Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit moeten ze nu dan ook maar goed door zien te komen. Niet meer weggeven.
Scheelt dat Sangare en Baumgartl er niet bij zijn.
Ik vind trouwens Boscagli nog niet slecht
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 25-02-2021 22:49 . Reden: Naamsverbasteringen zijn niet nodig ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

Nu wordt het billenknijpen. Olympiakos zal meer komen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Met afgelopen 2 jaar.Han schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:48:
Mocht PSV het lukken om zo te blijven spelen dan gaat het goed komen. Wat een verschil met vorige week.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zou dit nu komen door Boscagli die wat verder naar voren staat en daarom wat vaker goede ballen naar voren kan geven (wat Blind dus de laatste tijd ook doet bij Ajax)?
Gewoon omdat het kan...OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:56:
Gaat lekker zo
Hup Brabant
P. Aal de beste verdediger aan de kant van PSV.
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-02-2021 22:07 ]
Right, Rosario 5x balverlies, Götze 5x en Boscagli 5xGrindtegel schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:01:
Boscagli maakt idd veel verschil maar ook Gotze. Nu zijn kampioenen balverlies sangare (ok die doet gelukkig niet mee) en Rosario veel minder aan de bal waardoor ze die ook niet kunnen weggeven. Nou nog een vervanger voor Rosario vinden en dan komt het goed
Rosario 2 sleutelpasses, Götze 1, Boscagli 0.
Neemt niet weg dat komende zondag ook op deze opstelling hoop, misschien Ihattaren voor Thomas.
Pfft PSV ontsnapt btw....
[ Voor 8% gewijzigd door Tomba op 25-02-2021 22:09 ]
Als ze ballen tegen de paal aan beginnen te schieten, dan weet je dat de mazzel aan je kont hangt.
Laat die Grieken maar komen.
Wel blij dat Viergever er weer staat.
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-02-2021 22:12 ]
Graag gedaan, klinkt goed!OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:11:
Bedankt @Maarten_E, dankzij jou heb ik ineens zin in BAMi ...
[ Voor 49% gewijzigd door carpebios op 25-02-2021 22:13 ]
Bambam!OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:56:
@Maarten_E Gaat lekker zo;
[Afbeelding]
[Afbeelding]
⏩ PVOutput☀️

Excuses, ik ben iets te bamhartig vanavond.hoevenpe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:14:
Kunnen we BAM bewaren voor als het echt 3-0 is?
Behalve zijn salaris waarschijnlijkHarribo schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:16:
Rosario levert alles in...
Echt he?Harribo schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:16:
Rosario levert alles in...
Na de rust lijkt de typische "we spelen dit wel even uit" mentaliteit weer de kop op te steken.
Als PSV een beetje aanzet prikken ze die 3e goal er wel in.
*edit
Malen wat zei ik nou? Götze had 'm voor het inkoppen...
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 25-02-2021 22:19 ]
Dat kunnen ze beter ook gaan doenSuperkiwi schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:18:
[...]
Als PSV een beetje aanzet prikken ze die 3e goal er wel in.
Smerige overtreding ... Baba
[ Voor 25% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-02-2021 22:22 ]
Hij maakt hem gewoon!OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:24:
Max leek zich iets te Verstappen ...
Oostenrijk ligt er ook uit met RB Salzburg en Wolfsberg, altijd fijn aangezien die altijd in de buurt van Nederland zitten qua coefficienten.
Die grote clubs hebben best wel last van de coronacrisis lijkt me. Plots verdampen al die zogenaamde eerlijke bedragen. Kan een kansje zijn voor het NL voetbal.PolarBear schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:25:
Peter Bosz staat achter met Leverkusen. Zoals de stand nu is zijn de Duitse ploegen uitgeschakeld, Hoffenheim door Molde en Leverkusen door Young Boys. Valt toch tegen.
Oostenrijk ligt er ook uit met RB Salzburg en Wolfsberg, altijd fijn aangezien die altijd in de buurt van Nederland zitten qua coefficienten.
En weer...Zingo schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:25:
Rosario doet weer een Rosario.....
Tjongejonge wat een prutser is dat in balbezit
Dacht even dat het 3-0 was, maar muntje viel later...carpebios schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:24:
Hij maakt hem gewoon!
En dan toch continu worden opgesteld...Grindtegel schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:27:
Het is dat Bruma ook niet kan voetballen maar waar is die Rosario toch mee bezig, wat een pannekoek zeg, die gast moet echt zo snel mogelijk stoppen met rondlopen op een voetbalveld
Vermoed dat hij het een en ander aan belastend materiaal tegen Schmidt heeft verzameld.
Gelukkig speelt ie zondagHarribo schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:26:
[...]
En weer...
Tjongejonge wat een prutser is dat in balbezit
Gunfactor is erg groot!
NEIN! MAND!OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:30:
Die Rosario barst van de inzet, hopelijk voor hem is dat een basisplaats tegen Ajax!
Gunfactor is erg groot!
Wij Rosario, jullie Schuurs. Okay?OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:30:
Die Rosario barst van de inzet, hopelijk voor hem is dat een basisplaats tegen Ajax!
Gunfactor is erg groot!
uitleg: BaumgartlAghanim schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:30:
Ik snap echt niet hoe Olympiakos vorige week 4 goals heeft kunnen maken. Los van dat PSV een stuk beter speelt is dit wel echt een fopploeg zeg.
Durf je een testikel erop in te zetten?OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:30:
Gunfactor is erg groot!
Karma dat hij dan de winnende maakt...
PSV gewoon nog 1 bij prikken en dan achterover leunen
Maakt je dan wel een echte bikkel.hoevenpe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:31:
[...]
Durf je een testikel erop in te zetten?
Karma dat hij dan de winnende maakt...
Mijn spugende middelhoogzwangere vrouw momenteel wel gok ik ...hoevenpe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:31:
[...]Durf je een testikel erop in te zetten?
Karma dat hij dan de winnende maakt..
⏩ PVOutput☀️
Pilot voor zondag.OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:35:
Zijn die palen extra dik of zit er een door Philips uitgevonden leer- of luchtmagneet in?
Die hadden we graag willen hebben tegen Ajax, staat zeker alleen aan in Europees verband?OPSLAGHOND schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:35:
Zijn die palen extra dik of zit er een door Philips uitgevonden leer- of luchtmagneet in?
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021