Blijkbaar is Gravenberch afwezig, zit ook niet op de bank. Zou niet wedstrijd fit zijn.Afca_020 schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:15:
Opstelling Ajax:
Onana; Mazraoui, Schuurs, Blind, Martínez; Álvarez, Kudus; Antony, Promes, Tadić; Labyad.
Die Ten Hag toch....zou ie het helemaal zelf bedacht hebben om Kudus in de basis te zetten.
Jonguuuuuh...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Heeft die Berghuis 1-1 ingevuld bij de TOTO? Twee niet te missen kansen missen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Al hadden ze 30 minuten blessuretijd gekregen dan nog was er geen doelpunt gevallen. Die bal wil er niet in.Starbucks schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:23:
Hoe komen ze bij die 6 minuten extra tijd? Heb niet volledig gekeken, dus heb waarschijnlijk wat gemist.
Nog meer tijd? Wtf man.
Mooi resultaat. Wel bijzonder dat er geen goal meer viel
.
PSV, AZ en Feyenoord niet heel overtuigend deze ronde. Benieuwd wat Ajax laat zien.
Mooi resultaat. Wel bijzonder dat er geen goal meer viel
PSV, AZ en Feyenoord niet heel overtuigend deze ronde. Benieuwd wat Ajax laat zien.
[ Voor 94% gewijzigd door Vos op 20-09-2020 16:30 ]
Van Boekel geeft 3 weken blessuretijd. Holy shit zeg.
Echt hoe dan? Ik heb em na de 1-1 uitgezet omdat het er in alles op leek dat het een 'walk in the park' zou gaan worden voor Feyenoord.Qu3st schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:27:
[...]
Al hadden ze 30 minuten blessuretijd gekregen dan nog was er geen doelpunt gevallen. Die bal wil er niet in.
Die had in tegenstelling tot Berghuis geen 1-1 bij de TOTO ingevuldTyphone schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:29:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Drie in anderhalve minuut. Twente dacht waarom zouden we verdedigen. Ongelofelijk.Leon Zwiers schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:30:
Ja, als je zoveel 100% kansen verneukt in de blessuretijd, mag je m niet winnen ook.
Twente punt gestolen, niet meer, niet minder.
Komt die ervaring die ze hebben met stelen toch van pas
we weten het nu wel
we weten het nu wel
[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 20-09-2020 20:07 ]
Vergeet het spel van voor de blessuretijd niet, als je dan toch een reden wilt aandragen voor puntenverliesLeon Zwiers schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:30:
Ja, als je zoveel 100% kansen verneukt in de blessuretijd, mag je m niet winnen ook.
Op zich ook gewoon terecht. Als je als FC Twente op de grond gaat blijven liggen door kramp (ongeacht of het echt of niet is) moet je die tijd ook weer bij gaan tellen. Iets wat een scheidsrechter uberhaups consequenter zou mogen doen.Typhone schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:29:
Het was echt een fouten festijn hoor. Echt een slechte wedstrijd, Feyenoord had opeens door in de 90e minuut dat ze toch dienden te winnen. Gelukkig voor mijn poule is het ze niet gelukt.toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:30:
[...]
Echt hoe dan? Ik heb em na de 1-1 uitgezet omdat het er in alles op leek dat het een 'walk in the park' zou gaan worden voor Feyenoord.
Dat is precies wat volgens Ten Hag gebeurd is, zeggen ze net bij Fox.Qu3st schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:52:
[...]
Ik denk eerder dat dan de zaakwaarnemer een belletje naar Amsterdam heeft gedaan van hallo hij is beschikbaar.
Inmiddels ook op VI:Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:33:
[...]
Overigens wel bijzonder zeg! Ajax heeft zich afgelopen week ook nog bij Zahavi gemeld schijnbaar;
https://www.ed.nl/psv/aja...ent-verhinderen~a2b46729/
Gelukkig had ie genoeg verstand om de juiste keuze te maken
https://www.vi.nl/nieuws/ook-ajax-wilde-zahavi-aantrekken
Dat stond er voor de wedstrijd al. Maar wordt dus net ontkracht op Fox.Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:41:
[...]
Inmiddels ook op VI:
Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:41:
[...]
Inmiddels ook op VI:
Erik ten Hag zegt zojuist voor onze camera dat Zahavi bij Ajax is aangeboden. En dat Ajax niet geïnteresseerd was. https://t.co/RbQP14O0Ce
— Milan van Dongen (@milanvandongen) 20 september 2020
Blijf er maar lekker in geloven. Is gewoon onzin.
Haha de pot verwijt de ketel dat ie zwart zietLeon Zwiers schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:31:
Twente punt gestolen, niet meer, niet minder.
XXXVI
Verdiep je maar eens in de relatie met dat 'land'. Of vraag ome Geert hoe het precies zit. Anyway het gaat hier over voetbal en dat heeft niets met politiek te maken.
Wie liegt hier? Gewoon inderdaad de media geloven. VI is toch een betrouwbare nieuwsverstrekker?Qu3st schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:43:
[...]
[Twitter]
Blijf er maar lekker in geloven. Is gewoon onzin.
[ Voor 35% gewijzigd door Vincent Dave op 20-09-2020 16:54 ]
Niemand wilde scoren? Dan maar zo. Steeds weer afleggen... Schiet gewoonDoeEensGek schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:54:
Wat een kut goal maar hij telt.
Mooie aanval, lekker begin. En door blijven gaan!!!
Vi is helaas ook al een tijdje gewoon een van velen. Ooit waren ze zeer betrouwbaar maar tegenwoordig doen ze net zo hard mee met de rest.Vincent Dave schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:50:
[...]
Verdiep je maar eens in de relatie met dat 'land'. Of vraag ome Geert hoe het precies zit. Anyway het gaat hier over voetbal en dat heeft niets met politiek te maken.
[...]
Wie liegt hier? Gewoon inderdaad de media geloven. VI is toch een betrouwbare nieuwsverstrekker?
2-0 alweer
Edit: goedkoop geannuleerd dit zeg.
Edit: goedkoop geannuleerd dit zeg.
[ Voor 66% gewijzigd door Starbucks op 20-09-2020 16:59 ]
Bam 2! Nou labyad heeft ook zijnes te pakken.
Kudus is wel een verbetering tov Gravenberch
[ Voor 4% gewijzigd door Exocet op 20-09-2020 16:58 ]
Met VoetbalZone voorop. Vond ik tot jaar of 4/5 een prima site..DoeEensGek schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:56:
[...]
Vi is helaas ook al een tijdje gewoon een van velen. Ooit waren ze zeer betrouwbaar maar tegenwoordig doen ze net zo hard mee met de rest.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Alsof VI niet fout kan zitten? Ik geloof eerder een directe bron voor de camera, dan een anonieme bron in de krant.Vincent Dave schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:50:
[...]
Wie liegt hier? Gewoon inderdaad de media geloven. VI is toch een betrouwbare nieuwsverstrekker?
En 2-0, makkelijk namiddagje zo.
Dit gaat een grote uitslag worden. Hoewel Ajax niet op en top speelt )te veel passes die niet aankomen) is RKC nog een niveau of 3 slechter. Verdedigers die geeneens meelopen. Wat een instelling zeg
Fredje heeft werk te doen met die verdediging
Dit was een overtreding. Helaasch.
[ Voor 17% gewijzigd door Qu3st op 20-09-2020 16:59 ]
Vervelend dat de goal niet doorgaat maar overtreding is terecht.
⏩ PVOutput☀️
Terechte beslissing van de VAR denk ik.
Meen je dit serieus?toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:59:
Vergeten ze de rode kaart nou? Wat een aanfluiting....

Tuurlijk niet, ik vond het niet eens een overtreding en het beeld wat de scheids te zien kreeg was ook absoluut niet duidelijk daarin.
Meh, was op de bal, maar nogal lomp/hard. Dus ja overtredingtoolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:02:
[...]
Tuurlijk niet, ik vond het niet eens een overtreding en het beeld wat de scheids te zien kreeg was ook absoluut niet duidelijk daarin.
Hoe zit het nu met de transferwindow? Er worden nog steeds volop spelers gekocht en verkocht.
⏩ PVOutput☀️
Op de bal zonder gestrekt been/noppen omhoog of wat dan ook, dus goed.Terranova schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:03:
[...]
Meh, was op de bal, maar nogal lomp/hard. Dus ja overtreding
tot en met 6 oktober is die open, door de pauze eerder in juli.Quad schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:04:
Hoe zit het nu met de transferwindow? Er worden nog steeds volop spelers gekocht en verkocht.
Duurt nog tot ergens in oktober helaas.Quad schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:04:
wel soort van twee benen. Ik had zelf ook wel door laten gaan, maar is wat voor te zeggen dat ie is afgekeurdtoolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:04:
[...]
Op de bal zonder gestrekt been/noppen omhoog of wat dan ook, dus goed.
Maar de VAR roept m, dan gaan de scheidsrechters hier meestal in meeAfca_020 schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:06:
Normaal fluit Nijhuis hier niet voor
Dat is eigenlijk een goed voorbeeld van hoe de VAR gebruikt moet wordenAfca_020 schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:06:
Normaal fluit Nijhuis hier niet voor
Willekeur van scheidsrechters uitsluiten.
Gaat vaak nog niet goed maar er zit verbetering in imho.
Thanks. En dit is voor alle competities?Krukar schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:05:
[...]
tot en met 6 oktober is die open, door de pauze eerder in juli.
⏩ PVOutput☀️
Nou, dat hebben we gezien vorige week...Krukar schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:07:
[...]
Dat is eigenlijk een goed voorbeeld van hoe de VAR gebruikt moet worden
Willekeur van scheidsrechters uitsluiten.
Gaat vaak nog niet goed maar er zit verbetering in imho.
Nouja, ik zie het niet gebeuren, dit is al zo lang een probleem bij PSV. Ze hebben geen goeie creatieve middenvelder en ik zie Guti ook niet direct in dat gat springen, want dat deed hij voorheen ook niet. Ik zie hem eigenlijk sowieso niet in het systeem van Schmidt passen, maar goed, we gaan het zien.toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:00:
[...]
Guttierez is er toch ook nog? Even gebleseerd, maar tot die tijd kan daar toch prima iemand anders, desnoods Ihattaren, spelen?
Dat rondspelen hoort gewoon bij de gewenningsfase voor de nieuwe tactiek. Zou me niks verbazen als ie daar pas net echt mee begonnen is qua trainen aangezien het conditie niveau wat ervoor benodigd is heel wat hoger ligt dan de spelers gewend zijn en dat dus eerst omhoog moet.
Echt jammer eigenlijk, want ik denk wel dat het gewoon een goede speler is (dat heeft hij in z'n beginperiode met z'n goals ook wel laten zien denk ik). Maar niet echt de man die ontbreekt op dit moment (imo).
Waarheid zal in t midden liggen wellicht. Ik snap dat Ten Hag nu niet kan roepen dat ze m wilden hebbenVincent Dave schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:50:
[...]
Ik ben zeker gecharmeerd van Guti en hoop dat zijn potentie er nog uit gaat komen. Thomas mag van mij banken, speelt al 2 matches als een dweil... wel zou ik graag Ihattaren centraal zien en om Rosario kunnen we momenteel niet heen dus dan toch bank voor Guti. (Als rechts of linkshalf zie ik hem niet renderen)Snowdog schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:08:
[...]
Nouja, ik zie het niet gebeuren, dit is al zo lang een probleem bij PSV. Ze hebben geen goeie creatieve middenvelder en ik zie Guti ook niet direct in dat gat springen, want dat deed hij voorheen ook niet. Ik zie hem eigenlijk sowieso niet in het systeem van Schmidt passen, maar goed, we gaan het zien.
Echt jammer eigenlijk, want ik denk wel dat het gewoon een goede speler is (dat heeft hij in z'n beginperiode met z'n goals ook wel laten zien denk ik). Maar niet echt de man die ontbreekt op dit moment (imo).
Malen-Zahavi
Gakpo-Ihattaren-Rosario-Madueke
Max-Baumgartl-Boscagli-Dumfries
Nvogo
Ziet er voor mij nog niet zo slecht uit.
[ Voor 65% gewijzigd door Tomba op 20-09-2020 17:13 ]
Voor de meeste grote competities wel inderdaad, die hebben allemaal het UEFA advies overgenomen.
Er zijn wat uitzonderingen, de meeste in nietszeggende competities
Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:09:
[...]
Waarheid zal in t midden liggen wellicht. Ik snap dat Ten Hag nu niet kan roepen dat ze m wilden hebben

Jij je zin. Gefeliciteerd met het wegkapen van deze wereldtopper vlak voor de neus van Ajax. 't is net Ronaldo all over again
Oh fuck he, we moeten nu echt op PSV gaan lettentoolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:11:
[...]
![]()
Jij je zin. Gefeliciteerd met het wegkapen van deze wereldtopper vlak voor de neus van Ajax. 't is net Ronaldo all over again
Ik vind dit nu al geen leuk weekend.
alles kan off-topic
Die lijkt in ieder geval niet up to date te zijn. Nederland is volgens die lijst al 61 dagen geslotentoolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:08:
[...]
Hier lijken ze allemaal te staan
https://www.transfermarkt.nl/statistik/transferfenster
@Tomba zit een beetje te trollen denk ik want die weet ook wel dat Ajax meer geld kan bieden en CL dus als ze hem echt wilden hebben dan had psv geen kans gemaakt.toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:11:
[...]
![]()
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dat was ooit het plan dacht ik. Een korte stop en dan later weer open.Napo schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:13:
[...]
Die lijkt in ieder geval niet up to date te zijn. Nederland is volgens die lijst al 61 dagen gesloten
Hier komen we nóóit meer overheen, een 5e spits had echt wat toegevoegd.toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:11:
[...]
![]()
Die afgekeurde goal heeft wel het momentum gesloopt
De 10 10 10 heb je nu niet meer
Ik zit zeker niet te trollen, ik ben blij dat er spelers zijn die verder kijken dan alleen €€’s. Vond het gewoon opvallend dat Ajax überhaupt zoiets zou doen, proberen op t laatste moment ertussen te komen terwijl de deal met PSV eigenlijk al rond was.gws24 schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:14:
[...]
@Tomba zit een beetje te trollen denk ik want die weet ook wel dat Ajax meer geld kan bieden en CL dus als ze hem echt wilden hebben dan had psv geen kans gemaakt.
Of het een wereldtopper is weet ik niet, ik volg noch de Israëlische, noch de Chinese competitie. Gezien zijn statistieken ben ik wel licht positief gestemd.
Vooruit ik hap; 5 spitsen hebben (welke dan?) en dan toch een AMF opstellen in de spits?Qu3st schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:15:
[...]
Hier komen we nóóit meer overheen, een 5e spits had echt wat toegevoegd.
[ Voor 16% gewijzigd door Tomba op 20-09-2020 17:20 ]
Lamprou kwam tekort!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wat staat die Kudus lekker te ballen zeg
Wie is die hele Zahavi eigenlijk?
Van Tel Aviv naar bankzitten bij Palermo, terug naar Tel Aviv en dan 5 jaar in Guangzhou.
Is vast een wereldspits ja
Ja!Exocet schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:19:
Telt ie nu wel?
Die Kudus doet het hartstikke goed......Dus Ten Hag zal m er de volgende wedstrijd wel weer naast zetten.
Ik had tot aan dit weekend nog nooit van die gast gehoord, zal idd echt een wereldspits zijn, kan niet anders.Krukar schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:20:
[...]
Wie is die hele Zahavi eigenlijk?
Van Tel Aviv naar bankzitten bij Palermo, terug naar Tel Aviv en dan 5 jaar in Guangzhou.
Is vast een wereldspirt ja
Hij is ook nog maar 33 jaar hé, dus kan me voorstellen dat je er nog niet van gehoord hebt.Qu3st schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:21:
[...]
Ik had tot aan dit weekend nog nooit van die gast gehoord, zal idd echt een wereldspits zijn, kan niet anders.
Daar kan ie echt niet meer om heen hoor, wat een baasAfca_020 schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:21:
Die Kudus doet het hartstikke goed......Dus Ten Hag zal m er de volgende wedstrijd wel weer naast zetten.
Qua salaris wel...
Hands dus
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nieuwe handsregel. Penalty dus. Maar Nijhuis volgt de regels niet
Als Ajax m wil hebben moet dat haast wel jaQu3st schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:21:
[...]
Ik had tot aan dit weekend nog nooit van die gast gehoord, zal idd echt een wereldspits zijn, kan niet anders.
Ahum... verder kijken dan €€ maar wel voor 10 miljoen per jaar in China gaan spelenTomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:19:
[...]
Ik zit zeker niet te trollen, ik ben blij dat er spelers zijn die verder kijken dan alleen €€’s.
Daarom is het misschien dus ook gewoon niet waar? Zomaar een mogelijkheidVond het gewoon opvallend dat Ajax überhaupt zoiets zou doen, proberen op t laatste moment ertussen te komen terwijl de deal met PSV eigenlijk al rond was.
3 in ieder geval Tadic, Huntelaar, Traore.Vooruit ik hap; 5 spitsen hebben (welke dan?) en dan toch een AMF opstellen in de spits?
Er is een reden dat lang niet iedereen het ermee eens is dat Labyad in de spits staat
[ Voor 0% gewijzigd door toolkist op 20-09-2020 17:26 . Reden: quotefix ]
Maar dan ga je er van uit dat er daadwerkelijk interesse vanuit Ajax was en dat ze dit echt hebben gedaan. Maar goed als je dat moet geloven om je beter te voelen en nog hoop te hebben op het kampioenschap , ga je gangTomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:19:
[...]
Ik zit zeker niet te trollen, ik ben blij dat er spelers zijn die verder kijken dan alleen €€’s. Vond het gewoon opvallend dat Ajax überhaupt zoiets zou doen, proberen op t laatste moment ertussen te komen terwijl de deal met PSV eigenlijk al rond was.
Of het een wereldtopper is weet ik niet, ik volg noch de Israëlische, noch de Chinese competitie. Gezien zijn statistieken ben ik wel licht positief gestemd.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
VAR 3 Ajax 0 over 2 wedstrijden gezien.Napo schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:24:
Dat had een strafschop mogen worden.
Je zou bijna een score bij gaan houden...
Was Nijhuis ook niet diegene die op tv vertelde dat er veel meer penalties gingen komen door de nieuwe handsregels? Die hij nu zelf negeert?
Hij keept hem met zijn elleboog eruit, hoe kan dit geen penalty zijn?Afca_020 schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:24:
Zuivere penalty.....anders gaat die bal toch gewoon het doel in.
duidelijk hands idd. VAR faalt dit keer in het nadeel van Ajax. Heb er verder geen probleem mee
alles kan off-topic
Met de elleboog naar de bal toe en dus hands. Misschien zelfs rood, maar goed. Nijhuis als scheids, dan weet je dat er veel dingen gebeuren die niet te verklaren zijn.
Labyad (al staat er inderdaad wel AMF op zijn paspoort) Tadic, Traore en Huntelaar.Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:19:
[...]
Ik zit zeker niet te trollen, ik ben blij dat er spelers zijn die verder kijken dan alleen €€’s. Vond het gewoon opvallend dat Ajax überhaupt zoiets zou doen, proberen op t laatste moment ertussen te komen terwijl de deal met PSV eigenlijk al rond was.
[...]
Vooruit ik hap; 5 spitsen hebben (welke dan?) en dan toch een AMF opstellen in de spits?
Ik ben heel blij voor jullie dat jullie een leuke spits hebben gevonden. We gaan het allemaal meemaken.
Gast......Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:24:
[...]
Als Ajax m wil hebben moet dat haast wel ja
Als je Tagliafico rood geeft... Deze bal ging er anders gewoon in. Die vent bij Tagliafico stond nog dik 30 meter van de goal met speler vlakbij hem.Starbucks schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:26:
Met de elleboog naar de bal toe en dus hands. Misschien zelfs rood, maar goed. Nijhuis als scheids, dan weet je dat er veel dingen gebeuren die niet te verklaren zijn.
Maar zoals ik al zei, inconsequent wederom.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021