[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.531 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Tenenkrommend. Waarom heeft die Hans Kraaij nog altijd een contract bij Fox. In het Nederlands kan hij al niet interviewen, maar combineer dat eens met het feit dat er in Nederland moeilijk iemand anders te vinden is die slechter in zijn talen zit dan hij.....

alles kan off-topic

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:54

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ankona schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:20:
Tenenkrommend. Waarom heeft die Hans Kraaij nog altijd een contract bij Fox. In het Nederlands kan hij al niet interviewen, maar combineer dat eens met het feit dat er in Nederland moeilijk iemand anders te vinden is die slechter in zijn talen zit dan hij.....
Wilde t net posten... wat een zuigende graftak is dat met zijn vooringenomen vragen. En dan ook nog in ‘Wim Kok Engels’

[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 19-09-2020 22:22 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
Snowdog schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:18:
[...]

Er valt (imo alweer) dan ook niks op af te dingen als het 1-1 was geworden met een super late goal van Emmen. Dat riep PSV eigenlijk wel een beetje over zichzelf af. Blij dat het niet zo is afgelopen.
Ik begrijp je punt wel hoor, maar dat 1 team het niet afmaakt en er een paar in knalt geeft een ander team niet opeens recht iets. ;) Dat is wat ik wil zeggen. Je kunt niet elk team met 3,4,5-0 wegspelen, ook tegen de kleinere ga je het lastig krijgen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Starbucks schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:19:
Volgens de coach van PSV hebben ze erg veel vertrouwen in deze keeper. Geloof maar dat deze blijft staan. Is voor de PSV fans te hopen dat hij inderdaad groeit als Obama, ook al heeft hij al veel meer ervaring.
Gaat de keeper van PSV het gevecht aan met Trump? :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 18:37

Vos

AFCA

Starbucks schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:19:
Volgens de coach van PSV hebben ze erg veel vertrouwen in deze keeper. Geloof maar dat deze blijft staan. Is voor de PSV fans te hopen dat hij inderdaad groeit als Obama, ook al heeft hij al veel meer ervaring.
Ik zie Mvogo nog niet direct president worden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Woops, ik zie dat autocorrect zijn ding gedaan heeft hier. Ga er vanuit dat jullie mij snappen ;)

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
The Realone schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:25:
[...]

Ik begrijp je punt wel hoor, maar dat 1 team het niet afmaakt en er een paar in knalt geeft een ander team niet opeens recht iets. ;) Dat is wat ik wil zeggen. Je kunt niet elk team met 3,4,5-0 wegspelen, ook tegen de kleinere ga je het lastig krijgen.
Nouja, dat moet je dus wel kunnen als je goed wil zijn. En als je er tegen dit Emmen maar 1 inkrijgt. Dan ben je gewoon niet goed genoeg. En dat mag best een keertje per seizoen gebeuren, dan kan je nog altijd kampioen worden, maar als dat regelmatig gebeurt, dan ben je gewoon niet goed genoeg (als je niet bovenaan eindigt iig).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
Snowdog schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:37:
[...]

Nouja, dat moet je dus wel kunnen als je goed wil zijn. En als je er tegen dit Emmen maar 1 inkrijgt. Dan ben je gewoon niet goed genoeg. En dat mag best een keertje per seizoen gebeuren, dan kan je nog altijd kampioen worden, maar als dat regelmatig gebeurt, dan ben je gewoon niet goed genoeg (als je niet bovenaan eindigt iig).
Zelfs teams als Barcelona, Madrid, Bayern etc komen niet aan een seizoen zonder puntverlies.
Maargoed, ik blijf erbij dat Emmen op geen enkele manier aanspraak maakte op een punt. Los van het matige spel van PSV.

• Snowdog
  • Nu online
The Realone schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:43:
[...]

Zelfs teams als Barcelona, Madrid, Bayern etc komen niet aan een seizoen zonder puntverlies.
Maargoed, ik blijf erbij dat Emmen op geen enkele manier aanspraak maakte op een punt. Los van het matige spel van PSV.
Zij komen idd soms tegen ploegen die boven zichzelf uitstijgen er niet vanaf zonder puntverlies. Als je vindt dat dit Emmen boven zichzelf uitsteeg, ja, dan kan ik het begrijpen.

Natuurlijk in Nederland kan dit misschien ook 1 of zelfs een paar keer per seizoen gebeuren (afhankelijk van het seizoen), maar puntverlies zat er vanavond in zo'n uiterst matige wedstrijd gewoon in. Als je zo aan de competitie begint, dan is dat gewoon een slechte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Starbucks schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:28:
Ga er vanuit dat jullie mij snappen ;)
Deze zin is zo multi-interpretabel, dat ik deze wel wegpoets

[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 20-09-2020 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:00

Sagat

Is pappa x2!

Roger leek op basis interview bij studio sport inderdaad nog steeds vertrouwen te hebben in zijn keeper, maar (mocht hij volgende week uberhaupt spelen...) indien die keeper nog een fout maakt, dan is hij die plek toch kwijt, kan toch niet anders? Wordt Zoet dan de nieuwe Waterreus die 3x zijn plek terug won?
|:(

Edit:
Zou Unnerstal dan nog een kans krijgen....? Die viel me overigens ook tegen vorig jaar.....

[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 20-09-2020 12:50 . Reden: Iets met beter op transfers letten... ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 20:48
Sagat schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:13:
Roger leek op basis interview bij studio sport inderdaad nog steeds vertrouwen te hebben in zijn keeper, maar (mocht hij volgende week uberhaupt spelen...) indien die keeper nog een fout maakt, dan is hij die plek toch kwijt, kan toch niet anders? Wordt Zoet dan de nieuwe Waterreus die 3x zijn plek terug won?
Lijkt me sterk, Zoet speelt niet meer voor PSV. Unnerstall zou dan onder de lat komen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Sagat schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:13:
|:(

Edit:
Zou Unnerstal dan nog een kans krijgen....? Die viel me overigens ook tegen vorig jaar.....
Waarom, het seizoen is net begonnen. Alsof Zoet niet honderdeneen kansen heeft gehad. Lekker voorbarig net als beweren dat het slechte zaak is dat PSV nipt gewonnen heeft. Die duitser is net begonnen met een team smeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 09:00

Sagat

Is pappa x2!

Vincent Dave schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:06:
[...]

Waarom, het seizoen is net begonnen. Alsof Zoet niet honderdeneen kansen heeft gehad. Lekker voorbarig net als beweren dat het slechte zaak is dat PSV nipt gewonnen heeft. Die duitser is net begonnen met een team smeden.
Oh helemaal eens hoor, en wat mij betreft is PSV op dit moment nog net zo hard titel kandidaat als Ajax, Feyenoord en AZ En misschien nog wel een dark horse ala twente 100 jaar geleden, op dit moment kan alles nog.

Maar voor een spannende titelrace is een sterk PSV wel leuker dan een team wat idd net 2x niet bepaald onomstreden gewonnen heeft....

Maar dat was mijn punt niet.....deze keeper is natuurlijk gehaald als versterking en ondanks een paar leuke reddingen (dat mag ook gezegd worden) is het natuurlijk een shaky start. Ik ga ervanuit dat (helemaal omdat het resultaat er niet onder geleden heeft) hij nog wel een kans krijgt, maar een keer houdt het op...

Ben simpelweg benieuwd hoeveel krediet er is. Ik denk bijvoorbeeld ook wanneer er nu 2 nederlagen stonden dat hij er in wedstrijd drie naast gestaan zou hebben.....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
Wordt lastig zeggen wie er dit jaar kampioen gaat worden. Sowieso is de eredivisie erg matig en kunnen clubs die maar iets minder zijn dan de concurrentie ook gewoon kampioen worden.

Ajax heeft meerdere spelers verloren die erg goed waren en het is maar afvragen of de nieuwe spelers snel ingespeeld raken op elkaar.

PSV heeft veel nieuwe spelers en een coach en dat is ook maar afwachten.

Ajax en PSV vind ik wel verreweg het sterkste elftal hebben, maar ze zijn er niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:28:
[...]

Lijkt me sterk, Zoet speelt niet meer voor PSV. Unnerstall zou dan onder de lat komen.
Er gingen toch al geruchten dat ie nog een 2e keeper wil, alsmede backups voor links- en rechtsback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:39:
[...]

Er gingen toch al geruchten dat ie nog een 2e keeper wil, alsmede backups voor links- en rechtsback?
Nouja met zo'n keeper kan ik me wel voorstellen dat hij nog een tweede keeper wil. De andere punten zijn ook valide en lijken me ook wel logisch. Zelf zou ik eerder een creatieve middenvelder zoeken though.

Edit: bedoel de spoeling is dun, maar Mauro kan eventueel wel als linksback spelen en veel van de andere verdedigers die ze hebben zullen vast wel op (linksback of) rechtsback uit de voeten kunnen. Natuurlijk een natuurlijke links-/rechtsback is handiger, maar ik zou mijn budget anders spenderen. Het lijkt me nog altijd dat ze gewoon een creatieve speler missen, dat lijkt mij belangrijker dan een backup die je misschien niet eens nodig hebt.

[ Voor 34% gewijzigd door Snowdog op 20-09-2020 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Backups voor links en rechtsback lijken mij belangrijker dan een middenvelder. Die backups zijn er nu niet, kun je weer met een middenvelder op linksback gaan spelen als die een keer geschorst is. Voorlopig heeft PSV nog meer dan genoeg middenvelders rondlopen dus daar zou ik eerst verkopen alvorens aan een nieuwe speler te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Je hebt inderdaad genoeg middenvelders, maar geen van die middenvelders heeft ook maar iets wat betreft creativiteit in zich. Ik zou daar mijn aandacht vooral op leggen, want je zag gisteren ook wel weer dat ze er gewoon niet doorheen kwamen omdat alles standaard rondgaat. Links-/rechtsback, nouja werkt nu prima, hopen dat dat zo goed blijft gaan, een korte blessure kunnen ze wel opvangen met een andere speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:48:
Je hebt inderdaad genoeg middenvelders, maar geen van die middenvelders heeft ook maar iets wat betreft creativiteit in zich. Ik zou daar mijn aandacht vooral op leggen, want je zag gisteren ook wel weer dat ze er gewoon niet doorheen kwamen omdat alles standaard rondgaat. Links-/rechtsback, nouja werkt nu prima, hopen dat dat zo goed blijft gaan, een korte blessure kunnen ze wel opvangen met een andere speler.
Guttierez is er toch ook nog? Even gebleseerd, maar tot die tijd kan daar toch prima iemand anders, desnoods Ihattaren, spelen?
Dat rondspelen hoort gewoon bij de gewenningsfase voor de nieuwe tactiek. Zou me niks verbazen als ie daar pas net echt mee begonnen is qua trainen aangezien het conditie niveau wat ervoor benodigd is heel wat hoger ligt dan de spelers gewend zijn en dat dus eerst omhoog moet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starbucks
Ligt het aan mij of staan die fans in de kuip veel te dicht op elkaar? Allemaal grote groepen met mensen die tegen elkaar aan staan.

Edit: geweldige goal Twente

[ Voor 10% gewijzigd door Starbucks op 20-09-2020 14:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:52
Natuurlijk de goal of a lifetime tegen Feyenoord.

Wat staat Feyenoord ontzettend KUT te spelen zeg. Staan ze onder spanning ofzo....
lekker inzakken tegen Twente thuis..... Botteghin mag direct met pensioen

[ Voor 21% gewijzigd door LZ86 op 20-09-2020 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:01

OMX2000

By any means necessary...

Geertruida eruit...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Leon Zwiers schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:40:

Wat staat Feyenoord ontzettend KUT te spelen zeg. Staan ze onder spanning ofzo....
lekker inzakken tegen Twente thuis..... Botteghin mag direct met pensioen
Vanaf de aftrap zenuwen bij iedereen leek het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die mag er inderdaad wel af ja als ie zo inkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 20:53
Leon Zwiers schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:40:
Uiteindelijk zal het allemaal wel toeval zijn, maar dit gebeurt Feyenoord gevoelsmatig wel erg vaak.. ik kan mij in 2014 nog die vrije trap van Van Rhijn herinneren. Die jongen heeft daarna geloof ik nooit meer een goede vrije trap genomen laat staan gescoord. Het gebeurt (te) vaak dat matige spelers excelleren of een geweldige goal scoren tegen Feyenoord. Nu helpt het niet dat de Feyenoord verdediging onder aanvoering van Botteghin ALTIJD de eerste 20 minuten alleen maar achteruit loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hé... Ajax 2 staat met 1-0 voor tegen Feyenoord :o

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:11
Starbucks schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:30:
Ligt het aan mij of staan die fans in de kuip veel te dicht op elkaar? Allemaal grote groepen met mensen die tegen elkaar aan staan.

Edit: geweldige goal Twente
Ik lees er op sociale media ook veel geklaag over, echter zijn de parterretribunes in de Kuip veel minder steil, dit geeft een enigszins vertekend beeld van hoe dicht men op elkaar staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
Han schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:47:
Hé... Ajax 2 staat met 1-0 voor tegen Feyenoord :o
Bijna wel ja. 4 in de basis 2 op de bank.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PrinsPils schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:48:
[...]

Ik lees er op sociale media ook veel geklaag over, echter zijn de parterretribunes in de Kuip veel minder steil, dit geeft een enigszins vertekend beeld van hoe dicht men op elkaar staat.
Je ziet er regelmatig 7+ tegen elkaar aan op een rij staan? Dat heeft weinig te maken met steile tribunes ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Starbucks
toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:50:
[...]

Je ziet er regelmatig 7+ tegen elkaar aan op een rij staan? Dat heeft weinig te maken met steile tribunes ;)
Moet wel even omgeroepen worden dit. Ik zie op sommige plekken gewoon 20 man bij elkaar staan. Vooral in Rotterdam, waar al zoveel besmettingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Starbucks schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:52:
[...]

Moet wel even omgeroepen worden dit. Ik zie op sommige plekken gewoon 20 man bij elkaar staan. Vooral in Rotterdam, waar al zoveel besmettingen zijn.
Mocht hier niets aan gedaan worden, kunnen we gewoon weer volle stadions toelaten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vincent Dave schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:53:
[...]

Mocht hier niets aan gedaan worden, kunnen we gewoon weer volle stadions toelaten?
Nee, dan zijn ze binnenkort weer helemaal leeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Ze houden zich ook niet in met dat geschreeuw.... sukkels.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Vincent Dave schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:53:
[...]Mocht hier niets aan gedaan worden, kunnen we gewoon weer volle stadions toelaten?
Nee. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:28

Qu3st

[...]

Zijn grote gezinnen daar in Rotterdam :+

Het is wel een rommel partij zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
[...]

Her en der ongetwijfeld, maar hoor vanuit de Kuip dat er over het algemeen redelijke afstand is tussen toeschouwers.

Als we volgende week nog mogen, kan ik zelf een oordeel vellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Meh, de kwaliteit van mijn alternatieve kijkbron is nogal kut. Past wel bij de pot. Denk dat ik maar even wat anders moet gaan doen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:54:
[...]Nee, dan zijn ze binnenkort weer helemaal leeg.
Feyenoord mag wel oppassen, als de fans met bosjes om gaan vallen dan hebben ze over enkele jaren een grote Gelredome in Rotterdam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
Je snapt werkelijk niet wat ik bedoel, het is cynisch bedoeld. Als er met twee maten gemeten worden mag iedereen het voelen ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PrinsPils schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:55:
[...]

Her en der ongetwijfeld, maar hoor vanuit de Kuip dat er over het algemeen redelijke afstand is tussen toeschouwers.

Als we volgende week nog mogen, kan ik zelf een oordeel vellen :+
Dan denk ik dat ze het niet goed zien in de Kuip zelf. Met name de onderste vakken tegen het veld aan, daar zie je echt meerdere lange rijen van mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mooi schwalbe... Jij hij raakt em maar vallen daardoor? No way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:48
De strafschop die je wist die zou komen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Wat een domme verdedigers bij Twente zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat een ontzettend domme sliding om in te zetten. Houd je als keeper de bal eruit mag ie nog een keer :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die 2e was natuurlijk wel 100% zuiver, hoe dom kun je zijn als verdediger.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Starbucks
Gemiddeld nu alweer 2 penalty's voor Feyenoord in de thuiswedstrijden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Starbucks schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:01:
_O- _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zingen, schreeuwen, juichen, dat wordt een lege Kuip binnenkort.
Heb er ook weinig vertrouwen in dat het om 16.45 in Amsterdam veel beter zal gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
snap het wel, ze zijn natuurlijk bang voor die advocaat van Feyenoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:58:
[...]

Dan denk ik dat ze het niet goed zien in de Kuip zelf. Met name de onderste vakken tegen het veld aan, daar zie je echt meerdere lange rijen van mensen.
En met name daar vertekend het beeld heel erg. Ik zeg niet dat iedereen keurig op afstand staat, maar het is niet zo erg als het op tv lijkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
1,5 wedstrijd gespeeld en 3 penalty's! }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PrinsPils schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:02:
[...]

En met name daar vertekend het beeld heel erg. Ik zeg niet dat iedereen keurig op afstand staat, maar het is niet zo erg als het op tv lijkt.
Die voorste rij vertekent echt niet hoor... Of zit er iemand vanaf de 3e rij met z'n armen over die railing heen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:02:
Heb er ook weinig vertrouwen in dat het om 16.45 in Amsterdam veel beter zal gaan
Aan de andere kant, Ajax is wél gewend in een half leeg stadion te spelen :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Mijn God FCT schiet ze er nog net zelf niet in, wat dom :/

Tja die penalties en Feyenoord blijft een ding

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:02:
Laten we eerlijk zijn. Ik kan er wel een beetje begrip voor opbrengen. Sport is uiteindelijk ook een manier om ook je emotie te uiten. hadden ze verwacht dan dat men zich hier aan ging houden? dat zou wel wat naïef zijn.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:04:
[...]

Aan de andere kant, Ajax is wél gewend in een half leeg stadion te spelen :+ :+
En dan is het ook nog eens bioscoop publiek... :z

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:06:
[...]

Laten we eerlijk zijn. Ik kan er wel een beetje begrip voor opbrengen. Sport is uiteindelijk ook een manier om ook je emotie te uiten. hadden ze verwacht dan dat men zich hier aan ging houden? dat zou wel wat naïef zijn.
Ik totaal niet. De voorwaardes voor het überhaupt toelaten in de stadions waren duidelijk.
Als je weet dat je je dan niet in kan houden dan moet je niet gaan en lekker achter je eigen TV gaan schreeuwen en juichen of hier op 't forum, niet claimen dat de regels zo streng zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:08:
[...]

Ik totaal niet. De voorwaardes voor het überhaupt toelaten in de stadions waren duidelijk.
Als je weet dat je je dan niet in kan houden dan moet je niet gaan en lekker achter je eigen TV gaan schreeuwen en juichen of hier op 't forum, niet claimen dat de regels zo streng zijn.
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt maar zo werkt het niet bij de gemiddelde stadionbezoeker denk ik :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 20-09-2020 15:12 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:04:
[...]

Die voorste rij vertekent echt niet hoor... Of zit er iemand vanaf de 3e rij met z'n armen over die railing heen? :+
Ik zeg volgens mij vrij duidelijk dat het niet zo is dat iedereen zich aan de regels houdt, echter is het niet zo dat die parterrevakken vol staan met mensen die op elkaar staan. Maar ruimte voor wat nuance is er blijkbaar niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86
PrinsPils schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:09:
[...]

Ik zeg volgens mij vrij duidelijk dat het niet zo is dat iedereen zich aan de regels houdt, echter is het niet zo dat die parterrevakken vol staan met mensen die op elkaar staan. Maar ruimte voor wat nuance is er blijkbaar niet.
Nuanceren kan best. Maar een groot deel van de mensen in dat stadion heeft schijt aan de regels. Voor Aboutaleb een reden om het straks niet meer toe te laten. En dan gaan ze lopen janken over hoe ze oneerlijk behandeld worden door de burgemeester terwijl ze gewoon de kans zelf hebben verneukt.

Edit:
Ok dan. Rust. Graag Jorgensen, Diemers en Linssen eruit

[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 20-09-2020 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
Leon Zwiers schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:12:
[...]

Nuanceren kan best. Maar een groot deel van de mensen in dat stadion heeft schijt aan de regels. Voor Aboutaleb een reden om het straks niet meer toe te laten. En dan gaan ze lopen janken over hoe ze oneerlijk behandeld worden door de burgemeester terwijl ze gewoon de kans zelf hebben verneukt
Voor wat betreft het zingen en juichen wellicht, maar dat heb ik letterlijk in ieder stadion gehoord het afgelopen weekend. Volgens mij houdt een groot gedeelte juist wel keurig afstand.

Drukte op de tribunes: net even deze foto van Twitter geplukt, parterrevak tijdens de wedstrijd. Valt reuze mee zo te zien. Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EiXFnsfWAAAR1tL?format=jpg&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
PrinsPils schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:21:
[...]

Voor wat betreft het zingen en juichen wellicht, maar dat heb ik letterlijk in ieder stadion gehoord het afgelopen weekend. Volgens mij houdt een groot gedeelte juist wel keurig afstand.

Drukte op de tribunes: net even deze foto van Twitter geplukt, parterrevak tijdens de wedstrijd. Valt reuze mee zo te zien. [Afbeelding]
Ja alleen was een van de stadions van afgelopen week niet middenin de op een na grootste coronahaard in het land.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
PrinsPils schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:21:
[...]

Drukte op de tribunes: net even deze foto van Twitter geplukt, parterrevak tijdens de wedstrijd. Valt reuze mee zo te zien. [Afbeelding]
Dat is nou juist net niet de "fanatieke" kant die staat en je ook op de TV zit. Dus kan je niet zoveel van zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:08:
[...]

Eens hoor :) Ik had ook een uitnodiging maar ben niet gegaan. Niet omdat ik bang ben, ik ga immers ook uit eten. Maar ik wilde niet bij die groep zijn waar je van te voren al weet dat maandag over geschreven gaat worden :p

Afstand houden + niet zingen en schreeuwen in een stadion werkt gewoon niet. Gewoon niet doen.

Verder gewoon slechte pot. En die verdediger die de tweede pingel veroorzaakt mag ook wel op strafkamp. Als hij de bal wel had geraakt, was die recht het doel in gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
Leon Zwiers schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:12:
[...]

Edit:
Ok dan. Rust. Graag Jorgensen, Diemers en Linssen eruit
5 wissels mogelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
Terranova schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:23:
[...]

Dat is nou juist net niet de "fanatieke" kant die staat en je ook op de TV zit. Dus kan je niet zoveel van zeggen
Vak Z is net zo fanatiek als vak W hoor, en voor beide vakken zijn relatief even veel kaarten verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Niet echt een denderende wedstrijd fey-twe.

Wel bijzonder dat de tweede gele kaart voor een overduidelijke handsbal niet getrokken wordt door de scheidsrechter.

Die tweede penalty was natuurlijk wel prettig maar die eerste had er gewoon in moeten zitten, slechte pingel.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Botteghin is er al uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

De transfer van Zahavi is rond :)

Overigens wel bijzonder zeg! Ajax heeft zich afgelopen week ook nog bij Zahavi gemeld schijnbaar;
https://www.ed.nl/psv/aja...ent-verhinderen~a2b46729/
Gelukkig had ie genoeg verstand om de juiste keuze te maken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik zie een overtreding van Geertruida in de rust voorbij komen, dat was geen geel!?

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 20-09-2020 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:33:

Overigens wel bijzonder zeg! Ajax heeft zich afgelopen week ook nog bij Zahavi gemeld schijnbaar;
Of Ajax haakte af en hij nam genoegen met veel minder. :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Dat gebeurt zogenaamd bij elke speler die Feyenoord of PSV haalt, dus die berichten lees ik met 3 kilo zout inmiddels ;) Zijn voor mij vergelijkbaar met 'elke jeugdspeler van Ajax die doorbreekt is het grootste talent ooit', 'AC Milan/Barcelona is geïnteresseerd in deze en deze speler', etc etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:35:
Ik zie een overtreding van Geertruida in de rust voorbij komen, dat was geen geel!?
Die met noppen vooruit? In Engeland krijg je daar rood voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:38:
[...]

Die met noppen vooruit? In Engeland krijg je daar rood voor.
Ja die inderdaad. Is eigenlijk rood maar nu is het niet eens geel 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:38:
[...]

Dat gebeurt zogenaamd bij elke speler die Feyenoord of PSV haalt, dus die berichten lees ik met 3 kilo zout inmiddels ;) Zijn voor mij vergelijkbaar met 'elke jeugdspeler van Ajax die doorbreekt is het grootste talent ooit', 'AC Milan/Barcelona is geïnteresseerd in deze en deze speler', etc etc
Bij Max en Nvogo heb ik die geruchten gemist dan denk ik en bij spelers van Feyenoord heb ik het al helemaal nooit gehoord. (Gezien het kaliber waar men in Rotterdam ivm de financiën op moet jagen zou mij dat ook wel verbazen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Vos schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:35:
Nee. :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Geloof er echt geen snars van. Die naam is geen 1 keer in de geruchtenmolen langs gekomen. Makkelijk scoren bij de supporters van kijk hoe goed dat ie niet naar de concurrent is gegaan. En als ze wel contact hebben gehad zou de reactie van Marc en Edwin, na het zien van de salariseisen zijn geweest: "Zahahahahahahavi, dag veel plezier in Eindhoven".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
Dat Willem II gaat vrolijk door waar het vorig seizoen gebleven was. Da's voor zo'n klein clubje toch best opmerkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

mavaros schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:45:
Dat Willem II gaat vrolijk door waar het vorig seizoen gebleven was. Da's voor zo'n klein clubje toch best opmerkelijk.
Hoe bedoel je? Eerste pot verloren ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:41:
[...]

Geloof er echt geen snars van. Die naam is geen 1 keer in de geruchtenmolen langs gekomen. Makkelijk scoren bij de supporters van kijk hoe goed dat ie niet naar de concurrent is gegaan. En als ze wel contact hebben gehad zou de reactie van Marc en Edwin, na het zien van de salariseisen zijn geweest: "Zahahahahahahavi, dag veel plezier in Eindhoven".
Hij zal wel op een van de scoutingslijsten gestaan hebben, dat zou prima kunnen met zulke statistieken en is ook niks bijzonders.
Zo gaf Advocaat bv aan dat Kudus ook bij Feyenoord in beeld was, maar wegens de transfersom onhaalbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:48:
[...]

Hij zal wel op een van de scoutingslijsten gestaan hebben, dat zou prima kunnen met zulke statistieken en is ook niks bijzonders.
Zo gaf Advocaat bv aan dat Kudus ook bij Feyenoord in beeld was, maar wegens de transfersom onhaalbaar was.
Das wel even wat anders dan op t laatste moment nog een poging te doen, maar goed ik weet welke kleur de brillen in dit topic hebben ;)

Benieuwd of Eran donderdag al mee mag doen (zal afhangen van werkvergunning etc)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:48:
[...]

Ik denk eerder dat dan de zaakwaarnemer een belletje naar Amsterdam heeft gedaan van hallo hij is beschikbaar. Niets meer niets minder, en wat ik zei leuk scoren voor de fans.
Hij wordt nu al net zo binnengehaald als die Griek van vorig seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:50:
[...]

Das wel even wat anders dan op t laatste moment nog een poging te doen, maar goed ik weet welke kleur de brillen in dit topic hebben ;)

Benieuwd of Eran donderdag al mee mag doen (zal afhangen van werkvergunning etc)
Wie gaat er banken voor hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Vos schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:54:
[...]

Niemand, Lammers is verkocht daar is hij de vervanger van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:50:
[...]
Het is een Israelier, die hebben vooral in NL wetgeving extra privileges. Dus dat zal vast goedkomen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

mavaros schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:45:
Met het oog op Rangers thuis had ik dit niet verwacht. Knappe overwinning van de mannen uit Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Tomba schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:56:
[...]

Niemand, Lammers is verkocht daar is hij de vervanger van.
Maar je zet hem niet op de bank toch? Kijkend naar de opstelling van gisteren, gaat een Malen, Gakpo of Madueke dan banken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:54:
[...]

Bij Ajax bedoelt ie (edit: oh blijkbaar toch niet 8) :+ )
Tadic, Huntelaar, Labyad. Ten Hag heeft al aangegeven dat ie geen nieuwe spits hoeft en er voor wereldklasse als Suarez een uitzondering gemaakt zou worden. En dan geloof je dat Ajax nu ineens super geïnteresseerd in hem zou zijn?
Ik zie Overmars er overigens wel voor aan om nog even een lijntje uit te gooien om te kijken wat de concurrentie zo'n beetje geboden heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door toolkist op 20-09-2020 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:56:
[...]

Met het oog op Rangers thuis had ik dit niet verwacht. Knappe overwinning van de mannen uit Tilburg.
't is wel 'maar' Heracles he. Denk dat die inmiddels minder te besteden hebben dan Willem II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Vos schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:57:
[...]

Maar je zet hem niet op de bank toch? Kijkend naar de opstelling van gisteren, gaat een Malen, Gakpo of Madueke dan banken?
Wellicht is hij gehaald voor de Huntelaar-rol, of de Ooijer-rol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Vos schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:57:
[...]

Ah zo, begreep ik je vraag verkeerd. Dat wordt Manueke dan, degene die naast Malen in de spits stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

toolkist schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:01:
[...]

't is wel 'maar' Heracles he. Denk dat die inmiddels minder te besteden hebben dan Willem II.
Maar vaak zie je dan toch dat ze extra voorzichtig spelen, bang om geblesseerd te raken, want niemand wil die wedstrijd van donderdag missen. Vandaar dat ik het niet had verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Vincent Dave schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:56:
[...]

Het is een Israelier, die hebben vooral in NL wetgeving extra privileges. Dus dat zal vast goedkomen! ;)
Wat voor extra privileges hebben ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gaat die Narsignh weer op zijn bek op een belangrijk moment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
Wat ik dus al zei.

Willem II heeft nog altijd een mooi elftal en gaat de Dark Horse in deze competitie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:14:
Gaat die Narsignh weer op zijn bek op een belangrijk moment :(
Wat een gepruts van beide kanten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05:41
Opstelling Ajax:

Onana; Mazraoui, Schuurs, Blind, Martínez; Álvarez, Kudus; Antony, Promes, Tadić; Labyad.

Die Ten Hag toch....zou ie het helemaal zelf bedacht hebben om Kudus in de basis te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Alsjeblieft, 1-1 is perfect voor mijn voetbalpoule, geen gekke dingen meer doen a.u.b. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
Hoe komen ze bij die 6 minuten extra tijd? Heb niet volledig gekeken, dus heb waarschijnlijk wat gemist.
Pagina: 1 ... 17 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021