[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 177 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.523 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:05

Superkiwi

Hoi doei

Deadsy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:40:
[...]
Wat was het toen je het invulde? Drugs, drank of hoop?
Ja.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
snmght schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:43:
[...]

Eens hiermee. Advocaat wordt alom bejubeld maar ik zie het echt niet. Hij heeft het vorig seizoen naar behoren gedaan maar het is absoluut geen hosanna en ieder ander met dezelfde keuzes en resultaten zou volgens mij wel kritisch bevraagd worden. Houden ze Dickie graag te vriend? Sparen ze hem want bejaard en bijna met pensioen?

Wat dat betreft fijn dat Slot er straks zit. Die zie ik wel een aantal jaar blijven en bouwen aan een nieuw Feyenoord.
Denk je echt dat er zoveel meer in deze groep zit?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
[...]

Eens hiermee. Advocaat wordt alom bejubeld maar ik zie het echt niet. Hij heeft het vorig seizoen naar behoren gedaan maar het is absoluut geen hosanna en ieder ander met dezelfde keuzes en resultaten zou volgens mij wel kritisch bevraagd worden. Houden ze Dickie graag te vriend? Sparen ze hem want bejaard en bijna met pensioen?

Wat dat betreft fijn dat Slot er straks zit. Die zie ik wel een aantal jaar blijven en bouwen aan een nieuw Feyenoord.
Advocaat was het perfecte medicijn na Stam. Hij bracht rust, zette een goede organisatie neer, hield zijn spelers in de luwte, temperde de verwachtingen etc. Dat was wat Feyenoord toen nodig had.

Ondertussen is hij ook een coach die niet de volgende stap kan zetten. Teveel korte termijn focus, weinig vertrouwen in jonge spelers en te voorzichtig wanneer dat niet moet (in Europa, toppers in Nederland). Daarnaast krijgt hij de ondergrens maar niet omhoog of weet hij de juiste scherpte niet te vinden, er blijven domme dingen gebeuren zoals vandaag die penalty en die rode kaart.

Vervolgens wisselt hij veel te weinig en te laat. Daardoor waren er onnodig veel blessures, kon je de blessures niet opvangen omdat de rest geen ritme had, en worden problemen in wedstrijden niet snel genoeg gerepareerd. Na de 3-1 had je wat mij betreft alle spelers die geel hadden moeten wisselen, zowel omdat ze rust nodig hebben als om geen risico te lopen. Maar telkens wacht hij met ingrijpen tot het te laat is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:30

Qu3st

Deadsy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:24:
[...]

Dus gewoon alles in de Arena spelen?
Zolang het dak het aan kan en men veilig over de weg kan, zie ik daarin een optie :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Deadsy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:47:
[...]

Denk je echt dat er zoveel meer in deze groep zit?
Ja natuurlijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:01
ph4ge schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:47:
[...]

Advocaat was het perfecte medicijn na Stam. Hij bracht rust, zette een goede organisatie neer, hield zijn spelers in de luwte, temperde de verwachtingen etc. Dat was wat Feyenoord toen nodig had.

Ondertussen is hij ook een coach die niet de volgende stap kan zetten. Teveel korte termijn focus, weinig vertrouwen in jonge spelers en te voorzichtig wanneer dat niet moet (in Europa, toppers in Nederland). Daarnaast krijgt hij de ondergrens maar niet omhoog of weet hij de juiste scherpte niet te vinden, er blijven domme dingen gebeuren zoals vandaag die penalty en die rode kaart.

Vervolgens wisselt hij veel te weinig en te laat. Daardoor waren er onnodig veel blessures, kon je de blessures niet opvangen omdat de rest geen ritme had, en worden problemen in wedstrijden niet snel genoeg gerepareerd. Na de 3-1 had je wat mij betreft alle spelers die geel hadden moeten wisselen, zowel omdat ze rust nodig hebben als om geen risico te lopen. Maar telkens wacht hij met ingrijpen tot het te laat is.
Kom op. Advocaat verliest ongeveer een jaar lang geen wedstrijden met een ploeg die een half jaar lang is afgedroogd. Nu gaat het anderhalve maand minder en nu kan hij "de volgende stap niet zetten". Dat is typisch opportunistisch voetbalgel*l. Ik mag dat zeggen, omdat ik zelf ook deze taal erg goed spreek.

De volgende stap zetten met een linksback als linksvoor, een interimspits die al drie jaar geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld heeft... Misschien is het wat veel gevraagd?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ph4ge
DeKever schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:58:
[...]

Kom op. Advocaat verliest ongeveer een jaar lang geen wedstrijden met een ploeg die een half jaar lang is afgedroogd. Nu gaat het anderhalve maand minder en nu kan hij "de volgende stap niet zetten". Dat is typisch opportunistisch voetbalgel*l. Ik mag dat zeggen, omdat ik zelf ook deze taal erg goed spreek.

De volgende stap zetten met een linksback als linksvoor, een interimspits die al drie jaar geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld heeft... Misschien is het wat veel gevraagd?
Het gaat het hele seizoen al minder. Het is ook helemaal niet oppertunistisch want ik heb het al veel vaker gezegd.

Advocaat zet toch zelf een linksback linksbuiten, of niet? Linksbuitens genoeg in de selectie die geen kans krijgen, en je kan ook wat anders verzinnen als je materiaal niet aansluit bij je ideaal plaatje.

Je kan ook zeggen dat een ploeg die een jaar lang niet verliest niet zo mag instorten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
DeKever schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:58:
[...]

Ik verlies liever één keer om vervolgens twee wedstrijden te winnen dan drie wedstrijden treurig gelijk spelen! Dat ongeslagen zijn is een leuke statistiek, maar heb je helemaal niets aan! Zeker omdat het een jaar was waarin je bijvoorbeeld Ajax niet bent tegen gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
remco112 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:10:
[...]

Ik verlies liever één keer om vervolgens twee wedstrijden te winnen dan drie wedstrijden treurig gelijk spelen! Dat ongeslagen zijn is een leuke statistiek, maar heb je helemaal niets aan! Zeker omdat het een jaar was waarin je bijvoorbeeld Ajax niet bent tegen gekomen.
Ook dat, zeker omdat niet verliezen een doel op zich leek en Advocaat meestal niet eens probeerde om er een overwinning uit te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
ph4ge schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:08:
[...]

Het gaat het hele seizoen al minder. Het is ook helemaal niet oppertunistisch want ik heb het al veel vaker gezegd.

Advocaat zet toch zelf een linksback linksbuiten, of niet? Linksbuitens genoeg in de selectie die geen kans krijgen, en je kan ook wat anders verzinnen als je materiaal niet aansluit bij je ideaal plaatje.

Je kan ook zeggen dat een ploeg die een jaar lang niet verliest niet zo mag instorten.
Sorry, van dat opportunistisme. Zoals de waard is...

Advocaat is geen keus voor de jeugd, dat mag bekend zijn. Dat kan je een beperking van de coach noemen, maar je kunt het beter de leiding van Feyenoord verwijten. Advocaat heeft elke punt uit de ploeg geperst die erin zat. Dat is een topprestatie en daarvoor is hij aangenomen. Althans, dat mag ik aannemen. Verwachten dat Advocaat met jeugd gaat werken is hetzelfde als van De Boer verwachten dat hij kick en rush moet gaan spelen.

Ik blijf erbij dat de volgende stap zetten, wat dat dan ook precies moge betekenen, teveel gevraagd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 21:20
Ik had de pot wat gemist, maar uh... 4-3??
En nog veel zeldzamer... Siem de Jong 2x??

Tjonge

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:21:
Ik had de pot wat gemist, maar uh... 4-3??
En nog veel zeldzamer... Siem de Jong 2x??

Tjonge
Siem heeft wel een keer eerder twee goals gemaakt in een belangrijke wedstrijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
DeKever schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:21:
[...]
Advocaat heeft elke punt uit de ploeg geperst die erin zat. Dat is een topprestatie en daarvoor is hij aangenomen.
1-1 tegen Twente thuis
1-1 tegen Sparta thuis
2-2 tegen RKC uit
1-1 tegen Utrecht thuis
1-1 tegen Heracles thuis
3-0 tegen Heerenveen uit

Over Europese debacle nog maar te zwijgen.
Vind je oprecht dat Advocaat elk punt eruit geperst heeft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
remco112 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:24:
[...]

1-1 tegen Twente thuis
1-1 tegen Sparta thuis
2-2 tegen RKC uit
1-1 tegen Utrecht thuis
1-1 tegen Heracles thuis
3-0 tegen Heerenveen uit

Vorig jaar wel, dit seizoen is het heel wisselvallig. (mede ook door de nodige blessures) Wat verder veel scheelt is de stemming van Berghuis. Vorig jaar begon hij eindelijk iets te doen wat op werken leek zonder domme acties. Nu loopt hij naast zijn schoenen, zwerft over het hele veld en verzaakt wanneer iets wel zijn taak is.
Wat mij verder enorm opvalt is dat het middenveld totaal geen opbouw brengt en niemand een tegenstander kan passeren.
Met het materiaal dat hem ter beschikking staat kun je eigenlijk alleen maar op de verdediging leunend counter/kick&rush voetbal spelen. Voorin heb je dan alleen Linssen en misschien Sinisterra die dat enigszins zouden kunnen. (Narsingh en Larsson zijn weg)

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Deadsy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:40:
[...]

Wat was het toen je het invulde? Drugs, drank of hoop?
Hoop is uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
remco112 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:24:
[...]

1-1 tegen Twente thuis
1-1 tegen Sparta thuis
2-2 tegen RKC uit
1-1 tegen Utrecht thuis
1-1 tegen Heracles thuis
3-0 tegen Heerenveen uit

De laatste anderhalve maand gaat het stroef. Daarvoor heeft de ploeg het maximale eruit gehaald. Feyenoord had vorig seizoen kampioen kunnen worden als Corona er niet tussendoor kwam. Voor de winterstop deden ze nog mee om de titel.

Verder kan je van Ajax ook gerust een rijtje matige uitslagen opnoemen. Zo bijzonder is het niet als het een tijdje tegenzit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
DeKever schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:39:
[...]

De laatste anderhalve maand gaat het stroef. Daarvoor heeft de ploeg het maximale eruit gehaald.
Let's agree to disagree ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:05

Superkiwi

Hoi doei

[...]
Voor de winterstop deden ze nog mee om de titel.
Dat is de laatste jaren vaker zo geweest, alleen vergeten elke keer dat er na de winterstop nóg een seizoenshelft volgt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Qu3st schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:38:
[...]

Hoop is uitgestelde teleurstelling
Uitgestelde teleurstelling doet leven?
Doe mij maar hoop dan. :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
[...]
Feyenoord had vorig seizoen kampioen kunnen worden als Corona er niet tussendoor kwam.
Bij het stilleggen was het gat 6 punten met zowel ajax als az en een slechter doelsaldo....

Ja feyenoord had toen de vorm te pakken, maar het is maar de vraag of ze dat zouden inlopen. Ajax en az hadden nog steeds de beste papieren.

Over advocaat: het was mooi als interim na stam, maar ze hadden hem nooit nog een seizoen moeten door laten gaan. Beter bouwen aan de jeugd en een toekomst elftal. Je gaat met narsing, fer, en al die andere teruggehaalde oud gedienden niet je financiele en sportieve problemen oplossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Er komt een mooi programma aan voor Feyenoord om zich te revanceren.
  • zondag 21 februari - Fc Twente uit
  • woensdag 24 februari - Fc Groningen uit
  • zondag 28 februari - AZ uit
  • zaterdag 6 maart - VVV thuis
  • zondag 14 maart - PSV uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
[...]

hoop voor hem dat die daar de tijd voor krijgt ik zie Feyenoord niet als een club waar je jaren kan gaan opbouwen

meer een club die er gelijk moet staan dus er zullen spelers gekocht gaan worden en hopen dat ze het goed gaan doen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:25
18:55 Olympiakos - PSV
Laatste 3 uitslagen Olympiakos:
07-02 Olympiakos - OFI 3-0
10-02 Olympiakos - Aris 2-1 (Beker)
14-02 Panathinaikos - Olympiakos 2-1

Voorgaande edities:
24-07-2018 Oefenwedstrijden PSV - Olympiakos Piraeus 4-0 (0-0)

Poll: Olympiakos - PSV
Winst Olympiakos
Gelijkspel
Winst PSV
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403360&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier
21:00 Lille - Ajax
Laatste 3 uitslagen Lille:
07-02 Nantes - Lille 0-2
10-02 Dijon - Lille 0-1 (Beker)
14-02 Lille - Brest 0-0

Voorgaande edities:
17-09-2019 Champions League Ajax - Lille OSC 3-0 (1-0)
27-11-2019 Champions League Lille OSC - Ajax 0-2 (0-1)

Poll: Lille - Ajax
Winst Lille
Gelijkspel
Winst Ajax
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403362&layout=2&sort=org

Excuses voor het kapen van je Poll-werkzaamheden @OPSLAGHOND

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
bie100 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:02:
[...]

hoop voor hem dat die daar de tijd voor krijgt ik zie Feyenoord niet als een club waar je jaren kan gaan opbouwen

meer een club die er gelijk moet staan dus er zullen spelers gekocht gaan worden en hopen dat ze het goed gaan doen
Arnesen zet vol in op de opbouw vanuit een jong team. In beginsel heeft Slot dan rugdekking maar net als met Advocaat nu, er is weinig mogelijk om direct aan het eerste team te bouwen. De corona crisis hakt er flink in dus eigenlijk kan er alleen bij verkoop wat vervangen worden.
Ik hoop dan ook dat Wehrmann en Burger zich goed ontwikkelen en volgend jaar de basis voor een goed middenveld kunnen vormen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 16:15

Baseman77

We move

Ankona schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:28:
De corona crisis hakt er flink in dus eigenlijk kan er alleen bij verkoop wat vervangen worden.
Klopt, de financiële problemen bij Feyenoord zijn weer aardig aan het oplopen:
https://www.vi.nl/pro/cod...iele-strijd-van-feyenoord

En dan is er natuurlijk het hele nieuwe stadion drama, een never ending story lijkt het wel.

Slot hoeft zich niet te vervelen...

[ Voor 4% gewijzigd door Baseman77 op 18-02-2021 09:34 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:23

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Verder kan je van Ajax ook gerust een rijtje matige uitslagen opnoemen. Zo bijzonder is het niet als het een tijdje tegenzit.
Je haalt hem zelf erbij maar welk matig rijtje is dat dan?
Ik kan me geen run van 3-4x puntverlies in de Eredivisie op rij herinneren in dit seizoen.

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 18-02-2021 09:38 ]

• bie100
  • Nu online
Ankona schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:28:
[...]

Arnesen zet vol in op de opbouw vanuit een jong team. In beginsel heeft Slot dan rugdekking maar net als met Advocaat nu, er is weinig mogelijk om direct aan het eerste team te bouwen. De corona crisis hakt er flink in dus eigenlijk kan er alleen bij verkoop wat vervangen worden.
Ik hoop dan ook dat Wehrmann en Burger zich goed ontwikkelen en volgend jaar de basis voor een goed middenveld kunnen vormen.
mijn zegen heeft die hoor maar goed de waan van de dag 10 wedstrijden achter elkaar verliezen dan gaan de goede voornemens ook over boord

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Typhone schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:34:
[...]

Je haalt hem zelf erbij maar welk matig rijtje is dat dan?
Ik kan me geen run van 3-4x puntverlies in de Eredivisie op rij herinneren in dit seizoen.
In de eredivisie niet, maar we hadden natuurlijk Liverpool, Twente, Atalanta (verloren) en Willem II (gelijk) als dipje dit seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Erapaz schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:07:
[...]

In de eredivisie niet, maar we hadden Ajax heeft natuurlijk Liverpool, Twente, Atalanta (verloren) en Willem II (gelijk) als dipje dit seizoen.
Liverpool en Atalanta zijn tegenstanders waar je gewoon van kan verliezen als Ajax zijnde. Dat zou ik niet direct in het rijtje matige uitslagen zetten. Over FC Twente kan je wat dat betreft nog wel discussiëren (idem voor Feyenoord) maar Willem II past daar zeker in. FC Twente kan je dan beter vervangen voor FC Groningen ;)

Wat dat betreft zou ik het voor Ajax op basis van de uitslagen niet classificeren als dipje, vorm is niet altijd even goed geweest bij Ajax maar ze zijn een lastige periode meer dan goed doorgekomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:59

snmght

imho dan he

@Napo ook in de afgelopen maand was het vertoonde spel toch soms droeviger dan de uitslag deed vermoeden. Dat is dit seizoen al vaker voorgekomen.

Tegelijkertijd mogen we op basis van de ranglijst en dan ook bijvoorbeeld het aantal tegendoelpunten niet klagen.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
snmght schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:22:
@Napo ook in de afgelopen maand was het vertoonde spel toch soms droeviger dan de uitslag deed vermoeden. Dat is dit seizoen al vaker voorgekomen.
Zeker! Maar we mogen het hier niet over statistiek - buiten uitslag(?) - hebben ;) dus houdt ik het maar bij de scorebord. Spel is van elk team niet altijd over naar huis te schrijven maar zolang je het aan het eind van de wedstrijd over de lijn trekt valt het snel weg uit de discussie.

De vormdip in wedstrijden is er bij Ajax afdoende geweest en de uitslagen hebben dat prima verborgen. Dat is ook de basis waarom uitslagen een bijzonder beperkt beeld geven.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Als ik me overigens voor vanavond aan een voorspelling mag wagen dan is het een puur optimistische: zowel PSV als Ajax pakken 3 punten. We moeten als Nederlandse ploegen niemand onderschatten maar het zijn ook geen topploegen waar we tegen spelen. Borst vooruit en gaan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
Napo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:16:
[...]

Liverpool en Atalanta zijn tegenstanders waar je gewoon van kan verliezen als Ajax zijnde. Dat zou ik niet direct in het rijtje matige uitslagen zetten. Over FC Twente kan je wat dat betreft nog wel discussiëren (idem voor Feyenoord) maar Willem II past daar zeker in. FC Twente kan je dan beter vervangen voor FC Groningen ;)

Wat dat betreft zou ik het voor Ajax op basis van de uitslagen niet classificeren als dipje, vorm is niet altijd even goed geweest bij Ajax maar ze zijn een lastige periode meer dan goed doorgekomen.
Dit was de slechtste reeks van Ajax dit seizoen, eenieder dipt op zijn eigen niveau :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Erapaz schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:27:
[...]

Dit was de slechtste reeks van Ajax dit seizoen, eenieder dipt op zijn eigen niveau :)
Wat is een reeks in? Liverpool - Twente - Atalanta kan je wel zo bestempelen. Willem II heeft nog een drietal wedstrijden er tussen zitten die omgezet zijn in winst (waarbij FC Utrecht in de beker bijzonder doelpuntrijk was)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
Napo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:28:
[...]

Wat is een reeks in? Liverpool - Twente - Atalanta kan je wel zo bestempelen. Willem II heeft nog een drietal wedstrijden er tussen zitten die omgezet zijn in winst (waarbij FC Utrecht in de beker bijzonder doelpuntrijk was)
Ja, er zaten potjes met winst tussen, dit was voor mij de “december dip”. Erger kan ik het moet maken, ze hebben nu eenmaal geen 4 wedstrijden op rij puntverlies gehad dit seizoen.

Maar tegen Utrecht voor de beker was natuurlijk ook kielekiele.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Erapaz schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:32:
[...]

Ja, er zaten potjes met winst tussen, dit was voor mij de “december dip”. Erger kan ik het moet maken, ze hebben nu eenmaal geen 4 wedstrijden op rij puntverlies gehad dit seizoen.
Dan moeten we het op basis van uitslagen niet negatiever pogen te maken dan dat het is ;)
Maar tegen Utrecht voor de beker was natuurlijk ook kielekiele.
Een bekerwedstrijd met een wat andere opstelling dan normaal (Scherpen is bijvoorbeeld al niet heel goed te vergelijken met Onana) zou ik niet heel snel in zo'n dip mee nemen. Context is alles ^_^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De voorlopige voorspelde opstelling van Ajax:
Stekelenburg; Rensch, Timber, Martinez, Tagliafico; Alvarez, Blind; Antony, Klaassen, Neres; Tadic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

PolarBear schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:30:
De voorlopige voorspelde opstelling van Ajax:
Stekelenburg; Rensch, Timber, Martinez, Tagliafico; Alvarez, Blind; Antony, Klaassen, Neres; Tadic.
Blind op 6 en Klaassen op 10?

Eindelijk in mijn voorkeursopstelling. Ben ook erg benieuwd naar Neres en Antony op de vleugels, wellicht veel wisselingen onderling :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Han schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:46:
[...]
wellicht veel wisselingen onderling :)
Dat mag sowieso wel weer wat vaker. Dat gebeurt dit seizoen te weinig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_IoD8kNMd3yyDoz-gKPVApDDC5Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/sSCgNwxWAnKcg5FHm1t4xzrm.png?f=user_large
Götze meteen in de basis! Ik heb er zin in!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
Han schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:46:
[...]

Blind op 6 en Klaassen op 10?

Eindelijk in mijn voorkeursopstelling. Ben ook erg benieuwd naar Neres en Antony op de vleugels, wellicht veel wisselingen onderling :)
Ja, eindelijke Brazililiaanse vleugels. Op papier zou dit een wereldvoorhoede zijn, maar Neres is nog niet top en Tadic heeft al lang niet meer in de spits gespeeld. Als Kudus meer wedstrijdritme had gehad had ik hem graag op 10 gezien. Dat was dan ten kostte van Alvarez gegaan die je waarschijnlijk goed kunt gebruiken vanavond. Wordt we oppassen voor kaarten met al die zuid Amerikanen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Nog een klein uur te gaan voor PSV aftrapt. De meningen over beide wedstrijden zijn flink verdeeld, het kan alle kanten op vandaag!
18:55 Olympiakos - PSV
Poll: Olympiakos - PSV
Winst Olympiakos
Gelijkspel
Winst PSV
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403360&layout=2&sort=org
21:00 Lille - Ajax
Poll: Lille - Ajax
Winst Lille
Gelijkspel
Winst Ajax
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403362&layout=2&sort=org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 20:39

gws24

Thinking is hard!

ElPaco schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:57:
[Afbeelding]
Ben benieuwd of hij een hele wedstrijd aan kan.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
gws24 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:15:
[...]

Ben eigenlijk benieuwder of hij uberhaupt al een beetje in het ritme zit (nouja, wil eigenlijk zeggen geen last heeft van weinig spelritme) en of hij nu tot het eind van het seizoen meekan zonder er weer om de haverklap een paar wedstrijden uit te liggen...

[ Voor 8% gewijzigd door Snowdog op 18-02-2021 18:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

ElPaco schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:57:
[Afbeelding]
Phoe... verrassend zeg, direct in de basis, gewaagd :D

Hopen dat het goed uit pakt en dat hij heel blijft. Schat in dat hij 60 minuten vol kan maken, wat genoeg moet zijn lijkt mij. Hopen dat de NL ploegen het goed gaan doen vanavond :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bij Onana staat niet geschorst of iets vermeld Official squad list

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Snowdog
  • Nu online
Hackus schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:22:
Bij Onana staat niet geschorst of iets vermeld Official squad list
Vast een foutje omdat ze dat soort schorsingen niet meegenomen hebben in het systeem oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
PolarBear schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:50:
[...]

Dat mag sowieso wel weer wat vaker. Dat gebeurt dit seizoen te weinig.
Ik vind ze beide nog wat wisselvallig. Anthony is wel vaak beslissend en mag van mij zeker starten. Neres is soms egoïstisch en niet scherp en van mag hij snel gewisseld worden als dat vandaag weer het geval is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Twee bizarre feitjes..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
gws24 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:15:
[...]

Ik ben blij als hij de rust goed haalt.
Han schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:19:
[...]

Phoe... verrassend zeg, direct in de basis, gewaagd :D

Hopen dat het goed uit pakt en dat hij heel blijft. Schat in dat hij 60 minuten vol kan maken, wat genoeg moet zijn lijkt mij. Hopen dat de NL ploegen het goed gaan doen vanavond :)
Toen hij begin dit seizoen startte had hij ook al een hele tijd geen wedstrijdritme, dat ging toen ook goed. Hopelijk is dat nu weer.

Dat Ajax en PSV allebei maar (ruim) mogen winnen vandaag, dat de returns minder spannend zijn.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Starbucks schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:26:
[...]

Ik vind ze beide nog wat wisselvallig. Anthony is wel vaak beslissend en mag van mij zeker starten. Neres is soms egoïstisch en niet scherp en van mag hij snel gewisseld worden als dat vandaag weer het geval is.
Neres is vaak meer gemotiveerd vanaf de bank ja

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Starbucks schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:26:
[...]

Naast wat je noemt moet Neres ook echt mee gaan verdedigen want dat was de laatste wedstrijd(en) drama. Verschil tussen Antony en Neres in dat opzicht is gigantisch.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Vandaag gaat de omschakeling belangrijk zijn, dus Neres moet inderdaad mee terug. We zullen zien of hij het op kan brengen. Lille ziet er wel erg sterk uit en 0-3 bij AC Milan is niet slecht :|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Interview nu met Schmidt: Götze is een week in volle training maar kan naar verwachting niet een volle wedstrijd spelen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
gws24 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:41:
Interview nu met Schmidt: Götze is een week in volle training maar kan naar verwachting niet een volle wedstrijd spelen.
Natuurlijk niet. Die vent is al weken geblesseerd toch? Vind het raar dat hij start, zou hem eerder het laatste half uur mee laten doen.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

418O2 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:45:
[...]

Natuurlijk niet. Die vent is al weken geblesseerd toch? Vind het raar dat hij start, zou hem eerder het laatste half uur mee laten doen.
Had ik inderdaad ook niet verwacht hoor maar wilde puur even de bevestiging van Schmidt melden. En of je hem laat starten is een afweging die je alleen kan maken als je hem persoonlijk hebt zien trainen denk ik maar apart is het wel want normaal doet men dat niet. Geeft daardoor misschien ook wel aan hoeveel Schmidt en PSV iemand als Götze, een creatieve regisseur, missen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
[...]

Voordeel van starten is dat hij door kan gaan tot het niet meer gaat. Stel hij komt er in de 60e minuut in en in de 80e moet hij er al uit dan kost je dat een extra wissel.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
gws24 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:57:
[...]
Had ik inderdaad ook niet verwacht hoor maar wilde puur even de bevestiging van Schmidt melden. En of je hem laat starten is een afweging die je alleen kan maken als je hem persoonlijk hebt zien trainen denk ik maar apart is het wel want normaal doet men dat niet. Geeft daardoor misschien ook wel aan hoeveel Schmidt en PSV iemand als Götze, een creatieve regisseur, missen.
Of hoe onzeker ze zijn hoeveel hij kan hebben. Als dat maar 20 minuten blijkt te zijn is dat een beetje naar als hij in de 60e minuut invalt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 15:20
snmght schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:26:
Als ik me overigens voor vanavond aan een voorspelling mag wagen dan is het een puur optimistische: zowel PSV als Ajax pakken 3 punten. We moeten als Nederlandse ploegen niemand onderschatten maar het zijn ook geen topploegen waar we tegen spelen. Borst vooruit en gaan!
Het lijkt me niet optimistisch, maar realistisch.

Ajax is technisch gezien over het algemeen vrij goed. Lille staat bekend als counterploeg, als ik de berichten moet geloven. Dan heb je dus veel balbezit. Dat kan je uitbuiten met goed technisch en tactisch spel.

PSV is ook in mindere vorm nog altijd beter dan de Grieken. Het loopt misschien niet lekker, maar de spelers die ze hebben zijn niet zo waardeloos, mits je ze goed opstelt. Het enige rottige aan Griekse ploegen is het stadion, dat tot de nok toe gevuld werd door wilde en passionele supporters. Een soort Kuip in het kwadraat. Dat is er tegenwoordig niet meer bij, dus daar heb je geen last meer van. Van een stel wilde Grieken achter een TV-scherm hoef je niet geïntimideerd door te zijn. Dan is het gewoon een kwestie van kop erbij houden en degelijk voetballen.

Mijn voorspellingen:

Olympiakos-PSV: 0-1

Lille-Ajax: 1-3

• bie100
  • Nu online
[...]

juist niet een speler die er een tijdje uit is geweest laat je vaak gelijk spelen

stel dat die het maar een kwartier volhoud dan kan je je team nog aanpassen

of je kijkt het eerste half uur hoe die zich verhoud.het laatste half uur is altijd een risico

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
bie100 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:59:
[...]

juist niet een speler die er een tijdje uit is geweest laat je vaak gelijk spelen

stel dat die het maar een kwartier volhoud dan kan je je team nog aanpassen

of je kijkt het eerste half uur hoe die zich verhoud.het laatste half uur is altijd een risico
nou, nee hoor. Dat is meestal langzaam opbouwen van een kwartier naar een half uur en dan misschien laten starten en een helft laten mee doen.

Maargoed; we gaan zien wat het tactische meesterbrein Schmidt (lol) in gedachten heeft. Hij zal zijn excuusjes al klaar hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Nu online
418O2 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:00:
[...]

Maargoed; we gaan zien wat het tactische meesterbrein Schmidt (lol) in gedachten heeft. Hij zal zijn excuusjes al klaar hebben
dat zal wel ja :) maar goed het voor die jongen te hopen dat die geen last meer heeft en een goede wedstrijd speelt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Holy shit, niet goed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hoe laat begint psv vanavond?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Zijn al bezig en net achter gekomen. Hoe laat je iemand zo vrij lopen.....
Nota bene Valbuena met de vrije trap, 1 van de vreselijkste voetballers op de velden. Die zal zijn naam vanaf nu weer waar maken.

[ Voor 22% gewijzigd door Qu3st op 18-02-2021 19:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Nou dat ging makkelijk zeg... Misschien maar eens mee lopen de volgende keer? Rosario?

Psv begint weer eens slap
Heb nu al de neiging de eerste helft over te slaan

[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 18-02-2021 19:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Gelukkig maar wel lekker!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:08

Quad

Doof

Mooi of lelijk boeit niet, hij zit! :D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Knullig doelpunt haha, hop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Lekker gekeept, maar prima uitdoelpunt binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Toch misschien maar verder kijken nu :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 14-09 21:37
Jezus, ik zie net die 1-0 terug, waar is Rosario mee bezig? Wedstrijdje hoogste betrokkenheid bij een tegendoelpunt? Wissel die man voor iemand van Helmond Sport.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:32
zo ik schakel net in, valt er nog wat te klagen en zeuren vanavond? ik ben er klaar voor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Die tellen ook!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zingo
Grindtegel schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:11:
zo ik schakel net in, valt er nog wat te klagen en zeuren vanavond? ik ben er klaar voor
Rosario speelt, dat is altijd reden tot klagen. >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:32
Zingo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:14:
[...]

Rosario speelt, dat is altijd reden tot klagen. >:)
haha ja inderdaad

• ElPaco
Zingo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:11:
Jezus, ik zie net die 1-0 terug, waar is Rosario mee bezig? Wedstrijdje hoogste betrokkenheid bij een tegendoelpunt? Wissel die man voor iemand van Helmond Sport.....
Dat gebeurt er als het niet uit maakt hoe slecht je bent, de trainer stelt je toch wel op. Vraag me af wat Fein fout heeft gedaan bij Schmidt dat Rosario nog mag starten en niet Fein.

WoT stats

• Vos

Vos

AFCA

Zingo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:11:
Zahavi deed ook niets? En stonden wel meer lucht te dekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Vos schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:18:
[...]

10 man ongeveer

• Harribo
Vos schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:18:
[...]

Klopt, nu vind ik niet dat Zahavi daar nu de juiste man voor is. Die ziet dat misschien ook niet.
Rosario daarentegen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Ik ben eindelijk eens blij Bruma op het veld te zien :)

• Harribo
Sangare laat zijn man lopen... Zucht

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Het is dat die bal recht op Mvogo af ging want anders....

• Zingo
Ik vond het maar een Lala kansje hoor ;-).

Maar het begon weer met een ontzettend slechte bal van Rosario.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Sangaré in de thuiswedstrijd geschorst :( dan weten we 100% zeker dat Rosario speelt

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Da's een best hoofdwondje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Zingo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:27:
Ik vond het maar een Lala kansje hoor ;-).
Is dat een nieuwe technische term? :P
Maar het begon weer met een ontzettend slechte bal van Rosario.....
Had je anders verwacht? :+

• Harribo
Omg ..... Geen baumgartl please

• Quad

Quad

Doof

Sjongejonge.

PVOutput☀️

• ElPaco
Pff. En het ergste? Hier kunnen we Rosario niet eens de schuld van geven...

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:36
Slecht gekeept hoor.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Rosario waar was je nu?????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

ElPaco schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:31:
Pff. En het ergste? Hier kunnen we Rosario niet eens de schuld van geven...
Mwah, tuurlijk wel, hij stond daar te wijzen in plaats van de bal tegen te houden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kampioenen lucht dekken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Keeper reageert wel erg traag

• Han
  • Niet online

Han

Echt hè... gewoon verkeerd geraakt, geluksgoal. Uithuilen en opnieuw beginnen.

• ElPaco
Het is wel zuur dat het net gebeurt als de organisatie stuk is omdat je tijdelijk een verdediger mist.

WoT stats

• Zingo
Ja, perfect idee, met iedereen in de eigen 16 terwijl daar amper een speler van hun staat. Dan mis je er inderdaad een paar op het middenveld. Amateuristisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
En weer gelijk! Wat een bizarre pot.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heh? Wat?

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 177 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021