Die is - net als de helft van PSV - geblesseerd.snmght schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:42:
Als ik Baumgartl zie schitteren snap ik niet dat Viergever niet meer minuten krijgt. Ook geen wereldster maar niet zo rampzalig..
Het scheelt wel dat dit uit is. PSV kam van deze ploeg wel met 2-0 winnen in Eindhoven en dan gaan ze door.ElPaco schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:42:
Op zich is er nog weinig aan de hand als de 4-3 nog valt,, maar die verdediging (en de zeer zeer zwakke verdedigend middenvelders ervoor) kan echt niet op dit niveau.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Gelukkig plukken we de vruchten van het wisselbeleid van Schmidt!ElPaco schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:43:
[...]
Die is - net als de helft van PSV - geblesseerd.
[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 18-02-2021 22:29 . Reden: Naamsverbasteringen zijn niet nodig ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Daarom vraag ik mij echt af wat sommige spelers op de training dan (niet) laten zien om totaal niet in beeld te zijn bij de coach.snmght schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:42:
Als ik Baumgartl zie schitteren snap ik niet dat Viergever niet meer minuten krijgt. Ook geen wereldster maar niet zo rampzalig..
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Met al die blessures ga je toch het gevoel krijgen dat Schmidt lijfstraffen toepast.ElPaco schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:43:
[...]
Die is - net als de helft van PSV - geblesseerd.
In Corona maakt thuis of uit niets uit. Je hebt geen thuisvoordeelsnmght schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:43:
[...]
Het scheelt wel dat dit uit is. PSV kam van deze ploeg wel met 2-0 winnen in Eindhoven en dan gaan ze door.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
@ElPaco ah, dat is erg jammer.
Ook niet voor de weging van uitdoelpunten?carpebios schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:44:
[...]
In Corona maakt thuis of uit niets uit. Je hebt geen thuisvoordeel
Geen overtreding?
De weging zegt niets over of ze even met 2-0 gaan winnen.snmght schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:44:
[...]
Ook niet voor de weging van uitdoelpunten?
Dumfires valt al als iemand blaast, geen wonder dat scheidsrechters dan wat minder snel gaan fluiten (en al helemaal als het ook een tweede gele kaart zou betekenen)
alles kan off-topic
Maar als het een overtreding is moet hij er voor fluiten en geel geven. Dat het de 2e geel zou zijn zou niet mee moeten tellen. Net zoals dat Sangaré er eigenlijk ook met rood af had gemoeten.Ankona schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:47:
Dumfires valt al als iemand blaast, geen wonder dat scheidsrechters dan wat minder snel gaan fluiten (en al helemaal als het ook een tweede gele kaart zou betekenen)
Ik heb soms echt het idee dat ik naar top oss - nac zit te kijken. Wat een niveau
Hopelijk is Boscagli er volgende week wel weer, wat wordt hij gemist zeg, echt niet normaal.
Verbaas me ook over het feit dat er bij Jong PSV blijkbaar geen enkele verdediger rondloopt.
Verbaas me ook over het feit dat er bij Jong PSV blijkbaar geen enkele verdediger rondloopt.
Teze, de jongste uit de verdediging, is eigenlijk de enige die kan verdedigen. Jammer dat hij zo in de steek gelaten wordt door een van de backs, middenvelder daarvoor of zijn partner achterin.
Het valt me altijd op dat een tegenstander zoveel minder moeite hoeft te doen voor een goal. Het komt ze tegemoet. Dat zag je vooral tegen Ado. Dat is wel het teken dat je niet in vorm bent.
Het valt me altijd op dat een tegenstander zoveel minder moeite hoeft te doen voor een goal. Het komt ze tegemoet. Dat zag je vooral tegen Ado. Dat is wel het teken dat je niet in vorm bent.
Teze ontwikkelt zich goed vind ik. Ik wil hem wel eens zien met Boscagli naast hem en een goede verdedigende middenvelder voor hem. Helaas heeft PSV die niet.
Gelukkig hebben wij Toon. Die is bezig met de lange termijn. Topsportklimaat. O wacht…. Zijn niveau ligt nogal laag, kun je lezen in zijn volgende boekje.
[ Voor 14% gewijzigd door carpebios op 18-02-2021 20:54 ]
Je hebt wel voetballers zoals Fein en Van Ginkel. Misschien geen verdedigende middenvelders, maar bij hun springt de bal niet van hun voet waardoor er weer een levensgevaarlijke 1 tegen 1 situatie achterin ontstaat.ElPaco schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:52:
Teze ontwikkelt zich goed vind ik. Ik wil hem wel eens zien met Boscagli naast hem en een goede verdedigende middenvelder voor hem. Helaas heeft PSV die niet.
Dan heb je daar verdedigend gezien meer aan dan iemand die misschien wat beter een bal kan veroveren.
Ik vrees dat Psv eruit ligt. Tegen deze ploeg moet je minimaal uit gelijk kunnen spelen.
Dat kan psv niet.
Ja er zijn redenen maar uiteindelijk ben je slechter en verlies je
Dat kan psv niet.
@Harribo
Best pijnlijk want Olympiakos is echt een matig team.
Ik verwacht met Lille - Ajax niet per se een leukere wedstrijd (beide verdedigend vrij stabiel) maar wel van CL niveau.
Best pijnlijk want Olympiakos is echt een matig team.
Ik verwacht met Lille - Ajax niet per se een leukere wedstrijd (beide verdedigend vrij stabiel) maar wel van CL niveau.
Crap, Leo Driessen als commentator bij Ajax

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Van Ginkel mag heel sporadisch eens een paar minuten meedoen, dat zet geen zoden aan de dijk.Fleximex schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:54:
[...]
Je hebt wel voetballers zoals Fein en Van Ginkel. Misschien geen verdedigende middenvelders, maar bij hun springt de bal niet van hun voet waardoor er weer een levensgevaarlijke 1 tegen 1 situatie achterin ontstaat.
Dan heb je daar verdedigend gezien meer aan dan iemand die misschien wat beter een bal kan veroveren.
Fein heeft de moeder van Schmidt beledigt en mag nooit meer spelen lijkt het wel, dat is gewoon een verdedigend middenvelder.
Dat verdedigen wat ik net zag... tsjonge jonge jonge.Harribo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:56:
Ik vrees dat Psv eruit ligt. Tegen deze ploeg moet je minimaal uit gelijk kunnen spelen.
Dat kan psv niet.

Het Griekse voorgerecht was niet best, hopelijk smaakt de Franse hoofdmaaltijd beter.
Die Fein kan er ook geen drol van. Ik weet niet waarom je denkt dat hij iets zou toevoegen. Zijn passes zijn ook zo abominabel slecht. Van Ginkel, nouja, die is al een hele lange tijd eruit geweest en maakte vanavond ook geen indruk. Beetje makkelijk om zo te doen alsof het anders beter zou lopen.Fleximex schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:54:
[...]
Je hebt wel voetballers zoals Fein en Van Ginkel. Misschien geen verdedigende middenvelders, maar bij hun springt de bal niet van hun voet waardoor er weer een levensgevaarlijke 1 tegen 1 situatie achterin ontstaat.
Het grootste probleem lijkt me echt gewoon de passing en dat is al jaren zo (sinds het Depay/Wijnaldum-tijdperk zou ik zeggen). Ze hebben bij PSV gewoon echt moeite elkaar te vinden en dat met vaak zo'n enorm simpele passes.
Het is dan ook jammer dat je er een paar spelers tussenuit pakt, want ook de "goede spelers" vielen daarin vanavond in negatieve zin op. Het is gewoon belachelijk dat ze dat niet kunnen, zelfs als er geen druk op de ketel staat en ze tijd genoeg hebben om een pass te geven (looking at Max, Malen en Zahavi en naja, eigenlijk iedereen wel).
Is bij jullie de kwaliteit van het beeld ook zo ruk bij de shots van boven? Close-ups enzo zijn prima. Maar zodra je het veld ziet is het echt matig
Hopen dat de Maarten op het veld een betere avond heeft dan deze Maarten op de bank.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ah. Ik dacht al dat het aan de verbinding van mn chromecast lag, drama inderdaadTerranova schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:05:
Is bij jullie de kwaliteit van het beeld ook zo ruk bij de shots van boven? Close-ups enzo zijn prima. Maar zodra je het veld ziet is het echt matig
[ Voor 4% gewijzigd door KingKoning op 18-02-2021 21:13 ]
Tempo is iets hoger en Alvarez haakt af. Lijkt me verstandig om die te wissen als ie zo doorgaat.
XXXVI
Dat lompe moet er echt uit bij Alvarez.
Dat heeft hij nog te vaak ja.snmght schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:13:
Dat lompe moet er echt uit bij Alvarez.
Wat een ongelofelijke jankmuilen weer.
Wat kunnen die waardeloze scheidsrechters de wedstrijd weer flink verpesten met die gele kaart. Wat een slappe zak die scheids weer.
...
Scheidsrechters in Europa en Nederlandse clubs zijn niet vaak een goede combinatieLuxicon schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:15:
Wat kunnen die waardeloze scheidsrechters de wedstrijd weer flink verpesten met die gele kaart. Wat een slappe zak die scheids weer.
Echt verschrikkelijk, val zowat in slaap door die vent.
Trigger happy scheidsrechter. Altijd een feest.
Net ook weer met Tagliafico. Al geeft hij de kaart nu ook andersom. Fijne scheidsrechter die zijn stempel op de wedstrijd wil achterlaten.Terranova schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:16:
[...]
Scheidsrechters in Europa en Nederlandse clubs zijn niet vaak een goede combinatie
...
Dan moet je naar RTL7 kijken.DoeEensGek schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:17:
[...]
Echt verschrikkelijk, val zowat in slaap door die vent.
4 letters voor LOSC kan wel, maar 4 voor AJAX is teveel gevraagd in de scorebalk?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Beetje een saaie pot tot nu toe.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mooi schaakspel. Wel is het veld slecht geloof ik, veel mensen staan wankelig op het veld.
Tja het zou dan AFCA moeten zijn, er staat ook Lille Olympique Sporting Club.Maarten_E schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:20:
4 letters voor LOSC kan wel, maar 4 voor AJAX is teveel gevraagd in de scorebalk?
Ook Snoeks?Vos schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:23:
[...]
Alles beter dan Leo.
Heeft er sneeuw op het veld gelegen ofzo?
alles kan off-topic
Total attempts. 0-1. 25 minuten onderweg haha.

[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 18-02-2021 21:25 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat zijn er nog steeds 4.PolarBear schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:23:
[...]
Tja het zou dan AFCA moeten zijn, er staat ook Lille Olympique Sporting Club.
Zal vast UEFA logica achterzitten.
Timber en rensch spelen sterk.
Die gele kaart bij Alvarez gaat een probleem worden.
Klaassen is geen #10 meer.
K to the KillaZ
Statistieken zeggen niet alles. Maar het weinig aantal tegengoals van beide in hun competities zeggen dus inderdaad toch wel veel.Fleximex schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:57:
Edit: en precies de eerste kans voor Ajax
[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 18-02-2021 21:28 ]
Had niet gedacht dat Lille zo ver zou inzakken.
Aardige kans Antony.
Aardige kans Antony.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 18-02-2021 21:29 ]
FC parkeer du omnibus.Vos schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:28:
Had niet gedacht dat Lille zo ver inzakt.
Aardige kans Antony.
@Vos Het is een taai team. De nummer 2, 3 en 4 in Frankrijk hebben allen 10 goals meer gescoord en Lille samen met PSG de minste tegen.
Persoonlijk kan ik zenuwachtig worden van de commentator van ESPN. Als hij enthousiast is wordt je bijna bang dat Ajax vervolgens de deksel op zijn neus krijgt.
...
Het is blijkbaar kiezen tussen slechte kwaliteit beeld of slecht commentaar...Luxicon schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:31:
Persoonlijk kan ik zenuwachtig worden van de commentator van ESPN. Als hij enthousiast is wordt je bijna bang dat Ajax vervolgens de deksel op zijn neus krijgt.
Gelukkig kan Ajax spelen in de kleine ruimte dis dat én masse compact verdedigen hoeft geen succes te zijn.Fleximex schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:31:
@Vos Het is een taai team. De nummer 2, 3 en 4 in Frankrijk hebben allen 10 goals meer gescoord en Lille samen met PSG de minste tegen.
Wat is die Franse Bale een huilie.
Valt op inderdaad. Het is goed oppassen daarvoor, want ze staan met 4 a 5 man tegenover 2 van Ajax (keeper niet meegerekend) als ze de bal een keer niet goed passen.Harribo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:35:
Dat Lille wacht en wacht op een fout
...
Deze scheidsrechter is blijkbaar geschorst in Slowakije en daarna gedegradeerd naar het 2e niveau. Hoe de hell mag zo'n vent dan nog in Europa fluiten
Mooi te zien van Timber en Rensch.KillaZ schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:26:
Timber en rensch spelen sterk.
Maar tis nog maar een eerste helft.
In ieder geval geen Baumgartls...
Word een nieuw woord voor iemand die niet kan voetballen... "Dat is me toch een baumgartl joh"
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 18-02-2021 21:38 ]
Ajax speelt niet eens slecht, maar Lille jaagt ook niks af. Zo blijft 't een beetje een saaie pot.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Een soort kopie van de overtreding die Tagliafico niet lang geleden ook maakte.
...
Ajax speelt heel goed.Quad schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:38:
Ajax speelt niet eens slecht, maar Lille jaagt ook niks af. Zo blijft 't een beetje een saaie pot.
Maar ik vind dat Lille een gevaarlijk team. Die kunnen na balverlies zo bij je keeper staan
2x een halve?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Waar lees je dat?Terranova schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:36:
Deze scheidsrechter is blijkbaar geschorst in Slowakije en daarna gedegradeerd naar het 2e niveau. Hoe de hell mag zo'n vent dan nog in Europa fluiten
Past mooi bij het grandelletje en manolevHarribo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:36:
[...]
Word een nieuw woord voor iemand die niet kan voetballen... "Dat is me toch een baumgartl joh"
[ Voor 17% gewijzigd door KingKoning op 18-02-2021 21:45 ]
Slowaakse websites, kreeg dit door gestuurd dus ik denk fact check het. Vrij lastig omdat de google translate vertalingen ook niet geweldig zijn
Maar hier zie je een filmpje van waarom
https://huste.joj.sk/futb...c-dunajska-streda-19-kolo
In't filmpje op 6.48.
Echt zeer bizar
Spannende pot. Een uitgoal zal mooi en belangrijk zijn hier.
Ik snap wel dat Ajax de voorkeur gaf afgelopen zomer voor Martinez en Blind als LCV in plaats van Botman...
Botman speelt toch niet slecht?VDS91 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:48:
Ik snap wel dat Ajax de voorkeur gaf afgelopen zomer voor Martinez en Blind als LCV in plaats van Botman...
Zo’n wedstrijd waar je 70% balbezit hebt en dan toch met 1-0 verliest.Harribo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:42:
[...]
Ajax speelt heel goed.
Maar ik vind dat Lille een gevaarlijk team. Die kunnen na balverlies zo bij je keeper staan
Valt weinig van te zien op 't moment imo. Ajax wat beter maar geen enorme kansen, could go either way. Maar als ze zo doorgaan, moet het goedkomen zou je zeggen.Harribo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:42:
[...]
Ajax speelt heel goed.
Nog steeds geen idee wat ik van deze wedstrijd vind... Ajax heeft de bal maar mede omdat Lille het wel prima vindt. Ajax haalt wat dat betreft te weinig uit het balbezit. Dat komt natuurlijk omdat er behoedzaam wordt gevoetbald door Ajax om Lille niet in de kaart te spelen. Die loeren op die ene catastrofale fout op het middenveld.
Het lijkt wel een schaakspel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Daar zit die vent van idioten op de weg als commentator. Ik heb naar muziek op gezet. Armoegws24 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:50:
[...]
Helemaal vergeten dat de EL ook op RTL komt. Ga ik voor de 2e helft opzetten.
Fc update cijfers psv :
Opstelling en beoordelingen PSV*:
Yvon Mvogo 5, Denzel Dumfries 5.5, Jordan Teze 6.5, Olivier Boscagli 6 (38. Timo Baumgartl 3), Philipp Max 6, Ibrahim Sangare 4.5 (70. Yorbe Vertessen 6), Pablo Rosario 5, Ryan Thomas 5.5 (85. Marco van Ginkel -), Mario Götze 6 (70. Mauro Júnior ), Eran Zahavi 7 (85. Eric Gutíerrez -), Donyell Malen 5.
Goh...
Yvon Mvogo 5, Denzel Dumfries 5.5, Jordan Teze 6.5, Olivier Boscagli 6 (38. Timo Baumgartl 3), Philipp Max 6, Ibrahim Sangare 4.5 (70. Yorbe Vertessen 6), Pablo Rosario 5, Ryan Thomas 5.5 (85. Marco van Ginkel -), Mario Götze 6 (70. Mauro Júnior ), Eran Zahavi 7 (85. Eric Gutíerrez -), Donyell Malen 5.
Goh...
Het veld is ook ontzettend stroef en de verslaggever ook, met een leeg stadion kan ik er niet echt van genieten.Han schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:51:
Nog steeds geen idee wat ik van deze wedstrijd vind... Ajax heeft de bal maar mede omdat Lille het wel prima vindt. Ajax haalt wat dat betreft te weinig uit het balbezit. Dat komt natuurlijk omdat er behoedzaam wordt gevoetbald door Ajax om Lille niet in de kaart te spelen. Die loeren op die ene catastrofale fout op het middenveld.
In dit soort wedstrijden heb je echt wat aan een Ziyech die hem in ene uit de tweede lijn erin tikt. Misschien krijgt Antony nog een bevlieging.
Sommige cijfers vind ik nog vrij hoogHarribo schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:52:
Fc update cijfers psv :
Goh...
Of wellicht een Kudus er in straks, meer power en loopvermogen op het middenveldErapaz schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:53:
Misschien krijgt Antony nog een bevlieging.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik ben benieuwd wat Kudus kan brengen.. hopelijk komt hij nog minuten deze wedstrijd.Erapaz schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:53:
[...]
Het veld is ook ontzettend stroef en de verslaggever ook, met een leeg stadion kan ik er niet echt van genieten.
In dit soort wedstrijden heb je echt wat aan een Ziyech die hem in ene uit de tweede lijn erin tikt. Misschien krijgt Antony nog een bevlieging.
...
Ach, veel slechte dan Leo kan het niet en anders ga ik weer terug naar espn 2418O2 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:51:
[...]
Daar zit die vent van idioten op de weg als commentator. Ik heb naar muziek op gezet. Armoe
edit: wel inderdaad armoe overall met commentatoren tegenwoordig.
[ Voor 10% gewijzigd door gws24 op 18-02-2021 21:55 ]
Nouja, ik zet niet snel muziek op ipv commentaar. Volgens mij is dat Koert westerman, weinig soepsgws24 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:55:
[...]
Ach, veel slechte dan Leo kan het niet en anders ga ik weer terug naar espn 2
[ Voor 8% gewijzigd door 418O2 op 18-02-2021 21:56 ]
"Ja Jan Boskamp wat vind jij van de wedstijd? Ho we gaan gauw naar de reclame voor de 2e helft." Echt lik me vestje die analyse momenten in de rust.
Zou ik ook doen. En dan misschien Klaassen een halve linie terug. Alvarez heeft het zwaar daar.Han schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:55:
[...]
Of wellicht een Kudus er in straks, meer power en loopvermogen op het middenveld
Houten Klaassen
Al wel 1 nadeel ontdekt, en ja ik heb het getimed, er zit gewoon 10s vertraging in tussen rtl en espn418O2 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:55:
[...]
Nouja, ik zet niet snel muziek op ipv commentaar. Volgens mij is dat Koert westerman, weinig soeps
Die Zuid Amerikanen spelen een aardige wedstrijd vind ik.
Ai, jammer Davy.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Martinez speelt echt geweldig sterk weer
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021