[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 144 ... 208 Laatste
Acties:
  • 290.579 views

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:07

snmght

imho dan he

Labyad. Held.

Wie is Huntelaar?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:11
KNVB had ook een het 2e team gestuurd. :+

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:17
toolkist schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:47:

Er is al zoveel vastgehouden, waarom daar wel en op andere plekken niet geel geven dan?
Tja, heb niet heel de pot gezien en ben de scheids niet :p de arbitrage was echt matig, maar de laatste 20 mins (het deel wat ik heb gezien) had Ajax op die ene kaart na weinig te klagen.

WoT stats

• remco112
Haller heeft mij tot nu toe totaal niet kunnen overtuigen. Was oprecht bang dat hij de gehele Eredivisie aan flarden zou schieten, maar ik zie er (tot nu toe) niet in waarom er dik 20 miljoen euro voor hem betaald is.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:18
Iemand waar Labyad de veters nog niet van mag strikken.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:23
remco112 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:54:
Haller heeft mij tot nu toe totaal niet kunnen overtuigen. Was oprecht bang dat hij de gehele Eredivisie aan flarden zou schieten, maar ik zie er (tot nu toe) niet in waarom er dik 20 miljoen euro voor hem betaald is.
Hij wordt ook wel veel in stelling gebracht ;)

XXXVI

• remco112
Sempy schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:54:
[...]

Iemand waar Labyad de veters nog niet van mag strikken.
Sarcasme herkennen is soms lastig online ;)

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Volgens de podcast van Erik kan Haller heel goed koken, zijn broodjes knakworst zijn legendarisch.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Inderdaad, doe mij maar Prato....

Met labyad en Promes op de flanken, gaat ie ook geen bal krijgen.

• remco112
Exocet schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:55:
[...]

Inderdaad, doe mij maar Prato....

Met labyad en Promes op de flanken, gaat ie ook geen bal krijgen.
Geen idee waarom je Pratto* er bij moet halen, maar is Haller geen hele aparte aankoop als je Labyad en Promes op de flanken hebt?

• snmght

snmght

imho dan he

remco112 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:56:
[...]

Geen idee waarom je Pratto* er bij moet halen, maar is Haller geen hele aparte aankoop als je Labyad en Promes op de flanken hebt?
Ik wil Neres en Haller wel eens vaker samen zien.

Overigens, Gravenberch, basis op het EK?!

• remco112
snmght schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:57:
[...]

Ja! En dat zeg ik als die-hard Feyenoorder. Samen met de Jong en Wijnaldum een heerlijk middenveld!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-12 21:13
snmght schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:57:
[...]

En Antony, dan wordt het pas echt vuurwerk. Overigens was Haller in zijn eerste 3 wedstrijden goed voor een goal en 3 assists. Das toch een mooi debuut als je er in de winterstop meteen moet staan.

Vandaag was gewoon ruk met twee knuppels op de flanken, kan Haller verder niks aan doen. Je hebt wel een kopsterke mam voorin opeens, meteen weer fatsoenlijke corners.

Tot slot, wat is voetbal zonder VAR toch een verademing. Misschien niet eerlijker, wel veel leuker om te kijken. Die VAR moeten we echt zo snel mogelijk van af.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
remco112 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:59:
[...]

Ja! En dat zeg ik als die-hard Feyenoorder. Samen met de Jong en Wijnaldum een heerlijk middenveld!
De Jong en Gravenberch zijn wel redelijk gelijk qua type spel, weet niet of dat handig is.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Martinez en Alvarez mogen van mij vaker ingezet worden. Labyad minder. Het zou ook fijn zijn als Kudus wedstrijdfit wordt. Klaassen is altijd nuttig te noemen, maar niet in zijn beste vorm.

...

• Typhone
  • Laatst online: 24-12 16:29

Typhone

Who Dares Wins

DoeEensGek schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:42:
[...]

https://www.az.nl/nl/nieuws?category=update-dak

Staan wat filmpjes hoe het moet worden, maar ze zijn in ieder geval bezig.
Ik zag geen kraan staan of dak zitten in elk geval :P

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:02

Sagat

Is pappa x2!

Grootste probleem was dat een tsja b elftal EN zonder grote motivatie een az dat zogenaamd wilde winnen zonder grote moeite verslaat. Zondag alleen samenvatting gezien maar ook daar leek ajax het wel best te vinden...en psv kwam niet verder dan een gelijk spel....vitesse acht ik ook niet in staat mee te blijven doen. Dus titelrace in theorie al beslist? (Jaja bal is rond, 11 tegen 11, vorm v/d dag en drukke programma’s).

10 second ninja DONE

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:15
Sagat schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 07:59:
Grootste probleem was dat een tsja b elftal EN zonder grote motivatie een az dat zogenaamd wilde winnen zonder grote moeite verslaat. Zondag alleen samenvatting gezien maar ook daar leek ajax het wel best te vinden...en psv kwam niet verder dan een gelijk spel....vitesse acht ik ook niet in staat mee te blijven doen. Dus titelrace in theorie al beslist? (Jaja bal is rond, 11 tegen 11, vorm v/d dag en drukke programma’s).
Het begrip 'geluk van de kampioen' lijkt van toepassing, maar we zijn amper op de helft dus te vroeg voor conclusies.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-12 21:13
Hangt er vanaf hoe je er tegen aan kijkt. Ik zie een Ajax punten verspelen tegen PSV, door ternauwernood gelijk te spelen. Mazzelen tegen Feyenoord omdat het in de tweede helft weggespeeld wordt en lucky winnen van een zeer matig AZ, met hulp van de scheids.

Verder is het nog veel los zand, veel blessures, moet de topaankoop Haller het nog maar laten zien en lopen er nog steeds teveel matige spelers (Labyad, Promes, Ekkelenkamp, Klaiber zullen allemaal vervangen moeten worden). Ze hebben geen goede 10 en achterin is het ook een drama.

Het is dat de rest ook matig is, anders had Ajax niet op 1 gestaan.

• ElPaco
AZ speelde toch ook niet in de sterkste opstelling?

Daarbij heeft het arbitrale trio gisteren een aantal dubieuze besluiten genomen waarbij wel een beetje kan worden gesproken van het geluk van de kampioen zoals @ph4ge ook zegt.

Feyenoord win je ook maar net van, die winst was absoluut niet verdient. Als het stuivertje straks 2 wedstrijden achter elkaar niet de goede kant op valt voor Ajax doen er meteen 3 ploegen weer mee voor het kampioenschap.

WoT stats

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Het geluk van de kampioen in het bekertoernooi ? Bij de 1-1 van Feyenoord, nadat de blessuretijd al ruim verstreken was, kreeg Fer de bal vol op de hand.

Ajax was gisteren de betere met de betere kansen. Ook na het zien van de beelden vond de scheidsrechter de valpartij van Gudmundsson geen strafschop.

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-12 21:19

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Kudus Twitterde gisteren dit en lijkt echt een terugval te hebben helaas.

https://mobile.twitter.co...tatus/1351995570181844992

• Mark31
Ik hoor iedereen over penalty moment gudmonssen dat Alvarez hem neerhaalde, maar de scheids vond het met de beelden nog niks.
Daarnaast met die halve omhaal Haller werd Haller ook vol aan zijn shirt gehangen, had er ook een kunnen zijn.

Grote fouten vond ik deze.
De goal hinderlijk buitenspel Neres, Boadu geen buitenspel, en die charge op Gravenberch was donkerrood, over de bal , gestrekt been, noppen voorruit.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:02

Sagat

Is pappa x2!

Erapaz schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:39:
[...]

Hangt er vanaf hoe je er tegen aan kijkt. Ik zie een Ajax punten verspelen tegen PSV, door ternauwernood gelijk te spelen. Mazzelen tegen Feyenoord omdat het in de tweede helft weggespeeld wordt en lucky winnen van een zeer matig AZ, met hulp van de scheids.

Verder is het nog veel los zand, veel blessures, moet de topaankoop Haller het nog maar laten zien en lopen er nog steeds teveel matige spelers (Labyad, Promes, Ekkelenkamp, Klaiber zullen allemaal vervangen moeten worden). Ze hebben geen goede 10 en achterin is het ook een drama.

Goede opmerking, ik kijk idd niet door een ajax bril dus wellicht dat je er dan anders instaat. En helemaal eens het is absoluut geen zekerheid hoor, but if i were a betting man dan weet ik wel waar mijn geld heen zou gaan, en ik verwacht ook dat de odds dat wel zouden reflecteren.

Maar idd, mickey mouse competitie vind ik ook altijd wat suf, maar in onze eredivisie word nogal wat roofbouw gedaan en ik vind zeker dat de andere ploegen ook matig zijn, wellicht dat mede daarom az en vitesse ook nog meedoen buiten de traditionele top 3?

En volgens mij ook door een van de analisten genoemd...hoewel de vier spelers die jij noemt wellicht niet goed genoeg zijn voor structureel ajax 1, zijn ze wel beter dat iig de bank van feyennord en mogelijk ook nog wel psv,vitess en az.

En haller.......tuurlijk zijn start was qua doepunten wellicht niet zo spectaculair en hij was niet goedkoop, maar ook hier zou het me verbazen als je einde van seizoen er niet blij mee zou zijn

Prato daarentegen :X ik was nog even blij dat hij wellicht Nico kon motiveren....maar denk dat je daar einde seizoen minder tevreden over bent (en ja ook hier maakt 'de bril' dan veel uit :P )

10 second ninja DONE

• Mark31
[...]

Kudus is een zeer goede 10 alleen al lang geblesseerd helaas.
Daarnaast heeft ook Ajax veel blessures gekend, en nog staan ze bovenaan.
Tegen Feyenoord 2e helft de 2 beste middenvelders geblesseerd met Gravenberch en Kudus.
Daarnaast Neres nog maar net terug, dus veelal speelde Ajax niet met de sterkste 11 en toch staat Ajax nog 1e.

Voorbeeld, 2e helft vs Feyenoord speelde deze 11

Onana Mazraoui Timber blind tagliafico Alvarez Klaassen ekkelenkamp Antony Haller Tadic.

Beste 11
Onana Mazraoui Timber blind tagliafico Klaassen Gravenberch Kudus Antony Haller Tadic

Heb je onder andere Neres en Promes op de bank.

[ Voor 26% gewijzigd door Mark31 op 21-01-2021 10:15 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En zo heeft iedereen zijn eigen bias, afhankelijk van je eigen club/voorkeuren, niks mis mee :)

Gisteravond toch maar gekeken, mede door een gebrek aan beter op tv :)

Al met al viel het mij niet tegen ondanks de vele wisselingen vooraf bij Ajax. En ik neig zelfs voor begrip jegens ten Hag. Het hoge druk zetten van Ajax, het direct afjagen bij balverlies en het continue dichtlopen van looplijnen in de opbouw van AZ, dat had het basiselftal wellicht niet 90 minuten kunnen opbrengen. Al die frisse krachten konden dat wel. Alleen had ik persoonlijk Haller wel opgesteld. Maar Labyad flikt het dan wel weer door een belangrijke goal te scoren.

Overigens niet te verkopen dat de KNVB geen VAR in zet tijdens de achtste finale, helemaal gezien het ticket wat verdient kan worden, echt onbegrijpelijk. Aan de andere kant, los van de blunders die ondanks het gebrek aan de VAR niet voor mogen komen, was het wel fijn om geen geneuzel op de mm te hebben. De VAR slaat daar in mijn optiek in door, hetgeen niet ten goede komt aan het spelletje. Maar misschien wel goed om weer een keer mee te maken, het duidt het belang van een goede VAR maar weer eens aan. Al blijf ik er bij dat bijna alle situaties waarbij nu om de VAR werd gevraagd gewoon arbitrale missers zijn die niet mogen op dit niveau, helemaal bij een wedstrijd die vooraf als topper van deze ronde werd weggezet. Hoezo staat daar geen topscheidsrechter/grensrechter? Wellicht heel leuk voor het trio Kamphuis, Bluemink en Brondijk, maar hier hadden de toppers van de KNVB scheidsrechters moeten staan.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:17

Qu3st

Ik vond het optreden van Martinez goed, ik hoop echt dat Ten Hag eindelijk hem een basisplaats gunt, want hij is beter dan Blind op het moment.

• Mark31
Qu3st schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:27:
Ik vond het optreden van Martinez goed, ik hoop echt dat Ten Hag eindelijk hem een basisplaats gunt, want hij is beter dan Blind op het moment.
Vond ik niet, in de passing soms dramatisch , kwam ook een grote kans uit voort, leverde de bal makkelijk in in de opbouw, karlsson gaf voor Boadu kwam er net niet aan.
Blind is in de opbouw veel beter.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Leg mij dat hinderlijk buitenspel van Neres eens uit. Als die bal er direct invliegt is het volgens de regels een geldig doelpunt.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:58
Mark31 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:00:
[...]

Vond ik niet, in de passing soms dramatisch , kwam ook een grote kans uit voort, leverde de bal makkelijk in in de opbouw, karlsson gaf voor Boadu kwam er net niet aan.
Blind is in de opbouw veel beter.
En zie hier het probleem:

Blind: belangrijk in opbouw, geen mandekker
Martinez: slecht in opbouw, wel mandekker

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Mark31
Typhone schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:01:
Leg mij dat hinderlijk buitenspel van Neres eens uit. Als die bal er direct invliegt is het volgens de regels een geldig doelpunt.
Hij hinderde letschert waardoor letschert de bal van Promes niet meer kon blokkeren.

• Han
  • Niet online

Han

Mark31 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:30:
Hij hinderde letschert waardoor letschert de bal van Promes niet meer kon blokkeren.
Nee hoor, niet daarom :)
Mjah... waar de term hinderlijk buitenspel vandaan komt weet ik niet, het was gewoon buitenspel. Op het moment van schieten van Ekkelenkamp stond Neres buitenspel. Wanneer dat schot er in was gegaan was er niks aan de hand geweest; Neres stond niet hinderlijk buitenspel. Echter omdat het schot door Bizot werd geblokt en terug kwam in het spel had er afgevlagd moeten worden aangezien Neres voor de afvallende bal ging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ThMIr1WJBcuyi9XuacKDtcwZBNQ=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/epujP1vTj8YLkZedtLMGQMtf.jpg?f=fotoalbum_medium

Zelfs op het moment dat de bal via Bizot terug kwam in het spel stond Neres nog buitenspel en nam hij, door richting de afvallende bal te gaan, deel aan het spel;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8yfzCB-yM-15cq3IZafmnU7Aa7c=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UrBqJTS7rB7BbJu2uwZlq5HI.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 7% gewijzigd door Han op 21-01-2021 11:42 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Op het WK 2006 scoorde NL nadat een pass op de linksbuiten gegeven werd (Robben volgens mij) terwijl van Nistelrooy (of van Persie?) centraal liep (tegen Tsjechië). Die tweede liep 5m buitenspel die eerste niet. Bal komt erna voor en doelpunt geldig. Die regel is in die tijd ergens aangepast geworden (normaal was buitenspel altijd buitenspel los van of degene die de bal kreeg buitenspel stond of niet).

In dat licht bezien snap ik absoluut niet hoe Neres hier hinderlijk buitenspel kan staan. Maarja de goal van Feyenoord werd ook afgekeurd omdat de arm (!) waar je niet mee kunt scoren buitenspel was dus het zal wel aan mij liggen. Eerste plaatje staat hij NIET hinderlijk buitenspel. Wat er daarna ook gebeurt kan dan toch niet meer relevant zijn? Anders moet je gewoon affluiten op moment 1 en niet op moment 2. Het kan niet op moment 1 niet hinderlijk zijn (de aanzet) en op moment 2 opeens wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Typhone op 21-01-2021 11:52 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:26:
[...]

Als je ze samen opstelt heb je dus het beste van twee werelden? :+
Iets meer rouleren is in elk geval wel handig, met alleen bekerwedstrijden ga je Martinez niet behouden.

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:43
De term hinderlijk moet je vervangen door bestrafbaar.

Bij het schot staat hij buitenspel, maar niet bestrafbaar (hij staat niet in de baan/ hij belemmert niet het zicht van de keeper), dus we spelen door.
De keeper stopt de bal, die komt in de buurt van Neres, waardoor hij voordeel haalt uit zijn buitenspel positie. Hierdoor veranderd niet bestrafbaar in bestrafbaar en had er gefloten moeten worden.

Hattrick: Thorgal Eagles

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:43
Typhone schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:50:
Op het WK 2006 scoorde NL nadat een pass op de linksbuiten gegeven werd (Robben volgens mij) terwijl van Nistelrooy (of van Persie?) centraal liep (tegen Tsjechië). Die tweede liep 5m buitenspel die eerste niet. Bal komt erna voor en doelpunt geldig. Die regel is in die tijd ergens aangepast geworden (normaal was buitenspel altijd buitenspel los van of degene die de bal kreeg buitenspel stond of niet).

In dat licht bezien snap ik absoluut niet hoe Neres hier hinderlijk buitenspel kan staan. Maarja de goal van Feyenoord werd ook afgekeurd omdat de arm (!) waar je niet mee kunt scoren buitenspel was dus het zal wel aan mij liggen. Eerste plaatje staat hij NIET hinderlijk buitenspel. Wat er daarna ook gebeurt kan dan toch niet meer relevant zijn? Anders moet je gewoon affluiten op moment 1 en niet op moment 2. Het kan niet op moment 1 niet hinderlijk zijn (de aanzet) en op moment 2 opeens wel.
WK2006: Na de aanname van Robben ontstaat een nieuwe situatie.Hierdoor vervalt het buitenspel van de spits en gaan we verder met voetballen.

Feynoord: Je kunt alleen buitenspel staan met lichaamsdelen waarmee je ook kunt scoren. Voor een arm mag je dus niet affluiten.

Hattrick: Thorgal Eagles

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
bregweb schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:58:
[...]

De term hinderlijk moet je vervangen door bestrafbaar.

Bij het schot staat hij buitenspel, maar niet bestrafbaar (hij staat niet in de baan/ hij belemmert niet het zicht van de keeper), dus we spelen door.
De keeper stopt de bal, die komt in de buurt van Neres, waardoor hij voordeel haalt uit zijn buitenspel positie. Hierdoor veranderd niet bestrafbaar in bestrafbaar en had er gefloten moeten worden.
En elk buitenspel zou weer bestrafbaar moeten zijn. Geen discussies, buitenspel is buitenspel.

Elke vorm van buitenspel is ook onderdeel van het spel en heeft invloed op het spel. De aanwezigheid van een aanvaller trekt vanzelf de aandacht van de verdediging en neemt in die zin deel aan het spel, ook zonder bal. Een speler die uit buitenspel vertrekt kan door zijn positie een voordeel hebben waardoor de verdediger bij een volgende actie niet goed bij kan komen.

alles kan off-topic

• Han
  • Niet online

Han

Martinusz schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:26:

En daarom zie ik Blind liever op de nr. 6 positie, daar is hij van grote meerwaarde. Voordeel daar van is dat je dan meteen het nr. 10 probleem hebt opgelost doordat je Klaassen kan doorschuiven naar die positie (en straks een Kudus). Hopelijk gaat ten Hag het licht zien in de aankomende periode en gaat hij voor deze opstelling:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
----------------------- Onana -------------------------

- Mazraoui - Schuurs - Martínez (Alvarez) - Tagliafico -

--------------------- Blind (Klaassen) -----------------

---------- Gravenberch ----------Klaassen (Kudus) ------

-- Antony (Neres) ------ Haller ------- Tadic  ---------

• toolkist
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TYCQxbp3k-hBnXyB-B3y3ftMi5I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/n6zeR5Z7ctKUnbCuAN6OZIMm.png?f=user_large

Deze kwam ik gisteren tegen en legde het perfect uit. Bron is uit 2016 maar lijkt nog te kloppen.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:30:
[...]

En daarom zie ik Blind liever op de nr. 6 positie, daar is hij van grote meerwaarde. Voordeel daar van is dat je dan meteen het nr. 10 probleem hebt opgelost doordat je Klaassen kan doorschuiven naar die positie (en straks een Kudus). Hopelijk gaat ten Hag het licht zien in de aankomende periode en gaat hij voor deze opstelling:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
----------------------- Onana -------------------------

- Mazraoui - Schuurs - Martínez (Alvarez) - Tagliafico -

--------------------- Blind (Klaassen) -----------------

---------- Gravenberch ----------Klaassen (Kudus) ------

-- Antony (Neres) ------ Haller ------- Tadic  ---------
Blind op 6 is vragen om problemen, dan word je middenveld overlopen. Dat hebben we meerdere keren gezien toen Martinez op LCV stond en Blind op 6, vorig seizoen dus. Hij is nu gewoon even niet in vorm, dan is het helemaal niet erg dat ie gewoon even niet speelt.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:01
De thuiswedstrijden voor de kwartfinale van de beker zijn al geloot bij de vorige loting. Ajax zal thuis spelen en dat betekend dat ze een van de volgende ploegen gaan treffen:
- PSV
- Feyenoord
- Vitesse
- winnaar VVV-Go Ahead Eagles

De overige teams die thuisspelen: Excelsior, sc Heerenveen en de winnaar van NEC - Fortuna Sittard.

Dat wordt voor Ajax dus waarschijnlijk een pittige loting! Loting is trouwens zaterdagavond.

[ Voor 4% gewijzigd door Gynnad op 21-01-2021 12:54 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• DoeEensGek
Han schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:41:
[...]

Nee hoor, niet daarom :)

[...]

Mjah... waar de term hinderlijk buitenspel vandaan komt weet ik niet, het was gewoon buitenspel. Op het moment van schieten van Ekkelenkamp stond Neres buitenspel. Wanneer dat schot er in was gegaan was er niks aan de hand geweest; Neres stond niet hinderlijk buitenspel. Echter omdat het schot door Bizot werd geblokt en terug kwam in het spel had er afgevlagd moeten worden aangezien Neres voor de afvallende bal ging.

[Afbeelding]

Zelfs op het moment dat de bal via Bizot terug kwam in het spel stond Neres nog buitenspel en nam hij, door richting de afvallende bal te gaan, deel aan het spel;

[Afbeelding]
Begin ik even bij je 2 plaatje, Als de bal voor de speler is kan hij nooit buitenspel staan. Hij is immers achter de bal. Dat moment kan je dus ook gelijk opzij leggen. Daar staat hij nooit buitenspel.
Dan gaat het om het moment in het eerste plaatje. Op dat moment staat hij buitenspel, maar enkele jaren geleden was dit profijt hebben van je buitenspel situatie en werd er afgefloten, dit is al reeds een aantal jaar veranderd. Staat de speler in de baan van het schot, wordt hiermee aangenomen dat de bal niet op hem gericht was en dat hij voor de rest niet hinderlijk is voor de keeper/tegenstander. Geen belemmering, en dan mag hij gewoon doorgaan omdat zoals ik hierboven al vermelde hij niet buitenspel staat in de 2e situatie. De bal komt dan vanaf de keeper. Dit is dus een geldig doelpunt en als je het daar niet mee eens bent moet je aggregeren tegen de regel die het mogelijk maakt.

https://streamable.com/6ru7pp
Voor het gemak maar even wat bewegend beeld erbij.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:22

Vos

AFCA

Ankona schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:28:
[...]

En elk buitenspel zou weer bestrafbaar moeten zijn. Geen discussies, buitenspel is buitenspel.

Elke vorm van buitenspel is ook onderdeel van het spel en heeft invloed op het spel. De aanwezigheid van een aanvaller trekt vanzelf de aandacht van de verdediging en neemt in die zin deel aan het spel, ook zonder bal. Een speler die uit buitenspel vertrekt kan door zijn positie een voordeel hebben waardoor de verdediger bij een volgende actie niet goed bij kan komen.
Gewoon dit ja. Ook makkelijker voor grensrechter.

En publiek ;)

• Mark31
Gynnad schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:53:
De thuiswedstrijden voor de kwartfinale van de beker zijn al geloot bij de vorige loting. Ajax zal thuis spelen en dat betekend dat ze een van de volgende ploegen gaan treffen:
- PSV
- Feyenoord
- Vitesse
- winnaar VVV-Go Ahead Eagles

De overige teams die thuisspelen: Excelsior, sc Heerenveen en de winnaar van NEC - Fortuna Sittard.

Dat wordt voor Ajax dus waarschijnlijk een pittige loting! Loting is trouwens zaterdagavond.
PSV loot de graafschap en Volendam
Feyenoord loot vrij en Heracles.
Ajax loot Utrecht, AZ en nu waarschijnlijk psv/Vitesse/Feyenoord.
Schrijnend verschil.

• toolkist
  • Niet online
Mark31 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:59:
[...]

Schrijnend verschil.
Ik had gehoopt dat we na al die jaren hier zo langzaamaan toch wel af waren van dit soort posts...
Ajax lootte elke keer amateurclubs, Feyenoord elke keer thuis, etc etc etc...
/boeiend

• Mark31
Schrijnend,
PSV dus de graafschap en Volendam
Feyenoord vrij en Heracles
Ajax Utrecht en AZ

Ajax kan dus PSV, Feyenoord ,Vitesse, VVV loten.

PSV en Feyenoord kunnen Heerenveen, Excelsior, Ajax en Fortuna loten.

Feyenoord heeft altijd makkelijk in de beker, dus zal Ajax PSV of Vitesse loten.
Heb bij de beker echt altijd het gevoel dat het doorgestoken kaart is.

• Mark31
toolkist schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:05:
[...]

Ik had gehoopt dat we na al die jaren hier zo langzaamaan toch wel af waren van dit soort posts...
Ajax lootte elke keer amateurclubs, Feyenoord elke keer thuis, etc etc etc...
/boeiend
Feyenoord loot altijd makkelijk in de beker!
Standaard, kan geen toeval meer zijn.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:06

Superkiwi

Hoi doei

Mark31 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:06:
[...]
Feyenoord Ajax loot altijd makkelijk in de beker!
Fixed that for you.
Feyenoord loot vrijwel uitsluitend thuis maar krijgt wel vaak lastige tegenstanders.

Zul je zien dat we de winnaar van VVV-Go Ahead krijgen.
Maar hé, als je zo goed bent als wij voelt élke tegenstander als een amateur :P

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2021 13:38 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:44:
Blind op 6 is vragen om problemen, dan word je middenveld overlopen. Dat hebben we meerdere keren gezien toen Martinez op LCV stond en Blind op 6, vorig seizoen dus. Hij is nu gewoon even niet in vorm, dan is het helemaal niet erg dat ie gewoon even niet speelt.
Mwoh... met een Schuurs en een Alvarez/Martinez er achter en een Klaassen en een Gravenberch er voor ben ik daar eerlijk gezegt niet zo bang voor, daar kan je je team prima op instellen lijkt mij :)
Nu schuift Blind als laatste man ook heel ver in naar voren en loopt Klaassen voor hem uit, ik denk dat je nu kwetsbaarder bent bij een snelle omschakeling.

• Ankona
Mark31 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:59:
[...]

Schrijnend verschil.
De amateurclubs doen niet mee, normaal trekt Ajax die altijd tot ze op zijn. Nu is het improviseren.

Voordeel voor Ajax is wel dat mochten ze Feyenoord treffen, ze wel in het mooiste stadion van NL mogen spelen. Die zekerheid heb je ook, Feyenoord loot altijd thuis in de beker.

alles kan off-topic

• Han
  • Niet online

Han

Ankona schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:50:
Voordeel voor Ajax is wel dat mochten ze Feyenoord treffen, ze wel in het mooiste stadion van NL mogen spelen.
Klopt, Ajax heeft al thuis geloot voor de kwartfinales :P
Die zekerheid heb je ook, Feyenoord loot altijd thuis in de beker.
Behalve de aankomende ronde:

De winnaars van de 1/8 finales spelen in de kwartfinale thuis:
MVV – Excelsior
AZ – Ajax
FC Emmen – sc Heerenveen
NEC – Fortuna Sittard

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:50:
[...]

De amateurclubs doen niet mee, normaal trekt Ajax die altijd tot ze op zijn. Nu is het improviseren.

Voordeel voor Ajax is wel dat mochten ze Feyenoord treffen, ze wel in het mooiste stadion van NL mogen spelen. Die zekerheid heb je ook, Feyenoord loot altijd thuis in de beker.
Je weet dat blijkbaar al bepaald is dat Ajax komende wedstrijd thuis loot, dus welk stadion je nu het mooiste noemt? :p

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:56:
[...]

Je weet dat blijkbaar al bepaald is dat Ajax komende wedstrijd thuis loot, dus welk stadion je nu het mooiste noemt? :p
@Ankona lijkt op @LZ86. Stiekem een van ons ;) :>

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:22
dvdkiwi schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:21:
[...]

Fixed that for you.
Feyenoord loot vrijwel uitsluitend thuis maar krijgt wel vaak lastige tegenstanders.

Zul je zien dat we de winnaar van VVV-Go Ahead krijgen.
Maar hé, als je zo goed bent als wij voelt élke tegenstander als een amateur :P
Dit. Lach de laatste paar jaar heel hard om de Ajacieden die klagen dat Feyenoord steeds thuis loot en voor het gemak vergeten dat Feyenoord thuis een club als Heerenveen ontvangt in de eerste ronde en vervolgens Utrecht tegenkomt terwijl Ajax tot in de kwartfinale clubs loot als FC De Trekvogels of met veel pech een keer een laagvlieger in de Keuken Kampioen Divisie.

• Ankona
toolkist schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:56:
[...]

Ik lees er idd iets over. Vreemd. (iemand een idee waarom dit zo gedaan is?)

Zal in elk geval wel iets fout gegaan zijn en dus ongeldig. Feyenoord speelt nooit uit in de beker :+

alles kan off-topic

• Ankona
donleone83 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 14:09:
[...]

Dit. Lach de laatste paar jaar heel hard om de Ajacieden die klagen dat Feyenoord steeds thuis loot en voor het gemak vergeten dat Feyenoord thuis een club als Heerenveen ontvangt in de eerste ronde en vervolgens Utrecht tegenkomt terwijl Ajax tot in de kwartfinale clubs loot als FC De Trekvogels of met veel pech een keer een laagvlieger in de Keuken Kampioen Divisie.
En er dan tegen Cambuur, FC Twente of PEC uitvliegt.

alles kan off-topic

• snmght

snmght

imho dan he

Is die Senesi niks voor Ajax?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:22

Vos

AFCA

donleone83 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 14:09:
[...]

Even de laatste 3 seizoenen bekeken. Volgens mij is je bril wel een beetje gekleurd ;). Maar andersom ook vaak genoeg ;). Het ontdoet elkaar allemaal niet zoveel volgens mij.

2018/2019

1e ronde
Te Werve - Ajax
Gemert - Feyenoord

2e ronde
Ajax - GAE
Feyenoord - ADO

8e finale
Roda - Ajax
Feyenoord - Utrecht

1/4e finale
Ajax - Heerenveen
Feyenoord - Fortuna

Halve finale
Feyenoord - Ajax

2019/2020

2e ronde
Telstar - Ajax
Cambuur - Feyenoord

8e finale
Ajax - Spakenburg
Fortuna - Feyenoord

1/4e finale
Vitesse - Ajax
Heerenveen - Feyenoord

1/2e finale
Feyenoord - NAC
Utrecht - Ajax

2020/2021

2e ronde
Ajax - Utrecht
Feyenoord vrij

1/8e finale
Feyenoord - Heracles
AZ - Ajax

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 21-01-2021 15:49 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:15
[...]

Gossie :(:)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• strafschop
  • Niet online
Sinds 2011/12 dat is 10 seizoenen:

Ajax: 11x amateurclub, 6x KKD en 20x Eredivisie
Feyenoord: 4x amateur, 7x KKD en 26x Eredivisie

Ajax 12x thuis en 25x uit
Feyenoord 23x thuis en 14x uit

En voor de quiz:

Van die 23 thuiswedstrijden won Feyenoord er 22. Welke wedstrijd ging verloren ?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vos schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:35:
[...]
Even de laatste 3 seizoenen bekeken.
Dat ontloopt elkaar qua niveau tegenstanders niet zo veel inderdaad, voor mijn gevoel was het verschil veel groter.

Net als bij het invullen van de poule zit ik vaak nog enkele jaren terug te denken. Misschien toch maar eens wat vaker de recente statistieken raadplegen ;)
strafschop schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:18:
[...]
Van die 23 thuiswedstrijden won Feyenoord er 22. Welke wedstrijd ging verloren ?
De dubbele finale tegen Ajax, of is dat alweer langer geleden?
Jouw statistieken onderbouwen het gevoel al een stuk beter trouwens.

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2021 16:24 ]

• strafschop
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:22:
De dubbele finale tegen Ajax, of is dat alweer langer geleden?
Die dubbele finale was in 2009/10.

• Martinusz
strafschop schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:18:
[...]

Dat was de 0-3 tegen Ajax *O* na de 6-2 zeperd eerder -O-

• strafschop
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:30:
[...]

Dat was de 0-3 tegen Ajax *O* na de 6-2 zeperd eerder -O-
Correct. *O* Halve finale beker 2018/19.

Weet je toevallig ook wanneer Feyenoord voor het laatst een halve finale buiten de Kuip heeft gespeeld?

• Martinusz
strafschop schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:43:
[...]

Correct. *O* Halve finale beker 2018/19.

Weet je toevallig ook wanneer Feyenoord voor het laatst een halve finale buiten de Kuip heeft gespeeld?
Haha nee geen idee, dat moet wel < 1970 zijn want Feyenoord speelt altijd thuis in de beker :+

• remco112
[...]

Het is een zionistisch complot!!!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

remco112 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:52:
[...]
Het is een zionistisch complot!!!
Ironisch genoeg speelt Feyenoord ook met een ster op de borst :+

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2021 17:47 ]

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
5 ton maximaal, speelde immers nooit voor Utrecht ... :+

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• DoeEensGek
Er zijn nu ook richtlijnen voor ons als voetbal kijkers thuis. Wel netjes aan houden vanavond he. :+
Het RIVM benadrukt dat er één vriend mag worden uitgenodigd, als niemand klachten heeft. Verder is er nog een lijstje van adviezen die het RIVM gedeeld heeft. De punten:

- Als niemand klachten heeft, mag u 1 vriend uitnodigen om voetbal te komen kijken
- Deel nooit blikjes of glazen met elkaar, markeer zo nodig de glazen
- Gebruik individuele bakjes voor chips en nootjes, zorg ervoor dat u niet uit dezelfde zakjes eet
- Stel een 'tribune' op waarbij de zitplaatsen in elk geval 1,5 meter uit elkaar staan
- Valt er een doelpunt, dan kunt u bijvoorbeeld, zonder te schreeuwen, opstaan uit uw stoel, dansen en springen op uw plek. U kunt met elkaar op afstand het glas heffen. Of een muzieknummer afspelen of ratel gebruiken om toch geluid te maken.
bron

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-12 22:00
DoeEensGek schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 18:51:
Er zijn nu ook richtlijnen voor ons als voetbal kijkers thuis. Wel netjes aan houden vanavond he. :+

[...]
bron
Dit is geen bericht van De Speld? :*)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• ElPaco
Het gaat hard in Nijmegen. Gelijk na 90 mins, maar in de verlenging wordt er flink gescoord.

WoT stats

• DoeEensGek
Maarten_E schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:21:
[...]

Dit is geen bericht van De Speld? :*)
Je zou het bijna denken. :|

• DoeEensGek
@ephymerous https://www.90min.de/post...-ten-hag-auf-01ewmvbce7er
Zulk nieuws maakt jouw wel blij neem ik aan?

Zou niet verkeerd zijn om een ander voor de groep te hebben maar ik heb geen idee wie...

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
DoeEensGek schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:52:

Zou niet verkeerd zijn om een ander voor de groep te hebben maar ik heb geen idee wie...
Hoop niet het doorgaat. Zou inderdaad geen vervanger weten en zo slecht doet hij het helemaal niet. Uiteraard kan het soms beter, maar het kan ook stukken slechter.

Laag hem dus maar mooi blijven :)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:01
Eens, laat Ten Hag maar lekker blijven. Resultaten zijn prima, soms is het voetbal niet geweldig maar zo lang er geen beter alternatief is moeten we niet zomaar gaan wisselen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• DoeEensGek
Gynnad schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:43:
Eens, laat Ten Hag maar lekker blijven. Resultaten zijn prima, soms is het voetbal niet geweldig maar zo lang er geen beter alternatief is moeten we niet zomaar gaan wisselen.
Nouja dat is mijn grootste angst dat we iemand als Martin Jol voor de groep krijgen. Dat soort ellende heb ik echt weinig trek in. Andere kant zie ik in Ten Hag ook verbetering in de groep brengen. Hij heeft soms nogal rare beslissingen die ik echt niet begrijp. :|

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 18
vrijdag 20u
Willem II v PEC Zwolle
zaterdag
16:30u
ADO Den Haag v FC Emmen
18:45u
Vitesse v FC Groningen
20u
PSV v RKC
21u
Heracles v sc Heerenveen
zondag
12:15u
Fortuna Sittard v Ajax
14:30u
FC Twente v VVV-Venlo
FC Utrecht v Sparta
16:45u
Feyenoord v AZ

Enjoy *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-12 12:29
DoeEensGek schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:50:
[...]

Nouja dat is mijn grootste angst dat we iemand als Martin Jol voor de groep krijgen. Dat soort ellende heb ik echt weinig trek in. Andere kant zie ik in Ten Hag ook verbetering in de groep brengen. Hij heeft soms nogal rare beslissingen die ik echt niet begrijp. :|
Van mij hoeft EtH niet te blijven. Heeft goed werk verricht, maar voor mijn gevoel zit Ajax qua spel en beleving redelijk op een plateau. Ben benieuwd hoe de wereld er in de zomer uit ziet. Stel dat Overmars en vd Sar zouden vertrekken (waar al enige tijd geruchten over gaan) zou wat mij betreft de weg vrij zijn voor bijvoorbeeld een Jonk.

• toolkist
  • Niet online
Ed de Goeij heeft z'n grapjas aangedaan...
Ed de Goeij begrijpt dat Marsman wekelijks wil gaan spelen en noemt hem in gesprek met het Algemeen Dagblad zelfs als de eventuele opvolger van André Onana bij Ajax.

• Martinusz
Hackus schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:00:
Eredivisie speelronde 18
vrijdag 20u
Willem II v PEC Zwolle
zaterdag
16:30u
ADO Den Haag v FC Emmen
18:45u
Vitesse v FC Groningen
20u
PSV v RKC
21u
Heracles v sc Heerenveen
zondag
12:15u
Fortuna Sittard v Ajax
14:30u
FC Twente v VVV-Venlo
FC Utrecht v Sparta
16:45u
Feyenoord v AZ

Enjoy *O*
Vitesse Groningen en Feyenoord AZ, leuke potjes, eens kijken hoe de stand na dit weekend er weer uitziet :)

• BoB_HenK
toolkist schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:11:
Ed de Goeij heeft z'n grapjas aangedaan...

[...]
Ed is het een beetje kwijt. Opvolger van Stekelenburg, at best 7(8)7

• ephymerous
DoeEensGek schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:52:

Zeker :)F Nu nog de berichten dat hij zijn favorieten Klaiber, Labyad en Promes dan mee verhuizen.

Wat mij betreft twee opties:

A. Van Gaal oid maakt het seizoen af en in de zomer op de blote knieën naar Peter Bosz. Zeker als ie geen CL haalt is dat best haalbaar
B. Direct gaat voor een beschikbare kandidaat als Tuchel
BoB_HenK schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:10:
[...]

Van mij hoeft EtH niet te blijven. Heeft goed werk verricht, maar voor mijn gevoel zit Ajax qua spel en beleving redelijk op een plateau. Ben benieuwd hoe de wereld er in de zomer uit ziet. Stel dat Overmars en vd Sar zouden vertrekken (waar al enige tijd geruchten over gaan) zou wat mij betreft de weg vrij zijn voor bijvoorbeeld een Jonk.
Jonk ben ik niet perse negatief over. Wat ik me wel kan herinneren is dat hij tegen het halen van ervaring is. De weg ervaring gecombineerd met jeugd zou ik niet weer willen inruilen voor 100% jeugd.

[ Voor 33% gewijzigd door ephymerous op 22-01-2021 14:51 ]

XXXVI

• BoB_HenK
ephymerous schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:49:
[...]

Zeker :)F Nu nog de berichten dat hij zijn favorieten Klaiber, Labyad en Promes dan mee verhuizen.

A. Van Gaal oid maakt het seizoen af en in de zomer op de blote knieën naar Peter Bosz. Zeker als ie geen CL haalt is dat best haalbaar
B. Direct gaat voor een beschikbare kandidaat als Tuchel

[...]

Jonk ben ik niet perse negatief over. Wat ik me wel kan herinneren is dat hij tegen het halen van ervaring is. De weg ervaring gecombineerd met jeugd zou ik niet weer willen inruilen voor 100% jeugd.
Jonk laat goed spel zien bij Volendam en past m.i. in de Ajax filosofie. Eens wat betreft het willen halen van ervaring, een goede TD die de selectie samenstelt is en blijft cruciaal :)

Mocht Ome Louis het doen gaat bij mij de vlag uit overigens. Worden geweldige persco's - Dick en Louis samen wordt lachen :P

• DoeEensGek
De weg ervaring gecombineerd met jeugd zou ik niet weer willen inruilen voor 100% jeugd.
Dit beaam ik!

• strafschop
  • Niet online
A. Van Gaal oid maakt het seizoen af en in de zomer ..
Het artikel niet gelezen? Gladbach is zich aan het oriënteren voor komende zomer als de huidige trainer/coach misschien wil vertrekken.

Waarom zou een Tuchel geïntereseerd zijn in de Eredivisie? Of iemand anders in die categorie trainers zonder binding met Nederland?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 13:22
Ik zou zeggen: ga voor Schreuder

• ephymerous
strafschop schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:00:
[...]

Het artikel niet gelezen? Gladbach is zich aan het oriënteren voor komende zomer als de huidige trainer/coach misschien wil vertrekken.

Waarom zou een Tuchel geïntereseerd zijn in de Eredivisie? Of iemand anders in die categorie trainers zonder binding met Nederland?
De naam Ajax en CL spelen (als je het haalt) zijn heel wat waard, niet geschoten is altijd mis. Wat mij betreft mag de lat wel wat hoger dan een (overal gefaalde) Schreuder.

XXXVI

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12 08:11
Klinkt gek, maar ik zou Arsène Wenger wel eens bij Ajax willen zien. Ja een ouwe kerel inmiddels, ja bij Arsenal won hij niet veel, maar hij stond wel voor aanvallend en attractief voetbal en ik schat hem nog steeds heel hoog in.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Jorizzz schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:34:
Klinkt gek, maar ik zou Arsène Wenger wel eens bij Ajax willen zien. Ja een ouwe kerel inmiddels, ja bij Arsenal won hij niet veel, maar hij stond wel voor aanvallend en attractief voetbal en ik schat hem nog steeds heel hoog in.
Ja, dat klinkt gek. Maar we weten allemaal dat ajax de opvolger van ten hag al in huis heeft; reiziger.

• strafschop
  • Niet online
ephymerous schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:11:
[...]

De naam Ajax en CL spelen (als je het haalt) zijn heel wat waard, niet geschoten is altijd mis. Wat mij betreft mag de lat wel wat hoger dan een (overal gefaalde) Schreuder.
Tuchel naar de Eredivisie is alsof Ajax komende zomer Bernardo Silva voor 60 miljoen euro overneemt van ManCity.

De opvolger van Ten Hag zal gewoon weer een Nederlander zijn.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 13:22
ephymerous schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:11:
[...]

Nou, zijn vervangers bij Twente en Hoffenheim deden het niet beter, zou het dan niet aan de spelers kunnen liggen?

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:22
[...]
Bedoel je dezelfde Jonk die een van de grootste slachtoffers was van de fluwelen revolutie en die in 2015 ongeveer met pek en veren de Arena uitgejaagd is? Daar zal eerst heel wat lijmwerk plaats moeten vinden maar lijkt mij bij voorbaat vrij kansloos.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:25
Gisteren naar Willem II gekeken. Was vorig jaar toch een btje de verassing van het seizoen. Nu slechts 10 punten en weer verloren.

ADO - Emmen is misschien wel interessant om vandaag te bekijken. Is ongeveer de laatste kans voor Emmen om nog zicht te houden op handhaving. ADO moet deze pot toch kunnen winnen. Hoewel de wedkantoren hier toch heel anders over denken. Ik zie Emmen niet bepaald als favoriet.

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 07:50:
[...]

Bedoel je dezelfde Jonk die een van de grootste slachtoffers was van de fluwelen revolutie en die in 2015 ongeveer met pek en veren de Arena uitgejaagd is? Daar zal eerst heel wat lijmwerk plaats moeten vinden maar lijkt mij bij voorbaat vrij kansloos.
Lijmwerk? Alleen wachten tot vd Sar en Overmars weg zijn en dat gaat geen jaren meer duren denk ik. Maar, Jonk hoeft van mij niet zo nodig. Leuk spel met Volendam lijkt ie belangrijker te vinden dan winnen, want dat doen ze veel te weinig...

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:45
Die Kuipers fluit gewoon niet bij 2 duidelijke overtredingen tegen fc groningen. Irritant.
Zeker geld van Vitesse gekregen

Edit :groningen terecht op achterstand, ze spelen een vd slechtste helften van het seizoen. Vitesse niet eens heel goed.
Groningen staat compleet te slapen, heel vreemd, muv Matisuwa

[ Voor 58% gewijzigd door Harribo op 23-01-2021 19:36 ]

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-12 21:31
Poh, Rosario speelt weer als een krant hoor. En daar komt weer een blessure aan bij PSV.....

• ElPaco
En Madueke ook in de ziekenboeg. Daar kunnen we inmiddels ook al een heel elftal van opstellen niet te geloven.

WoT stats

• ElPaco
De ziekenboeg van PSV nu: Viergever, Obispo, Max (vandaag ziekgemeld), Sangaré, Götze, Ledezma, Gakpo, Romero, Vertessen, Madueke. Niet te filmen dit.

[ Voor 3% gewijzigd door ElPaco op 23-01-2021 20:28 ]

WoT stats

Pagina: 1 ... 144 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021