Wie heeft meegeteld? Hoevaak geeft promes iets goeds gedaan? Mag ook zonder bal zijn, mooi loopactie ofzo.
Als dit zo doorgaat neemt Feyenoord gewoon een puntje mee naar Rotterdam.CR1691 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:27:
Maar weer op hopen op bevliegingen van Sini in de tweede helft. Met 1-0 achter in de rust nog weinig aan de hand maar heel handig is het allemaal weer niet...
Zo lang Diemers op het middenveld loopt wordt het helemaal niks voor Feyenoord vandaag.
Sorry, maar wie is Promes en op welke positie speelt hij bij Feyenoord?groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:29:
Wie heeft meegeteld? Hoevaak geeft promes iets goeds gedaan? Mag ook zonder bal zijn, mooi loopactie ofzo.
Man man zelfs Labyad had zo een bal goed gegeven promes.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Waar blijft de fameuze Haller omhaal?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Promes is die man die net een ziekenhuis bal gaf op haller. Als hij dat simpele tikkie breed wel goed had gegeven, had haller weer een scoringskans gehad.DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:30:
[...]
Sorry, maar wie is Promes en op welke positie speelt hij bij Feyenoord?
Dan nog blijft Promes verreweg de gevaarlijkste spits op het veld...Hupske schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:30:
Man man zelfs Labyad had zo een bal goed gegeven promes.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
0, verprutst elke bal en kans. Ik weet niet wat Klaassen doet maar die speelt ook als een juffertje. Draait altijd terug en stapt nooit door tussen de linies in. Blind zijn kompaan doet vrolijk mee.groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:29:
Mag ik een suggestie doen voor de 2e helft? Tadic op 10, neres en Anthony op de flanken en Promes onder de douche.
Wedstrijd is een stuk minder dan die van Ajax PSV. Feyenoord met al die overtredingen komt het spel niet ten goede.
Kan niet. Promes heeft belastend materiaal tegen Erikje.groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:33:
Mag ik een suggestie doen voor de 2e helft? Tadic op 10, neres en Anthony op de flanken en Promes onder de douche.
XXXVI
Ik denk een geslepen tandenborstel in de kleedkamer.ephymerous schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:33:
[...]Kan niet. Promes heeft belastend materiaal tegen Erikje.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
En een scheids die het toe laat.Starbucks schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:33:
Wedstrijd is een stuk minder dan die van Ajax PSV. Feyenoord met al die overtredingen komt het spel niet ten goede.
En ht laatste kwartier was Ajax het helemaal kwijt
Maar er zijn ook belastende verklaringen afgelegd tegen promes. Daar weet zelfs oom agent van. Het lijkt mij dat het een het ander redelijk opheft en Promes gewoon lekker warm mag douchen.ephymerous schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:33:
[...]
Kan niet. Promes heeft belastend materiaal tegen Erikje.
Diemers is een parodie op een voetballer.
Wat is daar mis mee? Heb net een een paar nieuwe spitzen gekocht!PWM schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:38:
Potverdorie, er zitten wel een hoop ballerina's hier in het topic hoor
Mag wel naar Emmen, hij is tenminste slankremco112 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:37:
Diemers is een parodie op een voetballer.
Tijd voor wat foto’s denk ik!PWM schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:38:
Poeh, lastig de oogjes open te houden. Hopelijk tweede helft Neres erin en snel naar 2-0.
Die kerel met die fluit bedoel je? Die is alleen op papier scheidsrechter, dat weten we toch al jaren?toolkist schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:18:
Wat is dit voor scheids? 3 overtredingen op rij nou die ie niet fluit
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ach tijdens zo'n wedstrijd hoort het er ook een beetje bij.PWM schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:38:
Zolang we niet allemaal hele korte teentjes hebben kan het prima.
Tja als je tegenstander iedere week geen vuist kan maken en de deuren wagenwijd voor je openzet ga je dat van iedere tegenstander verlangen. Niks gewend die gasten.PWM schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:38:
PSN: Finally_Chris
Gebeurt beide kanten op, zoals gezegd hoort er ook beetje bij.CR1691 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:49:
[...]
Tja als je tegenstander iedere week geen vuist kan maken en de deuren wagenwijd voor je openzet ga je dat van iedere tegenstander verlangen. Niks gewend die gasten.
Vorige week niet gekeken?CR1691 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:49:
[...]
Tja als je tegenstander iedere week geen vuist kan maken en de deuren wagenwijd voor je openzet ga je dat van iedere tegenstander verlangen. Niks gewend die gasten.
Geloof me ik zie graag strijd. Ook van de tegenstander. Zo lang het op een respectvolle manier is maakt dat wedstrijden juist mooi.
Echt al 5x buitenspel in 8 minuten en 38 seconden. Wat zat er in die thee bij Ajax? 🤔
22,5 milj. Euro betalen voor een spits en vervolgens geen enkele serieuze bal aanspelen of voorzien van kansloze ziekenhuisballen
Ik snap er weinig van, Haller was helemaal niet nodig om aan te trekken als je hem toch niet gebruikt.
Ik snap er weinig van, Haller was helemaal niet nodig om aan te trekken als je hem toch niet gebruikt.
Feyenoord speelt minder met hun kont op de 16. Dus de bal wordt nu iets meer echter de linie gelegd en sta je vaker buitenspel.
Die Klaassen begon leuk aan het seizoen maar mijn god wat levert hij de bal vaak knullig in of passt hij te zacht of te hard. Ook daar zou ik Martinez liever zien staan.
Ajax past zich aan aan het niveau van de tegenstander?
Want Neres heeft zijn ogen altijd open.Erapaz schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:44:
Poeh, lastig de oogjes open te houden. Hopelijk tweede helft Neres erin en snel naar 2-0.
Het probleem zit dan ook in de as op het middenveld en verdediging.Miki schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:57:
22,5 milj. Euro betalen voor een spits en vervolgens geen enkele serieuze bal aanspelen of voorzien van kansloze ziekenhuisballen![]()
Alsmaar dat opzichtige vallen. Alsof ze de vallende ziekte hebben.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Haha. 1 iemand in de muur. En je presteert het om hem daar tegen aan te schieten.
Zo daar komen we goed weg.
[ Voor 3% gewijzigd door DoeEensGek op 17-01-2021 18:01 ]
Schöne staat er nog niet in.Exocet schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:00:
Waarom mag Promes de vrije trap nemen?
Bedreigingen in de kleedkamer..Exocet schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:00:
Waarom mag Promes de vrije trap nemen?
man man man die had moeten hangen!
Promes op de 10 positie die daar echt te kort komt en Tadic op links die 5x een kap beweging moet maken alvorens hij scheve voorzet kan geven is het grote probleem.groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:59:
[...]
Het probleem zit dan ook in de as op het middenveld en verdediging.
Deze ook.
Dat is nog geen 99 van de 100 keer bij Ronaldo.PWM schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:01:
Dat is 99 van de 100 keer een goal bij Berghuis
Antony moet even gaan voetballen. Hele tijd jengelen met Malacia maar een actie kan ik me nog niet herinneren.
Dat kun je vergeten, ten Hag was net vrolijk met Promes en tactisch overleg aan het houden, wat een dwaastoolkist schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:03:
Neres voor Promes en Tadic naar 10.. Zo lastig is wisselen toch niet?
Van Gravenberch naar Ekkelenkamp is ook wel een merkbaar verschil.
Buitenspel ja?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar wat vertel je die man dan, kloot maar wat aan?Exocet schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:04:
[...]
Dat kun je vergeten, ten Hag was net vrolijk met Promes en tactisch overleg aan het houden, wat een dwaas
Vind Feyenoord nu toch wel goed spelen. Pfff.. net weer buitenspel.
Had ik niet gedacht na de 1-0, maar een gelijkspel zou nu wel terecht zijn.
Maar goed, moet je maar niet zo laf beginnen.
Maar goed, moet je maar niet zo laf beginnen.
Met het spelersmateriaal dat eth tot zijn beschikking heeft moet hij zich doodschamen.Grudgie schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:06:
Vind Feyenoord nu toch wel goed spelen. Pfff.. net weer buitenspel.
Labyad, gelukkig, alles komt goed.
Gaat Promes er eindelijk uit komt Labyad erin, hoe Blind kun je zijn?
Loopt Schuurs al warm?
Kom op Feyenoord! Maak die ene goal!!
Ahahha, was het maar zo'n feestOPSLAGHOND schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:07:
Gaat Promes er eindelijk uit komt Labyad erin, hoe Blind kun je zijn?
Komt Ajax mee weg. Tijd dat er eens wat gif erin komt. Martinez? Koekenbakker Promes er heel gauw uit. Wat een armoe.
Anthony moet even stoppen met doen alsof hij op het schoolplein aan het voetballen is. Zorg nou gewoon voor een effectieve actie.
Anthony moet even stoppen met doen alsof hij op het schoolplein aan het voetballen is. Zorg nou gewoon voor een effectieve actie.
Net als tegen Vitesse is Advocaat gewoon te verdedigend begonnen. Blijkt nergens voor nodig.
Volgens mij is de 1-1 nu terecht, dus zal Ajax zo wel scoren.
Volgens mij is de 1-1 nu terecht, dus zal Ajax zo wel scoren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tsja die Martinez heeft het alleen in de CL laten zien.
Schuurs en Labyad? Niet wat ik zou verwachten als je "maar" 1-0 voor staat.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Erik is ook rijp voor een wissel.
Nee Martinez heeft alleen in de CL mogen spelen...snmght schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:09:
Tsja die Martinez heeft het alleen in de CL laten zien.
Wat zijn dit nou voor wissels
Echt wat is er gebeurd met Martinez. Vorige seizoen zo beetje de beste man, staat nu werkelijk onderaan in de rangorde.
Ondertussen zie je alleen maar armoede in het veld staan met Promes, Schuurs en Labyad. Die zijn wekelijk zoveel minder dan de rest dat je daardoor altijd maar in de problemen komt.
Ondertussen zie je alleen maar armoede in het veld staan met Promes, Schuurs en Labyad. Die zijn wekelijk zoveel minder dan de rest dat je daardoor altijd maar in de problemen komt.
Dat is normaal geel toch?
ETH vindt de beker wel belangrijk alvast spelers sparen
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ekkelenkamp is elke keer 1 seconde te laat met al zijn cruciale passes. Het verschil tussen subtop en nietsnut dus.
Haal nou eens gewoon keihard uit zeg ipv proberen te plaatsen Tadic
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Waarom Labyad ipv Neres op de vleugel?
Waarom staat Klaassen zo ver naar achter en Ekkelenkamp zo ver naar voren (Ekkelenkamp scoort nooit)
Waarom mag Promes elke keer weer aanmodderen op 10 ?
Werkelijk waar, wat een gedoe. Ik zie het nog misgaan ook.
Waarom staat Klaassen zo ver naar achter en Ekkelenkamp zo ver naar voren (Ekkelenkamp scoort nooit)
Omdat ze de beste zijn!Oelske schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:14:
Waarom Labyad ipv Neres op de vleugel?
Alvarez? Voor Promes?! Ik begrijp het niet.
In de ogen van de blinde ...carpebios schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:14:
[...]Omdat ze de beste zijn!
De lamme voor de blinde. Hopelijk was dit de allerlaatste keer Promes.DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:15:
Jaaaaa Promes eruit., Feeest!
XXXVI
Zolang promes gewisseld wordt vind ik alles prima, zlef als er niemand voor in de plaats kwam.Typhone schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:15:
Alvarez? Voor Promes?! Ik begrijp het niet.
Alvarez? Iemand die iets meer weet over deze speler?
Verschil 1e helft 2e helft is ontbreken gravenberch, ondanks dat ekkelenkamp niet heel slecht speelt
Ik kijk nooit Feyenoord. Maar geweldige verdediger die Sinead. Zou zeker niet misstaan bij Ajax.
Wat een kans weer. Berghuis!! Kom op!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021