Veel speelminuten voor dit jaar of volgend jaar?
Dit jaar zou hij sowieso het moeten hebben van invalbeurten, hij heeft al moeite met veel wedstrijden in de KKD qua conditie. Daarnaast is hij net 19 jaar, de laatste jonge 1ste spits was Kluivert en dat was in een hele andere tijd. Als hij was gebleven, had hij volgend jaar moeten proberen voor Traore te komen in de pikorde, oftewel 2de spits. Afhankelijk wanneer Haller weer vertrekt kan je doorschuiven naar plek 1.
Dat lijkt mij realistischer dan te denken dat hij eventjes 1ste spits bij Ajax nu kan zijn.
Zijn goed recht om te vertrekken, maar ik mag hopen dat hij niet verwacht eventjes 1ste spits in het buitenland te worden, tenzij het een middenmotor/laagvlieger club is. Mocht hij in NL blijven (acht de kans klein) bij welke club zou hij onbetwiste 1ste spits kunnen zijn, dan moeten we denk ik al ver naar beneden op de ranglijst kijken en ook daar zal hij het maar voor elkaar moeten zien te krijgen om de huidige spits(en) te 'verslaan'. Maar ik laat mij graag verrassen, wie weet schiet hij Emmen wel naar behoudt in de Eredivisie
Edit:
Het is een kwestie van... gevoel. Gevoel. Het vertrek van Brian Brobbey bij Ajax is puur gemaakt op basis van gevoel. Dit meldt het kamp-Brobbey in reactie op het afbreken van de gesprekken met de club over een nieuw contract en de keuze om een eigen weg in te slaan.
Kamp-Brobbey is het namelijk eens met de lezing van Overmars. “We verwijten Ajax nul. Ajax heeft er echt alles aan gedaan. Met het voorstel was ook weinig mis,” aldus José Fortes tegenover het Algemeen Dagblad. Huh, Fortes? Ja, hij doet de begeleiding samen met Mino Raiola.
“Brian maakt deze keuze op basis van zijn gevoel. Daar kan Ajax niets aan doen. We zijn nog niet in gesprek met andere clubs. We zullen zien wat de toekomst brengt, maar nogmaals: het ligt niet aan Ajax,” benadrukt Fortes vanuit kamp-Brobbey.
[
Voor 26% gewijzigd door
Martinusz op 04-02-2021 11:17
]
Float like a butterfly, sting like a bee.