Kijk Dumfries! Probeert ie kapotte waar aan Tadic te verkopen!
WTF is dit nu? Waarom fluit die af.
Hij valt en hij fluit af.
Hij valt en hij fluit af.
[ Voor 27% gewijzigd door carpebios op 10-02-2021 21:48 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik wil een herhaling.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat ze dat even doen door te scoren.Exocet schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:48:
PSV moet even van hun frustratie af
Wat een vreselijke kwal is die Tagliafico. Acteur
Beetje zuid Amerikaans temperament komt daar los
XXXVI
In hoop echt dat Tagliafico snel van de Nederlandse velden verdwijnt. Wat een afgrijselijk smerige speler is dat toch. Bah
Toneel van Nico, niets aan de hand.
Float like a butterfly, sting like a bee.
WAT deed malen? Hij valt alsof die in z'n nek gepakt wordt.
Malen geeft een elleboog en gaat z'n slachtoffer uitschelden en Alvarez krijgt ook geel? Goeie beslissing weer
Ja, begint Berghuis trekjes te krijgen.PWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:49:
In hoop echt dat Tagliafico snel van de Nederlandse velden verdwijnt. Wat een afgrijselijk smerige speler is dat toch. Bah
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Mag je hier niet zeggen. Is echt de grootste smeerlap op de Nederlandse velden. Uitdelen kan hij als de beste, incasseren totaal niet.PWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:49:
Omdenken, het ligt dus aan Nico, aha.PWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:49:
Noem eens wat voorbeelden van dit seizoen.MeNTaL_TO schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:49:
[...]
Ja, begint Berghuis trekjes te krijgen.
Elleboog? 😂Terranova schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:49:
Malen geeft een elleboog en gaat z'n slachtoffer uitschelden en Alvarez krijgt ook geel? Goeie beslissing weer
En de VAR is of doodgevroren op het parkeerterrein, of kijkt gewoon een andere wedstrijd.Terranova schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:49:
Beetje de gemiddelde Tweaker dusremco112 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:50:
[...]
Mag je hier niet zeggen. Is echt de grootste smeerlap op de Nederlandse velden. Uitdelen kan hij als de beste, incasseren totaal niet.
Mwa, bij die te hoge trap van Zahavi ff terug zei hij niets. Was wel gevaarlijk spel. Maar hij deelt wel meer uit jaremco112 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:50:
[...]
Mag je hier niet zeggen. Is echt de grootste smeerlap op de Nederlandse velden. Uitdelen kan hij als de beste, incasseren totaal niet.
Wel handig in de CL ELPWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:49:
Malen zat fout daar, Nico niet. Wat een gezeur zeg.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Een beetje de Van Bommel van AjaxPWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:49:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zeg niet dat het bewust is, maar hij raakt em wel. Totaal geen reden om zo opgefokt daarna te gaan doen
Dat was niks. Nie gaan overdrijven.Terranova schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:49:
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ho ho, zo'n achterbakse kw.... Kerel is Nico niet hé
Hoezo niet? Ik snap heel goed dat het een vervelende speler is bij de tegenstander. Zo lopen er bij andere clubs ook wel een aantal.remco112 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:50:
[...]
XXXVI
Als je steeds een paar minuten krijgt op een moment dat de rest van het team er weinig zin meer in heeft kan je ook moeilijk een goede indruk achter laten. Bij Jong doet hij het vrij goed dacht ik.toolkist schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:46:
Die Vertessen maakt de laatste tijd vaker minuten, maar die heb ik echt in geen enkele wedstrijd iets noemenswaardigs zien doen. Speelt ie bij Jong PSV wel de pannen van het dak ofzo?
Ik herhaal, de gemiddelde TweakerPWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:51:
[...]
Uitdelen als een vent, incasseren als een baby. Misselijk.
Zal wel onder de noemer "slim" vallen.
Wel zo’n speler waar je per ongeluk bij het ontwijken van een tackle of sliding “per ongeluk” met je noppen op zijn kuiten terecht komt.PWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:49:
'Neutraal'.PWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:51:
[...]
Uitdelen als een vent, incasseren als een baby. Misselijk.
Zal wel onder de noemer "slim" vallen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Malen is absoluut de boosdoener, zo een reactie is alleen weggelegd voor tokkies.Zingo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:51:
Hij raakt de schouder van Malen omdat hij net te snel loopt en dan is Malen de boosdoender?
Ja, we zijn slecht begonnen maar hebben ons teruggevochten in de wedstrijd. Jammer dat hij niet valt. Maar we zijn op de goede weg! BINGO
Lag zeker aan Nijhuis?carpebios schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:52:
Ja, we zijn slecht begonnen maar hebben ons teruggevochten in de wedstrijd. Jammer dat hij niet valt. Maar we zijn op de goede weg! BINGO
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
De reactie van Malen. Voor de goede orde.snmght schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:52:
[...]
Malen is absoluut de boosdoener, zo een reactie is alleen weggelegd voor tokkies.
Heeft die Thomas eigenlijk nog toegevoegde waarde nu?
Mis het een beetje deze pot
Mis het een beetje deze pot
Bijna verlenging
[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 10-02-2021 21:54 ]
Ik ben al een lange tijd niet meer verrast door het spel van PSV. Maar de grote vraag die ik heb na de wedstrijd is, waar was de VAR?
Toch nog een kans voor PSV. Tja, als je die 3e niet maakt dan blijft het onnodig spannend.
Say wut?remco112 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:50:
[...]
Uitdelen kan hij als de beste, incasseren totaal niet.
Als er iemand is die kan incasseren is het Nico wel. Hoe vaak loopt die kerel niet met een hoofdband rond terwijl ze even daarvoor zijn hoofd hebben dichtgeniet?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
"Stijgende lijn", "Ajax kon niks meer, ondanks grotere bank", "Wij zijn fitter dan zij". Ik heb ook bingo!carpebios schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:52:
Dat hebben we gezien net. Lekker rollebollendvdkiwi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:54:
[...]
Say wut?
Als er iemand is die kan incasseren is het Nico wel. Hoe vaak loopt die kerel niet met een hoofdband rond terwijl ze even daarvoor zijn hoofd hebben dichtgeniet?

@dvdkiwi dat. Lijkt hem niet te deren, denk ook aan die rotschop van Muller tegen zijn hoofd. Nico gaat gewoon door.
Wat een gerommel de tweede helft.
Nog steeds aan het zemelen over Nico en Malen?
Nog steeds aan het zemelen over Nico en Malen?
[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 10-02-2021 21:56 ]
Jezus weer een foute keuze van Neres. Gelukkig wint Ajax. Kut tweede helft van Ajax zeg. Maar laten we eerlijk zijn, echt gevaarlijk werd PSV ook niet.
XXXVI
PSV niet gezien de eerste helft. 2e helft iets beter van PSV kant, maar Ajax had hier toch wel veel ruimer moeten winnen.
Kan me ook wel heel goed voorstellen dat als ie nu een tikke krijgt op z'n gezicht dat het extra veel pijn doet.dvdkiwi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:54:
[...]
Say wut?
Zo'n bril draagt ie niet voor niets
Live beelden VAR:carpebios schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:54:
Ik ben al een lange tijd niet meer verrast door het spel van PSV. Maar de grote vraag die ik heb na de wedstrijd is, waar was de VAR?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QdRoV11TjyqUBTIlJ2kn42WO.jpg?f=user_large)
[ Voor 28% gewijzigd door PolarBear op 10-02-2021 21:58 ]
Drie keer gescoord en niet in de problemen gekomen. Zonde, had meer verwacht van deze wedstrijd maar je hebt twee ploegen nodig voor een spannende pot.
PSV is af, al een anderhalf tot 2 jaar, maar goed. Er zit nog steeds geen lijn in.
Lekker, februari wordt goed gestart.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Goede eerste helft, tweede was wat minder al had je het ook gewoon kunnen beslissen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Toch het weer onnodig spannen gemaakt.
En PSV kan blijkbaar geen twee helften gas geven? Als je dit wat eerder doet staat je niet bij rust 2-0 achter.
En PSV kan blijkbaar geen twee helften gas geven? Als je dit wat eerder doet staat je niet bij rust 2-0 achter.
Spijtig dat het er niet in zat. Had op basis van de 2e helft nog best gekund.
Wat al eerder is gezegd, de grootste vraag blijft waar de VAR deze avond was. Genoeg situaties waar er had kunnen worden ingegrepen.
Wat al eerder is gezegd, de grootste vraag blijft waar de VAR deze avond was. Genoeg situaties waar er had kunnen worden ingegrepen.
Sportief gezien danGynnad schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:57:
Goede eerste helft, tweede was wat minder al had je het ook gewoon kunnen beslissen.
En weer een hele vermakelijke bekerpot, lekker ouderwets cupfighten door de week. Waarom PSV zo mak begint en Ajax zover inzakt is me alleen een raadsel. En Neres verzuimt tot 2x toe af te geven.
Wel 3x gescoord
Wel 3x gescoord
Inderdaad.ephymerous schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:56:
Jezus weer een foute keuze van Neres. Gelukkig wint Ajax. Kut tweede helft van Ajax zeg. Maar laten we eerlijk zijn, echt gevaarlijk werd PSV ook niet.
Mist volgens mij ook wedstrijd ritme en zelfvertrouwen. Niet scherp.
Ja, als je die nu de beest uit zie hangen bij Atletico.....probleem is dat je die niet haalt voor 22 miljoen.
Ajax terecht gewonnen. Spelers als Neres staan imho wel een groter Ajax in de weg. Verder weinig op af te dingen. Had ook een 1 in de Toto, had niet zo makkelijk verwacht.
Laat Neres aub even een hattrick maken tegen Heracles, dan gaat hij misschien weer ballen afgeven.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Toch speelde Neres een aardige wedstrijd tegen AZ. Niet alleen omdat hij scoorde, maar er ging ook veel dreiging van hem uit. Vanavond was hij egoïstisch helaas.Harribo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:58:
[...]
Inderdaad.
Mist volgens mij ook wedstrijd ritme en zelfvertrouwen. Niet scherp.
Ajax speelde echt top de eerste helft. Dat niveau redt Psv nietdutchgio schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:57:
Toch het weer onnodig spannen gemaakt.
Helaas waar.Harribo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:59:
[...]
Ajax speelde echt top de eerste helft. Dat niveau redt Psv niet
Al 2/3 jaar niet, zeker tegen topclubs. Dus waarom zou je nu anders verwachten?Harribo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:59:
[...]
Ajax speelde echt top de eerste helft. Dat niveau redt Psv niet
Blind voor mij overigens by far man of the match
Vond de VAR prima, eindelijk niet hinderlijk aanwezig. Er was niks wat VAR waardig was, dus prima zo.carpebios schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:54:
Joh dat is op dat tapijt van de kunstgrasboys.Gonadan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:59:
Laat Neres aub even een hattrick maken tegen Heracles, dan gaat hij misschien weer ballen afgeven.
Dat is gewoon echt anders spelen en vind ik een lichte vorm van competitie vervalsing.
Ben benieuwd
Tegen topclubs al langer hoorcarpebios schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:00:
[...]
Al 2/3 jaar niet, zeker tegen topclubs. Dus waarom zou je nu anders verwachten?
Laatste topduels PSV:
— Michel Abbink (@sportzeloot) 10 februari 2021
Feyenoord-thuis 1-1 ↔️
Ajax-uit 3-1 ❌
AZ-uit 1-0 ❌
Ajax-uit 2-0 ❌ (Cruijff Schaal)
Ajax-thuis 1-1 ↔️
AZ-thuis 0-4 ❌
Feyenoord-uit 3-1 ❌
Ajax-uit 1-0 ❌
Feyenoord-thuis 1-1 ↔️
Ajax-uit 2-2 ↔️
AZ-thuis 1-3 ❌
Feyenoord-uit 3-1 ❌
Ajax-uit 2-1 ❌ (Beker)
Eerste 20 minuten tegen Ajax voor de competitie?carpebios schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:00:
[...]
Al 2/3 jaar niet, zeker tegen topclubs. Dus waarom zou je nu anders verwachten?
PSV speelde weer eens ongelukkig. In de eerste helft waren ze non-stop te laat. Zat geen lijn in, zat geen inzet in en Ajax speelde echt top. Snel tikwerk, goed overzicht, altijd iemand aanspeelbaar in aanvallend opzicht. Ben ik best jaloers op, wat een elftal zeg.
De tweede helft was PSV beter, maar dat middenveld kan echt niet. Te weinig voetbal, te weinig de bal goed rondspelen en te weinig kansen. Achja.
De tweede helft was PSV beter, maar dat middenveld kan echt niet. Te weinig voetbal, te weinig de bal goed rondspelen en te weinig kansen. Achja.
Even in een wat breder perspectief kijken als PSV'er.
Uitgeschakeld in de beker, vrijwel zeker geen titel en ik acht de kans dat PSV de EL wint 0.00013% (schrijf het op bij de bookmakers.) Nu heeft PSV dit seizoen flink geïnvesteerd in de ploeg met nieuwe spelers (Max, Mvogo, Zahavi, Götze) en trainer, maar het betaalt zich niet uit. Je kan dit ook niet meer gooien op pech of het inleren van een ploeg.
Wat kan PSV nu nog doen om proberen aan te haken op de lange termijn?
Uitgeschakeld in de beker, vrijwel zeker geen titel en ik acht de kans dat PSV de EL wint 0.00013% (schrijf het op bij de bookmakers.) Nu heeft PSV dit seizoen flink geïnvesteerd in de ploeg met nieuwe spelers (Max, Mvogo, Zahavi, Götze) en trainer, maar het betaalt zich niet uit. Je kan dit ook niet meer gooien op pech of het inleren van een ploeg.
[ Voor 7% gewijzigd door Maarten_E op 10-02-2021 22:03 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De Jong weg en Gerbrands weg.Maarten_E schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:02:
Uitgeschakeld in de beker, vrijwel zeker geen titel en ik acht de kans dat PSV de EL wint 0.00013% (schrijf het op bij de bookmakers.) Nu heeft PSV dit seizoen flink geïnvesteerd in de ploeg met nieuwe spelers (Max, Mvogo, Zahavi, Götze) en trainer, maar het betaalt zich niet uit.
Moeilijk. Götze mis je echt wel. Toch nog steeds de klasse om beslissende acties te makenMaarten_E schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:02:
Uitgeschakeld in de beker, vrijwel zeker geen titel en ik acht de kans dat PSV de EL wint 0.00013% (schrijf het op bij de bookmakers.) Nu heeft PSV dit seizoen flink geïnvesteerd in de ploeg met nieuwe spelers (Max, Mvogo, Zahavi, Götze) en trainer, maar het betaalt zich niet uit.
Nu moet PSV alles op een plek in de top 2 zetten of El winnen.
Ten Hag overnemen, alsjeblieft?Maarten_E schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:02:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ben het daar niet mee oneens, maar wat zou het alternatief moeten zijn?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maarten Stekelenburg zijn redding tegen Brazilië zal ik nooit vergeten! Leuk om hem ruim 11 jaar weer te zien zo
Iemand anders.Maarten_E schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:04:
[...]
Je kunt niet nog meer miljoenen weg gaan gooien in de hoop dat de jong eindelijk door heeft wat hij moet doen.
En gebrands heeft het de druk met boekjes schrijven.
En ja gotze mis je. Maar dat hij niet elke wedstrijd zou gaan spelen wist je.
Aan het einde van het jaar mag men uitrekenen hoeveel hij heeft gekost per wedstrijd
Paar spelers eruit gooien. En zoals vorig jaar maar ongeveer 5/6 spelers houden.Maarten_E schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:02:
Wat die Duitsers in de rust heeft geroepen had ie voor de wedstrijd moeten doen.
Oh en Malen is overrated.
Gerbrands is alleen maar bezig met boekjes, geen visie (behalve zijn topsport klimaat) Nou die krijgt hij niet bij PSV. Die man is al z'n geloofwaardigheid kwijt bij mij. Als PVS op instorten staat moet hij z'n zoveelste boekje verkopen. Die positie kan zo iemand overnemen.Maarten_E schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:04:
[...]
de Jong, heeft alleen nog maar gefaald. Of daar een opvolger voor is, dat weet ik niet, maar zoveel miljoenen door de wc spoelen? Dat kan niet door blijven gaan. Zij mogen na van Bommel, ook hun verantwoordelijkheid wel eens nemen. Terug werken op de lange termijn. Voor de korte termijn? Ik heb geen idee. Ik zie dit echt niet meer goed komen en zie PSV al maanden sukkelen. Er zit geen stijgende lijn in, alleen maar geblesseerde, en de ene wedstrijd is nog slechter dan de andere.
Doe eens niet..remco112 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:04:
Maarten Stekelenburg zijn redding tegen Brazilië zal ik nooit vergeten! Leuk om hem ruim 11 jaar weer te zien zo
[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 10-02-2021 22:29 ]
Maarten Stekelenburg blijft overigens wel een ontzettend ondergewaardeerde speler.
Net als Maarten Paes en Maarten Martens.
Dit bericht wordt gesponsord door de Maarten-club.
Net als Maarten Paes en Maarten Martens.
Dit bericht wordt gesponsord door de Maarten-club.
Dat gaat mij toch wat te ver. Trainer kan je hier niet echt op afrekenen, te kort tijd. Ik ben het er wel mee eens dat er niet zoveel lijn in het spel te bekennen is, maar toch.Maarten_E schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:02:
Verder die spelers kosten ook weer niet zoveel, een Maxi Romero en Guti kosten zo'n beetje net zoveel en Max is zeker geen miskoop (al is hij vooral verdedigend niet top, maaktie aanvallend wel goed tho).
Het is echt niet anders dan andere jaren, ze moeten gewoon even goed spelen, want imo is het materiaal nog altijd best ok. Het spel is er alleen totaal niet, ik dacht onder v Bommel dat het vrij bagger was, maar op dat punt lijkt Schmidt het niet veel beter te doen.
Toch denk ik dat Schmidt nog altijd wel iets meer tijd verdient, ook omdat dit seizoen met de vele wedstrijden in een korte periode gewoon net wat anders is. Ben zeker niet onder de indruk, maar goed, we zien het wel. Ik denk niet dat een andere trainer het roer ineens wel weet om te gooien, tenzij je zo'n Advocaat type krijgt, maar dan is het voetbal ook niet om aan te zien.
Heerlijk nuchter, Stekelenburg. Ook hoe hij Timber bijna vaderlijk opraapte.
Nog steeds baal ik van de situatie rondom Onana, maar vooral van het persoonlijke leed erachter. In de invulling van de keeperrol heb ik wel vertrouwen
Nog steeds baal ik van de situatie rondom Onana, maar vooral van het persoonlijke leed erachter. In de invulling van de keeperrol heb ik wel vertrouwen
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik hoop dat Onana gaat bijtekenen deze week.Canaria schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:10:
Heerlijk nuchter, Stekelenburg. Ook hoe hij Timber bijna vaderlijk opraapte.
Marc Overmars gaat ‘een dezer dagen’ om tafel met André Onana
[ Voor 13% gewijzigd door Luxicon op 10-02-2021 22:18 ]
...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021