So, Ihateren durft het niet hardop te zeggen, maar hij laat nu toch wel heel duidelijk zien hoe hij er over denkt. En dat snap ik, want zo sta ik er ook in. En Rosario maar steeds laten staan.
Zou haast denken dat ie liever dat andere shirt aantrektZingo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:16:
So, Ihateren durft het niet hardop te zeggen, maar hij laat nu toch wel heel duidelijk zien hoe hij er over denkt. En dat snap ik, want zo sta ik er ook in. En Rosario maar steeds laten staan.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik ga hem inmiddels niet eens meer ongelijk geven inmiddels, met dit PSV, deze wissels en deze instelling gun in het hem bijna.Martinusz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:17:
[...]
Zou haast denken dat ie liever dat andere shirt aantrekt
Ik vind het heerlijk dat er eindelijk eens iemand voor die camera staat die gewoon zegt dat de tegenstander heel goed speelde als dat zo is. Mag wel vaker gebeuren.Martinusz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:17:
[...]
Opmerkelijk ja. Hij hield zich in maar er leek wel wat frustratie te zitten, en terechtZingo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:16:
Zou me niks verbazen dat ie dat denkt.Martinusz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:17:
[...]
Niet perse nodig, maar hij is welkomMartinusz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:17:
[...]
En natuurlijk wil Gözübüyük niet voor de camera verschijnen. Heel laf.
Niet alleen bij de doelpogingen helaas. Ook het mee-verdedigen liet hij een aantal keer na waardoor Max op kon komen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Als je zulke beslissingen maakt, is het niet meer dan logisch dat je voor de camera verwacht wordt.Exocet schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:21:
Hou eens op met de scheidsrechter voor de camera willen halen, dat doen ze nergens
Sowieso zo dramatisch was hij vandaag toch niet? Dit is gewoon een beetje zijn niveau. Zo'n beetje de slechtste scheidsrechter die er op de Nederlandse velden rondloopt. Hij mag het fenomeen positieve discriminatie dankbaar zijn.
Maar we weten het he, met de noppen vooruit is gewoon geel waard, zelfs als je de bal niet meer raken kan!
Mooi dat ze tegen die obstinate krullenbol in gaan. Inderdaad nergens voor nodig.Exocet schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:21:
Hou eens op met de scheidsrechter voor de camera willen halen, dat doen ze nergens
Sterker nog, het ondermijnt alleen maar de geloofwaardigheid door zo te blijven vissen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wel raar weer van Bruggink en de Boer:
We snappen dat de VAR niet ingrijpt, maar eigenlijk was het rood.
WTF is dat nu weer
WTF is dat nu weer
Maar het niveau van de VAR was wel drama. Waren gewoon heel duidelijk 2 rode kaarten en een penalty.Snowdog schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:23:
Sowieso zo dramatisch was hij vandaag toch niet? Dit is gewoon een beetje zijn niveau. Zo'n beetje de slechtste scheidsrechter die er op de Nederlandse velden rondloopt. Hij mag het fenomeen positieve discriminatie dankbaar zijn.
Bizar ja. Met name die pingel en de overtreding van rensch. Hoe duidelijk wil je ze hebben?ElPaco schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:24:
[...]
Maar het niveau van de VAR was wel drama. Waren gewoon heel duidelijk 2 rode kaarten en een penalty.
Die pingel dat een verdediger bij PSV hands maakte of was dat geen hands?KingKoning schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:25:
[...]
Bizar ja. Met name die pingel en de overtreding van rensch. Hoe duidelijk wil je ze hebben?
...
Was Teze idd. Ik zou 'm op de stip leggen daarvoor. Hand ging naar de bal.Luxicon schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:26:
[...]
Die pingel dat een verdediger bij PSV hands maakte of was dat geen hands?
Ja, Teze ging met de hand naar de bal. Echt overduidelijk.Luxicon schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:26:
[...]
100% pingel als ik die herhaling zie.Luxicon schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:26:
[...]
Die ja. 100% penaltyLuxicon schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:26:
[...]
Gewoon een hele slechte beurt van zowel de scheidsrechter als de VAR vandaag. Minimaal 1x rood en een pingel imo.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik merk dat er veel te doen is over de scheids/var.
Moment Tadic: VAR kan hem geven, maar scheids beoordeelde de hands bal wel en vond het blijkbaar niet genoeg.
Moment Rensch: scheids geeft geel. Vinden jullie dit echt donkerrood, waardoor de VAR de scheids hier moet overrulen?
Hoe groot moet de rol van de VAR dan wel niet worden? Van mij mag de VAR ook alles beslissen, maar dat is nu de regel niet.
Moment Tadic: VAR kan hem geven, maar scheids beoordeelde de hands bal wel en vond het blijkbaar niet genoeg.
Moment Rensch: scheids geeft geel. Vinden jullie dit echt donkerrood, waardoor de VAR de scheids hier moet overrulen?
Hoe groot moet de rol van de VAR dan wel niet worden? Van mij mag de VAR ook alles beslissen, maar dat is nu de regel niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Joel22 op 10-02-2021 22:35 ]
Nouja, ze kunnen het hem ff terug laten kijken? Kan hij altijd bij zijn beslissing blijven. Maar ik denk dat hij beide gevallen niet helemaal duidelijk heeft gezien. Of nouja...Joel22 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:32:
Moment Tadic: var kan hem geven, maar scheids beoordeelde de hands bal wel en vond het blijkbaar niet genoeg.
Moment Rensch: scheids geeft geel. Vinden jullie dit echt donkerrood, waardoor de Var de scheids hier moet overrulen?
Hoe groot moet de fol van de VAR dan wel niet worden? Van mij mag de VAR ook alles beslissen, maar dat is nu de regel niet.
Ik pak hem van gisteren er ook even bij, want toen was het ook niet best.Joel22 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:32:
Gisteren een super smerige tackle die altijd rood is: er wordt niet ingegrepen
Gisteren bal rolt met 0,0005.km/h (maar hij rolde dus wel) bij het nemen van een vrije trap, VAR grijpt wel in.
Vandaag: Tagliafico staat op de enkel van (ik geloof) Ihattaren: volgens analisten had het rood kunnen zijn, maar niet zwaar genoeg om te overrulen
Vandaag: overtreding van Rensch, var zat even op de wc, hier had hij overruled moeten worden
Vandaag: hands van Teze, hand gaat naar bal, dus is penalty.
Ze overrulen nu op willekeurige momenten en volgens velen niet op de juiste momenten.
Dat snap ik, maar het gaat toch om dat de regel nu is dat de VAR ingrijpt bij een overduidelijke fout van de scheids? Dit waren misschien wel fouten, maar overduidelijk? Maargoed ik heb dus een voorliefde voor de VAR die alleen de wamberto’s 2 meter buitenspels affluit. Dus misschien moet ik leren de VAR nog wat beter te begrijpen..Snowdog schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:35:
[...]
Nouja, ze kunnen het hem ff terug laten kijken? Kan hij altijd bij zijn beslissing blijven. Maar ik denk dat hij beide gevallen niet helemaal duidelijk heeft gezien. Of nouja...
Tokkies hebben er vrij weinig mee te makensnmght schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:52:
[...]
Malen is absoluut de boosdoener, zo een reactie is alleen weggelegd voor tokkies.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Aha dus het is meer de willekeur. Ja daar kan ik helemaal in meekomen! Van mij hoeft de VAR dus niet te vaak in te grijpen. Maar ook ik denk vaak, op het moment dat de VAR ingrijpt, waarom daar dan niet? De willekeur is wel echt een probleem. Ik zou nog steeds zo’n tennis oplossing leuk vinden dat een aanvoerder/ trainer o.i.d. een call kan doen en de scheids dan gaat kijken.ElPaco schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:38:
[...]
Ik pak hem van gisteren er ook even bij, want toen was het ook niet best.
Gisteren een super smerige tackle die altijd rood is: er wordt niet ingegrepen
Gisteren bal rolt met 0,0005.km/h (maar hij rolde dus wel) bij het nemen van een vrije trap, VAR grijpt wel in.
Vandaag: Tagliafico staat op de enkel van (ik geloof) Ihattaren: volgens analisten had het rood kunnen zijn, maar niet zwaar genoeg om te overrulen
Vandaag: overtreding van Rensch, var zat even op de wc, hier had hij overruled moeten worden
Vandaag: hands van Teze, hand gaat naar bal, dus is penalty.
Ze overrulen nu op willekeurige momenten en volgens velen niet op de juiste momenten.
Zou zonde zijn voor PSV, ik ben ook nog niet overtuigd dat Schmidt jaren bij PSV zit.
Moet dat nu weer uitgelegd worden? De VAR grijpt in wanneer de scheidsrechter overduidelijk fout zit, dus in dit geval wanneer geel absoluut geen optie is.PWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:23:
Wel raar weer van Bruggink en de Boer:
WTF is dat nu weer
Wat de heren aan gaven is dat ze zelf rood heel goed zouden snappen of zelf geven, maar dat geel dus niet als absoluut geen optie beschouwd wordt.
Daar kan je van alles van vinden, maar zo werkt de VAR onderhand al heel lang.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoe je heel Ajaxhatend Twitter over de zeik krijgt in 1 foto pic.twitter.com/qTPYxr2X4F
— Chris (@ChrisD_13) 10 februari 2021
En Ajaxhatend Tweakers
Schrok echt van PSV. Wat zijn die allejezus slecht zeg. Als Ajax geen kampioen wordt dit jaar zou dat wel echt erg zijn
Het onderstaande zei hij vanavond ook;PWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:13:
Perez noemt Nico wat hij is. Hoeven wij dat niet meer te doen

Wat een gedoe gaat dat (hier) worden als Stekelenburg de voorkeur krijgt boven Bijlow.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Drommel(s)OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 23:09:
[...]
Het onderstaande zei hij vanavond ook;
[Afbeelding]
Wat een gedoe gaat dat (hier) worden als Stekelenburg de voorkeur krijgt boven Bijlow.
Heerenveen 'vindt het jammer' dat de wedstrijd niet door kon gaan. Bijna geen sneeuw in het noorden, zet gewoon de veldverwarming aan en gooi er vantevoren een zeil over...
Een keeper die regelmatig speelt op hetzelfde al dan niet een hoger niveau dan Bijlow en Drommel en met ervaring tot aan een eindtoernooi aan toe?OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 23:09:
[...]
[Afbeelding]
Als hij daadwerkelijk deze periode goed gaat keepen lijkt dat me een zekerheid.
Ach die moet eerst maar eens herstellen en daarna heel blijvenOPSLAGHOND schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 23:09:
[...]
[Afbeelding]
Maar de Steek mee naar het EK zou natuurlijk bullshit ziijn
Zo klonk het wel in ieder geval.. Dus Marc, hup ff met Eindhoven bellenMartinusz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:17:
[...]
Laat Ihatarren maar vooral met zichzelf bezig zijn. Het spijt me voor hem maar hij maakt niet het verschil. Daar is hij niet goed genoeg voor mijn inziens en ook nooit geweest ook. Ondanks wat sommigen beweren van supertalent bla bla. Zal rauw op zijn dak terecht komen.KingKoning schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:18:
[...]
Opmerkelijk ja. Hij hield zich in maar er leek wel wat frustratie te zitten, en terecht
Malen daarentegen dicht ik wel die eigenschappen toe.
Was vandaag vnl bezig ballen op te halen aan de zijkanten bij gebrek aan kwaliteit bij Psv.
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 11-02-2021 04:31 ]
PSV is te afhankelijk van Gotze/Gakpo/Malen en Ihattaren
Ze hebben te weinig voetbal, Rosario Sangare als blok , wie is de spelverdeler?
Ajax heeft Blind, Gravenberch en Kudus die balvast zijn op het middenveld en voorin heb je ook met Antony Haller Tadic veel voetbal, heb je Idrissi en Neres nog als wissels
Ajax heeft Blind, Gravenberch en Kudus die balvast zijn op het middenveld en voorin heb je ook met Antony Haller Tadic veel voetbal, heb je Idrissi en Neres nog als wissels
Iedereen roept dat PSV beter dan Ajax was 2e helft.Zingo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:02:
PSV speelde weer eens ongelukkig. In de eerste helft waren ze non-stop te laat. Zat geen lijn in, zat geen inzet in en Ajax speelde echt top. Snel tikwerk, goed overzicht, altijd iemand aanspeelbaar in aanvallend opzicht. Ben ik best jaloers op, wat een elftal zeg.
De tweede helft was PSV beter, maar dat middenveld kan echt niet. Te weinig voetbal, te weinig de bal goed rondspelen en te weinig kansen. Achja.
Ja ze hadden meer de bal, maar kansen gelijkwaardig.
Ajax creëerde 2e helft 2 grote kansen als Neres de bal breed op Haller en Tadic zou geven waren dat 2 x vrije schietkansen 1 op 1 naar de keeper.
PSV de goal en van de lijn laatste minuut..
1e helft had Ajax PSV overklast.
Ik denk dat je mijn comment verkeerd leest. Ik bedoel niet dat PSV beter was dan Ajax in de tweede helft, ze waren beter dan in de eerste helft. Over de hele wedstrijd valt niets af te dingen op de overwinning van Ajax :-)Mark31 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:28:
[...]
Iedereen roept dat PSV beter dan Ajax was 2e helft.
Ja ze hadden meer de bal, maar kansen gelijkwaardig.
Ajax creëerde 2e helft 2 grote kansen als Neres de bal breed op Haller en Tadic zou geven waren dat 2 x vrije schietkansen 1 op 1 naar de keeper.
PSV de goal en van de lijn laatste minuut..
1e helft had Ajax PSV overklast.
Het was een "super"talent die in zijn eerste wedstrijden een indruk heeft weten te maken maar nooit heeft door weten te pakken in het beslissend zijn. De speler heeft potentie zoals zo veel jonge spelers maar dan moet het er wel eens een keer uit gaan komen.Harribo schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 04:30:
[...]
Laat Ihatarren Ihattaren maar vooral met zichzelf bezig zijn. Het spijt me voor hem maar hij maakt niet het verschil. Daar is hij niet goed genoeg voor mijn inziens en ook nooit geweest ook. Ondanks wat sommigen beweren van supertalent bla bla. Zal rauw op zijn dak terecht komen.
Ihattaren heeft gewoonweg niet de stap gemaakt of niet kunnen maken om in zo'n rol te gaan acteren. Deels zal dat de speelwijze zijn van Schmidt maar ook in het voorgaande seizoen is hij niet zo overtuigend geweest.
Als zowel Gakpo en ook Madueke afwezig zijn ben je twee zeer bruikbare opties voorin kwijt. Dan houd je eigenlijk enkel Malen als wendbare aanvaller over. De combinatie Sangare - Rosario is net iets minder beschamend als Hendrix - Rosaria. Beide spelers zijn voornamelijk afbrekers en hun kwaliteiten liggen niet in de opbouw, dan wordt het snel lastig zeker als je Götze mist en Ihattaren niet dezelfde zekerheid kan geven. Mauro Jr. is het natuurlijk ook niet echt het niveau dat je moet willen nastreven.Mark31 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:24:
PSV is te afhankelijk van Gotze/Gakpo/Malen en Ihattaren
Meer dan terecht verloren en je mag hopen - zeker met in het achterhoofd de ontzettend slechte reeks uit de twitterpost - dat er weer eens resultaat geboekt gaat worden.
Maar daar ligt het probleem bij PSV dus ook.Napo schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:44:
[...]
Het was een "super"talent die in zijn eerste wedstrijden een indruk heeft weten te maken maar nooit heeft door weten te pakken in het beslissend zijn. De speler heeft potentie zoals zo veel jonge spelers maar dan moet het er wel eens een keer uit gaan komen.
Ihattaren heeft gewoonweg niet de stap gemaakt of niet kunnen maken om in zo'n rol te gaan acteren. Deels zal dat de speelwijze zijn van Schmidt maar ook in het voorgaande seizoen is hij niet zo overtuigend geweest.
[...]
Als zowel Gakpo en ook Madueke afwezig zijn ben je twee zeer bruikbare opties voorin kwijt. Dan houd je eigenlijk enkel Malen als wendbare aanvaller over. De combinatie Sangare - Rosario is net iets minder beschamend als Hendrix - Rosaria. Beide spelers zijn voornamelijk afbrekers en hun kwaliteiten liggen niet in de opbouw, dan wordt het snel lastig zeker als je Götze mist en Ihattaren niet dezelfde zekerheid kan geven. Mauro Jr. is het natuurlijk ook niet echt het niveau dat je moet willen nastreven.
Meer dan terecht verloren en je mag hopen - zeker met in het achterhoofd de ontzettend slechte reeks uit de twitterpost - dat er weer eens resultaat geboekt gaat worden.
Gakpo en Madueke zijn er nu niet bij.
Wat als bij Ajax Tadic en Antony wegvallen?
Dan staan Neres en Idrissi op de flanken, bij PSV gisteren Ihattaren en Mauro.
Groot verschil.
Daarnaast gisteren misten Ajax Gravenberch en Kudus is niet wedstrijd fit
Ajax kan Blind op het middenveld zetten, PSV heeft gewoon bij blessures extreem veel problemen.
Whats in a name, dus mijn postings is nauwelijks de ruimte waard, maar: ik weet niet, ik heb iets met die naam van Brian Brobbey, vooral die 2e r in die naam.
Als Stekelenburg zijn oude niveau haalt, dan zie ik geen reden om hem niet mee te nemen. De Stekelenburg van 2010 is toch gewoon bewezen beter dan de keepers die het Nederlands elftal nu heeft? Daar hoeven we toch de discussie niet over aan te gaan?OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 23:09:
[...]
[Afbeelding]
Echter weet iedereen ook wel dat Stekelenburg dat niveau niet meer gaat aantikken. Wel een prima 2e keeper voor Ajax, blijft rustig, coacht goed en doet geen gekke fratsen.
Zeil over het veld met windkracht 7 ? De veldverwarming schijnt al sinds de winterstop aan te staan en deze week met water op een temperatuur van 40 graden.toolkist schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 23:14:
Heerenveen 'vindt het jammer' dat de wedstrijd niet door kon gaan. Bijna geen sneeuw in het noorden, zet gewoon de veldverwarming aan en gooi er vantevoren een zeil over...
Ik ben benieuwd wat de knvb zegt over de komende wedstrijden in de eredivisie.
Ik weet bijvoorbeeld niet of het verantwoord is voor de spelers.
Ik weet bijvoorbeeld niet of het verantwoord is voor de spelers.
Ik vond de uittrappen van Stekelenburg trouwens bijzonder goed gisteren 
Viel mij echt op, bijna allemaal op maat naar de juiste speler
Viel mij echt op, bijna allemaal op maat naar de juiste speler
Als Steek inderdaad een goed niveau haalt is hij als 3e keeper zo gek nog niet; brengt natuurlijk wat ervaring met zich mee van een eindtoernooi. Ligt er overigens wel aan of hij in staat is een mentorrol op zich te nemen in de kleedkamer, daar heb ik geen zicht op.
Voor de 3e keeper rol hoef je namelijk niemand iets te gunnen of een plezier te doen als het om een eindtoernooi gaat. Dan maar geen jong talent mee.
Ik vond Ajax gisteren in de tweede helft erg ver terug zakken maar over het algemeen evengoed erg tevreden dat we met een sterk gewijzigde defensie, andere (en bejaarde) keeper en afwezigheid van onze sterspeler op het middenveld geen moment in de problemen komen tegen de (weliswaar ook gehavende!) grootste binnenlandse concurrent.
Jammer dat Neres geen 4-1 op het scorebord wilde hebben staan.
Onwijs jammer dat Haller er in Europa niet bij gaat zijn, die doet toch echt heel erg veel goed en heeft volgens mij ook een prima chemie met de rest van het elftal. Heb van hem genoten, zo ook van Blind. Wat mij betreft gaat die niet meer van het middenveld af. Dan heb je wel een luxeprobleem als Gravenberch en Kudus er bij zijn maar dan gaat wat mij betreft Klaassen maar als kwalitatief goede wissel acteren; of Kudus mocht die stiekem toch niet de messias zijn die ik in hem zie. Hoeft Labyad er ook niet meer zo gauw in te komen.
Met Rensch en Timber als opties in de verdediging denk ik dat Klaiber ook niet meer al te veel aan bod komt.
Zelfs Alvarez en Martinez mogen weer spelen!
Ik ben een tevreden mens at the moment, ondanks de krankzinnige gebeurtenissen rondom Ajax de afgelopen periode. We gaan gewoon vol voor de treble!
Voor de 3e keeper rol hoef je namelijk niemand iets te gunnen of een plezier te doen als het om een eindtoernooi gaat. Dan maar geen jong talent mee.
Ik vond Ajax gisteren in de tweede helft erg ver terug zakken maar over het algemeen evengoed erg tevreden dat we met een sterk gewijzigde defensie, andere (en bejaarde) keeper en afwezigheid van onze sterspeler op het middenveld geen moment in de problemen komen tegen de (weliswaar ook gehavende!) grootste binnenlandse concurrent.
Onwijs jammer dat Haller er in Europa niet bij gaat zijn, die doet toch echt heel erg veel goed en heeft volgens mij ook een prima chemie met de rest van het elftal. Heb van hem genoten, zo ook van Blind. Wat mij betreft gaat die niet meer van het middenveld af. Dan heb je wel een luxeprobleem als Gravenberch en Kudus er bij zijn maar dan gaat wat mij betreft Klaassen maar als kwalitatief goede wissel acteren; of Kudus mocht die stiekem toch niet de messias zijn die ik in hem zie. Hoeft Labyad er ook niet meer zo gauw in te komen.
Met Rensch en Timber als opties in de verdediging denk ik dat Klaiber ook niet meer al te veel aan bod komt.
Ik ben een tevreden mens at the moment, ondanks de krankzinnige gebeurtenissen rondom Ajax de afgelopen periode. We gaan gewoon vol voor de treble!
[ Voor 35% gewijzigd door snmght op 11-02-2021 09:31 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Zat dat OptaJohan twitter account beetje door te lezen, vond deze erg opvallend m.b.t. Henk Veerman, je weet wel die lange spits van Heerenveen:
1 - @scHeerenveen's Henk Veerman has scored his first ever headed Eredivisie goal, in what was his 115th match in the competition. Heights. pic.twitter.com/d1ZrSJ1Y5O
— OptaJohan (@OptaJohan) 6 februari 2021
Mooi is dat; lengte heeft er inderdaad soms weinig me te maken. Tagliafico heeft er bijvoorbeeld wel al een aantal inliggen met het hoofd en die is net één dertig ongeveer.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Zelfs Sneijder heeft eens raak gekopt.snmght schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:49:
Mooi is dat; lengte heeft er inderdaad soms weinig me te maken. Tagliafico heeft er bijvoorbeeld wel al een aantal inliggen met het hoofd en die is net één dertig ongeveer.
Blijft kippenvel moment
https://www.voetbalprimeu...-komt-er-gewoon-bij-.html
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Heb nog eens gekeken, blijkbaar heeft ie 14 wedstrijden KKD gespeeld en is ie net terug van een redelijk lange blessure. Ik denk dat Schmidt er goed aan doet om hem eerst maar eens wat meer minuten in Jong te laten maken, zeker als je ook een Van Ginkel op de bank hebt zitten.ElPaco schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:51:
[...]
Als je steeds een paar minuten krijgt op een moment dat de rest van het team er weinig zin meer in heeft kan je ook moeilijk een goede indruk achter laten. Bij Jong doet hij het vrij goed dacht ik.
Maar lengte helpt absoluut wel, dus hij heeft er waarschijnlijk gewoon niet genoeg op getraind?snmght schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:49:
Maar die is blijkbaar ook niet fit. Anders is niet te verklaren dat hij nooit speelt. Hij kreeg in januari een paar minuten speeltijd. Toen mocht hij niet want kunstgras. Maar daarna zijn al een paar wedstrijden op echt gras geweest en hebben we van Ginkel ook niet gezien.toolkist schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:55:
[...]
Heb nog eens gekeken, blijkbaar heeft ie 14 wedstrijden KKD gespeeld en is ie net terug van een redelijk lange blessure. Ik denk dat Schmidt er goed aan doet om hem eerst maar eens wat meer minuten in Jong te laten maken, zeker als je ook een Van Ginkel op de bank hebt zitten.
We missen onze 3 G's gewoon heel erg (Götze, Gakpo en van Ginkel). Götze weet je van tevoren dat hij niet heel het seizoen kan spelen, maar de wedstrijden dat hij meedoet is hij van meerwaarde. Gakpo is met een blessure uitgevallen op de kloteveld van Sparta waar een goede laag sneeuw op lag en de hoop was dat hij na een week of 2 terug was (inmiddels 4 of 5 weken geleden). van Ginkel wist je dat hij 1e seizoenshelft niet mee kon doen door een blessure dus dat is altijd al een gok geweest. Maar waarom hij begin januari minuten kreeg en daarna niet meer is me een raadsel.
Van Ginkel is de vraag of hij überhaupt op zijn oude niveau komt.ElPaco schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:15:
[...]
Maar die is blijkbaar ook niet fit. Anders is niet te verklaren dat hij nooit speelt. Hij kreeg in januari een paar minuten speeltijd. Toen mocht hij niet want kunstgras. Maar daarna zijn al een paar wedstrijden op echt gras geweest en hebben we van Ginkel ook niet gezien.
We missen onze 3 G's gewoon heel erg (Götze, Gakpo en van Ginkel). Götze weet je van tevoren dat hij niet heel het seizoen kan spelen, maar de wedstrijden dat hij meedoet is hij van meerwaarde. Gakpo is met een blessure uitgevallen op de kloteveld van Sparta waar een goede laag sneeuw op lag en de hoop was dat hij na een week of 2 terug was (inmiddels 4 of 5 weken geleden). van Ginkel wist je dat hij 1e seizoenshelft niet mee kon doen door een blessure dus dat is altijd al een gok geweest. Maar waarom hij begin januari minuten kreeg en daarna niet meer is me een raadsel.
Liep tijdens zijn invalbeurten heel zwaar/houterig, dat voorspelt weinig goeds.
Gras bij Heereveen was sowieso een knollenveld. Denk dat er in de buurt betere weides te vinden zijn dan wat ze in het Abe Lenstrastadion hebben liggen.strafschop schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:06:
[...]
Zeil over het veld met windkracht 7 ? De veldverwarming schijnt al sinds de winterstop aan te staan en deze week met water op een temperatuur van 40 graden.
Kuyt tekent bij Ziggo .
Nog een analist die niets te vertellen heeft.
Ze zouden eens Ronald de boer en Kuyt samen een wedstrijd moeten laten doen.
Zou het genees middel tegen slapeloosheid kunnen zijn
Of hij beschermd z'n hersenen graag.toolkist schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:58:
[...]
Maar lengte helpt absoluut wel, dus hij heeft er waarschijnlijk gewoon niet genoeg op getraind?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nog even een nachtje over dat inzakken van Ajax geslapen en bedacht me dat dit misschien wel een stap is van EtH naar het beter uitspelen van wedstrijden. Dat is natuurlijk nog steeds een dingetje bij Ajax. En inzakken, minder aanvallen, tijdrekken, gaan liggen, etc. zijn natuurlijk allemaal dingen waar Ajax vroeger mee werd genaaid (Getafe bijv.). Met blijven aanvallen red je het ook niet (Spurs, Atalanta). Voorlopig hebben ze de laatste 8 wedstrijden goed uitgespeeld.snmght schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:21:
Als Steek inderdaad een goed niveau haalt is hij als 3e keeper zo gek nog niet; brengt natuurlijk wat ervaring met zich mee van een eindtoernooi. Ligt er overigens wel aan of hij in staat is een mentorrol op zich te nemen in de kleedkamer, daar heb ik geen zicht op.
Ik ben een tevreden mens at the moment, ondanks de krankzinnige gebeurtenissen rondom Ajax de afgelopen periode. We gaan gewoon vol voor de treble!![]()
Heeft ie daarom zijn uiterlijk zo veranderd?Deadsy schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:07:
Kuyt tekent bij Ziggo .
Vraag me ook af wat hij gaat toevoegen als analist.
Wedstrijden van vrijdag en zaterdag zijn vervroegd i.v.m. de kou, nieuwe speelschema voor het weekend:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GnkTvjZqcRnQHbRSlWdpPC7w.jpg?f=user_large)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Lekker met -10 op het al zo dramatische plastic in Almelo spelen, brrrrrGynnad schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:52:
Wedstrijden van vrijdag en zaterdag zijn vervroegd i.v.m. de kou, nieuwe speelschema voor het weekend:
[Afbeelding]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Eindelijk eens zaterdagmiddagwedstrijden. Dat zouden ze wat mij betreft veel vaker mogen doen in Nederland.
Ze zullen toch wel Veldverwarming hebben hoop ik.Han schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:06:
[...]
Lekker met -10 op het al zo dramatische plastic in Almelo spelen, brrrrr
Het veld wordt warm gespeeld door Go Ahead en Telstar om 12:00.Mark31 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:25:
[...]
Ze zullen toch wel Veldverwarming hebben hoop ik.
Hij zat op de bank en liep warm, dus dan zou ie toch fit genoeg moeten zijn voor een invalbeurt lijkt me.ElPaco schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:15:
[...]
Maar die is blijkbaar ook niet fit. Anders is niet te verklaren dat hij nooit speelt. Hij kreeg in januari een paar minuten speeltijd. Toen mocht hij niet want kunstgras. Maar daarna zijn al een paar wedstrijden op echt gras geweest en hebben we van Ginkel ook niet gezien.
Net zoveel als de BoerExocet schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:44:
[...]
Heeft ie daarom zijn uiterlijk zo veranderd?
Vraag me ook af wat hij gaat toevoegen als analist.
Dat Ajax niet helemaal uit de verf kwam de 2e helft, kwam ook wel door PSV hoor, die jaagden veel meer af dan de eerste helft. Maar uiteindelijk amper gevaarlijk kunnen worden, helaas moest Ajax het wel weer wat spannend maken. Vooral Neres ja.snmght schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:21:
Ik ben een tevreden mens at the moment, ondanks de krankzinnige gebeurtenissen rondom Ajax de afgelopen periode. We gaan gewoon vol voor de treble!![]()
En ik ben ook tevreden! Sportief februari goed gestart, na de bak ellende van de afgelopen week.
Als Neres 2x breed geeft stap je met 4-1 van het veld, dan heeft niemand het meer over het inzakken de tweede helft, maar heb je de pot gewoon op de counter goed uitgespeeld. Misschien komt Neres wat ritme te kort, maar EtH zal hem ongetwijfeld op zijn egoïsme wijzen.Qu3st schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:47:
[...]
Dat Ajax niet helemaal uit de verf kwam de 2e helft, kwam ook wel door PSV hoor, die jaagden veel meer af dan de eerste helft. Maar uiteindelijk amper gevaarlijk kunnen worden, helaas moest Ajax het wel weer wat spannend maken. Vooral Neres ja.
En ik ben ook tevreden! Sportief februari goed gestart, na de bak ellende van de afgelopen week.
📢 | Erik ten Hag trekt fel van leer tegen Noa Lang.
— ESPN NL (@ESPNnl) 18 december 2019
"Dit is onze wedstrijd, niet jouw wedstrijd."#telaja @AFCAjax @telstar1963nv https://t.co/QUc5e9T3QZ pic.twitter.com/lQF1t9daiE
Dat zou ook een betere aftekening van de wedstrijd zijn geweest, Ajax was de hele wedstrijd heer en meester.Erapaz schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:04:
[...]
Als Neres 2x breed geeft stap je met 4-1 van het veld, dan heeft niemand het meer over het inzakken de tweede helft, maar heb je de pot gewoon op de counter goed uitgespeeld. Misschien komt Neres wat ritme te kort, maar EtH zal hem ongetwijfeld op zijn egoïsme wijzen.
[Twitter]
Hopelijk zijn ze dat de 28e ook!Qu3st schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:07:
[...]
Dat zou ook een betere aftekening van de wedstrijd zijn geweest, Ajax was de hele wedstrijd heer en meester.
Ajax is niet de enige die de straf van Onana buitensporig vind
https://www.vvcs.nl/buitensporige-straf-andre-onana/
Het is vooral ook buitensporig dat hij niet mag trainen.Exocet schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:50:
Bij rode kaart waar een speler een tegenstanders benen breekt en er een schorsing van pak em beet 8 wedstrijden volgt, mag er wel getraind worden.
Maar bij per ongeluk een verkeerd pilletje mag de speler dan weer niet trainen.
Zeker omdat de UEFA ook geconcludeerd heeft dat het daadwerkelijk onbewust was.
Exocet schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:50:
Goed nieuws (afwachten).VVCS heeft er goede hoop op dat de straf van André Onana door het CAS alsnog ongedaan wordt gemaakt (of sterk gereduceerd wordt), maar deze zaak toont nog maar eens de noodzaak om de regels te herstructureren.
...
En de Telegraaf blijft maar misinformatie verspreiden. Onana een dopingzondaar noemen. Schandalig.
[ Voor 4% gewijzigd door VDS91 op 11-02-2021 18:38 ]
Hij is toch technisch gezien gewoon een dopingzondaar? Hij heeft een pilletje gehad dat op de verboden lijst staat. Of het bewust of onbewust is, feit is dat het op de verboden lijst staat.
De regels zijn voor zover ik begrijp ook vrij duidelijk, ook onbewust innemen is straf. Waar het VVCS dan op baseert dat vrijspraak een mogelijkheid is, snap ik niet helemaal. Dan zouden de regels met terugwerkende kracht veranderd moeten worden.
De regels zijn voor zover ik begrijp ook vrij duidelijk, ook onbewust innemen is straf. Waar het VVCS dan op baseert dat vrijspraak een mogelijkheid is, snap ik niet helemaal. Dan zouden de regels met terugwerkende kracht veranderd moeten worden.
Je kunt er van alles van vinden, ik vind dat de vvcs zich hier niet over moet uitlaten. Ik snap het wel, er zijn meer spelers die geschorst zouden kunnen gaan worden. Maar ja, dan moet je niet huilie huilie doen bij een casus, dan moet je inzetten op een ander beleid.Exocet schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:50:
Vind ik ook een vage regel. Hij zou zelfs geen trainingen aan jeugdteams/keepers mogen geven. (Is daar dan een licentie oid voor vereist? )Terranova schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:23:
[...]
Het is vooral ook buitensporig dat hij niet mag trainen.
Bij rode kaart waar een speler een tegenstanders benen breekt en er een schorsing van pak em beet 8 wedstrijden volgt, mag er wel getraind worden.
Maar bij per ongeluk een verkeerd pilletje mag de speler dan weer niet trainen.
Zeker omdat de UEFA ook geconcludeerd heeft dat het daadwerkelijk onbewust was.
Is gewoon een stukje pesten, dient geen doel.
Linksom of rechtsom, leuk of niet, het is natuurlijk volgens de regels wel een feit.VDS91 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:37:
En de Telegraaf blijft maar misinformatie verspreiden. Onana een dopingzondaar noemen. Schandalig.
alles kan off-topic
Hij heeft de dopingregels overtreden, maar er is niet bewezen dat hij prestatie bevorderende middelen heeft geslikt. Ik vind de term dopingzondaar meer kloppen bij iemand die dat wel heeft genomen.ParaDroid2 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:41:
Hij is toch technisch gezien gewoon een dopingzondaar? Hij heeft een pilletje gehad dat op de verboden lijst staat. Of het bewust of onbewust is, feit is dat het op de verboden lijst staat.
Maar dat gaan ze toch ook ernaast doen? Dan kunnen ze nog steeds wel steun bieden aan Onana? Of is dat dan omdat hij is veroordeeld opeens uit den boze?Ankona schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:45:
[...]
Je kunt er van alles van vinden, ik vind dat de vvcs zich hier niet over moet uitlaten. Ik snap het wel, er zijn meer spelers die geschorst zouden kunnen gaan worden. Maar ja, dan moet je niet huilie huilie doen bij een casus, dan moet je inzetten op een ander beleid.
Zie eerder bericht, nee hij is niet gelijk dopingzondaar, hij heeft de regels overtreden. Dan zou Ramos dus ook een dopingzondaar zijn. 2 maal zelfs.[...]
Linksom of rechtsom, leuk of niet, het is natuurlijk volgens de regels wel een feit.
Knip, op de man spelen is niet nodigParaDroid2 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:41:
De regels zijn voor zover ik begrijp ook vrij duidelijk, ook onbewust innemen is straf. Waar het VVCS dan op baseert dat vrijspraak een mogelijkheid is, snap ik niet helemaal.
[ Voor 42% gewijzigd door Outerspace op 11-02-2021 21:08 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Lasse naar Heerenveen, twee Ajax helden daar dadelijk op het middenveld
Zou lekker zijn als het gereduceerd word naar 2 maanden (ga er niet vanuit)
Dan staat Onana in dat geval er weer tegen Feyenoord en Vitesse uit.
Ik denk dat ze met 6 maanden schorsing mazzel hebben, mogen ze trouwens in andere sporten (bijvoorbeeld wielrennen) dan ook niet trainen?Mark31 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:14:
Zou lekker zijn als het gereduceerd word naar 2 maanden (ga er niet vanuit)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Schijnbaar heeft Berghuis een afkoopsom van 4 miljoen in zijn contract staan voor aankomende zomer. Dat is toch ook wanbeleid om zoiets bij je beste speler uit de selectie te hebben...
Wanbeleid of juist een goede zet om hem op die manier met beperkte middelen toch nog 2 jaar te binden.Gynnad schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:37:
Schijnbaar heeft Berghuis een afkoopsom van 4 miljoen in zijn contract staan voor aankomende zomer. Dat is toch ook wanbeleid om zoiets bij je beste speler uit de selectie te hebben...
alles kan off-topic
Maar zo vang je nooit een keer een fatsoenlijke transfersomAnkona schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:48:
[...]
Wanbeleid of juist een goede zet om hem op die manier met beperkte middelen toch nog 2 jaar te binden.
Dat gaan ze ook doen...Ankona schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:45:
[...]
Je kunt er van alles van vinden, ik vind dat de vvcs zich hier niet over moet uitlaten. Ik snap het wel, er zijn meer spelers die geschorst zouden kunnen gaan worden. Maar ja, dan moet je niet huilie huilie doen bij een casus, dan moet je inzetten op een ander beleid.
Trainen mag wel, maar niet met het team en gebruikmakend van de club faciliteiten. Bij wielrenners/atleten zal dat ook zijn, maar dat zijn sporten die ja makkelijker op de openbare weg met een personal trainer oppakt. Kan leven met een schorsing als dat de regels zijn, maar uitsluiten van trainingen dient nergens voor.MeNTaL_TO schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:21:
[...]
Ik denk dat ze met 6 maanden schorsing mazzel hebben, mogen ze trouwens in andere sporten (bijvoorbeeld wielrennen) dan ook niet trainen?
Klopt, maar in tegenstelling tot wat Ajax bij Ziyech en Donny deed, heeft Feyenoord niet de middelen om in ruil voor verlenging een heel dikke salarisverhoging neer te leggen. In zo'n geval eis je als speler een gelimiteerde transfersom, blijft er bij een mogelijke transfer meer geld over voor tekengeld.toolkist schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 00:51:
[...]
Maar zo vang je nooit een keer een fatsoenlijke transfersom
Ajax heeft het goed gedaan. Ziyech en VD Beek verkocht voor veel geld maar beiden geven niet thuis in het buitenland. Dat balverlies door die risicovolle passes wordt hem in Engeland niet in dank afgenomen en Donny staat voor een kansloze missie in Manchester.
Overigens ben ik wel bang voor het lot van Onana bij Ajax. Ik verwacht dat ze bij CL kwalificatie een keeper gaan halen maar óók Onana's contract gaan verlengen. Puur om nog iets van geld te vangen maar de vraag is of hij nog veel speeltijd gaat krijgen. Ik zou ook echt Kjell Scherpen voor de leeuwen hebben gegooid. Dan maar 2 blunders.
Overigens ben ik wel bang voor het lot van Onana bij Ajax. Ik verwacht dat ze bij CL kwalificatie een keeper gaan halen maar óók Onana's contract gaan verlengen. Puur om nog iets van geld te vangen maar de vraag is of hij nog veel speeltijd gaat krijgen. Ik zou ook echt Kjell Scherpen voor de leeuwen hebben gegooid. Dan maar 2 blunders.
Wat betreft Onana, zouden in die prof contracten geen doping clausules staan? Iets met doorbetaling tijdens schorsing, opzegrecht, recht op verlenging etc.
Dit is gewoon verwijtbaar handelen van een partij waarbij de andere partij zwaar gedupeerd wordt.
Dit is gewoon verwijtbaar handelen van een partij waarbij de andere partij zwaar gedupeerd wordt.
alles kan off-topic
Dat snap ik nu ook weer niet van Chelsea cq MU, ze weten wat voor speler ze halen en welke risico's daaraan zitten, dat Fernandez hoger staat in de orde dan vd Beek snap ik wel, maar waarom haal je hem dan?Typhone schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:32:
Ajax heeft het goed gedaan. Ziyech en VD Beek verkocht voor veel geld maar beiden geven niet thuis in het buitenland. Dat balverlies door die risicovolle passes wordt hem in Engeland niet in dank afgenomen en Donny staat voor een kansloze missie in Manchester.
Maar misschien wil 1 van de clubs hem wel weer ruilen voor Promes?
Nou ja, je moet wel een beetje uitkijken met mensen die voor veel geld gehaald worden en floppen. Als dat te vaak gebeurd kan dat invloed gaan hebben op de naam die je als verkopende club hebt. Uiteindelijk zou dat kunnen gaan zorgen voor lagere transfersommen.Typhone schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:32:
Voor de breedte, dat doen de topclubs in NL toch ook met veelbelovende spelers van de clubs die lager staan (bijvoorbeeld een Klaiber). Daarmeee bedoel ik dat Utrecht (waarschijnlijk) meer had gehad aan Klaiber in de basis, dan Ajax nut voor hem heeft op de bank.MeNTaL_TO schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:01:
[...]
Dat snap ik nu ook weer niet van Chelsea cq MU, ze weten wat voor speler ze halen en welke risico's daaraan zitten, dat Fernandez hoger staat in de orde dan vd Beek snap ik wel, maar waarom haal je hem dan?
Maar misschien wil 1 van de clubs hem wel weer ruilen voor Promes?
Men zegt van wel, maar hem niet doorbetalen zou ook weer kapitaal vernietiging zijn, met het aflopende contract volgend seizoen, loopt ie straks nog gratis de deur uit. Ik denk dat Ajax gewoon achter Onana blijft staan, en ze willen snel een gesprek aangaan om zijn contract te verlengen.Ankona schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:57:
Wat betreft Onana, zouden in die prof contracten geen doping clausules staan? Iets met doorbetaling tijdens schorsing, opzegrecht, recht op verlenging etc.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021