Vincent Dave schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:06:
[...]
Waarom, het seizoen is net begonnen. Alsof Zoet niet honderdeneen kansen heeft gehad. Lekker voorbarig net als beweren dat het slechte zaak is dat PSV nipt gewonnen heeft. Die duitser is net begonnen met een team smeden.
Oh helemaal eens hoor, en wat mij betreft is PSV op dit moment nog net zo hard titel kandidaat als Ajax, Feyenoord en AZ En misschien nog wel een dark horse ala twente 100 jaar geleden, op dit moment kan alles nog.
Maar voor een spannende titelrace is een sterk PSV wel leuker dan een team wat idd net 2x niet bepaald onomstreden gewonnen heeft....
Maar dat was mijn punt niet.....deze keeper is natuurlijk gehaald als versterking en ondanks een paar leuke reddingen (dat mag ook gezegd worden) is het natuurlijk een shaky start. Ik ga ervanuit dat (helemaal omdat het resultaat er niet onder geleden heeft) hij nog wel een kans krijgt, maar een keer houdt het op...
Ben simpelweg benieuwd hoeveel krediet er is. Ik denk bijvoorbeeld ook wanneer er nu 2 nederlagen stonden dat hij er in wedstrijd drie naast gestaan zou hebben.....