Lucky Ajax. Knjb!!!1!PWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:26:
Moet ik nog iets zeggen over het feit dat Ajax weer wat kado's krijgt, of hebben mijn voorgangers dat al gedaan
Zit er wel een VAR bij de beker? Lijkt mij niet.ElPaco schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:27:
Ik denk dat iemand bij de VAR heeft aangegeven dat alle potten van vanavond afgelast/verplaatst waren. Er zit niemand meer in Zeist.
Maakt nogal een verschil voor de wedstrijd of je met 11 of 9 man staat.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Vanaf deze ronde.carpebios schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:28:
[...]
Zit er wel een VAR bij de beker? Lijkt mij niet.
Niet dat ik als Ajacied mag klagen dan. Maar die scheidsrechters mogen echt eens stoppen met dat eigen regeltjes verzinnen.
Hij is naar huis gegaan, moest voor 21.00 uur thuis zijn, kreeg geen werkgevers verklaring voor de avondklokcarpebios schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:28:
[...]
Gisteren welcarpebios schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:28:
[...]
Alleen die zit er alleen om te controleren of een bal stilligt, niet voor rode kaarten
Officieel vanaf deze ronde, maar niemand heeft de KNVB daarover ingelicht.carpebios schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:28:
[...]
Mag toch ook wel, wij hebben al een doelpunt cadeau gedaan.PWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:26:
Moet ik nog iets zeggen over het feit dat Ajax weer wat kado's krijgt, of hebben mijn voorgangers dat al gedaan
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Liever verliezen dan verlengen. Ik wil op tijd naar bedsnmght schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:28:
Ik gun niemand een verlenging.
XXXVI
Een var kan prima thuiswerken.Qu3st schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:28:
[...]
Hij is naar huis gegaan, moest voor 21.00 uur thuis zijn, kreeg geen werkgevers verklaring voor de avondklok
Lol hahaha, hij kon niet net als Peter R de Vries invullen dat hij naar een talkshow moest.Qu3st schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:28:
[...]
Hij is naar huis gegaan, moest voor 21.00 uur thuis zijn, kreeg geen werkgevers verklaring voor de avondklok
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
ParaDroid2 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:28:
Jawel, vanaf deze ronde.
Alleen die zit er alleen om te controleren of een bal stilligt, niet voor rode kaarten
Doel je op de kaarten of op de tussenstand?ephymerous schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:26:
Ook schandalig dat good oll Erik niet ingrijpt. Je voelt dat dit mis gaat.
Wat betreft dat laatste ben ik wel 'blij' met de goal voor PSV zodat Ten Hag niet te vroeg met zijn "deze hebben we wel in de pocket" wissels komt.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Heb die overtreding van Tagliafico niet gezien maar die van Rensch kon rood zijn.
Serieus? Ik ben benieuwd naar het verhaal hierachter en de geluiden!
Ze keken er niet eens naar.
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 10-02-2021 21:30 ]
Op een hele avond alleen dat posten en dan kwaad zijn als je er van langs krijgtCR1691 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:24:
Waar zijn de Ajax fans nu nu hun eigen spelers ook doodschoppen uitdelen?
Weet iemand waarom Blind op middnenveld staat? Volgens mij zei Ten Hag laatst dat dat absoluut niet kon idem met Martinez.
[ Voor 18% gewijzigd door Typhone op 10-02-2021 21:30 ]
Was al blij dat ze eerder begonnen. Heb een hekel aan die late wedstrijden.snmght schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:28:
Ik gun niemand een verlenging.
Ach ja die figuren zie je altijd alleen op dit soort momenten.Typhone schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:29:
[...]
Op een hele avond alleen dat posten en dan kwaad zijn als je er van langs krijgt
Elke speelronde hetzelfde - maar de KNVB vindt nog steeds dat het allemaal OK is.Terranova schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:28:
Tja dat krijg je met die "mannelijke" scheidsrechters. Sangare heeft vandaag al meer mannen vast gepakt dan Kim Holland in der hele carrière en krijgt geen geel. Rensch en Tagliafico hadden rood moeten hebben en krijgen geel.
Niet dat ik als Ajacied mag klagen dan. Maar die scheidsrechters mogen echt eens stoppen met dat eigen regeltjes verzinnen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Tagliafico was echt donkerrood zelfs.Harribo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:29:
Wel leuk voor de wedstrijd dit. Ik vind dit wel leuk. Vermakelijk
Heb die overtreding van Tagliafico niet gezien maar die van Rensch kon rood zijn.
Beiden, als je goed speelt en staat hoef je dergelijke risicovolle overtredingen niet te maken.dvdkiwi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:29:
[...]
Doel je op de kaarten of op de tussenstand?
Wat betreft dat laatste ben ik wel 'blij' met de goal voor PSV zodat Ten Hag niet te vroeg met zijn "deze hebben we wel in de pocket" wissels komt.
XXXVI
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik vind het echt verschrikkelijk, zeker omdat het normaal in't nadeel van de voetballende ploeg is(meestal Ajax dus).Ramzzz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:30:
[...]
Elke speelronde hetzelfde - maar de KNVB vindt nog steeds dat het allemaal OK is.
Behalve met dit penalty moment dan...
[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 10-02-2021 21:32 ]
Was jij niet degene die met een Feyenoord sjaal om dit soort wedstrijden zit te kijken?
Mag ik het doen?!snmght schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:31:
Geef die Tadic svp een rotschop wat een smerige zeikerd zeg.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Makkelijk praten, als jullie deze tegenkrijgen de komende 20 minuten was de wereld te klein geweestGynnad schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:32:
Is toch gewoon een penalty, hand gaat naar de bal en hij heeft er voordeel van..
Nadeel van een "topscheids" is dat die personen vinden dat ze een karakter moeten hebben, en zich moeten laten gelden. Zie deze en Nijhuis, interpreteren de regels op hun eigen manier met alle gevolgen van dien.PWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:32:
Achja, deze scheidsrechter vind het gewoon heerlijk om gezeik te krijgen, zodat hij daarna in een slachtofferrol kan kruipen. Dat zal niet de eerste keer zijn. Blijft een rare snuiter.
Wat is dit nou voor zielig gedragZingo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:32:
[...]
Makkelijk praten, als jullie deze tegenkrijgen de komende 20 minuten was de wereld te klein geweest
Zoals met de niet gegeven rode kaarten?Zingo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:32:
[...]
Makkelijk praten, als jullie deze tegenkrijgen de komende 20 minuten was de wereld te klein geweest
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Touché. Maar dit was (als ik zo obejctief mogelijk probeer te zijn) een donkerrode kaart. Heel smerig.Harribo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:32:
[...]
Was jij niet degene die met een Feyenoord sjaal om dit soort wedstrijden zit te kijken?
Nee hoor, er zijn ook Ajacieden die er toch een neutraal spelbeeld hebben als er een overtraeding wordt gemaakt.Zingo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:32:
[...]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Het was toch ook gewoon rood? Als een PSVer dat gedaan had had ik hem zelf nog gegevenOPSLAGHOND schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:33:
[...]
Zoals met de niet gegeven rode kaarten?
In dit soort wedstrijden heb je nooit 90 minuten grip. PSV mag ook best even razen, als je later maar weer het initiatief terug pakt.Terranova schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:25:
Ajax is weer eens de grip kwijt en Ten Stag staat er bij en kijkt er naar
En laten we eerlijk zijn, het is meer een gevecht op het middenveld geworden maar structureel gevaarlijk is PSV ook weer niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou ja rotschop... Hij is wel irritant.snmght schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:31:
Geef die Tadic svp een rotschop wat een smerige zeikerd zeg.
En legde zo straks ook weer een theater show op de mat.
Vind het een fijne voetballer maar dat soort Spaanse taferelen mag een scheids best tegen optreden
Ze willen dat Stekelenburg ook wat te doen heeftHarribo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:27:
Wat een verschil met Ajax eerste helft.
Als PSV dat nu ook eens wilde.Deadsy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:35:
[...]
Ze willen dat Stekelenburg ook wat te doen heeft
En vooruit, er zijn genoeg Ajacieden die neutraal genoeg zijn om eerlijk te zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Zingo op 10-02-2021 21:36 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Laten ze dat morgen maar op de training doen! Nu is het nergens voor nodigDeadsy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:35:
[...]
Ze willen dat Stekelenburg ook wat te doen heeft
En een handsbal!MeNTaL_TO schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:35:
Ik ga even naar het toilet en mis de aansluiter en blijkbaar 2 rode kaarten.
Lange zitMeNTaL_TO schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:35:
Lange zit geweest.MeNTaL_TO schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:35:
Laat dat even dan maar weg...MeNTaL_TO schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:35:
Volgende keer ga je maar na de wedstrijd pissen hè! Jinxer.MeNTaL_TO schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:35:
Even? We zijn 15 minuten verderMeNTaL_TO schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:35:
[ Voor 6% gewijzigd door Luxicon op 10-02-2021 21:38 ]
...
Dat spel kost ze heel, heel veel kracht blijkbaar. In die wedstrijd hielden ze het niet vol en nu komt het er ook nog niet echt uit.PWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:36:
Wat is er toch gebeurt met het PSV van Ajax-PSV eerder dit seizoen in de 1ste helft. Sprankelend, vrolijk, razendsnel. Niks meer van dat alles, met toch dezelfde spelers.
Wellicht als laatste stormloop nog?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, had geen haast, stond immers toch 2-0
Nu je er over begintHarribo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:38:
[...]
Ga het nu niet teveel voeden, straks krijgen we nog details
[ Voor 35% gewijzigd door MeNTaL_TO op 10-02-2021 21:39 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ga het nu niet teveel voeden, straks krijgen we nog detailsOPSLAGHOND schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:37:
Meer vezels eten, dat scheet een hoop.
Zo'n schijt wedstrijd is het toch niet?MeNTaL_TO schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:35:
Oh weer 1 tegen de grond...
Schijnt dat veel ex karateka's na hun carrière aan profvoetbal doen he...
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 10-02-2021 21:40 ]
Rood is geel en geel is niets ...
Nee nee, dit is de stempel "topscheids". De mannen die geheel volgens eigen spelregelboekje fluiten.remco112 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:40:
Gewoon een hele slechte scheidsrechter. Dat is wel duidelijk. Mist zo gigantisch veel.
Sommigen hebben overal schijt aan.Exocet schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:40:
[...]Je moet wat te zeiken hebben he
Max had idd wel geel mogen krijgen. Zou de scheids nu willen gaan compenseren (dat is helemaal erg als ze dat doen).
Dit is vintage Gözübüyük toch?remco112 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:40:
Gewoon een hele slechte scheidsrechter. Dat is wel duidelijk. Mist zo gigantisch veel.
Welkom bij wie is de voetbalmol, niets is wat het lijkt.
Ik las serieus schijtMeNTaL_TO schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:41:
[...]
Welkom bij wie is de voetbalmol, niets is wat het lijkt.
Dat, of de zogenaamde geen geel/rood want we zijn pas net begonnen.ElPaco schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:41:
Zou de scheids nu willen gaan compenseren (dat is helemaal erg als ze dat doen).
Float like a butterfly, sting like a bee.
Vijf of zes dagen in de week is hij prima inderdaad.Harribo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:42:
Ik vind Gozu... Nog wat... Vaak niet zo heel slecht maar hij zit er nu wel zo nu en dan naast.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Toivonen kon dat beterTerranova schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:43:
Zahavi is ook niet de slimste, gelukkig maar
Dat is wat er gister toch gebeurde? Rood waardige overtreding, maar de wedstrijd was 40 seconden oud dus geen rood.Martinusz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:42:
[...]
Dat, of de zogenaamde geen geel/rood want we zijn pas net begonnen.
Zahavi hoe dom kan je zijn, zo nutteloos je eigen aanval om de zeep helpen.
Die mis ik!
Niet zo'n doorbijter als Suarez.Harribo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:45:
[...]
Noem je ook meteen dé legende op dat vlak
Op middenveld heb je zoveel meer aan hem dan in verdediging!Starbucks schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:46:
Wat is Blind goed zeg
[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 10-02-2021 21:47 ]
XXXVI
Heb hem ooit bewust een amateurspeler de wedstrijd uit zien schoppen terwijl ze met 8-0 voor stonden, dat maakte het beeld wat ik van hem had er niet beter op
Float like a butterfly, sting like a bee.
Heerlijke eindbaas zo. Minder kwetsbaar en kan z'n voetbal inzicht optimaal benutten. Ik geniet echt met volle teugen van die man.Starbucks schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:46:
Wat is Blind goed zeg
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021