O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Enneuh schwalbe is geel beste scheids....
[ Voor 31% gewijzigd door Tomba op 25-02-2021 22:37 ]
Trol! Dat kan echt niet!!Quad schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:36:
Beetje vers bloed in het veld zou niet gek zijn..
[Edit] Sorry, ik las op het veld ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
PolarBear schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:32:
Leicester City is overigens op weg de eerste Engelse afvaller (7 teams) te worden in Europa. Tegen Slavia Praag is toch ook wel opmerkelijk.
:fill(white):strip_exif()/f/image/4QLpwG3HIhdoJz2RWJGyw05l.png?f=user_large)
Dat is wel klaar.
Alleen vanavond?Grindtegel schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:38:
malen is een beetje veel ego vanavond
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Komt omdat er voornamelijk psv-supporters aanwezig zijn. Goed volk.Pompi schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:39:
Mensen, mag ik zeggen dat ik al de hele avond de sfeer echt top vind in het topic. Hopelijk blijft het zo en dan mogen we elkaar zondag weer de tent uitvechtenals er weer een super sunday is.
Inderdaad, maar alvast mijn excuses voor alle mensen met lange tenen, of voor mijn spelfouten die over kunnen komen als antisemitische, racistisch, verbastering van namen en voor het feit posts verkra.....t worden door mods waardoor de context wegvalt. EXCUSES!Pompi schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:39:
Mensen, mag ik zeggen dat ik al de hele avond de sfeer echt top vind in het topic. Hopelijk blijft het zo en dan mogen we elkaar zondag weer de tent uitvechtenals er weer een super sunday is.
Wellicht heeft hij het overzicht niet. In diverse acties vanavond lijkt het wel alsof hij met oogkleppen op voetbalt.Grindtegel schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:38:
malen is een beetje veel ego vanavond
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Sinds de vriendin van Neres voorbij gekomen is waren de meesten het wel met elkaar eens vanavond jaPompi schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:39:
was de vorige keer niet ajax - real 1-4OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:33:
[...]
Mijn spugende middelhoogzwangere vrouw momenteel wel gok ik ...
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik denk dat Baumgartl gespaard wordt voor zondag.Exocet schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:41:
Gezien het wisselbeleid ivm fitheid, zullen er zondag wel 7 anderen in de basis staan
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Yupp, is de EL-finale rond 6 juli?HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:41:
[...]
was de vorige keer niet ajax - real 1-4![]()
een voorbode!
Ja..Maarten_E schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:44:
Als Olympiakos scoort zijn ze toch wel door dacht ik? 4-5 on aggregrate?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
YesMaarten_E schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:44:
@Typhone Ahh, eindelijk overgestapt!
JaMaarten_E schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:44:
@Typhone Ahh, eindelijk overgestapt!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 24% gewijzigd door Outerspace op 25-02-2021 22:51 . Reden: Naamsverbasteringen + vermelden goorlap is niet nodig ]
In de buurt van je man staan en helemaal niets doen
Voor mijn beurt gesproken.
:strip_exif()/f/image/6S2lCe8aIvk91BOS16X4qrQc.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:40
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
alles kan off-topic
Tel even tot 10 en post dan. Dit gaat nergens overExocet schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:45:
Echt zo onnodig! Waarom lopen ze steeds naar achter
[ Voor 31% gewijzigd door Outerspace op 25-02-2021 22:52 ]
Die laat het echt afweten vandaag. Zijn egoïsme doet PSV vandaag mede de das om.Zingo schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:46:
Dankje Malen, voor je kansloze inzet vandaag. Ongelofelijk dat je dit zo laat liggen vandaag weer.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nu ervoor gooien en hopen dat 't alsnog valt.
⏩ PVOutput☀️
Ik moet zeggen dat ik dacht dat Barry Batsbak bij PSV speelde toen ik dat snorretje zag.Typhone schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:46:
[...]
Die sukkel die 19 sec ervoor die bal verspeelde over 10m met dat smerige snorretje. Achterlijke idioot op zo’n plek balverlies lijden. Hou die bal gewoon vast.
Helaas zal het dit jaar niet gaan gebeuren. Eeuwig zonde.
Dat gaat gewoon automatisch. Bij dit soort standen zie je vaak twijfelachtig voetbal. Eerder al bij Ajax en nu bij PSV.Exocet schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:45:
Echt zo onnodig! Waarom lopen ze steeds naar achter
Schmidt is Ajax supporter?ElPaco schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:47:
Maar ook Schmidt bedankt voor het uitstekende wisselbeleid. Je ziet iedereen doodop zijn, maar wisselen, ho maar
Mochten ze dit weekend verliezen dan is het misschien al exit Schmidt.
Daar begrijp ik ook geen kont van. Dan wissel je iedereen vanwege o2 in de bloedwaarden en nu laat je ze staan als tot ze dood zijn.ElPaco schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:47:
Maar ook Schmidt bedankt voor het uitstekende wisselbeleid. Je ziet iedereen doodop zijn, maar wisselen, ho maar
Dat is dan het enige positieveDeadsy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:47:
[...]
Schmidt is Ajax supporter?
Mochten ze dit weekend verliezen dan is het misschien al exit Schmidt.
Dit is denk ik nog die van 2020 of 2019.Tomba schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:47:
De gifbeker van 2021 is dus nog altijd niet leeg, gvd wat een Gore pech blijven we hebben
Niks pech. PSV verzuimt het af te maken en laat steeds de Grieken rustig voorzetten. Achteruit lopen is altijd een slecht idee, maar vooral met de achterhoede van PSV.Qu3st schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:46:
Ongelooflijk wat een pech!
Hoewel er een grappige draai aan wordt gegeven, zijn zulke posts natuurlijk niet nodig.carpebios schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:27:
Euh, even iets anders, ik zou het graag eens over Emmen willen hebben, kan dat?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit vooral.ElPaco schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:47:
Dan "spaar" je al je spelers, wissel je niet op het moment dat het minder wordt. Godsamme.
geen gore pech, kutvoetballers is de redenTomba schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:47:
De gifbeker van 2021 is dus nog altijd niet leeg, gvd wat een Gore pech blijven we hebben
Hoewel ik PSV nu nog het beste gun in Europa denk ik dat de gifbeker zondag door Ajax nog een beetje verder wordt geleegd.Tomba schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:47:
Deze ook niet midden in een PSV wedstrijd.Outerspace schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:48:
[...]
Hoewel er een grappige draai aan wordt gegeven, zijn zulke posts natuurlijk niet nodig.
Ben er ook bang voor, zeker met deze mentale mokerslag.PolarBear schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:48:
[...]
Hoewel ik PSV nu nog het beste gun in Europa denk ik dat de gifbeker zondag door Ajax nog een beetje verder wordt geleegd.
⏩ PVOutput☀️
Je kan zondag maar het beste met 6-0 afgemaakt worden. Dan wordt er tenminste ingegrepen zou je zeggen. Maar ik vermoed dat psv er zondag toch gewoon weer staat.PolarBear schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:48:
[...]
Hoewel ik PSV nu nog het beste gun in Europa denk ik dat de gifbeker zondag door Ajax nog een beetje verder wordt geleegd.
⏩ PVOutput☀️
Rip Brugge.PolarBear schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:50:
Brugge definitief uit de Europa League.
Iedereen stond vrij ok te spelen tot de 80e minuut, toen was iedereen leeg en Schmidt deed niks. Ik leg dit dan ook 90% bij hem.
Dit had niet nodig geweest.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat deden ze niet en speelden op het laatst weer zwak.
Malen te egoïstisch, dat kan niet dan
PartypooperOuterspace schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:48:
[...]
Hoewel er een grappige draai aan wordt gegeven, zijn zulke posts natuurlijk niet nodig.
Hebben Ten Hag en hij dezelfde leermeester gehad?Typhone schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:53:
Terecht punt met dat wisselen. Schmidt en z’n wisselbeleid... shoot me.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021