[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 208 Laatste
Acties:
  • 290.597 views

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:15

Quad

Doof

Dit was geen klassieker voor de boeken.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:06
5e minuut blessuretijd...
Jammer

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 15:23

CR1691

Hero of Time

Na een heel slecht begin misschien uiteindelijk wel de grootste kansen gekregen. Wat ontzettend jammer maar heel onverwachts komt deze nederlaag niet... Blijft zuur.

PSN: Finally_Chris

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:15
Hoelang mag die trainer bij Ajax blijven aanmodderen? Hij toont zich vandaag weer totaal ongeschikt :r

Ik kan niet eens blij zijn met deze drie punten.

Die Makkelie ook kansloos, waarom nog zolang door laten spelen?

[ Voor 37% gewijzigd door ephymerous op 17-01-2021 18:44 ]

XXXVI

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

LZ86 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:41:
In tijden niet zo een ontzettend onterechte ajax overwinning in de klassieker gezien
Ik kan je zeggen dat ie daarom extra lekker smaakt. Feyenoord weer op 6 punten gezet, lekker :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Vos
  • Laatst online: 27-12 19:39

Vos

AFCA

Wat een dramatisch slechte pot.

Enkel blij met de punten. Alvarez prima invalbeurt weer.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:08
remco112 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:42:
[...]

Kijk de wedstrijd maar terug. Eerste half uur was voor Ajax, de rest alleen maar Feyenoord.
Ik snap je emotie maar als mede-Feyenoorder vind ik nou niet dat we kunnen roepen dat we gedomineerd hebben, behalve de laatste tien minuten.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-12 20:07

snmght

imho dan he

remco112 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:42:
[...]

Kijk de wedstrijd maar terug. Eerste half uur was voor Ajax, de rest alleen maar Feyenoord.
Zoals ik al zei, een gelijkspel was verdiend geweest. Je mag het met me oneens zijn en mis hebben. ;)

Reken maar dat Ajax opeens wel gas had gegeven bij de 1-1, dat blijft iets ongrijpbaars.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Han schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:43:
[...]

Ik kan je zeggen dat ie daarom extra lekker smaakt. Feyenoord weer op 6 punten gezet, lekker :)
Dat en 100 doelpunten meer ongeveer.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-12 10:26

Agent47

I always close my contracts.

Godverdomme wat een ***zooi. Onterecht dit.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:43:
[...]

Nou nou nou, wees blij met de winst zonder zo te zuigen. Feyenoord heeft heel wat goede aanvallen laten zien terwijl Ajax alleen met overtredingen en theater overeind bleef.

Leuke wedstrijd, Ajacieden gefeliciteerd.
Feyenoord heeft meer overtredingen gemaakt ;)

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12 20:26

gws24

Thinking is hard!

Feyenoord had minimaal een punt verdiend. Wat een drama was Ajax vandaag na het eerste half uur en de wissels van TH waren zoals gewoonlijk weer eens niet te volgen. Ajax kan zoveel beter maar als je Promes op 10 zet vraag je er om imo.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Duidelijk de overwinning gestolen.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:23
Vos schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:44:
[...]

Feyenoord heeft meer overtredingen gemaakt ;)
Er is meer gefloten tegen Feyenoord, dat is wat anders. ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als Feyenoord van zo'n slecht spelend team niet kan winnen...

Slechtse Ajax wedstrijd dit seizoen?

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-12 19:55
Je zal maar naast Dick in de bus terug moeten.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou ja, de enige conclusie is dat dit seizoen toch nog niet gestreden is bovenin.

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-12 18:53
Ten hag en wissels.. Met elke wissel werd de ploeg slechter.

Waarom werden gravenberg en Antony gewisseld? Pijntjes? En Neres mag dan niet maar moet Labyad rechtsbuiten? Snap ik niet. Dacht eerst dat Neres geblesseerd was maar hij zat op de bank

Verder Haller eraf. Why? Brobby heeft echt niets laten zien

• Han
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:45:
Er is meer gefloten tegen Feyenoord, dat is wat anders. ;)
Snap ik... ik zou, als Feyenoord mijn ploeg was geweest, ook mijn vingers kapot gefloten hebben, ze speelden echt slecht.

Zo slecht zelfs dat ze geen resultaat weten te boeken tegen dit Ajax. Zelden zo slecht Ajax gezien als vandaag, daar niet van profiteren gaat verder dan pech.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Exocet
  • Niet online
Haha, Dick zegt dat de goal van Ajax geen kans was!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Crysania schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:47:
Ten hag en wissels.. Met elke wissel werd de ploeg slechter.

Waarom werden gravenberg en Antony gewisseld? Pijntjes? En Neres mag dan niet maar moet Labyad rechtsbuiten? Snap ik niet. Dacht eerst dat Neres geblesseerd was maar hij zat op de bank

Verder Haller eraf. Why? Brobby heeft echt niets laten zien
We weten natuurlijk niet of neres daadwerkelijk kon spelen of dat hij alleen strategisch op de bank zat..

• donleone83
Han schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:47:
[...]

Snap ik... ik zou, als Feyenoord mijn ploeg was geweest, ook mijn vingers kapot gefloten hebben, ze speelden echt slecht.

Zo slecht zelfs dat ze geen resultaat weten te boeken tegen dit Ajax. Zelden zo slecht Ajax gezien als vandaag, daar niet van profiteren gaat verder dan pech.
Sorry maar dit is ook getroll eerste klas en zo “ken” ik je niet. Ajax was ook zo slecht doordat ze geen antwoord hadden op Feyenoord.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:15

Quad

Doof

ephymerous schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:42:
Hoelang mag die trainer bij Ajax blijven aanmodderen? Hij toont zich vandaag weer totaal ongeschikt :r

Ik kan niet eens blij zijn met deze drie punten.

Die Makkelie ook kansloos, waarom nog zolang door laten spelen?
Het is niet zo dat Ajax geweldig materiaal heeft. Maar hij kan wel beter gaan kijken naar de basis opstelling, zonder Promes in elk geval. Verder moet Ajax 1 a 2 verdedigers bij kopen want dit gaat problemen opleveren.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:47:
Nou ja, de enige conclusie is dat dit seizoen toch nog niet gestreden is bovenin.
Zeker niet. Ajax staat bovenaan, maar steken er zeker niet ver bovenuit. Vind ze vaak zeer kwetsbaar of vergeten de 2e goal.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Exocet schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:48:
Was het toch ook niet. Het was een goede individuele actie maar allesbehalve een uitgespeelde kans. Gewoon mooi van Gravenberch die het goed afrond.

• snmght

snmght

imho dan he

PWM schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:47:
Nee, dat is er een van velen. We kunnen ook concluderen dat Feyenoord het weer nalaat om serieus mee te doen, dat ETH zijn tijd er op zit en dat Ajax niet alleen dramatisch speelt maar ook steeds meer vervelende maniertjes heeft.

En wie weet is die ene conclusie van jou onjuist. Wanneer is er weer een persconferentie? :+

• ph4ge
Han schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:47:
[...]

Het is kennelijk moeilijk om te zeggen, maar was Feyenoord niet gewoon beter dan verwacht? Waarom moet er altijd zoveel geklaagd worden dat Ajax slecht zijn als de tegenstander een keer beter is?

Feyenoord was slecht het eerste half uur. Diemers de hele wedstrijd. Dan zie je simpele zaken mis gaan. Zaken die bij Ajax de hele wedstrijd niet mis gingen. En uiteindelijk heeft Ajax het zogenaamd professioneel en wonder boven wonder zonder gele kaarten over de streep getrokken, als je echt slecht in de wedstrijd zit dan lukt dat niet.

[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 17-01-2021 18:53 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-12 15:21
Had gehoopt op een 1-1, had ik hier in het zuiden kunnen lachen. Ach, jammer.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• snmght

snmght

imho dan he

Exocet schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:48:
Dick wordt seniel. Dick zei ook dat Feyenoord veel meer fans heeft. Tijd om achter de geraniums te gaan zitten.

• ephymerous
Quad schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:49:
[...]

Het is niet zo dat Ajax geweldig materiaal heeft. Maar hij kan wel beter gaan kijken naar de basis opstelling, zonder Promes in elk geval. Verder moet Ajax 1 a 2 verdedigers bij kopen want dit gaat problemen opleveren.
Op iedere positie beter dan Feyenoord. Maar als je dan zo wisselt en je beste spelers op de bank laat zitten dan roep je dit over jezelf af.

Overigens zijn het niet alleen de poppetjes. Tactisch klopt er ook niets van. Achterin wordt veel te veel ruimte weggeven en de spits krijgt geen enkele bal.
D-e-n schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:48:
Onsportieve winnaars weer hier. De eigen ploeg afkraken om de tegenstander belachelijk te maken.
Ik wil niet onsportief zijn. Als er een kans was om van Ajax te winnen was dat vandaag. Wat zegt het over Feyenoord dat dat niet lukt? Ajax is pover maar dat is Feyenoord net zo goed. Dat is niet onsportief maar realistisch.

[ Voor 25% gewijzigd door ephymerous op 17-01-2021 18:53 ]

XXXVI

• Exocet
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:49:
[...]

Was het toch ook niet. Het was een goede individuele actie maar allesbehalve een uitgespeelde kans. Gewoon mooi van Gravenberch die het goed afrond.
Kom op zeg, wat is dan wel een kans _O-

• groggy
  • Niet online
Ondanks de drie punten ben ik zwaar teleurgesteld in ajax. Op basis van het vertoonde spel verdiende feyenoord duidelijk meer. Het positieve wat ik eruit haal is dat ajax duidelijk niet zo goed als ik gehoopt/verwacht had, maar dat is dan weer goed voor de competitie.

• snmght

snmght

imho dan he

CR1691 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:52:
Typische Ajax reacties hier weer. Compleet de eigen ploeg afkraken en denigrerend doen over de tegenstander. Zo kennen we jullie weer jongens.
Het is toch helaas terecht.

Ajax was dramatisch.

En Feyenoord kan er dan nog niet van winnen.

• Han
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:48:
Onsportieve winnaars weer hier. De eigen ploeg afkraken om de tegenstander belachelijk te maken.
In tegendeel zelfs. Dat Feyenoord hier geen resultaat heeft gehaald ligt echt aan hij zelf, niet aan Ajax. Feyenoord begon veel te nederig en liet zich afbluffen door dit Ajax. Bij de minste geringste druk kwam Ajax al in de problemen.

• DoeEensGek
snmght schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:53:
[...]

Het is toch helaas terecht.

Ajax was dramatisch.

En Feyenoord kan er dan nog niet van winnen.
Berghuis had er gewoon 2 op zijn naam moeten schrijven.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:01
Exocet schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:50:
[...]

Haha, je had niet naast mij moeten zitten.
Heb de tweede helft het hele elftal van Ajax verrot gescholden
Ik denk dat de verwachtingen gewoon te hoog zijn. Natuurlijk heeft Ajax de beste selectie van Nederland en worden ze waarschijnlijk kampioen maar ook Ajax heeft in de breedte zijn problemen. En dan kan het niet elke pot feest zijn.

Die iets mindere bank is ook niet te voorkomen want iemand die bijvoorbeeld zo goed is als Gravenberch of Antony komt niet naar Nederland om de bank warm te houden voor een paar invalbeurten tegen RKC.

• Starbucks
DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:54:
[...]

Maar dat waren niet van die kansen zoals die van Gravenberch wel was >:)

• ephymerous
DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:54:
[...]

Dat dat niet lukt ligt ook aan (gebrek aan) kwaliteit.

XXXVI

• Exocet
  • Niet online
Starbucks schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:55:
[...]

Maar dat waren niet van die kansen zoals die van Gravenberch wel was >:)
Inderdaad, kan je geen kans noemen ;)

• snmght

snmght

imho dan he

Berghuis heeft geen kansen gehad, alleen slechte individuele acties. :+

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12 22:24
Zaadpot, rare wissels en vreemde tactieken.

Advocaat moet beter weten dan het eerste half uur achteruit hangen tegen een Ajax dat het hele seizoen al lastig met pressie omgaat. Ten Hag moet beter weten dan wéér met Promes op 10 te beginnen en wéér Schuurs in te brengen terwijl je Martinez hebt zitten.

Over de hele wedstrijd gezien, Feyenoord grootste deel te onmachtig, Ajax grootste deel te ongeïnspireerd. Na de gekke wissels kreeg Feyenoord nog wat kansen, maar ze waren onmachtig om dat in doelpunten om te zetten (en één keer ongelukkig met die lat).

Mijn ongezouten mening: dit Ajax moet en kan veel beter dan dit, dit Feyenoord kan niet beter dan dit.

• Vos

Vos

AFCA

Krukar schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:56:
Zaadpot, rare wissels en vreemde tactieken.

Advocaat moet beter weten dan het eerste half uur achteruit hangen tegen een Ajax dat het hele seizoen al lastig met pressie omgaat. Ten Hag moet beter weten dan wéér met Promes op 10 te beginnen en wéér Schuurs in te brengen terwijl je Martinez hebt zitten.

Over de hele wedstrijd gezien, Feyenoord grootste deel te onmachtig, Ajax grootste deel te ongeïnspireerd. Na de gekke wissels kreeg Feyenoord nog wat kansen, maar ze waren onmachtig om dat in doelpunten om te zetten (en één keer ongelukkig met die lat).

Mijn ongezouten mening: dit Ajax moet en kan veel beter dan dit, dit Feyenoord kan niet beter dan dit.
En als hij perse rechtspoot wil, Alvarez! Viel wederom prima in!

Maar... We mogen geen kritiek hebben op Ajax :+

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Exocet schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:53:
[...]

Fout, alle credits voor Feyenoord en de kritiek op Ajax is gewoon terecht.
Jij kijkt normaal geen Ajax waarschijnlijk
Het gaat meer om het belachelijk maken van de tegenstander. Dat is gewoon sneu.

Maar dat Ajax niet lekker speelde kon ook een blinde zien ja.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-12 21:13
Wat een matig Ajax, maar het resultaat telt. Moet nog zien of ze tegen AZ ook 3 punten pakken.

Bij de NOS zijn ze waarschijnlijk teruggefloten, de kop was eerst “Onverdiende zege Ajax op Feyenoord”:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rs3u5YMVHIZE2Dm9-CkuTWlRmT0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Lc9fJZTs7GtWeD7WF4GqCMe4.png?f=fotoalbum_large

• ph4ge
Krukar schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:56:
Daar ben ik het niet mee eens. Menig speler van Feyenoord is nog geblesseerd, of net terug van een blessure. Die kunnen door simpelweg fit te worden een heel stuk beter.

Kokcu of Texeira voor Diemers gaat al een slok op een borrel schelen.

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 17-01-2021 19:06 ]

• Gonadan
  • Laatst online: 01:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou geen beste pot maar gelukkig kon Feyenoord ook niet echt pijn doen, komen we goed weg. Drie punten in de tas een gauw vergeten.

Promes moet natuurlijk in de basis net alsof hij belangrijk is totdat hij verkocht is, even zand in de ogen van de Russen. Nog een geduld jongens, straks wordt de opstelling beter. Hopelijk gaat het geen resultaten kosten voordat het zover is.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos

Vos

AFCA

Erapaz schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:59:
Wat een matig Ajax, maar het resultaat telt. Moet nog zien of ze tegen AZ ook 3 punten pakken.

Bij de NOS zijn ze waarschijnlijk teruggefloten, de kop was eerst “Onverdiende zege Ajax op Feyenoord”:

[Afbeelding]
AZ woensdag is beker. De 31e voor competitie. Altijd lastig voor Ajax.

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:59:
Daar ben ik het niet mee eens. Menig speler van Feyenoord is nog geblesseerd, of niet terug van een blessure. Die kunnen door simpelweg fit te worden een heel stuk beter.

Dat denk ik ook, maar met wat ze nu beschikbaar hebben is het wel lastig om heel veel beter te presteren. Ik had alleen wel iets meer verwacht vandaag, gelukkig viel dat mee/tegen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ephymerous
Vos schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:02:
[...]

AZ woensdag is beker. De 31e voor competitie. Altijd lastig voor Ajax.
Woensdag lekker met jong Ajax en hopelijk heeft iemand ETH de 31e flink op zn flikker gegeven.

XXXVI

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:59:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens. Menig speler van Feyenoord is nog geblesseerd, of niet terug van een blessure. Die kunnen door simpelweg fit te worden een heel stuk beter.

Beide ploegen kunnen zeker beter dan vandaag ja. Was niet bepaald lekker niveau.

• snmght

snmght

imho dan he

Gonadan schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:01:
Nog een geduld jongens, straks wordt de opstelling beter. Hopelijk gaat het geen resultaten kosten voordat het zover is.
Promes weg is 1 ding maar ik zie ETH niet zo snel een beroep doen op Martinez. Helaas.

• toolkist
  • Niet online
Blind die niet toe durft te geven dat je hier heel goed wegkomt... Wat gigantisch kinderachtig :r

• Starbucks
toolkist schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:09:
Blind die niet toe durft te geven dat je hier heel goed wegkomt... Wat gigantisch kinderachtig :r
Tja, tot aan de 60ste minuut was het wachten op de 2-0. Daarna ging het gelijk op en kon het inderdaad beide kanten op. Spannend was het, maar totaal onnodig.

• Exocet
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:09:
Verklaart wellicht ook de laatste weken, totaal gebrek aan zelfreflectie, met ten Hag voorop

• ph4ge
Gonadan schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:02:
[...]

Dat denk ik ook, maar met wat ze nu beschikbaar hebben is het wel lastig om heel veel beter te presteren. Ik had alleen wel iets meer verwacht vandaag, gelukkig viel dat mee/tegen. ;)
Ik denk dat een fitte Sinistera bijvoorbeeld echt veel beter kan.

Het hele seizoen staat tot nu toe in het teken van blessures. Pas nu kunnen er bijv. patronen in het spel geslepen worden. Er zijn ook jonge spelers waar nog rek in zit. Ook zal het vertrouwen nog flink kunnen groeien, ondanks de anticlimax van vandaag.

Nee, er zit nog enorm veel rek in. 7 punten goed maken zie ik niet gebeuren, maar een gooi naar plek 2 en de beker kan zomaar.

• Vos

Vos

AFCA

Exocet schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:11:
[...]

Verklaart wellicht ook de laatste weken, totaal gebrek aan zelfreflectie, met ten Hag voorop
Als je dat ook allemaal tegen elkaar zegt en in analyses dan houd je dat er lekker in ja.

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:11:
Ik denk dat een fitte Sinistera bijvoorbeeld echt veel beter kan.

Het hele seizoen staat tot nu toe in het teken van blessures. Pas nu kunnen er bijv. patronen in het spel geslepen worden. Er zijn ook jonge spelers waar nog rek in zit. Ook zal het vertrouwen nog flink kunnen groeien, ondanks de anticlimax van vandaag.

Nee, er zit nog enorm veel rek in. 7 punten goed maken zie ik niet gebeuren, maar een gooi naar plek 2 en de beker kan zomaar.
Is Advocaat nog wel de juiste persoon? Die gaat wat meer voor resultaat maar misschien moet je wat meer gaan bouwen. Als je dan in een lekkere flow komt kan het zomaar een tijd lang lekker lopen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Gonadan schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:15:
[...]

Is Advocaat nog wel de juiste persoon? Die gaat wat meer voor resultaat maar misschien moet je wat meer gaan bouwen. Als je dan in een lekkere flow komt kan het zomaar een tijd lang lekker lopen.
Daarom is het ook goed dat er na dit seizoen een type Slot komt. Die wil met jeugd gaan bouwen aan dit elftal. Van veel oudgedienden zoals Haps etc moet je na dit seizoen afscheid nemen.

• ph4ge
[...]

Dick is vooral goed in een organisatie neerzetten. Heeft perfect de chaos na Stam opgeruimd. Maar de volgende stap moet Slot zetten, die kan dat ook denk ik.

Of nu het moment is om te wisselen, ik denk het niet. Ik hoop wel dat als we straks tegen PSV en AZ moeten we wel van eigen kracht uit gaan.

• donleone83
[...]

Ja. Diep respect voor wat hij voor elkaar krijgt met een vrij matige selectie. Dit jaar moet je Europees voetbal halen om financieel niet nog verder achterop te raken en redelijk presteren zodat je elftal waarde gaat vertegenwoordigen. Maar ik ben wel blij dat volgend jaar Slot het overneemt.

Met de disclaimer dat de laatste trainer die Feyenoord goed liet voetballen, spelers beter maakte en waar enigszins groei in het elftal zat, Fredje Rutten was. Ook onder Van Bronckhorst heeft geen enkele speler zich écht ontwikkeld ondanks een kampioenschap en Europees voetbal. Dus misschien is de conclusie wel dat Feyenoord qua vertoond spel vrij stuurloos blijft tot in de lengte der dagen - als supporter doet dat mij pijn. Ligt ook aan de schuimbekkende supporters die vooral hard schreeuwen als er hard gewerkt en vol opgeklapt wordt.

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Typhone schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:05:
[...]

Toch lullig dat je die in je zak hebt en de man van €0,0 euro de winnende maakt. :P
Touché!! :)

Ajax was echt zoveel minder zonder Gravenberch, bizar wat een impact hij nu al maakt!

• Exocet
  • Niet online
remco112 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:24:
[...]

Ajax was echt zoveel minder zonder Gravenberch, bizar wat een impact hij nu al maakt!
18 jaar, wat een talent.
Maar kennelijk wel een zwakke onderrug, zegt ie net in het interview

• donleone83
remco112 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:24:
[...]

Dit. Mooi om zijn snelle ontwikkeling te zien. Goede goal ook. Snap Advocaat ook wel - het is gewoon geen uitgespeelde kans: hij creëert (heel knap) zelf iets vanuit een redelijk kansloze situatie.

• Exocet
  • Niet online
donleone83 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:27:
[...]

Dit. Mooi om zijn snelle ontwikkeling te zien. Goede goal ook. Snap Advocaat ook wel - het is gewoon geen uitgespeelde kans: hij creëert (heel knap) zelf iets vanuit een redelijk kansloze situatie.
Hij speelt letterlijk de verdediger uit... Krijgt daarvoor een assist van Haller van binnen de 16 meter
Hoe noemen we die schoten van Berghuis dan? Losse flodders?

[ Voor 6% gewijzigd door Exocet op 17-01-2021 19:30 ]

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-12 17:41
toolkist schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:45:
Duidelijk de overwinning gestolen.
Ja, en als Berghuis zijn Arena-complex achter zich laat, win je vandaag ook. Daarom moet Berghuis ook niet naar buitenland, hij zal daar tegen deze grens aanlopen. En hij wordt oud al.

Wat heeft die Gravenberch voor rare roze onderlip joh, zelfs vrouwen bezitten dat bijna nooit.

[ Voor 12% gewijzigd door Sjah op 17-01-2021 19:30 ]

• donleone83
Exocet schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:29:
[...]

Hij speelt letterlijk de verdediger uit... Krijgt daarvoor een assist van Haller van binnen de 16 meter
Hoe noemen we die schoten van Berghuis dan? Losse flodders?
Hij krijgt een pass op de rand van een vol strafschopbied, in de dekking, kan amper naar voren. Gaat er mee lopen, pielt wat en maakt uiteindelijk echt een goede goal. Individuele klasse, niet per se een uitgespeelde kans waar je iemand een mogelijkheid geeft om op doel te schieten door een goed uitgespeelde aanval.

Die tweede van Berghuis krijgt hij de bal aangespeeld op de rand van de 16, staat helemaal vrij zonder iemand in de buurt en kan vrij uithalen. Die moet gewoon minimaal op doel zijn. Dat vind ik een grotere kans dan die goal van Gravenberch.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:43
Ik moet de samenvatting nog kijken, maar dit topic is vermakelijker :+

Hoop slechte verliezers, maar ook winnaars :/

Float like a butterfly, sting like a bee.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

ph4ge schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:18:
[...]

Dick is vooral goed in een organisatie neerzetten. Heeft perfect de chaos na Stam opgeruimd. Maar de volgende stap moet Slot zetten, die kan dat ook denk ik.

Of nu het moment is om te wisselen, ik denk het niet. Ik hoop wel dat als we straks tegen PSV en AZ moeten we wel van eigen kracht uit gaan.
Moet ie wel de puinhoop op Varkensoord zien op te lossen en ik vraag me af of dat gaat lukken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• donleone83
MeNTaL_TO schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:38:
[...]

Moet ie wel de puinhoop op Varkensoord zien op te lossen en ik vraag me af of dat gaat lukken.
Eens. Waar coaches die iets met data willen doen, willen trainen op tactiek of willen dat spelers leren een man te passeren in de jeugd weggepest worden door de oude garde die spelers vooral hard willen laten werken.

• groggy
  • Niet online
In mijn ogen staat de positie van Erik ten hag zwaar onder druk, maar wie zou hem moeten opvolgen?

• Exocet
  • Niet online
groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:47:
In mijn ogen staat de positie van Erik ten hag zwaar onder druk, maar wie zou hem moeten opvolgen?
Lijkt me dat ten Hag bij Ajax totaal niet ter discussie staat. Ze zijn tevreden zeggen ze steeds

[ Voor 5% gewijzigd door Exocet op 17-01-2021 19:49 ]

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-12 11:22
Gezwijnd. Meer kan ik niet zeggen. Tot de 1-0 de betere en daarna alleen maar het kastje en de muur gezien. Snap dat de Feyenoord fans zuur zijn, zou ik in hun geval ook zijn.

• remco112
MeNTaL_TO schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:38:
[...]

Wat heeft de trainer van het eerste te maken met het reilen en het zeilen van de jeugdopleiding?
Arnesen, Brard en van Meenen zijn daar verantwoordelijk voor.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:47:
Ik lees dat hier meer. Maar Ajax staat bovenaan in de competitie, op basis waarvan is dat dan?
Winnen is winnen lijkt me toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 17-01-2021 19:51 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:11

Superkiwi

Hoi doei

Weer echt des Ajax' om het onnodig spannend te maken maar alles moet en zal per se over de grond uitgespeeld worden. Marsman is, de prima goal van Gravenberch daargelaten, geen enkele keer getest met een schot van afstand.
Bij beide ploegen veel slechte passing gezien waardoor het na 30 minuten, toen Ajax' overmacht ging liggen, heerlijk twee kanten op golfde. Na de dubieuze wissels van Ten Hag (waarom bv Antony eruit?) kwam Feyenoord er steeds beter in. De hele tweede helft zat ik te wachten op de 1-1 maar die viel niet, gelukkig.
Ik denk dat we heel blij mogen zijn met 3 punten; snel door naar AZ!

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 17-01-2021 19:54 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• remco112
Gunner schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:50:
[...]

Ik lees dat hier meer. Maar Ajax staat bovenaan in de competitie, op basis waarvan is dat dan?
Winnen is winnen lijkt me toch?
Ik denk dat het mij zelfs zou lukken om bovenaan te staan met dit Ajax ;)

• donleone83
remco112 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:50:
[...]

Wat heeft de trainer van het eerste te maken met het reilen en het zeilen van de jeugdopleiding?
Arnesen, Brard en van Meenen zijn daar verantwoordelijk voor.
De hele organisatie is ziek bij Feyenoord. Al jaren. Met een trainer die gehaald wordt voor de “lange termijn” en die er om bekend staat dat hij jeugd inpast en spelers beter maakt, is het voor Arnesen makkelijker om die lijn door te trekken de jeugd in. Makkelijker dan met een resultaattrainer als Advocaat, die doodleuk verkondigt dat hij de “grote talenten” die er op Varkenoord zouden zijn niet ziet en de bij het eerste aangesloten jeugdspelers pure kwaliteit vindt missen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

remco112 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:52:
[...]

Ik denk dat het mij zelfs zou lukken om bovenaan te staan met dit Ajax ;)
Vast, maar het is geen antwoord op m'n vraag.
De winnende coach heeft altijd gelijk is het credo toch?
waar komt die kritiek dan vandaan op Ten Hag.

• groggy
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:59:
[...]

Vast, maar het is geen antwoord op m'n vraag.
De winnende coach heeft altijd gelijk is het credo toch?
waar komt die kritiek dan vandaan op Ten Hag.
Als het alleen om winnen gaat, dan nivileer je mee met je omgeving. Dat is geen topsport mentaliteit. En ajax heeft dit seizoen Europees zeer slecht gepresenteerd. Daarnaast is het perspectief zeer beperkt. Afgezien van gravenberch is er geen enkele speler beter gan voetballen onder ten hag. Om nog maar niet te spreken over heet aantal spelers dat minder is gaan voetballen/chronisch uit vorm is.

• donleone83
groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:04:
[...]

Als het alleen om winnen gaat, dan nivileer je mee met je omgeving. Dat is geen topsport mentaliteit. En ajax heeft dit seizoen Europees zeer slecht gepresenteerd. Daarnaast is het perspectief zeer beperkt. Afgezien van gravenberch is er geen enkele speler beter gan voetballen onder ten hag. Om nog maar niet te spreken over heet aantal spelers dat minder is gaan voetballen/chronisch uit vorm is.
Dat laatste is toch ook onzin? De Ligt, De Jong, Van De Beek, Ziyech: alle transferklappers van de laatste jaren zijn beter geworden onder Ten Hag. Dat het dit jaar minder opschiet met die ontwikkeling komt misschien gewoon doordat (op Gravenberch na) de kwaliteit gewoon stukken minder is.

• Han
  • Niet online

Han

Maar voorlopig gaat het voor een tussenjaar nog geeneens zo slecht, we spelen nog Europees, zitten nog in de beker, staan bovenaan in de competitie en staat respectievelijk 4 en 6 punten voor op PSV en Feyenoord. Het had slechter gekund. En januari is de maand van beslissingen las ik afgelopen december. En van die die wedstrijden hebben we tot nu toe nog geen een verloren, in tegenstelling tot PSV en Feyenoord. En dan te bedenken dat PSV en Feyenoord nog tegen elkaar moeten deze maand :)

[ Voor 3% gewijzigd door Han op 17-01-2021 20:14 ]

• groggy
  • Niet online
donleone83 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:11:
[...]

Dat laatste is toch ook onzin? De Ligt, De Jong, Van De Beek, Ziyech: alle transferklappers van de laatste jaren zijn beter geworden onder Ten Hag. Dat het dit jaar minder opschiet met die ontwikkeling komt misschien gewoon doordat (op Gravenberch na) de kwaliteit gewoon stukken minder is.
Ik heb het over de huidige selectie. Imo zou iedere speler beter moeten worden van trainen en coaching. Maar dan formuleer ik het anders te weinig spelers hebben zich ontwikkeld onder ten hag. Ten hag heeft alleen gravenberch en een groepje van 4 toptalenten/spelers beter gemaakt. Onder aan de streep heeft eth in mijn ogen te weinig gepresteerd.

• Han
  • Niet online

Han

groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:14:
Ik heb het over de huidige selectie. Imo zou iedere speler beter moeten worden van trainen en coaching. Maar dan formuleer ik het anders te weinig spelers hebben zich ontwikkeld onder ten hag. Ten hag heeft alleen gravenberch en een groepje van 4 toptalenten/spelers beter gemaakt. Onder aan de streep heeft eth in mijn ogen te weinig gepresteerd.
Zie je dat wel bij andere ploegen dan? Of is het misschien een breder probleem? Spelen zonder publiek maakt het er allemaal niet motiverender op. Ik zie weinig competities waar de gedoodverfde favoriet mijlenver voor staat en iedereen zoek speelt. Zelfs in Engeland kunnen ploegen als United en Leicester weer mee doen om het kampioenschap, dat is gewoon armoede.

• groggy
  • Niet online
Han schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:19:
[...]

Zie je dat wel bij andere ploegen dan? Of is het misschien een breder probleem? Spelen zonder publiek maakt het er allemaal niet motiverender op. Ik zie weinig competities waar de gedoodverfde favoriet mijlenver voor staat en iedereen zoek speelt. Zelfs in Engeland kunnen ploegen als United en Leicester weer mee doen om het kampioenschap, dat is gewoon armoede.
Ik volg buitenlandse competities niet goed genoeg om die erbij te kunnen betrekken. Ik zie spelers bij Groningen zich ontwikkelen onder buijs. Ron jans bij Twente.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Modbreak:Ik heb zojuist moeten 'ruimen'. Mocht je wat missen, dan komt dat door mij. Vergeet niet ontopic te reageren en de trollen achterwege te laten.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Han
  • Niet online

Han

groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:21:
Ik volg buitenlandse competities niet goed genoeg om die erbij te kunnen betrekken. Ik zie spelers bij Groningen zich ontwikkelen onder buijs. Ron jans bij Twente.
Mjah.. kleine oplevingen houd je her en der altijd en het blijft maar de vraag of het structureel is. Vaak valt het bij dat soort ploegen altijd tegen op lange termijn. Als je zo kijkt dan kan je Kudus en Gravenberg ook onder scharen. Maar al met al is het voetbal toch een stuk minder overal.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:04:
[...]

Oh, ik dacht dat willen winnen juist *wel* de topsportmentaliteit was :)

Dan is het toch knap dat spelers die slechter presteren het alsnog voor elkaar krijgen om bovenaan in de competitie te staan?

Ik vind dat echt iets typisch nederlands. Ja we moeten mooi voetbal spelen. Ondertussen zijn we drie WK-finales en nog meer jarenlange frustraties verder om te weten dat je daar uiteindelijk ook niet altijd een wedstrijd mee wint :)

Ik vind het gewoon opvallend dat een aantal ajacieden hier het toch voor elkaar krijgen om na een winstpartij op de eeuwige rivaal het toch voor elkaar krijgen om iets negatiefs te vinden en niet gewoon blij kunnen zijn met de winst.

Als mijn club in een zaadpot van een Liverpool of Manutd wint dan ben ik heel erg gelukkig hoor. Winst is winst. Onterechte penalty? buitenspelgoal? maakt me echt niet uit.

[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 17-01-2021 20:39 ]

• groggy
  • Niet online
Han schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:29:
[...]

Mjah.. kleine oplevingen houd je her en der altijd en het blijft maar de vraag of het structureel is. Vaak valt het bij dat soort ploegen altijd tegen op lange termijn. Als je zo kijkt dan kan je Kudus en Gravenberg ook onder scharen. Maar al met al is het voetbal toch een stuk minder overal.
Het is altijd de vraag of het structureel is. Maar zo vind ik ook dat het matig presteren van ten hag ook al lang aanduurt. Ik zie geen verbetering en ik zie geen perspectief. Moet ik dan hopen op geluk? Dat opeens toch de werkwijze van ten hag (weer) aanslaat?

• groggy
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:33:
[...]

Oh, ik dacht dat willen winnen juist *wel* de topsportmentaliteit was :)

Dan is het toch knap dat spelers die slechter presteren het alsnog voor elkaar krijgen om bovenaan in de competitie te staan?

Ik vind dat echt iets typisch nederlands. Ja we moeten mooi voetbal spelen. Ondertussen zijn we drie WK-finales en nog meer jarenlange frustraties verder om te weten dat je daar uiteindelijk ook niet altijd een wedstrijd mee wint :)
Topsportmentaliteit gaat verder dan winnen. Topsportmentaliteit is je continue willen verbeteren en niet te stoppen met ontwikkelen wanneer je wint.

In mijn ogen staat ajax op dit moment nog steeds bovenaan dankzij het (ook) onder de maat presteren van de concurrenten.

Ik heb het ook niet over mooi voetbal, ik heb het over de individuele ontwikkeling van spelers, niet alleen de sleutel tot sportief succes, maar ook het kapitaal. Ontwikkeling van dit kapitaal blijft zorgen voor succesvolle verkopen waardoor je zelf spelers kan kopen en ook miskopen kan blijven doen zonder dat direct de piramide instort.

• KillaZ
  • Laatst online: 27-12 11:22
@groggy Waar haal je het vandaan dat iedere speler bij Ajax niet beter wil worden cq een topsporter is? Alsof er niet 1 persoon binnen de Ajax organisatie is die niet wil dat elke speler beter wordt.

Beter voor de speler, beter voor de lange termijn, beter voor de portemonnee.

De vervanger van gravenbergh is nou eenmaal een paar klasses minder, Alvarez of Martinez brengen nou eenmaal een klap minder voetbal in het spel.

De manier waarop Timber een aantal keer vrij werd gelaten toonde dat de keuze voor Timber een betere is dan een Alvarez of Martinez. Die brengen gewoon te weinig.

Wij zien ze niet op de training, de gehele Ajax staf wel. Die kritiek op EtH snap ik niet zo, zeker als je alle tactische analyses er naast legt.

Maar goed, achter elke decoder zit een TC1 coach hé ;)

K to the KillaZ

• Han
  • Niet online

Han

groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:33:
Moet ik dan hopen op geluk? Dat opeens toch de werkwijze van ten hag (weer) aanslaat?
Dat zal ik niet zeggen, alleen dat je het wel ik het perspectief moet zien. Het lijkt wel als of iedereen is vergeten dat toen PSV Götze binnenhaalde zij plots de gedoodverfde titelkandidaat waren, helemaal na het vertrek van een Ziyech, Frenkie en de Ligt. Voorlopig staat Ajax gewoon bovenaan. Ja, er valt een hoop te zeiken, ook na vanmiddag, maar we scoren wel en winnen daardoor de altijd beladen wedstrijd. Zoals @Gunner ook terecht zegt, je mag ook gewoon blij en opgelucht zijn. Aan het einde van het seizoen herinnert niemand deze wedstrijden nog en gaat het er om waar je eindigt. En daarvoor liggen gewoon op koers. Het is niet zo dat de concurrentie de sterren van de hemel speelt, dus wellicht wat minder zorgen maken en blij zijn met de resultaten :)

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:04
Als ik Ten Hag was, dan zou ik mij ernstig zorgen maken voor de wedstrijd tegen AZ. Een ploeg die wel vanaf minuut 1 durft te voetballen en Ajax in deze vorm oprolt. Nog een geluk dan Stengs en Boadu geen topvorm hebben, anders had ik voor het eerst in mijn leven geld moeten inzetten, op AZ.

Zodra Feijenoord naar voren ging spelen bleek niks van de waarde van de miljoenenploeg. De verdediging van Ajax zou kwetsbaar zijn, maar met Promez, Tadic, Haller en Antony verdedig je maar met een half team. Ja, druk zetten doen ze wel, op de helft van de tegenstander.

• groggy
  • Niet online
KillaZ schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:45:
@groggy Waar haal je het vandaan dat iedere speler bij Ajax niet beter wil worden cq een topsporter is? Alsof er niet 1 persoon binnen de Ajax organisatie is die niet wil dat elke speler beter wordt.

Beter voor de speler, beter voor de lange termijn, beter voor de portemonnee.

De vervanger van gravenbergh is nou eenmaal een paar klasses minder, Alvarez of Martinez brengen nou eenmaal een klap minder voetbal in het spel.

De manier waarop Timber een aantal keer vrij werd gelaten toonde dat de keuze voor Timber een betere is dan een Alvarez of Martinez. Die brengen gewoon te weinig.

Wij zien ze niet op de training, de gehele Ajax staf wel. Die kritiek op EtH snap ik niet zo, zeker als je alle tactische analyses er naast legt.

Maar goed, achter elke decoder zit een TC1 coach hé ;)
Ik ben zeker een amateur coach van de koude grond, ik ventileer alleen mijn mening.

Ik zeg helemaal niet dta er bij Ajax geen topsportmentaliteit heerst. Ik reageer op een post dat bij topsportmentaliteit hoort geen genoegen te nemen met alleen een winst. En dat ondanks ajax bovenaan staat ik de competitie dat niet automatisch betekent dat het ook lekker gaat.

Fijne avond allemaal.

• groggy
  • Niet online
Han schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:45:
[...]

Dat zal ik niet zeggen, alleen dat je het wel ik het perspectief moet zien. Het lijkt wel als of iedereen is vergeten dat toen PSV Götze binnenhaalde zij plots de gedoodverfde titelkandidaat waren, helemaal na het vertrek van een Ziyech, Frenkie en de Ligt. Voorlopig staat Ajax gewoon bovenaan. Ja, er valt een hoop te zeiken, ook na vanmiddag, maar we scoren wel en winnen daardoor de altijd beladen wedstrijd. Zoals @Gunner ook terecht zegt, je mag ook gewoon blij en opgelucht zijn. Aan het einde van het seizoen herinnert niemand deze wedstrijden nog en gaat het er om waar je eindigt. En daarvoor liggen gewoon op koers. Het is niet zo dat de concurrentie de sterren van de hemel speelt, dus wellicht wat minder zorgen maken en blij zijn met de resultaten :)
Ik vind dat ajax dus niet tevreden kan zijn met de resultaten. Ja ze staan in de Eredivisie nog bovenaan, maar ze zijn uitgeschakeld in de CL.... Daarmee heeft ajax weer een trapje teruggezet op de Europese ladder (ik doe geen uitspraak of dat structureel is, maar het heeft gewoon een direct effect op de inkomsten).
En ja je kan niet altijd overwinteren in de CL, maar dat vraagt in mijn ogen wel om kritisch naar eigen handelen te kijken.

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
DeKever schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:48:
Als ik Ten Hag was, dan zou ik mij ernstig zorgen maken voor de wedstrijd tegen AZ. Een ploeg die wel vanaf minuut 1 durft te voetballen en Ajax in deze vorm oprolt. Nog een geluk dan Stengs en Boadu geen topvorm hebben, anders had ik voor het eerst in mijn leven geld moeten inzetten, op AZ.

Zodra Feijenoord naar voren ging spelen bleek niks van de waarde van de miljoenenploeg. De verdediging van Ajax zou kwetsbaar zijn, maar met Promez, Tadic, Haller en Antony verdedig je maar met een half team. Ja, druk zetten doen ze wel, op de helft van de tegenstander.
Waarschijnlijk Neres en Kudus erbij.
2e helft speelde Ajax met Klaassen ekkelenkamp Promes op het middenveld, sterkste middenveld Klaassen Gravenberch Kudus .
Daarnaast kwam Alvarez er ook in, laatste kwartier ekkelenkamp Alvarez Klaassen op het middenveld, maar nee dat scheelt niks.
Haal bij AZ Koopmeiners/Gravenberch en Stengs/Kudus weg..

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:11:
[...]

Die deed er inderdaad nog een flinke schep bovenop...

• ST10©DE
  • Laatst online: 23:17

ST10©DE

Dus.............

KillaZ schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:45:
Profvoetballers in het algemeen zie ik niet als topsporter. Uitzonderingen daargelaten. Dat ze veel geld verdienen maakt ze niet gelijk een topsporter. Wel een profsporter.

Wielrenners, schaatsers, roeiers, atleten, tennissers, etc zijn voor mij veel meer topsporter.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op zondag 17 januari 2021 @ 21:32:
[...]

Profvoetballers in het algemeen zie ik niet als topsporter. Uitzonderingen daargelaten. Dat ze veel geld verdienen maakt ze niet gelijk een topsporter. Wel een profsporter.

Wielrenners, schaatsers, roeiers, atleten, tennissers, etc zijn voor mij veel meer topsporter.
Waarom dat dan?

• DoeEensGek
hoevenpe schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:08:
[...]

Ben allang blij dat we nog dit soort vermaak hebben, voetbal is zo langzamerhand de enige bijzaak in het lockdown-leven...
Dat klopt helemaal en in tegenstelling tot de eerste "lockdown" ben ik bij dat het nu gewoon doorgaat. Maar ik mis gewoon het gejoel, het gejuich. Oehh en aaaahh's. Het uitfluiten! En de scheids liefdevol toezingen. En zeker in een wedstrijd zoals deze!

Noem mij maar gek maar ik heb vanmorgen youtube filmpjes van wedstrijden met publiek zitten kijken van beide kanten. Tik de klassieker in en je wordt ermee doodgegooid. Dik genieten!

• ST10©DE
  • Laatst online: 23:17

ST10©DE

Dus.............

Misschien kunnen we dat beter bespreken in het randzaken topic?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Pagina: 1 ... 140 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021