[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 159 ... 208 Laatste
Acties:
  • 290.520 views

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:36
Promes (en heel Ajax) profiteerden van de aanwezigheid van Ziyech. Promes wordt nu niet meer bereikt zoals vorig seizoen.
Daarnaast zit die Promes helemaal niet lekker in zijn vel, op 10 niet en op linksbuiten niet. Is vooralsnog gewoon zijn jaar niet.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:49

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:45:
[...]

Dat doet Labyad ook maar dat maakt hem nog geen spits ;)
Op zo'n goede morgen die naam noemen. Doe niet! :*)

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Ajax doet hiermee goede zaken. Stoorzender Promes is weg en daarvoor haal je iemand met gelijkwaardige kwaliteiten die jonger is en die je kunt kopen als hij het goed doet. Zo niet, dan ben je je stoorzender kwijt en kun je in de zomer rustig voor een andere speler gaan.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:37:
Guus Til is wel een grappige inderdaad. Waar speelt die tegenwoordig? Nog in Rusland? (zal het wel Googlen maar los daarvan geen idee). Hoe je een carrière om zeep kunt helpen want het NL efltal zou gebaat zijn bij een goede spits.
Die jongen (middenvelder) had heel goed door dat, als hij flink wat miljoenen wilde verdienen, hij dat in een land als Rusland zou moeten doen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:59:
[...]

Die jongen (middenvelder) had heel goed door dat, als hij flink wat miljoenen wilde verdienen, hij dat in een land als Rusland zou moeten doen.
Naar het schijnt kun je bij Barcelona ook best veel geld verdienen. €2,43 per seconde.
Nachtje slapen en je bent een nieuwe BMW 5 serie rijker. Als je een dealer kiest die iets verder wegzit (300km) rijden kun je net zo goed meteen de M5 meenemen en direct aftikken! 10 minuten later heb je de verzekering voor een jaar terugverdiend en nog eens 3,5 minuut later de Spaanse wegenbelasting. En na 45 seconden kun je de auto ook nog eens voltanken! :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 01-02-2021 10:30 ]

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:23
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DgmB3bX.png

Een alternatief overzicht van de huidige stand. Het is lekker druk in de middenmoot, 8 clubs binnen 8 punten van elkaar. Het gat tussen Emmen en ADO is ook groot, lijkt me niet te overbruggen, al vind ik ADO ook echt een Eredivisie onwaardige selectie hebben en bijzonder armoedig spelen.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
JanW schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:07:
[Afbeelding]

Een alternatief overzicht van de huidige stand. Het is lekker druk in de middenmoot, 8 clubs binnen 8 punten van elkaar. Het gat tussen Emmen en ADO is ook groot, lijkt me niet te overbruggen, al vind ik ADO ook echt een Eredivisie onwaardige selectie hebben en bijzonder armoedig spelen.
Cann tables werken sowieso beter dan de lijstjes die je op bijvoorbeeld VI.nl en teletekst kan vinden. Zou wat mij betreft eerder de standaard moeten zijn dan het alternatief, zeker op websites als ruimte niet per definitie een probleem is.

Geef in ieder geval een prettig overzicht van de top (1 t/m 5) middenmoot (6 t/m 14) en degradatiekandidaten (15 t/m 18) aan.

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12 18:56

snmght

imho dan he

Het gemoedelijke is er wel van af bij AZ he. Gudmundsson ook maar gelijk wegsturen?

[ Voor 30% gewijzigd door snmght op 01-02-2021 11:50 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• remco112
snmght schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:49:
Het gemoedelijke is er wel van af bij AZ he. Gudmundsson ook maar gelijk wegsturen?
Snap best dat ze het moeten doen na Slot, maar ze snijden zichzelf echt in hun vingers. Als blijkt dat Svensson naar Feyenoord gaat, wordt hij dan ook op non-actief gezet? Als ze consequent willen zijn, moet dat wel.

AZ is verre van gemoedelijk het afgelopen jaar :)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Liever zou ik AZ hard bashen maar doe dat even niet. Ga je het anders benaderen dan ben ik benieuwd hoeveel krediet Advocaat zou hebben TOT afgelopen zondag wanneer zou blijken dat hij aan het einde van het seizoen naar Ajax/PSV zou verkassen. Ik denk dat AZ voor diezelfde keuze staat voor een deel. En ik begrijp het ergens wel. Los daarvan ben je professioneel en dan moet je hard kunnen zijn. Altijd.

[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 01-02-2021 11:58 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Het is in de voetballerij vrij normaal dat een trainer of speler bij een aflopend contract mag onderhandelen met andere clubs voor een vervolgstap, daar zijn zelfs regels voor.
Je bent er zelf bij bij het afsluiten van contracten en de duur daarvan. Als je die niet tijdig verlengt zit er dus ook een einddatum aan, waarna de trainer/speler elders heen gaat. Dat kan ook Feyenoord zijn.

AZ is na Slot wat doorgeslagen in de rancune tegen Feyenoord. Als je dit bij elke (jeugd)speler ook gaat doen houd je weinig over.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:02
AZ maakt het zichzelf niet makkelijker in ieder geval.
Net als met de 'wij verkopen niet aan Ajax' instelling, prima, maar je kunt jezelf er ook mee in de voet schieten in de toekomst.
Heb echt het idee dat ze jaren op de goede weg waren, maar dat het nu toch wat gaat rammelen daar.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:53
remco112 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 22:13:
Laatste top-transfers van AZ:
Idrissi
Til
Jahanbaksh
Weghorst
Janssen

Eigenlijk is alleen Weghorst geslaagd, de rest heeft (tot nu toe) hopeloos gefaald in het buitenland. Bijzonder!
ik ben dan ook van mening dat het voor jongens van AZ, of eigenlijk elke subtopper in NL, altijd beter is eerst de tussenstap te maken naar Ajax of PSV. Financieel misschien niet, maar wel als je uiteindelijk de top wilt bereiken.

Ik snap dat AZ ambities heeft, maar hoe je het went of keert: bij Ajax en PSV is er een ander soort druk. De druk van kampioen móeten worden, en alles wat daaromheen erbij komt. Daar wordt je gewoon beter voorbereid op het buitenland.

Helaas voor die jongens alleen, maar begrijpelijk vanuit AZ standpunt, worden de topspelers van AZ te duur geprijst. Voor Stengs, Boadu en koopmeijners zou de volgende stap ajax of psv moeten zijn, maar vermoedelijk wordt dat hem niet, en komen ze gewoon in dat lijstje terecht naast Vincent Jansen.

[ Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 01-02-2021 12:38 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:01

Quad

Doof

Áls er al een manier is om CL gelden de competitie in te laten vloeien was het wel als bijvoorbeeld AZ verkocht aan Ajax. Dit lijkt mij de manier om de competitie sterker te maken. Door niet te verkopen heb je een risico dat de speler minder waard wordt, je zelf geen geld krijgt voor je eigen ontwikkeling en de tegenstanders de spelers uit het buitenland haalt.

Precies wat nu met Ajax en AZ is gebeurd.

Enfin, het leek mij het beste als de coach de klus gewoon afmaakt dit seizoen maar AZ ziet het dus anders.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
KingKoning schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:37:
[...]

ik ben dan ook van mening dat het voor jongens van AZ, of eigenlijk elke subtopper in NL, altijd beter is eerst de tussenstap te maken naar Ajax of PSV. Financieel misschien niet, maar wel als je uiteindelijk de top wilt bereiken.

Ik snap dat AZ ambities heeft, maar hoe je het went of keert: bij Ajax en PSV is er een ander soort druk. De druk van kampioen móeten worden, en alles wat daaromheen erbij komt. Daar wordt je gewoon beter voorbereid op het buitenland.

Helaas voor die jongens alleen, maar begrijpelijk vanuit AZ standpunt, worden de topspelers van AZ te duur geprijst. Voor Stengs, Boadu en koopmeijners zou de volgende stap ajax of psv moeten zijn, maar vermoedelijk wordt dat hem niet, en komen ze gewoon in dat lijstje terecht naast Vincent Jansen.
Spelers bij AZ hebben geen volgende (tussen)stap in de eredivisie nodig. Ajax kan alleen interessant zijn om op te vallen bij scouts maar voor de ontwikkeling maakt het niets uit. Sterker nog, bij AZ zijn ze zeker van een basisplek en draait het lekker, een overstap houdt het risico in dat het niet klikt met de coach en dat het banken wordt.

alles kan off-topic

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ankona schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:42:
[...]

Spelers bij AZ hebben geen volgende (tussen)stap in de eredivisie nodig. Ajax kan alleen interessant zijn om op te vallen bij scouts maar voor de ontwikkeling maakt het niets uit. Sterker nog, bij AZ zijn ze zeker van een basisplek en draait het lekker, een overstap houdt het risico in dat het niet klikt met de coach en dat het banken wordt.
Ik denk ook dat het inderdaad altijd een gok zal zijn om naar de top van de Eredivisie te gaan, heb je geluk dan kun je nog verder gaan maar heb je pech dan is dat ook meteen het eindstation.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
[...]

Het draait niet lekker bij AZ. Ze zijn uitgeschakeld in Europa, in de KNVB-beker en voor de landstitel. Wat dat betreft een echte subtopper. Geen top twee.

Verder vertrekken geslaagde spelers bij Ajax naar Chelsea, Manchester United, Barcelona, Juventus en Tottenham Hotspur.

Geslaagde spelers van AZ vertrekken naar Wolfsburg, Brighton, Sevilla en Spartak Moskou.

Dat zijn de feiten. Ik denk dat twee/drie jaar Ajax voor spelers van AZ niet verkeerd zou zijn als tussenstap naar de absolute top. Anderzijds denk ik niet dat een speler van AZ iets kan toevoegen aan Ajax, dus dan kan je weer beter een directe stap maken naar de buitenlandse subtop/middenmoot.

[ Voor 10% gewijzigd door VDS91 op 01-02-2021 12:57 ]

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:49:
Nee die moeten ze houden, die krijgt een bal voor open goal nog mis... Om maar in Football manager termen te praten... z'n positioning is 20, maar z'n finishing een 1

• toolkist
  • Niet online
KingKoning schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:37:
[...]

Je vergeet Feyenoord... Presteren onder druk in de Kuip is ook een vak apart.

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:39:
Áls er al een manier is om CL gelden de competitie in te laten vloeien was het wel als bijvoorbeeld AZ verkocht aan Ajax. Dit lijkt mij de manier om de competitie sterker te maken. Door niet te verkopen heb je een risico dat de speler minder waard wordt, je zelf geen geld krijgt voor je eigen ontwikkeling en de tegenstanders de spelers uit het buitenland haalt.

Precies wat nu met Ajax en AZ is gebeurd.

Enfin, het leek mij het beste als de coach de klus gewoon afmaakt dit seizoen maar AZ ziet het dus anders.
Dat maakt pas uit als AZ dan ook weer in NL zou investeren.

• toolkist
  • Niet online
VDS91 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:54:
[...]

Het draait niet lekker bij AZ. Ze zijn uitgeschakeld in Europa, in de KNVB-beker en voor de landstitel. Wat dat betreft een echte subtopper. Geen top twee.

Verder vertrekken geslaagde spelers bij Ajax naar Chelsea, Manchester United, Barcelona, Juventus en Tottenham Hotspur.

Geslaagde spelers van AZ vertrekken naar Wolfsburg, Brighton, Sevilla en Spartak Moskou.

Dat zijn de feiten. Ik denk dat twee/drie jaar Ajax voor spelers van AZ niet verkeerd zou zijn als tussenstap naar de absolute top. Anderzijds denk ik niet dat een speler van AZ iets kan toevoegen aan Ajax, dus dan kan je weer beter een directe stap maken naar de buitenlandse subtop/middenmoot.
Wijndal mag van mij Tagliafico vervangen als die verkocht wordt, en Koopmeijners op 6, mwoah lijkt me ook best een versterking.

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:59:
[...]

Dat maakt pas uit als AZ dan ook weer in NL zou investeren.
Eigen jeugdopleiding of andere kleinere clubs, prima toch? :)

nggyu nglyd

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:35
dutchgio schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:25:
Het is in de voetballerij vrij normaal dat een trainer of speler bij een aflopend contract mag onderhandelen met andere clubs voor een vervolgstap, daar zijn zelfs regels voor.
Je bent er zelf bij bij het afsluiten van contracten en de duur daarvan. Als je die niet tijdig verlengt zit er dus ook een einddatum aan, waarna de trainer/speler elders heen gaat. Dat kan ook Feyenoord zijn.

AZ is na Slot wat doorgeslagen in de rancune tegen Feyenoord. Als je dit bij elke (jeugd)speler ook gaat doen houd je weinig over.
Dat is ook allemaal normaal, maar het is ook normaal dat je dit bij AZ meldt. Voor zover ik weet is AZ er viavia achter gekomen dat Slot met Feyenoord aan het praten was en dat verklaart 'voor een deel' de doorslaande reactie

Hattrick: Thorgal Eagles

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:35
Hoe graag AZ ook bij de top wil horen.........

Je merkt aan de reacties dat dit niet zo is. Ze liggen overal uit en je hoort er niets van. Bij de traditionele top 3 zouden de kranten vol staan en om acties vragen.

Denk dat de analyse van vd Vaart vorige week over Stengs wel klopt: Hele goede voetballer als het goed draait, maar te weinig man om op te staan en het verschil te maken als het tegen zit.

Hattrick: Thorgal Eagles

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

We verkopen niet aan Ajax is natuurlijk wel een dom verhaal. Als er 40 miljoen gelapt wordt voor een speler dan is iedereen te koop. Dat soort kitschtermen is leuk om een wit voetje te halen bij de achterban maar verre van een reëel beeld.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:53
[...]

ik denk dus van wel. Zie Vincent Jansen, Idrissi, yahanbanks (?), etc. Het feit dat ze niet zeker zijn van een basisplek is op een x moment júist de druk die ze nodig hebben.
Tenmisnte wel als je de top wilt bereiken of die potentie hebt.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:33
KingKoning schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:21:
[...]
Zie Vincent Jansen, Idrissi, yahanbanks (?), etc.
Dat zijn ook geen absolute toppers natuurlijk. Die zouden nooit bij Chelsea terecht kunnen komen.

Verder speelt bij Ajax ook de naam mee. Pakweg Riedewald levert meer op als Ajax hem verkoopt dan als AZ hem zou verkopen.

Ik vind wel dat spelers over het algemeen te snel vertrekken. Een bepaalde status (international, succes in EL of CL) helpt enorm als je bij een andere club binnen komt.

• snmght

snmght

imho dan he

De kans op een basisplek is voor een door @toolkist genoemde voorbeelden als Koopmeiners en Wijndal relatief groot bij een transfer naar Ajax, ten opzichte van een buitenlandse (subtop)ploeg. In verhouding is de selectie van Ajax dan vrij smal. Daarbij zul je in ieder geval veel minder last hebben van problemen met acclimatiseren; wellicht aan de stad, speelwijze en druk maar je komt niet in een ander land terecht.

Ik denk ook dat het beter zou zijn als AZ gewoon voor passende bedragen aan andere eredivisieploegen verkoopt. En dan lijken me Koopmeiners en Wijndal ook de meest interessante namen voor Ajax of PSV.

Eerder had ik Boadu ook wel in dat rijtje staan maar enerzijds doet hij het niet echt fantastisch en anderzijds is met Haller die noodzaak volkomen verdwenen.
bregweb schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:06:
Hoe graag AZ ook bij de top wil horen.........

Je merkt aan de reacties dat dit niet zo is. Ze liggen overal uit en je hoort er niets van. Bij de traditionele top 3 zouden de kranten vol staan en om acties vragen.
Plus honderd. Het zou CRISIS zijn in Eindhoven of Amsterdam en de Driessens van deze wereld zouden ejaculeren dat het een lieve lust is.

Tegelijkertijd, los van de buitenwereld zou AZ in theorie misschien de trainer kunnen ontslaan ware het niet dat die al weg is. :+

[ Voor 27% gewijzigd door snmght op 01-02-2021 13:43 ]

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:41:
Ik denk ook dat het beter zou zijn als AZ gewoon voor passende bedragen aan andere eredivisieploegen verkoopt. En dan lijken me Koopmeiners en Wijndal ook de meest interessante namen voor Ajax of PSV.
Ik denk dat AZ meer aan die jongens verdient als ze nu een iets lagere initiële transfersom vragen (of in ieder geval geen extra bedrag ivm binnenlandse transfer) en dan bonussen voor spelen + stevig percentage voor doorverkoop.
Maar, ze hoeven Ajax natuurlijk niet te helpen met lagere transfersommen, doel moet wel zijn dat ze er zelf meer aan verdienen.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:03
toolkist schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:53:
[...]

Ik denk dat AZ meer aan die jongens verdient als ze nu een iets lagere initiële transfersom vragen (of in ieder geval geen extra bedrag ivm binnenlandse transfer) en dan bonussen voor spelen + stevig percentage voor doorverkoop.
Maar, ze hoeven Ajax natuurlijk niet te helpen met lagere transfersommen, doel moet wel zijn dat ze er zelf meer aan verdienen.
Als een speler het maakt bij Ajax gaat ie voor een significant hoger bedrag naar het buitenland dan bij AZ. AZ kan wellicht met een minder starre houding met Ajax afstemmen over een fors doorverkooppercentage en wellicht een iets lagere transfersom naar Ajax toe. Daar heb je beiden wat aan. Dat veel AZ spelers falen in het buitenland gaat vroeg of laat ook opvallen.

Die Eenhoorn snijdt zichzelf sowieso al flink in z'n vingers. Die rechtszaak, het eeuwige doorzeuren daarover, ontslag van Slot en nu weer het op non-actief zetten van Pusic. Accepteer dat je geen Ajax, Feyenoord of PSV bent, ook niet gaat worden en zoek vooral samenwerkingen.

[ Voor 14% gewijzigd door ephymerous op 01-02-2021 14:50 ]

XXXVI

• D-e-n
Dat gedoe met transfervrije spelers en trainers is natuurlijk niet al te slim gespeeld. Daar kunnen ze ook niks tegen doen. Het principe van AZ met betrekking tot verkopen snap ik dan wel weer. Punt is natuurlijk dat AZ de ambitie heeft de topclubs uit te dagen en dan helpt het niet als jouw beste spelers bij de club gaan spelen die je uiteindelijk als de grote "prooi" ziet. Hoe je het ook wendt of keert: Koopmeiners of Wijndal bij Ajax maken Ajax sterker en AZ zwakker. Daar kan geen geld tegenop.

In het verleden had PSV een periode dat ze alle concurrentie leegvisten. Nielsen naar PSV, Koeman naar PSV, Gullit naar PSV. Daar werd die concurrentie niet beter van. PSV wel.

[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 01-02-2021 15:09 ]

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:07:
Het principe van AZ snap ik dan wel weer. Punt is natuurlijk wel dat AZ de ambitie heeft de topclubs uit te dagen en dan helpt het niet als jouw beste spelers bij de club gaan spelen die je uiteindelijk als de grote "prooi" ziet. Hoe je het ook wendt of keert: Koopmeiners of Wijndal bij Ajax maken Ajax sterker en AZ zwakker. Daar kan geen geld tegenop.

In het verleden had PSV een periode dat ze alle concurrentie leegvisten. Nielsen naar PSV, Koeman naar PSV, Gullit naar PSV. Daar werd die concurrentie niet beter van. PSV wel.
Van de andere kant hebben we ook gevallen als Charisteas... Daar werd Ajax sterker van en Feyenoord niet ;)

• D-e-n
toolkist schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:09:
[...]

Van de andere kant hebben we ook gevallen als Charisteas... Daar werd Ajax sterker van en Feyenoord niet ;)
Ajax had Narsingh mogen hebben in plaats van Promes :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:33:
[...]

Dat zijn ook geen absolute toppers natuurlijk. Die zouden nooit bij Chelsea terecht kunnen komen.

Verder speelt bij Ajax ook de naam mee. Pakweg Riedewald levert meer op als Ajax hem verkoopt dan als AZ hem zou verkopen.

Ik vind wel dat spelers over het algemeen te snel vertrekken. Een bepaalde status (international, succes in EL of CL) helpt enorm als je bij een andere club binnen komt.
Zelfs als je laat vertrekt biedt dat geen enkele garantie (Ziyech, Vd Beek, Klaassen, Sanchez). Alhoewel die laatste na 1 jaar al vertrok. Feit is gewoon dat er bij veel clubs een A + B + C elftal op de bank zit die in alle gevallen mee zouden doen om de titel in de Eredivisie. Hij blijft een beetje onderbelicht maar een Dries Mertens heeft het nu wél echt goed voor mekaar in het buitenland.

Internationale exposure drijft de prijs van spelers wel flink op (inclusief de naam en status van een club) en daarom zou het wel eens fijn zijn als álle Nederlandse clubs álle Europese wedstrijden serieus zouden benaderen.

[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 01-02-2021 16:19 ]

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-12 11:38
snmght schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:41:
Plus honderd. Het zou CRISIS zijn in Eindhoven of Amsterdam en de Driessens van deze wereld zouden ejaculeren dat het een lieve lust is.
Driessens heeft weinig nodig wat dat betreft. Zag alweer dat de januari topmaand een anticlimax was volgens hem. En als Ajax nou de helft verloren had en niet meer eerste stond, was hij daar op los gegaan. Irritante kwal is het.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
[...]

Aan de andere kant zul je bij een overstap naar het buitenland net zo goed te maken krijgen met concurrentie (en dat het niet kan klikken met de coach). Als het goed is hebben spelers van AZ meer affiniteit met Nederland dan een ander land. Spelers maken vanuit Ajax meestal niet direct een goede transfer, maar door het opdoen van ervaring. Bij Ajax valt er meer te halen dan bij AZ. Het is misschien ook zo, dat een speler van Ajax sneller in aanmerking komt om in het 1e van het Nederlands elftal te gaan spelen.

...

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015

Qu3st

De optie tot koop bij Idrissi is 18 miljoen euro.... 18 miljoen.... 18 miljoen 8)7

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:51:
De optie tot koop bij Idrissi is 18 miljoen euro.... 18 miljoen.... 18 miljoen 8)7
10m teveel voor iemand die voor 12m gekocht is en nagenoeg niks speelt.
En dan verhuur je Promes zonder verplichte koop en heb je nog steeds geen creatieve 10... Ik snap er ineens niks meer van.

• Luxicon
Inderdaad:
- waarde AZ: 2.000.000
- waarde Sevilla: 12.000.000 (aankoopwaarde / marktwaarde)
- Huidige waarde: 9.000.000

Volgens transfermarkt is hij nu 9.000.000 waard. Precies een jaar geleden was hij even 15.000.000 waard. Stel dat hij goed presteert en Ajax verder komt in de EL, kan zijn marktwaarde hard gaan stijgen. Zo niet, dan kan hij beter terug naar Sevilla lijkt mij.

...

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als dat klopt, gaan ze natuurlijk nooit kopen, dus alleen huur voor het komende half jaar.
Promes zonder verplichte koop optie naar het schijnt.
Heeft er dus veel van weg dat dit een oplossing voor een half jaar is en dan ben je weer terug bij af

• Ankona
Luxicon schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:42:
[...]

Aan de andere kant zul je bij een overstap naar het buitenland net zo goed te maken krijgen met concurrentie (en dat het niet kan klikken met de coach). Als het goed is hebben spelers van AZ meer affiniteit met Nederland dan een ander land. Spelers maken vanuit Ajax meestal niet direct een goede transfer, maar door het opdoen van ervaring. Bij Ajax valt er meer te halen dan bij AZ. Het is misschien ook zo, dat een speler van Ajax sneller in aanmerking komt om in het 1e van het Nederlands elftal te gaan spelen.
Met de stap naar het buitenland kom je ook in een andere competitie met meer/andere weerstand. Dat kan een keuze zijn die bij de ambitie of het groeipad van een speler past. De stap van AZ naar Ajax levert sportief niet veel op. Kan nog wel zijn dat Ajax een droomclub is van de desbetreffende speler en hij daarom er graag voor wil spelen. (En waarom zou dat geen goede reden zijn? Lekker in de buurt blijven, droom waarmaken en ondertussen toch wel boven modaal verdienen)

alles kan off-topic

• Luxicon
Ankona schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:06:
[...]

Met de stap naar het buitenland kom je ook in een andere competitie met meer/andere weerstand. Dat kan een keuze zijn die bij de ambitie of het groeipad van een speler past. De stap van AZ naar Ajax levert sportief niet veel op. Kan nog wel zijn dat Ajax een droomclub is van de desbetreffende speler en hij daarom er graag voor wil spelen. (En waarom zou dat geen goede reden zijn? Lekker in de buurt blijven, droom waarmaken en ondertussen toch wel boven modaal verdienen)
Ieder zijn mening, maar ik vind dat je de potentie van een binnenlandse transfer laag op waarde schat. Ook als je je bedenkt hoeveel spelers met bijvoorbeeld een Ajax verleden her en der in Europa spelen. Het staat in het buitenland goed op je cv. Bij Ajax gaan spelen kan een ambitie zijn.

In het buitenland spelen betekend indirect internationaal presteren. Het is heel ambitieus inderdaad. Niks mis mee, maar het brengt wel meer risico met zich mee. Daarnaast ben ik het oneens betreft het sportieve vlak. Zeker als je de afgelopen jaren bekijkt, hebben de spelers van Ajax mooie jaren beleeft. AZ heeft het dit jaar goed gedaan in de Europa League, maar dat is tot nu toe uitzondering.

...

• Luxicon
Ps. het contract van Idrissi loopt nog tot 30 juni 2025, dat kan ook deels de verkoopprijs verklaren. :)

...

• Qu3st

Qu3st

Luxicon schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:14:
Ps. het contract van Idrissi loopt nog tot 30 juni 2025, dat kan ook deels de verkoopprijs verklaren. :)
Ja daar had ik nog niet echt rekening mee gehouden. Maar nog steeds blijf ik verbaasd over de bedragen die er voor spelers betaald wordt die in de Eredivisie komen spelen.

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Qu3st schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:19:
[...]

Maar nog steeds blijf ik verbaasd over de bedragen die er voor spelers betaald wordt die in de Eredivisie komen spelen.
Anders komen ze sowieso niet naar Nederland. Internationaal gezien is 18 miljoen natuurlijk peanuts. Dat beschouwt men in het buitenland als een outlet aankoop

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Transfermarkt is ook niet echt een reële schatting.
Ik bedoel Ajax laat Gravenberch echt niet gaan voor 25 miljoen euro , en Neres met zijn blessures gaat geen 36 miljoen euro opleveren.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:57

gws24

Thinking is hard!

Mark31 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 18:34:
Transfermarkt is ook niet echt een reële schatting.
Ik bedoel Ajax laat Gravenberch echt niet gaan voor 25 miljoen euro , en Neres met zijn blessures gaat geen 36 miljoen euro opleveren.
Tja, al die bedragen worden geschat door vrijwilligers:
These valuations have been cited in the fiscal reports of several clubs including Lyon, Marseille, Porto and Schalke, but a report by the Dutch website Follow the Money found that they are merely estimates usually based on the hunch of an individual.

“I spend a bit of my free time on my computer at home, estimating prices. And the football industry then takes these valuations seriously,” said Martin Freundl, who decides the market values of all players in the German Bundesliga.

“It’s unreal. I’m just a social worker. I do this Transfermarkt work for fun and the football industry is worth millions. The contrast is insane.”
bron: https://www.theguardian.c...ations-made-by-volunteers

:o

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Qu3st

Qu3st

Toch geen optie tot koop bij Idrissi.

En het is rond:

[ Voor 57% gewijzigd door Qu3st op 01-02-2021 21:58 ]

• Exocet
  • Niet online
Qu3st schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:54:
Toch geen optie tot koop bij Idrissi.

[Twitter]

We weten het pas zeker totdat de deal echt rond is, maar de geruchten zijn nu naar alleen maar huur geslingerd
Zul je zien dat de Promes deal straks ook nog afketst

• Qu3st

Qu3st

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EtK7x_HXUAsOhbN?format=jpg&name=small

"Come at me" Erik tegen alle haters (including me :+ )

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Qu3st schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:27:
[Afbeelding]

Kippenborst vooruit. :9

• Qu3st

Qu3st

Exocet schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:58:
[...]

De Russische transfermarkt is nog geopend. Dus die deal kan nog beklonken worden ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Qu3st schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 00:04:
[...]

De Russische transfermarkt is nog geopend. Dus die deal kan nog beklonken worden ;)
Tot eind februari toch?

• Quad

Quad

Doof

Qu3st schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:27:
[Afbeelding]

Mooi verjaardagscadeautje voor hem, tikt 51 kaarsjes uit vandaag.

nggyu nglyd

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:23

Het broertje van Teun Koopmeiners heeft ook een heerlijke trap :o

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
JanW schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:15:
[Twitter]
Het broertje van Teun Koopmeiners heeft ook een heerlijke trap :o
Zo die peert hem er lekker in.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-12 12:29
Ankona schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:06:
[...]

AZ is in de afgelopen 20 jaar één keer kampioen geworden en heeft in die periode twee keer de CL gehaald, waarvan maar één keer daadwerkelijk de groepsronde. Dat is net zo vaak als dat Willem II de groepsronde heeft gehaald in die periode. Sportief gezien van AZ naar Ajax is van een sub-topper in de Eredivsie naar een sub-topper in Europa.
Exocet schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:58:
[...]

Aldus VI is men het eens over de voorwaarden. 0,5 miljoen voor huur tot einde van seizoen, optionele koopsom van 9 miljoen in de zomer.

• Napo
  • Niet online
BoB_HenK schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:26:
[...]

AZ is in de afgelopen 20 jaar één keer kampioen geworden en heeft in die periode twee keer de CL gehaald, waarvan maar één keer daadwerkelijk de groepsronde. Dat is net zo vaak als dat Willem II de groepsronde heeft gehaald in die periode. Sportief gezien van AZ naar Ajax is van een sub-topper in de Eredivsie naar een sub-topper in Europa.
Maar hoeveel wedstrijden met meer weerstand zijn dat er? 6 tot 10 in Europa maar buiten dat is dat nog steeds de eredvisie. CL/EL zijn geen zekerheden en ook daar kun je als Ajax de "mindere" clubs treffen. Ga je naar de PL heb je - op basis van de UEFA Coeficient - dat als zekerheid als tegenstander (Man City, Man Utd, Liverpool, Arsenal, Chelsea & Tottenham).

Is de kans reeel dat je voor het kampioenschap gaat meespelen? Nee! Maar wel genoeg mogelijkheden om je kwaliteiten ten toon te stellen. Dat blijft toch wel één van de nadelen van de Eredivisie en zonder een bredere top in de Eredivisie gaat dat helaas ook zo blijven.

• remco112
Kuyt ook weg bij Feyenoord

Ik begin het idee te krijgen dat er eindelijk weer beleid wordt gevoerd binnen Feyenoord!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-12 12:29
Napo schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:11:
[...]

Maar hoeveel wedstrijden met meer weerstand zijn dat er? 6 tot 10 in Europa maar buiten dat is dat nog steeds de eredvisie. CL/EL zijn geen zekerheden en ook daar kun je als Ajax de "mindere" clubs treffen. Ga je naar de PL heb je - op basis van de UEFA Coeficient - dat als zekerheid als tegenstander (Man City, Man Utd, Liverpool, Arsenal, Chelsea & Tottenham).

Is de kans reeel dat je voor het kampioenschap gaat meespelen? Nee! Maar wel genoeg mogelijkheden om je kwaliteiten ten toon te stellen. Dat blijft toch wel één van de nadelen van de Eredivisie en zonder een bredere top in de Eredivisie gaat dat helaas ook zo blijven.
Ik beweer nergens dat een stap naar buitenlandse subtopper niet nog meer weerstand kan geven dan naar Ajax, ga louter in op statement dat van AZ naar Ajax sportief geen voortuigang is - wat onzin is op basis van praktisch iedere maatstaf die je maar kan verzinnen; Meer kans op Europese groepsronde, meer kans op hoge weerstand wedstrijden, meer kans op oranje, meer weerstand op trainingen (zeker laatste jaren, B-keus is in kwaliteit enorm gegroeid bij Ajax).

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
remco112 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:16:

Ik begin het idee te krijgen dat er eindelijk weer beleid wordt gevoerd binnen Feyenoord!
Misschien wat voor AZ? :+

• Martinusz

Lijkt wel een revolutie :P

• Ankona
Van Geel is een tijdje weg, nu kunnen we ook spelers die niemand wil netjes in Tilburg dumpen.

alles kan off-topic

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heel goed. Ik heb onnoemelijk veel respect voor de voetballer Kuijt. De trainer Kuijt was echter niet zo bijzonder.

Net zoals een goede piloot op de 747, niet een goede directeur van KLM hoeft te worden.

Dirk kan lekker in de hoofdklasse aan de slag.

• toolkist
  • Niet online

Ze hebben hem vast weggestuurd omdat ie komende zomer bij Ajax aan de gang gaat :X

Brrr, de gedachte alleen al... :/

[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 02-02-2021 12:13 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
PWM schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:56:
[...]

Heel goed. Ik heb onnoemelijk veel respect voor de voetballer Kuijt. De trainer Kuijt was echter niet zo bijzonder.

Net zoals een goede piloot op de 747, niet een goede directeur van KLM hoeft te worden.

Coaching is een ervaringsvak, en dat heeft hij nog niet. Misschien schuilt er wel een goede coach in hem, maar dat mag hij eerst op een wat lager niveau laten zien.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Napo
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:34:
[...]

Coaching is een ervaringsvak, en dat heeft hij nog niet. Misschien schuilt er wel een goede coach in hem, maar dat mag hij eerst op een wat lager niveau laten zien.
Het is sowieso van den zotte dat een miljoenenbedrijf een hoofdtrainer durft voor te stellen die nul ervaring heeft. Dat was het al in de tijden van de Boer, Cocu en van Bronckhorst - hoewel die enige ervaring hadden in de jeugd en als assistent - maar dat is het natuurlijk nog steeds.

Er zijn weinig bedrijfstakken waar dit überhaupt een bespreekbare optie is.

• Ankona
ph4ge schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:34:
[...]

In het veld was hij wel een leider maar een coach moet toch echt rijpen. En bij de O19 was hij nog niet echt succesvol dus hij moet nog wel wat vlieguren in de luwte maken.

Ik denk ook dat er in al het enthousiasme teveel druk op zijn schouders gelegd is door zo nadrukkelijk al vooraf een loopbaan als hoofdcoach uit te stippelen zonder eerst naar zijn ontwikkelingen te kijken. Alles wat hij nu doet is een tussenstap die in het teken staat van dat doel.

alles kan off-topic

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Ervaring is overrated als coach zijnde.
Guardiola begon ook meteen, idem dito Zidane .
Het is begrijpen van het spel, en dat overbrengen aan de spelers.
Daarnaast je spelers triggeren om het beste uit zich te halen.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12 16:22
Mark31 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:53:
Ervaring is overrated als coach zijnde.
Guardiola begon ook meteen, idem dito Zidane .
Het is begrijpen van het spel, en dat overbrengen aan de spelers.
Daarnaast je spelers triggeren om het beste uit zich te halen.
Ja en wat voor een pruts elftallen waren dat waar die 2 moesten beginnen.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:49

ST10©DE

Dus.............

Deadsy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:21:
[...]

Ja en wat voor een pruts elftallen waren dat waar die 2 moesten beginnen.
Inderdaad. En Guardiola heeft alleen maar met dat soort teams gewerkt?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Deadsy
ST10©DE schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:55:
[...]

Inderdaad. En Guardiola heeft alleen maar met dat soort teams gewerkt?
Yup, matige teams uit Spanje, Duitsland en Engeland.
De prestaties bij dat Duitse team waren dan wel weer dusdanig dat ze sinds zijn vertrek volledig droog staan qua prijzen.
En dan nog dat Engelse team, transfer budget van het niveau PEC Zwolle.

En dan heb ik het nog niet over de puinhoop die hij geerfd heeft van zijn voorganger toen hij bij Barca begon

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:34
PWM schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:56:
[...]

Meneer Kuijt denkt volgens mij dat er een (sub) topclub voor hem komt. Heb zo'n gevoel dat er weinig clubs interesse in hem hebben. Dordrecht heeft ie net afgewezen.

<knip> volstrekt irrelevant en nergens voor nodig.

Gun hem wel het geluk hoor maar hij komt mi nu wat hautain over. Moet ie niet doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 03-02-2021 13:28 ]

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:23
Vooruit lopend op aankomend weekend.

FC Groningen - Feyenoord 14:30
Zet de sneeuwschuiver alvast maar klaar en poets de oranje bal maar op.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/SRVsMqxJ/Firefox-Screenshot-2021-02-03-T12-50-14-709-Z.png

(Misschien niet heel verkeerd als ze nu alvast die wedstrijd iets naar voren halen?)

[ Voor 5% gewijzigd door DoeEensGek op 03-02-2021 14:06 ]

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-12 22:00
Gewoon lekker over de Afsluitdijk. :D

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• remco112
Harribo schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:39:
[...]

Meneer Kuijt denkt volgens mij dat er een (sub) topclub voor hem komt. Heb zo'n gevoel dat er weinig clubs interesse in hem hebben.
Kuyt moet inderdaad onderaan de ladder beginnen. Ik heb de onder 19 van Feyenoord vaak gezien. Op basis daarvan zou hij bij mij op staande voet ontslagen worden, echt beschamend hoe ze soms speelden. Zijn interviews na afloop waren al helemaal tenenkrommend. Verder dan termen als 'over mijn lijk', 'des Feyenoords', 'mentaliteit', 'met z'n allen' en 'teamgevoel' kwam hij niet.

Als voetballer heb ik oneindig veel respect voor Kuyt, als trainer zie ik het simpelweg niet gebeuren.

• Deadsy
remco112 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:22:
[...]

Kuyt moet inderdaad onderaan de ladder beginnen. Ik heb de onder 19 van Feyenoord vaak gezien. Op basis daarvan zou hij bij mij op staande voet ontslagen worden, echt beschamend hoe ze soms speelden. Zijn interviews na afloop waren al helemaal tenenkrommend. Verder dan termen als 'over mijn lijk', 'des Feyenoords', 'mentaliteit', 'met z'n allen' en 'teamgevoel' kwam hij niet.

Als voetballer heb ik oneindig veel respect voor Kuyt, als trainer zie ik het simpelweg niet gebeuren.
was hij niet ook vrij vaak afwezig vanwege andere activiteiten?

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

remco112 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:22:
[...]

Een goed paard maakt nog geen goede ruiter...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• DoeEensGek
Ramzzz schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:06:
[...]

Een goed paard maakt nog geen goede ruiter...
Overschat deze man zichzelf niet heel erg? Hij slaat ook een aanbod af bij Deventer als hoofdtrainer. Waarom zou je dat afslaan? Je kan het daar bijna niet fout doen.

• DoeEensGek
Brobbey zegt bedankt en vertrekt transfervrij bij Ajax. :/

• Martinusz
DoeEensGek schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:17:
Daar gaan we nooit meer iets van horen?

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Martinusz schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:27:
[...]

Daar gaan we nooit meer iets van horen?
Seizoen 2025/2026 als spits van FC Emmen ofzo.

Enfin, je moet als Ajax de grootste zijn en Brobey niet ergens achteraf op een trainingsveldje neerzetten (Bogarde weet vast nog wel een veldje in Londen). De successratio van jeugdspelers vs eerste spelers ligt toch echt wel in het voordeel van jongens die 2/3 seizoenen in het eerste hebben gespeeld. Maar goed al het beste maar ik vrees het ergste voor hem.

Dit is wel interessant voor Danilo. De spits positie is wel goed bezet maar hij kan prima de concurrentie aan met Traore als tweede spits én hij kan ook op de flanken spelen indien nodig. Hoop dat we we hem wel binnen kunnen houden.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

DoeEensGek schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:17:
Perfect. Nietsnut. Danilo een jaar meer Eredivisie ervaring in de benen dan deze buffe clown die verder niks bewezen heeft.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
Typhone schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:56:
[...]

Perfect. Nietsnut. Danilo een jaar meer Eredivisie ervaring in de benen dan deze buffe clown die verder niks bewezen heeft.
Ik snap sowieso niet wat Ajax met die twee rugby spitsen moet. Brobbey doet een Kluivertje, zien we vanzelf bij PEC terug over een jaar of vier

XXXVI

• Exocet
  • Niet online
Ajax moet in ieder geval Brobbey niet meer bij het eerste betrekken, geef iemand anders maar een kans.
Geen tijd meer in steken.

• toolkist
  • Niet online
Jammer, ik had Brobbey er graag bij gehouden.
Ben benieuwd of ie dan voor een grote buitenlandse club+verhuur gaat kiezen of straks ineens voor Feyenoord tekent ofzo. Als Feyenoord zou ik in ieder geval zeker een belletje wagen

Vindt die zure reacties hier iig wel jammer.
Hij heeft iig 1, misschien wel 3 spitsen voor zich dus ik kan me voorstellen dat hij in die situatie verder kijkt.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mag hopen dat de fout niet bij Ajax ligt. Zou heel erg knullig zijn en tevens niet meer te fixen. Mocht de fout buiten Ajax om liggen dan komt het als nog goed. Zelfs Idrissi staat al op de lijst, kan me niet voorstellen dat Ajax dan Haller vergeten is. Maar goed, even afwachten. Lekker is het niet.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DoeEensGek
Hoezo? Ben nog niet onder de indruk van hem... Valt me vies tegen voor zijn prijskaartje. :|

• Qu3st

Qu3st

DoeEensGek schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:37:
[...]

Hoezo? Ben nog niet onder de indruk van hem... Valt me vies tegen voor zijn prijskaartje. :|
6 wedstrijden, 2 goals en 4 assists. En toch nog niet goed? Hoeveel doelpunten had ie dan moeten maken? 8? 12? Kom op, met Haller in de spits heb je de 2 centrale verdedigers die op hem moeten letten. Geeft weer ruimte voor andere spelers.

Maar mooi dom gedoe dit met het niet inschrijven in Europa League.... Hopelijk ligt het niet bij Ajax zelf. Zou Ten Hag de optie hebben gebruikt, automatisch kiezen van FM? Altijd nog controleren hé Erik, ding is niet te vertrouwen :+

[ Voor 20% gewijzigd door Qu3st op 03-02-2021 19:43 ]

• snmght

snmght

imho dan he

Geen idee of ik moet lachen of huilen. Da's goe kud!!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-12 07:45

Vos

AFCA

Even afwachten? Het is nog niet duidelijk hoe het precies zit. Als het wel de fout is van Ajax dan is het een fikse blunder.

Er gaat me iets dagen van Van Nistelrooy bij PSV?

• Ankona
Qu3st schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:42:
[...]

6 wedstrijden, 2 goals en 4 assists. En toch nog niet goed? Hoeveel doelpunten had ie dan moeten maken? 8? 12? Kom op, met Haller in de spits heb je de 2 centrale verdedigers die op hem moeten letten. Geeft weer ruimte voor andere spelers.

Maar mooi dom gedoe dit met het niet inschrijven in Europa League.... Hopelijk ligt het niet bij Ajax zelf. Zou Ten Hag de optie hebben gebruikt, automatisch kiezen van FM? Altijd nog controleren hé Erik, ding is niet te vertrouwen :+
Met zulke cijfers maak je zelfs bij een clubje als VVV echt geen indruk.

alles kan off-topic

• Qu3st

Qu3st

Ankona schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:45:
[...]

Nee, maar moet je wel Grieks voor zijn :+

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:02
Ankona schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:45:
[...]

Precies. Hij is gewoon ook niet geschikt voor het Ajax spel. Maargoed, hij mag me verbazen, maar voorlopig is't weer een typische Ten Hag aankoop

• DoeEensGek
Qu3st schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:42:
[...]

Heb je hem ook zien spelen? Heb je zijn missers gezien? Sorry, maar voor mij is hij absoluut nog niet elke cent waard. Dus ja hij had er zeker meer moeten maken!

• snmght

snmght

imho dan he

Overmars heeft er dus echt alles aan gedaan om Brobbey te houden. Zelfs eerste spits in restant EL.

• Qu3st

Qu3st

DoeEensGek schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:50:
[...]

Heb je hem ook zien spelen? Heb je zijn missers gezien? Sorry, maar voor mij is hij absoluut nog niet elke cent waard. Dus ja hij had er zeker meer moeten maken!
Ik heb hem zien spelen ja, en inderdaad 1 of 2 hadden er best bij gemogen. Maar kom op, we spelen maanden met geen spits, hebben een Labyad daar rond dartelen (dus met 10 man speel je effectief). Met een Haller kun je veel meer aanvallend doen dan met 1 van de andere opties die zijn gebruikt, aantal gewonnen duels is ook echt hoger dan eerder, meer ruimte voor Tadic en Antony. En ja de vraagprijs vind ik ook gortig, nu niks meer aan te doen, maar echt slecht is dit voor Ajax zelf niet, behalve de bankrekening.

Maar ja wij Ajacieden zijn nooit tevreden, met komst van Haller speelt Tadic weer stuk beter, scheelt weer zeiken op zijn spel.

[ Voor 7% gewijzigd door Qu3st op 03-02-2021 19:59 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:10
Als Brobbey nu naar een Utrecht fzo gaat dan vind ik het allemaal nog best begrijpelijk, maar waarschijnlijk gaat hij naar Juventus of een andere grote club en dan zien we hem over een paar jaar terug bij Vitesse of ADO..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Pagina: 1 ... 159 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021