Ah zo kennen we Narsingh weer 
Wat staan ze te schutteren achterin zeg bij Feyenoord.
Wat staan ze te schutteren achterin zeg bij Feyenoord.
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 21-02-2021 13:22 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 21-02-2021 13:22 ]
PSN: Finally_Chris
alles kan off-topic
Feyenoord gaat het befaamde 2-3-5 systeem spelen richting het einde.Vos schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:18:
Heeft die Conteh al minuten gemaakt? Meende dat dat een aardig talent is?
Zitten 3 centrum spitsen op de bank bij Feyenoord
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Onzin. Die jongen is nog niet helemaal wedstrijdfit na die zware knieblessure. Normaal juist een speler waar gevaar en creativiteit vandaan komt.OMX2000 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:26:
Sinisterra lijkt echt nooit een plan te hebben aan de bal. Ik blijf hem overgewaardeerd vinden.
[ Voor 51% gewijzigd door Vos op 21-02-2021 13:31 ]
Geeft niet, is een aanvaller. En wel de enige die in de drukte aangespeeld kan worden en niet gehinderd door enige plan er een verrassende snelle actie uit kan toveren.OMX2000 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:26:
Sinisterra lijkt echt nooit een plan te hebben aan de bal. Ik blijf hem overgewaardeerd vinden.
alles kan off-topic
Tja Diemers... Ik snap best dat Sini geblesseerd was, dus nog niet op de top van zijn kunnen. Maar ik zie weinig verrassende dingen van hem.Ankona schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:31:
[...]
Geeft niet, is een aanvaller. En wel de enige die in de drukte aangespeeld kan worden en niet gehinderd door enige plan er een verrassende snelle actie uit kan toveren.
Zie ik toch liever dan een Diemers die eerst 2 seconde en 10 meter nodig heeft om een bal aan te nemen en onder controle te krijgen en dan gaat nadenken over een plan.
[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 21-02-2021 13:38 ]
[ Voor 3% gewijzigd door toolkist op 21-02-2021 13:39 ]
Ik meende dat Narsingh gekocht was door Twente, maar ik zie dat het op huur is. Dat verklaart die missers beterCR1691 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:39:
Haha je zal deze nog maar winnen ook. Zou bizar zijn
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Inside job. Soort belchineesVos schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:41:
[...]
Ik meende dat Narsingh gekocht was door Twente, maar ik zie dat het op huur is. Dat verklaart die missers beter.
[ Voor 43% gewijzigd door ephymerous op 21-02-2021 13:48 ]
XXXVI
Heb je Sinisterra niet nodig op de linkerflank? Dacht dat het daar ook niet zo ruim was qua spelers, tenzij je weer Haps daar neer wil zetten.Ankona schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:15:
[...]
Sinisterra. Toornstra kan ook maar die heb je veel te hard op het middenveld nodig aangezien hij de enige middenvelder op Eredivisie niveau is in de selectie.
Zo goed is Berghuis ook weer niet. Hij kan goed zijn maar alleen als hij er zin in heeft (en dat heb ik al een half jaar niet meer gezien)
Daar heb je ook nog Linssen en Conteh.Pompi schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:46:
[...]
Heb je Sinisterra niet nodig op de linkerflank? Dacht dat het daar ook niet zo ruim was qua spelers, tenzij je weer Haps daar neer wil zetten.
alles kan off-topic
Linssen kan prima op linksbuiten, stond ie bij Vitesse altijd.Pompi schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:46:
[...]
Heb je Sinisterra niet nodig op de linkerflank? Dacht dat het daar ook niet zo ruim was qua spelers, tenzij je weer Haps daar neer wil zetten.
Mijn idee zou juist zijn om Botteghin erin te bregen voor Diemers. Juist centraal achterin heb je rust en versterking nodig op het moment. Kan Berghuis eventueel afzakken naar een 10 positie.CR1691 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:48:
Waar wacht advocaat nou op. Zet die echte spits er nou eens in
alles kan off-topic
Jij zou genoegen nemen met een gelijkspel? Je moet en kan hier gewoon nog steeds winnen hoor...Ankona schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:51:
[...]
Mijn idee zou juist zijn om Botteghin erin te bregen voor Diemers. Juist centraal achterin heb je rust en versterking nodig op het moment. Kan Berghuis eventueel afzakken naar een 10 positie.
Je gaat niet winnen door er enkel een aanvaller bij te zetten. Linssen en Sinisterra kunnen prima de diepte in rennen. Punt is juist dat die bal naar voren moet. Dan moet je dus juist je opbouw in orde hebben en voorin niet teveel drukte.CR1691 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:53:
[...]
Jij zou genoegen nemen met een gelijkspel? Je moet en kan hier gewoon nog steeds winnen hoor...
alles kan off-topic
[ Voor 55% gewijzigd door ph4ge op 21-02-2021 14:05 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
alles kan off-topic
Heel raar, wordt niet eens bekeken.Ankona schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:04:
Waarom grijp de VAR niet in? Het is licht maar wel een overtreding op Toornstra.
[ Voor 32% gewijzigd door ph4ge op 21-02-2021 14:14 ]
Haps speelt nooit meer als verdediger, die wordt enkel als linksbuiten ingezet. Geen verschil in systeem dus.ph4ge schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:06:
[...]
Heel raar, wordt niet eens bekeken.
Advocaat zal blij zijn met een punt, ik ben er klaar mee. Zitten 3 spitsen op de bank, je moet winnen, en hij brengt een verdediger erbij.
alles kan off-topic
Juist wel. Als het voetballend niet loopt moet je het oppertunistisch proberen. Twente stond op breken, wat voor signaal geef je met deze wissels? Twente wisselde nota bene wel aanvallend.Ankona schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:12:
[...]
Haps speelt nooit meer als verdediger, die wordt enkel als linksbuiten ingezet. Geen verschil in systeem dus.
Maar ik blijf erbij, Feyenoord is vooral in de opbouw erg zwak. Middenveld in ver onder de maat, alleen Toornstra is goed genoeg. Dan heb je er niets aan om een vierde aanvaller op het eiland erbij te zetten, zeker niet in een wedstirjd als vandaag waar de verdedigers niet lekker in hun vel zaten.
Een begrijpelijk standpunt aangezien de FC al sinds oktober 2019 geen wedstrijd meer gewonnen heeft met Blom als scheidsrechter...Harribo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:36:
Neeee scheidsrechter Blom bij Heerenveen groningen.... Hou mijn hart vast, zo'n slechte scheidsrechter
Kan vast niet slechter zijn dan die Slowaak van afgelopen weekHarribo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:36:
Neeee scheidsrechter Blom bij Heerenveen groningen.... Hou mijn hart vast, zo'n slechte scheidsrechter
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 21-02-2021 15:24 ]
Had ook wel wat meer van Groningen verwacht.Harribo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:22:
Groningen heeft er geen zin in tegen Heerenveen lijkt het wel. Word nauwelijks verdedigd. Tegenstander krijgt alle ruimte.
Je zal die spelers van Groningen toch eens een schop verkopen. Ook geen lef, ze vinden gelijkspel voldoende, word je niet zo moe.
Heerenveen verdiend op 1-0 in de 44e minuut, nu rust
Ik denk dat die Russen als het misloopt liever zaken doen met Ajax dan met Promes. Bij Ajax heb je garantie dat er geld te halen is, groot eigen vermogen, genereerd jaarlijks miljoenen omzet en UEFA kan sancties opleggen als je weigert te betalen. Promes is bij eventuele veroordeling een bajesklant met slecht carrièreperspectief en onzeker of hij ooit netjes gespaard heeft.ephymerous schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:45:
Wat een gedoe over die Promes trouwens. Als meneer onschuldig is dan neemt hij toch zelf een deel van het financiële risico?
Roger Schmidt husselt zijn elftal flink door elkaar en geeft veel spelers rust tegen Vitesse #psvvit met Baumgartl, Viergever, Vertessen, Gutiérrez en Fein... pic.twitter.com/1BqwL6JhJT
— Marco Timmer (@marcotimmer) 21 februari 2021
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
nee want Rosario speelt ookVos schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:47:
Misschien dat deze 11 PSV-ers er wel zin in hebben?
Hebben ze teveel naar psv gekeken?Harribo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:56:
Groningen gaat nu pas voetballen, nu ze achter staan
Ja in, die speelden afgelopen week ook zo.
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 21-02-2021 16:23 ]
Heeft PSV naast Dumfries en Teze nog een RB in de selectie zitten? Want dan zou je Dumfries in plaats van Baumgrtl in het centrum kunnen zetten. Volgens mij zou zelfs jeugd op RB beter zijn dan hij op de CV plek.
Zijn kracht is toch juist het opstomen? Dat haal je dan weg. Als er een paar zekerheidjes zijn is het Dumfries en Max op de backposities.Pompi schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:24:
[...]
Heeft PSV naast Dumfries en Teze nog een RB in de selectie zitten? Want dan zou je Dumfries in plaats van Baumgrtl in het centrum kunnen zetten. Volgens mij zou zelfs jeugd op RB beter zijn dan hij op de CV plek.
Tegen Emmen moeten de punten gepakt worden. Een coach die daar verliest is meteen exit.Gynnad schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:46:
PSV gaat dus vol voor plek 2, waarom zou je spelers tegen Vitesse rust geven, je speelt niet tegen FC Emmen..
[ Voor 22% gewijzigd door Ankona op 21-02-2021 16:29 ]
alles kan off-topic
Snap niet wat je reactie met mijn post te maken heeft maar okAnkona schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:28:
[...]
Tegen Emmen moeten de punten gepakt worden. Een coach die daar verliest is meteen exit.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tja ik zou alles liever hebben dan hoe Baumgartl afgelopen week speelde. Als een klein kind in het diepe bij een zwembad, half verdrinkend.Vos schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:26:
[...]
Zijn kracht is toch juist het opstomen? Dat haal je dan weg. Als er een paar zekerheidjes zijn is het Dumfries en Max op de backposities.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan zou je er een jeugdspeler neet moeten zetten, maar blijkbaar is die er niet. Of Schmidt is zo koppig, wat het eerder is denk ik...Pompi schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:41:
[...]
Tja ik zou alles liever hebben dan hoe Baumgartl afgelopen week speelde. Als een klein kind in het diepe bij een zwembad, half verdrinkend.
Heeft ook lekker veel zin dit. Wanneer je vandaag punten laat liggen dan maakt volgende week niet meer uit. Sterker nog, dan moet je, dat is een slechte uitgangspositie. Met al die wisselingen komt er nooit routine in de ploeg. Dan kan je wijzen naar blessures maar de vele wisselingen zijn vaak niet de reden. Schmidt blijft wijzen naar de fitheid van spelers, maar ik twijfel daar enorm aan.Typhone schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:38:
Lekkere opstelling bij PSV. Flink spelers sparen voor volgende week zie ik al.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Schmidt neemt zichzelf serieus, dat is een veel hoger niveau dan dat pupillenvoetbal wat we in NL kennen.carpebios schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:43:
Ik denk niet dat Schmidt de competitie nog serieus neemt. Wat een opstelling...
alles kan off-topic
Misschien denkt hij dat de nr3 ook naar de CL gaat.carpebios schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:43:
Ik denk niet dat Schmidt de competitie nog serieus neemt. Wat een opstelling...
Wat ben jij streng, ik hoop niet voor jezelfTyphone schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:47:
Die Leo Oldenburger vraagt aan iedereen dezelfde vraag: kun je leven met een punt? Gevolgd door: goede eerste helft toch (Heerenveen) of goede tweede helft toch (Groningen). Die had morgen op het matje mogen komen bij mij.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Uit pure lamheid (afstandsbediening lag te ver weg) was ik vergeten over te schakelen naar ESPN1 dus ik zag al die interviews netcarpebios schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:47:
[...]
Wat ben jij streng, ik hoop niet voor jezelf
Teze is meer (rechter) centrale verdediger volgens mij.Pompi schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:24:
[...]
Joh... liever in de eerste minuten met 0-1 achterkomen dan in de laatste minuten. Genoeg tijd om het goed te maken toch?carpebios schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:50:
Ik zet mijn tv lekker uit en ga van het weer genieten. Want deze zelfkastijding moet maar eens stoppen. Proost!
Het is nog een dik uur middagSnowdog schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:52:
Ik krijg een deja vu.... Die Mvogo zit ook weer lekker lucht te duiken... Aaah... Wordt weer een lange avond zo...
Ach, voordeel wat wij hebben is dat we samen kunnen scheldenTyphone schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:50:
Schmidt werkt niet mee aan mijn poule. Haha ongelofelijk wat een start. Baumgartl weer sterk trouwens!.
@ElPaco ik heb met je te doen. Er komt hier een partij gescheld van de bank zo hoor je de vrouwen niet vaak
Kijk jij wel eens een wedstrijd van PSV?Han schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:52:
[...]
Joh... liever in de eerste minuten met 0-1 achterkomen dan in de laatste minuten. Genoeg tijd om het goed te maken toch?
Na de 0-2 van Vitesse gaat hij wisselen en word het 2-2Typhone schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:50:
Schmidt werkt niet mee aan mijn poule. Haha ongelofelijk wat een start. Baumgartl weer sterk trouwens!.
@ElPaco ik heb met je te doen. Er komt hier een partij gescheld van de bank zo hoor je de vrouwen niet vaak
Een Malen of Ihataren had gewoon de 1-1 gemaakttoolkist schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:58:
Vertessen![]()
Schmidt, als je volgende week nog trainer bent bij PSV, stel dan ajb weer deze speler op
Die hadden niet zo hard doorgezaagd en dus heel die kans nooit gehad. Beter deze een keer missen maar de kans wel creëren dan helemaal niks.Han schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:59:
[...]
Een Malen of Ihataren had gewoon de 1-1 gemaakt
Zitten te azen op de plek van Schmidt.Vos schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:02:
Wat doen Hiddink en een Cocu daar op de tribune? Zijn die in dienst van PSV? Ik wil ook voetbal kijken in het stadion
Dat ze opvolgers van Schmidt en de JongVos schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:02:
Wat doen Hiddink en een Cocu daar op de tribune? Zijn die in dienst van PSV? Ik wil ook voetbal kijken in het stadion
Op dit moment mag je blij zijn dat je niet verplicht 90 mins in dat stadion zitVos schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:02:
Mwa, ik zie PSV graag stuntelen nuElPaco schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:03:
[...]
Op dit moment mag je blij zijn dat je niet verplicht 90 mins in dat stadion zit
Ik dacht ook Stijn Schaars te zien, die vond ik meer verrassendVos schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:02:
opvolger Gerbrands?Pompi schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:05:
[...]
Ik dacht ook Stijn Schaars te zien, die vond ik meer verrassend
Dat dacht ik ook, maar die is blijkbaar in dienst van PSV sinds hij gestopt is met voetbal.Pompi schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:05:
[...]
Ik dacht ook Stijn Schaars te zien, die vond ik meer verrassend
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq