maar maar maar hij scoorde toch zo veel in de voorbereiding...groggy schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:29:
[...]
Elke wedstrijd hoop ik weer ongelijk te hebben, dat het toch een ontzettende koning is, maar nee...
Dat Reteketekketet horen hun dat ook of alleen wij? Wat een geschreeuw.
Man o man m'n neefje heeft vroeger ook wel eens gescoord, zal ik die maar bellenTerranova schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:29:
[...]
maar maar maar hij scoorde toch zo veel in de voorbereiding...
Alleen wijDoeEensGek schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:30:
Dat Reteketekketet horen hun dat ook of alleen wij? Wat een geschreeuw.
Dat heb ik ook elke keer met Schuurs, maar die hoop ben ik vorige wedstrijd kwijt geraakt.groggy schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:29:
[...]
Elke wedstrijd hoop ik weer ongelijk te hebben, dat het toch een ontzettende koning is, maar nee...
Koninggroggy schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:29:
[...]
enneQu3st schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:28:
Labyad, je had net zo goed met 10 man kunnen starten, nog 0,0 gezien van hem zoals verwacht
Qu3st schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:28:
Labyad, je had net zo goed met 10 man kunnen starten, nog 0,0 gezien van hem zoals verwacht
De wraak van Labyad
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 20-01-2021 21:33 ]
Als ajax nou gewoon een spits zou opstellen... Ruimte zat aan de buitenkant maar niemand die het af kan maken
Edit: doh ten hang krijgt gelijk met Labyad
Killerspits, wacht geduldig zijn kans af en scoort.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Frommelgoals tellen ook!
Lekker
Lekker
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Denk dat je de tering schrikt in het stadion als je opeens dat hoort. Vind wel een rare gedachte dat er dus iemand achter een computertje zit en denkt zo doen we nu ff een rettekeketet er door heen.
Hoppa 0-1.
Twee geblesseerd? Eén gespaard?Crysania schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:33:
Als ajax nou gewoon een spits zou opstellen... Ruimte zat aan de buitenkant maar niemand die het af kan maken
Ik heb hem positief gejinxt, nee dat was niet de bedoeling. Ben die gast helemaal zat..
Leuk voor Ajax, maar jammer dat het labyad is die hem maakt
Ahh, Bizot de klungelaar. Zo kennen we hem weer.
Herinner mij een AZ-PSV waar AZ PSV van het veld blies, maar PSV won met 2-3 door 2 blunders van Bizot.
Ben wel blij dat Labyad hem maakt, basisplaats gegarandeerd voor de komende 2 maanden.
Herinner mij een AZ-PSV waar AZ PSV van het veld blies, maar PSV won met 2-3 door 2 blunders van Bizot.
Ben wel blij dat Labyad hem maakt, basisplaats gegarandeerd voor de komende 2 maanden.
[ Voor 23% gewijzigd door Maarten_E op 20-01-2021 21:35 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ook bizar hoe die Promes mist. Hopelijk kijkt Spartak niet mee...Qu3st schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:34:
Ik heb hem positief gejinxt, nee dat was niet de bedoeling. Ben die gast helemaal zat..
XXXVI
Lekker hoor, Labyad, altijd gevaarlijk.
...
Oh god ja, goede smoes voor Ten Hag om hem weer op te stellen.Maarten_E schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:34:
Ahh, Bizot de klungelaar. Zo kennen we hem weer.
Vinnik echt niet erg. (Als hij geen goals blijft maken.)Qu3st schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:36:
[...]
Oh god ja, goede smoes voor Ten Hag om hem weer op te stellen.
Bij de weg: Stekelenburg is de beste keeper ooit, geen idee waarom ik dat zou zeggen trouwens.
[ Voor 17% gewijzigd door Maarten_E op 20-01-2021 21:37 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ikke wellllMaarten_E schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:36:
[...]
Vinnik echt niet erg. (Als hij geen goals blijft maken.)
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 09:57
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ze beginnen elkaar wel beter te vinden bij Ajax en komen beter in hun spel.
Promes en Labyad blijft ten Hag opstellen, de aanhouder wint lijkt hij te denken.
Promes en Labyad blijft ten Hag opstellen, de aanhouder wint lijkt hij te denken.
Haller had gewoon opgesteld moeten worden, hoe meer ie speelt hoe sneller ie went hoe Ajax speelt...Crysania schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:33:
AZ speelt zeer matig, ik mis toch wel Slot die toch altijd wel iets moois bedacht... Nu zie ik het zwaar in, geen druk op de bal etc.
Rare opstelling om Hatzidiakos rechtsback te zetten, Koopmeiners achterin, teveel angst ofzo voor een B Ajax (wat nog steeds heel goed is)
Rare opstelling om Hatzidiakos rechtsback te zetten, Koopmeiners achterin, teveel angst ofzo voor een B Ajax (wat nog steeds heel goed is)
Infinite monkey theorem....tweakduke schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:38:
Ze beginnen elkaar wel beter te vinden bij Ajax en komen beter in hun spel.
AZ is gewend om een voorsprong weg te geven en wij zijn goed in het ongedaan maken van een achterstand, benieuwd hoe beide ploegen met deze situatie (0-1) omgaan.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ook wel mooi dat Brobbey maar 30 minuten mocht spelen bij Jong Ajax om hier op de bank te zitten. Die jongen heeft toch veel meer aan regelmatige minuten
Hij loopt warmTerranova schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:44:
Ook wel mooi dat Brobbey maar 30 minuten mocht spelen bij Jong Ajax om hier op de bank te zitten. Die jongen heeft toch veel meer aan regelmatige minuten
Tot zover vind ik dat Ajax het best aardig doet maar wellicht ligt dat ook aan AZ. Ajax speelt scherp en met inzet, zelfs een speler als Alverez laat power zien en pakt ballen af. Normaal ben ik geen fan van Alvarez. Wel van Martinez, kijken hoe hij het doet.
Verder hopen dat Promes op deze positie zijn oude vorm weer wat terugvindt.
Verder hopen dat Promes op deze positie zijn oude vorm weer wat terugvindt.
Ik dacht dat hij blessure had, maar niet dus. Dan had ik hem ook wel verwacht ja.Terranova schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:44:
Ja maar als ie maar een helft gaat spelen had ie best meer minuten kunnen maken bij Jong.
Ja gezien hij 2e keus is met haller had ik nu met hem gestart.. Geef hem die kans. Nu tekent ie nooit bijTerranova schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:46:
[...]
Ja maar als ie maar een helft gaat spelen had ie best meer minuten kunnen maken bij Jong.
Gravenberch zondag geblesseerd eraf nu weer erin. Wie snapt het nog?
Gooi Brobbeast maar op Labyad!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hij schijnt een soort chronische rugklachten te hebben las ik zondag. Dus soms krijgt hij meer last en kan ie niet verder.Typhone schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:54:
Lijkt me iets wat misschien zijn toekomst nog in de weg kan zitten. Stond dat hij er al jaren last van had
Last van een blessure aan z'n onderrug, blijkbaar al jaren. Was meer voorzorg dan dat ie echt niet meer kon (dat zag je ook wel omdat ie door kon spelen).Typhone schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:54:
In de studio vinden ze Neres buitenspel staan bij de 1-0. Alleen wordt er op goal geschoten en komt de bal pas naar hem nadat de keeper redt.. Is dat dan niet een nieuwe spelsituatie waardoor buitenspel niet meer telt of heb ik het helemaal verkeerd?
Volgens mij heb je het correct.toolkist schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:57:
[...]
Last van een blessure aan z'n onderrug, blijkbaar al jaren. Was meer voorzorg dan dat ie echt niet meer kon (dat zag je ook wel omdat ie door kon spelen).
In de studio vinden ze Neres buitenspel staan bij de 1-0. Alleen wordt er op goal geschoten en komt de bal pas naar hem nadat de keeper redt.. Is dat dan niet een nieuwe spelsituatie waardoor buitenspel niet meer telt of heb ik het helemaal verkeerd?
Is het al 4-0 voor AZ?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nu helemaal niet. 30 min maar mogen spelen om niet in te gaan vallen tegen AZCrysania schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:49:
[...]
Ja gezien hij 2e keus is met haller had ik nu met hem gestart.. Geef hem die kans. Nu tekent ie nooit bij
Alleen jammer van die windvlagen dan.Starbucks schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:09:
2-0 hangt in de lucht..
AZ is toch echt wel slecht, of is Ajax B nu gewoon heel goed?
Omdat ik ben gaan hardlopen kijk ik met vertraging.
Tackle van Alvarez op Gudmundson. Raakt voornamelijk de speler. Been gaat nota bene nog omhoog.
Commentator: ‘Kamphuis vindt het niet voldoende voor een penalty’.
WTF? Zijn er ‘zones’ in de 16 waar je wel op de man mag tackelen dan?
Geeft-ie een corner... en dat was het volgens mij en de commentator ook niet.
Tackle van Alvarez op Gudmundson. Raakt voornamelijk de speler. Been gaat nota bene nog omhoog.
Commentator: ‘Kamphuis vindt het niet voldoende voor een penalty’.
WTF? Zijn er ‘zones’ in de 16 waar je wel op de man mag tackelen dan?
Geeft-ie een corner... en dat was het volgens mij en de commentator ook niet.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
AZ valt zoals gewoonlijk weer gigantisch door de mand als het er op aankomtQu3st schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:18:
AZ is toch echt wel slecht, of is Ajax B nu gewoon heel goed?
[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 20-01-2021 22:22 ]
Zoals tegen PSV?LZ86 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:21:
[...]
AZ valt zoals gewoonlijk weer gigantisch door de mand als het er op aankomt
Ajax voetbalt niet onaardig eigenlijk, gek genoeg. AZ kan beter gaan hockeyen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dan kijk ik nog liever naar vrouwenvoetbal.snmght schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:24:
Ajax voetbalt niet onaardig eigenlijk, gek genoeg. AZ kan beter gaan hockeyen.
dameshockey?OPSLAGHOND schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:26:
[...]
Dan kijk ik nog liever naar vrouwenvoetbal.
Dat is gelijk wel heel drastisch. Je kan ook een tussenstap nemen, Belgisch voetbalOPSLAGHOND schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:26:
[...]
Dan kijk ik nog liever naar vrouwenvoetbal.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Stekelenburg was niet echt best bij die afgekeurde 1-1.
Lekker dan, hier wordt AZ gewoon een 100% kans ontnomen door falende arbitrage. Was nog niet bijna buitenspel haha.
De grensrechter zag het bijna niet verkeerd.
Sinds Klaassen in het veld is staat het niet perse beter. Opvallend.
Grensrechter is een AjaciedElPaco schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:30:
Lekker dan, hier wordt AZ gewoon een 100% kans ontnomen door falende arbitrage. Was nog niet bijna buitenspel haha.
[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 20-01-2021 22:31 ]
XXXVI
Zonder lijn is het lastig te zeggen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Omgekeerde Wamberto 😂OPSLAGHOND schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:30:
De grensrechter zag het bijna niet verkeerd.
Formerly known as Ragdoll
Alle arbitrale beslissingen vallen vandaag de kant van Ajax op... Helaas
Latje. Wordt tijd om het af te maken, je bent heer en meester hier.
[ Voor 86% gewijzigd door Starbucks op 20-01-2021 22:35 ]
Die goal van AZ een paarinuten geleden zou met VAR ook afgekeurd zijn hoor, dat was echt hands.krissie100 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:33:
Alle arbitrale beslissingen vallen vandaag de kant van Ajax op... Helaas
Dat potentiële penalty moment in de 1e helft heb ik niet gezien dus kan ik niet over oordelen.
Tja, AZ wordt zwaar genaaid door de arbitrage, maar echt veel dwingen ze ook niet af. Ajax lijkt trouwens ook op halve kracht te spelen. Ik hoop nog wel op een gelijkmaker om nog een paar leuke laatste minuten te krijgen.
Gezien de wedstrijden aankomende zondag ik ook!dr.lowtune schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:35:
Ik hoop nog wel op een gelijkmaker
En nog hinderlijk buitenspel bij de 0-1, nou dwingt AZ zeer weinig af en verdienen niet meer, maar zijn natuurlijk wel momenten die het spel doen keren of kunnen veranderen.ElPaco schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:34:
[...]
Die goal van AZ een paarinuten geleden zou met VAR ook afgekeurd zijn hoor, dat was echt hands.
Dat potentiële penalty moment in de 1e helft heb ik niet gezien dus kan ik niet over oordelen.
Aan de andere kant krijgt AZ ook vrije trappen randje 16 als zuiver de bal wordt gespeeld. Kamphuis is gewoon alle kanten op dramadr.lowtune schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:35:
Tja, AZ wordt zwaar genaaid door de arbitrage, maar echt veel dwingen ze ook niet af. Ajax lijkt trouwens ook op halve kracht te spelen. Ik hoop nog wel op een gelijkmaker om nog een paar leuke laatste minuten te krijgen.
Mag ook wel een keer, na de zovele keren dat ie dat niet heeft bewezenExocet schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:35:
Alvarez bewijst vandaag wel degelijk van waarde te kunnen zijn.
Hoe zit het met dat dak van AZ? Nu zit er geen publiek dus bouwen met die handel... zou je zeggen... toch?
Maar hij heeft ook nooit een echte reeks wedstrijden achter elkaar kunnen spelen. Dat helpt ook niet echt. Denk nog steeds dat het een zeer goede speler voor Ajax kan zijn.Qu3st schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:38:
[...]
Mag ook wel een keer, na de zovele keren dat ie dat niet heeft bewezen
Edit: 2x paal en 1x lat. Het zit ook niet mee.
[ Voor 6% gewijzigd door Starbucks op 20-01-2021 22:41 ]
https://www.az.nl/nl/nieuws?category=update-dakTyphone schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:39:
Hoe zit het met dat dak van AZ? Nu zit er geen publiek dus bouwen met die handel... zou je zeggen... toch?
Staan wat filmpjes hoe het moet worden, maar ze zijn in ieder geval bezig.
Die scheids... Hij is wel aan het proberen te compenseren nu of niet? Boadu die erin kleunt en om niks weer een vrije trap meekrijgt, Klaassen net geel om niks..
Die Letschert, is dat niks voor Ajax Erik?
Die van Boadu snapte ik ook niet, maar Klaassen zorgde er door vast te pakken voor dat AZ er niet snel uit kon komen. Daar kan je hem voor geven.toolkist schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:44:
Die scheids... Hij is wel aan het proberen te compenseren nu of niet? Boadu die erin kleunt en om niks weer een vrije trap meekrijgt, Klaassen net geel om niks..
Niet als het geen ex-Utrecht is lijkt me.OPSLAGHOND schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:45:
Die Letschert, is dat niks voor Ajax Erik?
Maar dat is ie wel
Er is al zoveel vastgehouden, waarom daar wel en op andere plekken niet geel geven dan?ElPaco schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:45:
[...]
Die van Boadu snapte ik ook niet, maar Klaassen zorgde er door vast te pakken voor dat AZ er niet snel uit kon komen. Daar kan je hem voor geven.
Promes hoort deze gewoon te maken. Voor het geld wat ze voor hem vragen!
Klaassen voegt weer veel toe bij Ajax, not. Jammer begin van het seizoen zo goed, nu helemaal weggezakt
Die grensrechter wil geen verlenging, die koude wind is ook niet fijn.
Wat is dit voor arbitrage joh. Peppie en Kokkie
Ongekend als je daar niet een corner heeft ongelooflijk
Ok ok, ik hoor het al, ik ben de enige hier die niet op de hoogte is van het complete verleden van de beste man
Mea culpa
Die grensrechter aan de verre kant snapt echt niks van het spel he?
Die grensrechter aan de verre kant snapt echt niks van het spel he?
Je had hier ook gewoon met 4-1 moeten winnen, maar maakt het weer onnodig spannend.
Zo, afgelopen, kan de grensrechter meteen even langs de opticien!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021