker wordt.

Maar zie je slechts voorbijkomen dat van een bepaalde speler 91,3 procent van zijn passes zijn aangekomen? Besteed er dan vooral zo weinig mogelijk aandacht aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
dutchgio schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:58:
[...]

Met kunstgras of met de ploegen in de ED die op kunstgras spelen. :)
Met kunstgras, voor combinatiespel is kunstgras ideaal :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Schmidt heeft aangegeven dat hij het achteraf niet anders had gedaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Hij zei ook dat hij niet had gezien dat de spelers er helemaal doorheen zaten. Niet heel best.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:26
ElPaco schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 16:16:
Hij zei ook dat hij niet had gezien dat de spelers er helemaal doorheen zaten. Niet heel best.
80 minuten met dezelfde 11 spelers blijven spelen in een fase waar de tegenstander over je heen dendert.
Dat terwijl er maar één goal van de tegenstander nodig is, en je bij die goal bent uitgeschakeld.
Het is toch niet gek dat de spelers moe zijn na 80 minuten, zeker niet op zo'n podium?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

418O2 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:14:
[...]

Het is weer Super Sunday he!
God als ik dit lees zie ik de epileptische beelden van ESPN voor me.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:13
ElPaco schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 16:16:
Vond dat ook wel opmerkelijk idd. Hele week al beetje ziekjes, gisteren ook maar even gekeken, maar dat maakte mijn toch al suboptimale week er niet beter op. Ik snap ook echt niet dat je vooral aan Thomas niet kon zien dat die er al een hele tijd er doorheen zat. Die leek ergens tussen de 60e en 70e minuut er al enigszins doorheen te zitten en liep toen ook nog als een dolle over het veld. Dacht toen zelfs nog, die zal er binnen enkele minuten wel uit gaan, aangezien hij zo enorm veel op en neer rende en er uitzag alsof hij er helemaal doorheen zat (imo). Dacht eigenlijk dat die nog even zijn allerlaatste energie eruitgooide.

[ Voor 4% gewijzigd door Snowdog op 26-02-2021 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Pff word makkelijk voor PSV zo.
Mazraoui er niet bij tagliafico grote kans niet bij en nu blind ook twijfel geval.
Dan maar Timber Schuurs Martinez Rensch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

Mark31 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 18:54:
Mazraoui er niet bij tagliafico grote kans niet bij en nu blind ook twijfel geval.
Martinez op links gaat het worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Qu3st schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 19:11:
[...]

Yup en met Gravenberch/Alvarez/Klaasen met Kudus als wissel op het middenveld. Vrees ik voor de toekomst van Schmidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Qu3st schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 19:11:
[...]

Dus Rensch Schuurs Timber Martinez?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:50

snmght

imho dan he

Makkelijk voor PSV? Op basis van wat precies? Volgens mij wordt het met Haller tegen die zwakke verdediging een feest voor Ajax.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Wie probeer je voor de gek te houden? PSV heeft het nu nog zwaar tegen FC Den Bosch (bij wijze van, sorry FC Den Bosch supporters). Schmidt heeft ook gister weer laten zien dat hij geen idee heeft wat hij aan het doen is.
Wat @Snowdog hierboven ook zegt, Thomas rende vanaf de 60 minuut al met de tong op zijn schoenen en bleef rennen alsof hij ieder moment gewisseld kon worden. Die mocht tot het einde blijven.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
snmght schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 19:42:
[...]

Makkelijk voor PSV? Op basis van wat precies? Volgens mij wordt het met Haller tegen die zwakke verdediging een feest voor Ajax.
Schuurs vs Malen
Snelheid vs een slak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
ElPaco schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 19:49:
[...]

Wie probeer je voor de gek te houden? PSV heeft het nu nog zwaar tegen FC Den Bosch (bij wijze van, sorry FC Den Bosch supporters). Schmidt heeft ook gister weer laten zien dat hij geen idee heeft wat hij aan het doen is.
Wat @Snowdog hierboven ook zegt, Thomas rende vanaf de 60 minuut al met de tong op zijn schoenen en bleef rennen alsof hij ieder moment gewisseld kon worden. Die mocht tot het einde blijven.
De verdediging en de opbouw van achteruit word dramatisch.
Blind is onze opbouwer en positioneel sterk.
Gravenberch heeft een dipje laatste wedstrijden, waardoor Blind extreem belangrijk is als verbinding speler.
Ja voorin hebben we genoeg kwaliteit, maar achterin ontbeert dat in de opbouw.
Plus Schuurs of Klaiber een van de 2 zou dan moeten spelen, kunnen er beide niks van.
Beide tegengoals vs Sparta gezien van Schuurs?
Mijn god zeg, Timber is 10 x beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
ElPaco schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 19:49:
[...]

Ondanks zijn rare wisselbeleid, vind ik wel dat Schmidt het de laatste weken allemaal iets beter lijkt aan te pakken eigenlijk. Ik zou dan ook tegen een ontslag zijn. Bij v Bommel had ik persoonlijk echt het idee dat het allemaal steeds slechter werd en dat er geen touw meer aan vast te knopen viel. Bij Schmidt heb ik het allemaal nog niet helemaal opgegeven eigenlijk.

Van mij hoeft hij niet per direct weg en mag hij nog even blijven zitten. Hij lijkt echter enorm slecht met kritiek, maar ook dat geldt voor zeer veel coaches. Ik weet het niet. Veel betere coaches lijken niet voor het oprapen, ik ben vooral in het begin ook wel zeer kritisch geweest op Schmidt en nu lijkt zijn wisselbeleid echt extreem slecht (nouja, dat is het gewoon), maar qua spel lijkt er wel verbetering in te zitten.

Anyway, met of zonder Schmidt, ik denk dat Ajax de grote favoriet is voor zondag, puur omdat het team gewoon zoveel stabieler is. Dat zag je donderdag ook wel, toen ze gewoon een hele goed ploeg wegzetten ondanks dat ze niet in de wedstrijd zitten. Zo'n gevalletje als PSV - Olympiakos zou daar echt niet gebeuren.

Alle credits voor Ajax, was niet de beste pot tegen Lille, maar ze winnen wel gewoon en qua voetbal zijn ze echt nog wel een niveautje (of 2-3) hoger dan PSV.

Vond het trouwens zeer opvallend dat Ihattaren niet eens inviel. Zie hem helaas echt nog wel naar Ajax gaan. Gun hem daar alle succes though. Ik denk dat het aan zijn talent niet zal liggen. Hoop niet dat hij het volgende talent uit die regio wordt die het niet gaat maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:02
Young Boys lees ik net, volgende tegenstander van ajax in EL.

YB heeft Leverkusen verslagen,dus ja, een goed team lees ik.
Maar uh serieus... dat zegt weinig vind ik. Ik zit elk weekend naar dat Leverkusen te kijken en ja, ze hebben een paar leuke spelers, maar.... kampioen kansen missen en naarmate de wedstrijd vordert, worden ze mentaal zwakker en verdedigend zijn ze ook niet best.

Kortom, voor mijn geen bewijs dat YB heel goed is.
Maar ze zouden het natuurlijk kunnen zijn.

En over Ajax Psv... Kan me niet voorstellen dat Ajax die pot niet wint.

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 26-02-2021 20:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
Harribo schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:07:
Young Boys lees ik net, volgende tegenstander van ajax in EL.

YB heeft Leverkusen verslagen,dus ja, een goed team lees ik.
Maar uh serieus... dat zegt weinig vind ik. Ik zit elk weekend naar dat Leverkusen te kijken en ja, ze hebben een paar leuke spelers, maar.... kampioen kansen missen en naarmate de wedstrijd vordert, worden ze mentaal zwakker en verdedigend zijn ze ook niet best.

Kortom, voor mijn geen bewijs dat YB heel goed is.
Maar ze zouden het natuurlijk kunnen zijn.
Denk dat er echt weinig over te zeggen is. Waarschijnlijk ook wel zo'n gevalletje dat bij YB alles meezat en bij Leverkusen alles engiszins tegen. Wil natuurlijk niet zeggen dat ze er niks van kunnen, maar het lijkt me in ieder geval een gunstigere loting dan een van de sterkere ploegen.

Uitblinken doe je vaak niet week in week uit. Maar goed, denk dat ook weer lastig te zeggen, want heb eigenlijk wel het idee dat Ajax vaak juist tegen sterke tegenstanders weet uit te blinken.

Verder ook geen idee though, de wedstrijden niet gezien, maar dat een ploeg van Bosz veel tegendoelpunten krijgt in zichzelf is niet zo'n enorme verrassing als het niet loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
Mark31 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 19:51:
[...]

Schuurs vs Malen
Snelheid vs een slak.
Schuurs is echt niet langzaam, zijn startsnelheid is niet zo best, maar langzaam is ie echt niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ten Hag kan prima om Schuurs heen als hij ballen heeft.

Tadic Haller Neres

Gravenberch Kudus

Klaassen

Rensch Martinez Alvarez Timber

Stekelenburg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:12
snmght schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:13:

Tadic Haller Neres

Gravenberch Kudus

Klaassen

Stekelenburg
Nee dat moet je nooit doen. Dan ga je echt te veel posities wijzigen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
snmght schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:13:

Tadic Haller Neres

Gravenberch Kudus

Klaassen

Stekelenburg
Dat vind ik persoonlijk niks met Klaassen als 6

Ik zou dan eerder opteren voor Kudus als linksback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Tadic Haller Neres

Klaassen

Gravenberch Alvarez

Rensch Martinez Timber Klaiber

Stekelenburg

--

Als Blind, Tagliafico en Mazraoui niet kunnen spelen zou ik hier voor gaan, je zou ook Timber rechtsback kunnen doen en Schuurs in het centrum.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PEC toch wel verrassend met 3-1 voor tegen Heerenveen, bijna afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Of Alvarez naar achteren en Kudus op t middenveld.
En dan Klaassen op 10, laat Kudus de opbouw maar verzorgen.

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 26-02-2021 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Laatst online: 09-09 11:43
Exocet schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 06:39:
[...]

Had je beter moeten kijken hoe Botman valt, die zocht het op.
Ik weet heel goed wat ik gezien heb. Je hoeft me niks uit te leggen. Als er iemand iemand opzocht, was het Blind die Botman opzocht.
En een penalty? 8)7
Als de scheidsrechter het ook als een overtreding zag, zou het idd een strafschop zijn. Binnen de zestien is een overtreding een strafschop of wist je dat niet?
Martinusz schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:17:
[...]

Een penalty voor Ajax had ik ook mee kunnen leven :+
Zover heb ik niet gekeken. Zag toevallig dat fragment van Blind.

offtopic:
Sinds m'n nieuwe baan, heb ik geen fut om een hele wedstrijd te kijken. Kom thuis, ga douchen en eten en dan zet ik een wedstrijd aan, maar na 5 minuten ben ik vertrokken. In het weekend probeer ik dan terug te kijken, maar dat is suf. Meestal haak ik snel af, omdat het al gespeeld is. Live is toch anders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pos2007
  • Niet online
@chim0 maar wie had er dan een penalty moeten krijgen bij dat fragment van Blind?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Pos2007 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 07:40:
@chim0 maar wie had er dan een penalty moeten krijgen bij dat fragment van Blind?
Ik denk PSV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
toolkist schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 23:44:
[...]

Of Alvarez naar achteren en Kudus op t middenveld.
En dan Klaassen op 10, laat Kudus de opbouw maar verzorgen.
Dit zou ook zomaar een optie kunnen zijn inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mark31 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 07:59:
Dit zou ook zomaar een optie kunnen zijn inderdaad.
Dat zou wel mijn voorkeur hebben :)

Erg benieuwd wat het gaat worden morgen. Zelf denk ik dat de resultaten van de afgelopen periode weinig uitmaken, zie het echt als een op zich staande wedstrijd waarbij het voor PSV er op of er onder is. Het gemis van Blind zal in ieder geval groot zijn vrees ik, dat is toch wel de motor in de opbouw. Ajax zal alle zeilen bij moeten zetten tegen PSV, win je zondag dan sla je een comfortabel gat.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Gynnad schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:48:

Als Blind, Tagliafico en Mazraoui niet kunnen spelen zou ik hier voor gaan, je zou ook Timber rechtsback kunnen doen en Schuurs in het centrum.
Nee. Schuurs moet gewoon niet spelen, dat heeft hij tegen Sparta weer laten zien. Als je die nu gaat opstellen tegen je grootste concurrent met dodelijke aanval ben je weer heel erg ETH 1.0

Het ging net zo goed met Erik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

chim0 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 04:31:
[...]

Ik weet heel goed wat ik gezien heb. Je hoeft me niks uit te leggen. Als er iemand iemand opzocht, was het Blind die Botman opzocht.

[...]

Als de scheidsrechter het ook als een overtreding zag, zou het idd een strafschop zijn. Binnen de zestien is een overtreding een strafschop of wist je dat niet?

[...]

Zover heb ik niet gekeken. Zag toevallig dat fragment van Blind.
Je weet dat het in het strafsschop gebied van Lille was :?

Bovendien was het gelul van de bovenste plank van Botman, als Klaassen nu zijn man was geweest had ik me nog iets kunnen voorstellen, maar Alvares was zijn directe tegenstander.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
Het was een botsing tussen Blind en Botman.
Dus in mijn ogen geen overtreding ze knallen tezamen tegen elkaar aan.
Daarnaast was de vrije trap nog niet genomen dus kan de scheidsrechters het niet afluiten omdat het spel stil lag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pos2007
  • Niet online
Het ging om de wedstrijd van Ajax - Lille. Zoals ik het lees wil hij een penalty voor Lille omdat er een overtreding wordt gemaakt in het strafschopgebied van Lille op een speler van Lille.

[ Voor 3% gewijzigd door Pos2007 op 27-02-2021 13:17 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@chim0 my man... gaat het goed? Welke samenvatting heb jij gezien? :D.

Jammer voor Klaasjan maar ik hoop dat Schalke weer fors klop krijgt vanmiddag.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Emmen gaat goed!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mark31 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 12:42:
Het was een botsing tussen Blind en Botman.
Dus in mijn ogen geen overtreding ze knallen tezamen tegen elkaar aan.
Daarnaast was de vrije trap nog niet genomen dus kan de scheidsrechters het niet afluiten omdat het spel stil lag.
't zat wel op het randje natuurlijk, want Blind stapte inderdaad wel toevallig net even naar achteren (en keek die kant ook op) om een klein blokje voor Botman te zetten.. Maar goed, dat gebeurt echt elke corner

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
Gefeliciteerd @Vos!

WoT stats

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Maarten_E
FC Emmen is niet te remmen! :D :D :D

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Thnx! Twee op rij :D weer billenknijpen to the max!

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 27-02-2021 18:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Schalke weer verloren. Toch jammer dat we nu een vertrekkende speler moeten laten spelen (die het overigens geweldig doet) waar dat ook Huntelaar had kunnen zijn. Oké die speelt volgend seizoen ook niet meer gespeeld maar ik had het hem als rasajacied heel, heel erg gegund. De minieme kans om een zinkend schip toch in veilige havens te sturen of de minieme kans om noem eens wat, de beslissende goal te maken in de return van de halve finale EL tegen Tottenham, een stijlvolle 100% Huntelaar: de bal zo met ziel en zaligheid ingekopt dat we nog jaren discussie zullen hebben of die van Huntelaar nou mooier was of die van RVP tegen Spanje.

Ik had een andere keuze gemaakt dan hij!

[ Voor 19% gewijzigd door snmght op 27-02-2021 18:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:13
Aardig van FC Utrecht dat ze Emmen ook een keer een overwinning gunnen.. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Inflatable schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:38:
[...]

Aardig van FC Utrecht dat ze Emmen ook een keer een overwinning gunnen.. :D
Ze hadden al een overwinning hè ;)
Over de laatste 2 wedstrijden een winpercentage van 100%!

[ Voor 11% gewijzigd door Maarten_E op 27-02-2021 18:48 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vos schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:35:
[...]

Thnx! Twee op rij :D weer billenknijpen to the max!
Go Emmen, Go Emmen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chim0
  • Laatst online: 09-09 11:43
@Pos2007 @MeNTaL_TO @Typhone Blijkbaar ben ik in de war met een ander fragment. :$

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Dan ga je je toch afvragen waarom ze zoveel geld uitgegeven hebben bij Utrecht.

Ik hark de punten trouwens echt weer binnen deze ronde. Na 3 wedstrijden 2 punten :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Mohamed Ihattaren en Roger Schmidt botsen opnieuw bij PSV

PSV-trainer Roger Schmidt heeft afgelopen week opnieuw een aanvaring gehad met Mohamed Ihattaren. Het is daarom nog niet zeker of hij zondag deel uitmaakt van de selectie van PSV, dat speelt tegen Ajax. Als er iets gebeurt waardoor dat toch noodzakelijk zou zijn, kan het wellicht nog.
Bron: https://www.ed.nl/psv/moh...opnieuw-bij-psv~a7974593/

Het blijft rommelen in Eindhoven tussen die twee, verwacht dat aan het einde van het seizoen een van beide gaat vertrekken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik dacht dat Ihattaren tegen Schmidt gebotst was bij de McDrive ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 23:40:
Ik dacht dat Ihattaren tegen Schmidt gebotst was bij de McDrive ...
De McIhattaren?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 23:12:
[...]

Het blijft rommelen in Eindhoven tussen die twee, verwacht dat aan het einde van het seizoen een van beide gaat vertrekken.
Overmars, wakker worden en ga es met een zak geld richting Eindhoven ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Zo we kunnen gaan beginnen, volgens de mensen bij Tweakers is PSV nipt de favoriet in de wedstrijd vandaag.

Succes allen!

Poll: PSV vs Ajax
PSV
Gelijkspel
Ajax
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403391&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 35% gewijzigd door Gynnad op 28-02-2021 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Gynnad schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 23:12:
[...]

Ik zie helemaal gebeuren dat Ihattaren (voor niet eens heel veel geld) vertrekt, Schmidt tevreden is, De Jong tevreden is (hij heeft dan toch een uitgaande transfer geregeld) en dat Ihattaren bij Ajax tot bloei komt en PSV nog heel lang heel veel pijn gaat doen.

Want stel je eens voor dat je als PSV zijnde wel gewoon eens een echt talent tot ontwikkeling kan laten komen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
ElPaco schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:42:
[...]

Ik zie helemaal gebeuren dat Ihattaren (voor niet eens heel veel geld) vertrekt, Schmidt tevreden is, De Jong tevreden is (hij heeft dan toch een uitgaande transfer geregeld) en dat Ihattaren bij Ajax tot bloei komt en PSV nog heel lang heel veel pijn gaat doen.

Want stel je eens voor dat je als PSV zijnde wel gewoon eens een echt talent tot ontwikkeling kan laten komen.
Zowel Klaassen als Kudus komen het best tot zijn recht als nummer 10.
Hoezo zou Ajax een nummer 10 halen?
Echt niet logisch, zou eerder een veerman kopen aangezien Gravenberch wel eens zou kunnen vertrekken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Veerman is niet het niveau wat Ajax moet binnenhalen, dat niveau moet je ook zelf kunnen opleiden. Veerman speelt leuk bij Heerenveen en kan wellicht straks naar een middenmoter in de Bundesliga, maar dat is het dan wel. In een wedstrijd tegen bijvoorbeeld een PEC of AZ kan hij zelfs bij een Heerenveen niet het verschil maken. Veerman schaar ik in een categorie als een Doan en Ramselaar. Prima voor de subtop maar te licht voor de top, hooguit interessant voor een Feyenoord op dit moment.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 09:28
Mark31 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:54:
[...]

Echt niet logisch, zou eerder een veerman kopen aangezien Gravenberch wel eens zou kunnen vertrekken.
Gewoon voor de heb?

Alle grote clubs kopen alles dat los en vast zit weg van de kleinere clubjes. Een Chelsea zou 4 volwaardige elftallen kunnen opstellen als ze echt willen.

Of we blij moeten zijn met de hele gang van zaken betwijfel ik, maar als je de poen hebt om eigenlijk elke interessante speler weg te kopen bij de concurrent, dan moet je het maar doen. Zo werkt de voetbalwereld op dit moment.

Dan zou ik dus makkelijk € 12000000,- blind neerleggen om Ihataren te halen. Kijken we later wel of we iets aan die talentvolle jongen hebben. Dan kan je hem desnoods weer aan PSV terug uitlenen, mocht hij niet passen in het eerste team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ik lees wat twijfels of Ajax het gaat redden vanmiddag zonder Blind? Ik vond Blind linksback afgelopen donderdag niet best op die positie, was mede de oorzaak dat ze zoveel kansen weggaven. En Gravenberch een dipje? Dat is meer omdat hij 2 wedstrijden geschorst was precies toen EtH de puzzel goed legde, nu hij er weer bij is heeft ie een nieuwe puzzel. Verder is Haller er weer bij en is Kudus ook nog beschikbaar.
Alvarez zou ik inderdaad een linie naar achteren halen. Verder moet Ajax deze wedstrijd gewoon winnen, een erg matig PSV en Ajax zit een goede flow, ook in wedstrijden waar ze moeten verdedigen weten ze toch te scoren.

Ik denk veel doelpunten vanmiddag, 2-4 of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Mark31 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:54:
[...]

Omdat het altijd lekker is om (goedkoop) een talent bij de directe concurrent weg te kunnen halen.Geeft je ook de mogelijkheid om Kudus te verkopen ofzo.

WoT stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 00:14:
[...]

Overmars, wakker worden en ga es met een zak geld richting Eindhoven ;)
Laat hem maar lekker in Eindhoven. Het seizoen te dik beginnen, opzichtig flirten met de concurrent en weg willen als het tegen zit. Geen topsportmentaliteit.

Daarnaast volstrekt overbodig gezien de vermoedelijke absurde prijs die PSV (en gelijk hebben ze) aan Ajax zal vragen en het feit dat hij vooralsnog op zijn best 12e man is.

Mo zou dankbaar moeten zijn dat hij bij een club als PSV speelt. Talent heeft hij zeker maar volgens mij hangt er nog ergens op de Herdgang een treffend zinnetje over talent waar Ihattaren geen notie van neemt.

[ Voor 35% gewijzigd door snmght op 28-02-2021 10:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:50:
[...]

Laat hem maar lekker in Eindhoven. Het seizoen te dik beginnen, opzichtig flirten met de concurrent en weg willen als het tegen zit. Geen topsportmentaliteit.

Daarnaast volstrekt overbodig gezien de vermoedelijke absurde prijs die PSV (en gelijk hebben ze) aan Ajax zal vragen en het feit dat hij vooralsnog op zijn best 12e man is.
En dan nog te vergeten dat hij vorig jaar niet eens een heel geweldig seizoen gespeeld heeft. Talent zijn is één ding maar dat er ook enigszins constant eruit laten komen is een tweede. Hij heeft nog wat stappen te maken tot hij een vast waarde is.

Feit is wel dat het huidige speelsysteem niet optimaal is voor Ihattaren maar om nou te zeggen dat hij er alles aan doet om de trainer zijn ongelijk te bewijzen is ook niet de realiteit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Vandaag wordt het simpel. Ajax wint overtuigend en we gaan over tot de orde van de dag.
Dus laten we het verder over de puike prestatie van Emmen hebben!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
We hebben met Labyad al een ex-PSV'er die niet netjes is vertrokken, dat hoeven er geen twee te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:10:
We hebben met Labyad al een ex-PSV'er die niet netjes is vertrokken, dat hoeven er geen twee te zijn.
Met gesloten beurs labyad naar psv, ihattaren naar ajax

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

groggy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:17:
[...]

Met gesloten beurs labyad naar psv
Fixed that for you. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
groggy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:17:
[...]

Met gesloten beurs labyad naar psv, ihattaren naar ajax
Dan nog liever verplicht Labyad 4 jaar in de A selectie van Ajax en dat jullie Ihattaren er bij krijgen. Labyad hoeft zich in Eindhoven niet meer te laten zien.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
  • Laatst online: 11:59
Ihattaren past op dit moment idd goed in een rijtje met Labyad en misschien ook Bazoer. Die is vooral bezig met een dikke transfer en niet met goed voetballen.

PSV kan hem beter zsm verkopen en Ajax kan er beter niet nog eens intrappen. Zeker omdat er voor die positie genoeg goede spelers lopen met wel een goede mentaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat gulheid mag wel, de helft van zijn salaris voor het komende jaar? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Overwinningen van Ajax in Eindhoven in een kampioensjaar van Ajax de voorgaande 50 seizoenen:

- 2012/13

- 1994/95

- 1972/73

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
strafschop schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:26:
Overwinningen van Ajax in Eindhoven in een kampioensjaar van Ajax de voorgaande 50 seizoenen:

- 2012/13

- 1994/95

- 1972/73
Allemaal leuk, PSV heeft 1 goede wedstrijd gespeeld het afgelopen jaar, en dat was tegen die grieken. Oke, en de 1e helft tegen Ajax in Amsterdam. Die maken nog geen deuk in een pakje boter.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
strafschop schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:26:

- 2012/13

- 1994/95

- 1972/73
Bewijst maar weer eens dat het kampioenschap wordt beslist door van de 'kleintjes' te winnen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:28:
[...]

Allemaal leuk, PSV heeft 1 goede wedstrijd gespeeld het afgelopen jaar, en dat was tegen die grieken. Oke, en de 1e helft tegen Ajax in Amsterdam. Die maken nog geen deuk in een pakje boter.
Zes keer winst, 10x gelijk en 24 nederlagen sinds 1980/81 zijn niet de statistieken van Feyenoord in Amsterdam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

carpebios schreef op zondag 28 februari 2021 @ 10:28:
[...]

Toch denken veel Tweakers daar anders over als ik de poll mag geloven. Ben benieuwd naar hun meningen :).

Of is het wishfull thinking van die stemmers? ;)

Ikzelf denk (en heb gestemd voor) een gelijkspel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Als Ajax zijn topniveau haalt dan lijkt het me kat in het bakkie, ook zonder Blind.

Ik hoop dat Schuurs niet start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:05:
Als Ajax zijn topniveau haalt dan lijkt het me kat in het bakkie, ook zonder Blind.

Ik hoop dat Schuurs niet start.
Is nog niets over bekend of Blind in de bus naar Eindhoven zit of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Gynnad schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:04:
[...]

Is nog niets over bekend of Blind in de bus naar Eindhoven zit of wel?
Blind is er gewoon bij vandaag!
Ajax-sterkhouder Blind fit genoeg voor basisplaats tegen PSV

Daley Blind staat zondagmiddag gewoon in de basis bij Ajax voor de competitietopper tegen PSV. De verdediger had na de wedstrijd van donderdag tegen Lille een vraagteken achter zijn naam staan, maar is fit genoeg bevonden om te kunnen starten in Eindhoven.
https://www.vi.nl/nieuws/...oor-basisplaats-tegen-psv

Ihattaren trouwens gewoon in de basis van PSV, probeerde ze zand in de ogen te strooien bij Ajax?

Tenminste dat zei Joep bij de NOS, Rik Elfrink zegt dat hij niet bij de selectie zit..

[ Voor 5% gewijzigd door Gynnad op 28-02-2021 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Volgens o.a. VI is Blind toch op tijd fit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbfWRwUr1xA4WpI9avsCN__ub3I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/attKRuFkpqQ3Kdzh3YWBomjx.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Krijgen we vanmiddag weer een tweeling in het veld bij Ajax?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BTuJXvOQnfYxlNBDrqEFdjrE-kI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bhuUQemtlw61319VMYp0GYKV.png?f=user_large

[ Voor 55% gewijzigd door Gynnad op 28-02-2021 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:22

InFamous

excommunicado

Mooi dat Timber en Rensch nu standaard in de basis staan, die doen het echt goed de laatste tijd,

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Outerspace
Wel grappig net lieten ze dat moment zien op ESPN2 waar Ryan Thomas <knip> de bal verspeelde. Naja donderdag was ik fan van PSV maar vandaag mag Thomas hetzelfde doen van mij :D oOo

[ Voor 9% gewijzigd door Ramzzz op 28-02-2021 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:50:
[...]

Mo zou dankbaar moeten zijn dat hij bij een club als PSV speelt. Talent heeft hij zeker maar volgens mij hangt er nog ergens op de Herdgang een treffend zinnetje over talent waar Ihattaren geen notie van neemt.
Talent hebben kun je niet leren, mentaliteit wel.
Met Alvarez naar de verdediging en Kudus op 6 kun je Ihattaren prima op 10 zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007

Superkiwi

Hoi doei

Het lek bij Willem II is boven!!
Zeg eens eerlijk, wie had verwacht dat ze van Sparta zouden winnen?
Oké, mede met behulp van een penalty maar toch.

@Maarten_E met nog 10 potjes te gaan wordt het voor Emmen inderdaad nog spannend.
Dat Ado in de degradatiezone staat kan ik niet rouwig om zijn, die mogen er wel uit van mij.

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 28-02-2021 14:09 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Willem II wint tegen Sparta -O-
Booooeh, gelukkig staat ADO daar dan wel door in de rechtstreekse degradatiezone.

@Superkiwi Ik niet, baal er ook een beetje van als ik naar Emmen kijk. En ADO ook gelijkgespeeld gisteren, dus Emmen loopt respectievelijk maar 2 punten in op ADO, en niks op Willem II.

[ Voor 52% gewijzigd door Maarten_E op 28-02-2021 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:05:
Willem II wint tegen Sparta -O-
Booooeh, gelukkig staat ADO daar dan wel door in de rechtstreekse degradatiezone.

@Superkiwi Ik niet, baal er ook een beetje van als ik naar Emmen kijk. En ADO ook gelijkgespeeld gisteren, dus Emmen loopt respectievelijk maar 2 punten in op ADO, en niks op Willem II.
Emmen speelt toch nog steeds op plastic? Zsm eruit dus, helaas voor @Vos :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:11:
[...]

Emmen speelt toch nog steeds op plastic? Zsm eruit dus, helaas voor @Vos :p
Plannen zijn er wel, maar handhaving heeft prioriteit. En dat snap ik ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Labyad er niet bij heu!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

We worden wereldkampioen?!?!!

:+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 200 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021