alles kan off-topic
Ook over Kudus “als je bij de selectie zit ben je fit genoeg” Ja ja dat hebben we gezien met Kudus en Neres

[ Voor 35% gewijzigd door ephymerous op 10-02-2021 19:45 ]
XXXVI
Hij doet dan inderdaad alsof het een hele domme vraag is en maakt het moeilijker dan het is.ephymerous schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:43:
Mijn hemel wat is die ETH toch matig voor de camera. Dat is toch geen uithangbord voor een club als Ajax.
Ook over Kudus “als je bij de selectie zit ben je fit genoeg” Ja ja dat hebben we gezien met Kudus en Neres
Er zit wel verschil in of hij 60 of 20 minuten kan meedoen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Toch vind ik dat echt een rare zet, om een dopingzondaar - straf is inmiddels uitgedeeld - zo te steunen.Gynnad schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:02:
Benieuwd of Ajax de 0 kan houden met 11 keepers..
Geen expert die verwacht dat de straf wordt geseponeerd.
Wishful thinking...
Het kan, maar hoe waarschijnlijk is dat, als het spul in huis was en daadwerkelijk ingenomen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Het aantal wielrenners dat met een #steunLance jersey rondrijdt is gigantisch natuurlijk. /sRamzzz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:05:
[...]
Toch vind ik dat echt een rare zet, om een dopingzondaar - straf is inmiddels uitgedeeld - zo te steunen.
Geen expert die verwacht dat de straf wordt geseponeerd.
Wishful thinking...
Het kan, maar hoe waarschijnlijk is dat, als het spul in huis was en daadwerkelijk ingenomen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dan is het toch balen voor zo'n speler en dan snap ik wel dat de selectie zoiets wil doen.
Of het verhaal wel of niet klopt, ik ken de details niet, maar ik neem aan dat Ajax onderzoek heeft gedaan in zover dat het mogelijk was en dat de UEFA daarvan ook op de hoogte is, vandaar dus ook de 'lagere' straf.
Er is ook geen doping aangetroffen. Alleen gebruik van een medicijn wat verboden is omdat het doping sporen sneller uit het lichaam zou kunnen verdwijnen. Als we dan het wordt dopingzondaar gaan gebruiken zegt dat wel iets over het niveau van discussie waar weer heen geduwd wordt.Gynnad schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:08:
Naja dat hij het heeft ingenomen dat is ook gewoon een feit, de UEFA gaat er ook vanuit dat het een ongeluk is / niet met opzet vandaar de lage straf.
Dan is het toch balen voor zo'n speler en dan snap ik wel dat de selectie zoiets wil doen.
Of het verhaal wel of niet klopt, ik ken de details niet, maar ik neem aan dat Ajax onderzoek heeft gedaan in zover dat het mogelijk was en dat de UEFA daarvan ook op de hoogte is, vandaar dus ook de 'lagere' straf.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je bent niet de enige, als het om Ajax gaat is het voor velen al snel teveel.ParaDroid2 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:11:
Ik vind het ook een misplaatste actie, hoe je het draait of keert, hij is zelf verantwoordelijk voor dat hij dat pilletje heeft ingenomen. Nu wordt hij neergezet als 'slachtoffer' en ik heb moeite hem zo te zien.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Sure een echte zondaarRamzzz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:05:
[...]
Toch vind ik dat echt een rare zet, om een dopingzondaar - straf is inmiddels uitgedeeld - zo te steunen.

Dezelfde strafgever heeft aangeven te geloven dat van opzet geen sprake is. Wie zijn wij als buitenstaanders dan om daar wel aan te twijfelen?
Uitgaande van wat we wel weten een oliedomme actie. Ik vind het mooi dat zijn ploeggenoten ‘m laten vallen.
XXXVI
Als je PSV volgt had je geweten dat dat een incident was.Gynnad schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:13:
Het is in elk geval fijn om te zien dat PSV er niet zo fel op zit als de vorige competitiewedstrijd.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik volg ze inderdaad niet, maar van vrienden hoor ik idd dat het spel niet om over naar huis te schrijven is.carpebios schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:14:
[...]
Als je PSV volgt had je geweten dat dat een incident was.
Ik geloof best dat de straf gever het gelooft. Maar ik vind het een vreemd verhaal dat rammelt aan alle kantenephymerous schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:14:
[...]
Sure een echte zondaar![]()
Dezelfde strafgever heeft aangeven te geloven dat van opzet geen sprake is. Wie zijn wij als buitenstaanders dan om daar wel aan te twijfelen?
Uitgaande van wat we wel weten een oliedomme actie. Ik vind het mooi dat zijn ploeggenoten ‘m laten vallen.
I served in a company of heroes.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 48% gewijzigd door carpebios op 10-02-2021 20:23 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat wil je daarmee eigenlijk zeggen? Dat Ajax de boel heeft weggemoffeld? Dat de UEFA de boel bedonderd? Dat je twijfelt aan het beoordelingsvermogen van de UEFA?Vuvuzela schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:18:
[...]
Ik geloof best dat de straf gever het gelooft. Maar ik vind het een vreemd verhaal dat rammelt aan alle kanten
XXXVI
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Eng he, wat een hecht team zijn zoal kan doen.Ramzzz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:05:
Ja Ajax is gewoon op dit moment heer en meester.carpebios schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:22:
Hoppa, PSV is machteloos, zoals verwacht.
Die Boscagli doet niet eens veel verkeerd. Hij ziet Klaassen opkomen en kunnen uithalen, dus hij gaat een fractie die kant op. Dan staat Haller vrij en Klaassen is dan zo slim en snel denkend om hem in te spelen.
Tagliafico heeft een hip brilletje
Edit : die Sangaré en Rosario.... Zeer beperkte spelers..
Ok ze worden onder druk gezet maar het zijn ook bepaald geen bal virtuozen... Integendeel..
Haller 2x koel.
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 10-02-2021 20:27 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
De wereldkampioen staat niet in het velddutchgio schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:26:
PSV heeft er geen zin in lijkt het. De intensiteit van de eedere ontmoeting ontbreekt.
Vantevoren verwacht je niet dat je zo makkelijk op 2-0 gaat komen nee, zeker niet gezien de vorige wedstrijd tegen PSVcarpebios schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:27:
Zei ze commentators, dit verwacht je niet... hahaha, waar leeft die?
Klopt, maar hij maakt teveel fouten en heeft een veel te lage inzet de meeste tijd. Het is alles of niet en meestal is het niets.OMX2000 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:28:
Rosario speelde niet eens heel slecht. Maar dat ze hem steeds maar in de basis opstellen begrijp ik niet.
Het lijkt traditie te worden.dutchgio schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:26:
PSV heeft er geen zin in lijkt het. De intensiteit van de eedere ontmoeting ontbreekt.
PSV vergooit het in de beker.
Absurd, maar waar.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
FeyenoordExocet schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:28:
Ik kan niet kijken, wie is beter?
Lastig te zeggen, staat pas 2-0Exocet schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:28:
Ik kan niet kijken, wie is beter?
Afrika Cup quotumTerranova schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:28:
Hoeveel overtredingen mag die Sangare maken?
Martinez voorop zo te zien.OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:29:
Niet te veel scoren aub, anders mogen ze allemaal twee weken lang 6x per dag urinemonsters brengen.
PSV valt vooral tegensnmght schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:28:
Valt inderdaad tegen die Haller.
Ik dacht Ajax doet het rustig aan en psv moet. Maar dat is totaal niet te zien nu
Altijd het zelfde liedje... wint PSV dan is het de verdienste van PSV, gaan ze verliezen dan ligt het ook aan PSV. Nooit eens zal het zijn omdat Ajax gewoon beter is
eerbetoon aan Onanasnmght schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:32:
Rekt Stekelenburg tijd of is hij echt zo traag in al zijn bewegingen?
Sorry, Ajax is echt de allerbeste!!!Han schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:32:
[...]
Altijd het zelfde liedje... wint PSV dan is het de verdienste van PSV, gaan ze verliezen dan ligt het ook aan PSV. Nooit eens zal het zijn omdat Ajax gewoon beter is
Zo beter?
Vooralsnog valt Alvarez mij echt positief op. Scherp in de duels, wilskracht en een verdedigend een blok (aanvallend/opbouwend weer niet).
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dit lijkt weer wat qua snelheid en druk zetten op hun CL niveau. Ook passen, overzicht en bal aannames zijn goed.
Dat niveau haalt Psv sowieso niet.
Kijk al naar Sangare en Rosario. Dan kan je toch nooit fatsoenlijk opbouwen. Daarom missen ze Götze, die kan dat wel. Zonder hem is Psv op zo'n niveau tandenloos.
Daar kan een Malen in zijn eentje weinig aan doen.
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 10-02-2021 20:37 ]
Het moet niet gekker worden. Ik ga je gelijk geven over Alvarez! Paar maanden terug vond ik hem persona non grata maar inmiddels brengt hij wel balans en body.Outerspace schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:33:
Ik vind PSV niet zo lekker spelen, maar Ajax kan er ook juist goed op los combineren. Blijkbaar is het tandem Klaassen - Haller redelijk stabiel, goed om te zien.
Vooralsnog valt Alvarez mij echt positief op. Scherp in de duels, wilskracht en een verdedigend een blok (aanvallend/opbouwend weer niet).
PSV speelt oerend zwak, niet te filmen. Geen idee welk plan of voetbal die voor ogen hebben.
Selectief quoten werkt het beste
Nou ja, zoveel verkeerde dingen heb ik hier nog niet geroepen behalve wat modbreakjesTyphone schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:35:
[...]
Het moet niet gekker worden. Ik ga je gelijk geven over Alvarez! Paar maanden terug vond ik hem persona non grata maar inmiddels brengt hij wel balans en body.
PSV speelt oerend zwak, niet te filmen. Geen idee welk plan of voetbal die voor ogen hebben.
[ Voor 53% gewijzigd door Outerspace op 10-02-2021 20:36 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dat verwacht je wel, omdat het een incident was. Het blijft allemaal zeer belabberd wat Smith neerzet met dit team.toolkist schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:28:
[...]
Vantevoren verwacht je niet dat je zo makkelijk op 2-0 gaat komen nee, zeker niet gezien de vorige wedstrijd tegen PSV
XXXVI
Hij heeft er anders al wel 3 doelpunten tegen PSV in gelegd in de beker 😋OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:32:
30 min en nog geen hattrick voor Haller, miskoop ...
Straks die lange afstandspass van Alvarez op Tadic was ook gewoon goed. Hij lijkt wat meer vertrouwen te hebben, speelt de laatste wedstrijden echt wel sterk.Typhone schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:35:
[...]
Het moet niet gekker worden. Ik ga je gelijk geven over Alvarez! Paar maanden terug vond ik hem persona non grata maar inmiddels brengt hij wel balans en body.
Vind Blind trouwens ook goed spelen op het middenveld.
Haha nee maar überhaupt het feit dat ik iemand gelijk ging geven over Alvarez die goed speelde hield ik niet voor mogelijk. Dat was net een kromme olietanker op het middenveld in het begin van het seizoen.Outerspace schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:35:
[...]
Selectief quoten werkt het beste
[...]
Nou ja, zoveel verkeerde dingen heb ik hier nog niet geroepen behalve wat modbreakjes
Zo die is vereeuwigdremco112 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:33:
[...]
Sorry, Ajax is echt de allerbeste!!!
Zo beter?
Hadden we daar maar een leus voor...remco112 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:33:
[...]
Zo beter?
Wat heeft je vriendin erover te melden?Typhone schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:35:
[...]
Nu ja.remco112 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:33:
[...]
Zo beter?
Als de tegenstander maar niet Atalanta heet en er gewonnen móet worden
#frustratie-off
Ik citeer: “kut PSV en als wij zoveel geld hadden konden we ook een Antony kopen”.toolkist schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:39:
[...]
Wat heeft je vriendin erover te melden?
Vraag me van PSV af of ze het inderdaad laten lopen want zo apathisch ken ik onze Eindhovense vrienden niet.
Selectief quoten werkt het besteOuterspace schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:35:
Nou ja, zoveel verkeerde dingen heb ik hier geroepen behalve wat modbreakjes
Hebben we de uitspraak van de UEFA zelf al? Tot nu toe heb ik alleen van de Sar en Overmars gehoord die dat zeggen, maar de UEFA zelf nog niet. Maar kan het over het hoofd hebben gezien deze week.ephymerous schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:14:
[...]
Dezelfde strafgever heeft aangeven te geloven dat van opzet geen sprake is.
Typhone schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:40:
[...]
Ik citeer: “kut PSV en als wij zoveel geld hadden konden we ook een Antony kopen”.

Zou ze niet liever een andere middenvelder of verdediger halen dan?
Dat zou ik kunnen doen maar de dames van lichte zeden zijn gesloten tijdens corona dus ik hou wijselijk m’n mondtoolkist schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:42:
[...]
![]()
Zou ze niet liever een andere middenvelder of verdediger halen dan?
Tsssk
Even on a sidenote; Ihattaran is echt een fijne speler om naar te kijken. Heeft het inzicht echt wel, de passes moeten soms nog wat beter. PSV moet die jongen koesteren, die wordt over een paar jaar zeker belangrijk.
Ik wacht nog even met de complimenten. Met enige regelmaat heeft hij door slechte wissels en een opmerkelijk aanvallende spelopvatting een voorsprong van meerdere doelpunten weggeven.snmght schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:41:
Ook complimenten aan ETH. Iedereen lijkt buitengewoon gemotiveerd en de opstelling klopt ook. Geen gekunstel met Blind centraal houden en dan een Labyad er in of iets dergelijks. Dit is helemaal prima.
Vraag me van PSV af of ze het inderdaad laten lopen want zo apathisch ken ik onze Eindhovense vrienden niet.
XXXVI
Ongelooflijk. Wat een speler
Ik zou hem echt op het middenveld laten, straks met een Kudus er naast om wat snelheid te hebben. Verdeelt het spel. Achterin is hij eigenlijk sowieso te langzaam
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 10-02-2021 20:45 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Liefde maakt blind...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Goede vraag. Ik heb de aanname gedaan Sar en Overmars daarover niet kunnen liegen. Assumptions are the mother of allPWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:42:
[...]
Hebben we de uitspraak van de UEFA zelf al? Tot nu toe heb ik alleen van de Sar en Overmars gehoord die dat zeggen, maar de UEFA zelf nog niet. Maar kan het over het hoofd hebben gezien deze week.
XXXVI
[ Voor 94% gewijzigd door ephymerous op 10-02-2021 20:46 ]
XXXVI
Hahaha ja.. Net als je het erover hebt...OPSLAGHOND schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:45:
@Harribo En meteen een kans na balverlies van Blind.
Toch overkomt hem dat zelden
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021