[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 175 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.527 views

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:59

snmght

imho dan he

Nou @rikoos en de rest: be the change you want to see en post dan wat regelmatiger over andere ploegen. Ik vind het interessant om te lezen en horen. Zo kan ik ook bijvoorbeeld genieten van @Harribo die af en toe iets deelt over Groningen.

Ajax heeft de meeste fans, dan ontkom je er niet aan dat het daar gemiddeld genomen meer over gaat. Dat is op Tweakers zo maar ook op andere websites en in andere media.

Neemt niet weg dat eenieder van harte welkom is om hier te posten. Ik vind een gemengd topic juist een absolute meerwaarde en hoop dat separate clubtopics er nooit komen. Gelukkig denkt @Outerspace er ook zo over. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Ik ben benieuwd. In het laatste jaarverslag van eind oktober over vorig seizoen stond een verwachting van 14 miljoen euro omzetverlies met beperkt publiek (13.000) en dat kostenbesparingen dat nauwelijks zou afdekken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Er zijn al 6190 topics over Ajax, niet meer dan genoeg? :+ Maar er is in dit topic ruimte zat om over andere clubs te praten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
strafschop schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:24:
[...]

Ik ben benieuwd. In het laatste jaarverslag van eind oktober over vorig seizoen stond een verwachting van 14 miljoen euro omzetverlies met beperkt publiek (13.000) en dat kostenbesparingen dat nauwelijks zou afdekken.
Ik kwam een bericht tegen van een budget 22.5m lager dan vorig jaar op basis van geen toeschouwers in 2020.
Dat de wedstrijden in januari en februari nu extra druk op dat budget leggen geloof ik goed, maar of dat tot 'gedwongen' verkopen moet gaan leiden? Dat betwijfel ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
Qu3st schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:49:
[...]

Krabbendam is de Valentijn van Feyenoord?
Ja, maar dan omgekeerd. Die heeft duidelijk een kort lijntje met Overmars en Sar, wat betekent dat het technische beleid altijd geweldig is en de spelers super goed en veel waard, en alles wat mis gaat aan de trainer ligt. Bij Krabbendam is alles aan Feyenoord kut, en als er per ongeluk toch iets wordt gewonnen ligt dat aan Advocaat die van niets nog iets weet te maken.
strafschop schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:24:
Ja, dat was dus al bekend. Begin dit jaar wisten ze bij Feyenoord al dat er voorlopig geen publiek bij zou zijn. Dat wisten ze toen ze bijv. Pratto haalden. Krabbendam trapt dus een opendeur in en roept brand, terwijl die deur dus al open stond en de brand onder controle is. Wat niet wil zeggen dat die brand niet heel vervelend is natuurlijk.

Omzetverlies is erger dan het klinkt, winst (omzet min kosten en afschrijvingen) is veel relevanter. Zonder transfers wordt dat een klein minnetje, geen paniek. Feyenoord hoeft echt niet noodgedwongen van een Berghuis af, dat is stemmingmakerij, terwijl er een belangrijke wedstrijd voor de deur staat.

[ Voor 60% gewijzigd door ph4ge op 16-02-2021 22:03 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

ph4ge schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 21:45:
[...]

Ja, maar dan omgekeerd. Die heeft duidelijk een kort lijntje met Overmars en Sar, wat betekent dat het technische beleid altijd geweldig is en de spelers super goed en veel waard, en alles wat mis gaat aan de trainer ligt. Bij Krabbendam is alles aan Feyenoord kut, en als er per ongeluk toch iets wordt gewonnen ligt dat aan Advocaat die van niets nog iets weet te maken.
Die zit ook nooit in de AD Voetbalpodcast. Die kunnen al kritisch zijn maar voeren wel goede argumenten aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

[...]
De Mike Verwey van Ajax dus, die staat ook altijd klaar om de overwinningen mee te vieren en de tegenslagen even extra aan te zetten door te gaan stoken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:42:
[...]

De Mike Verwey van Ajax dus, die staat ook altijd klaar om de overwinningen mee te vieren en de tegenslagen even extra aan te zetten door te gaan stoken.
Verweij is wat mij betreft wel 10x minder erg dan die Driesen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6j_G7RqtTIHXHAlotGQzkDS2IeY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nSg1invR2ZWQHn2nK5qkVIfM.jpg?f=fotoalbum_large
Götze zit bij de selectie van PSV voor donderdag. Dat is wel erg prettig. Helaas nog steeds geen Gakpo.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
ElPaco schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:44:
[Afbeelding]
Götze zit bij de selectie van PSV voor donderdag. Dat is wel erg prettig. Helaas nog steeds geen Gakpo.
En geen Ihattaren, toch apart dat ook die alweer ziek is, was hij niet zo lang geleden toch ook al? Maar goed, altijd toch altijd maar de vraag of hij wat weet te brengen. Zou echter wel fijn zijn als het eens ophoudt met spelers die in en uit de lappenmand gaan :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Valt me nu pas op dat PSV zoveel Duitsers heeft, bijna meer dan Nederlanders in die selectie. De invloed van Schmidt is wel te zien :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Snowdog schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:57:
[...]

En geen Ihattaren, toch apart dat ook die alweer ziek is, was hij niet zo lang geleden toch ook al? Maar goed, altijd toch altijd maar de vraag of hij wat weet te brengen. Zou echter wel fijn zijn als het eens ophoudt met spelers die in en uit de lappenmand gaan :P
Ik heb nu liever Götze dan Ihattaren denk ik. Beter is als ze er gewoon allebei zijn natuurlijk ;)

WoT stats

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Terranova schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:00:
Valt me nu pas op dat PSV zoveel Duitsers heeft, bijna meer dan Nederlanders in die selectie. De invloed van Schmidt is wel te zien :p
Ook niet de eerste keer dat Duitsers met een aanvallende instelling naar Nederland komen en het eigenlijk niet wil lukken ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

OPSLAGHOND schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:07:
[...]

Ook niet de eerste keer dat Duitsers met een aanvallende instelling naar Nederland komen en het eigenlijk niet wil lukken ...
_O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
..die deur dus al open stond en de brand onder controle is.
Desondanks meldt ook Rijnmond dat er opnieuw loonoffers gevraagd zijn en dat er met de huidige stand van zaken een noodzaak tot verkopen is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
rikoos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:12:
Voorstel: Zullen we het ook eens over andere clubs hebben dan Ajax?
Vanavond tegen Heerenveen! Ik ben benieuwd hoe Schone het gaat doen, ik hoop wel op een doelpuntje :) Verder interessant wie de halve finale haalt, of Ajax na Utrecht, AZ en PSV ook nog Feyenoord moet verslaan voor de beker (en dan onderuit tegen Vitesse...).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
Ik voel me ook helemaal vrij hier om wat over fc groningen te zeggen.
Ik snap dat niet iedereen dit heel interessant vind maar dat mag uiteraard.
Ben ook wel gewend dat landelijk fc groningen weinig aandacht krijgt. Ik zit daar niet mee.

Ajax, Psv en Feyenoord, dat zijn de clubs waarover de meeste mensen willen lezen. (volgens een oud onderzoek van Johan Derksen toen hij nog bij de vi zat)

Als ik trouwens echt wat meer wil babbelen over fc groningen, is er altijd de fcgforum op een speciale fc groningen site.
Kan me voorstellen dat elke club wel zo'n eigen hoek heeft.

Mis de belichting van fc groningen en andere lokalere eredivisie clubs meer in de praat programma's. Daar gaat het 75% over Ajax, Psv, Feyenoord (,Az)en 20% over de Var.
Kan de var onderwerpen dan ook niet meer horen.

Trouwens, ben tevens ook voor Ajax dus genoeg te neuzen hier voor mij :)
(vrees trouwens dat Ajax wel eens een beste domper tegen Lille kan oplopen)

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 17-02-2021 14:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:56

Qu3st

ElPaco schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:44:
[Afbeelding]
Ze zitten wel weer in de sneeuw zag ik op Instagram. Götze zal nog niet gelijk basis starten lijkt me? Ihaterren is ziek achtergebleven, wat denk jij waar Schmidt mee start? Rosario vul ik alvast in :+
Wat zitten er weinig verdedigers bij de selectie zeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 17-02-2021 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
strafschop schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:20:
[...]

Desondanks meldt ook Rijnmond dat er opnieuw loonoffers gevraagd zijn en dat er met de huidige stand van zaken een noodzaak tot verkopen is.
Je doet nu net alsof ik ontken dat er een probleem is. Rijnmond brengt het heel anders en veel minder sensationeel. Rijnmond spreekt ook helemaal niet van gedwongen verkopen. Er wordt gesproken over mogelijk nog een loonoffer, that's it.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
rikoos schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:12:
Voorstel: Zullen we het ook eens over andere clubs hebben dan Ajax?
_/-\o_ _/-\o_

Helemaal met je eens. Merk dat ik hier steeds minder actief ben, simpelweg omdat het Ajax voor en Ajax na bij de meesten is. Als voorbeeld: mogelijke Ajax-opstellingen voor volgend seizoen boeien mij helemaal niets, hou dat lekker op Showtime alsjeblieft. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Qu3st schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:12:
[...]
Met Baumgartl erbij heb je de rest eigenlijk niet nodig
;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:36

Superkiwi

Hoi doei

remco112 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:19:
[...]
(...) simpelweg omdat het Ajax voor en Ajax na bij de meesten is.
Zelfs bij de mensen die helemaal niet voor Ajax zijn :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

remco112 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:19:
[...]

_/-\o_ _/-\o_

Helemaal met je eens. Merk dat ik hier steeds minder actief ben, simpelweg omdat het Ajax voor en Ajax na bij de meesten is. Als voorbeeld: mogelijke Ajax-opstellingen voor volgend seizoen boeien mij helemaal niets, hou dat lekker op Showtime alsjeblieft. :D
Dan lees je daar toch gewoon voorbij? Ik vind het boeiend leesvoer als er gespeculeerd wordt over de aanstaande transferwindow, ontwikkeling van talenten en wat al niet meer. Dat lijkt me reuze relevant in dit topic en lees ik ook graag als jij zo een post zou wijden aan Feyenoord. Wie staat er volgend seizoen in de spits? Lijkt me niet dat Slot in Linssen ook zijn nummer 9 ziet maar ik ga er tegelijkertijd van uit dat Pratto en Jorgensen vertrekken. Bannis lijkt me niet de eerste keus voor een heel seizoen.

Ik ben sowieso nieuwsgierig of Slot sterk zijn stempel zal drukken binnen de mogelijkheden die er liggen. Om die mogelijkheden überhaupt te creëeren ligt het voor de hand dat Senesi vertrekt. Je wil niet nog een keer dezelfde vergissing maken als met Jorgensen lijkt me.

Kortom bij Feyenoord staat er veel te gebeuren en als een insider daar zijn visie op wil geven sta ik op de banken. :)

[ Voor 4% gewijzigd door snmght op 17-02-2021 15:00 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ga toch weer een Ajax intern dingetje posten Ajax heeft zijn half jaarcijfers gepubliceerd:
  1. Voetbalomzet gedaald met 31,6 miljoen naar 42.1 miljoen euro
  2. Recette uit de wedstrijden die met beperkt publiek zijn gespeeld: 3 ton.
  3. Aantal seizoenkaarten is slechts met 959 gedaald.
  4. Geen recettes Champions League wedstrijden: scheelt ruim 8 miljoen.
  5. Mindere prestaties in de Champions League maar alsnog 40,2 miljoen aan premies.
  6. tv-inkomsten met 1,5 miljoen gedaald.
  7. Het derde shirt heeft de merchandise goed gedaan, inkomsten van 12,8 miljoen (+1,7)
  8. Lonen en salarissen, naast de NOW heeft de spelersgroep ook wat ingeleverd. De post is gedaald met 4,6 miljoen naar 4,.8 miljoen.
  9. Transfer inkomsten van 85,2 miljoen
Al met al:
De verwachtingen zijn zeer somber, de kans dat dit seizoen met publiek wordt gevoetbald achten wij nagenoeg nihil. Dit betekent dat het operationeel verlies verder zal oplopen, ook omdat de UEFA Champions League premies in de eerste helft van het boekjaar zijn ontvangen. Door de gerealiseerde transfers aan het begin van het seizoen is de verwachting dat het saldo vergoedingssommen positief zal eindigen. Dit is echter onvoldoende om de negatieve gevolgen van de coronacrisis, welke tot uitdrukking komen in het operationele resultaat, te compenseren. Het resultaat na belastingen in het seizoen 2020/2021 zal naar verwachting fors negatief zijn.
Dan vraag je je toch af hoe het met andere Eredivisieclubs gaat. Ajax heeft natuurlijk de grootste begroting maar als je ziet wat voor impact er is op recette en tv gelden dat komt toch hard aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:50

Player1S

Probably out in the dark

PolarBear schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:11:

Dan vraag je je toch af hoe het met andere Eredivisieclubs gaat. Ajax heeft natuurlijk de grootste begroting maar als je ziet wat voor impact er is op recette en tv gelden dat komt toch hard aan.
Ik denk dat we collectief een gat in de lucht mogen springen als er de komende tijd geen enkele club om valt hierdoor.

Dit gaat nog wel 2-3 jaar doordreunen ook dus als er over paar maand weer publiek mag komen zijn de clubs nog lang niet uit dat dal.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
snmght schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:58:
[...]

Dan lees je daar toch gewoon voorbij? Ik vind het boeiend leesvoer als er gespeculeerd wordt over de aanstaande transferwindow, ontwikkeling van talenten en wat al niet meer. Dat lijkt me reuze relevant in dit topic en lees ik ook graag als jij zo een post zou wijden aan Feyenoord. Wie staat er volgend seizoen in de spits? Lijkt me niet dat Slot in Linssen ook zijn nummer 9 ziet maar ik ga er tegelijkertijd van uit dat Pratto en Jorgensen vertrekken. Bannis lijkt me niet de eerste keus voor een heel seizoen.

Ik ben sowieso nieuwsgierig of Slot sterk zijn stempel zal drukken binnen de mogelijkheden die er liggen. Om die mogelijkheden überhaupt te creëeren ligt het voor de hand dat Senesi vertrekt. Je wil niet nog een keer dezelfde vergissing maken als met Jorgensen lijkt me.

Kortom bij Feyenoord staat er veel te gebeuren en als een insider daar zijn visie op wil geven sta ik op de banken. :)
Gedeeltelijk met je eens, maar het is de laatste tijd echt bizar. Zegt genoeg dat er steeds minder supporters van andere clubs deelnemen aan discussies. Het is een kip-ei verhaal natuurlijk, Ajax is de grootste club, dus logisch dat daar de meeste aandacht naar uitgaat.

Over volgens seizoen:
Senesi met Jorgensen vergelijken is nogal vreemd, Jorgensen heeft één goed seizoen gehad. Dat was het seizoen waarin eigenlijk alles lukte, precies hetzelfde geldt voor Botteghin, van der Heijden en Jones. Senesi is vaak één van de betere in een team waarin bepaald niet alles lukt :P

Denk wel dat we hem moeten verkopen, zou ik doodzonde vinden, want vind hem echt een geweldenaar. Qua voetballend vermogen erg vergelijkbaar met Blind. Inspeelpass naar het middenveld is echt om te smullen vaak. Helaas missen ze allebei de pure snelheid.

Bozenik, Jorgensen en Pratto zijn alle drie niet goed genoeg (meer) om in de spits van Feyenoord te staan. Ben daarom ook heel benieuwd naar volgend seizoen.

Aflopende contracten:
Botteghin
Pratto
Marsman
Spajic
Nieuwkoop
Ten Hove

Verkopen:
Berghuis
(Senesi)
Haps

Hendriks, Azarkan, Antonucci zie ik volgend seizoen definitief aansluiten bij Feyenoord. Vooral Hendriks valt erg positief op bij NAC de laatste tijd. Voor de rest erg veel werk aan de winkel voor Arnesen en Slot. Zin in! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:59
Ga toch weer een Ajax intern dingetje posten Ajax heeft zijn half jaarcijfers gepubliceerd:
  1. Voetbalomzet gedaald met 31,6 miljoen naar 42.1 miljoen euro
  2. Recette uit de wedstrijden die met beperkt publiek zijn gespeeld: 3 ton.
  3. Aantal seizoenkaarten is slechts met 959 gedaald.
  4. Geen recettes Champions League wedstrijden: scheelt ruim 8 miljoen.
  5. Mindere prestaties in de Champions League maar alsnog 40,2 miljoen aan premies.
  6. tv-inkomsten met 1,5 miljoen gedaald.
  7. Het derde shirt heeft de merchandise goed gedaan, inkomsten van 12,8 miljoen (+1,7)
  8. Lonen en salarissen, naast de NOW heeft de spelersgroep ook wat ingeleverd. De post is gedaald met 4,6 miljoen naar 4,.8 miljoen.
  9. Transfer inkomsten van 85,2 miljoen
Al met al:

[...]

Kan me niet voorstellen hoe dit is bijvoorbeeld voor een FC Groningen (@Harribo ), waar de recette en TV gelden zijn daar natuurlijk ook al een redelijk deel van de inkomsten en die halen ze meestal niet uit top-transfers en / of Europees voetbal. Met name bij de kleine clubs (doel ik niet op FC Groningen hoor @Harribo ) zal een heel groot deel uit seizoenskaarten en supporters bij wedstrijden komen.
Dat dat weg valt is wel echt een aderlating dan gelijk. Voor alle clubs natuurlijk, maar die kunnen nog wat inkomsten blijven genereren uit de overige zaken, dat is bij de echte kleintjes natuurlijk veel minder.
Al denk ik dat bij de kleintjes je toch meer 'echte supporters' hebt dan bij de grote clubs, waar het leuk is om heen te gaan, of je ook successen te vieren hebt (successupporters zal je meest zien bij grotere clubs).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:26
remco112 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:19:
[...]

Gedeeltelijk met je eens, maar het is de laatste tijd echt bizar. Zegt genoeg dat er steeds minder supporters van andere clubs deelnemen aan discussies. Het is een kip-ei verhaal natuurlijk, Ajax is de grootste club, dus logisch dat daar de meeste aandacht naar uitgaat.

Over volgens seizoen:
Senesi met Jorgensen vergelijken is nogal vreemd, Jorgensen heeft één goed seizoen gehad. Dat was het seizoen waarin eigenlijk alles lukte, precies hetzelfde geldt voor Botteghin, van der Heijden en Jones. Senesi is vaak één van de betere in een team waarin bepaald niet alles lukt :P

Denk wel dat we hem moeten verkopen, zou ik doodzonde vinden, want vind hem echt een geweldenaar. Qua voetballend vermogen erg vergelijkbaar met Blind. Inspeelpass naar het middenveld is echt om te smullen vaak. Helaas missen ze allebei de pure snelheid.

Bozenik, Jorgensen en Pratto zijn alle drie niet goed genoeg (meer) om in de spits van Feyenoord te staan. Ben daarom ook heel benieuwd naar volgend seizoen.

Aflopende contracten:
Botteghin
Pratto
Marsman
Spajic
Nieuwkoop
Ten Hove

Verkopen:
Berghuis
(Senesi)
Haps

Hendriks, Azarkan, Antonucci zie ik volgend seizoen definitief aansluiten bij Feyenoord. Vooral Hendriks valt erg positief op bij NAC de laatste tijd. Voor de rest erg veel werk aan de winkel voor Arnesen en Slot. Zin in! :*)
Wat zouden ze met Marsman willen? want volgens mij doet hij het aardig goed!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Martinusz schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:22:
[...]

Wat zouden ze met Marsman willen? want volgens mij doet hij het aardig goed!
Denk dat Marsman weg wilt om ergens eerste keeper te worden! En dat zou ik erg jammer vinden! Wie had dat gedacht?! hahaha

Cijfermatig is hij ook de beste Feyenoord-keeper ooit _/-\o_
De top twaalf is samengesteld op basis van het gemiddelde aantal tegendoelpunten dat een doelman om zijn oren heeft gekregen in de competitie. In totaal stonden er 42 keepers onder contract bij Feyenoord die minimaal vijftien wedstrijden hebben gespeeld. Brad Jones staat op de derde plek, Eddy Treijtel op de tweede plek en Nick Marsman is dus de winnaar.

''Hij heeft dit seizoen zestien wedstrijden gespeeld en er maar dertien tegen gekregen. Dat is een gemiddelde van 0,81. Voorlopig is Marsman de beste keeper van Feyenoord, maar hij moet het dit seizoen wel blijven waarmaken''

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
remco112 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:26:
[...]

Denk dat Marsman weg wilt om ergens eerste keeper te worden! En dat zou ik erg jammer vinden! Wie had dat gedacht?! hahaha

Cijfermatig is hij ook de beste Feyenoord-keeper ooit _/-\o_

[...]
Of hij gaat de strijd aan met Bijlow? Of naja, ik denk dat op dit moment Bijlow maar moet zien dat hij Marsman er weer uit keept?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Martinusz schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:29:
[...]

Of hij gaat de strijd aan met Bijlow? Of naja, ik denk dat op dit moment Bijlow maar moet zien dat hij Marsman er weer uit keept?
Bijlow op de bank zetten is kapitaalvernietiging. Heb niet het idee dat Marsman veel beter dan dit gaat worden, terwijl Bijlow aan het begin van zijn carrière staat. Zegt genoeg dat Bijlow direct weer basis stond afgelopen zondag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
remco112 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:34:
[...]

Bijlow op de bank zetten is kapitaalvernietiging. Heb niet het idee dat Marsman veel beter dan dit gaat worden, terwijl Bijlow aan het begin van zijn carrière staat. Zegt genoeg dat Bijlow direct weer basis stond afgelopen zondag.
Ah dat had ik even gemist, Bijlow staat alweer op doel dus :) dan zal Marsman wel vertrekken ja, benieuwd waar die gaat belanden, heeft toch laten zien dat hij het wel kan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remco112
Martinusz schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:38:
[...]

Ah dat had ik even gemist, Bijlow staat alweer op doel dus :) dan zal Marsman wel vertrekken ja, benieuwd waar die gaat belanden, heeft toch laten zien dat hij het wel kan.
Ajax zoekt nog een goede eerste keeper :P

Shit, nu doe ik het zelf ook! Altijd maar Ajax voor, Ajax na! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
ph4ge schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:14:
[...]

Je doet nu net alsof ik ontken dat er een probleem is. Rijnmond brengt het heel anders en veel minder sensationeel. Rijnmond spreekt ook helemaal niet van gedwongen verkopen. Er wordt gesproken over mogelijk nog een loonoffer, that's it.
In het artikel staat letterlijk

Aan Frank Arnesen is het de taak om, ondanks de noodzaak tot verkopen, geen uitverkoop te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
strafschop schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:12:
[...]

In het artikel staat letterlijk

Aan Frank Arnesen is het de taak om, ondanks de noodzaak tot verkopen, geen uitverkoop te houden.
Context. Het is een van de scenario's. Of een loonoffer, of een investeerder, of een meevaller zoals een transfer, of het grootste gedeelte van de verkochte kaartjes hoeft niet terug betaald te worden, etc. Geen uitverkoop staat er letterlijk. In deze context is het voor elke voetbalclub noodzakelijk om af en toe een speler te verkopen, als je nooit wat verkoopt is dat ook een probleem.

[ Voor 41% gewijzigd door ph4ge op 17-02-2021 16:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Mazraoui er weer niet bij, geen Onana, Mazraoui, Gravenberch en Haller.
Tegen de nummer 1 van Frankrijk word erg lastig.
Ik verwacht Stekelenburg; Rensch Timber Martinez tagliafico Blind Alvarez Klaassen Antony Tadic Neres

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@remco112 ik bedoel met die vergelijking ook meer dat je niet weer te laat moet zijn met verkopen. Senesi lijkt me evident beter maar kan ook zijn kruisbanden scheuren, een jarenlange dopingschorsing krijgen of zijn neef neersteken om maar wat te noemen.

Idealiter wil je iemand met zijn kwaliteit gewoon houden maar ik vrees dat Feyenoord zich die luxe aankomende zomer niet kan permitteren. Doodzonde voor de eredivisie natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
Mark31 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:18:
Mazraoui er weer niet bij, geen Onana, Mazraoui, Gravenberch en Haller.
Tegen de nummer 1 van Frankrijk word erg lastig.
Ik verwacht Stekelenburg; Rensch Timber Martinez tagliafico Blind Alvarez Klaassen Antony Tadic Neres
Mazraoui is de laatste weken een beetje Mazranon :+

Ik hoop echt dat EtH niet zo koppig is om Labyad in de punt te zetten en dat hij Blind niet koste wat kost in de verdediging wil zetten. Voor dat laatste 'helpt' de schorsing van Gravenberch 'gelukkig'

[ Voor 5% gewijzigd door BoB_HenK op 17-02-2021 16:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
snmght schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:22:
@remco112 ik bedoel met die vergelijking ook meer dat je niet weer te laat moet zijn met verkopen. Senesi lijkt me evident beter maar kan ook zijn kruisbanden scheuren, een jarenlange dopingschorsing krijgen of zijn neef neersteken om maar wat te noemen.

Idealiter wil je iemand met zijn kwaliteit gewoon houden maar ik vrees dat Feyenoord zich die luxe aankomende zomer niet kan permitteren. Doodzonde voor de eredivisie natuurlijk.
Lijkt me als TD verschrikkelijk moeilijk om dit goed te timen. Terugkijkend had die 20 mio voor Jorgensen van Newcastle een top deal geweest, zelfde als de 50 mio die Dolberg naar verluidt kon opbrengen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Qu3st schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:12:
[...]

Ze zitten wel weer in de sneeuw zag ik op Instagram. Götze zal nog niet gelijk basis starten lijkt me? Ihaterren is ziek achtergebleven, wat denk jij waar Schmidt mee start? Rosario vul ik alvast in :+
Mvogo
Dumfries - Teze - Boscagli - Max
Rosario - Sangaré
Thomas - Mauro Junior
Malen - Zahavi

En dan komt Götze er op een gegeven moment in. Verder denk ik dat Fein of Guti er nog in gaan komen.

En dan in de 90+3e minuut Vertessen, zodat hij weer een wedstrijd achter zijn naam krijgt en mensen kunnen klagen dat hij nooit scoort :P

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

• Het derde shirt heeft de merchandise goed gedaan, inkomsten van 12,8 miljoen (+1,7)
Toch behoorlijke inkomsten uit verkoop van merchandise. Dan vraag ik me toch af waarom ze besluiten om dit 3e shirt maar ook bv het uitshirt gelimiteerd uit te brengen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Opstellingen van Heerenveen en Feyenoord

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nkrZS9gAELtVspcGdxymhycfgGQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HXJbrcMnuRQMhMqZij1xv6jP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57
Geen Schone? Die heeft patent op mooie doelpunten tegen Feyenoord.

_/-\o_

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Best een matig veld daar in Heerenveen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
dvdkiwi schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:04:
Best een matig veld daar in Heerenveen.
Dat zou een enorme meevaller zijn, dat veld was erg slecht.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

dvdkiwi schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:10:
[...]

Toch behoorlijke inkomsten uit verkoop van merchandise. Dan vraag ik me toch af waarom ze besluiten om dit 3e shirt maar ook bv het uitshirt gelimiteerd uit te brengen.
Dat heeft te maken dat ze bij de fabriek van Adidas plek moeten reserveren. Ze wisten al 1,5 jaar ofzo dat ze dit shirt gingen brengen. Ze hebben nog wel een batch laten maken, maar is niet zo makkelijk om extra plek te krijgen bij Adidas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ah zo.
Vind het wel jammer; ik kocht het uitshirt altijd in de tweede seizoenshelft in de aanbieding, de laatste jaren zijn ze vaak al uit de handel dan. En sinds ze nieuw ipv €65, €95 kosten ben ik gestopt met verzamelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

dvdkiwi schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:50:
Ah zo.
Vind het wel jammer; ik kocht het uitshirt altijd in de tweede seizoenshelft in de aanbieding, de laatste jaren zijn ze vaak al uit de handel dan. En sinds ze nieuw ipv €65, €95 kosten ben ik gestopt met verzamelen.
Ja de prijzen zijn erg gortig geworden, al heb ik dat 3e shirt nog wel in die nieuwe ronde mee gepikt. Vond het jammer die niet te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Siemen Mulder de scheids bij Heerenveen-Feyenoord. Feest -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Zo, best doelpunt! Goede aanval van Heerenveen. Maar dat veld :X

Feyenoord geeft echt veel ruimte weg zeg, er is amper een middenveld te bekennen bij ze.

[ Voor 42% gewijzigd door Qu3st op 17-02-2021 19:07 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:19:
Ligt dat ook niet gewoon deels aan welke club goed draait? Toen Feyenoord kampioen werd kwamen er ineens allerlei Feyenoord supporters voorbij, toen PSV goed draaide PSV supporters, nu Ajax goed draait bestaat de "nieuwe aanwas" (voor mij tenminste) met name uit Ajax supporters.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Tja en dan zeuren dat het alleen maar over Ajax gaat, maar speelt Feyenoord kwartfinale van de beker, is het stil, ik wil best over deze wedstrijd of tactieken van Feyenoord praten/discussiëren/lezen, maar ja niet gek dat het alleen over Ajax en zo af en toe PSV gaat, er wordt niks ingebracht vanuit de havenstad.... Verandering begint bij jezelf

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Dat veld is a-b-o-m-i-n-a-b-e-l , zou Jan Mulder zeggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
toolkist schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:07:
[...]

Ligt dat ook niet gewoon deels aan welke club goed draait? Toen Feyenoord kampioen werd kwamen er ineens allerlei Feyenoord supporters voorbij, toen PSV goed draaide PSV supporters, nu Ajax goed draait bestaat de "nieuwe aanwas" (voor mij tenminste) met name uit Ajax supporters.
Spijker, kop. :)

Moeten we al een steunfonds gaan oprichten voor het veld van Heerenveen? Wat een slecht veld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Qu3st schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:13:
Tja en dan zeuren dat het alleen maar over Ajax gaat, maar speelt Feyenoord kwartfinale van de beker, is het stil, ik wil best over deze wedstrijd of tactieken van Feyenoord praten/discussiëren/lezen, maar ja niet gek dat het alleen over Ajax en zo af en toe PSV gaat, er wordt niks ingebracht vanuit de havenstad.... Verandering begint bij jezelf
Het interesseert me dan ook geen reet :p Maar Dan ook echt niet. Maar, eerlijk is eerlijk, de Feyenoord-Ajax die het zou opleveren is de moeite waard. Maar goed, zo'n bekeruitwedstrijd om 18.45, op een veld waar niet op gespeeld zou mogen worden, gaat mijn dag niet maken of verpesten :)

(2 weken terug wel :p )

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

PWM schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:17:
[...]

Het interesseert me dan ook geen reet :p Maar Dan ook echt niet. Maar, eerlijk is eerlijk, de Feyenoord-Ajax die het zou opleveren is de moeite waard. Maar goed, zo'n uitwedstrijd om 18.45, op een veld waar niet op gespeeld zou mogen worden, gaat mijn dag niet maken of verpesten :)

Hee dat de beker niet interessant is is voor ons Ajacieden het stopwoordje hè?!

18:45 is voor mij eigenlijk wel ideaal, bordje op schoot, na rust kopje koffie erbij. Al zal het voor mensen met kids iets lastiger zijn.

Dat veld, ja dat is echt dramatisch, maar niveau van de wedstrijd is ook niet best.

Maar jou spreek ik niet echt op het gezeur aan hoor, want jij bent niet beroerd mee te discussiëren als je wel de wedstrijd kijkt, of over andere zaken.

[ Voor 9% gewijzigd door Qu3st op 17-02-2021 19:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Als je over de bal heen maait krijg je die bal er nooit in Linssen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
PWM schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:17:
[...]

Het interesseert me dan ook geen reet :p Maar Dan ook echt niet. Maar, eerlijk is eerlijk, de Feyenoord-Ajax die het zou opleveren is de moeite waard. Maar goed, zo'n bekeruitwedstrijd om 18.45, op een veld waar niet op gespeeld zou mogen worden, gaat mijn dag niet maken of verpesten :)

Pas op he! Je mag hier niet zeggen dat de beker niet interessant is ;) Anyway, de beker boeit mij ook helemaal niets :o

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
ephymerous schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:27:
[...]

Pas op he! Je mag hier niet zeggen dat de beker niet interessant is ;) Anyway, de beker boeit mij ook helemaal niets :o
Behalve als je hem wint... :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
Wow wat slecht verdedigen. Feyenoord komt goed weg.
Maar dan ook alleen als je al kampioen bent :9

[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 17-02-2021 19:30 ]

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Oke, 2-0, slecht verdedigd, maar vraag me af of het niet buitenspel is van Veerman. buitenspel dus, maar mijn god wat een vrijheid hadden ze daar zeg.

[ Voor 30% gewijzigd door Qu3st op 17-02-2021 19:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Die Geertruida word lyrisch over gedaan maar zo goed vind ik hem niet.
En deze wedstrijd is hij verschrikkelijk, heeft al meerdere passen knullig ingeleverd.

Moeilijk voor Feyenoord nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Nou ze hebben pepers gekregen in de rust en weten het net te vinden 1-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Marsman, Marsman, Marsman, wat doe je nu? Dom dom dom! Penalty voor Heerenveen. Zo onnodig van Marsman, want de bal was anders gewoon achter gerold.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Ik vind dit dus geen penalty waardig, bal gaat allang achter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Botteghin heeft toch voordeel van dat te vroeg inlopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Martinusz schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:55:
Tja maar was nog niet zo dus overtreding. Maar Marsman hersteld zijn fout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Vos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:57:
Dat idee heb ik dus ook! Maar ik klaag zeker niet nu!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Vos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:57:
Denk het wel ja, rare beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Qu3st schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:57:
[...]

Tja maar was nog niet zo dus overtreding. Maar Marsman hersteld zijn fout.
Klopt, maar ik vind dit echt onzin penalties. Van een 0% kans, krijg je gewoon een penalty.
Gewoon kaart voor keeper en corner nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:55:
Ik vond em minstens geel waardig.. DIt was gewoon lomp++
Maar zo had ik ook het idee dat de keeper de lijn niet meer raakte en dat Senesi 100% hinderlijk inliep en dit dus geannuleerd had moeten worden, maar wellicht ken ik de gewijzigde regels niet goed genoeg ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Aardige combinatie, slecht meegelopen. Vermakelijk zo :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Martinusz schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:59:
[...]

Klopt, maar ik vind dit echt onzin penalties. Van een 0% kans, krijg je gewoon een penalty.
Gewoon kaart voor keeper en corner nemen.
Overtreding in 16 is een penalty, dat weet je als keeper en als verdediger. Dus waar je ook maar de overtreding maakt, maakt niet meer uit.

Goede goal van Berghuis, kan hij het toch nog een beetje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Linssen begint echt heel belangrijk te worden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Toch nog een extra klassieker dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Qu3st schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:00:
[...]

Overtreding in 16 is een penalty, dat weet je als keeper en als verdediger. Dus waar je ook maar de overtreding maakt, maakt niet meer uit.
Dat snap ik, ik ken de huidige regels ;)
Maar dan mag ik het nog wel onzin vinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Knap van Feyenoord om nu 1-2 te staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Martinusz schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:01:
[...]

Dat snap ik, ik ken de huidige regels ;)
Maar dan mag ik het nog wel onzin vinden :)
True, maar stomme mening :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Harribo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:02:
Knap van Feyenoord om nu 1-2 te staan
Op basis van eerste helft had ik dit niet verwacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Erwin Mulder blijft een kutkeeper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Afgelopen, waar Feyenoord in de eerste helft de ruimte weggaf, doet Heerenveen dat nu. 1-3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Prima goals, meteen ook afgelopen zo. Gemiste penalty en dus 3-1 achter ipv 2-1 voor gaat Heerenveen nooit goedmaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Qu3st schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:02:
[...]

Op basis van eerste helft had ik dit niet verwacht.
Ik ook niet

Geertruida ondanks zijn spel, scoort wel een fraaie treffer.

Stonden ook wel vrij.
Hoop dat Buijs van fc groningen dit matige dekken ook ziet, ivm met de derby as zondag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Lasse <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Zo berghuis mist de halve finale!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
Berghuis idioot. Sowieso geen Feyenoord Ajax dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Aanvoerder-onwaardig. Maar dat is niets nieuws met hem

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Dom dom dom van Berghuis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 19:18

OMX2000

By any means necessary...

ph4ge schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:08:
Berghuis idioot. Sowieso geen Feyenoord Ajax dus.
Ja echt... 😡

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 14-09 07:30
Er gebeurt veel iig. Bekervoetbal is leuker dan competitie eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:01
Ik zou zeggen onhandig van Berghuis, typische aanvallersactie. Dom en idioot gaan mij te ver. Evengoed gaat Feyenoord wel door.

[ Voor 24% gewijzigd door DeKever op 17-02-2021 20:11 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Heerenveen is te slecht in dit goed te maken, des te dommer van Berghuis

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 14-09 07:30
Wel typisch Berghuis. Eerste helft zo’n frustratie kaart. Was ook gewoon een schop om niets.

Zonde dat ie dat in zich heeft.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Die eerste kaart had zelfs al rood kunnen zijn.

En dan nog bij die 2e kaart vragen wat ie anders had moeten doen aan Mulder. Nou misschien niet je tegenstander schoppen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou ja, voordeel is dat hij zeker de finale kan spelen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Dat veld is slecht ja, maar altijd nog beter dan kunstgras.

Domme actie Berghuis, zo'n tackle inzetten als je al geel op zak hebt. Ik dacht dat dat er een beetje uit was bij hem inmiddels, maar niet dus.

WoT stats

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:15:
Nou ja, voordeel is dat hij zeker de finale kan spelen niet geschorst is voor de finale :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Nou, kijken of Feyenoord dit vol kan houden. Ik denk dat Heerenveen er wel een verlenging uit sleept.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Ik zie net die penalty maar ik snap niet dat die niet over moest? :?

Ondertussen 2-3, nog even spannend?

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Oi oi oi dat worden nog 10 lange minuten voor feyenoord
Pagina: 1 ... 175 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021