Wat laten alle Ajacieden (hier) zich onwijs kennen zeg Dat kan prima zonder smiley
[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 16-09-2020 15:29 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 16-09-2020 15:29 ]
Ja 24 april, ik heb het over zaken die veel later gelopen zijn. Maar ik sluit me aan bij @toolkist, het leedvermaak is groot maar niet meer dan dat.ph4ge schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:49:
[...]
Right...
AZ heeft gewoon direct een persbericht uitgegeven...
2018/19 Ajax Sturm Graz (Oos) DOOR
2018/19 Ajax Standard Luik (Bel) DOOR
2018/19 Ajax Dinamo Kiev (Oek) DOOR en naar CL
[ Voor 21% gewijzigd door Typhone op 16-09-2020 10:58 ]
Nee heb je , ja kan je krijgen. Zo ben ik altijd opgevoed. Dat wil niet zeggen dat je alles maar altijd moet vragen, maar dat betekent dat je wanneer je meent ergens recht op te hebben, voor jezelf op mag komen en vragen mag stellen.Ankona schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:51:
[...]
Het leeft ook vooral daar omdat de Ajax fans bang waren voor de eventuele gevolgen als AZ gelijk zou krijgen. De rest van de wereld is van mening dat het iedereen zijn goedrecht is om als je meent gelijk te hebben dat ook te gaan halen.
Helemaal mee eens hoor!Jorizzz schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:04:
Kan het alsjeblieft weer gewoon over voetbal gaan. Ik ben dit gezever inmiddels wel echt spuugzat...
[ Voor 8% gewijzigd door jbdeiman op 16-09-2020 11:08 ]
Hattrick: Thorgal Eagles
Willem II wint wel denk ik / hoop ik.bregweb schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:06:
Zullen we het over het belangrijkste moment van vandaag hebben?
Wint Willem II of is zelfs Luxemburg een uitdaging?
Wat vinden de Utrechters ervan? Daar ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naarbregweb schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:06:
Zullen we het over het belangrijkste moment van vandaag hebben?
Wint Willem II of is zelfs Luxemburg een uitdaging?
Lekker verdraaid weer....Ankona schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:51:
[...]
Het leeft ook vooral daar omdat de Ajax fans bang waren voor de eventuele gevolgen als AZ gelijk zou krijgen. De rest van de wereld is van mening dat het iedereen zijn goedrecht is om als je meent gelijk te hebben dat ook te gaan halen.
[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 16-09-2020 15:33 . Reden: Rustig aan :) ]
Net zo simpel als dat Ajax een mailtje naar KNVB met CC naar alle Eredivisie clubs moest sturen om aan te geven dat zij voortijdig hun mening via de pers zouden geven?toolkist schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:33:
[...]
Lekker verdraaid weer....Is het zo moeilijk om niet van dit soort achterlijke posts te plaatsen waarop je alle Ajax fans in een of ander vaag hoekje schuift?
Het gaat er niet om DAT AZ probeert gelijk te krijgen, het gaat om de manier waarop.
Hoeveel moeite is het om een mailtje naar Gudde te sturen 'beste meneer Gudde, wij zijn het niet eens met de beslissing van de KNVB wegens onvoldoende onderbouwing van het besluit en voelen ons derhalve genoodzaakt de UEFA om een uitspraak te vragen. Mvg, AZ"
Dat hoeft nog niet eens per se richting Ajax, al zou een CC wellicht wel netjes zijn.
En klaar. Zo makkelijk was het geweest
toolkist schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:33:
[...]
Lekker verdraaid weer....Is het zo moeilijk om niet van dit soort achterlijke posts te plaatsen waarop je alle Ajax fans in een of ander vaag hoekje schuift?
Het gaat er niet om DAT AZ probeert gelijk te krijgen, het gaat om de manier waarop.
Hoeveel moeite is het om een mailtje naar Gudde te sturen 'beste meneer Gudde, wij zijn het niet eens met de beslissing van de KNVB wegens onvoldoende onderbouwing van het besluit en voelen ons derhalve genoodzaakt de UEFA om een uitspraak te vragen. Mvg, AZ"
Dat hoeft nog niet eens per se richting Ajax, al zou een CC wellicht wel netjes zijn.
En klaar. Zo makkelijk was het geweest
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 16-09-2020 15:31 ]
Geinig. Bijna heel voetbalmedia Nederland was het er mee eens dat het geen nette actie van AZ was.
[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 16-09-2020 15:31 . Reden: Quote aangepast ]
Hij is voor FeyenoordVDS91 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:50:
[...]
Geinig. Bijna heel voetbalmedia Nederland was het er mee eens dat het geen nette actie van AZ was.
Terwijl Ajax zelf helemaal geen statement o.i.d. hebben uitgebracht of iets van zich hebben laten horen na de actie van AZ.
Veel plezier met je club in de Europa League.
FTFY.remco112 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:56:
Wat laten alle Ajacieden een paar mensen (hier) zich onwijs kennen zeg
[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 16-09-2020 15:31 . Reden: Quote aangepast ]
Net als heel het land het geen nette actie vond hoe Ajax (en hun mediakanaaltje de Telegraaf) misbruik maakte van hun koppositie in de Corona-tijd? You win some, you lose some. Maar oh, wat laten de Ajacieden zich kennen zegVDS91 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:50:
[...]
Terwijl Ajax zelf helemaal geen statement o.i.d. hebben uitgebracht of iets van zich hebben laten horen na de actie van AZ.
Veel plezier met je club in de Europa League.
Niedercom verloor afgelopen weekend nog van Dudelange, dus dat moet kunnen.remco112 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:31:
[...]
Wat vinden de Utrechters ervan? Daar ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar
Nee, ga naar een willekeurig (voetbal)forum waar dit onderwerp besproken is en je zult zien dat veel van de overige supporters de kant van AZ kiezen en zowel de Ajacieden, de AZ-supporters als de overige supporters er nog mee bezig zijn.ph4ge schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:00:
[...]Het is absoluut een Ajax dingetje, het zijn alleen maar Ajacieden die het niet achter zich kunnen laten en zonder de discussie overnieuw te willen doen lijkt het dat de haat richting AZ alleen maar komt uit de strijd om het CL ticket.
remco112 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:56:
Wat laten alle Ajacieden (hier) zich onwijs kennen zeg
Maar dit kan natuurlijk wel?remco112 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:31:
[...]Wat vinden de Utrechters ervan? Daar ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat dacht ik ook...Dinamo Kiev zal er niet gerust op zijn! Op basis van het betere voetbal in de eerste helft zal de eerste advocaat zich zometeen wel melden bij de UEFA, AZ kennende...
[ Voor 28% gewijzigd door Typhone op 16-09-2020 13:08 ]
[ Voor 21% gewijzigd door JanW op 16-09-2020 13:37 ]
Regeren is vooruitschuiven
Belgie heeft in ieder geval 2 teams in CL nu, maar zij gaan veel punten verliezen komend jaar.T-MOB schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:36:
Die coeeficentenlijst staat hier. Griekenland staat 18e met 10 punten minder dan Nederland. Dat gat is net zo groot als dat met Portugal boven ons. Of dit gunstig is of niet hangt er dus nogal vanaf of je denkt dat we gaan afzakken of juist gaan klimmen. Ik denk zelf dat we bij geen van beide in de buurt gaan komen de aankomende jaren.
De landen om in de gaten te houden zijn Belgie (daar kunnen we overheen) en Oostenrijk, Turkije en Oekraine. Met name die laatste omdat ze volgend jaar maar 5.5 punten verliezen van '16/'17. waar wij er 9.1 kwijtraken.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Mits de jaren erna goed blijven! Dit jaar zou een mooi jaar zijn om door te pakken met die punten.ElPaco schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:09:
Het grootste voordeel wat Nederland heeft is dat seizoen 17/18 dieptriest was, terwijl alle landen om ons heen op de ranking toen wel een goed jaar hadden. Als dat jaar wegvalt stijgen we flink.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
En wat (na volgend jaar) te denken van Rusland? Waar bij 'ons' er 2,9 pt af gaat, is dat bij Rusland 12,6 punten. Met een verschil van (nog geen) 4 punten zou Rusland ook zeker te halen moeten zijn. Hoe dan ook, nu goed presteren in Europa (genoeg punten halen met elkaar), levert eigenlijk wel zekerheid op om in de top 10 te blijven, de komende 2 seizoenen.Martinusz schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:51:
[...]
Belgie heeft in ieder geval 2 teams in CL nu, maar zij gaan veel punten verliezen komend jaar.
Op deze pagina zie je hoe er het volgend jaar uit ziet voor nu.
Landen om in de gaten te houden zijn:
Boven ons:
Oostenrijk
Onder ons:
Ukraine
Scotland
Serbia
Cyprus (ja serieus)
We staan al op 9 voor volgend seizoenjbdeiman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:46:
[...]
En wat (na volgend jaar) te denken van Rusland? Waar bij 'ons' er 2,9 pt af gaat, is dat bij Rusland 12,6 punten. Met een verschil van (nog geen) 4 punten zou Rusland ook zeker te halen moeten zijn. Hoe dan ook, nu goed presteren in Europa (genoeg punten halen met elkaar), levert eigenlijk wel zekerheid op om in de top 10 te blijven, de komende 2 seizoenen.
Ik zei ook na volgend seizoen. We staan momenteel zo dat we dit seizoen, komend seizoen en dan het seizoen wel in de top 10 zullen (moeten) blijven. Het is zaak om een goed gemiddelde te houden en niet meer van die extreme uitschieters naar beneden.Typhone schreef op woensdag 16 september 2020 @ 16:13:
[...]
We staan al op 9 voor volgend seizoen
2022
Laten we vooral hopen dat iedere Nederlandse club punten gaat pakken. Ondertussen maakt Willem II de vierde goaljbdeiman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:46:
[...]
En wat (na volgend jaar) te denken van Rusland? Waar bij 'ons' er 2,9 pt af gaat, is dat bij Rusland 12,6 punten. Met een verschil van (nog geen) 4 punten zou Rusland ook zeker te halen moeten zijn. Hoe dan ook, nu goed presteren in Europa (genoeg punten halen met elkaar), levert eigenlijk wel zekerheid op om in de top 10 te blijven, de komende 2 seizoenen.
XXXVI
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 16-09-2020 19:37 ]
Maakt niet uit, goed voor Nederland. In't verloren verloor Utrecht wel eens van een club uit Luxemburg, dus dit is een stap vooruitHarribo schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:33:
Wel sneu, die Luxemburgers kunnen er weinig van.
Mooi stadion, goede entourage
Was dat toevallig met Ruiter in het doel?Terranova schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:38:
[...]Maakt niet uit, goed voor Nederland. In't verloren verloor Utrecht wel eens van een club uit Luxemburg, dus dit is een stap vooruit
Grootste voordeel, wrs geen Koert Westerman...OPSLAGHOND schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:43:
[...]
Was dat toevallig met Ruiter in het doel?
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 16-09-2020 19:49 ]
Ja, 3e en 4e voorronde heb je nog. Dan de groepsfase.Martinusz schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:02:
En 0-2 goedzo
Maar Willem II moet nog 2 voorrondes??
alles kan off-topic
Ja was niet altijd even goed en de trainer Adrie Koster word nu opgehemeld.Ankona schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:31:
Wat was Willem II zwak zeg. Geluk voor ze dat de tegenstander amper een 2e klasse niveau haalde.
Al met al wel weer door en punten.
Het was gewoon tik-tak-open deur en dan nog de meeste kansen verprutsen.Harribo schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:48:
[...]
Ja was niet altijd even goed en de trainer Adrie Koster word nu opgehemeld.
Gaat nergens over.
Volgende week piepen ze anders tegen de Rangers...
alles kan off-topic
Weet je zeker dat Belgie 2 heeft? Want ik dacht dat ze er nu al 1 in hadden en 1 in de play-offs maar nog niet in de CL zelf.Martinusz schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:51:
[...]
Belgie heeft in ieder geval 2 teams in CL nu, maar zij gaan veel punten verliezen komend jaar.
Op deze pagina zie je hoe er het volgend jaar uit ziet voor nu.
Landen om in de gaten te houden zijn:
Boven ons:
Oostenrijk
Onder ons:
Ukraine
Scotland
Serbia
Cyprus (ja serieus)
[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 16-09-2020 21:25 ]
Laten we hopen dat ze 2* verliezenPompi schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:52:
[...]
Weet je zeker dat Belgie 2 heeft? Want ik dacht dat ze er nu al 1 in hadden en 1 in de play-offs maar nog niet in de CL zelf.
Edit: Nog even gekeken, Brugge is al zeker en Gent moet nog over 2 wedstrijd van Dinamo Kiev winnen.
Voor de Nederlandse ranking is het beter als Belgie wint (het beste is gelijkspel en Belgen door). Tenzij België echt een goed seizoen draaien dit jaar is Oekraine na dit seizoen namelijk een grotere concurrent. En los van de punten verdienen onze zuiderburen de gunfactor als je het mij vraagt.
Ik hoop dat dit op niets uitdraait met De Boer eigenlijk, hij kan voetballen met 'weinig middelen', maar in NL elftal kan je niet bepaald zeggen dat het weinig middelen zijn. Ben benieuwd wat hij zou doen met de selectie en de manier van spelen. Kreeg bij Koeman het idee dat hij met de in zijn ogen 'beste spelers' een manier van spelen had gevonden waarop ze goed tot hun recht komen, en daaromheen de daar het best bij passende spelers er bij had gehaald.ph4ge schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:06:
[...]
Mooi en modern geef ik niks om, resultaat des te meer. Het is duidelijk dat zijn trainerscarrière in een vrije val zit, maar er blijven maar weinig alternatieven over. Het is in ieder geval iemand met ervaring, die spelers heeft beter gemaakt en prijzen kan pakken. Ik denk ook wel iemand waar de spelers respect voor hebben. Hopelijk is hij ook een beetje onafhankelijk.
Het is wel een keuze uit armoede, dat geef ik gelijk toe. Maar ik hoor ook geen andere namen waar ik enthousiast van wordt. Lodeweges zie ik in ieder geval helemaal niet zitten. Heeft totaal de ervaring en persoonlijkheid niet en in de wedstrijd tegen Italië bleek hij ook tactisch zeer zwak.
Ze hebben nu Disney geld heLeon Zwiers schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:53:
Ondertussen gaat het megalomane stadionplan van Feyenoord vooralsnog door.
https://www.feyenoord.nl/...V8oSpfW5h8xQ9Jrqh1AvcwF_M
Watskeburt, ik dacht dat er ontzettend veel kritiek lag en de directie het eigenlijk ook niet meer zag zitten?
bronDesondanks kan de wedstrijd van zaterdag tegen Sparta, het jaarlijkse Airborne-duel, doorgaan. De KNVB heeft dispesensatie verleend aan Vitesse.
[ Voor 8% gewijzigd door Pompi op 17-09-2020 11:02 ]
Ervanuitgaande dat je een ziekte dag hebt. Ik ben routinematig getest en ik bleek positief. Ik heb nooit ergens last van gehad, heb verplicht 4 dagen thuisgezeten en mocht toen weer de hort op. Als ze me niet hadden getest had ik het nooit geweten dat ik het virus onder de leden had.Pompi schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:01:
Vitesse heeft 8 Covid-19 positieven in de staf. Kan gebeuren, maar ik snap niks van de KNVB:
[...]
bron
Want je kan mij niet vertellen als 8 leden van de staf positief testen, er geen spelers positief gaan testen. En al testen ze de dag voor de wedstrijd negatief kan het zijn dat ze op de dag van de wedstrijd wel gewoon positief testen, aangezien die test een moment opname is en het virus eventueel ook pas na een negatieve test uit de cellen zou kunnen komen.
Voor normale mensen gaan we ervan uit dat je al 2 dagen voor eerste ziektedag besmettelijk bent, dat gaat echt niet anders zijn voor voetballers zijn hoor want dat zijn ook gewoon mensen. En ook al gaat het om een wedstrijd met een speciaal randje vind ik het eigenlijk niet kunnen.
Voorzitter Ronald Lubbers van FC Emmen is zeer verbaasd dat de KNVB de sponsordeal van de voetbalclub met seksspeeltjesbedrijf EasyToys uit Veendam heeft afgekeurd.
"Volgens de KNVB is de sponsordeal in strijd met de goede smaak of het fatsoen, waarmee de bond in feite zegt dat ook wij als bedrijf onfatsoenlijk hebben gehandeld. Dat is wel tegen het zere been", zegt Lubbers tegen RTV Drenthe.
"Natuurlijk gaat het ook om veel geld en baal ik enorm als de hoofdsponsordeal afketst, maar ik ben eerlijk gezegd meer verbolgen over de argumentatie van de KNVB. Volgens de commissie van de bond kan de link gemaakt worden met de seksindustrie. We praten hier over een net bedrijf dat seksspeeltjes levert aan particulieren in binnen-en buitenland."
[ Voor 6% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-09-2020 11:20 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dat kan ook inderdaad, gelukkig gebeurd dat niet heel vaak.Leon Zwiers schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:18:
[...]
Ervanuitgaande dat je een ziekte dag hebt. Ik ben routinematig getest en ik bleek positief. Ik heb nooit ergens last van gehad, heb verplicht 4 dagen thuisgezeten en mocht toen weer de hort op. Als ze me niet hadden getest had ik het nooit geweten dat ik het virus onder de leden had.
Trieste bedoeling daar bij de KNVB.Illegal_Alien schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:19:
Sponsordeal FC Emmen mag niet doorgaan:
https://nos.nl/artikel/23...sor-in-seksspeeltjes.html / https://www.rtvdrenthe.nl...soenlijk-hebben-gehandeld
[...]
Maar er is al een Kasteel in Rotterdam
En als er alleen de naam op staat/ het logo, is er niets mis mee. Is gewoon een tekst die totaal geen aanstoot geeft. (speciaal hiervoor het logo eens opgezocht) Zolang ze geen voorbeelden op het shirt zetten is er in mijn ogen niets aan de hand...Afca_020 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:24:
[...]
Trieste bedoeling daar bij de KNVB.
Op reclameborden in de stadions mag het wel, maar op een shirt....nee dat gaat te ver.
[ Voor 31% gewijzigd door jbdeiman op 17-09-2020 11:31 ]
Volgens mij sponseren ze zelfs TV programmas op RTL/SBS, dus je kan daar ook gewoon op normaal tijdstip het bedrijfslogo langs kunnen zien komen. Zag het logo laatst ook heel groot bij Groningen in de hoeken van het stadion.Afca_020 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:24:
[...]
Op reclameborden in de stadions mag het wel, maar op een shirt....nee dat gaat te ver.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Je weet al jaren dat dit een niet te stoppen trein is. Dat nieuwe stadion komt er gewoon.Leon Zwiers schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:53:
Watskeburt, ik dacht dat er ontzettend veel kritiek lag en de directie het eigenlijk ook niet meer zag zitten?
alles kan off-topic
Op de tekeningen is het wel een super mooi stadion om te zien.Leon Zwiers schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:53:
Zal wel een beslissing zijn van een oudere bestuurder. Zie geen reden waarom dit niet heel snel terug gedraaid zou worden. Te veel een persoonlijke mening.Afca_020 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:24:
[...]
alles kan off-topic
Of ze zijn bang voor de SJW'ers/Twitter helden/Woke'ers of weet ik welke 'mijn mening/gevoel is belangrijker dan die van jou' stromingen er allemaal zijn tegenwoordig.Ankona schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:01:
[...]
Zal wel een beslissing zijn van een oudere bestuurder. Zie geen reden waarom dit niet heel snel terug gedraaid zou worden. Te veel een persoonlijke mening.
Ik snap het wel. Die shirtjes worden ook verkocht in kindermaatjes. Ik heb niets tegen seks en seksspeeltjes maar om bassischoolkkindjes er reclame me voor te laten maken zit me toch niet lekker. En die kindjes in Emmen zien heus wel of ze het echte shirt van De Leeuw hebben.Afca_020 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:24:
Voor de kindermaten zou er door Easytoys een goed doel worden uitgezocht en deze zou dan op het shirt komen.T-MOB schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:30:
[...]
Ik snap het wel. Die shirtjes worden ook verkocht in kindermaatjes. Ik heb niets tegen seks en seksspeeltjes maar om bassischoolkkindjes er reclame me voor te laten maken zit me toch niet lekker. En die kindjes in Emmen zien heus wel of ze het echte shirt van De Leeuw hebben.
--
En dat Feyenoord-stadion... Dat gaat m.i. vooral om geld verdienen door Goldman Sachs en projectontwikkelaars. Ik hoop voor Feyenoord en de Rotterdammers dat ze er zonder financiele molensteen doorheen komen.
Ja inderdaadTyphone schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:45:
Schijnheilig gedoe. Maar elk reclameblok op Fox Sports wel volstoppen met Second Love reclame.
Maar daar heeft de KNVB echt niks over te zeggen. (Ik denk dat je het over de Easytoys sponsordeal hebt?)Typhone schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:45:
Schijnheilig gedoe. Maar elk reclameblok op Fox Sports wel volstoppen met Second Love reclame.
[ Voor 53% gewijzigd door Typhone op 17-09-2020 15:57 ]
Voor 20-25 zie ik Overmars hem wel verkopen.Typhone schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:55:
Ohjee Bayern meldt zich bij Dest. €15 miljoen.
Wordt tijd dat er verdedigend ingekocht gaat worden bij Ajax. Defensief op het middenveld (een 6) mag ook wel.
Doet Overmars dan weer fantastisch. Zo onvervangbaar is Dest toch niet?Deadsy schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:58:
[...]
Voor 20-25 zie ik Overmars hem wel verkopen.
Nee maar als Tagliafico en Onana opeens weggaan dan wordt het wel broos achterin. En de transfermarkt is nog akelig lang open.BoB_HenK schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:59:
[...]
Doet Overmars dan weer fantastisch. Zo onvervangbaar is Dest toch niet?
Het is een leuke speler maar hij heeft zich afgelopen seizoen niet echt ontwikkelt.BoB_HenK schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:59:
[...]
Doet Overmars dan weer fantastisch. Zo onvervangbaar is Dest toch niet?
Deadsy schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:02:
[...]
Het is een leuke speler maar hij heeft zich afgelopen seizoen niet echt ontwikkelt.
Vind dat hij net als Lang veel potentie heeft maar het kwartje wil nog niet vallen.
Ze hebben nog Mazraiou, dan speelt die tenminste niet op het middenveld.
Moet voor 20-25 miljoen wel iemand te vinden zijn van minimaal het niveau Dest lijkt me. Anders dan Tagliafico en Onana is Dest bepaald geen sterkhouder. Net als Mazraoui overigens. Halen beiden het niveau niet (al te veel) naar beneden, maar halen het ook absoluut niet omhoog.Typhone schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:59:
[...]
Nee maar als Tagliafico en Onana opeens weggaan dan wordt het wel broos achterin. En de transfermarkt is nog akelig lang open.
Mwah rechtsback is al een geforceerde positie voor Mazraoui, op een of andere manier krijgt ie het voor elkaar dat trainers hem willen blijven opstellen. Bij jong ajax heeft ie overal in de verdediging, middenveld en aanval gestaan. Zelfs in de spits, puur om hem maar te kunnen opstellen.BoB_HenK schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:08:
[...]
[...]
EtH kennende zal hij wel weer een goocheltruc uithalen en een linksbuiten ofzo omtrainen tot rechtsback zodat Mazraoui ballen kan blijven verspelen op het middenveld
Als ik Ajacied zou zijn, zou ik me helemaal kapot ergeren aan Mazraoui. Die knul gaat zo hard door de mand vallen nu er om hem heen een partij kwaliteit is weggevallen.Terranova schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:15:
[...]
Mwah rechtsback is al een geforceerde positie voor Mazraoui, op een of andere manier krijgt ie het voor elkaar dat trainers hem willen blijven opstellen. Bij jong ajax heeft ie overal in de verdediging, middenveld en aanval gestaan. Zelfs in de spits, puur om hem maar te kunnen opstellen.
Beetje het Dirk Kuijt effect volgens mij, is altijd vriendjes met de trainer of kan heel goed zoeken naar "dirt" om de trainer te blackmailen
Oh dat doe ik inderdaad ook al. In de CL was het verdedigend echt dramaLeon Zwiers schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:22:
[...]
Als ik Ajacied zou zijn, zou ik me helemaal kapot ergeren aan Mazraoui. Die knul gaat zo hard door de mand vallen nu er om hem heen een partij kwaliteit is weggevallen.
Daarom spreken wij hier onze zorgen uitLeon Zwiers schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:22:
[...]
Als ik Ajacied zou zijn, zou ik me helemaal kapot ergeren aan Mazraoui. Die knul gaat zo hard door de mand vallen nu er om hem heen een partij kwaliteit is weggevallen.
Koopmeiners zou mij wel wat lijken voor op 6.Typhone schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:55:
Ohjee Bayern meldt zich bij Dest. €15 miljoen.
Wordt tijd dat er verdedigend ingekocht gaat worden bij Ajax. Defensief op het middenveld (een 6) mag ook wel.
Ik ben eigenlijk wel positief over Mazraoui. Vorig seizoen had hij niet zo'n lekker seizoen, maar het jaar daarvoor was hij een uitstekende tandem met Ziyech en dit jaar vind ik zijn samenwerking met Anthony ook zeer goed. Dest vind ik echt vele malen slechter, die staat constant te slapen en corrigeert dan met zijn snelheid, zoals Tete dat ook altijd deed. Ik zie geen reden waarom Mazraoui geen goed seizoen zou kunnen draaien; en door de mand vallen verwacht ik al helemaal niet.Leon Zwiers schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:22:
[...]
Als ik sommige spelers van Vitesse bezig zie dan heb ik zo mijn twijfels of er contact is tussen de spelers en staf.toolkist schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:27:
[...]
Overigens heeft Vitesse 8 stafleden in quarantaine wegens een positieve test van een assistent, echter mag de wedstrijd gewoon doorgaan. Zo'n assistent zal toch ook wel contact hebben met de spelers?
"Hey Zakaria (Labyad), heb je er ooit wel eens aan gedacht dat je mogelijk een heel erg goede rechtsback bent?"BoB_HenK schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:08:
[...]EtH kennende zal hij wel weer een goocheltruc uithalen en een linksbuiten ofzo omtrainen tot rechtsback zodat Mazraoui ballen kan blijven verspelen op het middenveld
Ik zou Timothy Fosu-Mensah wel wat vinden, in Ajax opgeleid, PL ervaring, kan op een aantal posities spelen achterin (hoewel rechtsback wel zijn 'natuurlijke' positie is). Bij ManU komt hij niet echt aan de bak.Typhone schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:59:
[...]
Nee maar als Tagliafico en Onana opeens weggaan dan wordt het wel broos achterin. En de transfermarkt is nog akelig lang open.
Bij Fulham speelde hij aan het einde van het seizoen al niet meer, daarna nog een flinke blessure eroverheen.. Wat mij betreft veel te risicovol.PolarBear schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:04:
[...]
Ik zou Timothy Fosu-Mensah wel wat vinden, in Ajax opgeleid, PL ervaring, kan op een aantal posities spelen achterin (hoewel rechtsback wel zijn 'natuurlijke' positie is). Bij ManU komt hij niet echt aan de bak.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jullie keeper kan toch meevoetballen, iedereen kan naar voren rennen!Maarten_E schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:06:
https://www.ad.nl/transfe...talanta-bergamo~a58df72b/
En Lammers definitief naar Atalanta Bergamo.
Toch wel een gemis denk ik. Heb je voorin niet overdreven veel meer over geloof ik.
Meevoetballende keepers, daar hebben we niet zo'n goede ervaringen mee.OPSLAGHOND schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:08:
[...]
Jullie keeper kan toch meevoetballen, iedereen kan naar voren rennen!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ach het kan altijd erger, zoals verliezen met 37 - 0 ...Maarten_E schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:19:
[...]
Meevoetballende keepers, daar hebben we niet zo'n goede ervaringen mee.
[YouTube: Legendarische goal Martin Hansen in blessuretijd ADO Den Haag - PSV (2-2)]
Bron: https://www.nu.nl/opmerke...l-distancing-op-veld.htmlHet Duitse amateurvoetbalteam SG Ripdorf heeft zondag een wedstrijd verloren met 37-0, omdat de spelers probeerden voldoende afstand te houden van de tegenstanders van SV Holdenstedt II. Die ploeg was recentelijk bij een andere wedstrijd in contact gekomen met iemand die positief was getest op het coronavirus.
Nu maar hopen dat Onana niet vertrektOPSLAGHOND schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:56:
[...]
"Hey Zakaria (Labyad), heb je er ooit wel eens aan gedacht dat je mogelijk een heel erg goede rechtsback bent?"
Ze waren toch bezig met die 33 jarige spits die in China speelt.Maarten_E schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:06:
https://www.ad.nl/transfe...talanta-bergamo~a58df72b/
En Lammers definitief naar Atalanta Bergamo.
Toch wel een gemis denk ik. Heb je voorin niet overdreven veel meer over geloof ik.
Klopt, daarom wordt een vervanger gehaaldMaarten_E schreef op donderdag 17 september 2020 @ 21:06:
Bij de overgang van Bruma naar PSV werd er geschreven dat hij een bizarre 3,5 miljoen per jaar zou gaan verdienen. Al zouden die berichten er naast zitten en krijgt hij de helft mag je volgens mij al stellen dat de salarishuishouding scheef is bij PSVSempy schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:39:
Volgens Israëlische media zou Zahevi bij PSV 2,5 miljoen per jaar gaan verdienen. Lijkt me wel heel veel voor een 33-jarige speler die enkel in de Chinese competitie goed heeft gepresteerd. Je trekt zo wel de hele salarishuishouding scheef als het klopt.
De club zal voor Zahavi ongetwijfeld meer dan een miljoen euro per jaar aan salaris moeten betalen, maar dat zal in de vorm van tekengelden en bonussen gestalte krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Baseman77 op 18-09-2020 09:59 ]
Die wil dan wel ontzettend graag bij PSV voetballen.Baseman77 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:56:
Wat betreft het salaris van Zahavi, die verdient momenteel 10 miljoen per jaar (!) in China. Maar hij is bereid enorm veel in te leveren, dat is ook de enige reden dat hij haalbaar is voor PSV. De geruchten uit Israël over een salaris van 2,5 miljoen zijn niet bevestigd, dit zegt PSV volger Elfink erover:
[...]
Omdat PSV een druistige buitenspeler (Bruma) die bijzonder weinig extra's heeft gebracht waarschijnlijk de best betaalde speler in de selectie heeft gemaakt. In tegenstelling tot Ajax dat een aantal ervaren krachten (Blind, Tadic) heeft gehaald die een structurele meerwaarde zijn en/of er voor gekozen heeft om het contract van een aantal talenten die tevens vaste basisspelers zijn op te waarderen zodat ze langer blijven, wat zich in de meeste gevallen heeft uitbetaald een hele mooie transfersommen.Baseman77 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:56:
Bij Ajax verdienen enkele spelers meer dan 3 miljoen, maar bij PSV zou de salarishuishouding scheef zijn?
Het maximum salaris bij PSV is 1,5 miljoen, maar via tekengeld (en eventuele andere bonussen) is dat bedrag omhoog te krijgen. Dat heeft PSV toentertijd o.a. bij Luuk gedaan.
Wat betreft het salaris van Zahavi, die verdient momenteel 10 miljoen per jaar (!) in China. Maar hij is bereid enorm veel in te leveren, dat is ook de enige reden dat hij haalbaar is voor PSV. De geruchten uit Israël over een salaris van 2,5 miljoen zijn niet bevestigd, dit zegt PSV volger Elfink erover:
[...]
Iets zegt me dat de nieuwe regelgeving in China voor PSV niet nadelig zal meewerken, zeker in combinatie met een aflopend contract:Afca_020 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:04:
[...]
Die wil dan wel ontzettend graag bij PSV voetballen.![]()
Ach...7,5 miljoen salaris inleveren om een paar keer in je leven tegen Ajax te kunnen spelen....dat snap ik dan ook wel weer.
en waarschijnlijk meer relevantOverseas recruits to the Chinese Super League in the upcoming winter transfer window will be limited to earning 3 million euro ($3.3 million) after tax
Dan drukt één speler natuurlijk snel hard op de begroting. Niet zeggende dat hij ook maar in de buurt komt van zijn salaris daar.Clubs will also not be permitted to spend more than 1.1 billion yuan on their operations throughout the upcoming campaign, with salaries not to exceed 60% of that amount.
Het is sowieso lastig om een beeld te hebben van het salarishuis bij elke club en hoe zo'n salaris zou gaan mee- of tegenwerken in de selectie. Waarbij ik zeer zeker niet het idee heb dat er maar enige club een speler binnen gaat halen die het geheel verstoord. Absolute top misschien wel maar dan is het uitlegbaar, Voor caliber Zahavi mag ik hopen dat de club PSV dat risico niet wil lopen dat je jongere spelers hierdoor teleurgesteld worden (en dan nog los van het inleveren van salaris door Corona)Baseman77 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:56:
Bij Ajax verdienen enkele spelers meer dan 3 miljoen, maar bij PSV zou de salarishuishouding scheef zijn?
Het maximum salaris bij PSV is 1,5 miljoen, maar via tekengeld (en eventuele andere bonussen) is dat bedrag omhoog te krijgen. Dat heeft PSV toentertijd o.a. bij Luuk gedaan.
Hij is 33 en wil nog graag een keer in Europa spelen, zijn contract in China loopt ook af in december.Afca_020 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:04:
Die wil dan wel ontzettend graag bij PSV voetballen.
Op basis van 1 bericht in Bild?BoB_HenK schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:13:
Omdat PSV een druistige buitenspeler (Bruma) die bijzonder weinig extra's heeft gebracht waarschijnlijk de best betaalde speler in de selectie heeft gemaakt.
Ah, dus basisspelers mogen tussen de 3 en 5 miljoen per jaar verdienen?In tegenstelling tot Ajax dat een aantal ervaren krachten (Blind, Tadic) heeft gehaald die een structurele meerwaarde zijn en/of gekozen om het contract van een aantal talenten die tevens vaste basisspelers zijn op te waarderen zodat ze langer blijven, wat zich in de meeste gevallen heeft uitbetaald een hele mooie transfersommen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq