I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Probeer nou eens steeds aan te vallen
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 18-02-2021 19:36 ]
Lekker Zahavi haha.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ze beginnen niet opnieuw hoorQu3st schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:35:
En we beginnen weer opnieuw. Vermakelijk zo
Winst is nog beter, elk verlies thuis is ook gewoon uitgeschakeld worden.Vos schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:37:
[...]
Ze beginnen niet opnieuw hoor. Iedere goal is gunstig voor PSV. Liever 4-4 dan 2-2
⏩ PVOutput☀️
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Formerly known as Ragdoll

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Baumgartl aaarrrgggghhhhhh
⏩ PVOutput☀️
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
PolarBear schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:30:
De voorlopige voorspelde opstelling van Ajax:
Stekelenburg; Rensch, Timber, Martinez, Tagliafico; Alvarez, Blind; Antony, Klaassen, Neres; Tadic.
/f/image/msVEpGYkvnSy6BpXvhdkxYoJ.png?f=fotoalbum_large)
PSN: Finally_Chris
Zodra het steeds weer gelijk word, is het slapheid troef
Edit : weer baumgartl.... Doe die er maar uit niet
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 18-02-2021 19:44 ]
⏩ PVOutput☀️
Maar wij zijn niet neutraal toch? Hup Nederland!Exocet schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:43:
Voor de neutrale kijker heel vermakelijke wedstrijd, twee ploegen die niet kunnen verdedigen

Zou eens een woordje gaan babbelen met de scouting.CR1691 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:43:
Die baumgartl kan er geen reet van. Dat daar ooit 10 miljoen is voor betaald is te gek voor woorden. Kan je beter Rosario plekje achteruit zetten of sangare.
Mensen zeggen dan ja maar hij heeft Bundesliga ervaring...
Ja 2e Bundesliga en de jaren in de eerste zijn ze dacht ik gedegradeerd.
Fein er in voor Baumgartl? Rosario in de laatste lijn vertrouw ik voor geen meter.
Ook mooi dat PSV maar 1 verdediger als wissel meeneemt (en dan heb ik het niet eens over zijn niveau).
Inderdaad, In de ED mag PSV wat mij betreft elke keer met 10-0 verliezen maar europees moeten ze gewoon winnen want dat is goed voor de coëfficient en dus het hele NL voetbal!.OPSLAGHOND schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:44:
[...]
Maar wij zijn niet neutraal toch? Hup Nederland!
10 miljoen betalen voor een verdediger die met zijn ploeg is gedegradeerd vind ik sowieso iets cynisch hebben. Kan het niveau van psv totaal niet aan. Jammer dat je op zo’n gozer terug moet grijpen als je eerste keus uit het veld moet. Brengt gelijk paniek in de verdediging.Deadsy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:45:
[...]
Zou eens een woordje gaan babbelen met de scouting.
Mensen zeggen dan ja maar hij heeft Bundesliga ervaring...
Ja 2e Bundesliga en de jaren in de eerste zijn ze dacht ik gedegradeerd.
Top, geen rare fratsen met Labyad enzo, gewoon de Champions League variant.
Edit: kan het trouwens wat minder over PSV gaan, we proberen ons hier voor te bereiden ja
[ Voor 10% gewijzigd door Erapaz op 18-02-2021 19:50 ]
Tadic spits en Blind op middenveld?
⏩ PVOutput☀️
Denk je dat het een vrij eenvoudig klusje zou worden, blijkt het toch weer ouderwets billenknijpen te worden.
En toch denk ik dat PSV over het geheel de overwinnaar zal worden.
Ik vind ze vooral slordig en de verdediging is niet op orde, naast wat zwakkere spelers op het middenveld. Verder ben ik ook niet kapot van de keeper. Bij de 3-2 had hij eerder de goal moeten verkleinen, ipv opvangen en falen. Dat soort trucjes kan alleen een Onana.
Verder in de tweede helft beginnen met een metertje of 5-10 wat meer vooruit te verdedigen, maar dat is waarschijnlijk een vorm van zelfmoord voor PSV in deze wedstrijd. Dat hadden ze eigenlijk in de eerste helft moeten doen.
Lekker consolideren en loeren op een extra goaltje is voor vandaag helemaal niet verkeerd. Dan afmaken in de terugwedstrijd.

edit: tenzij TH weer raar gaat doen en Martinez op het middenveld zet ent Neres in de spits ofzo natuurlijk
[ Voor 26% gewijzigd door gws24 op 18-02-2021 19:54 ]
Wat een prutser is dat zeg
Tis omdat Teze nog die sliding maakte anders stond het in die korte periode al 4-2
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 18-02-2021 19:57 ]
Nouja, ze hebben Bruma bij de tegenstander weten te plaatsen, je zou hopen dat dat elkaar opheft. Alleen is de positie van Baumgartl wel iets belangrijker bij het voorkomen van tegengoals. Zou bijna hopen dat het 3-2 blijft nu. Dan heb je iig nog een ok uitgangspositie. Zolang ze niet met 3 doelpunten of meer verliezen kan het nog zou ik zeggen.Harribo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:54:
Ik vrees dat die baumgartl blijft staan, dan iedereen maar mee verdedigen anders krijg je er zo 3 extra om je oren
Wat een prutser is dat zeg
Je draagt zelf de oplossing aan, gewoon baumgartl rechtsback op Bruma!Snowdog schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:56:
[...]
Nouja, ze hebben Bruma bij de tegenstander weten te plaatsen, je zou hopen dat dat elkaar opheft. Alleen is de positie van Baumgartl wel iets belangrijker bij het voorkomen van tegengoals. Zou bijna hopen dat het 3-2 blijft nu. Dan heb je iig nog een ok uitgangspositie. Zolang ze niet met 3 doelpunten of meer verliezen kan het nog zou ik zeggen.
Gebeurt er niks raars!
Dan ontploft het universum denk ik, beter van niet.Harribo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:58:
[...]
Je draagt zelf de oplossing aan, gewoon baumgartl rechtsback op Bruma!
Gebeurt er niks raars!
Dat mag idd niet afaik. Een speler die gewisseld is mag volgens mij niet terugkomen helaas.ElPaco schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:58:
Kunnen ze Boscagli niet oplappen in de rust en er dan weer in wisselen voor Baumgartl? Of mag dat regeltechnisch niet?
Die liggen al 3 jaar in coma helaas.CR1691 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:00:
Hopen dat ze bij psv wakker zijn en gaan investeren in de verdediging. Dat moet toch wel weer duidelijk zijn.
Als ze geen Cl voetbal halen is er denk ik niet veel ruimte om spelers te halen.CR1691 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:00:
Hopen dat ze bij psv wakker zijn en gaan investeren in de verdediging. Dat moet toch wel weer duidelijk zijn.
Ze hebben wel één goede verdediger (aanvallend gezien)CR1691 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:00:
10 - Philipp Max is the first defender with 10 assists in all competitions for an Eredivisie team since Angeliño (11) managed it for @PSV in 2018-19. Weapon. pic.twitter.com/JfMmXHN6xC
— OptaJohan (@OptaJohan) 18 februari 2021
Baumgartl is een drama
Knowledge reigns supreme over nearly anything
https://www.espn.nl/voetb...rst-vanwege-dopinggebruik
Ja er is VAR.Malfunctions schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:16:
Ik vind dit gewoon rood. Die hand hoort daar niet. Is er een VAR?
https://www.vi.nl/nieuws/...-controversiele-situaties
Rosetti wijst er wel op dat het nog steeds draait om de personen. 'Ik zou graag benadrukken dat in lijn met de protocollen de VAR er alleen is voor duidelijke fouten en niet voor controversiële situaties. Het voetbal heeft goede arbiters en vooral sterke persoonlijkheden op het veld nodig die de juiste en dappere beslissingen nemen.'
Ik mis op welk middel ze positief zijn getest?Exocet schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:17:
Weer dopingschorsingen, spoiler, veel minder
https://www.espn.nl/voetb...rst-vanwege-dopinggebruik
Ik teken nu echt voor 3-2
Fein moet echt iets vreselijks hebben gedaan tegen Schmidt dat met prutsers als Rosario en Sangaré voor je, je er niet in mag.carpebios schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:23:
Wat een kluns. Wisselen voor een andere!
Kan het nergens vinden maar het zou gaan om een middel wat in een medicijn tegen hoogteziekte voorkomt.Vos schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:19:
[...]
Ik mis op welk middel ze positief zijn getest?
Schmidt leest mee!ElPaco schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:22:
Tijd om Sangaré te wisselen denk ik, volgende keer gaat hij er af.
Zelfde verhaal als bij Ten Hag bij Alvarez en Martinez zeker. Gelukkig spelen ze allebei eindelijk de laatste paar wedstrijden.ElPaco schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:24:
[...]
Fein moet echt iets vreselijks hebben gedaan tegen Schmidt dat met prutsers als Rosario en Sangaré voor je, je er niet in mag.
⏩ PVOutput☀️
Fein is een verdedigend middenvelder, iedereen die verder wissel was is aanvallender. De verdediging is al zwakker door Baumgartl en toch mag hij er niet in komen als Sangaré er uit gaat.Quad schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:25:
[...]
Zelfde verhaal als bij Ten Hag bij Alvarez en Martinez zeker. Gelukkig spelen ze allebei eindelijk de laatste paar wedstrijden.
Ik had dan toch gekozen voor iets meer verdedigende zekerheid.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Max ook slecht.snmght schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:37:
Mvogo geklopt daar, komt niet goed uit.
Hij kan niet verdedigen, en met zo een slecht centrum en doelman is dat niet lekker
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het hele beleid is op de trainer afgestemd, dus die blijft wel zittensnmght schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:39:
Haalt Schmidt het einde van het seizoen wel? Het materiaal laat hem in de steek maar het is nou eenmaal de kop van de trainer die dan gaat rollen..
De jong. Die moet een keer met pek en veren weg gestuurd worden.snmght schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:39:
Haalt Schmidt het einde van het seizoen wel? Het materiaal laat hem in de steek maar het is nou eenmaal de kop van de trainer die dan gaat rollen..
Opstellen van Baumgartl en Rosario lijkt me de eerste fout vanavond.Maarten_E schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:38:
En wééééééér zijn het persoonlijke fouten die PSV de das omdoen. Godsamme.
Ondanks dat iedereen wist dat er een goede centrum verdediger bij moest liet hij het aankoop beleid doen door een voorbijganger, Schmidt.carpebios schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:40:
[...]
De jong. Die moet een keer met pek en veren weg gestuurd worden.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021