O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
assistent bij O17, dan ben je schijnbaar onmisbaar bij de wedstrijden van het eerste team?Pompi schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:05:
[...]
Ik dacht ook Stijn Schaars te zien, die vond ik meer verrassend
Beetje raar om je kind dan mee te nemen naar werk. Geeft signaal alsof hij daar voor zijn lol en in zijn vrije tijd zit.ParaDroid2 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:06:
[...]
Dat dacht ik ook, maar die is blijkbaar in dienst van PSV sinds hij gestopt is met voetbal.
Dat ben ik zeker met je eens, daarnaast ook een mooie middelvinger naar het publiek dat er ook maar al te graag zou willen zitten.Pompi schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:10:
[...]
Beetje raar om je kind dan mee te nemen naar werk. Geeft signaal alsof hij daar voor zijn lol en in zijn vrije tijd zit.
alles kan off-topic
HiddinkTyphone schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:14:
Er zitten Chinezen!!! Kan niet anders!
En Malen is toch 10 keer beter dan Vertesse..
Due trainer is koekwaus
Edit: Mauro, ook al zo’n kneus
[ Voor 7% gewijzigd door sNielz123 op 21-02-2021 17:22 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dan rood vrees ikHan schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:23:
Die is er buiten, geen penalty
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 21-02-2021 17:25 ]
Imho geen penalty maar wel een rode kaart. Overreding was op een doorgebroken speler.ElPaco schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:24:
Er buiten ja. En terecht geel, Baumgartl liep er naast. Nou weet ik dat Baumgartl niet best is, maar het niveau van degene die mee loopt telt gelukkig niet mee
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De vraag is of Baumgartl genoeg in de buurt was.Han schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:25:
[...]
Imho geen penalty maar wel een rode kaart. Overreding was op een doorgebroken speler.
Dat dus.Typhone schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:25:
Dan rood vrees ik
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Omdat Baumgartl net als Guti een halve meter achter de speler lopen.Napo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:28:
[...]
Benieuwd naar de redenering waarom het dan rood zou moeten zijn.
Nieuwe huis wordt nog gebouwd daar oogt ie klein (65”)
Ik vind em andersom... geen rood want baumgartl loopt erbij, wel penaltyHan schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:25:
[...]
Imho geen penalty maar wel een rode kaart. Overreding was op een doorgebroken speler.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Haha okTyphone schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:29:
[...]
Nieuwe huis wordt nog gebouwd daar oogt ie klein (65”)
Of geen geld meer voor de rest van de kastMaarten_E schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:30:
Die TV is zo groot dat de kast in tweeën is gebroken.
Misschien mooi maatje voor Bjorn zodat hij het goed kan zien?
Tv kastje wat er stond ging niet. LG 65GX maar die stomme voeten zaten op de rand ipv in het midden dus maar even tijdelijk de nachtkastjes gebruikt. In het nieuwe huis komt ie plat tegen de muur of course maar dat duurt nog 2,5 maandMaarten_E schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:30:
Die TV is zo groot dat de kast in tweeën is gebroken.

Het is meer dat ik hem in het daglicht van de rode kaart van Tagliafico (tegen Sparta) poog te plaatsen. Een aantal vonden dat geen rode kaart want geen doorgebroken speler met Schuurs op geruime afstand en nu is het wel rood want doorgebroken terwijl een verdediger significant dichterbij staatElPaco schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:28:
[...]
Omdat Baumgartl net als Guti een halve meter achter de speler lopen.
Omdat wel duidelijk was dat dat de overtreding was. Voor de kaart ging het om of Baumgartl er bij was of niet, dan heb je meer aan het uitgezoomde beeld.toolkist schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:32:
Maar waarom zoomden ze geen enkele keer in op die situatie? Want hij werd toch gewoon tegen z'n benen geraakt door Guti? Dat leek mij tenminste de overtreding, niet vasthouden o.i.d.
Die overtreding was 10 meter over de middenlijn zo'n beetje, daarmee vergelijken slaat nergens op.Napo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:32:
[...]
Het is meer dat ik hem in het daglicht van de rode kaart van Tagliafico (tegen Sparta) poog te plaatsen. Een aantal vonden dat geen rode kaart want geen doorgebroken speler met Schuurs op geruime afstand en nu is het wel rood want doorgebroken terwijl een verdediger significant dichterbij staat
Is voor de definitie van een doorgebroken speler weinig relevant. Je bent of wel of niet voorbij de laatste verdedigingslinie.toolkist schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:33:
[...]
Die overtreding was 10 meter over de middenlijn zo'n beetje, daarmee vergelijken slaat nergens op.
Maar dan moet je wel kunnen zien of die buiten of binnen de 16 gemaakt werd en dat was van veraf en met die hoek niet te zienElPaco schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:33:
[...]
Omdat wel duidelijk was dat dat de overtreding was. Voor de kaart ging het om of Baumgartl er bij was of niet, dan heb je meer aan het uitgezoomde beeld.
Absoluut wel.Napo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:34:
[...]
Is voor de definitie van een doorgebroken speler weinig relevant. Je bent of wel of niet voorbij de laatste verdedigingslinie.
Is dat zo? Als je al op de 16 staat heb je een aardige doelpoging. Dat lijkt me niet gelijk aan 1 meter over de middenlijn met een speler er 5 meter achter.Napo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:34:
[...]
Is voor de definitie van een doorgebroken speler weinig relevant. Je bent of wel of niet voorbij de laatste verdedigingslinie.
Wie pakt het grote boek er bij?
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 21-02-2021 17:36 ]
Wat ik wel tof vind is hoe Teze zich heeft ontwikkeld dit seizoen, nog meer paniek in de verdediging als hij er niet is, en hij is ook pas 21 ofzo.
Ik neem even aan dat de VAR heeft gezien (en tegen Kuipers gezegd) dat hij er buiten is. Als dat duidelijk is hoeft de scheids dat niet alsnog eens na te kijken op het scherm.toolkist schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:34:
[...]
Maar dan moet je wel kunnen zien of die buiten of binnen de 16 gemaakt werd en dat was van veraf en met die hoek niet te zien
Volgens mij is Schmidt er allang klaar mee en probeert hij nu gewoon zo snel mogelijk die ontslagpremie binnen te harken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb ze die herhaling ook bij de VAR maar 1x zien bekijken?ElPaco schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:38:
[...]
Ik neem even aan dat de VAR heeft gezien (en tegen Kuipers gezegd) dat hij er buiten is. Als dat duidelijk is hoeft de scheids dat niet alsnog eens na te kijken op het scherm.
Ik denk dat ze het vasthouden uitleggen als begin van de overtreding en dan het geheel als de overtreding bestempelen. Anders lijkt het me iig dat het inderdaad erbinnen was. Komen ze goed weg, maar damn, het is weer eens niet om aan te zien. Hoop dat Malen erin komt nu, dat lijkt me enige om nog een kansje te maken op punten. Dan maar hopen dat die vandaag een bal langs de keeper weet te schieten....toolkist schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:32:
Maar waarom zoomden ze geen enkele keer in op die situatie? Want hij werd toch gewoon tegen z'n benen geraakt door Guti? Dat leek mij tenminste de overtreding, niet vasthouden o.i.d.
Dan moet hij toch echt een hekel hebben aan zijn vrouw thuis, dat hij liever in een stadion zit en naar PSV kijkt.Sempy schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:08:
[...]
assistent bij O17, dan ben je schijnbaar onmisbaar bij de wedstrijden van het eerste team?
Misschien zit 'ie er voor Vitesse, die spelen soms nog best aardig.Deadsy schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:45:
[...]
Dan moet hij toch echt een hekel hebben aan zijn vrouw thuis, dat hij liever in een stadion zit en naar PSV kijkt.
Hoop het niet. Mag zo wel een paar seizoenen blijven, toppertje!Gonadan schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:38:
@ElPaco
Volgens mij is Schmidt er allang klaar mee en probeert hij nu gewoon zo snel mogelijk die ontslagpremie binnen te harken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Schmidt aan het einde van het seizoen: Enne, hoeveel geld krijg ik voor versterkingenQuad schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:59:
[...]
Hoop het niet. Mag zo wel een paar seizoenen blijven, toppertje!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Is die zoveel beter dan Teze/Boscagli? Of denk je dat hij genoegen neemt met een rol op de bank?snmght schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:05:
En Bazoer naar PSV?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Staat niet voor niks niet in de basis. Kan je gerust los laten lopen..toolkist schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:14:
Je zou Malen toch eens dekken zeg....
Zo over de bal duiken verwacht je alleen van Mvogo.Malfunctions schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:12:
Die moet Pasveer gewoon hebben.
alles kan off-topic
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lijkt me een typisch voetbalvoorbeeld van een gebrek aan zelfkennis.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
klopt, maar het is niet alsof we zoveel toppers hebben voor in het doelMalfunctions schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:22:
Ik zag vandeweek een interview voorbij komen waarin Pasveer zelf aangaf dat hij een uitnodiging voor Oranje wel logisch zou vinden.
Lijkt me een typisch voetbalvoorbeeld van een gebrek aan zelfkennis.
In een tijd dat er geen echt goede keepers zijn.sNielz123 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:23:
Is wel echt een goede keeper geworden
alles kan off-topic
⏩ PVOutput☀️
Die Vittek speelt ook als een hoedenplank. Die draait zich elke actie klem en heeft 0,0 overzicht.Quad schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:29:
Sjonge Vitesse, daar hadden ze een 1 op 1 kunnen krijgen voorin, wat een slechte pass zeg.
Jack vGelder vertrekt deze zomer bij Ziggo.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Naja voor Ajax misschien niet eens zo slecht, hoe ze de laatste weken spelen zal het vast nog wel een paar keer misgaan.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zou dat bandje met stadiongeluid ook op het veld te horen zijn? Dan begrijp ik dat hij zoals gewoonlijk niet tegen de druk kan.
alles kan off-topic
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
oftwel, niet meer doengws24 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:34:
lol, ik ga even naar de wc en mis gewoon 2 doelpunten
En wederom kan ik met de eer strijken.jaapstobbe schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:17:
ik zeg 3-1 voor PSV. Als die gelijkmaker niet te laat komt.
Flesje bewaren, hoeft ie niet de ruimte uit.Maarten_E schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:35:
Geeft gws24 2 liter water.
⏩ PVOutput☀️
Als je moet dan moet je, zeker na een aantal biertjes met dit lekkere weer
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021