[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.534 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vos schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:27:
[...]

Als je Tagliafico rood geeft... Deze bal ging er anders gewoon in. Die vent bij Tagliafico stond nog dik 30 meter van de goal met speler vlakbij hem.

Maar zoals ik al zei, inconsequent wederom.
We sparen de slechte beslissingen tegen ons wel op om ze vervolgens te compenseren in de wedstrijden tegen PSV en Feyenoord. Over een heel seizoen zou het toch gelijk zijn? ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Vos schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:27:
[...]

Maar zoals ik al zei, inconsequent wederom.
Het enige consequente aan de scheidsrechters in de eredivisie is dat ze inconsequent zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:24
Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:09:
[...]

Ik ben zeker gecharmeerd van Guti en hoop dat zijn potentie er nog uit gaat komen. Thomas mag van mij banken, speelt al 2 matches als een dweil... wel zou ik graag Ihattaren centraal zien en om Rosario kunnen we momenteel niet heen dus dan toch bank voor Guti. (Als rechts of linkshalf zie ik hem niet renderen)
Malen-Zahavi
Gakpo-Ihattaren-Rosario-Madueke
Max-Baumgartl-Boscagli-Dumfries
Nvogo
Ziet er voor mij nog niet zo slecht uit.
Yea, Ihattaren centraal lijkt me ook wel een goed plan. Stuk beter dan aan de zijkant denk ik. Verder vind ik niet echt dat Rosario onomstreden is. Alleen wie je daarvoor in de plaats zou zetten dan? Hmm, ja da's weer enigszins lastig.

Kunnen ze niet 3-5-2 spelen. Pleur je Hendrix als halve verdediger erbij, dat lijkt me wel iemand die prima in het pressing spelletje past. Zolang hij niet te veel kaarten pakt iig.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Neem aan dat er bij de var een technische storing is. Kan geen andere reden bedenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Alvarez snapt de buitenspelval niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
DoeEensGek schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:30:
Neem aan dat er bij de var een technische storing is. Kan geen andere reden bedenken.
Jammer inderdaad dat ze de eerdere correcte beslissing weer overschaduwen met een blunder van formaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:30:
Nijhuis is geen technische storing, hij is de stoorzender.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Exocet schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:31:
Alvarez snapt de buitenspelval niet
Buiten dat, Ajax staat achterin nog niet echt goed vind ik. Best wel kwetsbaar bij counters.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 22:28

Qu3st

OPSLAGHOND schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:32:
[...]

Nijhuis is geen technische storing, hij is de stoorzender.
Zal me niets verbazen als ie de VAR heeft overruled toen ie in zijn oor tetterde dat het hands was, en dat ie moest gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:12
Wat een waardeloos saaie wedstrijd :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:32:
[...]

Zal me niets verbazen als ie de VAR heeft overruled toen ie in zijn oor tetterde dat het hands was, en dat ie moest gaan kijken.
Ik ben Nijhuis, ik MOET helemaal niks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
JanW schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:33:
Valt mij op zich nog mee. RKC voetbalt in ieder geval wel i.p.v. het standaard met 10 man achteruit gaan hangen en hopen dat je een keer een counter kunt uitspelen bij Ajax uit

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

JanW schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:33:
In ieder geval meer vermaak dan de wedstrijd van Ajax-2 van vanmiddag :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Snowdog schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:29:
[...]

Yea, Ihattaren centraal lijkt me ook wel een goed plan. Stuk beter dan aan de zijkant denk ik. Verder vind ik niet echt dat Rosario onomstreden is. Alleen wie je daarvoor in de plaats zou zetten dan? Hmm, ja da's weer enigszins lastig.

Kunnen ze niet 3-5-2 spelen. Pleur je Hendrix als halve verdediger erbij, dat lijkt me wel iemand die prima in het pressing spelletje past. Zolang hij niet te veel kaarten pakt iig.
Rosario speelt hele voorbereiding en ook eerste 2 eredivisie potjes gewoon goed. Veel dreiging, vrij draaien en dan pass naar voren. Vandaar dat ik m onomstreden noem. En Hendrix alsjeblieft niet; die moeten we echt zsm lozen, maakt al jaren geen progressie. Een DMF die zelden een bal veroverd doet t niet voor mij.
toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:24:
[...]

[...]

3 in ieder geval Tadic, Huntelaar, Traore.
Er is een reden dat lang niet iedereen het ermee eens is dat Labyad in de spits staat ;)
Ow ja, Huntelaar was ik vergeten. Tadic had ik als buitenspeler op t vizier staan. Waarom speelt die Traoré eigenlijk niet?

[ Voor 18% gewijzigd door Tomba op 20-09-2020 17:36 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:09:

Ik ben zeker gecharmeerd van Guti en hoop dat zijn potentie er nog uit gaat komen. Thomas mag van mij banken, speelt al 2 matches als een dweil... wel zou ik graag Ihattaren centraal zien en om Rosario kunnen we momenteel niet heen dus dan toch bank voor Guti. (Als rechts of linkshalf zie ik hem niet renderen)
Malen-Zahavi
Gakpo-Ihattaren-Rosario-Madueke
Max-Baumgartl-Boscagli-Dumfries
Nvogo
Ziet er voor mij nog niet zo slecht uit.
Lijkt me wel erg aanvallend ingesteld? Dan speel je zo'n beetje met 5 pure aanvallers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:34:
[...]

Lijkt me wel erg aanvallend ingesteld? Dan speel je zo'n beetje met 5 pure aanvallers.
Ligt eraan hoeveel vuil werk de aanvallers willen opknappen natuurlijk. Thomas kun je ook niet echt een DMF noemen, dus zo’n groot verschil maakt t dan niet imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:37:
[...]

Ligt eraan hoeveel vuil werk de aanvallers willen opknappen natuurlijk. Thomas kun je ook niet echt een DMF noemen, dus zo’n groot verschil maakt t dan niet imo.
Klopt, maar ik denk dat Thomas zich eerder geroepen voelt om vuil werk op te knappen dan bv Ihattaren of Gakpo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:34:
[...]

Rosario speelt hele voorbereiding en ook eerste 2 eredivisie potjes gewoon goed. Veel dreiging, vrij draaien en dan pass naar voren. Vandaar dat ik m onomstreden noem. En Hendrix alsjeblieft niet; die moeten we echt zsm lozen, maakt al jaren geen progressie. Een DMF die zelden een bal veroverd doet t niet voor mij.
Hmmm ik vind Hendrix soms best aardige potjes spelen in defensief opzicht en iig iemand die er wel altijd vol voor gaat. Ik heb de voorbereiding verder niet zo gevolgd, maar vond Rosario gisteren niet zo geweldig, hij heeft zo'n symptoom dat hij soms van die hele simpele balletjes verneukt, kan me daar echt enorm aan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:39:
[...]

Klopt, maar ik denk dat Thomas zich eerder geroepen voelt om vuil werk op te knappen dan bv Ihattaren of Gakpo.
Gezien het verschil in kwaliteit moet ie ook wel ;)
Maar goed je hebt wel gelijk inderdaad...
Snowdog schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:41:
[...]

Hmmm ik vind Hendrix soms best aardige potjes spelen in defensief opzicht en iig iemand die er wel altijd vol voor gaat. Ik heb de voorbereiding verder niet zo gevolgd, maar vond Rosario gisteren niet zo geweldig, hij heeft zo'n symptoom dat hij soms van die hele simpele balletjes verneukt, kan me daar echt enorm aan storen.
Gisteren had Rosario na Max (wat een beest *; ) de beste statistieken van de PSV’ers, met name de eerste helft heeft hij eigenlijk geen fout gemaakt!
Over Hendrix zijn we t dan echt niet eens denk ik, ik ga hem echt niet missen als ie zijn droomtransfer naar de nr5 van Turkije heeft gemaakt ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 20-09-2020 17:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:47:
[...]

Gezien het verschil in kwaliteit moet ie ook wel ;)
Maar goed je hebt wel gelijk inderdaad...

[...]

Gisteren had Rosario na Max (wat een beest *; ) de beste statistieken van de PSV’ers, met name de eerste helft heeft hij eigenlijk geen fout gemaakt!
Nouja, ik heb de statistieken niet bekeken ofzo, maar Max heeft niet zoveel te doen gehad. Wat me wel opviel is dat hij er door die buitenspeler van Emmen uitgelopen werd. Toen dacht ik nog is die gast van Emmen nou zo snel of Max zo (relatief) traag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Wat een vreselijk laag tempo hanteert Ajax nu, totaal geen druk en veel te voorzichtig. Als ze zo doorspelen dan gaat RKC nog scoren ook. Tempo moet omhoog, meer druk er op en snel de 3-0 maken. Je speelt verdomme een thuiswedstrijd tegen de topkandidaat voor degradatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Han schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:57:
Wat een vreselijk laag tempo hanteert Ajax nu, totaal geen druk en veel te voorzichtig. Als ze zo doorspelen dan gaat RKC nog scoren ook. Tempo moet omhoog, meer druk er op en snel de 3-0 maken. Je speelt verdomme een thuiswedstrijd tegen de topkandidaat voor degradatie.
Ja slaapverwekkend dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ff paar lijntjes trekken. Voordeel van de twijfel scheids!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:59
de VAR is iig niet Ajax-gezind dit seizoen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Terranova schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:00:
de VAR is iig niet Ajax-gezind dit seizoen :p
Op hoeveel afgekeurde doelpunten zitten ze nu bij Ajax? 7 of 8 ofzo? Althans zo voelt het haast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:30

gws24

Thinking is hard!

Waarom had de var hier zoveel tijd voor nodig? eerste herhaling was al te zien dat LAbyad buitenspel was. Af en toe snap ik die Var echt niet, bij duidelijke situaties 5 minuten de tijd nemen en bij onduidelijke binnen een halve minuut beslissen. Zal wel aan mij liggen :P

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
gws24 schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:02:
Waarom had de var hier zoveel tijd voor nodig? eerste herhaling was al te zien dat LAbyad buitenspel was. Af en toe snap ik die Var echt niet, bij duidelijke situaties 5 minuten de tijd nemen en bij onduidelijke binnen een halve minuut beslissen. Zal wel aan mij liggen :P
Moment van spelen is bij de 1e herhaling mogelijk niet de goeie. Dat zag je ook op de VAR cam, hij ging telkens heen en weer om te kijken welk moment de bal echt gespeeld werd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
gws24 schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:02:
Dat been van een van de centrale verdedigers stond op ongeveer dezelfde hoogte. Zo duidelijk was 't niet.

Dat gezever met die lijnen is wel triest. Dat was vorig jaar in Engeland ook al voer voor discussie en vooral frustratie. En nu is in alle wijsheid besloten dat dat hier ook nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:04:
[...]

Moment van spelen is bij de 1e herhaling mogelijk niet de goeie. Dat zag je ook op de VAR cam, hij ging telkens heen en weer om te kijken welk moment de bal echt gespeeld werd
En het camera beeld had een voet van de tegenstander kunnen missen doordat Labyad het zicht erop wegnam.. Maar allemaal erg ver gezocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:25
De VAR neemt een keer een goede beslissing. Vorige week al hopeloos slechte arbitrage en die eerste van Labyad hoort ook gewoon te tellen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
De VAR verhult eigenlijk een dodelijk saaie wedstrijd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
WOW, nico kreeg hier rood voor. Op ongeveer dezelfde plek...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
En waarom is dat dan geen rood?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Labyad was er op het moment van de overtreding door... dus dit is gewoon rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:10:
WOW, nico kreeg hier rood voor. Op ongeveer dezelfde plek...
Een significant verschil tussen Tagliafico en deze overtreding is de locatie van de tweede verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Napo schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:11:
[...]

Een significant verschil tussen Tagliafico en deze overtreding is de locatie van de tweede verdediger.
Die stond er ook achter hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ik zeur niet meer over de VAR :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Nijhuis gaat kijken, dus dit wordt een rode kaart. Mocht Nijhuis weer anders beslissen dan moet de KNVB hem per direct schorsen en de 4e man er in brengen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Geef je vorige week rood moet je het nu ook doen. Geef je het vorige week niet, wat logisch was geweest, had je em nu ook niet hoeven geven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
[...]

Ze liepen em met z'n 2en om. Dus 2x rood :+
Zozo hij geeft em :o

[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 20-09-2020 18:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Tagliafico stond daarentegen voor de aanvaller, deze twee verdedigers van achter/langszij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Zozo... Nijhuis volgt de VAR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:12:
[...]

Die stond er ook achter hoor
Een halve meter afstand (of zal het een meter zijn) scheelt nogal met een afstand van 2 meter, rood is wel terecht. Daar zeker niet van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Het is blijkbaar dus echt de regel :X
Welke nitwit die nog nooit gevoetbald heeft verzint die regels?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Vorige week was geen rood en deze ook niet. Vind het te makkelijk allemaal en hoop niet dat dit het hele jaar zo gaat. Gigantisch irritant namelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Als Ajax vandaag niet met minimaal 4-0 wint dan is dat een wanprestatie. Ik vind het tot nu toe inspiratieloos, veel te traag en slordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Starbucks schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:14:
Vorige week was geen rood en deze ook niet. Vind het te makkelijk allemaal en hoop niet dat dit het hele jaar zo gaat. Gigantisch irritant namelijk.
Amen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Han schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:15:
Als Ajax vandaag niet met minimaal 4-0 wint dan is dat een wanprestatie. Ik vind het tot nu toe inspiratieloos, veel te traag en slordig.
Amen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Han schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:15:
Die 4-0 staat het al hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Prachtige goal.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Mooie combinatie en mooie goal :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Die 3-0 duurde wel heel lang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:58

Vos

AFCA

Lamprou weer handje te kort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Nou en door blijven gaan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Traore, mooie loopactie die Martinez helemaal vrij laat staan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Jezus, ik begin de VAR nu wel zat te worden. De laatste paar beslissingen zijn goed, maar het zijn er zo veel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Nog 1 doelpuntje erbij en we zijn koploper :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Terranova schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:19:
Jezus, ik begin de VAR nu wel zat te worden. De laatste paar beslissingen zijn goed, maar het zijn er zo veel
We scoren te veel :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:19:
Wat ik het ergste vind, je kunt eigenlijk niet meer juichen, want wie weet vinden ze ergens iets onreglementairs...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Dat klopt
Exocet schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:20:
[...]

Wat ik het ergste vind, je kunt eigenlijk niet meer juichen, want wie weet vinden ze ergens iets onreglementairs...
En ook dit klopt, maar de keerzijde is ook dat elke tegengoal ook nog afgekeurd kan worden. Dus je kan ook hopen 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Kudus draait letterlijk en figuurlijk rondjes om z'n tegenstander

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Snowdog schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:23:
[...]

Thanks! Wacht maar tot Emmen op bezoek komt in de Arena, dat is wel andere koek.
Ik tril al op mijn benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Promes, grote jongen, kan met Kudus samen een spits van RKC dol tikken. Maar zodra ie een bal richting de 16 moet geven dan kan ie rood-wit shirt niet van blauw shirt onderscheiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoera, hij geeft belangrijke spelers tijdig wat rust/speeltijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Tadic gewisseld? Whuuuuut???? 🤯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
JanW schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:27:
Promes, grote jongen, kan met Kudus samen een spits van RKC dol tikken. Maar zodra ie een bal richting de 16 moet geven dan kan ie rood-wit shirt niet van blauw shirt onderscheiden.
hij's gewoon niet zo'n 10, hoe graag hij het ook wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Terranova schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:30:
[...]

hij's gewoon niet zo'n 10, hoe graag hij het ook wil
Het is een blind paard, niet meer dan dat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05:41
Ik snap dat slappe van Ajax niet.
Ben je vorig seizoen eerste geworden op basis van doelsaldo en dan nu zo slap de rest van de wedstrijd uitspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Afca_020 schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:33:
Ben je vorig seizoen eerste geworden op basis van doelsaldo en dan nu zo slap de rest van de wedstrijd uitspelen.
Ten Hag vond vorige werk al dat Ajax goed speelde, dan zal hij dit wel fantastisch vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Neres maakt echt idioot veel fouten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
Fluit maar gewoon af, de hele wedstrijd van Ajax is op 60% met af en toe een leuke aanval.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JanW
Er is ook niemand die een stap meer heeft gezet dan nodig is. Onvoorstelbaar arrogante slappe pot tegen een degradatiekandidaat :r

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Afca_020 schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:33:
Ik ben nog even gaan nakijken of Ajax een mega druk programma voor de boeg heeft, maar ook daar is geen sprake van. Dus gewoon irritant en onbegrijpelijk dit. Deze wedstrijden zou een 5-0 gewoon het minimum moeten zijn en helemaal tegen 10 man van RKC. Een tandje er bij en je speet RKC compleet kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Han schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:27:
[...]

Neem anders gewoon nog een slokje in plaats van zo’n opmerking plaatsen. En dan ook nog verbaast zijn dat er op gereageerd wordt.
Ach een slokje nemen is wat minder interactief dan een post plaatsen. Ik vind het wel gewoon enigszins apart alle andere clubs in Nederland moeten toch minimaal net zoveel fans hebben? Er zijn echter weinig andere posts te vinden.

Wat dat verder met Calimero te maken heeft, dat maak je er zelf weer van om meer een vijandige sfeer te creëren. Dat erop gereageerd wordt is prima, maar dan verwacht ik wel eenzelfde bewoording niet een reactie om mensen uit de tent te lokken (hoewel jij mijn reactie misschien als eenzelfde reactie zou classificeren, toch net wat anders geformuleerd zou ik zeggen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Alleen Kudus heeft er zin in vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wat was Lang goed bij Twente, maar het duurde helaas niet lang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
OPSLAGHOND schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:40:
Wat was Lang goed bij Twente, maar het duurde helaas niet lang.
Het seizoen is nog lang, dus we we hebben lang niet alles gezien van Lang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ach 3 punten, 3 doelpunten. Snel vergeten en door.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:37:
[...]

Ach een slokje nemen is wat minder interactief dan een post plaatsen. Ik vind het wel gewoon enigszins apart alle andere clubs in Nederland moeten toch minimaal net zoveel fans hebben? Er zijn echter weinig andere posts te vinden.

Wat dat verder met Calimero te maken heeft, dat maak je er zelf weer van om meer een vijandige sfeer te creëren. Dat erop gereageerd wordt is prima, maar dan verwacht ik wel eenzelfde bewoording niet een reactie om mensen uit de tent te lokken (hoewel jij mijn reactie misschien als eenzelfde reactie zou classificeren, toch net wat anders geformuleerd zou ik zeggen).
Qua aantal supporters in NL heb je Ajax + Feyenoord, dan een tijdje niks, dan PSV, dan heel lang niks, en dan de rest. Het aantal RKC fans zal beperkt zijn tot Waalwijk en omstreken + een handje vol verspreid over het land (bij wijze van), die spreken landelijk nou niet echt aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:42:
[...]Qua aantal supporters in NL heb je Ajax + Feyenoord, dan een tijdje niks, dan PSV, dan heel lang niks, en dan de rest. Het aantal RKC fans zal beperkt zijn tot Waalwijk en omstreken + een handje vol verspreid over het land (bij wijze van), die spreken landelijk nou niet echt aan.
Ik gok dat Twente en Utrecht qua supporteraantallen dichter bij PSV zitten, dan PSV bij Ajax en Feyenoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:42:
[...]

Qua aantal supporters in NL heb je Ajax + Feyenoord, dan een tijdje niks, dan PSV, dan heel lang niks, en dan de rest. Het aantal RKC fans zal beperkt zijn tot Waalwijk en omstreken + een handje vol verspreid over het land (bij wijze van), die spreken landelijk nou niet echt aan.
En de kans dat 1 van die RKC fans op Tweakers mee praat acht ik vrij klein.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
OPSLAGHOND schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:44:
[...]

Ik gok dat Twente en Utrecht qua supporteraantallen dichter bij PSV zitten, dan PSV bij Ajax en Feyenoord.
Volgens die jaarlijkse onderzoeken is het.
Ajax 4 mil,
Feyenoord 2,
Psv 1
En dan de rest zo rond een miljoen bij elkaar.

Wat voor soort supporters kan je over discussiëren, maar zoiets is het elk jaar bij die onderzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Terranova schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:16:
[...]

Ik schat dat het 2019/2020 onderzoek dit jaar uitgesteld is :+
Hahah ik denk t ook :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:53:
[...]

Dankzij de wind mee die Ajax had in de CL (maar ook van oudsher eigenlijk vanwege resultaten in jaren 70 en 90) zijn zij wel groter dan PSV en Feyenoord,
Ik weet niet hoor, maar Feyenoord had die successen in de jaren 70 (eerder zelfs) en begin jaren 00 ook. En PSV was volgens mij rijkelijk succesvol eind jaren 80 (toen een aanzienlijk deel van de posters hier opgroeide, waarom zijn die dan niet voor PSV?). Succes zal er ongetwijfeld mee te maken hebben, maar ik zou het toch zeker combineren met 'de grootste 2 steden uit NL', media aandacht, speelstijl, etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:53:
[...]

Dankzij de wind mee die Ajax had in de CL (maar ook van oudsher eigenlijk vanwege resultaten in jaren 70 en 90) zijn zij wel groter dan PSV en Feyenoord, maar de verhouding zoals in dit topic ligt wel scheef. Omdat het zo’n Ajax gericht topic is wordt er ook relatief weinig gereageerd denk ik door non-Ajacieden buiten wat diehards die weten wie ze compleet moeten negeren als ze weer eens wat onzin spuien of ‘Calimero’ moeten roepen. Als je echt inhoudelijk over voetbal wil praten is dit topic ook niet zo geschikt juist door de sfeer die hier hangt. (De uitkomst van elke discussie moet eigenlijk wzawzdb zijn lijkt het wel)
Ga niet direct beamen dat het een ajax gericht topic is maar personen met een andere mening wegzetten als troll, calimero of wat voor verwensing dan ook helpt zeker niet mee. Dat is natuurlijk in dit topic niets nieuws en dat duwt ook mensen weg al is het maar de vraag of dat hier behandeld moet worden.

Wat echter niet te ontkennen is, is dat Ajax meer volgers had en heeft en waarschijnlijk ook nog geruime tijd zal blijven hebben. Waarom dat zo is? De thuisstad zal zeker invloed hebben, successen zullen invloed hebben en zo zijn er veel factoren waar je in meer of mindere mate invloed op hebt. Wat echter niet altijd even duidelijk is in dat soort onzoeken is de definitie van wat een fan nu daadwerkelijk is waarbij ook de vraag is hoe relevant die definitie is, op alle vlakken zal een Ajax het beter doen dan een Feyenoord, PSV, FC Twente en zo door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:22:
[...]

Ik weet niet hoor, maar Feyenoord had die successen in de jaren 70 (eerder zelfs) en begin jaren 00 ook. En PSV was volgens mij rijkelijk succesvol eind jaren 80 (toen een aanzienlijk deel van de posters hier opgroeide, waarom zijn die dan niet voor PSV?). Succes zal er ongetwijfeld mee te maken hebben, maar ik zou het toch zeker combineren met 'de grootste 2 steden uit NL', media aandacht, speelstijl, etc.
Ow absoluut! In de jaren 80 zullen er vast ook meer PSV supporters geweest zijn dan nu, net als het eerste decennium van deze eeuw toen Eindhoven de ‘voetbalhoofdstad van Nederland’ was. Het punt is dat als succes de aanleiding van supporten is de betreffende fan ook nog wel eens mobiel wil zijn naar een andere club als dat succes weg zakt :p

En tis uiteraard nooit zo eendimensionaal dat dat alles verklaart; het is zeker makkelijker vissen als je stad 4x zo groot is (Amsterdam vs Eindhoven heb ik t dan over), maar als de onderzoeken kloppen dan moeten er ook nog minimaal 3 miljoen buiten Amsterdam wonen toch? Ik verwacht dat succes (naast uitstraling) dan een grotere rol speelt, al is dat natuurlijk lastig te bewijzen; ik gok dat daar niet echt onderzoek naar is gedaan.
Vind het wel een fascinerende materie; voor mij persoonlijk is het raar om niet voor de ploeg te zijn van de stad waar je vandaan komt of die je je thuis noemt. Minimaal 3 miljoen Nederlanders zijn het daarover niet met me eens schijnbaar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:30
Laten we wel wezen: Succes trekt succes aan.
Ajax is toch de ploeg met de meeste successen de afgelopen jaren, zeker in Europa.
Als ik niet uit Eindhoven (of Brabant), maar uit Twello off all places zou komen, zou ik waarschijnlijk ook fan zijn van Ajax. Meer omdat het de grootste club in Nederland is dan om echt sportieve kwaliteiten.

En mocht het zo zijn dat Ajax de komende jaren zesde, achtste en tiende wordt in de competitie en Vitesse (ik noem een dwarsstraat) zou de competitie winnen, goeie kans dat de Gelredome opeens vol zit.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:29:
[...]

Ow absoluut! In de jaren 80 zullen er vast ook meer PSV supporters geweest zijn dan nu, net als het eerste decennium van deze eeuw toen Eindhoven de ‘voetbalhoofdstad van Nederland’ was. Het punt is dat als succes de aanleiding van supporten is de betreffende fan ook nog wel eens mobiel wil zijn naar een andere club als dat succes weg zakt :p

En tis uiteraard nooit zo eendimensionaal dat dat alles verklaart; het is zeker makkelijker vissen als je stad 4x zo groot is (Amsterdam vs Eindhoven heb ik t dan over), maar als de onderzoeken kloppen dan moeten er ook nog minimaal 3 miljoen buiten Amsterdam wonen toch? Ik verwacht dat succes (naast uitstraling) dan een grotere rol speelt, al is dat natuurlijk lastig te bewijzen; ik gok dat daar niet echt onderzoek naar is gedaan.
Vind het wel een fascinerende materie; voor mij persoonlijk is het raar om niet voor de ploeg te zijn van de stad waar je vandaan komt of die je je thuis noemt. Minimaal 3 miljoen Nederlanders zijn het daarover niet met me eens schijnbaar :+
Tja TOP Oss bestond nog niet toen ik klein was 8)
2 van m'n neven wonen in Amsterdam en hebben me naar Ajax toe gepraat. Zoals ik later zelf weer hielp met m'n neefje die in Engeland woont (en nu dus voor Ajax is, hij geeft geen fuck om Engelse clubs :D)
Maar mijn 1e wedstrijd die ik live bezocht was PSV-Fortuna. Het stadion maakte wel indruk maar de wedstrijd niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:38:
[...]

Tja TOP Oss bestond nog niet toen ik klein was 8)
2 van m'n neven wonen in Amsterdam en hebben me naar Ajax toe gepraat. Zoals ik later zelf weer hielp met m'n neefje die in Engeland woont (en nu dus voor Ajax is, hij geeft geen fuck om Engelse clubs :D)
Maar mijn 1e wedstrijd die ik live bezocht was PSV-Fortuna. Het stadion maakte wel indruk maar de wedstrijd niet ;)
Dat is inderdaad ook een belangrijke factor; je omgeving. Ik werd als menneke van 6 naar de afscheidswedstrijd van Willy van der Kuilen meegenomen door mijn Peetoom en dat maakte zo’n indruk dat PSV sowieso wel in mijn sterren stond geschreven _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Vincent Dave schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:50:
[...]

Verdiep je maar eens in de relatie met dat 'land'. Of vraag ome Geert hoe het precies zit. Anyway het gaat hier over voetbal en dat heeft niets met politiek te maken. :+
Laat dan dergelijke uitspraken hier dan achterwege. Ik zie het eerder als een opruiende opmerking dan dat het daadwerkelijk iets toevoegt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb even wat offtopic berichten verplaatst. Nocht je wat missen, ze staan in de prullenbak.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Maar staan we nu tweede of eerste? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op zondag 20 september 2020 @ 20:04:
Maar staan we nu tweede of eerste? :+
Laat dat de UEFA maar besluiten :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:30

gws24

Thinking is hard!

Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:29:
[...]

Verreweg het grootste deel van de mensen woont niet in een stad met een prof club natuurlijk maar in kleine steden en dorpen. Ikzelf bv ben opgegroeid in een stadje 15 km van Utrecht, maar heb echt 0,0 met Utrecht terwijl dat de dichts bij zijnde prof club is.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het is eigenlijk gewoon aandoenlijk om Labyad te zien spelen. Doet hard z'n best maar heeft het gewoon net niet. Zelfs tegen een RKC gaat het moeizaam en heeft hij nog mazzel dat één van de verprutste aanvallen er nog via de schouder in gaat, dat verbloemt het nog een beetje.

Maar goed, dit soort wedstrijden zijn nooit goed en zonder tegendoelpunten winst is ook wat waard. In dit soort potten is hij wel nuttig, kan je anderen tenminste wat sparen. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:30
Gonadan in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021"

Maar goed, dit soort wedstrijden zijn nooit goed en zonder tegendoelpunten winst is ook wat waard. In dit soort potten is hij wel nuttig, kan je anderen tenminste wat sparen. :P
Kijk, daarvoor hebben onze vrolijke vriend Zahavi gehaald, kunnen we onze toptalenten sparen om te gebruiken tegen een grote club als VVV Venlo ofzo.. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
gws24 schreef op zondag 20 september 2020 @ 20:14:
[...]
Verreweg het grootste deel van de mensen woont niet in een stad met een prof club natuurlijk maar in kleine steden en dorpen. Ikzelf bv ben opgegroeid in een stadje 15 km van Utrecht, maar heb echt 0,0 met Utrecht terwijl dat de dichts bij zijnde prof club is.
Ik zou voor RBC roosendaal moeten zijn -O- :+ heb nog wel enige sympathie voor NAC, maar toch echt sinds kleins af aan voor Ajax :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:25
Poe hoor net hoe “het legioen” te keer gaat in de Kuip. Gezien het aantal besmetting zou je denken dat men in Rotterdam beter weet. Wat mij betreft tot de kerst zonder publiek in Rotterdam.

/edit
En Advocaat toont zich ook viroloog. Wat een dom gedoe zeg :/

[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 20-09-2020 20:45 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Rangers FC heeft gelijkgespeeld tegen Hibernian, Willem II won met 4 - 0.
Hopelijk gaat Willem II donderdagavond een ronde verder, maar ik las dat ze dan tegen de winnaar van Galatasaray vs Hajduk Split moeten spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 17:10

Typhone

Who Dares Wins

Die Makkelie is ook wel om te kotsen. Geel voor Kramer. Stop die Kramer toch eens in een inrichting. Hoeveelste keer is dit nou? Zag de overtreding net in de herhaling. Ongelofelijk.

@Gonadan
Welke andere spitsen hebben we nog? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 20-09-2020 22:21 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021