toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Als het penalty's zijn wellicht.DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:19:
98 van de 100?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ten opzichte van Schuurs in zijn vorm zou ook Beugelsdijk niet misstaan.Hupske schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:19:
Ik kijk nooit Feyenoord. Maar geweldige verdediger die Sinead. Zou zeker niet misstaan bij Ajax.
Je bent nog vrij mild, ik erger me kapot. Het is dat Feyenoord op Berghuis na geen fatsoenlijke speler heeft maar Ajax verdient geen overwinning.groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:18:
Waar psv ajax een uithangbord was voor het nlvoetbal, wordt vandaag het voetbal niet gepromoot.
Iedere Spaanse, Engelse, Duitse of Italiaanse sub topper zou Ajax op een pak rammel trakteren.
Nah er staat teveel shit in het veld met Schuurs, Labyad, Ekkelenkamp en Alvarez. Tel daar bij op dat Timber onervaren is en Blind uit vorm.KingKoning schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:16:
Verschil 1e helft 2e helft is ontbreken gravenberch, ondanks dat ekkelenkamp niet heel slecht speelt
Als ik dit middenveld zie dan kan je Schone inbrengen voor een van de drie en je gaat er sowieso op vooruit.
XXXVI
Zijn wel meer edities geweest waar Feyenoord meer verdiende in die periode. Het is een beetje een vloek.PWM schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:20:
Ik denk dat Feyenoord in 15 jaar niet zo dichtbij is geweest in Amsterdam. Waarschijnlijk to little to late
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Klopt het dat die wellicht weer terugkomt?ephymerous schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:21:
[...]
Nah er staat teveel shit in het veld met Schuurs, Labyad, Ekkelenkamp en Alvarez. Tel daar bij op dat Timber onervaren is en Blind uit vorm.
Als ik dit middenveld zie dan kan je Schone inbrengen voor een van de drie en je gaat er sowieso op vooruit.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik denk dat Ajax zich tegen dat soort clubs wat beter weet te motiveren dan tegen deze ploeg.Miki schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:21:
[...]
Je bent nog vrij mild, ik erger me kapot. Het is dat Feyenoord op Berghuis na geen fatsoenlijke speler heeft maar Ajax verdient geen overwinning.
Iedere Spaanse, Engelse, Duitse of Italiaanse sub topper zou Ajax op een pak rammel trakteren.
Nee een instelling. Feyenoord speelde met een bus gedurende de eerste 30 minuten. Daardoor stond het geen 4-0 maar 1-0. Toen besloten ze te gaan voetballen en bleek het allemaal zo slecht nog niet te zijn.ph4ge schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:21:
[...]
Zijn wel meer edities geweest waar Feyenoord meer verdiende in die periode. Het is een beetje een vloek.
Beide zijn slechts voor bijgelovigen van toepassing.hoevenpe schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:22:
Is dit nou 'lucky Ajax' of 'de vloek van 010'?
[ Voor 4% gewijzigd door jaapstobbe op 17-01-2021 18:25 ]
Ja, dat hebben ze inderdaad wel laten zien in Europasnmght schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:22:
[...]
Ik denk dat Ajax zich tegen dat soort clubs wat beter weet te motiveren dan tegen deze ploeg.
Lol, zeg je dit nou serieus na weer die blamage in de CLsnmght schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:22:
[...]
Ik denk dat Ajax zich tegen dat soort clubs wat beter weet te motiveren dan tegen deze ploeg.
PSN: Finally_Chris
Correct.PWM schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:24:
[...]
Ja, dat hebben ze inderdaad wel laten zien in Europa
Tegen Dinamo Zagreb of Wolfsberger AC?PWM schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:24:
[...]
Ja, dat hebben ze inderdaad wel laten zien in Europa
Diemers eruit
[ Voor 16% gewijzigd door Ambianz op 17-01-2021 18:27 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ten Hag speelt echt alsof het 3-0 staat in een vriendschappelijk duel.
Uhhh het is 1-0DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:27:
Als dit 1-1 blijft is het een schande voor beiden.
Maar als je ziet wat voor keuzes Ten Hag maakt met dit materiaal moet dat toch ook wel erg frustrerend zijn.
deze post is een schandeDoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:27:
Als dit 1-1 blijft is het een schande voor beiden.
Weer blamage? Licht toe?CR1691 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:24:
[...]
Lol, zeg je dit nou serieus na weer die blamage in de CL
Hij traint mee, als je ziet wat op het veld staat dan hoop ik het van harte. Wat een middelmaat.Maarten_E schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:22:
[...]
Klopt het dat die wellicht weer terugkomt?
We maken wel stappen...Ambianz schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:28:
Leven van een feyenoord supporter is niet altijd even makkelijk.
Maar als je ziet wat voor keuzes Ten Hag maakt met dit materiaal moet dat toch ook wel erg frustrerend zijn.
Ooit was ik een van de weinigen die inzag dat Erik ongeschikt is. De meeste Ajacieden zien het inmiddels ook en nu gaan de supporters van de tegenstander het ook zien.
Uiteindelijk zal de directie het ook zien, toch?!
[ Voor 20% gewijzigd door ephymerous op 17-01-2021 18:33 ]
XXXVI
Gelijkmaker voor Feyenoord in de vijfde minuut van de blessuretijd?ph4ge schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:30:
Onana is weer lekker aan het tijdrekken.
Nou als je ziet waar Ajax uit bestaat schieten de tranen ook wel in de ogen.Ambianz schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:28:
Leven van een feyenoord supporter is niet altijd even makkelijk.
Kwalitatieve spelers op de bank zijn alleen Neres en Martinez. Beide blijven zitten..
Ajax gaat de titel niet winnen dit seizoen, er mist ervaring en kwaliteit, balans is ver afwezig.
nggyu nglyd
Nee, ze willen sympathie opwekken bij andere clubs en fans, zo'n gigantisch budget en spelers, maar dan nog een spannende competitie ervan maken. Heb ik veel respect voor.ephymerous schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:30:
[...]
We maken wel stappen...
Ooit was ik een van de weinigen die inzag dat Erik ongeschikt is. De meeste Ajacieden zien het inmiddels ook en nu gaan de supporters van de tegenstander het ook zien.
Uiteindelijk zal de directie het ook zien, toch?!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ws om Brobbey over te halen voor contract. Toch in dit soort wedstrijden te laten spelen.DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:33:
Waarom kan Haller eigenlijk geen 90 minuten volmaken?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Kon ie wel maar kreeg al 20 minuten geen bal meer dus dan beter Alvarez ^^DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:33:
Hij kan niet moe zijn, hij heeft echt geen serieuze bal aangespeeld gekregen. Dus ben wel ook benieuwd. Misschien moest ie op de bank toekijken en leren hoe er gespeeld wordtDoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:33:
nggyu nglyd
Die straalt niet uit dat hij er zin in heeft.Hupske schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:34:
[...]
Ws om Brobbey over te halen voor contract. Toch in dit soort wedstrijden te laten spelen.
Dat gaat toch nooit werken... pfffHupske schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:34:
[...]
Ws om Brobbey over te halen voor contract. Toch in dit soort wedstrijden te laten spelen.
Deed hij mee dan?!!DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:33:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dan hadden ze beter mijn schoonmoeder kunnen kopen. 20 miljoen die je ff wisselt.Typhone schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:34:
[...]
Kon ie wel maar kreeg al 20 minuten geen bal meer dus dan beter Alvarez ^^
Krijg je een trouwma van.DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:37:
[...]
Dan hadden ze beter mijn schoonmoeder kunnen kopen. 20 miljoen die je ff wisselt.
nggyu nglyd
Waarschijnlijk krijgt Ajax van jou 20 miljoen toe als ze je schoonmoeder overnemen?DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:37:
[...]
Dan hadden ze beter mijn schoonmoeder kunnen kopen. 20 miljoen die je ff wisselt.
Vorige week was het Nederland voetbal de winnaar, conclusie: Het Nederlands voetbal is een gelijkspel.groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:37:
Verliezer van de avond: het Nederlands voetbal
3x raden wie zijn zaakwaarnemer is... Raiola. Dus die is al helemaal gebrainwasht dat ie in het in het buitenland gaat maken en superster wordt. Zoveelste slachtoffer van Mino, misbruikt en aan de kant gezet over een paar jaar.
Alvarez mag die oorkonde in ontvangst nemen. En nu verdedigd die weer goed.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Kijkers van deze wedstrijd.groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:37:
Verliezer van de avond: het Nederlands voetbal
Vorige week was een spektakel, dit is slap en onmachtig.
Precies de reden dat ik het een vreemde aankoop vind. De vorige spitsen kregen ook geen bruikbare ballen, hoezo Haller dan wel ineens?
XXXVI
Schuurs is beter aldus Ten Hag. En Martinez kan niet meer ballen opeens.Hupske schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:38:
Zagen jullie dat? Een Ajax speler die een kopduel won van een spits. Dat is lang niet gebeurd.
Alvarez mag die oorkonde in ontvangst nemen. En nu verdedigd die weer goed.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ah gutPrinsPils schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:40:
Ajax toont wederom het meest onsportieve elftal van Nederland te zijn.
Ajax onverdiend gewonnen
Feyenoord had moeten winnen! Tweede helft heer en meester.snmght schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:40:
Ja gelijkspel was inderdaad terecht.
Voetbal is emotie.remco112 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:40:
GODVERDOMME!!!!!
De 3 punten snel bijschrijven en snel vergeten deze wedstrijd, wat slecht
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tikje optimistisch vriend.remco112 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:40:
[...]
Feyenoord had moeten winnen! Tweede helft heer en meester.
Want?PrinsPils schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:41:
Lucky Ajax.
Was het maar gelijk geworden, dit moet niet beloond worden.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021