"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
https://mobile.twitter.co...tatus/1354038710040408064
Zoals je ziet halen Ajax en Feyenoord te weinig uit hun gecreëerde kansen waarbij PSV en Vitesse heel effectief zijn en overperformen.
Zo voelt het niet. Als PSV supporter houd ik de club toch aan een andere expected goals waardeMark31 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:10:
Zoals je ziet halen Ajax en Feyenoord te weinig uit hun gecreëerde kansen waarbij PSV en Vitesse heel effectief zijn en overperformen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
PSV speelt niet verkeerd, maar geweldig is het niet. Als je echter kijkt wie ze missen is het niet heel gek dat het allemaal wat minder is. Vooral in de aanval mis je echt veel belangrijke spelers.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja Dumfries hadden we toch niet nodig. Nog maar 5 te gaan en de complete basis-11 is geblesseerd.carpebios schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 20:39:
Tuurlijk, de volgende blessure!
Blij dat de rust met de 0 is behaald.
[ Voor 61% gewijzigd door Vos op 26-01-2021 20:47 ]
dinsdag 21u
FC Groningen v ADO Den Haag
woensdag
18:45u
AZ v FC Utrecht
20u
RKC v Fortuna Sittard
VVV-Venlo v Vitesse
21u
scHeerenveen v Feyenoord
donderdag
18:45u
Sparta v FC Twente
21u
Ajax v Willem II
reeds gespeeld
PEC Zwolle 2-2 Heracles
Sorry, beetje aan de late kant ⚽️
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Was het nou echt een schot? Die bal werd iig nog aangeraakt door de verdediger dacht ik? Geen idee waar 'ie eigenlijk pcies naartoe ging though.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:12:
Zahavi, wat een schot ...
Hij wilde hem stiften. Die werd geblokt.Snowdog schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:15:
[...]
Was het nou echt een schot? Die bal werd iig nog aangeraakt door de verdediger dacht ik? Geen idee waar 'ie eigenlijk pcies naartoe ging though.
Stift, dubbelstift, jack in the box!
PSV speelt beter met een oranje bal.ElPaco schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:19:
Pfff, wat een kans. Jammer dat hij gewoon niet goed wil vallen.
• Ricardo van Rhijn - Emmen
• Ryan Thomas - PSV
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zuid-Amerika he...ElPaco schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:28:
Wat een laffe speler van Emmen. 'Geblesseerd' blijven liggen en als je in de aanval kan meteen opstaan en mee rennen. Gadverdamme
Ze spelen vooral tegen zichzelf, man niet om aan te gluren dit.carpebios schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:31:
Ik hoorde dat de scheids had gezegd tegen PSV te fluiten.
Nou ja, hij neemt wel wat rare beslissingen. Maar zondag wacht volgens mij Nijhuis en dan is Schmidt er weer, wordt leuk!carpebios schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:31:
Ik hoorde dat de scheids had gezegd tegen PSV te fluiten.
Weer Nijhuis????ElPaco schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:32:
[...]
Nou ja, hij neemt wel wat rare beslissingen. Maar zondag wacht volgens mij Nijhuis en dan is Schmidt er weer, wordt leuk!
Ik heb niet het idee dat PSV een vuist kan maken deze maand. Het is van armoede naar half dood aan het gaan.ElPaco schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:34:
Ah dan had ik het fout gehoord. Gelukkig geen Nijhuis, we moeten kunnen concentreren op de pot, niet de scheids.
Ik heb al heel het seizoen het idee dat het allemaal erg fragiel is. Dit is gewoon een pot die je, met alle respect voor Emmen, dik moet winnen.carpebios schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:35:
[...]
Ik heb niet het idee dat PSV een vuist kan maken deze maand. Het is van armoede naar half dood aan het gaan.
En daar is hij dan eindelijk!
Te zacht aangemoedigd. Die dikke keeper zat ook mis.
Zat met zijn gedachten weer bij een frikandel.Typhone schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:38:
[...]
Te zacht aangemoedigd. Die dikke keeper zat ook mis.
Ja lekker, bedankt he! nu heb ik zin in een frikandel.Vos schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:38:
[...]
Zat met zijn gedachten weer bij een frikandel.
Onee, das mijn FIFA.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Een PSV dat geleid wordt door 2 Duitsers. Had je een ander type goals verwacht?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Misschien wel teveel zelfs. Als je kijkt hoeveel minuten sommige maken (of hoe weinig) kan je je afvragen of het niet beter is gewoon de hele wedstrijd te spelen.Vos schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:50:
Sneu. Je kan niet zeggen dat Schmidt te weinig wisselt of spelers rust geeft...
Kan het me bijna niet voorstellen though. Puur vanwege zijn eigen reactie.ElPaco schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:52:
Ik hoop dat Dumfries voor zondag weer fit is. Enige goede is dat we nu een whopping 5 dagen hebben om te herstellen. Meer dan ooit dit seizoen.
Kan ook schrik zijn.Snowdog schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:53:
[...]
Kan het me bijna niet voorstellen though. Puur vanwege zijn eigen reactie.
Inderdaad, heel apart dat dit mogelijk is.Vos schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:50:
Sneu. Je kan niet zeggen dat Schmidt te weinig wisselt of spelers rust geeft...
Heb sowieso het idee dat de manieren van Schmidt gewoon niet goed vertaald worden door het elftal. Gegenpressing willen spelen maar het komt er niet uit in het elftal. Het speelt niet dramatisch qua resultaat, maar het spel is zo afhankelijk van vlagen van spelers. Geen synergie in het elftal.
Wel tof om te zien Vos, dat je het aantal selectiespelers dat PSV gebruikt al had voorspeld in je onderschrift.
Maar die gegenpressing is erg moeilijk als je iedere 3 dagen met een ander team staat. Hebben we dit seizoen al eens twee wedstrijden achter elkaar met dezelfde 11 gestart?Maarten_E schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:54:
[...]
Inderdaad, heel apart dat dit mogelijk is.
Heb sowieso het idee dat de manieren van Schmidt gewoon niet goed vertaald worden door het elftal. Gegenpressing willen spelen maar het komt er niet uit in het elftal. Het speelt niet dramatisch qua resultaat, maar het spel is zo afhankelijk van vlagen van spelers. Geen synergie in het elftal.
Wel tof om te zien Vos, dat je het aantal selectiespelers dat PSV gebruikt al had voorspeld in je onderschrift.![]()
Ricardo van Rhijn droeg nummer 34!Maarten_E schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:54:
[...]Wel tof om te zien Vos, dat je het aantal selectiespelers dat PSV gebruikt al had voorspeld in je onderschrift.![]()
Classic “artificial ankle injury”. #dumfries .#emmenpsv https://twitter.com/pierr.../1354170487262355456?s=20
Volgens van Hooijdonk is de blessure van Dumfries dus een typische kunstgras blessure. Lelijk spul. Volgens mij hebben we ze nu wel redelijk gehad, 3 wedstrijden op kunstgras in een maand tijd.
Toen ik het de eerste keer las dacht ik eigenlijk dat hij bedoelde dat het een nepblessure was. Dacht al even, nou hoop dat je gelijk hebt PierreMaarten_E schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:17:
Toch wel knap dat je een blessure kan krijgen aan je prothese-enkel.
[ Voor 4% gewijzigd door Snowdog op 26-01-2021 22:24 ]
Wat is dat ado slecht zeg, heb het te doen met de ado supporters
Hij verwacht er in ieder geval zondag weer te zijn.
Onmogelijk, weet je wel hoeveel spelers Jol gehaald heeft.Harribo schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:28:
Ik zit als fc groningen supporter te kijken naar Groningen - ado den haag.
Ik maak alleen een uitzondering voor m0nk maar de rest heb ik niets mee van doen. Bodem van de Jupiler League en snel ook!Harribo schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:28:
Ik zit als fc groningen supporter te kijken naar Groningen - ado den haag.
Is niet best nee. Nu ook 0-1 achter.krissie100 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:32:
Zo speelt AZ goed tegen Feyenoord, en nu spelen ze weer dramatisch tegen Utrecht, valt echt geen touw aan vast te knopen dit jaar... Gaat vandaag wéér zó traag... Ik heb wel 100 keer een tikkie opzij of terug gezien bah!
Bizar dat die Griekse spits er alweer 3 in heeft liggen. Wordt flink cashen voor VVV..Quad schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:45:
Eh.. VVV - Vitesse 3-0?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik gok er eerder op dat een spits van Feyenoord op het vliegtuig richting Turkije wordt gezetMaarten_E schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:47:
De telefoon van de VVV-TD is ontploft met telefoontjes van ene M. Overmars gok ik.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Lijkt mij niet lekker voetballen op zo'n boerenakker die net is omgeploegd
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Alles beter dan zo'n kunstgrasveld..Rubman schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:16:
Wat ziet dat veld er slecht uit zeg bij Heerenveen.
Altijd het geval bij Heerenveen in de winter..Rubman schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:16:
Wat ziet dat veld er slecht uit zeg bij Heerenveen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021