De spanning is weer terug
De VAR is toch afgeschaft in het kalenderjaar 2021? /sephymerous schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:23:
Ik zie net die penalty maar ik snap niet dat die niet over moest?
Ondertussen 2-3, nog even spannend?
Hij moest over van Mulder ondat Marsman te vroeg van de lijn af was. De Var zag dat dat niet het geval was. Dat die andere te vroeg in loopt was wel een geldige reden maar daar mag de var niet voor ingrijpen(??) wtf
Feyenoord weer helemaal de weg kwijt....na die goede fase..
@remco112 lekker keepertje die Marsman
Float like a butterfly, sting like a bee.
En eigen onkundeElPaco schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:29:
Lijkt me 3-3. Marsman wordt vooral gehinderd door zijn eigen verdedigers.
Ohohoh berghuis toch. Feyenoord mag dit niet weggeven, rood of niet, maar dit mag hij zichzelf aanrekenen
[ Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 17-02-2021 20:30 ]
Sow gaat lekker met Feyenoord. Jammer dit.
Haha Siem heeft ook wel vaker tegen Feyenoord gescoord 
Klopt, maar vooral om de klassieker. Ik vind dit einde ook wel mooi hoorTyphone schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:30:
Sow gaat lekker met Feyenoord. Jammer dit.
[ Voor 67% gewijzigd door ephymerous op 17-02-2021 20:33 ]
XXXVI
Berghuis aanvoerder af. Je hebt nu serieus je team genaaid. Maak Fer maar aanvoerder.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zo fucking dom dit. Geef je in een paar minuten op totaal onnodige wijze je halve finale op.
Leren heeft ie nog nooit gedaan van zijn fouten, afpakken van de band lijkt me de enige optie.OMX2000 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:33:
Berghuis aanvoerder af. Je hebt nu serieus je team genaaid. Maak Fer maar aanvoerder.
Ook wel bizar natuurlijk dat Feyenoord dit zo weggeeft. Ja Berghuis heeft rood gekregen, maar dan hoef je nog steeds geen 3 goals in 10 minuten weg te geven.
Het gaat er ook over dat Heerenveen de moed al liet zakken en ze door die kaart weer hoop kregen en gingen voetballen.
Precies dat. Zo’n keeper mag de bal ook gewoon pakken.ElPaco schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:35:
Ook wel bizar natuurlijk dat Feyenoord dit zo weggeeft. Ja Berghuis heeft rood gekregen, maar dan hoef je nog steeds geen 3 goals in 10 minuten weg te geven.
XXXVI
Geen prijzen voor Feyenoord dit seizoen.
“sinking without trace” noemen ze dat in FM toch?
*knip*jaapstobbe schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:37:
De ergernis is begrijpelijk, maar dat iemand toewensen is ook weer niet nodig.
[ Voor 23% gewijzigd door tweakduke op 17-02-2021 21:02 ]
Het goede nieuws voor de Feyenoordfans is dat het hier in ieder geval ook over Feyenoord gaat
XXXVI
Berghuis met zijn koksmuts vol schaamte 😀
Geschorst voor volgend jaar! Eerste ronde!
Tweede plaats zou wel een soort prijs zijnjaapstobbe schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:37:
Die 3-3 toch wel beetje twijfelgevalletje imo. Bedoel vind het prima dat ze hem geven, maar had eigenlijk wel beetje verwacht dat die zou zijn afgekeurd aangezien bescherming van keeper meestal wel ver gaat. Goed verprutst iig door Feyenoord.
Als ie volgend jaar nog in Nederland speeltJoostje123 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:39:
[...]
Geschorst voor volgend jaar! Eerste ronde!
Ik zit in alle rust Call of Duty te spelen. Hoe gaat het in Friesland
Volg het met half oog. Maar als je 1-3 voorstaat en je verliest met 4-3, ga je terecht naar huis.
Volg het met half oog. Maar als je 1-3 voorstaat en je verliest met 4-3, ga je terecht naar huis.
Wat doet die advocaat nou? Iets geleerd van schmidt?
Dat moet ie tegen berghuis doen.
Dat moet ie tegen berghuis doen.
Haha Advocaat tekeer tegen Johnny Jansen Siemen Mulder. Het is weer niet te filmen hoor.
En dan boos worden op de scheids na de wedstrijd. Advocaat heeft volgens mij niks te klagen. Hij moet eens boos worden op Berghuis.
Die 3-3 was gewoon terecht. En die penal had ook opnieuw gemoeten nog.
Hoe willen ze met zulk slecht spel 2e gaan worden? PSV is ook niet best, maar dit is wel knotsgekExocet schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:39:
[...]
Tweede plaats zou wel een soort prijs zijn
Ik was even wat anders gaan doen toen het 1-3 stond, jemig wat gemist
Grappige... Daar komen ze niet..dr.lowtune schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:38:
[...]
Nee, van mij mag die spelersbus zo de afsluitdijk afrijden. Kneuzen.
Ja maar die kan nog geld opleveren dus dat zie ik hem niet doen.ElPaco schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:40:
En dan boos worden op de scheids na de wedstrijd. Advocaat heeft volgens mij niks te klagen. Hij moet eens boos worden op Berghuis.
Mwa, in mijn ogen vooral zijn eigen verdediger die hem in de weg zit. Knullig.Snowdog schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:39:
Die 3-3 toch wel beetje twijfelgevalletje imo. Bedoel vind het prima dat ze hem geven, maar had eigenlijk wel beetje verwacht dat die zou zijn afgekeurd aangezien bescherming van keeper meestal wel ver gaat. Goed verprutst iig door Feyenoord.
Zou niemand van Feyenoord nu vloeken in de kleedkamer tegen Berghuis? Ipv de scheids de schuld te geven...
Berghuis zal zeker wat om de oren krijgen! Je gaat mij niet vertellen dat niemand hem dit kwalijk neemt.Martinusz schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:41:
Zou niemand van Feyenoord nu vloeken in de kleedkamer tegen Berghuis? Ipv de scheids de schuld te geven...
Kansloze vertoning. Tot volgend seizoen wellicht

En Siem!! Hopelijk maken ze dat veld ff wat beter
Siem scoort graag tegen Feyenoord.
Tenzij ze 2e worden gaat Feyenoord dus naar de El2. Daar word je denk ik niet blij van.
Tenzij ze 2e worden gaat Feyenoord dus naar de El2. Daar word je denk ik niet blij van.
*knip*
Dat trollen laten we dus achterwege.
Dat trollen laten we dus achterwege.
[ Voor 82% gewijzigd door tweakduke op 17-02-2021 20:59 ]
Met de bus terug? Contactsleutels innemen en de bus terugduwen naar Rotterdam zou gepast zijn.dr.lowtune schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:38:
[...]
Nee, van mij mag die spelersbus zo de afsluitdijk afrijden. Kneuzen.
Mijn excuses voor mijn opportunistische opmerkingDeKever schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:10:
Ik zou zeggen onhandig van Berghuis, typische aanvallersactie. Dom en idioot gaan mij te ver. Evengoed gaat Feyenoord wel door.
Hoera! Op naar de finale. De Jong maakt de winnende tegen Ajax uit een assist van Schöne. Wordt het toch nog een leuk seizoen.
Wat gebeurt er als de kampioen de beker wint? De finalist is volgens mij niet meer zeker van EL toch?Deadsy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:44:
Dit doet me denken aan de rode kaart van Guidetti na het uittrekken van zijn shirt waarna de wedstrijd ook kantelde ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dan gaat het ticket naar de nummer 3 van NL.D-e-n schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:48:
[...]
Wat gebeurt er als de kampioen de beker wint? De finalist is volgens mij niet meer zeker van EL toch?
Laat maar achter.Qu3st schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:46:
[...]
Voor straf Berghuis naar huis laten lopen!
Verantwoordelijk voor de 1-0, tig domme overtredingen met uiteindelijk slechts 2 gele kaarten. Speelt al een tijdje niet al te best meer.
Overigens is het volkomen onbegrijpelijk dat de 3-3 niet afgekeurd werd. Mulder had ook bepaald zijn dag niet maar dat ook de VAR niet zag dat Veerman Marsman aan de kant duwde kan echt niet.
alles kan off-topic
De hele avond fijne sfeer. Komt deze *knip*nog eens langs. Zo zonde weer.Starbucks schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:44:
Mooi tegen de oud Ajacieden straks. Veel spannender dan tegen een Feyenoord, wat 9 van de 10 keer toch gewonnen wordt.
Maak de volgende keer een TR aub, het is het happen niet waard.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 17-02-2021 21:01 ]
*knip*Starbucks schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:44:
Mooi tegen de oud Ajacieden straks. Veel spannender dan tegen een Feyenoord, wat 9 van de 10 keer toch gewonnen wordt.
Niet happen maak een TR aub.
[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 17-02-2021 21:00 ]
Ik zie dit Feyenoord geen 3e worden.D-e-n schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:48:
[...]
Wat gebeurt er als de kampioen de beker wint? De finalist is volgens mij niet meer zeker van EL toch?
Dus heel Rotterdam zit nu te duimen voor een Amsterdamse dubbel.ElPaco schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:50:
[...]
Dan gaat het ticket naar de nummer 3 van NL.
Geertruida ook maar achter laten want hij was ook dramatischAnkona schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:50:
[...]
Laat maar achter.
Verantwoordelijk voor de 1-0, tig domme overtredingen met uiteindelijk slechts 2 gele kaarten. Speelt al een tijdje niet al te best meer.
Overigens is het volkomen onbegrijpelijk dat de 3-3 niet afgekeurd werd. Mulder had ook bepaald zijn dag niet maar dat ook de VAR niet zag dat Veerman Marsman aan de kant duwde kan echt niet.
Hoezo is dat trollen? Als je de wedstrijden erbij pakt, dan is het wel erg eentonig. Was dus ook niet als trol bedoeld. Straks tegen Heerenveen lijkt me veel leuker.PWM schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:51:
[...]
De hele avond fijne sfeer. Komt deze trollenneus nog eens langs. Zo zonde weer.
ga dan gewoon met een lege bus terugQu3st schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:52:
[...]
Geertruida ook maar achter laten want hij was ook dramatisch
Jaja, post daar maar gewoon de volgende keer.Starbucks schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:54:
[...]
Hoezo is dat trollen? Als je de wedstrijden erbij pakt, dan is het wel erg eentonig. Was dus ook niet als trol bedoeld. Straks tegen Heerenveen lijkt me veel leuker.
Overigens is Ajax-Feyenoord 15x gespeeld voor de beker, stand 8-7. Maar goed, dat terzijde.
Die mag samen met Dickie in zijn BMW.Qu3st schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:55:
[...]
Cor Pot wil ook nog naar huis hoor, hij heeft niks verkeerds gedaan!
Je kunt ze ook de bus naar huis laten duwen
Was kennelijk niet de eerste keer
3 - Feyenoord have lost a KNVB Cup game in which they have scored three goals for the first time since 2001, when sc Heerenveen beat them 4-3 in the quarter-final. Repeat pic.twitter.com/BIkfxt0H6V
— OptaJohan (@OptaJohan) 17 februari 2021
Pak de wedstrijden er bij dan. Ik geef PWM groot gelijk. *knip*Starbucks schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:54:
[...]
Hoezo is dat trollen? Als je de wedstrijden erbij pakt, dan is het wel erg eentonig. Was dus ook niet als trol bedoeld. Straks tegen Heerenveen lijkt me veel leuker.
Laat die verwijten op de man nu achterwege aub
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 17-02-2021 21:06 ]
Toch is het wel een groot verschil met Feyenoord vorig jaar. Ook geen kampioenskandidaat, maar wel redelijk goed spel. Dickie had het toen uitstekend voor elkaar. Eigenlijk is sinds de, onnodige, nederlaag tegen Ajax (door 100% eigen schuld met hun laffe houding in het begin), de hele boel in elkaar gedonderd. Ook de gewonnen wedstrijden waren niet best, ondanks dat het scorebord 3-1 en 5-0 lieten zien.
Zijn toch over het algemeen dezelfde spelers. Blijft raar hoe het kan lopen.
teveel spelers die wisselvallig zijn.PWM schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:01:
Toch is het wel een groot verschil met Feyenoord vorig jaar. Ook geen kampioenskandidaat, maar wel redelijk goed spel. Dickie had het toen uitstekend voor elkaar. Eigenlijk is sinds de, onnodige, nederlaag tegen Ajax (door 100% eigen schuld met hun laffe houding in het begin), de hele boel in elkaar gedonderd. Ook de gewonnen wedstrijden waren niet best, ondanks dat het scorebord 3-1 en 5-0 lieten zien.
Berghuis, iemand die de leiding moet nemen heeft wedstrijden erbij waar hij volledig onzichtbaar is en wedstrijden waar hij rood pakt.
En ze zijn teveel afhankelijk van hem apart genoeg
vorig jaar gewoon gepiekt.
Van de laatste 20 klassiekers heeft Feyenoord er 3 gewonnen binnen 90 minuten. Dus inderdaad iets beter dan 1 van de 10 zoals ik gokte...
Ben in ieder geval blij dat ze straks tegen De Jong en Schöne spelen. Wat daar mis mee is weet ik ook niet.
Was het vorig seizoen niet vaak op het randje? Ik heb het niet super scherp meer. Behalve de pot in Zwolle waar het maar zo anders kon aflopen.PWM schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:01:
XXXVI
Het is heel het seizoen al kut. Heb misschien maximaal 5 goede wedstrijden gezien. Thuis tegen veel tegenstanders gelijkgespeeld, kansloos in de EL eruit en nu ook kansloos in de beker eruit.PWM schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:01:
Advocaat wordt veel te veel beschermd door de media. Zelden hoor je kritiek op hem, maar hoor je termen als: "hij haalt het maximale uit dit Feyenoord" persoonlijk vind ik dat lariekoek.
Advocaat is een ideale puinruimer, maar een elftal kneden en bouwen heb ik hem zelden zien doen.
Feyenoord is sinds 1960 op het randjeephymerous schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:05:
[...]
Was het vorig seizoen niet vaak op het randje? Ik heb het niet super scherp meer. Behalve de pot in Zwolle waar het maar zo anders kon aflopen.
*knip*Starbucks schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:05:
[...]
Van de laatste 20 klassiekers heeft Feyenoord er 3 gewonnen binnen 90 minuten. Dus inderdaad iets beter dan 1 van de 10 zoals ik gokte...![]()
Ben in ieder geval blij dat ze straks tegen De Jong en Schöne spelen. Wat daar mis mee is weet ik ook niet.
Op de man spelen laten we dus achterwege voor de derde keer.
[ Voor 22% gewijzigd door tweakduke op 18-02-2021 09:17 ]
Jammer dat Feyenoord niet door is. Nu is de kans dat Ajax doorgaat in de beker nog groter, blergh. Lelijk ding en niet handig met een druk programma
Er mag geen winterse periode of een storm nog langs komen, dan wordt het bijna onmogelijk om een nieuwe datum te prikken. Maar als Ajax uit de EL vliegt is er wel weer wat adem voor dat418O2 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:10:
Jammer dat Feyenoord niet door is. Nu is de kans dat Ajax doorgaat in de beker nog groter, blergh. Lelijk ding en niet handig met een druk programma
Dus gewoon alles in de Arena spelen?Qu3st schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:21:
[...]
Er mag geen winterse periode of een storm nog langs komen, dan wordt het bijna onmogelijk om een nieuwe datum te prikken. Maar als Ajax uit de EL vliegt is er wel weer wat adem voor dat
Nou ja, dat is dan één extra wedstrijd. Dat moet ook nog wel lukken.418O2 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:10:
Ja, of coronaQu3st schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:21:
[...]
Er mag geen winterse periode of een storm nog langs komen, dan wordt het bijna onmogelijk om een nieuwe datum te prikken. Maar als Ajax uit de EL vliegt is er wel weer wat adem voor dat
Maar als ie naast die schaal staat is ie prachtig!418O2 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:10:
Met een beetje pech worden we weer geen kampioen dankzij Corona ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik wil hem inkoppen maar ik hou @Outerspace te vriendOPSLAGHOND schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:30:
Met een beetje pech worden we weer geen kampioen dankzij Corona ...
In mijn poule heb ik ze op 1 gezet met Berghuis als topscorer van de eredivisie.
Het is pas februari; er kan nog een hoop gebeuren.
Go Feyenoord!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nou, ik was er even niet maar lijkt me inderdaad trollen om het trollen. Ajax tegen Feyenoord in de beker is geweldig, jammer dat het er niet van komt.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wat was het toen je het invulde? Drugs, drank of hoop?dvdkiwi schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:36:
[...]
In mijn poule heb ik ze op 1 gezet met Berghuis als topscorer van de eredivisie.
Het is pas februari; er kan nog een hoop gebeuren.
Go Feyenoord!
Jawel, dan wens ik ze bij deze geen nat pak meer (zoals in mijn post die je hebt bewerkt), maar een lege dieseltank zodat ze de bus naar Rotterdam kunnen duwentweakduke schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:07:
[modbreak]Er is een gevoelige nederlaag voor Feyenoord geweest, maar kunnen we nu aub weer even normaal met elkaar omgaan? [/]
Dat gun ik ze eigenlijk ook wel.dr.lowtune schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:40:
[...]
Jawel, dan wens ik ze bij deze geen nat pak meer (zoals in mijn post die je hebt bewerkt), maar een lege dieseltank zodat ze de bus naar Rotterdam kunnen duwen
alles kan off-topic
Het is een heel groot deel een mentaal aspect denk ik. Als de flow of het gevoel is kunnen ze boven zichzelf uit stijgen, maar raken ze geknakt dan komen ze er ook moeilijk bovenop.PWM schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:01:
En dan helpt het ook niet dat je aanvoerder af en toe zo labiel is. Ik vraag mij ook sterk af of iemand buiten Advocaat hem er überhaupt op aan durft te spreken.
Het is echt te hopen dat Slot een goede basis voor de toekomst weet op te bouwen komend seizoen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Eens hiermee. Advocaat wordt alom bejubeld maar ik zie het echt niet. Hij heeft het vorig seizoen naar behoren gedaan maar het is absoluut geen hosanna en ieder ander met dezelfde keuzes en resultaten zou volgens mij wel kritisch bevraagd worden. Houden ze Dickie graag te vriend? Sparen ze hem want bejaard en bijna met pensioen?remco112 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:06:
[...]
Het is heel het seizoen al kut. Heb misschien maximaal 5 goede wedstrijden gezien. Thuis tegen veel tegenstanders gelijkgespeeld, kansloos in de EL eruit en nu ook kansloos in de beker eruit.
Advocaat wordt veel te veel beschermd door de media. Zelden hoor je kritiek op hem, maar hoor je termen als: "hij haalt het maximale uit dit Feyenoord" persoonlijk vind ik dat lariekoek.
Advocaat is een ideale puinruimer, maar een elftal kneden en bouwen heb ik hem zelden zien doen.
Wat dat betreft fijn dat Slot er straks zit. Die zie ik wel een aantal jaar blijven en bouwen aan een nieuw Feyenoord.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021