[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 165 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.648 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:26
Voordeel van de straf is dat ie loopt tot na de winterse transferperiode in 2022. Kans is kleiner dat een club een geschorste speler haalt. Enige nadeel is dat z'n contract volgens mij eind 2022 afloopt.

Hopelijk lukt het Ajax om het contract van Onana met een jaar of twee te verlengen. Om bij een mogelijk geïnteresseerde club niet moeilijk te doen, maar wel verzekerd te zijn van een mooi transferbedrag.

[ Voor 33% gewijzigd door JanW op 08-02-2021 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
BoB_HenK schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:24:
[...]
Overigens leidde voor veel van de hierboven genoemde voetballers hun dopingsmet niet tot seriueze problemen. Beste dat Ajax m.i. nu kan doen is hem (eventueel tegen lager salaris) zo lang mogelijk verlengen. Onana zal door het vuur gaan voor Ajax wanneer hij goed gesteund wordt en zelfs op 80% van zijn kunnen heb je goede kans dat hij de beste keeper in de ED is.
Echter dien je hierbij zeker wel de vraag te stellen: Waarom zou Onana bijtekenen?

Het hebben voor een hart voor de club is een redenering die ik kan volgen waardoor de club nog wat transfergelden op kan strijken. Voor minder salaris echter niet omdat je dan - zeker met de verlenging daarvan - jezelf in de voet schiet. Een gelimiteerde transfersom in het contract zie ik Ajax ook niet heel snel doel (en moet je mijns inziens ook niet willen).

Transfervrij zijn en op zo'n manier een stap naar boven maken (goedkoper voor de nieuwe club, kans op een hogere som aan tekengeld) is eigenlijk de win-win voor hem.

Wederzijdse loyaliteit is eigenlijk de enige reden maar hoe loyaal zullen beiden partijen zijn? Onana gaf vorig jaar al aan dit jaar naar een andere competitie te willen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• botech
  • Laatst online: 15:22
Holk schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:17:
Dat gejuich over Lang komt me ook wel een beetje de keel uit. Presteerde bij Ajax heel wisselend en kon geen doorbraak forceren tov de spelers die voor hem stonden in de hiërarchie. Gaat met gemok weg naar de Belgische competitie waar hij speler 1 op die plek is. En dan speelt hij de pannetjes van de daken en is Ajax dom geweest.
Dat gezeik over Lang komt me ook wel een beetje de keel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Napo schreef op maandag 8 februari 2021 @ 08:24:
[...]

Echter dien je hierbij zeker wel de vraag te stellen: Waarom zou Onana bijtekenen?

Het hebben voor een hart voor de club is een redenering die ik kan volgen waardoor de club nog wat transfergelden op kan strijken. Voor minder salaris echter niet omdat je dan - zeker met de verlenging daarvan - jezelf in de voet schiet. Een gelimiteerde transfersom in het contract zie ik Ajax ook niet heel snel doel (en moet je mijns inziens ook niet willen).

Transfervrij zijn en op zo'n manier een stap naar boven maken (goedkoper voor de nieuwe club, kans op een hogere som aan tekengeld) is eigenlijk de win-win voor hem.

Wederzijdse loyaliteit is eigenlijk de enige reden maar hoe loyaal zullen beiden partijen zijn? Onana gaf vorig jaar al aan dit jaar naar een andere competitie te willen.
Inderdaad, daar komt bij dat hij ajax ook nauwelijks iets heeft gekost qua transfersom. Dus wanneer hij gratis vertrekt is hij niet verantwoordelijk voor een groot verlies voor Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 22:27

snmght

imho dan he

JanW schreef op maandag 8 februari 2021 @ 08:16:
Voordeel van de straf is dat ie loopt tot na de winterse transferperiode in 2022. Kans is kleiner dat een club een geschorste speler haalt. Enige nadeel is dat z'n contract volgens mij eind 2022 afloopt.
Dan haal je een bewezen geweldige keeper die nog een maandje geschorst is - als hij niet heeft bijgetekend waarschijnlijk voor maximaal € 10 miljoen. Dat lijkt me een absolute buitenkans als kopende club.

(En zie ook Suarez zoals eerder genoemd)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:12
snmght schreef op maandag 8 februari 2021 @ 08:58:
[...]

Dan haal je een bewezen geweldige keeper die nog een maandje geschorst is - als hij niet heeft bijgetekend waarschijnlijk voor maximaal € 10 miljoen. Dat lijkt me een absolute buitenkans als kopende club.

(En zie ook Suarez zoals eerder genoemd)
Als hij echter 12 maanden niet mag trainen in teamverband, dan is hij niet meteen inzetbaar na 1 maand bij zijn nieuwe club ;) Dus voor de nieuwe club zouden die gewoon moeten uitgaan van het nieuwe seizoen 2022/2023 inzetbaar, wat natuurlijk nog steeds prima is als je Onana gratis kan oppikken.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Martinusz schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:23:
[...]

Als hij echter 12 maanden niet mag trainen in teamverband, dan is hij niet meteen inzetbaar na 1 maand bij zijn nieuwe club ;) Dus voor de nieuwe club zouden die gewoon moeten uitgaan van het nieuwe seizoen 2022/2023 inzetbaar, wat natuurlijk nog steeds prima is als je Onana gratis kan oppikken.
Je moet je hierbij afvragen of je als nieuwe club het geld aan Ajax wil geven om Onana die 5 (?) maanden mee te laten trainen en klaar te stomen voor 2022/2023 of dat je dan ook wil wachten en een deel van dat geld naar Onana zelf te laten vloeien als tekengeld.

Kan Onana bij Ajax weer wedstrijdfit worden bij Ajax en dan fit bij de nieuwe club binnenkomen.

Al met al ontzettend benieuwd naar de ontwikkelingen hierin en hoe het gaat uitpakken voor zowel Ajax als Onana. Hopelijk loyaliteit van beide partijen maar als dat niet zo gaat zijn zou ik niet heel verrast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:02

gws24

Thinking is hard!

Gaat er ook helemaal aan liggen wat er qua doping in zijn huidige contract staat. Kan mij haast niet voorstellen dat er tegenwoordig geen clausule in de contracten staat dat als je gepakt wordt op doping en niet mag spelen dat je dan gekort mag worden op je salaris of iets dergelijks. Dan is het misschien voor Onana gunstiger om een jaar bij te tekenen met als voorwaarde doorbetaling gedurende zijn geschorste jaar.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zijn de velden wel klaar voor het Bekervoetbal ?
(di-woe-do)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
PolarBear schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:31:
[...]
Voorzichtig mogen we wel stellen dat Haller een goede winteraankoop is tot nu toe[/li]
Vind je dat echt?! Ik had wel wat meer verwacht van de duurste aankoop in de Eredivisie ooit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
remco112 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:20:
[...]

Vind je dat echt?! Ik had wel wat meer verwacht van de duurste aankoop in de Eredivisie ooit!
Blijven we dit riedeltje herhalen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
[...]

2 goals 4 assist, daarnaast bij heel veel goals betrokken ( wat niet resulteerde in een doelpunt of een assist voorbeeld de 1-0 vs Willem 2).
Daarnaast dankzij Haller voetbald Ajax zich nog makkelijker naar kansen.
Volgens whoscored heeft hij nu een gemiddelde punt van 7, 57 van de 10.
De nummer één Tadic scoort een 7,95 gemiddeld op basis van data whoscored
Noem het maar slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Ja jij had meer verwacht, maar 6 wedstrijden, 2 doelpunten/4 assists. Plus het feit dat hij met zijn aanwezigheid ruimte creëert voor andere spelers. Weet niet wat je nog meer mag verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
PolarBear schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:29:
[...]

Ja jij had meer verwacht, maar 6 wedstrijden, 2 doelpunten/4 assists. Plus het feit dat hij met zijn aanwezigheid ruimte creëert voor andere spelers. Weet niet wat je nog meer mag verwachten.
Ook dit maar kijk eens naar de goals bijvoorbeeld laatste 4 duels.

Ajax-Feyenoord de assist op Gravenberch bij de enige doelpunt van de wedstrijd.

Fortuna Ajax de 0-1 Was een eigen goal van polter de 1-2 scoorde Haller.

Ajax-Willem 2, 1-0 kopte hij de bal door op Alvarez die de bal doorkopte op Klaassen die scoorde.

2-1 hij gaf de pass op Tadic die Brobbey bereikte en scoorde.

3-1 Haller kopt door op Tadic die Brobbey bereikte en Brobbey gaf hem terug aan Tadic.

AZ uit 0-1 assist op Antony.
0-2 hield de bal goed vast legde hem terug op Gravenberch die daardoor ruimte had om te openen aan de andere kant op blind die Tadic aanspeelt en die voorzet op Klaassen die scoorde.
De 0-3 Was hij gewisseld niet van toepassing.

Dus van de goals waarbij hij nog op het veld stond laatste vier wedstrijden bij 7 van de 8 goals betrokken.

7 van de 8 goals!!
En dat noem jij matig?
Noem een spits die dat beter doet laatste wedstrijden?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:12

Typhone

Who Dares Wins

CR1691 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:12:
[...]

Daar geloof ik niet in. In het wielrennen is de schorsing van Onana een lachertje qua duur. De schorsing is al van twee jaar teruggebracht naar 1 jaar omdat men rekening houdt het met feit dat het echt een foutje was van Onana. Ajax mag blij zijn als ze in de toekomst nog wat aan hem overhouden maar die kans is niet bijzonder groot.
Dat denk ik wel. Contractverlenging voor meerdere jaren (is nog jong) en zorgen dat hij zich via Ajax in the picture speelt. Marktwaarde nu is vrijwel nihil voor elke club. Na de schorsing is het niveau maar de vraag dus Onana zal (als hij slim is) niet gek zijn.

Ajax zou er wel goed aan doen te stellen dat Scherpen eerste keeper is (niet Stekelenburg). Die heeft daarmee de zekerheid dat ie voorlopig keept en dat vertrouwen moeten ze ook uitspreken.

@remco112
Wat is er mis met Haller? C.q. wat had jij verwacht? Volgens mij hangt Ajax het kapstok model mooi aan hem op en heeft hij al enkele zeer belangrijke assists (én goals) op zijn naam staan. Wat mis ik? Welke spits in Nederland overlegt in dezelfde periode betere cijfers op Giakoumakis na?

@Holk
Dat geroep om Lang is overdreven. Daarbij is België geen Nederland en Lang presteerde nul komma nul in grote wedstrijden bij Ajax. Kan me die laatste wedstrijd tegen Valencia of Getafe (weet niet zeker welke het was) nog goed herinneren. Kwam niemand voorbij, leed constant balverlies, verdedigde niet mee. Dát was het moment om jezelf te laten zien. Kans niet gegrepen en verkeken. Wegwezen bij Ajax.

[ Voor 27% gewijzigd door Typhone op 08-02-2021 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:22:
[...]

Dat denk ik wel. Contractverlenging voor meerdere jaren (is nog jong) en zorgen dat hij zich via Ajax in the picture speelt. Marktwaarde nu is vrijwel nihil voor elke club. Na de schorsing is het niveau maar de vraag dus Onana zal (als hij slim is) niet gek zijn.
Zelfs voor een speler als Onana die een jaar op de bank moet zitten op je loonlijst staat vertegenwoordigd nog waarde. Een keeper van 24 jaar heeft nog afdoende jaren om zijn waarde de tonen, een langdurig contract kan derhalve voor overige clubs nog steeds een prima investering zijn, zeker als de huidige keeper richting einde basisplaats lijkt te gaan.

Ja het is een risico maar dat is ook iets wat de waarde drukt en de investering wellicht beperkt. Stellen dat het nihil is doet geen recht aan de speler en de getoonde kwaliteiten van hem. Indien de marktwaarde en dus de transferwaarde nihil is dan zou ik hem probleemloos op de loonlijst laten zetten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:07

Vos

AFCA

Een speler van 20M is helaas niet 20x zo goed als een speler van 1M ;). Haller had nog meer kunnen betekenen, wel paar grote kansen gemist. Maar ik vind hem niet tegenvallen, is zoals gezegd wel al vaak belangrijk geweest.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Grappig in de brievenbus vandaag. Huize Typhone blijft lekker mixed met vrouwlief als fervent PSV’er die niet schroomt om Onana en Haller aan de schandpaal te nagelen... 😅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pRqOZhwtJOfXVamEyBM5EPQa4OQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qUpXCvVhHAYs0l57LWr39xUK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
Typhone schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:51:
Grappig in de brievenbus vandaag. Huize Typhone blijft lekker mixed met vrouwlief als fervent PSV’er die niet schroomt om Onana en Haller aan de schandpaal te nagelen... 😅

[Afbeelding]
Litmanen held <3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:22:
Ajax zou er wel goed aan doen te stellen dat Scherpen eerste keeper is (niet Stekelenburg). Die heeft daarmee de zekerheid dat ie voorlopig keept en dat vertrouwen moeten ze ook uitspreken.
Ik vraag me ten zeerste af of ie daar klaar voor is.. Een verdediging met Schuurs en Scherpen, ik moet er in ieder geval niet aan denken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:38

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op maandag 8 februari 2021 @ 22:54:
[...]

Ik vraag me ten zeerste af of ie daar klaar voor is.. Een verdediging met Schuurs en Scherpen, ik moet er in ieder geval niet aan denken...
Lijkt mij een prima duo! De grote Per en Kjell show!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Bij Jong Ajax mag dat best. :)
Stekelenburg lijkt mij voor nu prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op maandag 8 februari 2021 @ 22:54:
[...]

Die filmpjes kan ik me van Onana ook nog herinneren. Hopelijk beslist Ajax het kampioenschap in de 31e speelronde dan kan Scherpen nog 3 wedstrijden grabbelen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:37:
[...]

Die filmpjes kan ik me van Onana ook nog herinneren.
Ik ook, maar aan z'n reddingen zag je toen het potentieel al. Dat zie ik totaal niet bij Scherpen (maar hopelijk heb ik het verkeerd).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Morgen definitief geen Gakpo, Götze, Madueke en Viergever tegen Ajax (los van de 'vaste' blessures). Weer flinke aderlating. Snap niet dat die heren al wekenlang bijna terug zijn, maar niet helemaal. Zeg dan meteen dat ze er maanden uit liggen.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:28:
Morgen definitief geen Gakpo, Götze, Madueke en Viergever tegen Ajax (los van de 'vaste' blessures). Weer flinke aderlating. Snap niet dat die heren al wekenlang bijna terug zijn, maar niet helemaal. Zeg dan meteen dat ze er maanden uit liggen.
Ajax mist Onana en Gravenberch, denk dat PSV er beter vanaf komt dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Mwa, dit zou voor Ajax geen probleem moeten zijn. Zijn voor PSV toch meer dragende spelers dan voor Ajax. Je kan verwachten dat Stekelenburg op zich ok keept en ik mag hopen voor Ajax dat niet alles afhangt van 1 (opkomend) talent.

Vergeet niet dat PSV waarschijnlijk Rosario in de basis heeft staan waarmee Ajax dus al met een mannetje meer start :+

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Exocet schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:57:
[...]

Ajax mist Onana en Gravenberch, denk dat PSV er beter vanaf komt dan.
PSV heeft Mvogo, ik denk dat Ajax toch echt beter af is.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
Ankona schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:26:
[...]

PSV heeft Mvogo, ik denk dat Ajax toch echt beter af is.
Ajax moet met blind op het middenveld gaan spelen anders word het Klaassen Alvarez Labyad of ekkelenkamp.
Kan echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
ElPaco schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:09:
Mwa, dit zou voor Ajax geen probleem moeten zijn. Zijn voor PSV toch meer dragende spelers dan voor Ajax. Je kan verwachten dat Stekelenburg op zich ok keept en ik mag hopen voor Ajax dat niet alles afhangt van 1 (opkomend) talent.

Vergeet niet dat PSV waarschijnlijk Rosario in de basis heeft staan waarmee Ajax dus al met een mannetje meer start :+
Stekelenburg is zeer kwetsbaar met hoge ballen en ballen van de zeikant.
Gravenberch en Kudus er niet bij betekent Alvarez Klaassen Labyad of ekkelenkamp.
Dat is 0 creativiteit en zal het puur op de inleving van de voorhoede aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
ElPaco schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:28:
Privacy wetgeving, bij Ajax doen ze het andersom, communiceren pas als hij terug is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:09:

Bij allebei 2 dragende spelers?
Gotze met z'n 8 wedstrijden van de mogelijke 21, of Viergever O+ wil je toch zeker geen dragende spelers noemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Viergever zeker niet nee. Maar Gakpo en in iets mindere mate Götze en Madueke wel. Götze heeft in de wedstrijden die hij mee heeft gespeeld laten zien echt wel te zorgen voor een beter PSV. Dat hij pas 8 potten heeft gespeeld maakt hem niet minder dragend, die 7 verliespunten achterstand op Ajax komen ergens vandaan he ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:03:
Viergever zeker niet nee. Maar Gakpo en in iets mindere mate Götze en Madueke wel. Götze heeft in de wedstrijden die hij mee heeft gespeeld laten zien echt wel te zorgen voor een beter PSV. Dat hij pas 8 potten heeft gespeeld maakt hem niet minder dragend, die 7 verliespunten achterstand op Ajax komen ergens vandaan he ;)
Dan zullen jouw en mijn definitie van dragende speler anders zijn ;). Daarvoor moet je wat mij betreft als 1e vereiste veel voor spelen.. Zie Haller, is voor mij ook nog geen dragende speler.
Qua dragende spelers voorin heeft PSV er voor mij 1, Malen en potentieel Zahavi. Verder Dumfries en Max, en op basis vorige seizoen(en) Van Ginkel (jaja) en Ihattaren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Belachelijk trouwens dat ze vanavond Excelsior-Vitesse door laten gaan.. Plastic veld, flinke vorst erover... Hoeveel spelers zouden er geblesseerd uitvallen of achteraf klachten krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
toolkist schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:22:
Belachelijk trouwens dat ze vanavond Excelsior-Vitesse door laten gaan.. Plastic veld, flinke vorst erover... Hoeveel spelers zouden er geblesseerd uitvallen of achteraf klachten krijgen?
Ligt eraan, als ze de sneeuw zo laat als mogelijk pas eraf halen, heb je een gewoon een "normale" mat zoals altijd. Daarnaast hier in de zon smelt de sneeuw/ijs toch behoorlijk, ondanks dat het -3 is.
Ik denk dat het wel mee zal vallen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mark31
Kudus dag voor matchday mee getraind, zal waarschijnlijk bij de selectie zitten morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Daarom heeft Spartak Moskou aangeboden om hem te huren met een optie tot koop, een transfer met gespreide betalingen met mogelijkheid om dit te beëindigen of een transfer voor het volledige bedrag waarbij Ajax een deel terug geeft indien Promes terug moet keren naar Nederland.
Snapt Spartak niet dat ze bij Promes moeten zijn als ie schuldig wordt bevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:18:
[...]

Dan zullen jouw en mijn definitie van dragende speler anders zijn ;). Daarvoor moet je wat mij betreft als 1e vereiste veel voor spelen.. Zie Haller, is voor mij ook nog geen dragende speler.
Qua dragende spelers voorin heeft PSV er voor mij 1, Malen en potentieel Zahavi. Verder Dumfries en Max, en op basis vorige seizoen(en) Van Ginkel (jaja) en Ihattaren..
Als van Ginkel voorkomt in je rijtje dan mag Götze er denk ik ook wel bij ;) Maar goed, we kunnen het er denk ik wel over eens zijn dat er een behoorlijk verschil is in een PSV met of zonder Götze, waarbij het in dit geval voor Ajax positief is dat hij er niet bij is ;)

Vooral Gakpo wordt erg gemist. Jammer dat hij blijkbaar zo dik geblesseerd is geraakt door een besneeuwd kunstgrasveld. Ik duim voor de heren die vanavond moeten aantreden dat ze er zonder kleerscheuren vanaf komen :) Edit: Het veld ziet er op het oog best goed uit, hadden ze bij Sparta nog wat van kunnen leren.

Mijn ideale PSV opstelling met de huidige selectie zou zo iets zijn denk ik:
Mvogo (of Unnerstall, die zijn best gelijkwaardig)
Dumfries, Teze, Boscagli, Max
Sangaré, v Ginkel
Götze, Gakpo
Malen, Zahavi

Waarbij ik dan eventueel Zahavi zou inruilen voor Ihattaren en dan Gakpo wat meer naar voren schuiven.

[ Voor 3% gewijzigd door ElPaco op 09-02-2021 20:12 . Reden: Kunstgras ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:09:
[...]

Als van Ginkel voorkomt in je rijtje dan mag Götze er denk ik ook wel bij ;) Maar goed, we kunnen het er denk ik wel over eens zijn dat er een behoorlijk verschil is in een PSV met of zonder Götze, waarbij het in dit geval voor Ajax positief is dat hij er niet bij is ;)
Van Ginkel uiteraard op basis van de eerdere seizoenen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:17:
[...]

Van Ginkel uiteraard op basis van de eerdere seizoenen ;)
Götze op basis van een goed wk ;) Maar als het aan mij ligt speelt Götze de rest van het seizoen en kan hij laten zien inderdaad een dragende kracht/bepalende speler is.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:22:
Teller staat nu op 1, Bruns van Vitesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
So he, net de overtreding van speler van Excelsior op speler van Vitesse, na 40 seconden. Geen idee waarom de VAR het niet doet vandaag, maar dat was donkerrood.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:04:
So he, net de overtreding van speler van Excelsior op speler van Vitesse, na 40 seconden. Geen idee waarom de VAR het niet doet vandaag, maar dat was donkerrood.
VAR en scheids maar een maandje vrij geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:11:
[...]

VAR en scheids maar een maandje vrij geven...
En hier vinden ze dan wel wat van. Mooie goal van Vitesse. Terecht afgekeurd, maar als iemand doormidden trappen mag, dan had deze goal ook wel gemogen :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Het zit Vitesse ook echt niet mee. Bal op de doellijn, maar geen doellijntechnologie om te bepalen of de bal er overheen was of niet. Ik denk dat deze er net niet in zat.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Nou en dan valt hij alsnog. Hartstikke terecht natuurlijk.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:36:
[...]

Snapt Spartak niet dat ze bij Promes moeten zijn als ie schuldig wordt bevonden?
Ehmm, Promes heeft niks met de verkoop- /huurprijs te doen, alleen wat zijn salaris? Ajax wil hem voor de hoofdprijs verkopen ondanks dat ze weten dat er wat aan de hand is /kan zijn. (goed recht, proberen mag altijd) Maar als je 'm dan voor de hoofdprijs wil verkopen kun je zulke voorwaarden verwachten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:57:
[...]

Ehmm, Promes heeft niks met de verkoop- /huurprijs te doen, alleen wat zijn salaris? Ajax wil hem voor de hoofdprijs verkopen ondanks dat ze weten dat er wat aan de hand is /kan zijn. (goed recht, proberen mag altijd) Maar als je 'm dan voor de hoofdprijs wil verkopen kun je zulke voorwaarden verwachten natuurlijk.
Tuurlijk heeft hij dat in dit geval wel. Hij weet of ie schuldig is of niet. Als hij weet dat ie onschuldig is naait ie Ajax als die een lage transfersom vangen, als ie wel schuldig is naait ie Spartak. Als ie echt zo graag weg wilt naar Spartak dan moet ie ook ballen hebben en het verlies voor 1 van beide clubs voor eigen rekening nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:02:
[...]

Tuurlijk heeft hij dat in dit geval wel. Hij weet of ie schuldig is of niet. Als hij weet dat ie onschuldig is naait ie Ajax als die een lage transfersom vangen, als ie wel schuldig is naait ie Spartak. Als ie echt zo graag weg wilt naar Spartak dan moet ie ook ballen hebben en het verlies voor 1 van beide clubs voor eigen rekening nemen.
Helaas, net als met veel dingen in het leven is het niet zo makkelijk.
Schuldig zijn of schuldig bevonden worden is een verschil. Zo lang Promes niet schuldig bevonden zal worden , zal hij niet zeggen dat hij schuldig is (zie het incident op Ibiza met zijn partner). Mocht de transactie voor de bevinding van het schuldig zijn plaatsvinden zal er dus onduidelijkheid zijn. En zal Ajax daar de gevolgen voor moeten nemen. Zij willen hem immers verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:11:
[...]

Helaas, net als met veel dingen in het leven is het niet zo makkelijk.
Schuldig zijn of schuldig bevonden worden is een verschil. Zo lang Promes niet schuldig bevonden zal worden , zal hij niet zeggen dat hij schuldig is (zie het incident op Ibiza met zijn partner). Mocht de transactie voor de bevinding van het schuldig zijn plaatsvinden zal er dus onduidelijkheid zijn. En zal Ajax daar de gevolgen voor moeten nemen. Zij willen hem immers verkopen.
Promes wil graag weg, gaat (veel) meer verdienen in Rusland... Waarom zou dat dan voor rekening van Ajax moeten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:19:
[...]

Promes wil graag weg, gaat (veel) meer verdienen in Rusland... Waarom zou dat dan voor rekening van Ajax moeten komen?
Als dat de werkelijke reden was, zou hij er nooit weggegaan zijn me dunkt ;). Ook hier ligt het allemaal wat genuanceerder dan je stelt

Overigens, ik las dat Edwin vd Sar een mooie tweet had gestuurd. Ging vast over zijn eigen uitlatingen op tv. Ik las ergens dat hij had gezegd dat het bewezen was dat Onana het pilletje per ongeluk heeft genomen. Dat is wel een hele vrije interpratie...... Het kan gewoon niet bewezen worden dat het pilletje met opzet is genomen, dus is het uitgangspunt dat er geen opzet in het spel was. Maar dit is een heel groot verschil met zeggen dat "het bewezen is dat er geen opzet in het spel was". 8)7 8)7 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door ST10©DE op 09-02-2021 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:27:
[...]

Als dat de werkelijke reden was, zou hij er nooit weggegaan zijn me dunkt ;). Ook hier ligt het allemaal wat genuanceerder dan je stelt
Ik betwijfel het... 3m bij Ajax waar ie lang niet altijd speelt. 4,5m bij Spartak (en dat met lagere belastingen) waar ie de ster in de selectie zou zijn en waar ie het vroeger al goed naar de zin had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Overigens, ik las dat Edwin vd Sar een mooie tweet had gestuurd. Ging vast over zijn eigen uitlatingen op tv. Ik las ergens dat hij had gezegd dat het bewezen was dat Onana het pilletje per ongeluk heeft genomen. Dat is wel een hele vrije interpratie...... Het kan gewoon niet bewezen worden dat het pilletje met opzet is genomen, dus is het uitgangspunt dat er geen opzet in het spel was. Maar dit is een heel groot verschil met zeggen dat "het bewezen is dat er geen opzet in het spel was". 8)7 8)7 8)7
Ehm....
[edit]ik las je post verkeerd.. maar, ik ben nergens tegengekomen dat ie iets geroepen heeft over dat het bewezen is dat.... Ben benieuwd uit welke (geloofwaardige) nieuwsbron je dat hebt.

[ Voor 23% gewijzigd door toolkist op 09-02-2021 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Kleine duiding: hij reageerde op Johan Derksen die een apotheker had gesproken die het verhaal als bullshit wegzette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Typhone schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:50:
[...]

Kleine duiding: hij reageerde op Johan Derksen die een apotheker had gesproken die het verhaal als bullshit wegzette.
Nee, klopt. Maar ik heb het afgelopen weekend een aantal interviews van hem gezien waar zijn tweet ook op zou kunnen slaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ST10©DE schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:57:
[...]

Nee, klopt. Maar ik heb het afgelopen weekend een aantal interviews van hem gezien waar zijn tweet ook op zou kunnen slaan.
Een vage tweet waar je dus weinig mee kunt omdat er geen context of duiding bij zit waar het naar refereert ;)

Waarbij je dan wel weer de vraag kan stellen waarom de CEO van Ajax dit soort tweets plaatst. Het is niets nieuws dat er binnen de voetbalwereld een hoop onzin de wereld in wordt gegooid en dat iedereen er een - in genoeg gevallen - een ongenuanceerde mening over heeft. De verwachting dat het met deze (reeks aan) situatie(s) anders zou zijn is bijzonder laag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Typhone schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:50:
[...]

Derksen had wel een goede verklaring.

Het verhaal van Onana/vd Sar/ Ajax is voor mij ook compleet ongeloofwaardig. Stom toevallig net een verkeerd pilletje gepakt en dan de volgende dag helaas net de pech hebben een controle te krijgen....

Bij VI hadden ze de verklaring dat die voetballers die pilletjes snoepen omdat als ze te zwaar zijn anders onder een verzwaard trainings/dieet regime zouden vallen. En dat willen ze niet dus dan maar wat extra plassen voor je op de weegschaal moet.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:07

Vos

AFCA

Ankona schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:19:
[...]

Het verhaal van Onana/vd Sar/ Ajax is voor mij ook compleet ongeloofwaardig. Stom toevallig net een verkeerd pilletje gepakt en dan de volgende dag helaas net de pech hebben een controle te krijgen....

Bij VI hadden ze de verklaring dat die voetballers die pilletjes snoepen omdat als ze te zwaar zijn anders onder een verzwaard trainings/dieet regime zouden vallen. En dat willen ze niet dus dan maar wat extra plassen voor je op de weegschaal moet.
Dat laatste klinkt als dat het structureel zou gebeuren. Dan zouden er veel vaker voetballers gepakt worden?

Het verhaal van Onana klinkt niet heel geloofwaardig, maar speculeren heeft ook weinig nut. Al snap ik dat VI en de media dat graag doen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:08
Dus laten we ons maar op het voetbal richten, vanavond Ajax - PSV in de beker.

Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg, Mazraoui, Schuurs, Martínez, Blind, Álvarez, Klaassen, Labyad, Antony, Haller, Tadic

Vermoedelijke opstelling PSV:
Mvogo, Dumfries, Teze, Boscagli, Max, Sangaré, Rosario, Ihattaren, Thomas, Malen, Zahavi

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Gelukkig vanavond weer voetbal in plaats van al die randzaken. Ben benieuwd hoe Ajax ermee omgaat vanavond. Het is de beker maar, dus geen ramp als ze verliezen, maar hoop wel een goed spel te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Ankona schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:19:
[...]

Uh lijkt mij nogal onwaarschijnlijk, je kunt dus niet die pillen constant nemen om op gewicht te blijven, aangezien ze daar dus op testen ;)
Naast dat Onana geen overgewicht heeft vermoed ik gezien zijn gespierde lijf, en daarbij waarom zou je die pil nemen een dag voor een wedstrijd :? alsof je op de weegschaal moet voor de wedstrijd en daarna een strafregime krijgt op de training na de wedstrijd. Kan mij voorstellen dat sommige wat 'dikkere' voetballers dit wellicht zouden overwegen vlak voordat ze weer beginnen na een zomerstop bijvoorbeeld, maar een afgetrainde speler :? daar zou ik dan alleen als reden het maskeren van overige drugs bij kunnen voorstellen.

Weet niet hoe het zit met dopingcontroles buiten CL/EL, wordt er in de eredivisie/KKD ook regelmatig gecontroleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:50
Gynnad schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:42:
Dus laten we ons maar op het voetbal richten, vanavond Ajax - PSV in de beker.

Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg, Mazraoui, Schuurs, Martínez, Blind, Álvarez, Klaassen, Labyad, Antony, Haller, Tadic

Vermoedelijke opstelling PSV:
Mvogo, Dumfries, Teze, Boscagli, Max, Sangaré, Rosario, Ihattaren, Thomas, Malen, Zahavi
Pff, kunnen we dan niet Tadic op 10 zetten en dan Idrissi op links?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
LoeWn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:05:
[...]

Wellicht vindt Ten Hag het daar nog te vroeg voor en moet Idrissi zich eerst bewijzen op de training/met invalbeurten. Kan mij dat ook wel voorstellen, is pas zo kort bij de groep. Als je nu tegen RKC had gespeeld was het misschien anders.

Overigens had ik Neres wel een goede optie gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
LoeWn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:05:
[...]

Doe maar niet, verdedigend positioneel kan dat niet.
Met het materiaal wat we hebben zou ik vandaag zo spelen.
Stekelenburg mazraoui Timber Martinez tagliafico; Blind Alvarez Klaassen ; Antony Haller Tadic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Mark31 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:59:
[...]

Stekelenburg mazraoui Timber Martinez tagliafico; Blind Alvarez Klaassen ; Antony Haller Tadic
Tagliafico kan niet starten i.v.m. zijn oogblessure, althans dat is de laatste berichtgeving. Hij gaat ook met een speciale bril spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:08

Superkiwi

Hoi doei

Starbucks schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:42:
Ben benieuwd hoe Ajax ermee omgaat vanavond. Het is de beker maar, dus geen ramp als ze verliezen (...)
Niks daarvan. We hebben een week rust gehad, gewoon volle kracht erin!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Dat pilletje van Onana is om andere middelen (eventueel) te maskeren. Op het moment dat zoiets geconstateerd wordt, komt er uitvoerig onderzoek en daaruit zijn geen andere middelen aangetroffen. Daar komt bij dat dit middel nu achterhaald is, dus niet meer op de lijst voorkomt als ik het goed begrijp. Om die redenen vind ik de straf nogal overdreven.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Gynnad schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:21:
[...]

Tagliafico kan niet starten i.v.m. zijn oogblessure, althans dat is de laatste berichtgeving. Hij gaat ook met een speciale bril spelen.
Volgens Verweij kan tagliafico starten en is mazraoui twijfel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Mark31 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:37:
[...]

Volgens Verweij kan tagliafico starten en is mazraoui twijfel.
Ik zou hem/De Telegraaf niet zo serieus nemen, die slingeren zoveel onzin de wereld in.

Volgens ED kan hij nog niet starten: https://www.ajaxshowtime....ajax-basis-labyad-wel.amp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Gynnad schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:45:
[...]

Ik zou hem/De Telegraaf niet zo serieus nemen, die slingeren zoveel onzin de wereld in.

Volgens ED kan hij nog niet starten: https://www.ajaxshowtime....ajax-basis-labyad-wel.amp
ED en AD werken tezamen op sport gebied, hebben niet veel ingangen bij Ajax itt De telegraaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Mark31 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:50:
[...]

ED en AD werken tezamen op sport gebied, hebben niet veel ingangen bij Ajax itt De telegraaf.
Ik wil er verder niet teveel op in gaan, maar De Telegraaf is alleen maar aan het stoken/zorgen voor onrust binnen Ajax. Hoeveel niet kloppende informatie of hun negatieve mening ik al niet heb gezien van vriend Verweij of Driessen, nee ik hou het wel bij de andere media. Dat is dan de mediapartner van Ajax..

Misschien ben je dan in sommige gevallen 15 a 30 minuten later, maar het is wel bijna altijd betrouwbaar.

Maar zoals al eerder gezegd, laten we het over het voetbal hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Gynnad op 10-02-2021 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Luxicon schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:33:
Daar komt bij dat dit middel nu achterhaald is, dus niet meer op de lijst voorkomt als ik het goed begrijp. Om die redenen vind ik de straf nogal overdreven.
Je stelt dat Onana geschorst wordt door de EUFA omdat hij een middel gebruikt heeft dat niet meer op de dopinglijst staat? Lijkt mij onwaarschijnlijk maar ben benieuwd naar de bron.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Napo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:09:
[...]

Je stelt dat Onana geschorst wordt door de EUFA omdat hij een middel gebruikt heeft dat niet meer op de dopinglijst staat? Lijkt mij onwaarschijnlijk maar ben benieuwd naar de bron.
Dat met de lijst zou ik niet zeker weten, maar zoals het volgende kan over het middel gezegd worden:
Furosemide staat ook niet op de dopinglijst omdat het voor betere prestaties zorgt, zegt Herman Ram, directeur van de Nederlandse Dopingautoriteit. Het is een verboden middel, omdat het gebruik van andere verboden middelen kan maskeren. Als urine sneller wordt afgevoerd, zou doping minder makkelijk detecteerbaar zijn. Dat is althans het idee. Ram: „Dertig of twintig jaar geleden was het moeilijker om in verdunde urine analyses te doen. Nu zijn de technieken verbeterd en is het belang van dit argument minder sterk. Een plaspil is geen effectieve manier om aan de dopingcontrole te ontsnappen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Luxicon schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:33:
Dat pilletje van Onana is om andere middelen (eventueel) te maskeren. Op het moment dat zoiets geconstateerd wordt, komt er uitvoerig onderzoek en daaruit zijn geen andere middelen aangetroffen. Daar komt bij dat dit middel nu achterhaald is, dus niet meer op de lijst voorkomt als ik het goed begrijp. Om die redenen vind ik de straf nogal overdreven.
Staat nog gewoon op de dopinglijst hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Luxicon schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:14:
[...]

Dat met de lijst zou ik niet zeker weten, maar zoals het volgende kan over het middel gezegd worden:

[...]
een bron met een link zou prettig zijn ipv dat we vervolgens zelf moeten zoeken wat deze "bron" zou moeten zijn.

Dat is natuurlijk compleet iets anders. Het is een middel dat niet de prestaties bevorderd en de hedendaagse techniek is verder waardoor het nut van het middel minder is. Dat maakt het middel wellicht achterhaald maar dat maak het middel niet toegestaan.

De lijst is overigens gewoon publiek beschikbaar en je kan op pagina 12 zien dat de "masking agent" furosemide te allen tijden niet toegestaan is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:43:
Misschien ben je dan in sommige gevallen 15 a 30 minuten later, maar het is wel bijna altijd betrouwbaar.
Vooral die verwachte opstellingen van het AD zijn altijd erg betrouwbaar...

Betrouwbaar in die zin dat ze er elke keer naast zitten en wat dat betreft nooit verzaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
‘Red Bull mogelijke nieuwe investeerder AZ’

Wederom het verzoek om iets aan inhoud toe te voegen, en niet alleen 'een link te droppen'.

[ Voor 47% gewijzigd door Ramzzz op 10-02-2021 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Napo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:19:
[...]

een bron met een link zou prettig zijn ipv dat we vervolgens zelf moeten zoeken wat deze "bron" zou moeten zijn.

Dat is natuurlijk compleet iets anders. Het is een middel dat niet de prestaties bevorderd en de hedendaagse techniek is verder waardoor het nut van het middel minder is. Dat maakt het middel wellicht achterhaald maar dat maak het middel niet toegestaan.

De lijst is overigens gewoon publiek beschikbaar en je kan op pagina 12 zien dat de "masking agent" furosemide te allen tijden niet toegestaan is
Het middel is dus onderdeel van de hedendaagse lijst, mijn fout. Dit is de bron van het stuk tekst waar je naar vraagt.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
toolkist schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:35:
[...]

Vooral die verwachte opstellingen van het AD zijn altijd erg betrouwbaar...

Betrouwbaar in die zin dat ze er elke keer naast zitten en wat dat betreft nooit verzaken...
Ik heb het niet over de opstellingen, Freek Jansen (van Pak Schaal Podcast) nu werkzaam bij VI maar voorheen ook bij AD, heeft zelf eens aangegeven dat wat in de bladen/websites staat dat dat echt de gedachte is van de schrijver en dat het eigenlijk zelde (lees misschien wel nooit) op basis is van informatie vanuit de club.

Waarom zou Ten Hag dit doorspelen aan de media zodat de tegenstander dit ook weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Veel reacties zullen zijn dat het belachelijk is en dat ze tegen het moderne voetbal zijn, aan de andere kant kan dit wellicht wel helpen om de Nederlandse competitie een boost te geven waardoor AZ echt kan aanhaken bij Ajax en PSV?

Zou mooi zijn als er weer een Top 3 is die allemaal ook mee kunnen doen in Europa bijv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:33
Gynnad schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:23:
[...]

Veel reacties zullen zijn dat het belachelijk is en dat ze tegen het moderne voetbal zijn, aan de andere kant kan dit wellicht wel helpen om de Nederlandse competitie een boost te geven waardoor AZ echt kan aanhaken bij Ajax en PSV?

Zou mooi zijn als er weer een Top 3 is die allemaal ook mee kunnen doen in Europa bijv.
Ik vraag me altijd af of je als fan van club X zit te wachten op een investeerder die een zielloos handelshuis wil maken van je club. Laten we wel zijn, als Red Bull AZ overneemt betekent dit hoogstens dat de route van Salzburg naar Leipzig via Alkmaar gaat lopen. Uiteindelijk dien je als club het belang van marketing en het belang van een nog net iets grotere club in de RB groep en niet je eigen belang.

Uiteindelijk is het een afweging tussen het verhogen van kwaliteit (het gevolg van meer geld in de nationale competitie) en het behoud van karakter en herkenbaarheid van de competitie. Indien we kwaliteit zo belangrijk vinden zie ik, en dat is puur persoonlijk, nog liever een BeNeLiga of zelfs een draft systeem Amerikaanse stijl dan dat clubs hun ziel verkopen aan grote merken. Maar goed, zoals gezegd is dat puur persoonlijk ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BoB_HenK op 10-02-2021 16:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gynnad schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:23:
[...]

'normaal' is Feyenoord dat, en vechten Vitesse, AZ, FC Twente, FC Utrecht om plek 4

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
BoB_HenK schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:32:
[...]

Ik vraag me altijd af of je als fan van club X zit te wachten op een investeerder die een zielloos handelshuis wil maken van je club. Laten we wel zijn, als Red Bull AZ overneemt betekent dit hoogstens dat de route van Salzburg naar Leipzig via Alkmaar gaat lopen. Uiteindelijk dien je als club het belang van marketing en het belang van een nog net iets grotere club in de RB groep en niet je eigen belang.

Uiteindelijk is het een afweging tussen het verhogen van kwaliteit (het gevolg van meer geld in de nationale competitie) en het behoud van karakter en herkenbaarheid van de competitie. Indien we kwaliteit zo belangrijk vinden zie ik, en dat is puur persoonlijk, nog liever een BeNeLiga of zelfs een draft systeem Amerikaanse stijl dan dat clubs hun ziel verkopen aan grote merken. Maar goed, zoals gezegd is dat puur persoonlijk ;)
Ik denk dat het van veel mensen het standpunt is wat je nu benoemd. Als we bijv. Manchester City als voorbeeld nemen, ik denk dat er weinig supporters zijn die daar nu nog over klagen. Zo zal het uiteindelijk ook met elke andere club zijn die wordt overgenomen / waar een investeerder komt helpen met de financiele situatie.
Hackus schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:33:
[...]

'normaal' is Feyenoord dat, en vechten Vitesse, AZ, FC Twente, FC Utrecht om plek 4
'normaal' is al een behoorlijke tijd geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:33
Gynnad schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:36:
[...]

Ik denk dat het van veel mensen het standpunt is wat je nu benoemd. Als we bijv. Manchester City als voorbeeld nemen, ik denk dat er weinig supporters zijn die daar nu nog over klagen. Zo zal het uiteindelijk ook met elke andere club zijn die wordt overgenomen / waar een investeerder komt helpen met de financiele situatie.

[...]

'normaal' is al een behoorlijke tijd geleden ;)
Verschil tussen Chelsea en City vs. een Salzburg is wel dat Chelsea/City aan de top van de piramide zitten. Daar hoeven geen spelers voor 70% van wat je op de 'vrije' markt had kunnen krijgen doorverkocht te worden aan een zusterclub in een net iets hoger aangeslagen competitie. Het is absoluut fijn dat je meer geld hebt en dit maakt veel van het zeer goed, maar daar staat tegenover dat iemand als een Koopmeiers of Boadu waarschijnlijk al een jaar geleden naar RB Leipzig oid moesten doorschuiven.

Heeft de KNVB hier eigenlijk nog iets in te zeggen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Wel een beetje een mooi weer trainer die Dick ;)

Advocaat wil ook niet naar Heerenveen: 'Dat veld was zonder sneeuw al verschrikkelijk' - https://nos.nl/l/2368089

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Exocet schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:47:

Advocaat wil ook niet naar Heerenveen: 'Dat veld was zonder sneeuw al verschrikkelijk' - https://nos.nl/l/2368089
Is afgelast. Dick heeft een vooruitziende blik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Exocet schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:47:

mag je straks die wedstrijden inhalen, gaan ze zeuren dat ze plots zoveel wedstrijden achter elkaar moeten spelen.

Kunnen ze het niet ergens anders spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/ad_img/1359531361745395715/Xci4fMhV?format=png&name=small

Benieuwd of ze dan wel doorgaan. Het winterweer is nog niet voorbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Ter info: Ajax - PSV is vervroegd naar 20:00 (bron: https://www.vi.nl/nieuws/...gd-na-schrappen-nec---vvv)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Tagliafico toch in de basis en Blind naar het middenveld:

Opstelling Ajax: Stekelenburg; Mazraoui, Timber, Martínez, Tagliafico; Álvarez, Blind, Klaassen; Antony, Haller, Tadić.

Wissels Ajax: Scherpen, Raatsie, Schuurs, Klaiber, Neres, Idrissi, Rensch, Ekkelenkamp, Labyad, Kudus, Traoré, Brobbey.

Kudus en Traore weer bij de selectie! :)

[ Voor 31% gewijzigd door Gynnad op 10-02-2021 19:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mark31
Mark31 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:59:
[...]

Sterkte opstelling van Ajax mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Op welke zender is het te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Opstelling PSV is ook bekend.

Opstelling
Unnerstall; Dumfries, Teze, Boscagli, Max; Rosario, Sangaré; Mauro Junior, Ihattaren; Zahavi, Malen

Reserves
Mvogo, Delanghe, Baumgartl, Fein, Van Ginkel, Guti, Obispo, Piroe, Thomas, Vertessen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 22:27

snmght

imho dan he

Nou nou, een centrum Martinez en Timber vind ik wel heel erg mooi. Kun je Stekelenburg beter mee uit de wind houden dan met een Schuurs & Blind.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
ST10©DE schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:06:
[...]

FOX
Ajax – PSV wordt live uitgezonden op FOX. Dit digitaal basiskanaal wordt bij alle distributeurs in Nederland – en dus ook Ziggo, KPN, Canal Digitaal en T-Mobile – met het goedkoopste digitale tv-abonnement aan klanten geleverd. De wedstrijd wordt eveneens op het hoofdkanaal van betaalzender ESPN uitgezonden.

Radio
De voetbalwedstrijd is op NPO Radio 1 bij NOS Langs de lijn en omstreken vrijwel integraal live te volgen. Ajax Radio zendt het live verslag van de gehele wedstrijd online via JUKE uit. NPO Radio 1 is in Nederland in de ether via FM en DAB+ te beluisteren. Wereldwijd kan de radiozender online beluisterd worden via de internetsite en app van NPO Radio 1 alsmede radio-apps als RadioNed+ en TuneIn.

Aldus: https://www.totaaltv.nl/n...per-ajax-psv-live-volgen/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
snmght schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:07:
Nou nou, een centrum Martinez en Timber vind ik wel heel erg mooi. Kun je Stekelenburg beter mee uit de wind houden dan met een Schuurs & Blind.
Martinez laat wel soms zijn tegenstander uit zijn rug lopen.
Maar blind is nodig op het middenveld anders heb je 0 voetbal op het middenveld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:01

Quad

Doof

Best een goede opstelling van Ajax. Gaat Ten Hag het eindelijk leren? :P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

ST10©DE schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:06:
[...]

ESPN 1 (dus gratis te zien voor kpn abbo's op kanaal 14)

Fox zou de vroege wedstrijd uitzenden maar ik zie daar nu wel een interview in de arena met Overmars dus misschien dat ze hem daar ook op uitzenden.

edit: zie post van @Gynnad dus ook op Fox

[ Voor 5% gewijzigd door gws24 op 10-02-2021 19:12 ]

Pagina: 1 ... 165 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021